דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
גאדג'טים וציוד היקפי למחשבים וסלולאר (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
דיירקט ישראליין ס.פ בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בדיירקט ישראליין ?
4.67
ציון ממוצע
21
חוות דעת בשנה האחרונה
783
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
2
0
0
6 חודשים אחרונים
11
0
1
שנה אחרונה
19
0
2
כל הזמן
722
2
59
נמצאו 783 חוות דעת גולשים על דיירקט ישראליין
תמונת משתמש
שם:
שרה
תאריך:
29/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ב-16.11 שני עכברים למחשב, וכשהגיעו הסתבר שאחד מהם לא תקין.
פניתי לחנות במייל (ב- 5.12), והם באופן מיידי ניסו לעזור לי בתכתובת. מכיוון שהם לא הצליחו לעזור לי לפתור את הבעיה מרחוק הם ביקשו שאשלח להם את העכבר בדואר רגיל וכשיגיע הם יבדקו אותו במעבדה.
כאן מתחילה התלונה שלי - בעיני לא היה מוצדק שאצטרך להמתין עד שהעכבר יגיע (בדואר צב רגיל) והם יבדקו אותו, תהליך שעלול לקחת זמן רב, בשעה שכבר שילמתי על העכבר, ואני זכאית לעכבר תקין כאן ועכשיו. העובדה שהעכבר לא תקין היא בעיה של המוכר והוא צריך לשאת בתוצאות!
מסיבה זו ביקשתי שישלחו לי עכבר חדש מבלי להמתין שהעכבר התקול יגיע אליהם בדואר. לבקשה הזו לא קיבלתי שום תגובה מהחנות.
...
ב-18.1 פניתי מיוזמתי! לחנות כדי לשאול מה קורה עם העכבר שאני ממתינה לו יותר מחודש. הם ענו שהוא הגיע שלשום והם יטפלו בו.
לאחר מכן הם כתבו שהם בדקו את העכבר והוא נמצא תקין (מזכירה שאצלי בבית הוא לא עבד למרות כל ניסיונות העזרה שקיבלתי מהם), ובכל זאת הם שלחו לי חדש בדואר.
היום, כעבור 11 ימים, פניתי אליהם שוב, בניסיון לברר מה מספר המשלוח של העכבר שעדיין לא הגיע, והסתבר שהם שלחו אותו בדואר רגיל, וכלשונם: "תמתיני בבקשה עוד מספר ימים, דואר ישראל לא מצטיין ביעילות ומהירות רבה".
כלומר, העכבר ששילמת עליו את מלוא הסכום לפני חודשיים, יגיע מתי שהוא בשנה הקרובה... ותודה על הסבלנות.

אז לא. אין לי סבלנות.

תגובת החנות:
הלקוחה רכשה 2 עכברים בעלות של שניהם יחד כ-100 ש"ח. לטענתה עכבר אחד לא פועל אצלה, ניסינו להדריך אותה ובסופו של דבר ביקשנו לשלוח אותו חזרה לבדיקה. העכבר הגיע אחרי זמן רב, נבדק ונמצא תקין לחלוטין, למרות זאת על מנת למנוע כל ספק, שלחנו ללא חיוב בעלות משלוח דואר נוסף, עכבר חדש אחר. בסכומי הקנייה המדוברים כ-100 ש"ח, אנחנו שולחים בדואר רגיל וכך עשינו גם לגבי העכבר שהוחלף. חבל שאת כעסה היא מפנה רק אלינו, ידוע לכולנו שהשירות בדואר הוא בעייתי ואנחנו ממליצים תמיד ללקוחותינו להשתמש בשירותי שליחים או לכל הפחות בשירות איסוף עצמי מנקודת שרות קרובה לכתובת המזמין שעלותו 15 ש"ח בלבד. אם הלקוחה היתה מזמינה מראש בשליחות או באיסוף מנקודת שירות, היא היתה מקבלת את ההחלפה באותו אופן ללא כל עלות, אך היא הזמינה מראש בשירות דואר בלבד.
מוצר:
עכבר אלחוטי למחשב
תמונת משתמש
שם:
alex
תאריך:
06/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלחו סללולות עם הגנה סינית מולחמת בגלל זה הסללות לא נכנסות למכשיר, זלזול בזמן הלקוח
תגובת החנות:
למרות שהפסי הגנה ניתנים להסרה בקלות, הצענו ללקוח לשלוח על חשבונינו שליח שיאסוף ממנו את הסוללות ונזכה אותו במלוא התשלום ששולם. הלקוח העדיף להשאיר את הסוללות אצלו. כנראה שבכל זאת הן מתפקדות כמצופה.
