הייתי צריכה פריט מסוים דחוף ולכן התקשרתי לוודא מראש שיש להם את הפריט במלאי - נעניתי בחיוב. 10 דקות אחרי ביצעתי את ההזמנה באתר. רק 5 (!!!!!) ימים אחרי הם נזכרו להתקשר להודיע לי שפתאום הוא חסר במלאי. מרגיז מאוד! התקשרתי במיוחד לוודא זה היה לי דחוף ועכשיו נתקעתי עם לחפש מקום שעושה משלוח דחוף.
מוצר:
Babyliss C425e
שם:
svgdoctor
תאריך:
21/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני לא ממליץ על זה. שילמתי עבור מכונת הקפה והמשלוח תוך 4 ימי עבודה. עברו 6 ימי עבודה, אין רכב, אין מידע על משלוח. הם כבר ענו בטלפון פעמיים שהמשלוח יהיה היום או מחר. כתוצאה מכך - כלום!
מוצר:
מכונת אספרסו DELONGHI Magnifica S Smart ECAM250.31.SB
שם:
אליהו
תאריך:
28/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אין חיוב הכרטיס נעסה במהלך ההזמנה, אלא מאוחר יותר על ידי הנהלת החשבונות. זאת אומרת שאם נפלה טועות ברישום ההזמנה לא בוצעה עם כל המשמעויות שבדבר.
מוצר:
מיקסר ידני Bosch MFQ40304
שם:
אור
תאריך:
03/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
אני מאוד לא מרוצה מהקנייה הזאת. הזמנתי מקרר שארפ Sharp SJ3750 וקיבלתי מקרר Sharp SJS3750. לך תברר עכשיו אם זה משנה או לא ה S הנוספת הזאת. אני כבר כמה ימים מנסה לברר עם החברה של שארפ ובכל מיני מקומות מה ההבדל בין 2 הדגמים ואני לא מצליח. לא ממליץ על החנות הזאת.
מוצר:
מקרר sharp sj3750
שם:
chantal.binyamini
תאריך:
06/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כיריים חשמליות של חברת סימנס .טכנאי שהגיע טוען שהכיריים שבורות , לא באריזה המקורית וכנראה מתצוגה (אני שילמתי מחיר מלא ) בסמרט דיל מתנערים מאחריות ,טוענים שהטכנאי לא דובר אמת והכיריים לא מתצוגה .לא ממהרים לספק כיריים חדשות ואני נשארת ללא כיריים ימים רבים בהם חג-שבת-כיפור-שבת-חג וחוזרה חלילה .הייתי מצפה שיקחו אחריות וישלחו כיריים חדשות מייד .זה לא קרה לצערי . שירות לא הצד החזק שלהם .תיזהרו !!!!!
תגובת החנות:
אתרנו לא התנער מאחריות ההפך הוא הנכון! ובאופן מיידי דאג וטיפל בהחלפת הכיריים לחדשות הטענות על תצוגה או אריזה לא מקורית מופרכות ולא נכונות!(וגם אומתו ונבדקו מול היבואן) המקרה קרה בערב חג ולאחריו כפי שהיא מציינת היה עוד ערב חג ועוד שישי-שבת שבהן לא עובדים! ולא היה ניתן להחליף את הכיריים הכי מצער אותנו כאן שהמכה בכיריים הייתה כל כך קטנה ומיניאטורית שלקוחה יכלה להשתמש בהם כל החגים והשישי שבת וכל הכעס והאכזבה שלה הייתה נעלמת כלא הייתה ולאחר מכן יכולנו להחליף או לזכות על התקלה בחרה שלא וזה זכותה המלא ואנו כאתר דאגנו לה להחלפה בהקדם האפשרי
מוצר:
כיריים חשמל SIEMENS ET651FN17E
שם:
שלמה
תאריך:
20/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השליחות לא מגיעה. לא תוך שבוע שהובטח אולי זו אשמת חברת ה שליחויות צ׳יטה, אליה הועבר המשלוח תוך יומיים אבל אם חברת בשליחויות אינה טובה, תשתמשו באחרת. גם לא קיבלתי חשבונית
תגובת החנות:
המוצר סופק ללקוח בדיוק כפי שהתחייבנו באישור הזמנה שזה עד 7 ימי עסקים מעבר לזה כמובן שחשבונית גם סופקה ללקוח עם המיקרוגל לקוח חזר אליי והבין שטעה ומיהר לכתוב חוות דעת שלילית וביקש לשנות את חוות הדעת לנו כמובן אין שום אפשרות לשנות אותה הלקוח ניסה לעשות זאת אבל לא הצליח לא נורא, עם כל זה נמשיך לתת שירות הכי טוב שקיים בארץ
מוצר:
מיקרוגל שארפ
שם:
Shay
תאריך:
14/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות נוראי. חוסר שקיפות. אי עמידה בזמני משלוח. יחס גרוע של השליחים. לא עשו כל מאמץ כדי לתקן את הנזק שגרמו או להתנצל. ממליץ להתרחק.
תגובת החנות:
אתרנו עמד בכל ההתחייבות כלפי הלקוח לקוח "בחר" שלא לראות פרט חשוב באישור הזמנה שקיבל... ועל כך בחר לבוא ולהתלונן ואוסיף עוד דברים אחרים שלא היו ולא נבראו מה גם שלקוח ביצע הזמנה בחודש מרץ (03) 2021 והיום חודש דצמבר (12) 2021 עשרה חודשים לאחר המקרה שלא היה בכלל בוחר לכתוב חוות דעת
מוצר:
תנור בנוי BOSCH HBF113BR0Y
שם:
Ohad
תאריך:
14/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהם. הזמנתי כיריים, קיבלתי מייל שההזמנה התקבלה. אחרי שלושה ימים שלחתי מייל לברר סטטוס משלוח וקיבלתי מייל חוזר שהמוצר בכלל לא במלאי, אבל יש מוצרים אחרים (יותר יקרים כמובן) שאני יכול להזמין במקום. ויגיעו אחרי הזמן שהייתי צריך אותם.
מוצר:
כיריים גז BOSCH PBH6B5B80
שם:
סלב
תאריך:
28/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות זו בלנדר מוט ב1/21. בלנדר הגיע מהר. על המוצר שנתיים אחריות. נאמר על אחריות של דיפלומט. חצי שנה לאחר מכן המוצר מתקלקל. אני פונה לדיפלומט ומסתבר שהם לא אחראים. פניתי לחנות לבדוק איפה האחריות. נאמר לי שברימאג אחראים. שלחתי מוצר לברימאג. המוצר חזר אליי אחריי 3 שבועות עם מכתב כי לא ניתן לתקנו ויש לפנות לחנות לקבלת החזר כספי או מוצר חילופי. נאמר לי כי נחנות צריכה לפנות לפנות לברימאג לקבלת זיכוי עבור על המוצר המקולקל. כלומר חנות מזכה אותי וברימאג מזכה את החנות. כל הסיפור הוא מחודש מאי. פניתי לחנות בנוגע לזיכוי. בחנות נאמר כי המוצר נרכש בינואר והם לא מוכנים לזכות אותי. הסברתי לחנות כי הם מזכים אותי, וברימאג מזכים את החנות. כל מה שעל החנות לעשות, זה ליצור רשר עם ברימאג. מאוד פשוט. האם זה קרה? כמובן שלא. בחנות בחרו להתעלם ממני. לא הקשיבו לי ולא היו מוכנים לעשות כלום. כמובן שלא אתקרב לחנות הזאת בעתיד.
התשובה האחרונה שקיבלתי מהחנות במייל - מצרף לך את נותן השירות למוצר שלך: דיפלומט, שתוכל לנסות ולפתור את הבעיה. אם לא תצליח צר לי אבל אין לי שום אפשרות אחרת לאחר כ-חצי שנה לעשות משהו מעבר למה שאני עושה.
מה???????????????? אחריי כל הסיפור שכתבתי והסברתי להם, מהחנות שוב הפנו אותי לדיפלומט.
תגובת החנות:
אנחנו שמחנו מאוד לקבל את ההוראות והפקודות מהלקוח אבל בשטח ובפועל המציאות הייתה קצת אחרת ולא כפי המתואר בחוות הדעת אוסיף ואומר שלאחר שימוש של כ-חצי שנה במוצר בטח ובטח בבלנדר מוט כנראה שהייתה סיבה טובה מאוד לשירות לקבוע שלא ניתן לתקנו חג שמח ומלא בריאות לכולנו!
מוצר:
בלנדר מוט Braun MR320
שם:
אמיר
תאריך:
05/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה היא בסדר, מה שרע זה מה שקרה אחרי. המוצר (מדיח) הגיע דפוק (פיזית) מ-2 צדדיו. בסדר, קורה... אני כבר שבוע מנסה לקבל החלפה של המוצר, והחנות שולחת אותי ליבואן ששולח אותי חזרה לחנות שלוקח להם יומיים לחזור אלי בשביל לבדוק אם יש מוצר חלופי במלאי. וכל הזמן הזה אני זה שרודף אחריהם במקום שהם ידאגו לי בגלל מוצר דפוק שהם שלחו. בגדול, פשוט תודעת שירות גרועה, עשיתם פאשלה אז לפחות תראו נכונות לעזור ולתקן. אחרי היומיים שחיכיתי, התקשרתי שוב בעצמי והנציג בדק במקום (למה לא מלכתחילה ולתת לי סתם לחכות, לא ברור) ומצא שאין את המוצר במלאי, החלטנו להחליף במוצר חלופי ונאמר לי שיצרו איתי קשר לתאם. ושוב אני מחכה כבר יומיים שיחזרו אלי לתאם וזה לא קורה ובינתיים כל הזמן הזה המדיח הדפוק תקוע אצלי בסלון.
תגובת החנות:
בדיוק כפי שהלקוח רושם בסדר, קורה... חברתנו יודעת להתמודד עם מקרים כאלה בצורה הטובה ביותר לכל לקוח שהיה אי פעם תקלה מהמוצר הקטן והזול ביותר ועד ליקר ביותר תמיד תמיד מקבל טיפול וגם במקרה הספציפי הזה הלקוח קיבל טיפול לאורך כל הדרך הן על ידי היבואן והן על ידי אתרנו להמתין יום או יומיים לקבל תשובות זה משהו סביר וסביל בהתאם למקרה מדובר במדיח כלים יקר מאוד ולא בבלנדר שעולה 50 שקל(עם כל הכבוד לבלנדר וכל הזמנה אחרת) גם בזמן שלקוח כתב חוות דעת זו קיבל טיפול וגם לאחר שכתב אותה עדיין המשכנו להיות בקשר המדיח הוחלף והותקן .
מוצר:
מדיח BOSCH SPS25CI03E
שם:
dov
תאריך:
07/03/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
את חויית השירות שקיבלתי מחנות זו קשה לתאר במילים!
החנות מעסיקה מוביל זוועתי.
כל הדרך רק מתלונן וצועק עליי שהיה צריך להוביל את המקרר כמה מטרים ברגל, ודרש תשלום נוסף.
מעבר לזה, בעת הרכבת המקרר זרק את כל החלקים והקלקר בצורה בוטה על הרצפה. השאיר חלק מהמקרר ללא פינוי (למרות שהובהר לו שצריך לפנות מקרר ישן)
ובסוף אף השאיר את הקרטון של המקרר בחדר מדרגות.
מוצר:
מקרר שארפ
שם:
עורך דין אסף פלג
תאריך:
07/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
גרוע מאד. הבטיחו שהמוצר יגיע בתוך 7 ימים. הוא הגיע כמעט לאחר שבועיים, בלי שטרחו להודיע לי על העיכוב ולאחר שנאלצתי להתחנן לשירות לקוחות.
המגרסה הגיעה דפוקה לגמרי, כל שנייה נתקעת, כרגע מושבתת לאחר מספר גריסות - ביום שבו קיבלתי אותה כי ניירות לא מפסיקים להתקע בה.
תגובת החנות:
אתרנו סיפק במהלך הסגר האחרון מאות ואולי אלפי הזמנות בפרק זמן קצר ביותר והרבה לפני זמן האספקה המשוער שפורסם באתרנו כל הלקוחות היו מרוצים עד השמיים אין ספק שאין מושלם בשום מקום ובשום דבר בעולמנו והיו גם כמה לקוחות שהאספקה התעכבה ביום או יומיים לצערנו הרב כמובן יש גם דברים שלא תלויים בנו או בחברות השילוח ואלה אילוצים של המצב שקיים בארץ ובכל העולם רוב רובם של הלקוח הבין כמובן את המצב התלונן התנצלנו והכל נגמר בצורה יפה ומכובדת אבל יש גם כאלה שלא וזה זכותם והכל בסדר ובנוגע לתקינות המוצר הכל טופל ומטופל במסגרת האחריות שיש ללקוח מול היבואן
מוצר:
מגרסת נייר FELLOWES P25
שם:
משה
תאריך:
02/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סט סירים בחנות. לאחר הרכישה התקשרו מהחנות לתאם איתי משלוח ואז נאמר לי שמאחר ואני גר מעבר לקו הירוק, המשלוח הינו בתוספת תשלום של 40 ש"ח. אמרתי למוכר שאני גר בסמיכות לעיר מודיעין ואין שום סיכון בטחוני בהגעה למקום מגורי,אך המוכר אמר שלא מעניין אותו וכל מה שמעבר לקו הירוק זה בתוספת תשלום.
