דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
גאדג'טים וציוד היקפי למחשבים וסלולאר (ראשון לציון)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
דיירקט ישראליין ס.פ בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדיירקט ישראליין ?
4.39
ציון ממוצע
64
חוות דעת בשנה האחרונה
458
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
6
0
1
3 חודשים אחרונים
12
0
2
6 חודשים אחרונים
25
0
4
שנה אחרונה
53
2
9
כל הזמן
421
2
35
נמצאו 458 חוות דעת גולשים על דיירקט ישראליין
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות לא אמינה ולא נותנת יחס ושירות ללקוחותיה.
רכשתי משקפת של החברה הידוע, ב-399 ש"ח וקיבלתי את אותו מותג - אך תוצרת סין.
הוטעתי על ההסבר באתר והחנות לא נתנה לי שום פתרון לבעיה.
תגובת החנות:
הלקוח פשוט משקר !!
הלקוח קיבל את המשלוח תוך יומיים מהזמנתו, התקשר אלינו כעבור יום נוסף וניהלנו איתו שיחה טלפונית ובה הוסבר לו כי כמו אפל וסמסונג ומותגים ידועים אחרים, גם BUSHNELL מייצרים בסין.
אחרי שהתעקש שהדבר אינו נכון, ביקשנו ממנו להראות לנו מוצר אחד של BUSHNELL שאינו מיוצר בסין.
כעבור מספר שעות הוא כתב לנו כך (ציטוט מילה במילה):
"שלום, ערן.
לאחר שיחתנו - התעמקתי יותר באתרי "Bushnell", וגיליתי אכזבה ענקית.
מסתבר שצדקת ולמרות הנסיון שלי והעסוק האסטרונומי - כל מה שיכלתי למצוא - מיוצר בסין"
הוא שאל אם ישנה אפשרות להחליף את המשקפת, ענינו לו כי במידה והמשקפת לא הוצאה מהמארז ההרמטי שלה, אפשר להחזיר/להחליף, אך במידה והוצאה, אין אפשרות מאחר ולא תהיה לנו אפשרות למכור אותה כחדשה.
תגובתו הייתה בהפצת השקר הנ"ל.
נעביר את המשך הטיפול בדברי הדיבה שלו לטיפול עו"ד החברה.
מוצר:
משקפת Bushnell PowerView 16X50
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
על הפנים קניתי שעון חכם הגיע באמת יום למחרת אבל מסתבר שהדיון לא עובד ביכלל לפי איך שזה נירא אולי יד שניה הבטריה נפוחה יותר מיזה ששלחתי הודעות כי אין מספר טלפון ולא עונים וקניתי מוצר לא עובד !!!!!!
תגובת החנות:
הלקוחה לא קוראת/מקבלת מיילים והטלפון לקבלת שירות שלאחר הקנייה מופיע בחשבונית שקיבלה, אך גם לפרטים בחשבונית היא לא התייחסה .
ענינו לה מייד כשפנתה במייל והדרכנו אותה כיצד לפעול, ה"בעיה" היא בסה"כ שיש צורך להסיר מהסוללה כיסוי פלסטי שקוף המגן עליה עד לתחילת השימוש בשעון.
אם לא מסירים את הכיסוי מהסוללה, לא ניתן להטעין אותה וכמובן שהשעון לא יוכל לתפקד כך.
הסוללה לא ישנה ולא נפוחה, חדשה לחלוטין, בדיוק כמו השעון עצמו והמבנה שלה בנוי בהתאמה לשעון.
בשיחה טלפונית עם הלקוחה היא הודרכה שנית כיצד לפעול, אמרה שתעשה כפי שהוסבר ותחזור אלינו אם יש בעיה. לא שמענו ממנה מאז וכנראה שהשעון מתפקד כראוי.
היא גם הבטיחה להסיר את חוות הדעת המיותרת הזו, אך טרם עשתה זאת.
מוצר:
שעון חכם
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כרטיס זיכרון, micro sd שהיה רשום בבירור באתר זאפ שהוא class 10, באתר אין פרטים על הכרטיס רק שם המוצר, הכרטיס הוא class 4 ולמרות שמופיעה בתמונה הספרה 4 אני בתור מישהו שלא מבין בזה לא צריך לנחש, התשובה שקיבלתי הייתה זה זאפ הטעה אותך וזו בעיה שלך שלא התקשרת ובדקת. שירות מהיר אבל מגעיל, רמה נמוכה מאוד, פעם ראשונה ואחרונה שאני קונה שם. תשובות מגעילות וחוסר רצון לעזור.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין כרטיס זיכרון מהאתר ללא כל התייעצות מוקדמת לגבי התאמה של הכרטיס לצרכיו.
לא ברור לנו מאיזה השוואת מחירים וסוג כרטיס הוא הגיע לאתר, אך באתר מצויין בפירוש שהכרטיס הוא "קלאס 4".
לאחר שקיבל את הכרטיס, פתח אותו מאריזתו המקורית, שגם עליה מצויין בפירוש "קלאס 4", חיבר אותו למצלמת רכב וקיבל הודעת שגיאה שהמצלמה דורשת לעבודה תקינה כרטיס במהירות של לפחות 80mb.
מכאן שברור שהלקוח לא וידא את הצרכים הטכניים המדוייקים, מאחר וגם בכרטיסים שהם "קלאס 10" יש כאלה שמהירותם היא מעל 80mb וכאלה עם מהירות נמוכה יותר.
כך שגם אם היה מזמין "קלאס 10" במהירות נמוכה מ- 80mb המצלמה לא היתה מתפקדת.
מאחר ומדובר במדיה מגנטית, ארוזה וסגורה הרמטית, לא ניתן להחזיר כרטיס זיכרון שנפתח מאריזתו המקורית, הדבר ידוע וגם רשום בתקנון האתר.
אנחנו מוכרים כרטיסי זיכרון וזכרונות ניידים במגוון עצום ממותגים ידועים כמו סנדיסק, סמסונג, טושיבה.
כל כרטיס זיכרון מגיע ללקוח כשהוא ארוז וסגור הרמטית, בטוח לשימוש מיידי וללא כל סימני/אפשרויות שימוש קודם בכרטיס.