מוצר:
SAMSUNG 3.7v 2600mAh 18650 Li-ion
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
10/08/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
05/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
נעם
תאריך:
01/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע. הזמנתי לפני יותר מחודש כרטיס זיכרון ולא קיבלתי אותו. התברר שקיבלתי מייל שלא שלחתי פרטי מיקוד ולכן ההזמנה מתעכבת. כשהזמנתי מחנות אוזניות אחרת התקשרו אליי כשלא היה את צבע האוזניות. חשבתי שלקח זמן עד שהמשלוח הגיע אבל המצב הוא שקיבלתי הודעת מייל שלא שמתי לב אליה לפני חודש.
כשביררתי מה קורה האישה המאוד לא נחמדה שדיברתי איתה צעקה עליי כשטענתי שזה לא לעניין שעבר חודש ולא התקשרו אליי. חשבתי שיש אמרה שנקראת - "הלקוח תמיד צודק", ושנהוג לבקש סליחה ולא להאשים אותו. החלטתי להזמין ממקום אחר.

הזמנתי כי הבנתי שיש המלצות טובות על החנות וטעיתי.לא ממליצה בשום פנים ואופן!
תגובת החנות:
הלקוחה ביצעה הזמנה בסכום פעוט עם פרטי כתובת שגויים, רשמה במיקוד 1234 וכלל לא ניתן היה לאתר מיקוד אמיתי בכתובת שסיפקה.
מייד עם קבלת ההזמנה והספק לגבי נכונות הכתובת, שלחנו לה מייל לקבלת כתובת מלאה ונכונה אך לא התקבלה ממנה כל תגובה. יש בעיות רבות עם הדואר וכאשר הכתובת לא מאומתת דבר הדואר יכול כמעט בוודאות ללכת לאיבוד.
אנחנו מקבלים מעת לעת הזמנות סתמיות מהסוג הנ"ל ושולחים מייל למזמין לקבלת הבהרות, אם המזמין רציני ומתייחס, אנחנו מתקדמים עם ההזמנה שלו, ברוב המקרים מי שמזמין באופן כזה אינו רציני ורק גוזל מזמננו. משפנתה אלינו הלקוחה כעבור חודש ("מייל שלא שמתי לב" !?) הצענו לה לבצע הזמנה חוזרת עם פרטי כתובת מלאים ונכונים ונשלח מיידית את המוצר, אבל היא העדיפה לצעוק, לרטון ולהאשים. מעולם לא בוצע כל חיוב כספי בהזמנה שלה.
מוצר:
כרטיס זיכרון Ultra micro
תמונת משתמש
שם:
Liat
תאריך:
14/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי קינדל וביקשתי להזמין גם כיסוי. הובהר לי לאחר שנלקח ממני מס כרטיס האשראי כין אין הכיסוי המבוקש על ידי בנמצא. ביקשתי בכל לשון של בקשה שלא להשתמש בכרטיס והופ! פתאום אני רואה חיוב על כיסוי. מייד ביקשתי החזר מלא מאחר והם לא אמינים וגם התייחסו אליי מאוד לא יפה. לא ממליצה על השירות שלהם מאחר והם לא אמינים.
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה קינדל ושילמה באשראי באתר, לאחר מכן ביקשה גם נרתיק בצבע אדום בתוספת 49 ש"ח. בתחילה חשבנו שיש במלאי נרתיק בצבע אדום אך הסתבר שאין ונציגה התקשרה אליה ועידכנה אותה שיש רק שחור והיא אישרה לשלוח שחור. חייבנו אותה על הנרתיק השחור ועוד בטרם שלחנו את כל ההזמנה היא פנתה במייל ביום שבת בלשון מאד בוטה, "אתם רמאים ואתם שקרנים". מאחר ושפה כזו לא מקובלת עלינו ומאחר ואנחנו טורחים עבור לקוחותינו ועונים להם על פניות גם הרבה מעבר לשעות העבודה הרגילות ולעיתים גם בשבת וחג ותמיד בשפה מכובדת, התבטאויות מהסוג שהלקוחה השמיעה גרמה לנו להחליט לבטל לחלוטין את כל ההזמנה, להחזיר לה את מלוא כספה ולשלוח אותה לקנות במקומות שאולי מרשים לעצמם לקבל התבטאויות כאלו. אנחנו אתר מכובד ומכבד, לא נסכים לקבל התבטאויות בוטות כלפינו !!!
