
חיפשתי באינטרנט שלט לד לעסק שלנו , והגענו דרך זאפ לחנות אופק פי , בהתחלה היה חשש להזמין כי אנחנו מהקריות ואופק פי סי מהמרכז, אך גיא הרגיע אותנו שהוא יוכל לשלוח את השלט עם חברת השליחויות למרות הגודל שלו , הלט הגיע מהר וגיא עזר לנו בליטה מרחוק להתקין את התוכנה שלו והכל לשביעות רצוננו , בנוסף ביקשנו מימנו לעזור בתיקון בעיה שהייתה לנו במדפסת ומרות שזה לא קשור לעבודה שהוזמנה מימנו גיא פתר לנו את הבעיה ללא תשלום ולשביעות רצוננו , אני ממש מרוצה וממליצה






















