דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

1PC

מחשבים, סלולר וציוד היקפי (2 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
א. א מחשבים בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר ב1PC ?
4.51
ציון ממוצע
37
חוות דעת בשנה האחרונה
1271
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
9
0
3
שנה אחרונה
33
0
4
כל הזמן
1119
8
144
נמצאו 1271 חוות דעת גולשים על 1PC
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
21/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר שהוזמן לא הגיע.
החברה טענה שחברת השילוח סיפקה את המוצר.
שבועות של טלפונים לבירור למי נמסרה החבילה ללא מענה ראוי.
לא ממליץ לרכוש דרכם !
מוצר:
אוזניות קשת אלחוטיות JBL E65BTNC
תמונת משתמש
שם:
AA
תאריך:
07/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר נייד שקרס תוך חודשיים מיום הקנייה. במקום לדאוג באופן יעיל לתיקון המכשיר או להחלפתו, בחנות דרשו ממני להביא ולקחת את המכשיר שוב ושוב כאשר בכל פעם הוא נשלח למעבדה שלא הצליחה לפתור את התקלה, אך גם סירבה להחליף את המכשיר. בחנות זרקו את האחריות על המעבדה, ולא נקפו אצבע לעזור. בקיצור, השירות שקיבלתי בחנות היה ירוד ביותר, ואני ממליצה לכל לשון לקנות במקום אחר.
תגובת החנות:
שלום, צר לנו לשמוע על החוויה של הלקוחה
כל מכשירי הסלולר שנמכרים בחנות הינם באחריות של היבואן ולא תחת אחריות הרשת.
המכשירים שלנו נמכרים חדשים וסגורים ורק במסגרת של 14 יום אנחנו יכולים להחליף ללקוח את המכשיר מטעמנו.
לצערנו אם היבואן רשם שאין תקלה אין לנו אפשרות לעזור אלא לשלוח את המכשיר לאחריות.
מוצר:
Samsung Galaxy A01 Core
תמונת משתמש
שם:
mschechter93
תאריך:
16/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח לקח יותר משבוע להגיע, אפילו ששילמתי על משלוח אקספרס. כשכתבתי להם לשאול מה הלו״ז למשלוח אמרו לי שמה ששילמתי לא מכסה משלוח אקספרס אלא רק משלוח רגיל ושהעובדה ששילמתי על אופציה של משלוח אקספרס מכסה רק משלוח רגיל ושזה בגלל באג באתר. שני הפריטים שהזמנתי הגיעו במצב שבור או לא שמיש, אחד היה מסך שנדלק אבל לא הציג כלום, אפילו לוגו של היצרן, והשני דרש דיסק הפעלה שהגיע שבור כמעט לשניים. ניסיתי לשירות לקוחות שלהם כדי לסדר את העניין איתם, לקחו מספר טלפון ואמרו שיחזרו אלי תוך כמה דקות, אחרי שעה התקשרתי אליהם והם לא ענו לטלפון אחרי 3 נסיונות כתבתי להם בWhatsApp וגם שם לא ענו.
מוצר:
SENSE 27” M2786HVB 3Y
תמונת משתמש
שם:
זאב
תאריך:
02/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות לא היתה מוכנה לקבל מוצר חזרה ימים בודדים אחרי הקניה, וזאת בניגוד מוחלט לחוק שקובע חד משמעית שניתן להחזיר מוצר עם "קנס" של 5% מערכו תוך 14 יום, גם אם המוצר היה בשימוש.

הם אמרו לי שאם מוצר חשמלי חובר פעם לחשמל אז לא ניתן להחזיר אותו. זה לא חוקי בעליל. אני תקוע בגלל זה עם מסך גרוע שעלה יותר מ-1000 שקל.

אני נאלץ לבקש סעד בית משפט לתביעות קטנות.

לאור כל זאת אני לא ממליץ לקנות בחנות זו.
מוצר:
מסך מחשב LENOVO L27Q-30
תמונת משתמש
שם:
שלום
תאריך:
10/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כמה ימים (יום חמישי 7/10/21) הזמנתי באתר סמארטפון xiaomi redmi 9t יבוא רשמי, עם כמה אביזרים.
שילמתי בכרטיס דיירקט 808 ש"ח. הכסף ירד מחשבון הבנק שלי באותו רגע.
אתמול, יום ראשון, התקשרו אליי, אמרו לי שלא ניתן לספק את ההזמנה.
רצו למכור לי מכשיר אחר או יבוא מקביל. לא הסכמתי.
אמרו לי שמבטלים את ההזמנה ואת החיוב.
ההזמנה בוטלה אך זיכוי לחשבון לא קיבלתי !
ובאתר, עדיין מפרסמים את המכשיר ואפילו אפשר לבחור את הצבע.
כמעט הכי זול בארץ !!!!!!!
מוצר:
סמארטפון xiaomi redmi 9t יבוא רשמי
תמונת משתמש
שם:
david
תאריך:
06/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מפרסמים מחשבים שאין להם בחנות. אחרי הזמנה חוזרים ללקוח ומציעים מחשב ישן במקום אחד משהוזמן באתר.
מוצר:
ThinkPad E15 Gen 2 20TD001MIV
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
02/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Tanya
תאריך:
23/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק מהם כמו מאש!
קניתי מהם מחשב בינואר שהתקלקל אחרי 4 חודשים בלבד!
יומיים לקח להם לארגן איסוף של המחשב לתיקון.
לאחר שהמחשב נשלח לתקון שוב לא עונים לטלפון ימים שלמים. אין עם מי לדבר.
אחרי שבוע כשכן טרחו לענות, נאמר שהלך הכרטיס הגרפי ואין צפי מתי יתקבל כרטיס חלופי.
כלומר רכשתי מחשב בסכום של 6000 שקל ואין לי מחשב.
כרגע מתכננת להגיש נגדם תביעה.
מוצר:
מחשב עם כרטיס גרפי
תמונת משתמש
שם:
Mike
תאריך:
20/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כרטיס מסך באתר החנות המקוונת, שרשום במלאי במחסן, יש לי צילום מסך. למחרת, בשקט, נאלצתי לפנות לשירות התמיכה של whatsapp, שדיווח שהם כבר מכרו הכל וכי הם מעדכנים את המחסן כל 24 שעות. אני מאמין שבזמננו, כל עסק העוסק בסחר באינטרנט צריך שיהיה לו מחסן שמתעדכן בזמן אמת. אני רואה בעבודה של חנות זו מאוד לא מקצועית ולא איכותית
מוצר:
Asus rtx 3060ti
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
27/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Omer
תאריך:
28/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מסך של אסוס, משכו אותי שלושה שבועות בטענה שמישהו בא לאסוף את המסך - שקר.
לאחר שבועיים הפנו לחברת אסוס בטענה שאין להם איך לעזור, נכון לעכשיו אין עזרה מאף צד והמסך עדיין תקול.
בקיצור, עוד חברה שלא מעניין אותה מהלקוחות, יעשו הכל שתקנה ואחרי שקנית אתה יכול להתחנן לעזרה ולא תקבל.
ממליץ לא להתקרב.
מוצר:
מסך ASUS 27 VA27EHE
תמונת משתמש
שם:
spx
תאריך:
26/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מצלמת רכב ב 179 ש״ח. שלמתי עוד 25 ש״ח משלוח. הגיע מוצר פגום - בטריה לא נתענת. . דרשו 50 ש״ח משלוח הלוך חזור כדי להחליף. אין סוף ויכוחים ונסיונות להתנער ממני, לא לקחו אחריות, אין תודעת שירות. חומה של בירוקרטיה. נפלתי בפח.
מוצר:
מצלמת רכב 70צשן
תמונת משתמש
שם:
Bar
תאריך:
10/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החוויה התחילה מצויין עם נותני שירות מצויינים, אבל חוסר הסדר מזעזע.

אין לי אפשרות לתת יותר מכוכב אחד לחנות שכשהודעתי לה שהמסך שקניתי מהם תקול, בהתחלה אמרו לי "אתה צריך לנסוע ליבואן" (כשהיבואן שמע את זה הם אמרו שזה ממש לא הנהלים ואני לא אמור בכלל לדבר איתם).
אחרי זה החנות אמרה שהם לא יטפלו בבעיה כי זה לא באחריות היבואן (ואז צלצלתי שוב ליבואן, טען שזה ממש לא נכון ושהם מגדירים את זה כתקלת יצור!!)
ואז החנות בכלל טענו שאין בעיה במסך, למרות שכשהגשתי להם את המסך אמרתי שאשמח להוכיח את התקלה.
חזרתי בערב שוב פעם לחנות כדי להראות את התקלה ושוב אמרו לי שלא רוצים שאראה אותה ושהם יבדקו אותה בעצמם.
אנחנו שלושה ימי עסקים אחרי והחנות הרגע סיפרה לי שהם עדיין בכלל לא בדקו את המסך אלא פשוט העבירו אותו ליבואן והיבואן "עדיין לא הגיב" (למרות שהוא יושב צמוד לחנות הראשית).

קיצר נותני שירות נחמדים ואדיבים, אבל או שמישהו שם ממש מנסה לדפוק קטעים ללקוחות או שהם פשוט לא יודעים לנהל חנות.
מוצר:
מסך M27Q
תמונת משתמש
שם:
yosamaryo
תאריך:
04/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות הגרועה ביותר בכל רכישותיי אי פעם באינטרנט!
סיפקו לי מוצר פגום ולא עדכנו מתי יתוקן במעבדת השירות.
בחודשיים וחצי האחרונים התקשרתי מעל 20!!! פעמים למוקד השירות וכל פעם אמרו שיבדקו ויחזרו וכמובן שום דבר לא קרה.
העבירו אותי מאחד לשני ושום התפתחות חיובית לא עלתה אלא רק עוגמת נפש חוזרת ונשנית.
מיותר לציין שעד עתה לא קיבלתי את המוצר/זיכוי על דיבורית בלוטות' פשוטה.
הגדיל לעשות בשיחה האחרונה שפשוט העביר אותי לטלפון אחר שכמובן לא היה בו מענה.

שומר נפשו ירחק מחנויות כאלה!!!
מוצר:
דיבורית בלוטות' M70
תמונת משתמש
שם:
Matan
תאריך:
13/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצר ב27/11/2020 עם משלוח epost. עד היום 13/12/2020 המשלוח לא הגיע!
החברה לא עונה כמו שצריך בוואטסאפ שהם מפרסמים. שירות לא מוצלח וחברת משלוחים ממש גרועה! לא ממליץ לעשות איתם עסקים.
מוצר:
‏רמקול חכם Google Nest Mini 2 בצבע שחור
תמונת משתמש
שם:
royroy17087
תאריך:
24/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החלקים למחשב נקנו בתאריך ה-17.10.20, מכתיבת ביקורת זו המחשב עדין לא עובד ובהמשך אכתוב את חוות דעתי על כל התהליך.
ראשית, לאחר קנייה של החלקים וקבלתם דרך השליח, המשלוח הגיע ללא מארז מחשב אשר קניתי. לאחר קבלת המשלוח עם המארז שמתי לב שהזיכרונות Ram שקיבלתי לא היו הזיכרונות ששילמתי עליהם באתר ונאמר לי שאין את הגרסא הרצויה. לאחר בירור שוב עם שירות הלקוחות נאמר לי שהזיכרון אכן קיים ונמצא במלאי, כלומר הועבר לי מידע מטעה.
לאחר שקניתי את הזיכרונות במקום אחר עברתי להרכבת המחשב, ולאחר הסיום בעת ההדלקה שלו, אני רואה שאין אות בין המסך למחשב ובין חיבורי הusb (מקלדת ועכבר). לאחר ביקור של טכנאי מטעמי נאמר שיש צורך בשירותי מעבדה.
לאחר משלוח ובדיקה במעבדתם של 1pc נאמר לי שהכנסתי לא נכון את המעבד וששרפתי את הלוח אם וזו התקלה (מוזר שכן הלוח עצמו עבד והראה אורות ופעולה, וכמו כן פעלתי בהתאם להוראות ההרכבה של המעבד). לפחות החליפו את הלוח, אך רצו ממני 200 שקלים בכדי להרכיבו חזרה למרות שנשלח מורכב למעבדה.
ביקשתי את החלקים חזרה בכדי להרכיבם בעצמי כיוון שלא רציתי לשלם 200 שקלים נוספים לאחר שגם ככה השקעתי הרבה כסף בחלקים. לאחר קבלת משלוח של החלקים שמתי לב לכמה דברים: המחשב הגיע ללא כרטיס הnvme ssd שהיה מחובר ללוח אם כאשר נשלח לתיקון, החלקים נשלחו ללא הלוחית האחורית שמחברת את מערכת הקירור למעבד, הלוח אם נשלח ללא הברגים שמחברים אותו למארז המחשב, המערכת קירור נוקתה מן המחשה הטרמית בעת התיקון אך לא טרחו להביא לי מחשה חלופית או למרוח בעצמם. לאחר יום קיבלתי את כל החלקים החסרים, הרכבתי את המחשב והפתעה קיימת בדיוק את אותה הבעיה כמו בהתחלה שלשמה נשלח המחשב לתיקון במעבדה.
בעת כתיבת ביקורת זו אני יכול לומר שזמני החזרה ללקוח הם ארוכים באופן לא הגיוני וללא צעקות וכעס מצדי היה קושי להתנהל עם החברה.
אשקול לשנות ביקורת זאת אולי כאשר יתנו לי יחס נורמאלי שמגיע ללקוח ולא מה שאני מרגיש עד כה - שירות שמתאים ללקוח סוג ב' ועוגמת נפש שעורכת כבר יותר מחודש על המחשב הזה.
מוצר:
חלקים למחשב
תמונת משתמש
שם:
Boaz
תאריך:
16/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע ! לאחר רכישת ציוד ובזמן תקלה במוצר אין אם מי לדבר, נהסו להשיג את שירות הלקוחות לפני רכישה ותבינו.
ממתין מעל חודש ימים לתיקון מוצר חדש או החלפה. מעל שבוע מנסה לדבר עם נציג מגיעים רק לצוות קבלת הודעות ואף אחד לא חוזר.
לא מומלץ בעליל
מוצר:
הגה פרארי 458
תמונת משתמש
שם:
uriel
תאריך:
12/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מודולי זיכרון חדשים למחשב האישי שלי, לפי המלצת איש מכירות. ברגע שאני קונה ובודק, אני מבין שהם עובדים רק ב- 2/3 מהמהירות שלהם.

אני חוזר לחנות עם המחשב שלי כדי להראות להם את הבעיה, ואחרי 3 שעות המתנה הם אומרים לי שהכל עובד, גם אם הוא איטי יותר, ומכיוון שהמוצר היה פתוח הם לא יכולים לעשות כלום בשבילי, אני צריך לשמור על המוצר חסר התועלת הזה.

לאחר כמה חיפושים מצאתי הפניה אחרת, שתואמת, ופחות יקרה, זמינה באותה חנות.

עכשיו אני רק צריך למכור את היצירה ב yad 2 או ב facebook בחצי מחיר.
מוצר:
Corsair DDR 4 64G
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
05/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי עכבר ברכישה טלפונית ומהקופסה לא היה תקין חדש חדש ובאותו היום דיברתי איתם טלפונית ואחריי בדיקות הם החליטו לקחת את העכבר לבדיקה (להשאיר את הילד שבועיים לפחות בלי עכבר) בטענה שהטכנאי לא מאשר החלפה.למרות שהוכחתי להם שאותו עכבר ואותו דגם עובד תקין לחלוטין והם לא רצו לשלוח החלפה. לדעתי שאני טכנאי במקור יודע שסתם מספרים סיפורים כדיי להתחמק משרות ראוי ותקין. ההמלצה שלי לא לקנות אצלם. בקושי מתייחסים אילך לאחר קנייה. בושה שכך צריך לנהוג עם לקוחות. אין צורך אני אתרום אותו לנזקקים ואקנה שוב במקום אחר ולא אשלח לבדיקה.
מוצר:
עכבר גיימינג
תמונת משתמש
שם:
IZB
תאריך:
17/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי רכישה דרך זאפ, רציתי לברר משהו אבל אין מענה יומיים בכל שעות היום- לא במכירות ולא בשירות לקוחות. הודעות במעבדה ובשירות ההודעות החיצוני שלהם לא זוכות למענה. חוויה מאד רעה, נראה שהעסק לא מתפקד. שלחתי מייל ביטול עסקה, לא יודע אם יכובד. הזמנתי אצלם כבר פעמים בעבר והתאכזבתי מאד לגלות שהמצב שלהם הגיע לזה.
מוצר:
L203NA-FD126TS
תמונת משתמש
שם:
Roman
תאריך:
16/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין שום דבר במלאי, הכל צריך לחקות ימים ושבועות
כל הזמן מנסים לדחוף דברים יותר יקרים וגם אותם אין במלאי
מוצר:
Gigabyte GeForce RTX 2060 MINI ITX OC GV-N2060IXOC-6GD
תמונת משתמש
שם:
Vornovitsky
תאריך:
10/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי microsoft ergonomic desktop (מקלדת ועכבר אלחוטיים). הגיע מהר ללא שום בעיה תוך כמה ימים.
פתחתי וחיברתי למחשב, גיליתי שיש בעיה, רווח לפעמים לא מדפיס ולפעמים הוא מדפיס הרבה רווחים לבד.
התקשרתי לשירות לקוחות, ענו לי ורצו להעביר אותי ל-"בחור" שמטפל, שם אף אחד לא ענה, ניסיתי להתקשר שוב, הבטיחו שישאירו לו הודעה ושהוא יחזור אלי בהקדם. אף אחד לא חזר אלי. ניסיתי גם דרך מערכת ההודעות, דרך פייסבוק ודרך ווטסאפ (בווטאפ ענו ואמרו שישאירו לבחור הודעה ושיחזור אלי) אבל כמה ימים אף אחד לא חזר אלי.

אחרי כמה ימים משהו ענה לי (מסתבר מסניף הרצליה) ואמר לי שאבוא והוא ישים את המוצר לתיקון.
לא כ"כ הבנתי מה קשור תיקון, הרי הייתי אמור לקבל מוצר חדש ועובד. ציפיתי להחלפה.

באתי יום אחר-כך להרצליה שם קיבלו את המקדת והעבירו לתיקון, שאלתי ובאמת המוכר הסביר שאם ית תקלה אקבל מוצר חדש.
בפועל אני צריך לחכות עכשיו ימים (עד שבועיים) שהם יבדקו שבאמת יש תקלה במקלדת. נסעתי לשם ויהיה לי צורך לנוסע שוב.

קיבלתי שירות ויחס לא טוב.

נראה איך הדברים יתקדמו.
מוצר:
microsoft ergonomic desktop
תמונת משתמש
שם:
טלפון
תאריך:
07/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון בדצמבר. .אחרי 9 חדשים הוא נחבה ואי אפשר להדליק. במעבדה אמרו לחכות כמעט חודש עד שתעשו תיקון.מעניין אם מנהל חברה מוכן להיות בלי טלפון חודש???
מוצר:
Xiaomi Redmi 8
תמונת משתמש
שם:
אר
תאריך:
02/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הם מוכרים מוצרים שלא במלאי במכוון. אחרי כמה ימים מתקשרים ומציעים מוצרים חלופיים. להישמר מכל משמר.
תגובת החנות:
שלום רב,

אנו עובדים בשותפות מלאה מול היבואנים ואנו לא מחזיקים מלאי של כלל המוצרים שלנו בסניפים
לכן המוצרים אשר נמצאים בסטטוס "במלאי היבואן" כפופים לבדיקה מול היבואנים השונים לצורך אספקה ללקוח

מוצר:
HP Monitor 27" EliteDisplay E273Q
תמונת משתמש
שם:
adam
תאריך:
16/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אוזניות, היה רשום באתר שהם במלאי, סיימתי את כל תהליך ההזמנה כולל תשלום באשראי.
למחרת התקשרו אלי ואמרו שהן לא במלאי.
מבחינתי הדבר הכי חשוב בחנות אינטרנטית זה להציג מלאי בצורה נכונה, ולא לתת לי לסיים את תהליך ההזמנה ורק למחרת להבין שאני צריך שוב לחזור ולהשוות בין חנויות ולהתחיל מאפס, ולכן נתתי ציון 1.
מוצר:
אוזניות ספורט אלחוטיות ANKER SoundBuds Lite BT
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply