אורח,
שלום

טוילנד (Toyland)

חנות צעצועים וירטואלית (כפר סבא)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
099511933
פקס:
099511930
כתובת:
היוצרים 11 - האנגר הירוק
דוא"ל:
בעלים:
מ.ש שיווק
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
25
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בטוילנד ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
3
0
0
3 חודשים אחרונים
4
0
4
6 חודשים אחרונים
5
0
5
שנה אחרונה
16
1
8
כל הזמן
51
4
20
נמצאו 75 חוות דעת גולשים על טוילנד
תמונת משתמש
שם:
Iris
תאריך:
29/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בריכה, המוצר הגיע ליעד לפני הזמן שהובטח. לאחר שבוע פתחתי את המוצר לשימוש וגיליתי שהוא שבור, יצרתי קשר עם טוילנד מוכנה לויכוחים וכעס אך להפתעתי הרבה - ללא כל ויכוח או התעקשות מצידם הם שלחו לי מוצר חדש תוך פחות משבוע.
השירות שלהם אדיב ובגובה העיניים והמוצרים איכותיים.
מוצר:
בריכה 60 ליטר
תמונת משתמש
שם:
נטלי
תאריך:
17/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומעל למצופה מצד שגיא המנהל בכל בקשה מצידנו עשה מאמצים ובירורים לרצות אותנו. אוהד חייכן ואדיב שהסביר על כל מוצר וליווה אותנו, שני המקסימה משירות לקוחות וכל שאר הצוות המדהים! מחירים שווים מוצרים טובים ושירות מעולה!
מוצר:
מוצרי תינוקות כללי מיטת ים
תמונת משתמש
שם:
Ruthie
תאריך:
17/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע מהר בהרבה מהזמן שמתחייבים לו, וזאת למרות שהקנייה בוצעה בימי שופינג il העמוסים. אפילו השליח תיאם טלפונית והיה נחמד. אחלה חווית קניה.
מוצר:
כסא בטיחות משולב בוסטר טרנזישן
תמונת משתמש
שם:
נטליה
תאריך:
09/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה לא טובה. הזמנתי מהם כיסא בטיחות של חברת רקארו דגם הירו. התחיל בזה שבמקום לקבל את הכיסא תוך 7 ימי עסקים כפי שרשום באתר קיבלתי אותו רק לאחר 21 ימים (אפילו שזו הייתה תקופת החגים זו חריגה משמעותית בעיניי). כשהתקשרתי לברר איפה המוצר נאמר שכשהם רשמו משלוח עד 7 ימי עסקים הם התכוונו לזה שהכיסא יגיע אליהם לחנות תוך 7 ימים ורק לאחר מכן הכיסא ישלח אלי. אם באמת זו הכוונה זה ממש לא ברור מהאתר.
כשסופסוף קיבלתי את הכיסא התברר ששלחו לי את הדגם הלא נכון. כשהתחלתי בטלפונים ובירורים הנציגים שדיברתי איתי גמגמו ולא ידעו להגיד מתי וכיצד הם מתכוונים לפתור את הבעיה. כעבור מספר ימים כשלא קיבלתי תשובה ברורה לגבי מה יהיה הטיפול בבעיה ביקשתי להשאיר את הדגם שקיבלתי אצלי (לא רציתי להסתכן בכל שאצתרך לחכות עוד 20 ימים עד שאקבל את הדגם הנכון) ולקבל החזר על הפרש העלויות בין הכיסאות. באותה שיחה ביקשתי שיעדכנו טלפונית על כך שההחזר בוצע. את ההחזר אכן עשו, אך את העדכון הטלפוני לא קיבלתי.
לסיכום חווית קניה לא טובה, טיפול בבעיה איטי ולקוי.הנציגים אדישים.
מוצר:
כסא בטיחות לרכב Young sport hero
תמונת משתמש
שם:
ברק
תאריך:
06/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה בוצעה ב-13.10 (תקופת החגים), חיוב אשראי ב-18.10, משלוח יצא ב-28.10.
הדוא"ל שנשלח מהם הגיע לתיקייה עלומה כלשהי (לא ספאם, עדיין לא ברור לי להיכן), פניה לשירות הלקוחות הניבה שליחת דוא"ל נוסף שלא נמצא על ידי אלא אחרי חיפוש. לא חזרו אליי טלפונית, ללא פיצוי על העיכוב
מוצר:
מגן רשת למיטת מעבר DAVRON_73240
תמונת משתמש
שם:
Eran
תאריך:
01/11/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה לפני כשלושה שבועות ועד עצם היום הזה ההזמנה לא יצאה.
בשיחות איתם לא קיבלתי תשובות האם יש להם את הפריט בכלל במלאי ומתי הם צפויים להוציא את המשלוח.

למותר לציין, שבעת ההזמנה לא מצויין דבר על חוסר במלאי וחיוב כרטיס האשראי מתבצע כאילו הפריט אצלם ומוכן להזמנה.

מכיוון שמדובר בסל קל לתינוק, שצריך כמובן להגיע עד תאריך מסוים ומכיוון שיש עוד 7-14 ימי עסקים למשלוח בדואר מדובר כמובן בבעיה קשה. אם הייתי יודע שככה הדברים מתנהלים לא הייתי מבצע את ההזמנה מלכתחילה.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה באתר בדיוק בתחילת תקופת החגים בהם היו מעט ימי עבודה. התחיבות החנות הייתה ל 10 ימי עבודה לאספקה
המוצר הוזמן עבורו מהספק במיידי אך מיעוט ימי העבודה לא איפשר אספקה מהירה כפי שמקובל בחנות
חיוב כרטיס האשראי של הלקוח בכל הזמנה באתר מבוצע רק ביום שבו נשלח אליו המוצר ולא ביום ההזמנה כך שגם במקרה זה לא חויב הלקוח מראש על המוצר.
כפיצוי נשלח המוצר ללקוח עם שליח מהיר מיוחד על חשבון החנות
אנו מצטערים שחוויית הקניה באתר לא הייתה לשביעות רצונו המלאה ונשמח בעתיד לתקן חוויה זו
מוצר:
סלקל Citi ll
תמונת משתמש
שם:
tuti
תאריך:
31/10/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות בחנות גרוע מאוד. קודם כל כשניגשתי לחנות בכפר סבא לקנות את הריהוט העבירו אותי ממוכר למוכר, ורק אחרי חצי שעה באמת עזרו לי. ביקשתי לקנות שידה ומיטה של חדר מיכל, אך מכיוון שרציתי שהריהוט יגיע בהקדם, החליפו לי את המיטה למיטת סינדרלה, כי מיטת מיכל לא הייתה במלאי. לאחר התשלום, נאמר לי שתוך שבועיים/ שבועיים וחצי זה יגיע אלי. ביקשתי הובלה והרכבה.
לאחר חודש שלא שמעתי מהם יצרתי קשר ונאמר לי שהיה בלבול, ואת המיטה אנחנו צריכים לקחת בעצמנו מהחנות! ושהם יביאו את השידה עוד יומיים. לקחנו את המיטה והמזרן במטרה שהמובילים של השידה ירכיבו אותה גם.
המובילים מחברה חיצונית הגיעו עם השידה לאחר יותר מ3 שעות, למרות שאמרו שיגיעו תוך שעה שעתיים, והתחילו להרים את הקול על בעלי. התעצבנו ממש והחלטנו להחזיר את הריהוט ולבטל את העסקה.
בחנות לא הסכימו בתחילה לבטל את העסקה, רצו לתת לנו כפיצוי בגד! בסוף אמרו שאפשר לבטל אבל שאנחנו צריכים לשלם 5% מהסכום!
אז לא רק שנגרמה לנו עוגמת נפש, מצאנו את עצמנו שבועיים ליפני הלידה בלי ריהוט לתינוק ועם פחות 80 שקל! ממליצה לא לקנות שם!
מוצר:
ריהוט לתינוק מיטת סינדרלה, שידת מיכל
תמונת משתמש
שם:
מיקה
תאריך:
24/09/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קודם כל, קיבלנו מידע מפורט וברור דרך אתר האינטרנט והכתבות המצופרפות אליו.
בהמשך זכינו לייעוץ מקצועי על מושבי בטיחת ועזרה בבחירת המושב המתאים.
ובהמשך בקניה עצמה, תמיד עונים לטלפון, שירות יעיל ואדיב, ומשלוח מהיר במיוחד. תודה !
מוצר:
מושב בטיחות solution
תמונת משתמש
שם:
דודק
תאריך:
17/08/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אמבטיה לתינוק בלי מעמד הברזל, היות וכבר יש לי כזה. כשקיבלתי את המוצר וגיליתי שחסרים הפקק והצינורית, כך שבמילוי האבטיה, המים נשפכים, התקשרתי לשירות לקוחות ומייד לקחו אחריות והסכימו לבקשתי לשלוח לי את החלק שהיה חסר במשלוח כדי שאוכל להשתמש במוצר שהזמנתי. התרשמתי מאוד לטובה מבית עסק שגם סיפק מוצר טוב וגם לקח אחריות מלאה כשנמצאה טעות בתוכן המשלוח ואף שלח אלי בלי לגבות תשלום נוסף את החלק החסר.
מוצר:
אמבטיה לתינוק 6201
תמונת משתמש
שם:
Shai Halevi
תאריך:
24/07/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מה שהתחיל כדבר חובבני ביותר ולא מקצועי, הפך למשהו שירותי והכי חשוב לקיחת אחראיות.
הזמנה בוצעה, ורק לאחר 14 יום נזכרו לטפל בה לחזור אליי ולהודיע לי כי המוצרים אינם קיימים במלאי.
הוצעה לי אופציה לקבל החזר או להמתין. ביקשתי להמתין. כאשר הגיע המשלוח הסתבר כי המוצרים נשלחו לא בצבעים שביקשתי.
החנות ע"מ לתקן את העוול ביצעה את הדברים הבאים:
שליח עד הבית על חשבונה.
הנחה על המוצרים.
שליחה חוזרת של ההזמנה בצבעים הנכונים.
טעויות קורות וזה מקומם, מה שהתחיל כדבר לא הגיוני בעליל, תוקן במהירות ויעילות וזה מה שמבחינתי חשוב.
תודה רבה.
מוצר:
פיג'מה מהספרים. בגד שינה לפעוטות
תמונת משתמש
שם:
Eitan
תאריך:
25/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דבר ראשון הבטיחו הנחה בהצעת המחיר, תכלס בתשלום לא ירד שום הנחה, הם התחילו לתרץ את זה בכל מיני דברים לא מובנים גם עכשיו אני לא מבינה איך כן ניתן לקבל את ההנחה. דבר שני באתר נתנו אפשרות משלוח מהיר ואפשרות של 7-14 יום ולא סייגו שייתכן איחור, קיבלנו את מס' הדואר רישום למעקב משלוחים אנו רואים ששבוע וחצי זה תקוע בדואר כפר סבא ולא יוצא, שלחנו מייל להודיע על העיכוב הצפוי כתבו לנו שיש עוד כמה ימים, עבר הזמן וכמובן לא הגיע,
שלחנו מייל ביקשנו את התשלום חזרה, עד שענו עבר עוד כמה ימים שהכסף לא אצלנו, ואז שענו אמרו שעד שהמשלוח לא מגיע אליהם בחזרה אין החזרה התנערו משום קשר הבטחה של עד 14 ימים הפילו הכל על דואר ישראל, למרות שבהזמנת הצעת המחיר כלום לא היה כתוב על כך, היינו בשוק, ואם מישהו בדואר ישראל החליט לגנוב, כמובן שעררנו על זה, לא קיבלנו שום התייחסות, פנינו לחברת האשראי במטרה שיוחזר הכסף, מילאנו טפסים הצהרות שלא קיבלנו את המוצר, עבר כבר חודש עם כל התהליכים האלה, הילדים בבית חיכו בקוצר רוח לתלת אופן המובטח, היתה לנו עוגמת נפש נוראית חודש לחכות למוצר שלא מגיע, כל יום מבטיחים לילדים עוד מעט, אחרי חודש קיבלנו הודעה מהדואר שזה הגיע לשם, בדיוק אותו יום הכסף הוחזר, התקשרנו לנסות להחזיר את העיסקה כדי שלא נפסיד עוד זמן הזמנה וזמן המתנה, ולשרות לקוחות שלהם היה מאד קשה לסדר את זה שנשלם שוב את הכסף וניקח את החבילה, כי זה כרוך בעבודה מעל הסטנדרט, בקיצור התעצלו לטפל בעניין, ונשארנו קירחים מכל הכיוונים.

תגובת החנות:
אנו מצטערים על המקרה עם הלקוח, ידוע לנו שלפעמים קשה לקבל אבל אין לנו שליטה על דואר ישראל. אין אפשרות בדואר לאפשר ללקוח לקבל חבילה לאחר שהתקבלה הודעת ביטול.
זכותו של הלקוח לכעוס ולהתמרמר על כך אבל אין לזה שום קשר להתאמצות או רצון טוב
מוצר:
תלת אופן לבן
תמונת משתמש
שם:
K
תאריך:
10/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב, הוגן ואמין, טיפול מהיר ומקצועי בכל פניה! בתור לקוחה חוזרת ממליצה בחום על החנות!
מוצר:
טרמפולינה ונדנדה לתינוק pliko 3 in 1
תמונת משתמש
שם:
orly
תאריך:
04/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כיסא לרכב של ציקו , וידאתי טלפונית שאכן יחוייב ב 5 תשלומים , הכיסא הגיע במהירות הבזק אך גם התשלום בגינו ירד במהירות הבזק ובמקום 5 תשלומים חוייבתי בתשלום אחד , יש לציין שהדבר חזר על עצמו פעמיים ( רכשתי 2 כסאות מסוג זהה) כשפניתי לשירות לקוחות נאמר לי שהם שדרו ב 5 תשלומים ועלי לפנות לישראכרט , בפניה לישראכרט נאמר לי שהחברה חייבה בתשלום אחד ,,,, אז למי להאמין , מה גם שהעניין חזר על עצמו פעמיים ואני חוייבתי ב3200 שח עבור 2 כסאות בתשלום אחד ....
מוצר:
כיסא ציקו chico
תמונת משתמש
שם:
Roee Benkin
תאריך:
02/05/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה קלה באתר, התנהלות טובה עם אשת השירות שחזרה בטלפון כדי להשלים את השירות, קבלת הודעה במייל כאשר המוצר מוכן לאיסוף. בקיצור, ללא קשר למוצר עצמו שעדיין לא נבדק, תהליך הרכישה עבר בצורה טובה מאד.
מוצר:
כיסא אוכל לתינוק 'אפטיטו'
תמונת משתמש
שם:
Liza
תאריך:
28/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו שתי בריכות ילדים באתר. מעבר למחיר הזול ולאיכות המעולה של המוצר, המשלוח הגיע במהירות שיא (לאחר יומיים) ובתיאום מלא איתנו לגבי הזמן המתאים. כבר בימים השרביים האחרונים הילדים השתמשו בבריכות ונהנו מכל רגע. גם בעתיד אפנה לרכישה דרך האתר, בזכות חווית הקנייה המעולה.
מוצר:
בריכת ילדים SFREE_hipo
תמונת משתמש
שם:
שמוליק
תאריך:
11/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חויית קנייה נעימה באתר. השירות לקוחות שלהם אדיב מאוד. המשלוח הגיע במהירות מירבית.פשוט שווה לקנות דרכם
מוצר:
תלת אופן carnival
תמונת משתמש
שם:
namchu.c
תאריך:
05/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה באתר הייתה קלה ומהירה ושירות הלקוחות בטלפון היה יעיל. השירות בחנות לעומת זאת היה איטי, מסורבל ולוקה בחסר. יש מחסור רציני של כוח אדם בחנות שמתבטא בכך שעובד אחד צריך לשרת ארבעה לקוחות בעת ובעונה אחת בעוד הלקוחות שצריכים לאסוף הזמנה צריכים לרדוף אחרי העובד השני. י
תגובת החנות:
אנו שמחים שחווית הרכישה דרך האתר הייתה חיובית ונעימה.
ברור לנו שלכל הלקוחות נח לבוא ולאסוף מוצרים ביום שישי ולא תמיד ניתן לתת לכל אחד את המוצר בשניה שהוא מגיע. אנו מקווים ובטוחים שתהני מהמוצר

מוצר:
טרמפולינה טרמפולינה לתינוק 3 ב 1 חברי יער הגשם פישר פריס
תמונת משתמש
שם:
דנה
תאריך:
05/04/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ונפלא גם שנה לאחר רכישת הפריט. תיאור מוצר באופן מדוייק. ממליצה בחום לרכוש מספק זה.
חייבת לציין שלעיתים רחוקות מאוד נתקלים בשירות מצוין בישראל.
שמחתי מאוד לרכוש מהם וכך אעשה בעתיד
מוצר:
מזרון מיטה 4Airnettrrss_co ns
תמונת משתמש
שם:
יואב
תאריך:
27/03/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו את המוצר באינטרנט בעקבות פרסום בניוזלטר של טוילנד. הקנייה היתה פשוטה וקלה. המוצר הגיע במהירות רבה מאד. חווית הקניה היתה מוצלחת וקלה מאד
מוצר:
ארגזי אחסון מתחת למיטת תינוק לבן
תמונת משתמש
שם:
zvi
תאריך:
04/02/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות אישי מעל ומעבר לשמחתי הרבה קיבלתי שרות אישי ומסור מעובדת בשם שני שלא חסכה כל מאמץ ובדקה וווידאה שהמוצר במלאי והסבירה לי שכדאי לי לקנות מוצר נוסף ע"מ שאוכל לזכות בשובר ההנחה שניתן למימוש בקנייה הראשונה בלבד . בקיצור מומלץ ביותר . שרות אישי מכל הלב .
מוצר:
נעלי טרום הליכה וצעצוע לא רלוונטי
תמונת משתמש
שם:
DANA
תאריך:
01/02/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע במהירות שיא באותו היום והמוצר הגיע במצב מצוין, חוויית קניה טובה מאוד, אשוב לקנות בהחלט באתר
מוצר:
מנשא תינוק 360
תמונת משתמש
שם:
Rotem
תאריך:
20/01/2016
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות אדיב ומקצועי, גם באתר, גם בטלפון וגם במקום עצמו. מהירות באספקת המוצר. מוצר איכותי במחיר טוב
מוצר:
שק שינה לעגלת תינוק כוכבים
תמונת משתמש
שם:
oshri
תאריך:
30/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע יותר מהר ממה שהתחייבו, ענו במקצועיות ואדיבות לכל שאלה שהיתה לי בין אם זה היה דרך האתר ובין בטלפון
מוצר:
שולחן משחק שולחן יצירה מקרן ולוח ציור 4 ב 1
תמונת משתמש
שם:
מוריה
תאריך:
21/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה באתר פשוטה מאוד עם הסברים ברורים על המוצר,המשלוח, ותהליך ההזמנה.
ממליצה בחום.
שירות לקוחות אדיב מאוד!
מוצר:
בוסטר דיסני פו נדב פו הדב
תמונת משתמש
שם:
alpr
תאריך:
17/12/2015
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווינו חוויה נוראית של הקניה.
הזמנו טלפונית את המוצרים. לפני זה הינו בחנות שזה בעצם מן מחסן.
התעניינו במוצר - סלקל לתינוק. הציעו לנו מוצר עם ההנחה. בעל המקום הציע את ההנחה בעצמו. חזרנו הביתה בלי ליקנות, חשבנו, ולאחר כמה ימים הזמנו את המוצרים.
לחברה יש הסכם עם מועדון צרכנות "הוט" על הנחה קבועה במועד החיוב של 7%.
כאשר בחיוב לא ראינו את ההנחה שאלנו את החברה - למה לא קיבלנו הנחה אוטומטית של המועדון? והתשובה שלהם הייתה " המחיר היה כבר עם ההנחה לכן לא מגיע לכם עוד הנחת מועדון"
באותה שיחה עם נציגת החברה נאמר על ידה שיש להם שתי מסלקות אשראי - אחת עם הנחת מועדון והשניה בלי. ולפי שיקול דעתם הם מחליטים איך לחייב.
הדבר הזה נראה לקוי ועדיין נמצא בבירור.
ועוד דבר, שהחנות יכולה לשחק עם המחיר איך שהיא רוצה - לעלות אותו ולרשום הנחה או להוריד מחיר ולא לרשום הנחה.
דבר נוסף, בעל המקום - שגיא לא אמר את האמת , כדי להתחמק ולא לשלם את ההנחה . זה הדבר הכי גרוע שנתקלנו בו. השקר היה כשהוא טען "הוסבר ללקוח לפני הקנייה שהוא צריך לבחור או בהנחה שהיא 17% לבין הנחת מועדון של 7%. זה לא היה ולא נברא. החנות לא ידעה איך נשלם ואם יש לנו הנחת מועדון.
שקר נוסף - הם כתבו במייל לנציג מועדון "הוט" שאנחנו יכולים להחזיר את המוצרים גם אם הם משומשים. כשפנינו אל החנות פעם נוספת - הם לא הסכימו שנחזיר.
אין לנו אמון בכלל באנשים האלה!!!
לא ממליצים להתעסק איתם!!!
תגובת החנות:
הלקוח ניצל את נכונות החנות להעניק לו הנחה מיוחדת לפנים משורת הדין.
למרות שאין כפל הנחות, ונמסר זאת ללקוח מבעוד מועד,
דרש הלקוח, שלא בצדק, לקבל את ההנחה הנוספת.

שמה הטוב של החנות ויושרה ידועים לכלל הלקוחות ואנו מצרים על כך שהלקוח בחר להכפיש את שמנו למרות היחס הטוב והמחיר המאוד אטרקטיבי שקיבל.
מוצר:
סלקל לתינוק וסביס לסלקל I-GEMM
מוצרים נוספים הנמכרים בטוילנד
חוות דעת של מוצרים פופולריים בטוילנד
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר