
קניתי שם לפני כמה ימים, שירות מצוין אדיב ומהיר (וזול)' בהחלט אקנה שם שובץ מומלץ מאוד

קניתי שם לפני כמה ימים, שירות מצוין אדיב ומהיר (וזול)' בהחלט אקנה שם שובץ מומלץ מאוד

מסקר שערכתי עלה כי אצל צביקה - כל טוב לחי מצאתי את אותו האוכל הרבה יותר זול ההזמנה הגיעה ימים ספורים לאחר ההזמנה (אני גרה בצפון ואילו החנות במרכז הארץ) כנו כן, יש לו מגון ענק של אוכל חתולים לכל כיס ומעל הכל אין על השירות של צביקה יישר כוח

שירות מהיר ביותר, ביצעתי הזמנה בלילה והגיע אליי בבוקר שלמחרת! השירות בטלפון היה אדיב וגם קיבלתי מתנה

אני קונה חוזרת של חול חתולים מסוג אבר קלין, מבצע סבבה בקניית מספר ארגזי חול, המשלוח תמיד מהיר ואדיב

קיבלתי מחבר לשמור על הכלב שלו לשבוע, והייתי צריך אוכל דחוף, במקרה עצרתי בחנות הנ"ל בהרצליה ופגשתי בחור נחמד ואדיב בשם צביקה והופתעתי לקבל שרות WOW , שאלתי שאלות, התעניינתי בסוגי האוכל ונהנתי לקנות. ללא ספק הכתובת שלי באזור לקניית מוצרי בעלי חיים

השרות מעולה, מהיר ואיכותי. גם בטלפון המידע שנמסר נעשה בהקשבה רבה וסבלנות התרשמתי מאוד לטובה מהמגוון, מהשירותיות והאיכפתיות. בהחלט אשוב לקנות בעתיד.

חקרתי המון את האינטרנט, והמחיר עבור המזרקה היה הכי זול בארץ, כמעט כמו להזמין מחו"ל. המוצר מאוד איכותי, שירות עדיב ומהיר. גיבלתי את המשלוח באותו היום בו ביצעתע הזמנה. ב-12:00 שילמתי (והחנות בהרצליה) וכבר ב-19:00 המוצר היה אצלי בקריות :))) ממליץ בחום!

השירות היה מצוין והמחיר הגון. המשלוח הגיע במהירות שיא (תוך פחות משעה מהרגע שהזמנתי) יש מגוון רחב של מוצרים בחנות. לפעמים אני צריך לבצע הזמנות מחנויות שונות כי לכל אחת יש מוצר אחר שאני מעדיף ופה מצאתי את כל המוצרים שאני רוצה תחת קורת גג אחת. לסיכום: המחירים הוגנים, מגוון המוצרים רחב והשירות מצוין.

שרות של צביקה שלף אדיב ומקצועי. ניתן להתייעץ איתו בכל אשר הנוגע לגידול בעלי חיים. המשלוחים תמיד מגיעים בזמן ובמהירות.

אנו רוכשים אצל צביקה המקסים מכל טוב לחי כבר כמעט שנה ובכל פעם גם בהגעה פיזית לחנות וגם במשלוח היחס אדיב, מקצועי ולבבי. בחנות מקבלים פניך בסבר פנים יפות וצביקה וליאור מבינים עניין, מסבירים על המוצרים בצורה מקצועית, שירותיים ואדיבים. המשלוחים מהירים מאד ובאופן כללי אנו מאוד ממליצים על החנות לכל מי שעדיין לא מכיר. תבלו!

אני תושבת השכונה, קניתי בעבר במרכולים, בדרך אקראית נתקלתי בחנות וחייבת לציין שהייתי זקוקה לעזרה מקצועית וקיבלתי אותה כמו שצריך ועם המון סבלנות, השירות היה פשוט נפלא והמחיר היה הוגן וזול יותר ממה ששילמתי בעבר ,אמליץ בחום לכל חברי ובני משפחתי אמליץ בפה מלא. חייבת לציין שרואים שבעל החנות מאד אוהב חיות.

רכשתי מספר פעמים בחנות,בחלק מהמקרים ביצעתי משלוח עד הבית. אחלה שירות ואחלה חנות! המוכר אדיב, מוצרים איכותיים, מגוון רחב של מוצרים, מחירים טובים והכל מגיע בזמן ובמהירות,כולל צ'ופרים!!! חנות מומלצת ביותר!!!

בדרך הבייתה עברתי דרך הרצליה וראיתי את החנות ונזכרתי שראיתי אותם בזאפ נכנסתי לחנות ונתקלתי בחיוך לבבי מקצעיות ורצון אמיתי לעזור ברור שאחזור וכן אמליץ כן ירבו

חנות מצוי ינת למי שאוהב בעלי חיים, השירות מעולה, מחירים טובים והמוצרים איכותיים. בפעם הקודמת גם הזמנתי משלוח ובאותו יום קיבלתי את ההזמנה לבית. ממליצה בחום אור לביא :-)

חיפשתי מזון לכלב בזאפ וראיתי שהחנות כל טוב לחי נמצאת שם ביצעתי הזמנה טלפונית וקיבלתי יעוץ מקצועי ומבצע עבור 2 שקים ללא ספק אמליץ על החנות לחבריי גם השליח היה אדיב ומהיר

חיפשתי אקווריום ולאחר חיפושים והשוואות הגעתי לכל טוב לחי פגשתי שם איש נחמד מאוד שענה על כל שאלותיי , והיו לי לא מעט נתן הדרכה והפגין ידע בכל מה שקשור לקנייה המחיר כמובן היה הוגן אך מעל לכל השירות והאדיבות הם ללא ספק מה שיחזירו אותי לקנות שם שוב . מומלץ!!!

אני לקוחה בכל טוב לחי למעלה מחמש שנים, ומרוצה מהשירות המקצועי והאדיב מהיום הראשון. ברשותי כלב מסוג לברדור שבו אני מטפלת במסירות רבה ובעזרת המקצועיות וההכוונה בכל טוב לחי הכל קל יותר. לאחרונה גיליתי שהחנות עובדת בשיתוף עם זאפ, אז אני מנצלת במה זו כדי להמליץ בחום!!! לפני מספר ימים החלטתי לרכוש כלוב עם אוגרים לבני בן השלוש וכמובן שלא עלה בדעתי לבדוק אפשרות קנייה בחנות אחרת- הרי יש לי את צביקה!!! רכשתי זוג אוגרים מקסימים וכלוב עם כל הציוד הנלווה וכולם מרוצים !!!