
שירות מהיר ומקצועי קיבלתי יום אחרי ההזמנה את ראשי הדיו חסר לי לי רק את ראש הדיו הצהוב בהזמנה שלא היה במלאי

שירות מהיר ומקצועי קיבלתי יום אחרי ההזמנה את ראשי הדיו חסר לי לי רק את ראש הדיו הצהוב בהזמנה שלא היה במלאי

קניתי מהם ציוד אריזה והמשלוח הגיע צ'יק צ'ק וכמו שצריך, אני אקנה מהם שוב כשאצטרך

קיבלנו שידרוג לשירות עם שליח שהיה. נחמד מאוד חיכה בסבלנות הזמנו בשבת בערב כבר בראשון בצהריים

הזמנתי טונר מקורי למדפסת פנטום. לצערי אחרי שעשיתי את ההזמנה לא שמעתי מהם. לאחר בירורים טענו שחברת המשלוח איבדה את החבילה. אחרי בירורים דרך שרות הלקוחות שלהם (לצערי אי אפשר לדבר עם אף אחד - לא עונים לטלפון למרות שמספר הטלפון עדיין רשום באתר שלהם) אבל אחרי התכתבות איתם בווטסאפ הכל הסתדר ושלחו מחדש. השירות לקוחות בווטסאפ היתה יעילה וענו מהר ובאדיבות. סך הכל מרוצה והם גם היו הכי זולים.

לאחר השוואה בישראל ו-חו"ל. מחירי דיו HP ללא תחרות! משלוח מהיר ובזמן. הזמנה בוצעה באתר, קיבלתי את החשבונית בזמן אמת. קול הכבוד

הזמנתי כבל מיקרו USB. החברה שלחו כבל TYPE C במקום. ביקשתי פעמים החזר כסף או את המוצר הנכון. הם לא הגיבו למיילים שלי!!!

פשוט מדהים. הזמנתי קסטות דיו למדפסת HP וקיבלתי אותם באותו יום, 3 שעות אחרי הזמנה

הזמנתי מהחנות כרטיס זכרון MicroSD של 128GB, וקיבלתי במשלוח דיסק און קי של 128GB. שלחתי הודעה לחנות והם אמרו שיגיעו אלי להחליף. אחרי שקראתי את הביקורות האחרונות כאן בזאפ חשבתי שכבר אכלתי אותה וזה לא הולך לקרות, אבל לשמחתי לאחר מספר ימים אכן הגיע שליח מהחנות להחליף את המוצר (אמנם לא היה תיאום מראש, מזל שבמקרה הייתי בבית). שירות מצוין!

הזמנתי מספר מוצרים כולל מחסנית דיו צבע שחור.קיבלתי תוך 4 ימים , אבל במקום מחסנית דיו בצבע שחור, קיבלתי צבע צהוב. פניתי דרך הwhatup ולמחרת קיבלתי תשובה ובאותו יום גם נשלחה מחסנית בצבע שחור ללא בקשה למשלוח חזרה של הצבע הצהוב. לאחר 3 ימים התקבל המשלוח. שרות מאוד מהיר. הציון 4 מתוך 5 שכן העדר מענה טלפוני פוגע בחוית השרות.

תודה על שירות מהלב עם יחס, אישי ומשפחתי כיף להגיע אליכם תודה תודה והמחיר הכי טוב על פי סקר שערכתי ו גם יחס אישי וגם מחיר הכי נמוך תודה תודה

הזמנתי באתר במחיר טוב, קיבלתי את המשלוח ממש מהר. ללא שום בעיה או תקלה. המוצר תקין ומעולה

שרות מדהים, ללא תשלום משלוח, מוצרים טובים וזולים, לכל שאלה עונים ומטפלים מייד. מרוצה מאוד מזמינה כבר שנה מידי חודשיים והכל נהדר. ממליצה בחום

חווית שירות גרועה מאוד! בחרתי לרכוש את המוצר בחנות הזאת בגלל התחייבות לשליחה בין 1-3 ימי עסקים בEpost תכלס, המוצר הגיע לאחר 8 ימי עסקים וכאשר אני מברר בשירות לקוחות מה קורה עם האספקה, מציעים לי לשלוח משלוח נוסף, כאשר אני מאשר זאת, אומרים לי, אבל יש מוצר בדרך אליך ואנחנו ננסה לזרז את ההגעה. לצערי נתקעתי במשרד עם חוסר בטונר למדפסת בגלל השירות הגרוע שקיבלתי.

מתחת לכל ביקורת! אין שירות לקוחות, אין שיחות טלפון נכנסות, בווטסאפ - לא מתייחסים, המתנתי 10 ימים למוצר שאמור היה להיות מסופק תוך 3 ימי עסקים. לאחר איום בתביעה משפטית - תוך חצי שעה זוכיתי במלוא הסכום. כנראה שזאת השפה המובנת למחסני דיו בע"מ... וחבל.

שומר נפשו ירחק. 0 אמינות, לא עונים לטלפונים , לא לוואספ ,והכי גרוע לא שולחים את הקניה.... הרוכש מהם שם כספו על קרן הצבי.

הפתעה לטובה! מחיר אטרקטיבי, משלוח מהיר - הגיע בתוך יום עסקים אחד! שרק ימשיכו כך! ממליץ!

רכשתי מוצרים מהם, המוצרים לא הגיעו והחיוב בוצע. וכמובן שהם לא עונים בטלפון שמעביר לתא קולי באופן מיידי. פעם ראשונה ואחרונה שאני רוכש מהם משהו.

מאוכזב !אחרי הרבה התלבטויות והחלטה על דגם ספציפי הזמנתי מדפסת של פאנטום דרך האתר המשלוח הגיע מהר מאוד אבל קבלתי את הדגם הלא נכון של המדפסת אין טלפון ליצירת קשר אין שום אפשרות ליצור קשר עם החנות יש רק ואצאפ שלא עונים דרכו ולא נותנים שירות בכלל ולא ומתייחסים אליך .מאכזב לא אחזור לקנות דרכם

סט הדיו למדפסת הגיע במהירות בדיוק מה שהזמנתי באריזה מקורית וגם עובד תקין במדפסת, תודה

הזמנתי כבל אופטי 10 מטר...המשלוח הגיע תוך מספר ימים עד לאילת הרחוקה והמחיר היה הזול ביותר שמצאתי.

הזמנתי מוצר (airtag) ב-10.05. המוצר אפילו לא נשלח ב-23.05 ניסיתי לפנות לחברה טלפונית מסתבר שסגרו את שירות הלקוחות הטלפוני ואפשר לפנות רק דרך האתר או ב-whatsapp אז פניתי דרך האתר לאחר מספר שעות ענו שבודקים מה קרה עם המשלוח ונעלמו, ב-24.05 פניתי שוב ואמרו שהמוצר יגיע היום ב-17:00 נסיתי לברר מה קורה והודעתי אם המוצר לא מגיע באותו היום אני מבקש זיכוי, עכשיו 19:00 לא רק שהמוצר לא הגיע הם גם לא ענו ואין לי מושג האם בכלל אקבל זיכוי מהם או לא. ממליץ להתרחק מהחברה.

אתר נהדר עם שירות אמין ומקצועי ובעיקר מחירים הוגנים. משלוח חינם ומהיר. החבילה הגיעה אלי תוך יום וחצי. ממליץ בחום.

קניה אונליין של טונר למדפסת לייזר וגם פד ג'ל לעכבר, הגיע תוך 4 ימים עם שליח, שירות פשוט ויעיל

קניתי אמנם דיו מקורי, אך ללא ספק המחיר הטוב בארץ גם המוכרים ישרים והגונים ולא מנסים למכור בכח.

קניתי דרך האתר אינטרנט דיו למדפסת HP, צבעוני ושחור. המחיר היה משתלם והמוצר הגיע מהר.