
הזמנתי מהחנות את הs23 הרגיל במחיר שהוצג כמחיר מקורי ולא בהכרח זול יותר ממקומות אחרים זה בעיקר לאור העובדה שהטלפון לא מגיע כברירת מחדל עם nfc, אוקיי.. כשקיבלתי את הטלפון נאמר שיש לו נעילת סים מהודו, ולאחר מחקר רחב הבנתי שהטלפון מקורו מסמסונג הודו הטלפון עובד מצוין ונדמה שהוא באיכות כמו של סמסונג רגיל, אבל מצער מאוד שחוסכים עליי ומייבאים לי מוצרים שמותאמים להודו. מאכזב ולא אמין.























