
רכדשתי תנור אפייה AEG. מוצר מעולה, אני מאוד מרוצה ממנו. שרות מצויין מהחנות ומחיר אטרקטיבי. ממליצה בחום

רכדשתי תנור אפייה AEG. מוצר מעולה, אני מאוד מרוצה ממנו. שרות מצויין מהחנות ומחיר אטרקטיבי. ממליצה בחום

קנינו מזגן טורנדו שחור ויפה :) המחיר היה מצויין והמזגן סופק במהרה. בחרנו בKBMall לאחר חוויה שלילית עם חברה גדולה והם הוכיחו לנו שלא טעינו

ביקשתי לרכוש מזגן מדגם מסויים. המוכר האדיב והחביב הפנה תשומת ליבי כי קיים מודל אחר שיותר מתאים לי מבחינת דרישות ומחיר שאפילו לא ידעתי עליו. הוא התקשר לחברה ביצע בירוים וחזר אלי לומר כי השיג לי יחידה. מעבר לכך, המחיר שגם כך היה נמוך משל כולןם אונליין, אף ירד יותר חשוב לי לשבח אנשים כמוהו (שאת שמו אני כבר לא זוכר) - ישר, ישיר, לבבי, שירותי. עסק קטן עם אתיקה עסקית גבוהה. אני מאחל להם הצלחה כדי שאוכל לשוב לקנות שם.

תהליך היה קצר , מקצועי . המוצר הגיעה מוקדם יותר ממה היה רשום. ממליץ מאוד.

לפני מספר חודשים קניתי מקרר של חברת אמקור. חייב לציין את השירות הטוב והיחס החם שקבלתי לאחר ההזמנה באתר, התקשרו לוודא וולתאם מסירה. המקרר הגיע ללא שום בעיה וחייב לציין שהמחיר היה הכי אטרקטיבי מכולם. ממליץ בחום רב!

קניתי טלוויזיה של שיאומי לפני בערך שנה. הם היו הכי זולים אז היה חשש, אבל בסוף המשלוח הגיע מהר, יגאל, אולי הבעלים, הוא פשוט איש מקסים. דיברנו לפני ההזמנה, וגם אחרי שהגיעה הוא היה מאוד שירותי ועזר לי בבעיה שהייתה לי, במקום ישר לשלוח לשירות. חוויה מאוד חיובית ואני מאוד ממליץ. גם הטלוויזיה פיקס :)

בחיפושי אחרי מזגן לחדר שינה מצאתי באתר KBMALL מזגן סאגא, 1כ"ס שענה לדרישות שלי. ההזמנה היתה פשוטה ומהירה, שיחת הטלפון היתה אדיבה עניינית ונעימה. המזגן הגיע במהירות

ניקנה מזגן עילי Master INV 16X EU שנת 2023 Tornado הקניה באתר פשוטה והמשלוח מהיר . מומלץ .

שירות מעולה... מחיר ללא תחרות נתנו מענה מהיר בטלפון, הסבירו על השואב המליצו עליו. השואב היה אצלי תוך יומיים

שירות מצוין נתנו לי מענה מהיר קיבלתי את המוצר מהר מאד מרוצה מאד תודה רבה

שרות אדיב עם המון סבלנות , ענו על שאלות רבות מה שלא ידעו ביררו מול הספק וחזרו עם תשבות , בקיצור שרות מעולה לצד מחירים מנצחים , ממלית בחום

המשלוח הגיע מהר וללא תקלות. המחיר היה טוב וכלל משלוח חינם לבית. המוצר עצמו מצויין.

שרות מצוין מחיר מצוין הגיע בזמן שהבטיחו המדיח מעולה נשלט ע"י אפליקציה מהטלפון הדלת נפתחת בסיום ההדחה

חווית שירות טובה מאוד - המחיר היה אטרקטיבי, לאחר הרכישה התקשרו לאמת פרטים, המשלוח של הטלוויזה הגיע אחרי מספר ימים. בסה"כ מחיר טוב ושירות יעיל.

הזמנתי תנור סימנס. המוצר הגיע מאד מהר, במחיר שהזמנתי. אדיבים, זריזים ומתחייבים למחירים שלהם. ממליץ מניסיון אישי.

