
הזמנתי איפון 11 פרו באתר. המוצר הגיע אלי יום אחרי. שירות אדיב אישי וחם מאוד מרוצה מהחנות.

הזמנתי איפון 11 פרו באתר. המוצר הגיע אלי יום אחרי. שירות אדיב אישי וחם מאוד מרוצה מהחנות.

פשוט שירות מעולה!!! עשיתי רכישה באתר של איפון הרכישה היתה קלה ופשוטה ולא ניסו לדחוף לי מוצרים נלווים. המוצר הגיע כבר יום אחרי באריזה סגורה ואבזרים מקוריים כמו שסוכם עם הנציג. היתה חוויה מצויינת!!!

אני חייב לציין שהאתר שלהם מאוד ידידותי למשתמש ומאוד קל לבצע הזמנה. מייד לאחר שביצעתי הזמנה חזרו אלי וזה נתן לי תחושה של אמינות מאוד גבוהה. כמובן שהשירות היה מקצועי ואדיב. עלו והצליחו

זוהי חוות דעתי על החנות: אמינות- 5 כוכבים מקצועיות- 5 כוכבים מחיר- 5 כוכבים ההזמנה באתר היתה קלה ופשוטה מהחנות חזרו מאוד מהר וגם השליח הגיע מהר מאוד. היה רכישה טובה מאוד

אני נוהג להזמין הכל אונליין לאחר בדיקה במספר אתרים בזאפ ראיתי את הביקורות הטובות באימובייל ישראל והמחיר היה הזול ביותר. כבר מיד לאחר ההזמנה יצר איתי קשר הנציג בטלפון וענה בסבלנות על כל מה ששאלתי אותו. קבלתי יום אחרי את המשלוח עם שליח ואני גר בכפר רהט בדרום הכל כמו שסוכם עם הנציג. בהחלט שמח שמצאתי את החנות הזאת. נותן לכם 5 כוכבים כי מגיע לכם!

אין על מולי התותח! נותן שירות מספר 1 בארץ ומחירים ללא תחרות. קניתי ממנו כבר כמה מכשירים ממליץ על החנות בחום אנשים אמינים והוגנים!

מקצוענים בשירות ומחירים הכי זולים בארץ! נתנו לי הסבר מדוייק מה אני מקבל וגם היו זמינים בשבילי בוואצ אפ ב23:00 בלילה. אותי הם קנו עם השירות הזה. יום אחרי המכשיר הגיע אלי הביתה לנתניה. תודה רבה וחג שמח!

אני ממש ממליצה על החנות הזאת! אני גרה בנצרת ויש אצלנו הרבה חנויות סלולר אבל אצל מולי המחירים הכי זולים והשירות הכי הכי טוב שיש זה כבר המכשיר החמישי שאני קונה אצלו ואני אמשיך לקנות ממנו. מהרגע שאני מכשיר עד שאני מקבלת אותו הוא זמין בשבילי כל הזמן גם בטלפון וגם בוואצ אפ ואני ממש מעריכה שירות כזה!!!

אם הייתי יכול לתת להם מדליה על שירות ומקצועיות הייתי עושה את זה. השירות ברמה גבוהה מאוד. אני גר בשדרות בדרום ושהנציג אמר לי מחר המכשיר אצלך צחקתי כי לא היה נשמע לי הגיוני. יום למחרת הגיע המכשיר הכל כםי שסוכם עם נציג. אני מאוד מאוד מאוד מרוצה מהחנות בהחלט אמליץ ואקנה שם שוב! בא לכם ראש שקט רק אימובייל ישראל

חבר המליץ לי על החנות הזאת. שמוכרת מוצרי סמסונג ביבוא מקביל במחיר הכי טוב בארץ. חיפשתי עבור אשתי +Samsung galaxy S10 או +S20. צלצלתי לחנות. ענו מיד. הסבירו לי שחבל לשלם על +S20. כי זה כמעט אותו מכשיר. הגעתי למחרת לחנות משפחתית קטנה. מאוד אדיבים. קיבלתי מכשיר בקופסא מקורית . עם ערכה זהה ליבואן סאני. וכן מגן מסך וכיסוי אחורי איכותיים בתוספת מחיר קטנה. אני ממליץ מאוד על החנות הזאת. נראה לי שמעתה לא אקנה יותר באף מקום אחר. שנה טובה. גמר חתימה טובה.

הזמנתי לאישתי דרך זאפ את המכשיר a71 של סמסונג. הבחור בחנות היה סופר נחמד והסביר לאישתי בטלפון בדיוק איך להעביר את המידע מהמכשיר הישן. אישתי מאוד מרוצה מהטלפון ואני מאוד מרוצה מהחנות. תודה למולי האלוף!!!

מכשיר חדש באריזה סגורה שכולל את כל הרכיבים שמגיעים עם ערכה חדשה. שילמתי כ-50 ש"ח יותר מהמחיר שפורסם באתר שכן הערכה כללה כרטיס זיכרון של 128GB (נאמר לי שיש ערכות ללא כרטיס זיכרון). בטלפון נענו שאלותי בסבלנות אך בזמן הרכישה בחנות עצמה הייתה הרגשה של פחות שירותיות וסבלנות בתהליך הרכישה, בסה"כ מקום אמין לרכישה.

שירות מקצועי מאוד וגם המשלוח היה מהיר ומקצועי. כבר לאחר ההזמנה באתר התקשר אלי הנציג בחנות. השירות הטלפוני היה מעולה וקבלתי את המשלוח יום אחרי עם שליח הביתה. מאוד מרוצה

שירות לקוחות מהטובים שנתקלתי בהם! יופי של מגוון ומחירים - אחלה ייעוץ לתמיכה בתקלות. מומלץ בחום 🦄

חנות מצויין גם במחיר וגם בשירות. מולי עזר לי להעביר מידע מהמכשיר הישן ללא עלות והיה מאוד סבלני איתי למרות ששאלתי אותו מליון שאלות. מעריך מאוד וממליץ לכולם!

מעבר למחירים הזולים שהחנות מפרסמת בזאפ רמת השירות שלהם היא מהגבוהות שנתקלתי. מרגע הרכישה עד קבלת המכשיר. המכשיר הגיע אלי עם שליח יום למחרת ההסברים שקבלתי בטלפון היו יעלים ופשוטים מסתבר שגם אחד כמוני שלא מבין שום דבר בטלפונים יכול להעביר מידע מהמכשיר הישן לחדש בעזרת הנציג הנחמד שעזר לי בטלפון לאחר הרכישה! חשוב לפרגן לחנויות כאלה כן ירבו!

אני נותן לחנות ציון 10 קיבלתי שירות פנטסטי ממולי מרגע הקניה עד קבלת המכשיר וגם אחרי תמיד היה זמין בשבילי ועזר בכל שאלה. נתן לי שירות ששווה יותר מכסף. מעריך מאוד אנשים כאלה ואני ממליץ לכולם להגיע לחנות הזאת או להזמין באתר אנשים הוגנים וישרים!

חווית קניה מושלמת , מולי בחור נחמד מאוד , סבלני , אדיב ונותן שרות מעולה מחירים טובים מומלץ

בדקתי כמה חנויות והם היו הכי זולים. שירות מאוד טוב ויחס יפה ללקוח. אנשים טובים

ההזמנה באתר היתה מאוד פשוטה ונוחה. לאחר ההזמנה הנציג התקשר לעבור איתי על כל הפרטים והיה נחמד מאוד. לאורך כל הזמן היו זמינים בשבילי גם בטלפון וגם בוואצ אפ ואני נורא מעריך שירות ברמה כזאת. ממליץ מאוד מאוד על החנות!!!

נהינתי מאוד לקנות אצל מולי... הוא מאוד נחמד עזר לי להעביר נתונים לא רק לטלפון החדש שקניתי אלה גם לטלפון נוסף, ממש בלי לחשוב פעמיים ותוך כדי לא הפסיק לתת שרות ללקוחות שצלצלו בלי סוף... מאוד מאוד ממצילה על מובייל ישראל !

לא ראיתי דברים כאילה, איכות מהירות ממש מצויין ממליץ בחום לקנות מהחנות התיחסות מדהימה ומרתקת

חייב להודות חנות מאוד אמינה והיחידה שמתחייבת באתר למכשיר חדש ורושמת בחשבונית מכשיר חדש. מעריך מאוד יושרה ואמינות ברמה הזאת ואכן אחזור ואשוב לקנות בחנות הזאת תודה רבה על השירות.

חייב לציין שהשירות היה מהטובים שאי פעם קיבלתי!!!!! מאוד סבלני ונעים. ההזמנה באתר היתה קלה ופשוטה לסיכום היתה לי חווית קניה מעולה ממליץ לכולם להזמין אצלהם!!!!

שירות מדהיםםם הגיע יום לאחר ההזמנה מחיר מעולה ממליצה מאוד סחורה מאוד איכותית וטובה .