
הזמנה פשוטה. מחירים טובים. העדשות הגיעו תוך 10 ימים אלי. אין ספק שמעכשיו ארכוש את העדשות שלי דרכם.

הזמנה פשוטה. מחירים טובים. העדשות הגיעו תוך 10 ימים אלי. אין ספק שמעכשיו ארכוש את העדשות שלי דרכם.

שירות יעיל. בוצעה טעות בהזמנה במספר העדשות, והחליפו לי את העדשות למרות שהטעות היתה שלי. תודה רבה

שרות מצויין, מחיר הכי טוב. שולחים עד לבית. אני קונה רק פה, כבר כמה שנים.

הזמנה התקבלה אצלי בבית תוך 2 ימי עסקים מעולה תודה רבה שילוח וטיפול יעיל ומהיר !!

הזמנה קלילה באינטרנט. הגיע מהר. מחיר הכי טוב שמצאתי. קניתי אצלם בעבר ואקנה שוב. מאוד מרוצה!

הזמנתי בדיוק לפני חג, אז לא ציפיתי שיגיע ממש מהר. אני לא יודעת אם מדובר בבלבול או בשירות יוצא דופן, אבל במקום לקבל את המשלוח בדואר רשום, כמו שביקשתי בהזמנה וכמו שכתוב באישור הרכישה - קיבלתי את המשלוח עם שליח עד הבית, בהפתעה גמורה. ראוי לתאם מראש דברים כאלה, אבל בכל אופן מרוצה מהשירות!

זוהי הפעם השנייה שהזמנתי מהחנות הזאת. הגיע בדיוק מה שקניתי ובזמן המובטח. חנות מומלצת, כמובן שאקנה בה שוב.

ההזמנה דרך האתר קלה ופשוטה, מחיר הכי טוב בשוק !! והכי חשוב שירות מעולה מקבלים עדכונים במייל אחרי כל שינוי עשיתי כמה רכישות של עדשות חודשיות למשך שנה ואמשיך לקנות אצלם

מחירים זולים משמעותית, שירות מעולה, חבילה הגיעה עם שליח צ'ופר בפנים תענוג! פעם ראשונה שרכשתי דרכם וארכוש שוב!

הזמנתי בחמישי והגיע ביום ראשון עם שליח - מחיר מצוין. צריך משום מה להוסיף מילים אז הנה אני מוסיף מילים

מרוצה מאד!! האתר נגיש וקל לביצוע הזמנה, בתוך שניות קיבלתי מייל עם סטטוס הטיפול בהזמנה ותוך יומיים קיבלתי את המוצר לביתי עם שליח (וסוכריה :)) ממליצה מאד!! חשוב לציין כי המחירים נוחים מאד לעומת מוכרים אחרים!!!!

קניתי דרך אתר החברה ולא בפעם הראשונה. תמיד מוצא מבצעים והנחות והמוצרים מגיעים תוך שבוע שבועיים מיום ההזמנה. לפעמים מגיע לדואר ולפעמים עם שליח עד הבית. מומלץ בחום

הקנייה באתר היתה קלה ופשוטה ובהירה. מחירים טובים והוגנים. המשלוח היה מהיר. האריזה הגיעה בשלמותה. מצויין.

זו הפעם השלישית או הרביעית שאני מזמינה מהחברה הזאת עסקה שנתית. מעולם לא הייתה לי כל בעיה במשלוח. המוצר מגיע עם שליח עד הבית בתקופת ימי העסקים שהם כותבים באתר, בתוך קופסה אטומה - והשוס: סוכריית טופי. בפעם היחידה שהייתי צריכה להתקשר אליהם, הם היו מאוד אדיבים. המלצתי למשפחתי ולחבריי וכולם מרוצים.

המחירים בחנות זולים בצורה משמעותית מחנויות אופטיקה אחרות (חלק מהחנויות מוכרות בכמעט פי 2. הפרשים שיכולים להגיע ל-400 ש"ח). אני בודק בכל פעם לפני שאני רוכש את המחירים בחנויות המתחרות ותמיד הקנייה המשתלמת ביותר היא בחנות הזאת. השירות מצויין ואדיב. מומלץ!

משלוח מהיר ומדויק, מבחר גדול וקל להזמין באתר.המחיר מצויין, במיוחד המבצע של 3+1. אזמין שוב, תודה!!

זו הפעם השנייה שאני מזמין מהחנות. תהליך ההזמנה היה נוח, וההזמנה הגיעה בזמן - עד למקום העבודה.

מאוד מרוצה. ראשית העדשות שהזמנתי שהן לא שכיחות (מספר נמוך של 0.5) פשוט היו במלאי. שנית, הזמנתי דואר רשום, והגיע ממש מהר עם שליח בחינם ! כיף, תודה.

עונים על מיילים במהירות. שלחו הודעה על קבלת ההזמנה, עיבוד ההזמנה, ושילוח החבילה. מחיר נמוך.

חנוץ מקצועית שירות אדיב הזמנה קלה האתר מפורט מספיק. הההזמנה הגיעה דוייקת אקנה שוב בחנות הזו זו הקנייה השניה שלי

אני מרכיבה עדשות מגע כבר שנים רבות. כבר כמה פעמים שהזמנתי עדשות מגע דרך אתר גילילנס ואמשיך לעשות כך, ללא ספק. מבחינת המחיר, האתר מציע את המחיר הטוב ביותר עבור המוצר שאני רוכשת. הצוות מקצועי מאוד וזמין לכל שאלה, המשלוח מהיר ומחכה לי בתוכו תמיד הפתעה מתוקה - סוכריה! ממליצה בחום.

מחיר טוב, משלוח מהיר. אני לקוח חוזר, כבר רכשתי עדשות מהחנות מספר פעמים ותמיד יוצא מרוצה. ממליץ.

חנות מצויינת השולחת את המוצר מהר וללא שום בעיות. יש להם מבחר רב של מוצרים כולל עדשות מגע מסוגים שונים ובמחירים משתלמים כאשר קונים בכמות בינונית או גדולה. מומלץ בחום.

הנוחיות הרבה בהקלדת הזמנה ואין תורך להתחבר ולפתוח חברות. מקלידים הזמנה מוסיפים אמצעי תשלום ויום למחרת מגיע!! ממליצה לקנות מהם, הכי זולים והכי מהירים

עבר שבוע מההזמנה וכלום... רק מיילים שמבטיחים שזה יגיע. התקשרתי וביקשתי שאזוכה על שליחות האקספרס שמבטייחה משלוח עד שלושה ימים (כי מהיר, זה לא היה בטוח) ונעניתי שככה עובדים ואין מה לעשות.
שלום רב, הלקוחה קיבלה את החבילה לאחר שבוע במקום 3 ימים וזאת עקב תקלה בחברת המשלוחים ( הנהג חלה לטענתם), אנו כמובן זיכינו את הלקוחה בגין עלות המשלוח והתנצלנו בשם חברת המשלוחים . לגבי " שככה עובדים ואין מה לעשות" אין אצלנו בלקסיקון תגובות כאלה ואם היה התנצלנו גם על כך. בסופו של דבר הלקוחה יצאה מרוצה ואפילו הבטיחה לתקן את חוות דעתה ( אך לא עשתה זאת ). אנו משתדלים לתת שרות ברמה הכי גבוהה אך לצערנו בעניין המשלוחים אנו נאלצים להעזר בחברות משלוחים או בדואר ושם אין לנו שליטה.