רכשתי את המוצר בתאריך 25/02/2025 אחר הצהריים, בשיחה מול הנציג הוא היה מאוד נחמד ואמר שהמוצר יגיע ביום ראשון הקרוב לאחר השלמת הקניה גג ביום שני.ביום שני שלא יצרו איתי קשר לתיאום הגעה התקשרתי לשאול מה קורה ומתי יגיע המשלוח? ונמסר שהיה עיכוב ויגיע ביום חמישי 6.3 אז המתנתי. אפשר לציין שבאמת ביום חמישי 6.3 זה היום של 7 ימי עסקים. ביום חמישי משלא מדברים איתי התקשרתי שוב ובאמת הייתי מתוסתכל אמרו לי ששוב יש עיכוב ויתאמו איתי ב9.3 וב10.3 המשלוח יהיה אצלי. אז חיכיתי שוב. מחברת סמליין שמהם הם רכשו את המוצר התקשרו אלי ב10.3 ואמרו לי שהיה עיכוב וזה הועבר אליהם והם יקדמו את המשלוח אבל היאגם ציינה משו שמאוד הכעיס אותי. הנציגה של סמליין ציינה שב25.2 כבר הועבר לkbmall הודעה שאין את הטלוויזיה במלאי והיא תהיה במלאי ב12.3. המחיר שנמכר המוצר הוא 2500 שקל מחיר טוב לטעמי אך אפשר לראות שיש עוד חנויות פה בzap שמוכרות את המוצר מהדגם הזה במחיר הזה רק שהתגובות החיוביות של החברה עולות על כולם ומראות רצינות חשוב לציין מה שלא מורגש לי לרגע זה. לרגע זמן זה 12.3 17:45 עדיין לא יצרו איתי קשר לתיאום המשלוח וכנראה שגם ב13.3 המוצר לא יגיע. מkbmall נמסר שהוא יגיע בשבוע הבא אולי בראשון אולי בשני 16/17.3.

לפני כשנה רכשתי מקרר במחיר ממש אוב בנתיים מאוד מרוצה ממנו לגמרי עושה את העבודה ומאוד נוח. שירות מצויין ומהיר

קניתי מזגן עילי לבית. המוצר הגיע מהר מאוד, קבלתי שירות מצויין ונדיב. ממליצה על החנות ועל הצוות

ברצוני לשבח את השירות המצויין של יגאל מהחנות קיי ביי מול, מדובר ברשת מקצועית ושירותית, תמיד יש אבא ואמא לכל שאלה ותמיכה. המחירים ברשת הם הזולים בכל הארץ - בדוק ומנוסה. אני לקוח קבוע כבר מספר שנים, הזמנתי מהם עשרות מוצרים. ולכן מרוצה עד הגג דוגמא קטנה, בהזמנה האחרונה קניתי מזגן תדיראן, לאחר הקנייה הציעו לי לשדרג לדגם מתקדם יותר ללא עלות.

אתר נוח לקניה, שירות מעולה, אדיבים מאוד. משלוח הגיע בזריזות יחסית. לפני הרכישה התקשרתי לשאול מס' שאלות בקשר למוצר והיו מאוד מקצועיים וענייניים.

שירות מצוין ואדיב וקנייה חלקה! חיפשתי תנור ולא הייתי סגורה על הדגם, התייעצתי עם הצוות טלפונית ובחרתי בבוש. עברו כמה חודשים מאז ואני מרוצה מאוד. ממליצה בחום!

מרוצה מאד מהשואב ומהחנות שואב רובוטי מעולה, עושה את העבודה היטב מרים את התקן השטיפה מעל שטיח

מה שמשך אותי לקנות זה המחיר הטוב, ולשמחתי גם השירות היה מעולה! חנות מומלצת מאוד!

אחרי קריאת ביקורות רבות, החלטתי לרכוש את הטלויזיה המדהימה הזאת של סמסונג. מצאתי את המחיר הטוב ביותר באתר של KBMall שמחתי לגלות אצלם שירות אישי ונדיב - פעולת הרכישה בוצעה במהירות והטלויזיה סופקה בזמן שתואם. ממליץ על החנות בחום!!

ממליצה בחום לקנות מהם. קניתי מזגן ואני מאוד מרוצה מהמחיר ומהשירות. פשוט כיף לקנות במקומות שמכבדים את עצמם ואת הלקוחות. תודה