דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
גאדג'טים וציוד היקפי למחשבים וסלולאר (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
דיירקט ישראליין ס.פ בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדיירקט ישראליין ?
4.67
ציון ממוצע
21
חוות דעת בשנה האחרונה
783
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
2
0
0
6 חודשים אחרונים
11
0
1
שנה אחרונה
19
0
2
כל הזמן
722
2
59
נמצאו 783 חוות דעת גולשים על דיירקט ישראליין
תמונת משתמש
שם:
Oliver
תאריך:
01/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי חצובה גמישה למצלמות/פלאפון, המוצר עצמו נראה בסדר ושימושי.
הציון הוא נטו בגלל היחס המצער שקיבלתי, דבר ראשון קיבלתי מייל לאיסוף ההזמנה מכתובת מסוימת (זה לא סניף אלא בניין מגורים), ובו צויין שעות איסוף עצמי: ימים א'-ה' 10:00-18:00. הייתי צפוי להגיע ב 17:40 והתקשרתי לפני כדי להודיע שאני מגיע בשעה הזאת, ללא שום אכפתיות הנציגה אומרת לי שאני אמהר כי ב 17:45 הם סוגרים, לא התווכחתי ואמרתי שאגיע בשעה שציינתי. דקה לפני שאני מגיע התקשרתי להודיע שאני כבר שם והנציגה אמרה שתרד להביא לי את המוצר. היא מתקשרת לומר לי שהיא לא רואה אותי ובצדק כי לא התמצאתי במקום. עד שנפגשנו היא העבירה לי את המוצר ומחליטה לעקוץ אותי ולהגיד לי לא להשתמש בוויז אלא להשתמש במוח קצת. בתוכי אני צוחק אבל מופתע, וזה סתם הערה לא במקום. אם היה לי זמן הייתי נשאר לשוחח על מה שהיא אמרה. לא משנה בקיצור אני רק אומר שקודם כל יחס מכבד, להודות שיש לך עבודה ולקוח שמביא לך את הכסף שלו. (במיוחד בימי הקורונה)
תגובת החנות:
איסוף עצמי שהוא קומדיה/טרגדיה של טעויות. אנחנו מציינים במייל מפורט ומדויק את אופן, מקום ושעות האיסוף. מציינים שמדובר באזור מגורים ולא אזור מסחרי.
מצרפים אפילו קישור עם תמונה של הבניין והמקום הפנוי בכניסה לחניה, לזמן קצר, שבו מתבצע האיסוף. הלקוח הודיע כי הגיע ונציגה מיהרה למסור לו את הזמנתו, אך הוא לא היה במקום גם לאחר המתנה של דקות ארוכות. התקשרנו שוב והפעם שוב ציין הלקוח שהוא ממתין במקום, אך שוב לא היה שם, שוב המתנה של מספר דקות שבסופן הגיע רגלית לאחר שהמתין עם רכבו ברחוב אחר.
איסופים מתבצעים במהירות ובאופן מיידי ואם כולם מקפידים על תשומת לב ואכפתיות מהזמן היקר גם שלנו וגם של הלקוח, אין כל סיבה שתקלות כאלו יקרו.
מוצר:
חצובה גמישה למצלמות וסמארטפונים RK-L11
תמונת משתמש
שם:
Joshua
תאריך:
25/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
העכבר היה פגום: הוא התנתק מדי חצי שעה בערך מהבלוטות, ורק כיבוי והדלקה מחדש מפעילים אותו.

החזרתי אותו למוכר (אני מודה להם על הנכונות להחליף אותו) אבל לדבריהם הוא לא הגיע לאחר 6 שבועות, אז נשארתי בלי עכבר.
תגובת החנות:
הלקוח לא החזיר לנו את העכבר, כך שלא יכולנו לבדוק ולתקן/להחליף אותו.
מוצר:
עכבר בלוטות אנכי אורתופדי D4329
תמונת משתמש
שם:
גלעד
תאריך:
03/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי חמש דיסק-און-קי מדגם מסוים, בעלות כוללת של 135 שקלים בתוספת 15 שקלים עבור משלוח לנקודת איסוף קרובה לבית.