מוצר:
SANDISK MICRO SDHC 32GB SDSDQM-032G
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מנסה כבר כשעה וחצי לרכוש מוצר באמצעות האתר ללא הצלחה. מילאתי את כל הפרטים כנדרש אך חוזרת שוב ושוב כיתובית שלא סימנתי משהו שכלל אינו מופיע באפשרויות. הצ'אט לשיחה עם נציג אינו פועל. חזר אלי נציג במייל עם שאלה שעניתי עליה ומאז הוא נעלם. בקיצור חווית קנייה קשה ואת המוצר לא הצלחתי לרכוש.
תגובת החנות:
לקוח שהתקשה לבצע הזמנה, שלחנו לו הסבר במייל כיצד לבצע את ההזמנה וביקשנו שימתין להתקשרות של נציגתינו במידה ולא יצליח לבצע את ההזמנה.
הנציגה התקשרה, ההזמנה בוצעה טלפונית והלקוח קיבל את המוצר יום לאחר מכן.
חבל מאד שנשלחת חוות דעת כזו, רק מתוך חוסר סבלנות.
מוצר:
שלט למצגת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע לידי פגום, כאשר שקע הטעינה דרך ה-USB לא תקין. פניה לאתר החברה (שכן אין דרך ליצור קשר עם מענה אנושי חי) נענתה בהתעלמות עד כה. מאכזב ומכעיס.
תגובת החנות:
הלקוחה מיהרה לכתוב חוות דעת זו עוד בטרם קיבלה מענה תוך 24 שעות מפנייתה אלינו.
היא הוזמנה אלינו ובדקנו יחד איתה את המכשיר והוא נמצא תקין לחלוטין.
במהלך הפגישה גם ביקשה לבדוק ממיר נוסף ואיפשרנו לה זאת, אך בסופו של דבר העדיפה להשאיר את הממיר המקורי ברשותה.
אנחנו זמינים בצ'אט באתר, עונים למיילים גם מעבר לשעות העבודה והטלפון לשירות לקוחות שלאחר הקנייה רשום בחשבונית, כך שניתן ליצור עימנו קשר בכל האמצעים.
מוצר:
ממיר מתח בהספק 200W 12V לרכב בחיבור למצת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית של תהליך הרכישה והאספקה הייתה מעולה.

