
מרוצה מאוד. קל ומהיר להזמין דרך האתר, שירות אדיב מאוד, ומחירים זולים! פעם ראשונה שאני קונה משחק דרכם, ובהחלט לא פעם אחרונה.. המשחק נשלח אלי עוד לפני תאריך היציאה הרשמי שלו! ממליץ בחום

מרוצה מאוד. קל ומהיר להזמין דרך האתר, שירות אדיב מאוד, ומחירים זולים! פעם ראשונה שאני קונה משחק דרכם, ובהחלט לא פעם אחרונה.. המשחק נשלח אלי עוד לפני תאריך היציאה הרשמי שלו! ממליץ בחום

לאחר המלצה של כמה וכמה חברים שלי, הגעת לחנות ומוכר בשם שון עזר לי גם לבחור את המוצר וגם במחיר. אחלה חנות ואחלה שירות.

לאחר חיפוש אחר חבילות אספנים התקשרתי לחנות ושאלתי אם הם יכולים להזמין לי משהו מעניין. לאחר בדיקה הם אמרו שהם יכולים להזמין לי מהיבואן את המשחק האחרון של סאות פארק, וקפצתי על המציאה. יומיים לאחר מכן המשחק הגיעה לחנות, והלכתי לרכוש אותו במחיר מצויין. שירות מדהים ומהיר, סחורה נהדרת והכול נעשה בחיוך וסבלנות. בטוח אחזור לרכוש מהם דברים.

הכי זולים בארץ! משחקים מקוריים ואכותיים! הגיעו מאוד מהיר כפי שאמרו ממש ליד הבית! ענו לכל השאלות! שירות מצויין!

חנות מצויינת עם צוות עובדים מקצועי , המחירים הכי זולים בארץ.הרכישה בחנות הייתה מהנה וקלה, יש שם מבחר משחקים אדיר. אמשיך לרכוש רק מהם .מומלץ

חנות נהדרת עם מחירים הוגנים של משחקים וכל הדברים האחרים גם המשלוח תמיד מגיע מהר ללא עיכוב!!

חנות מדהימה אנשי שירות מצויינים ומקצוענים וחייכנים תמכו בי בכל דבר שהייתי צריך לגבי הקנייה מחירים זולים וטובים חנות נהדרת

אני לקוח ותיק של החנות, שירות מעולה ולא יקר! גם קונה וגם מתקן, ממליץ בחום!

הגענו לחנות דרך זאפ קנינו טלפון סלולרי ש.... לא נדלק בחנות (מיד עם הוצאתו מהאריזה המקורית). לאחר מספר ניסיונות החליט אליאור (מנהל) לפתוח טלפון חדש נוסף. בזמן שהותנו החנות התמלאה אנשים והיה לחץ יצאנו עם טלפון חדש אבל לא בצבע שהבן שלי רצה, ללא גיבוי (בטלפון הישן הלך מסך) וללא כיסוי מתאים (כי לא הגיע המשלוח) ברכב ראיתי שהבן שלי מאוכזב מאוד וגם אני יצאתי בתחושה כבדה. בחרתי לחזור לחנות ושיקפתי לאליאור את תחושותינו. מרגע זה הכל השתנה אליאור שוב התנצל (למרות שהתקלה הינה של היצרן), שוחח עם הבן שלי, הבטיח לדאוג לו לגיבוי תוך כמה ימים ואף נתן לי את מספר הטלפון האישי שלו. היום הגענו לחנות ויצאנו מאושרים עם גיבוי עם כיסוי עם מדבקה ו.... ללא חיוב זה שרות זה יחס אני אחזור לחנות שוב תודה לאליאור על ההבנה , הסבלנות והמאמץ לתת שרות כמו שצריך

שירות מדהים! כבר ביום ההזמנה נשלח אליי המוצר, המוצר הגיע תוך כמים ימים, אני מאוד מרוצה! המחירים זולים, ממליץ לכולם!!! המוצר הגיע תוך כמים ימים

חנות אמינה עם מוצר טוב. הגיע בזמן. הגעתי לחנות עקב הדירוג הגבוה בזאפ ולא התאכזבתי. ממליץ בחום. 5 כוכבים.

פעם ראשונה שאני מזמין משחק מ-GameMobile (הזמנתי את FIFA 18 לקונסולת PS4). תהליך ההזמנה עבר בצורה הכי פשוטה ונוחה שיש, והמשלוח החינמי (כולל קוד מעקב אחרי המשלוח) היו נהדרים. מעל הכל - המחיר, המחיר המחיר - הכי זול בארץ, וכאשר אתה הכי זול בארץ, אין הרבה מה להוסיף. אין ספק שמעתה ואילך GameMobile הם המקום הראשון שאני אפנה אליו כאשר ארצה לרכוש משחק לפליייסטיישן.

שרות מעולה עם המון סבלנות ואכפתיות אמינות יושר וחיית קניה מדהימה מחיר הוגן וחניה בשפע ללא תשלום בקיצור מומלץ

מומלץ בחום ולא אני לא קשור לאף אחד משם פשוט אחרי שמעל חודשיים הסוני שלי ישב ב"דומינקטור" ללא בדיקה אפילו וסתם העלה אבק שם בגיים מובייל סידרו לי את הבעיה במקום ובפחות כסף ממה ששמעתי מלכתחילה במקומות אחרים.חוזר לשם...

הגעתי אליהם דרך חיפוש מקרי בגוגל לפני כשנה וביצעתי רכישה טלפונית למשחק לבן שלי. היום לאחר פירמוט המחשב לא הצלחתי להיכנס ויצרתי קשר טלפוני, שמחתי לגלות נציג נעים וסבלני שהיה איתי בשיחה טלפונית מעל 20 דקות - נתן הדרכה ועזרה עד שנפתרה הבעיה. מומלץ בחום - שרות מצויין גם בעת הרכישה וגם לאחר שנה שלמה... תודה! שרון

קניתי משחק בהזמנה מוקדמת 4 חודשים לפני שילמתי באשראי קיבלתי אישור הזמנה עם מספר האישור הכל טוב אחרי 4 חודשים משהו כזה המשק יצא לאור אחרי שבועיים אני מתקשר אומרים לי שהיום המשחק נשלח ועוד כמה ימים המשחק יגיע אלי כעבור שבועיים אני מתקשר שוב לבדוק מה קורה עם המשחק אז איזה למלמ אחד אומר לי ניסינו להשיג אותך בטלפון אבל הוא היה שגוי וגם שלחנו לך מייל (מה שבחיים לא קרה) ורצינו לשאול אם המשחק עדין רלוונטי והאם לחייב בתשלום... אני לא יודע אם לצחוק או לבכות מהמצב של האנשים שם כאילו מה עשיתם 4 חודשים ???? שילמתי והיה רשום בוצע בהצלחה פלוס מס' הזמנה וגם בפעם הראשונה דיברתי עם בן אדם שראה במחשב את השם שלי ואמר לי הכל בסדר אני אבדוק שוב בבנק כי אם חייבים אותי זאת התשובה שלכם אני מגיש נגדכם תביעה זה פשוט גנבה אז חברים יש מספיק חניות טובות ובאותם מחירים שמוכרים ברשת לחנות הזאת ממליץ לא להכנס או לרכוש מוצרים ברשת
צר לנו על תחושת הלקוח. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים. עם קבלת הפנייה ניסינו ליצור קשר עם הלקוח אך המספר שהלקוח השאיר לא תקין והוא לא עונה למיילים שלנו, אנו לא מחייבים הזמנות מוקדמות ללא אישור של הלקוח. במקרה הנ"ל הלקוח השאיר מספר לא תקין ולא ענה למייל שנשלח אליו וכמובן שלא חויב. גם עכשיו ניסינו ליצור קשר עם הלקוח בכל דרך אפשרית אך ללא הצלחה.

הגעתי על מנת לרכוש קונסולת פלייסטיישן 4 לאחר שראיתי את המחיר האטרקטיבי בזאפ. המוכר אביעד היה נורא נחמד והסביר לי בפירוט על המכשיר וענה על כל השאלות עם חיוך. אחרי השירות המעולה ברור שאחזור לשם!

שירות מהיר ויעיל . אחרי שקניתי את המשחק מסתבר שהתבלבלתי וסימנתי איסוף עצמי במקום משלוח . צוות החנות טיפל בסוגיה במיידי והוציאו שליחות מהירה לבקשתי .

שרות מצויין, יש עם מי לדבר, מחירים סופר משתלמים, משלוח דרך Ups הגיע מאוד מהר. תודה לכם! הילד מרוצה מהמשחק שהוא מקורי, עובד מהר וטוב.

הכי זולים בשוק , השירות מעולה ומהיר, רכישה קלה מאוד מהאתר אינטרנט. מומלץ בחום לכל המעוניין באביזרים או משחקים לקונסולות

המשלוח הגיע תוך יומיים, השירות מהיר ואמין, ואפשר לעקוב אחרי החפץ. אני ממליץ בחום ליקנות Games Mobile.

קניתי משחק ב 25 לפברואר מתנה לילד, שבועיים לאחר מכן אין קול ואין עונה. התקשרתי לברר עם החנות שלחה את המוצר והם טענו שכן. בדקתי עם מספר סניפי דואר האם המוצר נשלח, (מכתב רשום), ואף אחד לא מצא את מספר השליחה או הסריקה. הצעתי לחנות לשלוח לי חדש ולספוג את השליחה, הם טענו שהם מפסידים כסף רק בלמכור את המשחק. נמאס לי להיות נחמד ולרדוף אחריהם.
החנות מוציאה עשרות חבילות בשבוע, ומדובר במקרה פרטני של חבילה שהלכה לאיבוד בדואר ישראל. הלקוח באמת קיים איתנו מספר שיחות טלפון, ובכולן הסברנו לו שהמוצר יצא לדואר יום לאחר ביצוע הרכישה. הטענות של הלקוח על כך שהוא הציע שנשלח את המוצר מחדש אינן נכונות, מאחר ואנו תמיד עושים את מירב המאמצים על מנת להבטיח את שביעות רצונם של הלקוחות, ולשלוח מוצר מחדש היא פעולה שעשינו מספר פעמים, אפילו שהאשמה נופלת על שירותי הדואר בכל הפעמים. בנוגע לעניין של הפסד הכסף מלמכור משחק, מה ההגיון? אף אדם בחנות לא יטען דבר כזה מאחר ואין לנו סיבה להיות בית עסק אם אנחנו מפסידים כסף על מכירת משחקים. הלקוח התקשר אלינו היום בבוקר וביקש לבטל את ההזמנה, ולאחר שראינו שבאמת חלף הרבה זמן מרגע ביצוע ההזמנה, על אף שטיפלנו בה באותו רגע, ועדיין לא ניתן לאתר את החבילה במעקב דואר ישראל, החזרנו לו את מלוא הכסף בפייפאל בו בוצע התשלום, רק על מנת להיתקל בביקורת הזאת מצידו. אינספור ביקורות חיוביות יוכיחו את היושר והאמינות של החנות וצוותה, ואנו נמשיך לפעול על מנת להוציא עשרות לקוחות מרוצים מדי שבוע.

חווית קניה מהנה ומהירה חזרו עלי מהחנות במהירות אספקה הגיעה מהר מהמצופה. קניה לא ראשונה וכמובן שלא האחרונה תמשיכו כך!

קנינו את השיאומי רדמי נוט 4 אחרי שעזרו לנו להחליט איזה טלפון, בסבלנות רבה ובאדיבות. ממליצה בחום!

הגעתי לחנות בראשון לציון לקנות שיאומי, המוכר הסביר לי והדריך אותי על המכשיר בצורה מקצועית. מכירים טובים ושירות מעולה מומלץ.