קיבלתי דיסק און קי אחד מהדגם שרכשתי וארבעה דיסק און קי בדגמים שונים שלא הזמנתי. החנות על דעת עצמה שלחה לי דגמים שונים, אולם דומים מאוד אחד לשני, ממה שרכשתי מבלי לשאול וליידע אותי.
מאחר ולא עלה על דעתי שחנות תעשה דבר כזה, ומאחר והדגמים כל כך דומים זה לזה, אבל לא בביצועים שלהם, פתחתי את אחת האריזות של הדיסק און קי מהדגם שלא הזמנתי. החנות לא הסכימה לזכות אותי. לבסוף שליח הגיע אלי לאסוף את המוצרים בחזרה לחנות, השארתי אצלי 2: את האחד מהדגם שהזמנתי ואת הנוסף שכבר פתחתי שלא זוכיתי עליו - מונח לו במגירה, ללא שימוש, כי הוא מתחמם מאוד וגרוע. הדגם שהזמנתי הוא דווקא טוב.

לבסוף זוכיתי 90 שקלים מתוך 150. אמנם לא הפסדתי המון כסף, אבל זה סתם מעצבן ובזבוז של זמן: להזמין מהאינטרנט, להמתין לחבילה שתבוא, ללכת לנקודת האיסוף, להתכתב עם החנות במייל, להמתין שוב ששליח יבוא לאסוף את המוצרים ואז להמתין עוד קצת לזיכוי. באמת לא מגיע לי כזה יחס בתור לקוח.

ודבר מאוד מאוד מעצבן: אין לחנות לא מספר טלפון, לא וואטסאפ ולא צ'אט פעיל (טוענים שיש צ'אט אך לא מצאתי אותו באתר או שלא עובד). שירות לקוחות רק על ידי מיילים. מעצבן.
תגובת החנות:
שלחנו ללקוח 5 יח מאותו מותג ועם אותם נתוני מהירות הורדת/העלאת נתונים בדיוק כפי שהזמין וחלק מהם אף עם נתונים טובים יותר (גם יקרים יותר) , ההבדל היחיד היה בעיצוב.
חשבנו לתומינו שהלקוח ישמח לקבל דיסק-און-קי עם אותם נתונים ואף טובים יותר (גם יקרים יותר ללא תוספת מחיר) ושהעיצוב לא קריטי לטעמו, אלא התפקוד.
מאחר והלקוח לא היה מרוצה מכך, אפילו לא הטרחנו אותו ללכת לדואר ולשלוח חזרה, שלחנו שליח על חשבוננו שאסף את ה-3 דיסק-און-קי שלא נעשה בהם שימוש (לא נפתחו מאריזתם) וזיכינו אותו עבורם.
הלקוח היה צריך לשלם עבור 2 יח, 27 ש"ח ליח' + 15 ש"ח עבור איסוף מנקודת איסוף, סה"כ 69 ש"ח ושילם רק 60 ש"ח, זוכה ב-90 ש"ח מתוך ה-150 ש"ח ששילם.
גם זה לא בסדר ? גם שליח על חשבוננו, גם זיכוי גבוה מהנדרש, יותר מזה ??
עדיף שלקוחות שאינם יודעים להעריך הגינות בעסקים מהי, שלא יקנו ולא יגרמו לנו נזקים.
מוצר:
SanDisk Ultra Flair 32GB
תמונת משתמש
שם:
איתמר
תאריך:
04/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מוצר עם תוכנה פגומה - הנטפליקס שהיה מותקן על המכשיר (שקניתי אותו רק בשביל הנטפליקס) ולא ניתן להסיר אותו לא עבד, שיומי העולמי אמרו לפנות לחנות ונטפליקס אמרו לפנות ליצרן. החנות אמרה לי לפנות לשיומי ונטפליקס אמרו לפנות ליצרן... בקיצור הלך הכסף...
תגובת החנות:
לקוח שקנה לפני 9 חודשים סטרימר והוריד אליו עשרות אפליקציות.