לאחר כמה ימים התקשר אלי בעל החנות ואמר שזה לא תלוי בהם אלא חברת השליחויות גובה את הסכום הזה. אמרתי לו שמעולם לא חויבתי בשום קניה באינטרנט על דמי משלוח אך המוכר אמר שבמקומות אחרים בעלי החנויות סופגים את העלות על עצמם והוא לא רוצה לספוג את העלות על עצמו.
זו הפעם הראשונה שחוייבתי על משלוח מעבר לקו הירוק ולכן בפעמים הבאות אשתדל לקנות במקומות שלא מפילים על הקונה חיובים נוספים
תגובת החנות:
כל נושא ההובלות והשליחויות מפורטות בצורה ברורה ומלאה בתקנון האתר. ישובים מעבר לקו ירוק מוגדרים בדיוק כמו ישובים במצפה רמון או קו אילת (לצורך ההסבר בלבד) ישובים מרוחקים שעליהם במקרים מסוימים יש תוספת משלוח מעבר לזה גם הגדלנו ועשינו עוד הסבר כללי בנושא זה בדף הקניה רגע לפני שממלאים את פרטי התשלום על מנת שלא יהיה "הפתעות" ושהכל יהיה ברור לקונה בהזמנה ספציפית הזאת הלקוח עוד ביקש לספק לו את המוצר בכתובת אחרת בירושלים ששם יש יותר זמינות לקבל את המוצר לקוח לא חויב בשום דבר מעבר לסכום המוצר!
מוצר:
סט סירי סולתם
שם:
Shai
תאריך:
11/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חוויה בכלל לא מוצלחת, היתי צריך לבטל כבר בזמן הקניה דרך הטלפון של SMARTdeal (באתר של SMARTDeal לא הצלחתי!), כי הנציג (לא אמר לי שם, היה לו מבטא רוסי) היה ממש בלחץ לסגור מכירה ולהעיף אותי, זה היה מצב נורא מעצבן כי הוא היה ממש בלחץ וללא שום רצון לענות שאלה אחת. הטוסטר הגיע, הוא נראה משומש - כפתור אהד קשה מאוד לסובב אתו, כפתור בצד השיני שמאפשר לפתוח 180 מעלות שבור, שריטה על הכיסוי העליון, סימן חלודה בחלק העליון, הצלחתי להוריד 90% עם סמרטוט כלים ומוצר מיוחד. עוד לא נתקלתי בשירות לקוחות כל כך לא שירותי ולא חברותי! אני כבר יודע שאני אקבל תשובה מאוד אגרסיבית מהחברה הזאת כי יש כבר מקרים שאנשים התלוננו והתגובה היתה נוראית, ממש לא מקצועי. זה עלה לי רק NIS563 כדי ללמוד שמהחברה הזאת אני לא קונה יותר ואני בכלל לא אמליץ לאף אחד.
תגובת החנות:
הלקוח הנ"ל מעולם לא ביקש לבטל הזמנה ומה גם בשנת 2020 אפשר לשלוח מייל או פקס אם נתקלים בבעיה כלשהי, שלא הייתה אגב אבל זה כבר אופרה אחרת. אתרנו מכבד את חוק ביטול עסקה דבר נוסף שתמוה בעיני הוא שאני לא מכיר לקוח אחד שישאר עם מוצר שבור ששילם ממיטב כספו "ורק יכתוב חוות דעת שלילית בזאפ"...
מוצר:
טוסטר אלקטרולוקס ECG7400
שם:
Nisim
תאריך:
20/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מדיח למחרת מצאתי את אותו מוצר עם אותה האחריות בפחות 400 שח !! למרות שהם אומרים שהם הכי זולים התקשרתי למחרת לבטל את העיסקה דיברו לא יפה זילזלו הייתי צריך להתקשר 4-5 פעמים שיעשו לי ביטול לקחו 100 שח על ביטול למרות שהמוצר עוד לא הגיע אליי !!איתי הם סיימו ! אני לא ממליץ לקנות מהם כשתרצו אותם הם מתנהגים מגעיל
תגובת החנות:
אין צורך להוסיף דברים שלא היו ולא נבראו בשביל להכניס מלל לחוות דעת כדי שהיא תאושר. הלקוח בחר לרכוש דרכנו ולא אנו פנינו אליו לאחר ביצוע ההזמנה באופן עצמאי מצד הלקוח ולאחר מכן עוד היו שני שיחות טלפון של הלקוח אלינו לבדוק פרטים ונתונים על המדיח כך שאף אחד לא הכרחי אותו לרכוש לאחר אישור ההזמנה וביצועה התקשר למחרת וביקש לבטלה וכך עשינו החוק בארץ מאפשר ללקוח לבטל עסקה בכפוף ל-14 ימי עסקים ובאותו חוק גם העסק זכאי לקבל תמורה על עבודתו 5% או 100 שקל הנמוך מביניהם וכך בדיוק עשינו פעלנו לפי החוק
מוצר:
מייבש כביסה
שם:
Shalom
תאריך:
12/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לא ממולץ בכלל שירות גרוע התעלמות מהלקוח. קניתי תנור משולב מבית סימנס להמלצת המוכר בחנות. לדברין מדובר בחבגה טובה ואמינה עם אחריות יבואן רשמי שנותנים מענה לכל תקלה. לאחר חודשיים התנור הפסיק לעבוד התקשגתי ליבואן לתאם תכנאי ושם קבעו לי מועד לעוד 8 ימים מיום הפניה. דיבגתי עם החנות בבקשה לנסות לזרז את התהליך, מי שענה לי שם דיבר יפה סהכ אבל פשוט מרח אותי שאין באפשרותם לעשות כלום, או במילים אחרות אנחנו תכסף קיבלנו מכאן תתמודד עם היבואן! לאחר 8 ימים מגיע התכנאי ומבדיקה שעורך טוען שהשעון האלקטרוני של התנור שבק חיים!! תנור בן חודשיים!! סימנס?!?! החלק ששבק חיים אינו נימצא במלאי ורק עוד שבוע יגיע ורק עוד שבועיים במקרה הטוב אני יחזור להשתמש בתור ״הטוב״ שהמוכר בחנות המליץ עליו. עד אז אני נעזר בשכנים. המלצה שלי לא להתקרב למותג הזה. ומהחנות עצמה הייתי מצפה להרבה הרבה יותר !
תגובת החנות:
שירות גרוע?למה אתה לא מספר שקיבלת את המוצר תוך יום אחד של עסקים בחודש ינואר 2019 והיית מרוצה עד השמיים.. מוזר קצת.. לאחר 5 חודשים של שימוש במוצר התגלתה תקלה ואנחנו לא בסדר? לא מומלץ לקנות אצלנו?עצוב קצת .. ולהן מספר עובדות חשובות: הלקוח התקשר ב-07.05.19 שזה ערב יום הזיכרון ליבואן להזמין שירות קבעו לו שירות ל-12.05.19 שזה 5 ימים ולא 8 ומבחינת היבואן ומבחינת כולם זה יום העסקים הראשון שעבדו לאחר הסופ"ש הארוך שכלל את יום הזכרון/יום העצמאות ושישי שבת שאף אחד לא עובד בהם יפה שהוא מציין שהנציג שענה לו דיבר יפה לפחות זה... הנציג אמר לו את האמת (למרות שלא היה בא לו לשמוע אותה) בדיוק כפי שהסבירו לו היבואן שאין ימי עסקים שניתן להגיע לפני וגם לאחר השיחה שוחננו עם היובאן לנסות אולי כן יהיה אפשר להקדים אך זה היה לשווא בדיוק כמו שהסברנו וחשבנו לא היו ימי עבודה בטווח הזמן הזה לכן אנו כחנות עשינו את מיטב יכולתנו על מנת לעזור ולהסביר וגם היבואן ניסה אך הלקוח לא היה מוכן להבין שלא עובדים ביום העצמאות ולא בשישי שבת הלקוח בוחר להוציא עלינו את הכעס וחבל אנו עשינו עושים ונעשה תמיד את המיטב עבור קהל לקוחותינו
מוצר:
Hx9r3ih50y
שם:
mishaphil
תאריך:
09/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
ותר מחודש לקח לקבל מכונה ללא צינור מים מקורי 200 ₪ תשלום נוסף. הזמנו מכונת כביסה באתר. בהתקנה התגלה שיש מיים ואבקה במכונה. התקשרתי ל-SMART DEAL ואמרתי שקיבלנו מכונה משומשת. במקום להתקשר ליבואן ולדעוג להחלפת המכונה הם אמרו שזה מבדיקה במפעל. כשהסברתי שדיברתי עם בעל מקצוע מנוסה נציג החנות ענה שלא מענייו אותו עם מי דיברנו והמכונה היא חדשה כי היא הגיע באריזת וואקום. כנראה הוא חושב שמוכר מוצרי מזון. התקשרנו לחברת שירות של היבואן והם הכירו בבעיה ועמרו שהאבירו את חוות הדעת ליבואן וביכשו ליצור כשר עם יבואן עצמן (מיניליין). אחרי אין ספור ניסיונות התקשרתי ל-SMART DEAL וביקשתי ליצור קשר עם היבואן כי אנחנו לא מצליחים. שם הבטיחו שהיבואן יחזור אלינו או היום או מחר. לא חזרו. התקשרתי שוב ל- SMART DEAL ואמרתי שאם לא נקבל אישור להחלפת המכונה תוך יום אבטל את העסקה. אחרי כמה ימים הביאו מכונה השנייה עם צינור מיים לא תקין. קיבלנו אותו רק אחרי שבועים. זה עוד לא הסוף. כשבדקתי דו"ח מחברת אשראי גיליתי שירד תשלום עבור המכונה ב-200 ₪ יותר ממחיר באתר. ב-SMART DEAL אמרו שזה בגלל שהשתמשתי ב-PAY PAL. עשיתי הרבה קניות באתרים דרך PAYPAL ותמיד ירד בדיוק סכום שכתוב באתר. ועם היו עמלות מצד PAYPAL אז תמיד המוכר לקח אותם על עצמו. נתקלתי רק באתר אחד יוצא דופן אבל שם היה קתוב במפורש שעל הלקוח לשלם עמלה באחוז מסוים. אך זה לא המקרה של SMART DEAL. לשאלה אם הם לא מכסים את העמלה למה באתר לא כתוב על זה שום דבר. לזה קיבלתי תשובה ש-PAYPAL לא קשור אליהם ושאני אפנה ל-PAYPAL לבירורים. אולי נפלה טעות. בסופו של דבר שילמנו יותר ממה שהינו משלמים בחנות מוכרת, חודש של טרחה כדי לקבל מכונה בקומפלקטציה לא מלאה. תחשבו אם לקנות מ-SMART DEAL ופעמיים תחשבו אם לקנות מוצר ביבוא של מיניליין.
תגובת החנות:
לא גיבנו מהלקוח לא 200 ש"ח ולא שקל אחד מעבר למה שהוא עשה הזמנה באתר ומה שהועבר לנו באמצעות חשבון הפייפאל שלו לא לנו ולא לשום חנות או נותן שירות בעולם!! לא יכול לגבות יותר כסף מהלקוח זה פשוט בלי אפשרי גם אם ממש ממש רוצים כפי שנאמר ללקוח אין לנו שום קשר לעמלה אותה הוא שילם ושיבדוק מול פייפאל איך ולמה חייבו אותו יותר ואני בטוח שיש לזה סיבה הגיונית מצידם. ובנוגע לנושא המכונה עצמה, אז המכונה הגיעה תקינה לחלוטין והותקנה על ידי טכנאי מוסמך הלקוח התלונן על מספרים רב של דברים שנבדקו ונמצא לא נכונים הביא טכנאי פרטי שרק גרם נזק למכונה האתר מטעמו נלחם עבור הלקוח להחליף לו את המכונה גם אנחנו וגם היבואן פעלנו על הצד הטוב ביותר
מוצר:
מכונת כביסה פתח עליון AEG LTX7E7221EM
שם:
מירי
תאריך:
27/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת כביסה, המוצר הגיע ביום העסקים השביעי.. כלומר אני כבר שבוע עם כביסות שנערכות. התקשרתי להזמין טכנאי ושם נמסר להמתין עוד שבוע עד שיגיע. ממש שירות מאכזב🤨
תגובת החנות:
לתשומת ליבך, המוצר סופק ביום העסקים החמישי ולא השביעי וקיימת תעודת משלוח חתומה על ידי הלקוח. במידה ואכן המוצר היה מסופק ביום השביעי, אנו עדיין היינו בגדר הזמן לו אנו מחויבים לספק את המוצר. לגבי השירות, הוצע ללקוח מספר ימים במהלך השבוע, אך אף אחד מהימים שהוצעו לא היו לנוחיותו. לכן, אין לחוות דעת זאת כל בסיס ואינה נשענת על נתונים נכונים ומוצדקים שעשויים לערער את שביעות רצונך כלקוח.
מוצר:
Fo812ww
שם:
Vlad
תאריך:
10/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרו כעבור 4 ימים לספר שהמוצר לא קיים. דיברו בצורב חצופה! עמרו שכבר הורידו מהפירסום, אך הוא עדיין כאן: טוסטר קופץ BOSCH TAT6A913
מוצר:
טוסטר קופץ BOSCH TAT6A913
שם:
יוני
תאריך:
10/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הפריט - כיריים נירוסטה/זכוכית של בוש, הגיע באריזה קרועה, וחבולה. נראה באופן ברור כי הפריט נפתח ונסגר מחדש באופן שמעלה חשש כי היה בשימוש / מהחזרות / מתצוגה בחנות. יש לי תמונות כדי להוכיח את זה.
סירבנו כמובן לקבל את המשלוח. פניתי מיידית לחנות(אשמח לספק הקלטות של זה) וביקשתי שיסופק פריט באריזה שלמה שלא נפתחה בעבר או זיכוי מיידי. דניאל ניסה לשכנע אותי לקבל את המוצר במצב כזה למרות שזה אומר שאין שירות רשמי או התקנה של Bosch. כמובן שסירבתי. המוצר נאסף במהרה בידי אותה חברת שליחויות שבחר. גם בשלב זה לא הסכים לזכותי וטוען שיעשה כן ברגע שהמוצר יחזור לידיו. למזלי שילמתי באמצעות PayPal וכבר פתחתי Dispute בעניין.
תגובת החנות:
חבל מאוד שלקוח בוחר לעוות את המציאות ולגולל סיפור שונה שנות אור ממה שקרה באמת המוצר הגיע במצב מעולה ללקוח ללא שום פגם(יש לי תמונה איך המוצר חזר אליי אחרי שעבר כבר כמה וכמה ידיים) אז בוודאי שהוא לא פגום ולא כל אגדה אורבנית אחרת שירות ואחריות אנו נותנים אך ורק של היבואן הרשמי פשוט הזוי להגיד שלא! מעל 600 חוות דעת חיוביות לא באות ברגל אלה אחרי עבודה רבה! ומתן שירות מהשורה הראשונה!
מוצר:
כיריים גז BOSCH PPQ7A9M20Y
שם:
גולש
תאריך:
08/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Abe
תאריך:
27/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
גרוע! ביטלו לי את ההזמנה אחרי 3 ימים בלי סיבה. ניסו למכור לי דגם אחר יותר יקר...
מוצר:
שואב אבק עומד MIDEA VUS31ASS1
שם:
dr
תאריך:
06/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
ובכן, שימו לב:רכשתי מדי כלים מהחנות.המדיח הגיע מהר מאוד,אולם כאן יסתיימו מילותי לזכות החנות.המתנתי מספר ימים להגעת טכנאי שיפתח את אריזת המכשיר ויתקין אותו. ראשית, בשיחת המכירה נאמר לי "הדגם מעט ישן" - באלו המילים. זה בסדר, כולנו רוכשים לעיתים דגמים שפותחו שנתיים שלוש לאחור, אולם מיוצרים בסמוך למועד הקנייה בזמן סביר. המוכר שכח לציין ולהבהיר - תאריך הייצור של המוצר חל לפני כמעט חמש שנים(!!!). המדיח ישב במחסנין כמעט חמש שנים תמימות! אגב, מבחינת השירות בפניהם הצגתי את הנושא - הדבר נחשב סביר (קחו זאת בחשבון כאשר תרכשו שם).כצפוי, מדיח שיושב שמחסן חמש שנים, לא ממש צפוי לפעול בצורה תקינה.ואכן,היום כבר היום ה-12 שהמדיח בביתי, הטכנאי מחברת השירות ביקר כבר פעמיים ללא הצלחה,וכעת מנסים לתאם טכנאי נוסף. השירות מספק תשובות כגון "יחזור אליך מנהל השירות", "היום איננו בעבודה", "אינני יכול להתחייב על מועד חזרת מנהל השירות" וכו'. קחו בחשבון לפני שתקנו אצלהם.
תגובת החנות:
חבל מאוד שהאמת מאחורי ההזמנה הזאת שונה מאוד מהמתואר על ידי הלקוח ורחוקה שנות אור מהמציאות חוות דעת זו באה אך ורק לנסות לגרום לנזק לאתר ולומר אני ניצחתי כתבתי לכם חוות דעת שלילית. ראשית נושא שנת היצור של המדיח אינו נכון ולא מדויק והוסבר ללקוח בדיוק מה הוא רוכש. רבים המקרים שנמכרים מוצרים שהם לא שנת היצור העדכנית ביותר ואין בזה שום דבר פסול ולראיה שזה גם נאמר לו על ידי נציגת השירות של החברה שנית לאחר קבלת המדיח בעת ההתקנה התגלת בעיה בהפעלתו מאותו רגע הלקוח רק מאיים עלינו ועל אנשי השירות של החברה כל דרך ופתרון שהצענו ללקוח לא היו לשביעות רצונו האתר פעל מול היבואן בצורה הטובה ביותר כדי שהלקוח יהיה מרוצה אך הכל היה לשווא וכפי שחרוט על דגלנו שירות לפני הכל גם עם זה בא על חשבון הרווח שלנו.
מוצר:
מדיח כלים רחב חצי אינטגרלי
שם:
איתמר
תאריך:
26/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה קלה מאד. בגלל פסח המוצר הגיע באיחור, לא נורא. כמובן שחיכיתי יום שלם בבית להובלה. לכן גם כשהגיע מוצר חשוד כלא-ממש-חדש לא מיהרתי לדרוש החלפה, כדי לא לשרוף עוד יום (ולקבל מן הסתם אותו שירות). התנור הגיע באריזה מצ'וקמקת, כשכל הקלקר באריזה שבור לחתיכות. בגוף התנור (שמכוסה בתוך הארון בד"כ) היו 'נגיעות' קלות בפח, אולי ממכה בהובלה. בשיחה עם הבחור בחנות הוא כמובן ביטל זאת כשטויות. הוא דחק בי לחבר לחשמל ולבדוק כבר אם התנור עובד בעצמי, וגם הצהיר שאפשר להזמין טכנאי אבל זה ממש לא חובה. אחרי השיחה רציתי לחבר לחשמל, אבל אז גיליתי שחסר כבל חשמל באריזה. עוד שיחה לחנות, הפעם הוא היתמם שזה מוזר, אבל אולי לא מגיע כבל באריזה, הוא פשוט התנער מאחריות למשהו, ושאם אני רוצה לפתור את זה אני צריך להזמין טכנאי. בשיחה עם יבואן בוש התברר שאסור היה לי לפתוח לבד, וחובה להזמין טכנאי כדי שהאחריות תהיה בתוקף. בקיצור המוכר שיקר. טכנאי השירות של בוש שהזמנתי העלה את האפשרות הברורה שכנראה המוצר מתצוגה (נקנה כמוצר חדש, כמובן). כמובן שגם היה אמור להיות כבל חשמל באריזה, ורק במזל היה לטכנאי כבל ספייר ברכב. המוצר כנראה עובד תקין, אבל אני לא לוקח איתם סיכון שוב.
תגובת החנות:
הלקוח עודכן ונאמר לו שערב חג וחג עצמו אינם נחשבים לימי עסקים וביחד עם זאת המוצר סופק לו בכפוף לימי עסקים שהאתר מתחייב. בנוגע למצב המוצר בשיחת טלפון שאני אישית עשיתי ללקוח הוסבר לו שזה מוצר שאנו מורידים מחיר בצורה משמעותית ומחסלים מלאי לכבוד חג הפסח הוסבר לו היטב שהמוצר חדש לחלוטין!! אך הקרטון שלו רעוע. לאחר שהלקוח פנה לחנות והתלונן רק על הנגיעות בפח ומשום מה לא הזכיר שום בעיה אחרת בנראות של הקרטון שעוטף את המוצר נציג השירות ראשית התנצל אותו נציג ביקש ממנו להזמין טכנאי שיגיע ויבדוק את המצב ויקבע האם זה משהו תקין או לא והאם יש צורך בהחלפה של המוצר. הלקוח אמר שצריך את התנור דחוף וחייב לחבר אותו. לאחר שהתברר שאין כבל חשמלי ולא ניתן לחבר לחשמל הוזמן לו טכנאי שהגיע עם הכבל חשמל ולא במקרה היה לו "ספייר ברכב" והתנור הותקן ועובד היטב. האתר שם לו לדגש את כל נושא שירות הלקוחות ולא פעם ולא פעמיים החנות מתערבת לטובת הלקוח גם אם הוא לא תמיד צודק וניתן לראות זאת בכל חוות הדעת מהעבר הלא רחוק הלקוח בוחר לספר סיפור שונה מהמציאות למרות שהכל נאמר לו מראש וסתם משחיר את שם האתר לשווא.
מוצר:
תנור אפייה HBG73B550
שם:
בנימין
תאריך:
21/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מהר מאוד הכל מצויין הייתי קונה שוב בחנות הזאת שירות מצויין נקווה שימשיך לעבוד טוב המון שנים זה נקרא מיקסר איכותי מאוד