מוצר:
קינדל kindel 6
תמונת משתמש
שם:
יריב
תאריך:
28/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחודש שעבר רכשתי באתר של דיירטליין מכשיר קשר של מוטורולה במחיר של 400 שקלים. מייד לאחר העסקה בדקתי באתר של אמזון את המחיר של המכשיר (מאותו דגם) ולהפתעתי הרבה גיליתי ששם הוא נמכר במחיר של 34$ כולל משלוח 45$ כ- 175 שקלים. מייד שלחתי מייל לדיירקט ליין בבקשה לביטול העסקה והם חזרו אלי יום למחרת במייל ואמרו שיבטלו את העסקה בקיזוז 15% מערך העסקה וכששאלתי למה יש לקזז 15% מדמי העסקה נאמר לי שזהו סכום סליקת האשראי שחברת האשראי מחייבת אותם, בביירור שלי מול חברת האשראי נאמר לי שהם לא גובים סכום זה וכנראה מדובר בתרוץ של הספק.

מסקנה: לא רק שהם גובים מחיר פי 2 של המוצר גם בביטול עסקה הם גובים סכום נוסף והם לא מוכנים להחזיר אותו.

אני לעולם לא אחזור לקנות בחנות הזו.
תגובת החנות:
הלקוח לא לוקח בחשבון עלויות משמעותיות נוספות כמו מכס ומע"מ בארץ, כמו כן בקנייה בארץ מקבלים שנה אחריות ובמידת הצורך המכשיר מתוקן בארץ ללא צורך לשלוח לארה"ב לתיקון הלוך וחזור (עלות מאד משמעותית) כך שה"חיסכון" יכול בקלות להפוך להוצאה גדולה הרבה מעבר לקנייה בארץ. לגבי עלויות ביטול עסקה, ממש לא מדויק מה שהלקוח טוען, יש 5% עמלת ביטול עסקה ו-3% עמלת סליקה שנגבית ע"י חברת האשראי ולא מוחזרת. הדברים כתובים באופן ברור ומפורט בתקנון האתר. בביטול עסקה כרוכה עבודה לא מעטה של הוצאת חשבונית זיכוי (אחרי שהופקה חשבונית קנייה) וביצוע החזר כספי מול חברת האשראי. העמלה הנגבית מהלקוח אפילו לא מכסה את עלות זמן העבודה הכרוך בכך.
מוצר:
מכשיר קשר MD200R
תמונת משתמש
שם:
David
תאריך:
05/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי Amazon Fire Stick. הוא לא עובד בישראל, למרות שמוכרים אותו כאן (ואחר כך אין אפשרות להחזיר).

אני חוזר: המכשיר לא עובד בישראל! להתרחק, למרות שמוכרים אותו!!!
תגובת החנות:
המכשיר עובד בישראל לגבי כל התכנים שאינם מוגבלים ע"י ספק התוכן. לגבי תכנים המוגבלים לשוק האמריקאי בלבד ניתן להתחבר אליהם ע"י IP אמריקאי.
הלקוח פתח את הקופסא ולכן לא ניתן להחזיר את המוצר.
מוצר:
Dongle Fire Stick
תמונת משתמש
שם:
עדי
תאריך:
09/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחיי שלא נתקלתי בשירות מזעזע כמו שלהם !
בואו נתחיל עם העובדה שאין שום מספר טלפון באתר כדי ליצור קשר בטענה שהם לא רוצים שהלקוחות שלהם ימתינו ! (מאוד מתחשב)

שנית ,כל כתפורי המדיה החברתית של החברה שמוצג באתר הוא לא באמת מחובר מה שמעניק מראה שווא ומצביע על ניסיון כושל להימנע מכל מגע עם לקוחות !

כשאשר פניתי לצאט שלהם באתר ענה לי בחור שם ערן שהיה חצוף ונתן שירות נוראי והתעלם לחלוטין מהעובדה שאני זקוק לתמיכה קולית כי אני אדם עם מוגבלות ויכול אך ורק לדבר טלפונית ואיו באפשרותי להקליד..

אין לי מילים לתאר את עוגמת הנפש שנגרמה לי בעקבות האתר הזה !

לא הייתי חוזר ומבקש ממכם לא לתת יד לחברות שלא פועולות לפי חוקי הנגישות ושמתעלמת לחלוטין מהלקוח..
תגובת החנות:
הלקוח פנה בצ'אט בשפה לא מכובדת. דרש מספר טלפון.
ציינתי לו שבחשבונית שקיבל במייל מייד לאחר ההזמנה מופיע גם מספר הטלפון של שירות הלקוחות שלנו, אך הוא התעלם מכך.
מדבריו ניתן להבין כי לא קיבל את המוצר שהזמין אך האמת היא שהמוצר כבר הגיע אליו בזמן המובטח.
השירות באתר מבוסס צ'אט הזמין ללקוחות 09:00-18:00 , לקוח המבקש להזמין או לברר טלפונית אנחנו מאפשרים זאת לאחר ברור פרטים ראשוניים של מהות הפניה ומבקשים את מספר הטלפון שלו ונציגה מתקשרת אליו, כפי שאכן נעשה גם עם הלקוח הזה (שכח/לא רצה לציין)
שיחת הטלפון איתו היתה לא נעימה ולא עיניינית והוא לא ציין לנציגה למרות שנשאל פעמים רבות "מה הבעיה? במה נוכל לעזור?"
עד לרגע זה לא ברור לנו מה ביקש. לגבי "אני אדם עם מוגבלות ויכול אך ורק לדבר טלפונית" הוא לא ציין זאת בשום שלב בשיחה בצ'אט ומציג אותנו כחסרי רגישות למרות שאנו מעסיקים בחברה שלנו עובדים בעלי מוגבלויות. חבל !!
מוצר:
מצלמת רשת C930e
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
10/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
איתמר גולדווסר
תאריך:
19/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מפצל hdmi עם שלט. המוצר הגיע בלי מאריך לעיינית של השלט, כך שהשלט עובד רק ממרחק חצי מטר ובזווית מאוד מסויימת.
לטענת החנות הם לא רשמו בשום מקום שזה אמור להגיע עם המאריך, אבל בהוראות כתוב במפורש לוודא שיש את כל החלקים כל החלק הספציפי הזה.

הם בעצם מכרו לי רדיו בלי אנטנה, והצתדקו כי באתר לא רשום שום דבר על האנטנה.
ניסיתי לדבר, ולחצתי חזק, אבל ההצעה הכי טובה שקיבלתי זה לעמוד בתור בדואר, לשלם דמי משלוח ולשלוח להם את המוצר חזרה כדי לקבל החזר כספי.

על הפנים
תגובת החנות:
הלקוח קיבל בדיוק מה שהזמין ובדיוק כפי המפורט כולל תמונות באתר, מפצל 3 כניסות עם שלט. למוצר היה מצורף דף הסברים המתאים למספר דגמים ובו היה רשום כי למוצר יש כבל מאריך לעינית הקולטת את השלט. הסברנו לו כי הכבל הזה לא שייך לדגם שהזמין וכי יש באתר דגם אחר, מפצל עם 5 כניסות, הכולל כבל מאריך והדף הסברים מתאים לשני הדגמים. לא מדובר באנטנה כפי שהלקוח טועה לחשוב אלא בכבל מאריך בלבד. הצענו ללקוח לשלוח חזרה את המוצר ולקבל זיכוי כספי מלא או בתמורה להפרש המחיר לקבל את הדגם עם ה-5 כניסות הכולל כבל מאריך, אך הוא דרש ששליח יבוא אליו ויחליף אך סירב לשלם את עלות השליחות וסרב לשלוח חזרה בדואר. לא יכולנו להענות לבקשתו לבצע על חשבונינו שליחות כפולה שעלותה 70 ש"ח למוצר שכל עלותו המחיר הזה. במידה והלקוח היה שולח חזרה בדואר, לא היינו מחייבים אותו בעבור משלוח דואר נוסף והיינו סופגים זאת בעצמינו למרות שסיפקנו ללקוח בדיוק מה שהזמין באתר.
מוצר:
מפצל hdmi taiwan
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
10/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
26/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Woody
תאריך:
29/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הובטח משלוח מהיום למחר, הגיע כעבור 5 ימים.
המוצר בעייתי מאוד להתקנה ומצריך ידע רחב בתכנות, ניסיתי במשך יומיים להפעיל אותו ללא הצלחה.
לבסוף התייאשתי, וביקשתי להחזיר את המוצר, שירות הלקוחות נפנף אותי ולא היה מוכן לשמוע.
תגובת החנות:
הלקוח כתב לנו באלה המילים, ציטוט: "המוצר תקין ועובד, אין בו שום פגם." הלקוח עודכן מראש כי זמן האספקה יתארך וקיבלנו את אישורו לכך. הלקוח כתב לנו בהקשר לצורך שלו במוצר, ציטוט: "פתרתי את הנושא בדרך אחרת ללא שימוש בכרומקאסט". המוצר מגיע ארוז וסגור הרמטית עם לשונית מדבקה המוכיחה כי מעולם לא נעשה בו שימוש ולכן לא ניתן להחזיר אותו לאחר שנעשה בו שימוש וזאת על-פי החוק, אנחנו לא מוכרים מוצרים שאינם חדשים לחלוטין. הלקוח איים עלינו כי במידה ובכל זאת לא נענה לבקשתו להחזרה, ציטוט: "אחרת אמצא אני המון זמן לכתוב את דעתי על השירות שלכם ברשת" שזוהי סחיטה באיומים ופלילית. לא יכולנו להענות לבקשה מאחר ומדובר במוצר תקין לחלוטין גם על-פי עדותו של הלקוח ומאחר ואין לנו אפשרות למכור אותו כחדש וגם החוק עומד לצידנו בכך.
מוצר:
סטרימר גוגל כרומקאסט chromecast
תמונת משתמש
שם:
davepinhas
תאריך:
23/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
*דירוג לא נכון*
קיבלתי מוצר שלא הייתי מרוצה ממנו וקיבלתי מענה מהיר ואדיב עם החזר כספי מלא ללא שום בעיות.
חנות מאוד מומלצת 5\5!
מוצר:
אוזניות samsung S3 headphones
תמונת משתמש
שם:
Orly
תאריך:
21/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מטען לנייד - סמסונג גלקסי. קיבלתי אותו ונוא עבד אבל משהו במגעים לא היה ממש טווב, לפעמים עבד ולפעמים לא. חשבתי שאולי הבעיה היא בטלפון, אז חיכיתי שאמצא מכשיר אחר שאוכל לבדוק את המטען איתו. לאחר כחודש פניתי לשירות לקוחות והסברתי את הבעיה - הם ביקשו שאשלח את המטען אליהם והם יבדקו. כיוון שזה המטען היחידי שיש לי, ביקשתי שישלחו חדש ובמידה ולא אשלח חזרה מיידית את המטען - שיחייבו אותי - הם סירבו. מה שגרם לכך - שקניתי כבר מטען ממקום אחר - שכמובן עובד כמו שצריך. לא אקנה שם שוב.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה מטען לפני כחודשיים, סירבה לשלוח אותו לבדיקה ותיקון/החלפה והתעקשה שנשלח לה חדש מבלי להחזיר לבדיקה את המטען שאצלה בטענה שהיא עדיין משתמשת בו. דרישה לא הגיונית ובלתי מקובלת שלא יכולנו להענות לה.
מוצר:
מטען לנייד גלקסי
תמונת משתמש
שם:
yw
תאריך:
27/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הוזמן מוצר בצבע כחול. המוצר שהגיע שונה בצבעים (רשת לבנה במקום שחורה, מסגרת עור לבנה במקום שחורה וכו.). הצכעים דהויים. המוצר באיכות ירודה. עולה מהמוצר ריח רע וחזק המסריח את כל החדר. עוגמת נפש מרובה. בפניה להחזרתו סירבה החברה להחזר דמי משלוח ששולמו ו גם לאיסוף המוצר על ידיה. נדרש בילבול ראש והוצאה נוספת לארזת ומישלוח המוצר חזרה. יש להימנע מקנייה בחברה זו.
תגובת החנות:
הלקוח קיבל את הכפפות בצבע שהזמין, כחול, בחלק הפנימי של פנים כף היד, הכמעט בלתי נראה לעין, ישנו שילוב צבעים של שחור ולבן והכפפות הגיעו עם שילוב של לבן ורשת לבנה, שינוי מזערי חסר משמעות במיוחד כאשר הוא בחלק הפנימי הכמעט בלתי נראה של הכפפה. הכפפות עשויות עור סינטטי צבוע, ארוזות בניילון סגור הרמטי, ולכן יש צורך לאוורר אותן מספר שעות לאחר פתיחת האריזה. הלקוח התבקש להחזיר את הכפפות חזרה אלינו ולאחר שהתקבלו חזרה הוא זוכה על מלוא התשלום ששילם כולל עלותו הגבוה מאד של השליח שהביא לו אותן.
הלקוח הבטיח לנו להסיר את חוות הדעת הזו ולמרות מספר חוזר ונשנה של הבטחות לא עמד בהבטחתו.
מוצר:
כפפות איגרוף Everlast - 12
תמונת משתמש
שם:
סער
תאריך:
04/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיעה בזמן, אבל הכרטיס זיכרון הגיע בקופסת פלסטיק שהייתה בתוך שקית ולא באריזה מקורית.
קשה לי להאמין שהכרטיס חדש, אבל מה שבטוח שאני לא יקנה מהחנות הזאת יותר.
תגובת החנות:
הלקוח מעולם לא פנה לשירות הלקוחות לקבלת שירות כלשהו, לא לפני ולא אחרי הקנייה ולמרות זאת מדרג את שירות הלקוחות רק כ"ממוצע" מה שמעיד על אמינות ירודה של חוות דעת.
ולעיניין הכרטיס, הוא כמובן חדש לחלוטין ותקין לחלוטין כפי שבוודאי הלקוח כבר בדק ואינו מתלונן על כך, הכרטיס מגיע במארז שנקרא BULK שזה מארז קנייה סיטונאי שמאפשר לרכוש את הכרטיסים מעט זול יותר ועלות ההובלה האווירית שלהם נמוכה יותר, בלי קרטונים מיותרים, כבדים ויקרים להובלה. אופן יבוא זה מאפשר להציע לצרכן מחיר מעולה למוצר מעולה.
אנחנו מוסיפים אריזת ניילון נוספת לכרטיס בארץ ושולחים הכל בתוך מעטפה מרופדת מהסיבה היחידה שהמוצר קטנטן ולפעמים הוא מסתתר בעמקי המעטפה וקשה למצוא אותו.
מוצר:
MICRO SD 32GB SDSDQ-032G
תמונת משתמש
שם:
לקוחה
תאריך:
20/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי MP3 למים (שמתאים לשחייה). אחרי בדיוק 5 דקות מתחת למים הוא פשוט שבק חיים. כשדיווחתי על כך לערן בצ'אט הוא אמר שהייתי צריכה לטעון אותו כמה שעות לפני(כשהדבר לא כתוב בשום מקום!), אם כי אין שום קשר! אם לא טוענים אותו הוא יכול אולי להפסיק לעבוד, אבל זה לא שקרה! המכשיר נהרס מהמים. הטרטרתי לדואר כדי לשלוח לערו את המכשיר ונשלח לי חדש (לעיר אחרת מזו שביקשתי בצ'אט איתו). וגם המכשיר החדש, אותו טענתי במשך 7 שעות, נהרס בדיוק כמו הראשון אחרי 5 דקות במים!! כשדיווחתי על כך הנציג אפילו לא התנצל ורק אמר שאשלח שוב והוא יזכה אותי, אבל סיים את השיחה מבלי לשאול את הפרטים הדרושים לזיכוי!! נתתי לו אותם ועכשיו אני צריכה שוב להטרטר לדואר כדי לשלוח גם את המכשיר התקול השני, בתקווה לקבל לפחות את הזיכוי על כל הכאב ראש הזה!
תגובת החנות:
לקוחה שלא יודעת לחבר נגן לטעינה ולהפעיל אותו. שלחנו אחר בפעם הראשונה בתקווה שתצליח, ובפעם השנייה שעדיין לא יודעת להתמודד עם טעינה והפעלה הרמנו ידיים ונזכה אותה ברגע שהמכשיר יוחזר אלינו.
מוצר:
mp3 למים
תמונת משתמש
שם:
ציפי
תאריך:
22/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי נגן MP נגד מים דרך החנות. ההזמנה היתה נוחה, והנגן הגיע במועד המצופה. כאשר חיברתי את הנגן למחשב, נוצר קצר. לאחר שטכנאי מחשבים בדק את המחשב, ואמר שהנגן הוא הגורם שהוביל לקצר פניתי אל שירות הלקוחות במטרה לקבל נגן חדש במהרה. החנות לא הסכימה לשלוח אלי שליח אשר יאסוף את המכשיר התקול ויביא מכשיר חדש. למרות מפח הנפש שנגרם לי, למרות קביעת טכנאי המחשבים, ואל אף העיכוב בקבלת מוצר תקין, התעקשו בחנות שאגש לסניף הדואר ואשלח להם ראשית את המכשיר לבדיקה (דבר שיגרור עיכוב נוסף בקבלת מכשיר תקין, וכן יצריך ממני מאמצים נוספים).לבסוף משלא הסכמתי לכך, סוכם כי אשלח את המכשיר התקול ואזוכה כספית. לסיכום, החנות נותנת שירות מהיר וטוב, אולם במקרה של תקלות (ואלו קורות)החנות אינה מספקת מענה מהיר, ומצפה מהלקוח לשאת על גבו את זמן הבירורים, ההגעה החוזרת לסניף הדואר וכו'.
תגובת החנות:
הנגן הגיע בחזרה מהלקוחה, נבדק ונמצא תקין לחלוטין, הבעיה כפי שהנחנו מלכתחילה הייתה בשקע ה-USB במחשב של הלקוחה ולא בנגן.
הלקוחה פשוט משקרת בעובדות.
הנגן כרגע אצלה וגם מיידית תוך דקות ספורות מהשיחה איתה קיבלה זיכוי כספי מלא 261 ש"ח (251 ש"ח עלות הנגן + 10 ש"ח עבור המשלוח חזרה על חשבונינו), בכרטיס האשראי שלה (אישור הזיכוי מצורף) והתבקשה לשלוח את הנגן חזרה לבדיקה.
הנגן כמובן שעדיין לא הגיע אלינו חזרה, אבל הזיכוי + עלות המשלוח חזרה, נעשה מיידית.
ולעובדות:
תקלה מהסוג שהיא מציינת יכולה להיגרם גם מהתקן USB לא תקין במחשב שלה ולא בהכרח מהמכשיר שמחברים אליו.
לכן ביקשנו שתשלח את הנגן חזרה ע"מ שנוודא האם התקלה בנגן או לא.
אין טעם לשלוח נגן אחר בטרם בדקנו את הנגן שאצלה ע"מ שלא ליצור מצב שבו נגרם נזק לעוד נגן עקב התקן USB תקול במחשב שלה.
הלקוחה הזמינה את הנגן בדואר (לא שילמה עבור שליח) ולכן ההחזרה צריכה להעשות בדואר.
כרגע המצב הוא שהנגן ברשותה והסכום ששילמה + 10 ש"ח ברשותה.
אנו לא מאמינים שתזכה לשירות כזה מהרבה עסקים.
על הוצאת לשון הרע, בכך שלא ציינה עובדות מהותיות בתלונתה ובכוונה לפגוע בשמנו הטוב, היא תקבל בהקדם תביעה בהתאם לחוק לשון הרע.

מוצר:
נגן MP נגד מים
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
25/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
אביגדור
תאריך:
16/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פעמונים אלחוטיים לכניסה לבית. קיבלתי מוצר שרואים עליו שהוא משומש (משופשף), רואים שהסוללה שהיתה אמורה להיות בצד נמצאת כבר בפנים, וגם - תקול (המנגינות לא עוברות).
יאמר לזכותם שההחלפה היתה פשוטה - הגיע שליח תוך כמה ימים לאסוף את המוצר חזרה וזיכו אותי.
תגובת החנות:
מוצר מהסוג שההלקוח הזמין, זוג פעמונים אלחוטיים לדלת, מגיעים במקור ללא סוללות. מאחר ומבחינת בטיחותית, לא ניתן לייבא בטיסה, מוצרים עם סוללות לצד המוצר ובוודאי לא לחצן הפעלה לפעמון עם סוללה בתוכו.
בדקנו את הפעמונים לפני ששלחנו, התקנו סוללה חדשה והכל נראה תקין.
הלקוח התלונן שיש שריטות ושלא כל המנגינות זמינות. מאחר ולא היה לנו במלאי מוצר תחליפי, שלחנו על חשבוננו שליח לבית הלקוח, המוצר נאסף והלקוח זוכה במלוא התשלום.
על שירות טוב מזה לא ידוע לנו.
מוצר:
זוג פעמונים אלחוטיים ולחצן משותף לדלת 32 מנגינות דגם 9862D
תמונת משתמש
שם:
ami
תאריך:
04/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 3 דיסקים של 5 טרה בייט, wd. אחד תקול לחלוטין באופן מרגיז ממש.
אפשר היה להחזיר אותו רק בעטיפה המקורית, שזרקתי, מעולם לא נתקלתי בדיסק קשיח חדש תקול.
אי אפשר היה להחליף אותו או לקבל אותו תקין, כך שהאופציה היחידה שנותרה היא לזרוק את הדיסק לפח ולא לקנות שוב wd ובאותו מקום.
תגובת החנות:
זיכוי של פריט תקול, במיוחד כזה המכיל זיכרון, חייבת לכלול את המארז הצרכני המלא, ללא המארז הצרכני המלא לא ניתן לזכות.
מוצר:
WDBPKJ0050BBK 5000GB
תמונת משתמש
שם:
Sheri
תאריך:
26/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מייבש לק ג'ל מכונה משולבת עם שואב, הגיע מהר אך המוצר לא עובד (רק המאווררים עובדים לא הנורות) ולדעתי חסר כבל ושתי שקיות שהיו אמורות להגיע עם המוצר, יצרתי קשר במייל אך קיבלתי מענה במייל ממש לא מקצועי בנוסף לא חוזרים אליי למרות שביקשתי לחזור טלפונית
תגובת החנות:
לקוחה חסרת סבלנות, שלחה עשרות מיילים בשבת וביום ראשון.
קיבלה תשובה ביום ראשון והבעיה נפתרה.
מוצר:
מייבש לק דיגיטלי מקצועי עם 4 טיימרים ושואב אבק 80W UV LED D3858
תמונת משתמש
שם:
beni.bla
תאריך:
28/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כרטיס זכרון באיסוף עצמי.
החנות נמצאת בבניין מגורים ואין שילוט משום סוג.
התקשרתי להגיד שאני נמצא באזור אך מתקשה למצוא את הבניין הנכון, נאמר לי להגיע לבניין מספר 7, ולהזדרז כי אחרי 1 לא ימסרו לי את ההזמנה. השעה הייתה 12:50.
כשהגעתי לבניין הנכון, התקשרתי שןב להגיד שהגעתי, ומה שקיבלתי הייתה שיחת נזיפה מהנציגה חסרת הסבלנות, שטענה שכבר ירדה למטה, ומשום שלא הייתי שם עלתה חזרה. התנצלתי וציינתי שאני לא מהאיזור ולא ככ מכיר, אבל לא נשמע שזה סיפק את הנציגה, שטענה שעכשיו עליי לחכות שתנוח "מכך העליות והירידות שאנשים חסרי התחשבות מעבירים אותה". כשירדה להביא לי את המוצר, קיבלתי עוד נזיפות על כך שלא מצאתי את המקום, ושהטלפון שהזנתי בהזמנה שגוי(נלחץ לי 8 במקום 7, תהרגי אותי).
לסיכום, למרות הנסיונות שלי להתנצל ולחייך ולהראות שאני אדם נחמד שלא התכוון להכעיס אף אחד, הנציגה המרירה התייחסה אליי בצורה לא נעימה בכלל, שלא ראוי לדבר בה ללקוח. ולכן, למרות המבחר הגדול באתר, ולמרות הדירוג הגבוה בזאפ, לא אקנה שוב בחנות הזו, ולא אמליץ לקנות בחנות הזו, כי השירות והיחס שלהם ללקוחות פשוט לא מכבד.
תגובת החנות:
אנחנו שולחים ללקוח המעוניין באיסוף עצמי, מייל עם מלוא הפרטים, כולל אפילו תמונה של הבניין, כולל תמונת הכניסה לחניה בה אמור הלקוח להמתין דקה עד שההזמנה תימסר לו.
מציינים באופן ברור את שעות הפעילות, ואת השעה המסוימת ביום, בה לא ניתן לבצע איסוף עצמי. מבקשים להתקשר אלינו לפני שיוצאים לדרך על מנת לוודא שלא קרתה תקלה בלתי צפויה והאיסוף יכול להתבצע כמתוכנן ומבקשים להתקשר פעם נוספת כאשר מגיעים בדיוק למקום.
זמנו היקר של הלקוח חשוב לנו ואנו מכבדים אותו מאוד, אך גם זמננו יקר וכאשר הלקוח אינו מקפיד, מתקשר ומציין שהגיע למקום אך המצב אינו כך, נגרמת לנו עוגמת נפש ובזבוז זמננו היקר.
מוצר:
כרטיס זכרון micro sd 200gb
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply