
ברצוני להודות על היחס, השירות והאדיבות שקיבלתי בחברה ומואדים המדהים ממליצה בחום רב על החברה.

ברצוני להודות על היחס, השירות והאדיבות שקיבלתי בחברה ומואדים המדהים ממליצה בחום רב על החברה.

קנינו טלפון סלולרי בחנות אל סי דיל בגיסיו 63 בפתח תקווה, וזו כבר הפעם השלישית שאנו קונים בחנות זו. כרגיל פגשנו איש מכירות אדיב, מקצועי וסבלני -ואדים - שאינו לוחץ ואינו מלחיץ, אשר הקדיש לנו זמן ניכר , ענה לכל שאלותינו והעביר את כל הנתונים מהסלולרי הקודם לחדש שרכשנו. חווית הקניה בחנות זו נעימה ומומלצת לכל. בברכה, יהודית ומתי רונן, פתח תקווה.

וואדים יצר איתי קשר במועד ההזמנה הבטיח לקבלת המוצר בשבוע הבא בפועל המוצר הגיע אלי ביום שלמחרת ! הגעתי לחנות ביגלל המחיר וההמלצות הטובות בזאפ ,מאד מרוצה אחזור שוב. ממליץ לרכוש בחנות זאת אמינים מהירים ומחירים טובים!

קניתי LG G6 . המכשיר הגיע במהירות הבזק. למרבה הצער התברר שישנה תקלה במכשיר שאינו קורא את הסים. דיברתי עם איתי מנהל החנות. מיד לקח אחריות. לאחר שהתברר במעבדה כי המכשיר אכן תקול. הוציא לי מכשיר חדש ללא ויכוחים וללא עניינים. פעם רביעית שאני קונה בחנות וללא ספק שם אבצע גם את הקנייה הבאה.

ודים קיבל אותי החליף לי מכשיר קיים כולל החלפת חומר ואפליקציות שירות יותר ממעולה!!! ממליץ ביותר.

שלום הגעתי להתחדש במכשיר לכבוד יום הולדתי קיבלתי שרות אדיב ומהיר מואדים . ממליצה בחום

קניתי טלפון oneplus 6 אצל ודים.קיבלתי שירות מעולה עם הרבה ידע מקצועי סבלנות ועזרה.תודה גדול ממליץ בחום

המקום הטוב ביותר לקנות פלאפון חדש! קונה שם כבר שנים וגם המשפחה שלי. צוות מקסים, שירותי ומקצועי, מגוון רחב ומחירים מעולים. מומלץ בחום!

מומלץ מומלץ.מקום ראשון שירות ברמת VIP מי שטיפל בי הוא חנן והוא מדהייים שירות מעל ומעבר. תודה

הרמתי טלפון, שאלתי אם יש את הדגם שחיפשתי, וכשהבנתי שהחנות עומדת להיסגר, איתי שאל: איפה אתה גר? כשהתברר שאנחנו גרים באותה עיר, הוא לקח את המכשיר הביתה, ובתוך שעה היה לי אייפון חדש.

אחרי בדיקה מהירה בזאפ החלטתי לקנות כאן את המכשיר. (ואני קונה סמארטפון פעם בהרבה שנים) ואני חייבת להגיד שאני ממש מרוצה. גם החנות נראית אסטטית ונקייה. תודה רבה לחנן איזה סבלנות ואדיבות! הוא התקין לי מגן מסך מזכוכית בצורה מושלמת ובסבלנות רבה. וגם העביר לי את הנתונים מהפלאפון הישן לחדש. חווית קנייה מהנה ואני ממליצה בחום רב לקנות פה. בהחלט אחזור לכאן בעתיד לרכישות עתידיות.

שירות מעולה ממש הרגשה של בית במיוחד דוד שעזר לנו בכל אורך העיסקה מחירים טובים,זאת לא פעם ראשונה שאנחנו קונים פה ממולץ בהחלט תודה רבה

פשוט תענוג. קניה דרך האינטרנט. ביקשתי משלוח רגיל ללא תוספת מחיר. למחרת הגיע שליח הביתה עם המוצר.

התקשרתי מראש לוודא אם הטלפון שאני רוצה קיים אצלהם בכחול. אמרו לי בברור "ברור שיש לנו... יש לנו את כל הצבעים" אחרי שהזמנתי אמרו שהצבע הזה לא קיים בכלל בארץ. מעבר לזה הרכישה והאיסוף היו קלים ונוחים - המכשיר מעולה!

לקנות רק כאן! במכשיר האייפון שקניתי התגלתה תקלה לאחר מספר ימים. איתי מהחנות ליווה אותי בנאמנות, אחריות ונדיבות מכל הלב בזמן הממושך שלקח לייצרן לטפל במכשיר. איתי נתן לי מכשיר חלופי, לחץ על היצרן לטפל כמו שצריך ואף החליף לי בסופו של דבר את המכשיר המתוקן למכשיר חדש. מרגש לפגוש אנשים (ובטח שאנשי מכירות) שפועלים כך. בכך נמדדת גדולתה של חנות זו, באופן בו עוזרת ללקוחותיה בעת קושי.. ממליצה לכולם לקנות שם !

חנן נותן שרות פצץ ומחיר הכי טוב שיש מקום מציון ומאוד נחמדים והכל במהירות והרבה סובלנות

חנות נעימה, מסודרת ונקייה. מגוון רחב של אפשרויות בחירה. קיבלתי מענה על כל השאלות. שירות נהדר

שירות אדיב ומסור, רכשתי מהם סמארטפון וכאשר גיליתי איתו בעיה הם תמכו ועזרו כדי שאהיה מרוצה.

רכשתי טלפון סלולרי ומגן זכוכית. מגן הזכוכית הוסר לצרכי תיקון ויצא מכלל שימוש (ע"י החברה המבטחת). חזרתי ל lcdeal וקיבלתי פריט חדש ללא תשלום

רכשתי היום מכשיר סלולרי לאחר הרבה שאלות והתייעצות והם היו ממש משתפי פעולה. חביבים, מקצוענים וסבלניים. דאגו להעביר לי את כרטיס הסים לאחר חיתוך למכשיר החדש, ועזרו עם העלאת הזכרונות והאפליקציות.

זה ה מוצר השני שאני קונה בחודשיים האחרונים מהאתר הזה . רכשתי סמסונג a8 , לדעתי זה המחיר הזול ביותר למכשיר מיבוא רשמי . השירות מעולה ,אמין ויחס אדיב ולא להאמין המוצר הגיע יום אחד אחרי ההזמנה.

ברצוננו להודות לאיתי על שירותו האדיב, המסור והמהיר מרגע בחירת המוצר ועד לקבלתו. אנו לקוחות של החנות שנים רבות ותמיד חוזרים אליה בעקבות היחס הטוב והאנושי של איתי וכל צוות העובדים. החנות נעימה, מבחר גדול של פלאפונים ומכשירי טלוויזיה. חוויה של קניה. ממליצים בחום!!!

שירות מהיר ואדיב. אני הייתי מרוצה מהשירות והמכורים נחמדים ומקבלים אותך בחיוך. תודה על השירות המצוין

הזמנתי ביום חמישי שעבר, התקשרו ביום שני (מיד לאחר החג) לאמת פרטים וכבר אתמול (יום שלישי) קיבלתי את המוצר. שירות מצוין, מחירים מעולים - ממליצה בחום, בהחלט אחזור לרכוש בחנות :) תודה!

חווית קניה טובה. טיפול מקצועי ואדיב. כשנזקקתי לעזרה/תמיכה היה מענה מהיר ויעיל בניסיון אמיתי לעזור ולא ניסו להתנער מאחריות. כל הכבוד על השירות. זה לא מובן מאליו ואין לי ספק שאחזור אל החנות בעתיד. תודה רבה.