לצערי המוצר שנשלח כנראה אינו המוצר המקורי של חברת גארט מארצות הברית וגם לא עושה את ייעודו כפי שעושה המוצר של גארט ארצות הברית.
תגובת החנות:
המכשיר מקורי אך יתכן וקיבל מכשיר תקול.
הלקוח מתבקש לפנות אלינו ונטפל בנושא מיידית.
מוצר:
garrett גלאי מתכות מקצועי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ב-16.11 שני עכברים למחשב, וכשהגיעו הסתבר שאחד מהם לא תקין.
פניתי לחנות במייל (ב- 5.12), והם באופן מיידי ניסו לעזור לי בתכתובת. מכיוון שהם לא הצליחו לעזור לי לפתור את הבעיה מרחוק הם ביקשו שאשלח להם את העכבר בדואר רגיל וכשיגיע הם יבדקו אותו במעבדה.
כאן מתחילה התלונה שלי - בעיני לא היה מוצדק שאצטרך להמתין עד שהעכבר יגיע (בדואר צב רגיל) והם יבדקו אותו, תהליך שעלול לקחת זמן רב, בשעה שכבר שילמתי על העכבר, ואני זכאית לעכבר תקין כאן ועכשיו. העובדה שהעכבר לא תקין היא בעיה של המוכר והוא צריך לשאת בתוצאות!
מסיבה זו ביקשתי שישלחו לי עכבר חדש מבלי להמתין שהעכבר התקול יגיע אליהם בדואר. לבקשה הזו לא קיבלתי שום תגובה מהחנות.
...
ב-18.1 פניתי מיוזמתי! לחנות כדי לשאול מה קורה עם העכבר שאני ממתינה לו יותר מחודש. הם ענו שהוא הגיע שלשום והם יטפלו בו.
לאחר מכן הם כתבו שהם בדקו את העכבר והוא נמצא תקין (מזכירה שאצלי בבית הוא לא עבד למרות כל ניסיונות העזרה שקיבלתי מהם), ובכל זאת הם שלחו לי חדש בדואר.
היום, כעבור 11 ימים, פניתי אליהם שוב, בניסיון לברר מה מספר המשלוח של העכבר שעדיין לא הגיע, והסתבר שהם שלחו אותו בדואר רגיל, וכלשונם: "תמתיני בבקשה עוד מספר ימים, דואר ישראל לא מצטיין ביעילות ומהירות רבה".
כלומר, העכבר ששילמת עליו את מלוא הסכום לפני חודשיים, יגיע מתי שהוא בשנה הקרובה... ותודה על הסבלנות.

אז לא. אין לי סבלנות.

תגובת החנות:
הלקוחה רכשה 2 עכברים בעלות של שניהם יחד כ-100 ש"ח. לטענתה עכבר אחד לא פועל אצלה, ניסינו להדריך אותה ובסופו של דבר ביקשנו לשלוח אותו חזרה לבדיקה. העכבר הגיע אחרי זמן רב, נבדק ונמצא תקין לחלוטין, למרות זאת על מנת למנוע כל ספק, שלחנו ללא חיוב בעלות משלוח דואר נוסף, עכבר חדש אחר. בסכומי הקנייה המדוברים כ-100 ש"ח, אנחנו שולחים בדואר רגיל וכך עשינו גם לגבי העכבר שהוחלף. חבל שאת כעסה היא מפנה רק אלינו, ידוע לכולנו שהשירות בדואר הוא בעייתי ואנחנו ממליצים תמיד ללקוחותינו להשתמש בשירותי שליחים או לכל הפחות בשירות איסוף עצמי מנקודת שרות קרובה לכתובת המזמין שעלותו 15 ש"ח בלבד. אם הלקוחה היתה מזמינה מראש בשליחות או באיסוף מנקודת שירות, היא היתה מקבלת את ההחלפה באותו אופן ללא כל עלות, אך היא הזמינה מראש בשירות דואר בלבד.
מוצר:
עכבר אלחוטי למחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלחו סללולות עם הגנה סינית מולחמת בגלל זה הסללות לא נכנסות למכשיר, זלזול בזמן הלקוח
תגובת החנות:
למרות שהפסי הגנה ניתנים להסרה בקלות, הצענו ללקוח לשלוח על חשבונינו שליח שיאסוף ממנו את הסוללות ונזכה אותו במלוא התשלום ששולם. הלקוח העדיף להשאיר את הסוללות אצלו. כנראה שבכל זאת הן מתפקדות כמצופה.
מוצר:
SAMSUNG 3.7v 2600mAh 18650 Li-ion
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע. הזמנתי לפני יותר מחודש כרטיס זיכרון ולא קיבלתי אותו. התברר שקיבלתי מייל שלא שלחתי פרטי מיקוד ולכן ההזמנה מתעכבת. כשהזמנתי מחנות אוזניות אחרת התקשרו אליי כשלא היה את צבע האוזניות. חשבתי שלקח זמן עד שהמשלוח הגיע אבל המצב הוא שקיבלתי הודעת מייל שלא שמתי לב אליה לפני חודש.
כשביררתי מה קורה האישה המאוד לא נחמדה שדיברתי איתה צעקה עליי כשטענתי שזה לא לעניין שעבר חודש ולא התקשרו אליי. חשבתי שיש אמרה שנקראת - "הלקוח תמיד צודק", ושנהוג לבקש סליחה ולא להאשים אותו. החלטתי להזמין ממקום אחר.

הזמנתי כי הבנתי שיש המלצות טובות על החנות וטעיתי.לא ממליצה בשום פנים ואופן!
תגובת החנות:
הלקוחה ביצעה הזמנה בסכום פעוט עם פרטי כתובת שגויים, רשמה במיקוד 1234 וכלל לא ניתן היה לאתר מיקוד אמיתי בכתובת שסיפקה.
מייד עם קבלת ההזמנה והספק לגבי נכונות הכתובת, שלחנו לה מייל לקבלת כתובת מלאה ונכונה אך לא התקבלה ממנה כל תגובה. יש בעיות רבות עם הדואר וכאשר הכתובת לא מאומתת דבר הדואר יכול כמעט בוודאות ללכת לאיבוד.
אנחנו מקבלים מעת לעת הזמנות סתמיות מהסוג הנ"ל ושולחים מייל למזמין לקבלת הבהרות, אם המזמין רציני ומתייחס, אנחנו מתקדמים עם ההזמנה שלו, ברוב המקרים מי שמזמין באופן כזה אינו רציני ורק גוזל מזמננו. משפנתה אלינו הלקוחה כעבור חודש ("מייל שלא שמתי לב" !?) הצענו לה לבצע הזמנה חוזרת עם פרטי כתובת מלאים ונכונים ונשלח מיידית את המוצר, אבל היא העדיפה לצעוק, לרטון ולהאשים. מעולם לא בוצע כל חיוב כספי בהזמנה שלה.
מוצר:
כרטיס זיכרון Ultra micro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי קינדל וביקשתי להזמין גם כיסוי. הובהר לי לאחר שנלקח ממני מס כרטיס האשראי כין אין הכיסוי המבוקש על ידי בנמצא. ביקשתי בכל לשון של בקשה שלא להשתמש בכרטיס והופ! פתאום אני רואה חיוב על כיסוי. מייד ביקשתי החזר מלא מאחר והם לא אמינים וגם התייחסו אליי מאוד לא יפה. לא ממליצה על השירות שלהם מאחר והם לא אמינים.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה קינדל ושילמה באשראי באתר, לאחר מכן ביקשה גם נרתיק בצבע אדום בתוספת 49 ש"ח. בתחילה חשבנו שיש במלאי נרתיק בצבע אדום אך הסתבר שאין ונציגה התקשרה אליה ועידכנה אותה שיש רק שחור והיא אישרה לשלוח שחור. חייבנו אותה על הנרתיק השחור ועוד בטרם שלחנו את כל ההזמנה היא פנתה במייל ביום שבת בלשון מאד בוטה, "אתם רמאים ואתם שקרנים". מאחר ושפה כזו לא מקובלת עלינו ומאחר ואנחנו טורחים עבור לקוחותינו ועונים להם על פניות גם הרבה מעבר לשעות העבודה הרגילות ולעיתים גם בשבת וחג ותמיד בשפה מכובדת, התבטאויות מהסוג שהלקוחה השמיעה גרמה לנו להחליט לבטל לחלוטין את כל ההזמנה, להחזיר לה את מלוא כספה ולשלוח אותה לקנות במקומות שאולי מרשים לעצמם לקבל התבטאויות כאלו. אנחנו אתר מכובד ומכבד, לא נסכים לקבל התבטאויות בוטות כלפינו !!!
מוצר:
קינדל kindel 6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחודש שעבר רכשתי באתר של דיירטליין מכשיר קשר של מוטורולה במחיר של 400 שקלים. מייד לאחר העסקה בדקתי באתר של אמזון את המחיר של המכשיר (מאותו דגם) ולהפתעתי הרבה גיליתי ששם הוא נמכר במחיר של 34$ כולל משלוח 45$ כ- 175 שקלים. מייד שלחתי מייל לדיירקט ליין בבקשה לביטול העסקה והם חזרו אלי יום למחרת במייל ואמרו שיבטלו את העסקה בקיזוז 15% מערך העסקה וכששאלתי למה יש לקזז 15% מדמי העסקה נאמר לי שזהו סכום סליקת האשראי שחברת האשראי מחייבת אותם, בביירור שלי מול חברת האשראי נאמר לי שהם לא גובים סכום זה וכנראה מדובר בתרוץ של הספק.

מסקנה: לא רק שהם גובים מחיר פי 2 של המוצר גם בביטול עסקה הם גובים סכום נוסף והם לא מוכנים להחזיר אותו.

אני לעולם לא אחזור לקנות בחנות הזו.
תגובת החנות:
הלקוח לא לוקח בחשבון עלויות משמעותיות נוספות כמו מכס ומע"מ בארץ, כמו כן בקנייה בארץ מקבלים שנה אחריות ובמידת הצורך המכשיר מתוקן בארץ ללא צורך לשלוח לארה"ב לתיקון הלוך וחזור (עלות מאד משמעותית) כך שה"חיסכון" יכול בקלות להפוך להוצאה גדולה הרבה מעבר לקנייה בארץ. לגבי עלויות ביטול עסקה, ממש לא מדויק מה שהלקוח טוען, יש 5% עמלת ביטול עסקה ו-3% עמלת סליקה שנגבית ע"י חברת האשראי ולא מוחזרת. הדברים כתובים באופן ברור ומפורט בתקנון האתר. בביטול עסקה כרוכה עבודה לא מעטה של הוצאת חשבונית זיכוי (אחרי שהופקה חשבונית קנייה) וביצוע החזר כספי מול חברת האשראי. העמלה הנגבית מהלקוח אפילו לא מכסה את עלות זמן העבודה הכרוך בכך.
מוצר:
מכשיר קשר MD200R
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי Amazon Fire Stick. הוא לא עובד בישראל, למרות שמוכרים אותו כאן (ואחר כך אין אפשרות להחזיר).

אני חוזר: המכשיר לא עובד בישראל! להתרחק, למרות שמוכרים אותו!!!
תגובת החנות:
המכשיר עובד בישראל לגבי כל התכנים שאינם מוגבלים ע"י ספק התוכן. לגבי תכנים המוגבלים לשוק האמריקאי בלבד ניתן להתחבר אליהם ע"י IP אמריקאי.
הלקוח פתח את הקופסא ולכן לא ניתן להחזיר את המוצר.
מוצר:
Dongle Fire Stick
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחיי שלא נתקלתי בשירות מזעזע כמו שלהם !
בואו נתחיל עם העובדה שאין שום מספר טלפון באתר כדי ליצור קשר בטענה שהם לא רוצים שהלקוחות שלהם ימתינו ! (מאוד מתחשב)

שנית ,כל כתפורי המדיה החברתית של החברה שמוצג באתר הוא לא באמת מחובר מה שמעניק מראה שווא ומצביע על ניסיון כושל להימנע מכל מגע עם לקוחות !

כשאשר פניתי לצאט שלהם באתר ענה לי בחור שם ערן שהיה חצוף ונתן שירות נוראי והתעלם לחלוטין מהעובדה שאני זקוק לתמיכה קולית כי אני אדם עם מוגבלות ויכול אך ורק לדבר טלפונית ואיו באפשרותי להקליד..

אין לי מילים לתאר את עוגמת הנפש שנגרמה לי בעקבות האתר הזה !

לא הייתי חוזר ומבקש ממכם לא לתת יד לחברות שלא פועולות לפי חוקי הנגישות ושמתעלמת לחלוטין מהלקוח..
תגובת החנות:
הלקוח פנה בצ'אט בשפה לא מכובדת. דרש מספר טלפון.
ציינתי לו שבחשבונית שקיבל במייל מייד לאחר ההזמנה מופיע גם מספר הטלפון של שירות הלקוחות שלנו, אך הוא התעלם מכך.
מדבריו ניתן להבין כי לא קיבל את המוצר שהזמין אך האמת היא שהמוצר כבר הגיע אליו בזמן המובטח.
השירות באתר מבוסס צ'אט הזמין ללקוחות 09:00-18:00 , לקוח המבקש להזמין או לברר טלפונית אנחנו מאפשרים זאת לאחר ברור פרטים ראשוניים של מהות הפניה ומבקשים את מספר הטלפון שלו ונציגה מתקשרת אליו, כפי שאכן נעשה גם עם הלקוח הזה (שכח/לא רצה לציין)
שיחת הטלפון איתו היתה לא נעימה ולא עיניינית והוא לא ציין לנציגה למרות שנשאל פעמים רבות "מה הבעיה? במה נוכל לעזור?"
עד לרגע זה לא ברור לנו מה ביקש. לגבי "אני אדם עם מוגבלות ויכול אך ורק לדבר טלפונית" הוא לא ציין זאת בשום שלב בשיחה בצ'אט ומציג אותנו כחסרי רגישות למרות שאנו מעסיקים בחברה שלנו עובדים בעלי מוגבלויות. חבל !!
מוצר:
מצלמת רשת C930e
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מפצל hdmi עם שלט. המוצר הגיע בלי מאריך לעיינית של השלט, כך שהשלט עובד רק ממרחק חצי מטר ובזווית מאוד מסויימת.
לטענת החנות הם לא רשמו בשום מקום שזה אמור להגיע עם המאריך, אבל בהוראות כתוב במפורש לוודא שיש את כל החלקים כל החלק הספציפי הזה.

הם בעצם מכרו לי רדיו בלי אנטנה, והצתדקו כי באתר לא רשום שום דבר על האנטנה.
ניסיתי לדבר, ולחצתי חזק, אבל ההצעה הכי טובה שקיבלתי זה לעמוד בתור בדואר, לשלם דמי משלוח ולשלוח להם את המוצר חזרה כדי לקבל החזר כספי.

על הפנים
תגובת החנות:
הלקוח קיבל בדיוק מה שהזמין ובדיוק כפי המפורט כולל תמונות באתר, מפצל 3 כניסות עם שלט. למוצר היה מצורף דף הסברים המתאים למספר דגמים ובו היה רשום כי למוצר יש כבל מאריך לעינית הקולטת את השלט. הסברנו לו כי הכבל הזה לא שייך לדגם שהזמין וכי יש באתר דגם אחר, מפצל עם 5 כניסות, הכולל כבל מאריך והדף הסברים מתאים לשני הדגמים. לא מדובר באנטנה כפי שהלקוח טועה לחשוב אלא בכבל מאריך בלבד. הצענו ללקוח לשלוח חזרה את המוצר ולקבל זיכוי כספי מלא או בתמורה להפרש המחיר לקבל את הדגם עם ה-5 כניסות הכולל כבל מאריך, אך הוא דרש ששליח יבוא אליו ויחליף אך סירב לשלם את עלות השליחות וסרב לשלוח חזרה בדואר. לא יכולנו להענות לבקשתו לבצע על חשבונינו שליחות כפולה שעלותה 70 ש"ח למוצר שכל עלותו המחיר הזה. במידה והלקוח היה שולח חזרה בדואר, לא היינו מחייבים אותו בעבור משלוח דואר נוסף והיינו סופגים זאת בעצמינו למרות שסיפקנו ללקוח בדיוק מה שהזמין באתר.
מוצר:
מפצל hdmi taiwan
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הובטח משלוח מהיום למחר, הגיע כעבור 5 ימים.
המוצר בעייתי מאוד להתקנה ומצריך ידע רחב בתכנות, ניסיתי במשך יומיים להפעיל אותו ללא הצלחה.
לבסוף התייאשתי, וביקשתי להחזיר את המוצר, שירות הלקוחות נפנף אותי ולא היה מוכן לשמוע.
תגובת החנות:
הלקוח כתב לנו באלה המילים, ציטוט: "המוצר תקין ועובד, אין בו שום פגם." הלקוח עודכן מראש כי זמן האספקה יתארך וקיבלנו את אישורו לכך. הלקוח כתב לנו בהקשר לצורך שלו במוצר, ציטוט: "פתרתי את הנושא בדרך אחרת ללא שימוש בכרומקאסט". המוצר מגיע ארוז וסגור הרמטית עם לשונית מדבקה המוכיחה כי מעולם לא נעשה בו שימוש ולכן לא ניתן להחזיר אותו לאחר שנעשה בו שימוש וזאת על-פי החוק, אנחנו לא מוכרים מוצרים שאינם חדשים לחלוטין. הלקוח איים עלינו כי במידה ובכל זאת לא נענה לבקשתו להחזרה, ציטוט: "אחרת אמצא אני המון זמן לכתוב את דעתי על השירות שלכם ברשת" שזוהי סחיטה באיומים ופלילית. לא יכולנו להענות לבקשה מאחר ומדובר במוצר תקין לחלוטין גם על-פי עדותו של הלקוח ומאחר ואין לנו אפשרות למכור אותו כחדש וגם החוק עומד לצידנו בכך.
מוצר:
סטרימר גוגל כרומקאסט chromecast
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
*דירוג לא נכון*
קיבלתי מוצר שלא הייתי מרוצה ממנו וקיבלתי מענה מהיר ואדיב עם החזר כספי מלא ללא שום בעיות.
חנות מאוד מומלצת 5\5!
מוצר:
אוזניות samsung S3 headphones
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מטען לנייד - סמסונג גלקסי. קיבלתי אותו ונוא עבד אבל משהו במגעים לא היה ממש טווב, לפעמים עבד ולפעמים לא. חשבתי שאולי הבעיה היא בטלפון, אז חיכיתי שאמצא מכשיר אחר שאוכל לבדוק את המטען איתו. לאחר כחודש פניתי לשירות לקוחות והסברתי את הבעיה - הם ביקשו שאשלח את המטען אליהם והם יבדקו. כיוון שזה המטען היחידי שיש לי, ביקשתי שישלחו חדש ובמידה ולא אשלח חזרה מיידית את המטען - שיחייבו אותי - הם סירבו. מה שגרם לכך - שקניתי כבר מטען ממקום אחר - שכמובן עובד כמו שצריך. לא אקנה שם שוב.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה מטען לפני כחודשיים, סירבה לשלוח אותו לבדיקה ותיקון/החלפה והתעקשה שנשלח לה חדש מבלי להחזיר לבדיקה את המטען שאצלה בטענה שהיא עדיין משתמשת בו. דרישה לא הגיונית ובלתי מקובלת שלא יכולנו להענות לה.
מוצר:
מטען לנייד גלקסי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הוזמן מוצר בצבע כחול. המוצר שהגיע שונה בצבעים (רשת לבנה במקום שחורה, מסגרת עור לבנה במקום שחורה וכו.). הצכעים דהויים. המוצר באיכות ירודה. עולה מהמוצר ריח רע וחזק המסריח את כל החדר. עוגמת נפש מרובה. בפניה להחזרתו סירבה החברה להחזר דמי משלוח ששולמו ו גם לאיסוף המוצר על ידיה. נדרש בילבול ראש והוצאה נוספת לארזת ומישלוח המוצר חזרה. יש להימנע מקנייה בחברה זו.
תגובת החנות:
הלקוח קיבל את הכפפות בצבע שהזמין, כחול, בחלק הפנימי של פנים כף היד, הכמעט בלתי נראה לעין, ישנו שילוב צבעים של שחור ולבן והכפפות הגיעו עם שילוב של לבן ורשת לבנה, שינוי מזערי חסר משמעות במיוחד כאשר הוא בחלק הפנימי הכמעט בלתי נראה של הכפפה. הכפפות עשויות עור סינטטי צבוע, ארוזות בניילון סגור הרמטי, ולכן יש צורך לאוורר אותן מספר שעות לאחר פתיחת האריזה. הלקוח התבקש להחזיר את הכפפות חזרה אלינו ולאחר שהתקבלו חזרה הוא זוכה על מלוא התשלום ששילם כולל עלותו הגבוה מאד של השליח שהביא לו אותן.
הלקוח הבטיח לנו להסיר את חוות הדעת הזו ולמרות מספר חוזר ונשנה של הבטחות לא עמד בהבטחתו.
מוצר:
כפפות איגרוף Everlast - 12
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.