לאחר 8 חודשים !!! פנה אלינו בתלונה שאפליקציה מסויימת, נטפליקס, לא עובדת.
ניסינו לעזור לו בעצמנו וגם בהפנייתו לייצרן ולנטפליקס עצמם, למרות שאין ולא יכולה להיות לנו אחריות על תפקודה של אפליקציה זו או אחרת.
אם ספק אפליקציה משנה דרישות מערכת אחרי פרק זמן כלשהו והמכשיר לא בנוי לשינויים אלו, אין לנו אפשרות לשלוט על כך.
מה עוד שאם היה משלם לנטפליקס על מנוי, היה מקבל מהם תמיכה מלאה עם עדכון תוכנה מתאים. בחינם, ללא מנוי, הם לא טורחים לעשות זאת.
לכן לנו אין אחריות על כך.
מוצר:
Mi box 4k
תמונת משתמש
שם:
Yossi
תאריך:
15/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי להזמין את המוצר . המוצר היה במלאי ונסעתי לאסוף אותו מהם. כשהגעתי להתקין אותו לאחר 3 ימים הייתה שריטה במסך. לא נורא לא היה חשוב באותו רגע. לאחר מכן המכשיר התגלה כמכשיר שלא יודע לבצע את עבודתן כראוי וגם התוכנה שלו מאוד מסובכת. ביקשתי לבחזיר את המוצר ונסעתי שוב עד לבית העסק כדי להחזירו ושם הכל התחיל. התפתח וויכוח שהמכשיר שרכשתי והמכשיר שאני מחזיר הוא לא אותו מכשיר. נשבעתי בחיי שזה אותו מכשיר ושקיבלתי אותו עם שריטה במסך. והוא התערש שזה לא המכשיר. מה עוד היה לי להגיד. נתקעתי עם מכשיר שנקנה אצלו בעלות של 700 שח שאין לי כל שימוש בו. לא אקנה שם יותר לעולם. חוויה מאכזבת לחלוטין
תגובת החנות:
הלקוח ניסה להחזיר לנו מוצר שלא נרכש אצלינו, הוא בדק את המוצר בזמן האיסוף והמוצר היה ללא דופי. לאחר מספר ימים התקשר וטען שיש שריטה על הצג ושהוא רוצה להחזיר. הסכמנו ואף הכנו לו שיק על מלוא הסכום ששילם. כאשר הגיע להחזיר התברר שזה מוצר משומש לחלוטין, מלא שריטות מכל צדדיו. היה ברור לנו שהלקוח מנסה להחזיר לנו מוצר זהה משומש שנרכש והיה בשימוש זמן רב אבל לא המוצר שרכש אצלינו. כמובן שלא הסכמנו לקבל חזרה. לקוח לא ישר !!!
מוצר:
שעון נוכחות ac71
תמונת משתמש
שם:
Nadav
תאריך:
22/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הייתה ממוזעת ורגילה, ההזמנה לקחה הרבה זמן יחסית למרחק. אבל הבעיה העיקרית הייתה שהם שלחו לי מוצר פגום. זמן קצר לאחר שהתחלתי להשתמש במוצר שמתי לב לשיבושים במגעים. תוך שבוע הבעיה החמירה עד כדי כך שלא ניתן להשתמש יותר במוצר. פניתי לחנות, ולמרות שאני לקוח חוזר שקונה את אותו המוצר מהם, למרות שהעלו את המחיר, הנציג התעקש שאני אשלח את האוזניות אליהם בדואר, אחכה שהם יבדקו אם הם תקינות ורק אז אקבל תשובה. להתחשב בזה שהדואר בישראל לוקח כולכך הרבה זמן ועוד אחרי שחיכיתי כולכך הרבה עד שהן יגיעו, כמו כן היסטוריית הקניה שלי וכו׳ הייתה מצפה לשירות יותר עוזר. בפעם הראשונה שקניתי את המוצר לפני שנתיים בחרתי בחנות בגלל המחיר ואף קניתי אותו ממנה פעם נוספת למרות העליה במחיר. אך הפעם השלישית איכזבה אותי.
