
ממליצה בחום. המחירים הכי זולים שמצאתי עבור מוצרים איכותיים, הרבה מוצרים במבצע, שירות מסור, אדיב ומהיר.

ממליצה בחום. המחירים הכי זולים שמצאתי עבור מוצרים איכותיים, הרבה מוצרים במבצע, שירות מסור, אדיב ומהיר.

שירות אישי, אברהם הבחור מהסניף בת"א ליווה ועדכן אותי בכל רגע נתון מתי מגיע הארון אמבטיה, כי הייתי בלחץ להרכיב אותו כבר. הוא זירז את המשלוח, וכשבאתי לאסוף כבר חיכה לי עם העגלה והעמיס לי את זה עד האוטו...

העסקה הייתה זולה משמעותית מכל אלטרנטיבה. השרות היה מהיר. הזמנתי אמבטיון הוא הגיע עם מתקין נחמד שעשה עבודה טובה. אני מאוד מרוצה. תודה לכם

קיבלנו מחיר טוב, הזמנה הגיעה מהר, מוצר איכותי, שירות היתה ידידותית ואכפתי. כאשר התברר כי-חברת ספק שכחה לשים רכיבים להתקנה לאחת מאריזות, חנות פתרה את הבעיה תוך כמה שעות. תודה רבה וממליץ לכולם. קירה ומיכאל

יולי 2017. רכשתי החודש בקוסקו כיור וברז למטבח ומקלחון לחדר אמבטיה. המחירים הכי זולים בשוק. האספקה מיידית. המתקינים מעולים. זו פעם ראשונה שאני עושה קניות דרך אתר אינטרנט והופתעתי לטובה. נותן השרות בחנות אברהם, הסביר לי ושרת אותי באמינות. ישר שלח לי חשבונית לנייד. אורי פירק לי כיור ישן, התקין כיור וברז חדש. הגיע בזמן שנקבע , עבד בצורה נקיה ומקצועית. יוני התקין לי מקלחון . לסיכום: ממליצה מכל הלב והכיס לקנות בקוסקו.רבקה חלמיש.

העסקה הייתה זולה משמעותית מכל אלטרנטיבה. השרות היה מא' עד ת'. הזמנתי כיור הוא הגיע עם מתקין נחמד שעשה עבודה טובה. זאת לא הפעם הראשונה שאני קונה ב Kosko . השירות מעולה בזמן הקניה ואף חודשים רבים לאחר הקניה, אם יש צורך. המחירים הוגנים.

ההזמנה בוצעה מהר, הכיור הגיע למחרת. לקיצור תהליכים אספתי עצמאית, אבל גם המשלוח אמור היה להיות מהיר. המחיר מצויין ביותר.

אברהם טיפל בי מצויין. השירות היה אדיב והכיור חיכה לי במחסן למחרת. פשוט עשר ממליץ מאוד ...

מוצרים איכותים, מחירים מאוד טובים שאי אפשר למצוא בשום מקום שירות אדיב ומקצועי תוך יום הגיע המוצר תודה לאברהם ומאיר מומלץ ביותר

