
ייעוץ מעולה הן בקניית מצלמה חדשה [ניקון D5600] והן בקניית עדשה [nikor 24-70 mm] ואביזרים נלווים. יחס מצוין ומשלוח אחראי ומהיר.

ייעוץ מעולה הן בקניית מצלמה חדשה [ניקון D5600] והן בקניית עדשה [nikor 24-70 mm] ואביזרים נלווים. יחס מצוין ומשלוח אחראי ומהיר.

מעולה! המחיר היה הזול ביותר. קיבלתי טלפון לאישור פרטים ומשלוח מיד לאחר ההזמנה. לאחר יומיים זה הגיע בלי שום בעיה. מומלץ!

שירות מדהים! ביום בו הזמנתי את המוצר יצרו איתי קשר שהוא יצא למשלוח ויום למחרת המוצר הגיע. מומלץ בחום!

קניתי אצלהם רמקולים, הזמנתי באתר, משלוח מהיר, דיברתי איתם הסבירו לי מה שצריך, הרמקולים הגיעו יום למחרת. אחלה שירות

יחס מעולה ..מענה מהיר ומחיר זול לשאר האחרים ותמיד יש להם פתרונות ממומלץ ביותר כל הכבוד

שירות מקצועי אדיב ומהיר! הזמנתי דרך האתר לאיסוף עצמי ותוך חצי שעה כבר התקשרו אליי להודיע שהמוצר מוכן ומחכה לי. חוויית קניה מהנה ובהחלט אזמין שוב בהזדמנות!

נראה לי פעם ראשונה שאני מפנה מהזמן שלי לכתוב ביקורת ובצדק! חנות מדהימה והעובדים עוד יותר. לא מנסים למכור בכוח ועוזרים בכל שאלה. הגעתי מהצפון לחנות שלהם, עזרו לי למצוא את המוצר הכי טוב בשבילי ולא מתחרטת לרגע. תודה.

מקום מהמם! קניתי מצלמת פולורואיד במחיר הכי זול שמצאתיי! שירות טוב ויחס אישי מומלץ מאוד

קנייה פשוט כיפית וקלילה. הזמנתי ביום שלישי בבוקר את האוזניות SonyWH1000XM3 ולאחר כמה דקות קיבלתי אימייל שההזמנה בוצעה והמוצר יגיע תוך 3-5 ימים מ UPS ואחרי שעה התקשר אלי בחור נורא נחמד ווידא איתי שהפרטים נכונים ואמר שהמשלוח יגיע בימים הקרובים, יש לי נסיון עם UPS אבל לא ציפיתי שהמשלוח יגיע תוך 22 שעות מרגע הקנייה במיוחד עם המצב כרגע.אין לי מילים,האוזניות הגיעו בתוך האריזה המקורית,כבל הטענה,כבל 3.5mm והחיבור למושב במטוס(ועם 60 אחוז טעינה). החבילה הגיעה סגורה הרמטית בתוך קרטון שתבוכו היו מין כריות אוויר שיגנו על המוצר. פשוט כיף מאחל לכל חנות שירות כזה טוב,בהחלט הקנייה הכי נכונה שלי אי פעם

קנייה כיפית! מומלץ! לא נוטה לכתוב ביקורות אבל באמת שמגיע להם. שלמה ומיכאל היו מאד סבלניים. באתי במטרה לקנות עדשת פריים. למרות שדי הייתי סגורה על מה אני רוצה נתנו לי להתנסות על כמה עדשות, הסבירו לי ופירטו לי על כל אחת מהן. לגמרי אחזור לשם בקניות הבאות.

מעולה, ביקרתי בחנות האינטרנטית, התקשרתי אליהם להתייעצות לגבי עדשה והסבירו לי הכל בסבלנות ובפירוט, ביצעתי משלוח שהגיע תוך יומיים, יום אחרי עדכנו אותי שהמשלוח נאסף על ידי חברת השליחויות, כמה ימים אחרי שקיבלתי את העדשה התקשרו אליי, ווידאו שקיבלתי את העדשה והיקה תקינה

המוצר סופק תוך 4 ימים מההזמנה. הייתה בעיה עם שרות המשלוחים, החנות שכחה לתת להם מסמך והם הודיעו כאילו סירבתי לקבל המוצר. אבל הכל טוב, במוצר סופק ביום הבא.

שירות אדיב סובלני ומקצועי . עונים על כל השאלות בהחלט ישוב לקנות בחנוות זו. ימליץ גם לאחרים . אני מאוד מרוצה .

ענו מהר, סיפקו מהר את הסחורה, אדיבים וחמודים להפליא! היו מאוד אדיבים וליוו בעדכונים לאורך כל התקדמות ההזמנה ועד להגעתה!

יחס אישי ואנשים נעמים, שילוח מהיר, דבר ראשון על הבוקר. בנוסף, המחיר היה מאוד תחרותי,

שירות טוב מאוד, משלוח מהיר, המחירים הנמוכים ביותר עבור ציוד צילום ב zap מרוצה מהמוצר !!!

הזמנתי רמקול בלוטוס JBL clip 3 באתר, שוחחתי בטלפון עם מישהו מהחנות שעזר בצורה אדיבה. המשלוח הגיע תוך 3 ימים למקום איסוף פיקאפ שנקבע מראש. שירות זריז. מכרו את המוצר במחיר הזול ביותר.

אחרי הרבה התלבטויות, רכשתי את המצלמה שרציתי מסטודיולנד. וזאת לאחר מספר שיחות שקיימתי עם הנציגים בחנות שענו באדיבות ובמקצועיות לאחר ההזמנה התקשרו אלי חזרה בכדי לוודא שאכן כל הפריטים שרציתי היו בהזמנה. ולאחר מכן אף התקשרו שוב בכדי לעדכן אותי מתי אמור המשלוח להגיע.

זו פעם שנייה שאני קונה בסטודיו לנד. חויית קניה מצוינת, מוכרים נעימים וקשובים, המשלוח הגיע במהירות באיכות מצויינת ובמחיר אטרקטיבי. ממליץ.

קניתי בסטודיולנד מספר פעמים בעבר, תמיד הייתי מרוצה מאד מהשירות שלהם. הפעם ביצעתי קניה דרך אתר האינטרנט. לאחר ביצוע ההזמנה באתר, נציג שירות של החנות טילפן אליי מיוזמתו כדי לברר שאכן בחרתי במוצר המתאים לי. בחרתי במשלוח לנקודת איסוף, שהגיע מהר.

הזמנתי בתחילת הסגר, מראש התקשרו אלי ואמרו שזה לא בנמצא ויגיע בהקדם, לא התחייבו, הבנתי מהמשבר שיקח זמן, בעיקר לאחר שבדקו את הטיסות. לקח יותר מחודש, סביר, העדפתי להגיע לחנות. לא היו הכי מסודרים אם חברת השליחויות בתאומים. המשקפת, מקצועית, מקורית וגם המקום עצמו ואנשי הצוות נראים מקצועיים מאוד ואדיבים. גם בקשר הטלפוני היו אדיבים. בימים כאלה של משבר עולמי, עדיף לקנות מחברות ישראליות, בשביל מעט יותר כסף, מקבלים אמינות, מקצועיות, ביטחון ושלמות של מוצר כל כך עדין.

הליך קנייה פשוט, מהיר ונח למדי. התקשרו מהחנות תוך כמה רגעים לוודא שכל הפרטים נכונים, שאלו אם יש הערות וכו' ואישור העסקה בוצע רק אחרי אישור טלפוני[כל הכבוד!] המשלוח הגיע תוך שני ימי עסקים, ואני גם במושב באמצע שום מקום בגליל..חווית קנייה טובה מאוד