
אתמול קניתי פטישון מקצועי מבית בוש. אני חייב להודות שזו פעם ראשונה מזה הרבה זמן שאני ממש נהנה ליצור קשר עם אנשי מקצוע. נתחיל בליני - ענתה לי לטלפון בנימוס, בנועם, ישבה איתי על הקו מספר רב של דקות תוך שהיא עוברת בחנות ומחפשת לי מוצרים (אני יושב בבית והיא מתרוצצת בחנות). הוספתי עוד כמה דברים לסל הקניות שלי (מקדחים, מברגה). התעניינתי לגבי אספקה מהירה, אמרו לי תוך יום (מישהו כבר כתב לפניי "ממש אמריקה"). אחרי דקה ליני הודיעה לי שאם אני מעוניין המוצרים יגיעו אליי עוד היום, מישהו שמע על עוד חנות כזו? אני לא!!!! כמובן שהמוצרים הגיעו אליי תוך שעות ספורות ואתמול בצהריים כבר נכנסו לעבודה. חבל שאין דרוג גבוה יותר לתת באתר. ולמי שכתב פה ממש אמריקה לא נותר לי רק להאיר את עיניו ולכתוב לו שלאמריקה יש עוד מה ללמוד מעמיטל.






