ב-16.7.15 הזמנתי דרך קוסקו 4 ארונות אמבטיה לפי מפרט טכני שמצאתי באתר שלהם . הזמנתי צבע שונה ושילמתי את הפרשי המחיר הנלווים. א. הנציג ניסה בכל דרך לסגור הזמנה בטרם שיהיו בידי מסמכים. לבסוף זה נשלח ע"י אדם מחנות אחרת שכביכול "עשה טובה" ושלח לי בוואטס אפ. הליך תמוה ביותר בתור חנות שמשווקת באינטרנט.... ב. כשבאתי לשלם.... טען הנציג כי הוא דורש מזומן או המחאה כי אינו יכול לגבות תשלום בכרטיס אשראי... דבר נוסף שתמוה ביותר בתור חנות שמשווקת באינטרנט.... ג. בחרנו בהובלה עצמית כשבאנו לאסוף את הסחורה ממחסני סבאח בצריפין, גילינו לתדהמתנו 1. ארונות תלויים הפכו לארונות עומדים... 2. הארונות ללא גב ארון...נאלצנו לקנות חומר ולהשלים את הארון בעצמנו. 3. הפרזול החדיש שהובטח "פרזול חדשני: צירים ומסילות מתכת טריקה שקטה" - ציטוט מאתר קוסקו, אינו אלא פרזול ישן ומרעיש. 4. דלתות הארונות אינן מפולסות. את ליקויים מספר 1-2 גילינו מיידית וניסינו לדבר עם קוסקו שזרק לסבאח, בסבאח לא היה עם מי לדבר להוציא מחסנאי, שטען כי הבעיה היא מול קוסקו. כשבקשנו לבטל את העיסקה, לאור חוסר ההתאמה במוצר, גם קוסקו וגם סבאח בנחו אותנו להשאיר את המוצר וללכת, אך סרבו לתת לנו כל מסמך לזיכוי מהתשלום... דבר שהיה עלול להשאיר אותנו ללא מוצר ועם חיוב תשלום. ד. לא נותרה לנו ברירה אלא לקחת את המוצר. בבית התגלו גם שאר הליקויים... ה. לאחר שבועיים המתנה ומשלא קבלנו חשבונית, פנינו לקוסקו ובקשנו חשבונית בדואר והעתק בפקס. למותר לציין כי עברו חודשים רבים ושניהם לא הגיעו. כנראה שאצטרך לדווח גם לרשויות המס על התנהלותה של חנות אינטרנטית זו... ו. ולמי שטרם הבין -התרחקו!!!

ההזמנה בוצעה ב- 3.8.10 הכסף הועבר בהעברה בנקאית. הובטח כי הסחורה תגיע בתוך מקסימום 10 ימי עבודה. הזמן חלף, צלצלתי וקיבלתי הסברים שהפקידה בחופשת לידה ויש להם בלגן. הבטיחו כי יבדקו וישובו אלי עוד היום, כלומר לפני יומיים. אני עדייין ממתין. בקיצור זהירות. הפקידה יצאה לחופשה והחברה לא מתפקדת!!!!

פרט לכך שהודיעו לי שהזמנתי בדוא"ל - כלום לא קרה... לא חייבו אותי עבור הקניה, לא ציצלו להודיע שיש בעיה, בוודאי לא תיאמו איתי דבר. צילצלתי אליהם - יש להם בעיה באתר והם לא מטפלים בהזמנות שם. אולי ארצה להזמין טלפונית? לא תודה. איתם גמרתי.

ההתקנה גרמה לשריטות עמוקות באמייל האמבטיה היקרה והחדשה שלי, לאחר כשלושה שבועות שפניתי בטלפון ובמיילים חזרו אליי בעקבות פניית האתר לתגובת החנות והבטיחו לסייע-המתקין קבע איתי ביום 24/08/09 חיכיתי לו כל היום מהבוקר ועד הערב שכן אמרתי לו שאני מעדיף בוקר והוא העדיף ערב ולכן יבוא מתי שיוכל באותו היום אז שריינתי את כל היום - אבל שכמובן הוא לא התקשר ובטח גם גם לא בא. - כמו כן אחת הדלתות יוצאת מהציר שבו היא אמורה להיות מקובעות ויש חשש שהדלת תיפול לתוך אמבטיית הילדים. לא נותר לי אלא להזמין תיקון לאמבטיה ותיקון להתקנת הדלתות ולתבוע את החנות בתביעות קטנות - וזאת מכיוון שהמתקין שהגיע היה מטעמם לי לא היה שום קשר אליו או היכרות קודמת איתו. באתר כותבים על שירות הלקוחות "אנו מיחסים חשיבות רבה לאמינות, שירות ולמקצועיות. צוות העובדים ידריך, ילווה ויעצב, יחד איתכם את ביתכם ויהפוך לכם את הבניה לחוויה מהנה ומושלמת" מסתבר כ-"עורבה פרח" רחוק מאוד מהמציאות.

שירות לקוחות ענייני וטוב!! המנהל שאיתו ביצעתי את ההזמנה לא מנסה "לדחוף" מוצרים. לדוגמא -המוצר שביררתי עמו לא התאים לדירת המגורים שלי והוא אמר לי שלא כדאי לי לקנות ולמרות שאולי מפסיד מכירה אמר את האמת וזכה בלקוח נוסף למכירות עתידיות.

חנות עם יחס אישי - יש טלפון לברורים וניתן לתאם הגעה , לי שמרו את המוצר עד להגעתי, יחס מקצועי,מחיר מדהים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר