
ההזמנה בוצעה טלפונית אצל רבקי לשביעות רצוני המלאה, במהירות, בדיקנות ובאדיבות, תוך בדיקת מלאי בחנויות הרשת והפנייתי לחנות המתאימה.

ההזמנה בוצעה טלפונית אצל רבקי לשביעות רצוני המלאה, במהירות, בדיקנות ובאדיבות, תוך בדיקת מלאי בחנויות הרשת והפנייתי לחנות המתאימה.

הזמנה טלפונית בצורה מהירה מאוד ומקצועית מאוד! הדרכה ע"י נציג על יתרונות המוצר והצגת אלטרנטיבות אחרות דומות. משלוח סופר מהיר לסניף בעיר מגורי ללא עלות! חווית רכישה מצוינת ומוצר מצוין!

רכשתי 7 מצלימות למחלקת בטיחות של המשטרה דברתי עם נציג בשם אורי שעזר לי לבחור מוצר בצורה מקצועית ובצע טובתי הצעת מחיר מהירה שזרזה את הרכישה

שוחחתי בטלפון עם אדם אדיב מאוד בשם אורי אשר הקשיב בסבלנות רבה לשאלותיי וסייע לי בהחלטה על רכישת המצלמה הזו. השירות היה נעים ולבבי.

הבוקר נכנסתי לחנות קאמרה בבאר שבע לבדוק לגבי פלאש שחבר היה אמור לקנות לי באילת ב400 שקלים פחות גם ברשת קאמרה רק בגלל ששם אין מעם . אחרי כמה דקות שהגיע התור שלי ישר המוכר והמוכרת בחנות לא זוכר את שמותיהם היו כל נחמדים ועם הרבה רצון לעזור ועם חיוך רחב שהם פשוט קנו אותי ובמקום שיביאו לי את הפלאש מאילת רק בגלל השירות והידע המקצועי של המוכרים העדפתי לשלם יותר ב400 שקלים ואני בטוח שהידע שהמוכרים העבירו לי שווה אפילו 1000 שקלים ויותר ממש כייף להיכנס לחנות כזו ואני ממליץ בחום לכל לקוח שרק רוצה לקנות משהו פשוט להגיע ולהיתיעץ זה המקום החנות ממוקמת בבאר שבע בשדרה השביעית תודה רבה והיה כייף לפגוש אותכם ואני בטוח שניפגש שוב בתודה רבה big music אביתר רוס

אין מילים!.קיבלתי עזרה מבחור בשם אורי. השירות שניתן לי על ידו ראוי לשבח: 1.מחיר ללא תחרות. 2.הוספת שנת אחריות נוספת ללא חיוב. 3.ייעוץ מיקצועי,שירות אדיב וכן הכוונה מקצועית. איין ספק שאשוב לרכוש ברשת קאמרה בשנית.

קניתי מצלמה קנון 650dועדשה 18-135 ותיק למצלמה אני רוצה להגיד תודה לרבקי מסניף הר חוצבים על השירות מצויין ומחיר עוד יותר. אספקה מהירה. תודה רבקי

הייעוץ לפני הקניה היה יעיל ומקצועי ע"י אורי והטיפול אחריה ע"י תהילה היה מהיר מאוד ולשביעות רצוני המלאה. וכך גם מהירות האספקה ישירות באמצעות החנות בחיפה

רכשתי את המצלמה בחנות במלחה דרך הטלפון, ענתה לי טלי שירות מעולה, הזמנתי בטלפון, כאשר הגעתי המצלמה חכתה לי והמוכרת הייתה אדיבה וענינית.

תודה רבה לתהילה ! שרות מצוין ! היא הייתה נחמדה מאוד, אדיבה ומקצועית, הציעה מצלמה במחיר ממש טוב ודאגה שאקבל את המוצר תוך יומיים כי השבוע אני נוסעת לחופשה.

מוכרים גדולים. בעת רכישה קיבלתי הסבר מפורט של השימוש.המוכר אינו מסתיר את היתרונות וחסרונות של המוצר שנתן לי את ההזדמנות לעשות בחירה עצמאית. אני מרוצה מהשירות והרכישה.

קניתי מצלמה דיגיטלית קומפקטית וחכמה בחנות עיר ימים נתניה, המוכר דדו היה נעים מאוד,מקצועי מאוד וסבלני, הבין במהירות מה היתה בקשתי והציע לי אחלה של מצלמה, ממליצה בחום

החנות מאוד ידידותית המוכרים אדיבים מאוד נגשתי לבחור בשם אמיר בסניף קניון מלחה בירושלים והוא הסביר בסבלנות מעוררת כבוד ואמינות גדולה. במקצועי אני מורה דרך והצילום הוא חלק מעבודתי . הרגשתי שהמוכרים כאן מקצועים מאוד ונותנים שרות מצוין ללקוח שכיף לקנות אצלם . אני בטוח שאחזור לרכישות נוספות .

זו המצלמה השנייה שאני קונה מהחנות. ענתה לי בטלפון בחורה נחמדה בשם רבקי. כיוונה אותי והציעה לי גם אביזרים נלווים. אני חייב לציין את האדיבות והעזרה הגדולה של רבקי. אין עליה!

אורי תודה על העזרה באיתור ובחירת הרצועה למצלמה... אשמח מאוד להעזר בשנית חג שמח ותודה..... ...... ...... ....... ...... ....... ...... ..... ...... . ...... ....... קובי שועה

הייתי צריכה לקנות מטען למכשיר גלקסי.התקשרתי למוקד של רשת קאמרה,ענתה לי נציגה בשם אורלי שנתנה לי בהחלט מחיר נוח עם הספקה מיידית.הגעתי לחנות,אורלי הביאה לי את הזמנה שלי.קיבלתי שירות מעולה,אמשיך לקנות בקאמרה

בררתי לגבי עדשת מצלמה אצל מספר ספקים וקיבלתי את המחיר הטוב ביותר וגם את השירות הטוב ביותר ב camera. תודה מיוחדת לאורלי צור.

המוכר אליאב היה חביב מאוד, אני מרוצה מהשירות ומהיחס שקיבלתי. החנות עצמה מאוד נעימה לעין והשירות היה מהיר. רכשתי מסגרת עץ ופיתחתי תמונות. ללא ספק אשתמש בשירותי החנות שנית.

קניתי אצל רבקי מסניף CAMERA בהר חוצבים, שירות מצויין ומחיר עוד יותר. אספקה מהירה. באמת אחלה קנייה. כיף שיש חנויות כאלה עם שירות כזה טוב.

שירות מצוין מהיר ויעיל ,התקשרתי לחנות לגבי המוצר ענתה לי בחורה בשם תהילה עצמון היא הייתה מאוד אדיבה ומקצועית כשהגעתי לחנות המכשיר כבר חיכה לי

תהילה עצמון הייתה מעולה עזרה לי לבחור מצלמה מתאימה ואף לאסוף את המוצר מחנות קרובה לבייתי, השירות שלהם ממש מהיר ויעיל

הבנתי מצלמה של samsung שהייתה זולה יותר מחנויות אחרות שמצאתי, מצלמה מתקדמות מאוד ויחד עם זאת פשוטה מאוד להפעלה. שירות הלקוחות היה מצוין, כאשר הזמנתי את המוצר ביקשתי לאסוף אותו בעצמי ממשרדי החברה בגלל הדחיפות, דיברתי בטלפון עם נציגה בשם תהילה עצמון שהייתה קשובה מאוד ופעלה בזריזורת וביעלות כדי להבטיח לי שאקבל את המצלמה מהר ככל האפשר. לא זכור לי שירות כזה אדיב ואכפתי מזה זמן, הנציגה מהירה לטפל בבעיה וקיבלתי את המצלמה עוד באותו היום ! סביר להניח שאם ארצה בעתיד לרכוש או להמליץ לחברים מאיפה לקנות אני ממליץ לקנות להם דרך Camera.

לאחר שעשית הזמנה באתר האינטרנת התקשרתי לשרות הלקוחות כדי להחיש את המשלוח... נציגה בשם תהילה עזרה לי באדיבות רבה, כמו כן תהילה עזרה לי לקבל את המוצר בסניף הקרוב אלי עוד באותו היום. שרות מעולה !

ברצוני להביע את שביעות רצוני הגדולה מחברת CAMERA. ראשית חשוב לציין שהזמנתי את המוצר טלפונית והמוצר הגיע מירושלים אליי לתל אביב בתוך פחות מ-24 שעות עם שליח. ברצוני לשבח גם את הנציגה תהילה עצמון שטיפלה בי מרגע ההזמנה עד קבלת המשלוח, הייתה נחמדה בזמן ביצוע ההזמנה וכמובן שאחרי, עקבה בקפידות אם קיבלתי את המוצר והפגינה מקצועיות ואכפתיות לאורך כל התהליך. אני בהחלט אשמח להזמין שוב מחברת CAMERA ויותר מאשמח לקבל שרות מתהילה.

הזמנתי מצלמה של סמסונג במחיר באמת טוב, בכל אתר אחר המחיר נע בין 1150 ש"ח ל1400 ש"ח. את המוצר הזמנתי בתאריך 17/08/13 וכפי שהובטח חמישה ימי עסקים. היום יום רביעי ה-21/08/13 והמוצר הגיע אלי בדואר שליחים, שהובטח לי אולי עד סוף השבוע עד תחילת שבוע, אז קיבלתי את זה לפני הזמן המתוכנן. בנוסף רציתי להוסיף שהשירות הטלפוני היה מצויין, בחורה מאוד נחמדה בשם תהילה עצמון נתנה לי שירות כמו שצריך לתת, ישר כוח! בנוסף רציתי עוד מצלמה בנוסף למה שקניתי (יש לציין במכרז) ונתנו לי אותו באותו מחיר, שהכי זול שמצאתי כפי שציינתי לעיל. עוד לא חוויתי את השימוש במצלמה, אבל אני בטוח שאיהנה ממנה. תודה רבה על שירות מצוין. הדבר היחידי שהייתי משנה זה אמצעי התשלום, אני בתור אחד שקונה המון באינטרנט משתמש ב- PayPal דרך מאוד נוחה והכי בטוחה שיש כרגע בעולם. אז שמנהלי השיווק והשימור לקוחות ייקחו את זה בחשבון, כי זה יכול להשאיר לקוח.