תגובת החנות:
הלקוח רכש את האוזניות לפני חודשיים, שלחנו בדואר ביום ההזמנה, קיבל באיחור של מספר ימים בודדים (בעיית דואר ישראל הידועה לכל) כשמצויין בהזמנה כי יתכן איחור קל בגלל מתכונת החלוקה החדשה של הדואר. לאחר תקופה של חודשיים שימוש אנחנו חייבים לקבל את האוזניות חזרה כדי לבדוק את מהות התקלה ולוודא שהתקלה מכוסה באחריות, למשל שלא כתוצאה מקרע או משיכה חזקה. זאת בקשה לגיטימית שחבל שהלקוח אינו מבין אותה ובוחר להתלונן. ברגע שהאוזניות יגיעו אלינו נטפל בהן מיידית.
מוצר:
אוזניות CX300II
תמונת משתמש
שם:
לידור
תאריך:
08/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שני שעוני נוכחות , קיבלתי אותם באיחור.
שני השעוני נוכחות לא תקינים. ביקשתי לבטל את העסקה והם דורשים ממני לשלם 5% קנס 45 ש״ח עלות המשלוח.
לא אקנה יותר בחנות הזאת .
שירות לקוחות רע.
תגובת החנות:
הדבר היחיד המדויק בטענות הלקוח הוא התאריך.
הלקוח הזמין במשלוח מהיום להיום לפ"ת, למרות שפ"ת אינה מוגדרת למשלוחים מהיום להיום, למרות זאת ולמרות שהמשלוח המהיר לפ"ת יקר מאד, הותרנו את הסכום על 45 ש"ח בלבד. העלות הממשית שלנו היא 60 ש"ח.
הלקוח הזמין בשעה 10:24 במשלוח תוך 6 שעות מהיום להיום לפ"ת וקיבל את המשלוח בשעה 16:13
מעבר ל-14 יום מהקנייה פנה הלקוח וטען כי השעה בשעונים מתאפסת כאשר מנתקים מחשמל, הסברנו לו כי לא מדובר בתקלה אלא בצורך להחליף את סוללת הגיבוי של השעון והסברנו לו בדיוק כיצד עושים זאת. הוא שאל לגבי אפשרות להחזיר את ההזמנה והסברנו לו כי על-פי החוק ניתן להחזיר עד 14 יום מהקניה ולקבל החזר כספי אך גם בהתאם לאותו חוק יש עלויות שאינן מוחזרות כגון עלות המשלוח 45 ש"ח ו-5% דמי ביטול עסקה, הפנינו אותו לאשר את העניין עם המועצה לצרכנות מאחר והנושא כבר עבר בירור ואישור של המועצה לצרכנות ונמצא כי העלויות הנ"ל הן בהתאם לחוק.
הלקוח בחר שלא להחזיר את ההזמנה ולכן ברור כי בסופו של דבר הוא מפיק תועלת מרכישתו.
מוצר:
שעון נוכחות 5YA05
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
23/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
19/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תמוש
תאריך:
12/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי חנות זו פעמיים. השירות טוב והמשלוח יעיל. עם זאת, ברכישה האחרונה יצאתי מאוכזבת:
רכשתי שלט למצגת. בעת התשלום הוצע לי באתר לרכוש גם נרתיק מתאים לשלט, ואכן רכשתי אותו.
המשלוח היה מהיר, והשלט תאם בדיוק לתיאור.
אממה, הנרתיק שהציעו לי לשלט התגלה כנרתיק דמוי משקפיים שאין לו שום קשר לשלט, והוא לא מתאים לו.
פניתי לחנות בטענה שמדובר בהטעית הצרכן: נכון שמידות הנרתיק רשומות, אבל האופן שבו הציעו לי ("נרתיק עבור השלט") מטעה. אני מניחה שרוב הלקוחות לא טורחים לבחון את המידות עם ניסוח שכזה. ובכלל, מה אם היו שולחים לי מוצ'ילה לשלט הקטן, וטוענים "רשמנו את המידות"?!

