
רכשתי מסחטת מיצים של קובינגס לפני כשנה וחצי, מסחטה מצוינת. מאז נעזרתי בשרות לקוחות פעמיים ובכל אחת מהפעמים השרות היה יוצא מן הכלל, משהו שלא פוגשים הרבה בארץ. הצוות מקצועי ואדיב, מוכן לעזור ולענות על כל שאלה, קיבלתי את כל מה שמגיע לי ואפילו מעבר.

רכשתי מסחטת מיצים של קובינגס לפני כשנה וחצי, מסחטה מצוינת. מאז נעזרתי בשרות לקוחות פעמיים ובכל אחת מהפעמים השרות היה יוצא מן הכלל, משהו שלא פוגשים הרבה בארץ. הצוות מקצועי ואדיב, מוכן לעזור ולענות על כל שאלה, קיבלתי את כל מה שמגיע לי ואפילו מעבר.

החנות החדשה מדהימה יותר מקודמתה, היא קרובה לביתי, מרווחת ויפייפייה. היא מלאה במוצרים שאת כולם אני רוצה בביתי הטבעוני והבריא! כל כך נעים להכנס לחנות זו מהסיבה העיקרית שהצוות מקסים, מקצועי ואדיב!

חנות מקצועית מאוד בתחומה עם שירות אדיב ומעולה. רכשתי מס' רב של פריטים לרבות בלנדר ויטמיקס, מסחטת מיצים איטית, מייבש מזון, ווק, סירים, קופסות אחסון בוואקום, בקבוקי שתייה ומטחנת תבלינים. כל המוצרים היו מעולים ומשובחים ועושים את העבודה, קרי ממלאים אחרי תכליתם באופן מושלם. השירות שניתן ביחס לתיקון מסחטת המיצים האיטית שאחד מחלקי הפלסטיק שבה נשבר היה מעולה. יישר כוח ולוואי עלינו עוסקים נוספים ברמה מקצועית ושירותי גבוהים !

חוויה קניה מיוחדת וחריגה בשוק הישראלי. כשאני בוחרת לרכוש מוצר באופק חדש ,אני יודעת בוודאות שבחרו בקפידה את המוצרים האיכותיים ביותר בעולם בתחום הבישול הבריא. זה חוסך לי המון זמן של מחקר ובדיקה ואני תמיד מרגישה שהעבודה נעשית עבורי עם המון יידע וניסיון. צוות אדיב ומקצועי חנות נ ד י ר ה !!!!! מכשיר הויטמיקס הינו המכשיר מדהים עם שלל איכויות ביצוע. מהיר,חזק ,מתנקה בקלות על ידי פעולת ניקוי עצמי, אפשר להכין בו כמעט הכל ,חובה בכל מטבח!

רכשתי בלנדר "ויטמיקס 750 פרו" מוצר איכותי, חזק, ידידותי ואמין. השרות מעולה, נעניתי לכל שאלה וכן יש ארועי השתלמות בהפעלת המוצרים בחינם.

רכשתי את הקופסאות איחסון בוואקום בעקבות רכישה של אחותי לפני מספר חודשים. אחרי ההתנסות שלה והיא מאוד מרוצה רכשתי גם . השרות היה אדיב ומהיר. קיבלתי מענה על כול השאלות שלי. החבילה הגיעה תוך 3 ימים הקופסאות יפות וקלות הכנסתי לקופסאות את העשבי תבלין והם נמצאים כבר כשבוע וחצי שם ונראים כאילו רק עכשיו קתפתי אותם. ממליצה מאוד בשביל החיסכון של הקניות שלכם והבריאות

קיבלתי שירות אדיב ונפלא גם כשפניתי לאופק חדש דרך האתר וגם כשהגעתי לחנות. פשוט חוויית קניה בכל פעם מחדש

החנות מרווחת ומאובזרת בכלי ומכשירי מטבח מהשורה הראשונה. הגעתי לחנות מלווה בבתי ובעלי והתקבלנו בסבר פנים יפות. קיבלנו הסבר על מבנה החנות, חדר הדגמה, חדר תצוגה וכו.

Very positive experience, friendly assistants and nice selection of products for people who enjoy cutting edge cooking/kitchen appliances

קניתי מייבש מזון של אקסליבור- מוצר מצויין ואיכותי ואני מרוצה מאוד.. חייבת לציין שהשרות של אופק חדש יוצא מן הכלל: אדיב ומקצועי .. ממליצה בחום

קניתי מייבש מזון של אקסליבור- מוצר מצויין ועושה את העבודה, באופק חדש נתנו לי מענה אדיב ומקצועי ונהניתי לרכוש שם.. ממליצה בחום

הגעתי לחנות לרכישת סירי פיסלר לכיריים אינדוקציה. קיבלתי שירות אמין ומקצועי. התייחסות מיידית מצד אנשי הצוות בחנות בכל זמן שהותי שם. מענה מקצועי על כל אחד מהפריטים והגדג'טים למטבח שהתעניינתי. סבלנות וייחס אדיב.

רכשתי מסחטת מיצים אוסקר DA-1000 , ואני מרוצה מאוד מהמכשיר . השירות של כרמל בעת הרכישה היה מאוד אדיב .

שירות אדיב, נעים והכי חשוב מקצועי, קיבלתי מענה לכל השאלות שלי, בנוסף המוצרים איכותיים ונותנים תמורה מלאה.

קנינו את המוצר בחנות אופק חדש ופגשנו צוות מאיר פנים ומסביר. הוזמנו לסדנת הסבר עם הדגמות וטעימות של המוצר ללא עלות והיה נפלא. לכל בקשה או שאלה מיד נעננו. עלינו לציין, שהייתה בעיה עם חברת השליחויות וצוות החנות פתר זאת במיידי כשמנהלת החנות, אורלי, הגיעה לביתנו ומסרה לנו את המוצר. מומלץ בחום!

קניתי מייבש מזון סדונה קומבו. אכן מייבש המזון המתקדם בעולם. שקט. חסכוני.יעיל. מהיר ואיכותי. בחנות בנתניה חיברו לחשמל מכשיר כזה בדיוק והסבירו לי בצורה יסודית את תפעול המייבש

רכשתי מייבש מזון. בעבר גם רכשתי ויטמיקס. מוצרים הכי איכותיים לאנשים ששומרים על הבריאות. שרות מצויין גם לפני וגם אחרי הרכישה. מענה מהיר ואדיב.

רכשתי מסחטת ירקות ופירות קשים. בעת הרכישה קיבלתי מענה אדיב ומקצועי. המכשיר עצמו עושה את העבודה, אך דורש הרבה זמן להרכבה, פירוק וניקוי.

רכשתי ויטמיקס ומסחטת מיצים אוסקר לפני כמעט עשור דרך אתר האינטרנט הנוח של אופק חדש, מוצרים מעולים שעובדים מידי יום, לעיתים רחוקות משימוש תכוף נשברים חלקים באוסקר, אני מתקשרת להזמין ומופתעת כל פעם מחדש מהשירות המקצועי והאדיב ובמיוחד מופתעת לגלות שניתן להזמין חלקי חילוף אחרי כל כך הרבה זמן במחיר הוגן.

מוצרים נהדרים, צוות מקסים, מאיר פנים ומקצועי. תענוג להגיע לחנות בכל פעם- להצטיידות ולסדנאות המגוונות שממש מסייעות בתחילת הדרך. ממליצה בחום :-) !

הגעתי לחנות אופק-חדש בנתניה לתקן מסחטת מיצים קשים KUVINGS אשר רכשתי ב-אופק-חדש, הסתבר כי נדרש להחליף 2 חלקים אשר נשברו במהלך שימוש. שירות-הלקוחות על-ידי כרמל מקצועי, אדיב וסבלני. למרות כי תקופת האחריות לחלקים השבורים הסתימה, באישור המנהלת נמכרו לי 2 החלקים בהנחה סבירה. השירות באופק-חדש הגון אמין ומתחשב. השירות והיחס הטובים והנעימים מותירים רצון לשוב לרכוש מוצרים ב-אופק-חדש. ממליץ בחום על החנות ועל מוצריה ועל הצוות הנהדר. תודה על השירות האמין והיחס החם, גיל נ.

vגעתי לחנות בעקבות סדנת בריאות חינמית שהם מצייעים יחד עם אחותי, החנות מתאימה לחובברי גאדג'טים למטבח בפרט ובכלל לחובבי מוצרים מצויינים למטבח. המוכרות סבלניות ואדיבות וגם ההרצאה היתה נעימה ומקצועית - מומלץ בחום. רכשתי סופר ספירולייזר ונהניתי מאוד להביא אותו למשפחה ובעיקר לילדים - אטרקציה!

הגעתי לחנות דרך המלצה של חברה, ממליצה בחום להגיע, מי שרוצה איכות חיים בקלות של הכנת מזון בריא, חנות יפה עם דברים איכותיים, עם שירות מקצועי אדיב ונעים. רכשתי מסחטת מיץ, קופסאות ואקום, ומתכוונת לרכוש את הויטמיקס.

קניית דפי פראפלקס למייבש מזון ולאחר השתתפות במגוון סדנאות שמציגות את המוצרים הכי איכותיים למטבח ומסיעים לבצע מעבר לתזונה בריאה. החנות מומלצת מאד למי לכל מי שמתעניין בבריאות דרך התזונה ולא רוצה להתפשר על איכות. השרות אדיב ומקצועי . ממליץ בחום

מוצרים איכותיים. המוכרות מכירות את המוצרים ומסוגלות להסביר את השימוש בהם. העזרה יעילה וחווית הקניה- מוצלחת. הסדנאות המתקיימות במקום, תורמות להבנת השימוש במוצר והיכולות שלו. (וכמובן גורמות ללקוח לרצות לקנות מוצרים נוספים)