פניתי לחנות, אבל התשובה היחידה שקיבלתי היתה שאני מוזמנת להחזיר את המוצר ולהזדכות עבורו. כמובן שהזמן שהייתי מבזבזת על ההחזרה ודמי המשלוח אינם שווים זאת. מה אני רוצה? תשובה הוגנת יותר היה לשנות את המידע כפי שהוא מופיע באתר. חבל, בסך הכל הייתי מרוצה מהם עד כה.


תגובת החנות:
הנרתיק מוצע באתר במגוון צבעים, מלווה בתמונה כשהוא פתוח וכשהוא סגור ושירטוט כולל מידות מדוייקות. הוא מתאים לשלט בתוספת מקום לסוללות וחוברת ההדרכה שלו.
הלקוחה פנתה אלינו והביעה את חוסר שביעות רצונה מהנרתיק וציינה שלא שמה לב למידות המצויינות. הצענו לה באדיבות לשלוח אותו חזרה ושנזכה אותה על התשלום עבור עלותו 20 ש"ח.
מוצר:
שלט מצגות אלחוטי 5 כפתורים עם ציין לייזר, נרתיק נשיאה קשיח למוצר שלך
תמונת משתמש
שם:
תומר
תאריך:
13/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 2 בטריות סמסונג 30Q . המוצר מתואר כ"סוללה מקורית".
מההפעלה הראשונה, כל סוללה בנפרד החזיקה זמן נמוך מאוד במאייד. גם אחרי מספר הטענות רב, המצב לא השתפר.
הסוללות או סטוק ישן מאוד או מזויפות - אין באפשרותי לדעת בוודאות.

מלבד זה, השרות עצמו טוב מאוד
תגובת החנות:
הסוללות חדשות, טריות ומקוריות
אך בסיגריה האלקטרונית שעבורה נרכשו הסוללות נדרשות סוללות עם מפרט אחר, כך שהן לא התאימו והתכלו לאחר חודשיים שימוש.
יש להקפיד לבדוק את דרישות היצרן של הסיגריה האלקטרונית מבחינת כלל נתוני הסוללה המומלצת ולרכוש רק את הסוללה במפרט המומלץ ע"י היצרן.
מוצר:
סוללה SAMSUNG 30Q 15A
תמונת משתמש
שם:
אופק
תאריך:
13/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות אחלה איש (ערן, בעל החנות הוירטואלית).
הזמנתי את המסוק בדואר של 4 - עד 7 ימים והוא דאג לזה שזה יגיע לי ביומיים.
ואןכ כך היה ארוז טוב והכל וגם קיבלתי צמיד שהוא בעצם שעון יד במתנה.
המסוק עצמו הוא אחלה הכל עובד פיקס.
בקיצור כדאי לקנות בחנות בדיירקט ישראליין.
מוצר:
אליקופטר אל שלט X-POWER
תמונת משתמש
שם:
liba613
תאריך:
25/11/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר סופק בדיוק כפי שהובטח. בדיוק מה שהייתי צריך. מחיר מעולה ומשלוח מהיר! תודה רבה!
מוצר:
Wacom Intuos S small CTL-4100
תמונת משתמש
שם:
יעל ויעל
תאריך:
17/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות סופר יעיל. תוך שעה קיבלתי טלפון שמוודא את ההזמנה ומאפשר לי לבחור נקודת איסוף. תוך 24 שעות המשלוח היה אצלי ביד והחשבונית במייל. ממליצה בחום!
מוצר:
sennheiser cx300II
תמונת משתמש
שם:
hasanasadi1991
תאריך:
02/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רק כמה דקות לאחר הזמנה התקשרו כדי לוודא פרטים . משלוח היה זריז מאוד - יום אחד .
שירות אדיב - כן ממליץ לפעם הבאה גם .
מוצר:
Zoom H4N Pro
תמונת משתמש
שם:
naftababcat
תאריך:
31/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי דגם ספציפי של אוזניות ומצאתי אותו בדיירקט ישראליין במחיר טוב.
ביצעתי את ההזמנה וקיבלתי את המשלוח תוך יומיים.
ממליץ על החנות בחום.
מוצר:
אוזניות Sennheiser CX300-II
תמונת משתמש
שם:
מהאב
תאריך:
18/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות הכי מהיר שיש באמת! הגיע תוך יומיים ובהזמנה היה כתוב יגיע בין 7-14 ימי עסקים.
מוצר:
מכונת שיוף חשמלית עד 45000 סל״ד
תמונת משתמש
שם:
ofir
תאריך:
05/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לקח זמן עד שהגיע אישור ההזמנה במייל אבל שירות לקוחות ענו יחסית מהר וכל ההזמנה הלכה ממש במהירות כולל המשלוח.
מוצר:
Logitech MX Brio
תמונת משתמש
שם:
Ni Ro
תאריך:
02/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי משלוח בדואר ישראל והם שדרגו על חשבונם למשלוח מוצלח יותר לנקודת איסוף. כל הכבוד להם
מוצר:
קולר נגד נביחות
תמונת משתמש
שם:
שירה
תאריך:
21/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ויעיל. המוצר הגיע תוך שלושה ימים מרגע ההזמנה. כל הכבוד! ממש לא מובן מאליו.
מוצר:
מיקרופון Blue Yeti
תמונת משתמש
שם:
edentz02
תאריך:
20/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היי רוצה לפרגן לדירט ישראליין ולדבי על השירות המצויין והמחיר ההוגן.
אני סטודנטית להנדסת חשמל והייתי צריכה סוללות בדחיפות לפרויקט גמר. דבי הצליחה לעזור לי עם המשלוח וקיבלתי אותו לנקודת איסוף כבר ביום למחרת!
תודה רבה, אין ספק שאזמין מהם גם בעתיד ואמליץ לסטודנטים נוספים.
מוצר:
סוללה נטענת 3.7v 3000mAh 18650 Li-ion 30Q
תמונת משתמש
שם:
mijal21elgueta
תאריך:
30/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי משייף ציפורניים מדיירקט ישראליין, ניסיתי אותו ועובד מצויין (כרגע עדיין בוחנת את האיכות שלו, נראה טוב). האתר אמין ולא איזה אתר דרופשיפינג. הזמנתי ביום שישי ושילמתי על משלוח מהיר של 1-3 ימים (באתר כתוב שלא כולל שבת וכולי) והגיע ביום שני ונורא שמחתי מהמשלוח המהיר. הייתי מזמינה שוב מהם.
שימו לב שאתרי דרופשיפינג לא ירמו אתכם, יש מיליוני כאלה היום, שימו לב שבאתר שאתם קונים ממנו יש כתובת או מספר טלפון שאפשר לתקשר איתו במקרה וקורה משהו.
מוצר:
מכונת שיוף מקצועית חשמלית
תמונת משתמש
שם:
ויטלי
תאריך:
25/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות זו היא היחידה בה מצאתי את הממיר לדיגיטציה של סרטי 8 מ"מ, ולמרות היעדר התחרות המחיר הוא הגון – אפילו יותר זול מעלי אקספרס. הווית הקניה מאד נעימה. היו לי שאלות לפני הרכישה, פניתי לשירות לקוחות במייל וקיבלתי תשובות מהירות ואדיבות. קיבלתי את הממיר ביום השני אחרי ההזמנה! מאד ממליץ על החנות.

רק התחלתי להשתמש בממיר - מאד מרוצה, מרגש לחזור 60 שנה אחורה :).


מוצר:
Eyesen 8mm & Super 8 Films Digitizer Converter
תמונת משתמש
שם:
zohar
תאריך:
20/05/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו אתמול קליבר למדידה וקבלנו היום!! אחרי הסבר טלפוני על ההזמנה ומייל מלווה על המוצר
שרות מעולה!!
מוצר:
קליבר 6 אינץ
תמונת משתמש
שם:
dayanirit12
תאריך:
14/05/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, אדיב ומהיר. המשלוח הגיע במהירות לנקודת חלוקה קרובה. מוצר איכותי. ממליצה בחום רב
מוצר:
קליבר 6 אינץ'
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply