דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי ילדים ותינוקות (כפר סבא)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ש.ר.שילר שיווק בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בtoyland ?
2.67
ציון ממוצע
3
חוות דעת בשנה האחרונה
177
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
1
6 חודשים אחרונים
0
0
1
שנה אחרונה
1
0
2
כל הזמן
84
4
89
נמצאו 177 חוות דעת גולשים על toyland
תמונת משתמש
שם:
Barak
תאריך:
03/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות ברמה הגרועה ביותר!
חרגו באופן מוגזם מזמן ההספקה המצויין באתר ( שהוא לא קצר! 15 ימי עסקים).
לא התקשרו לעדכן בנוגע לסטטוס ואפילו כאשר אני פניתי אליהם אחרי 15 ימי עסקים, נציגה בשם בוסמת נתנתה לי תשובות קצרות וחסרות סבלנות.
חווית שירות מהגרועות ביותר. יש מספיק אלטרנטיבות טובות, לא ממלץ כלל לקנות בחנות הזאת. בזמן כתיבת ביקורת זאת עברו 17 ימי עסקים ועדיין לא קיבלתי את המוצר כך שבנוגע למצב המוצר אין לי אפשרות לתת חוות דעת.
תגובת החנות:
אכן חרגנו בימי המשלוח עקב מחסור במוצר במחסנינו והמוצר הוזמן מהספק, הלקוח לא עודכן על כך ועל כן אנו מתנצלים.
לאחר האזנה לשיחת הלקוח עם הנציגה, השיחה הייתה נעימה ואדיבה, הלקוח נענה ואפילו נשמע כי היה מרוצה בסוף השיחה.
אין ספק שהייתה לנו תקלה בחרגיה בימים, אנחנו מטפלים בנושא ומנסים לצמצם עד כמה שניתן.
תודה
מוצר:
מיטת תינוק דגם גבריאל (תקן חדש) עם אנטי בייט עם מזרן נומו וסדין למיטה
תמונת משתמש
שם:
Saar
תאריך:
30/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זמן אספקה שערוריתי בארץ.
לא מעדכנים שהמוצר לא במלאי ועד שעונים צריך לחכות המון זמן.
בקיצור לא ממליץ
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה במשלוח בדואר רשום בתאריך 3.5.19.
זמן האספקה במשלוח בדואר רשום הינו עד 21 ימי עסקים (שמסתיימים מחר).
פנינו ללקוח לעדכן כי הצבע שבחר חסר במלאי והוא החליף לצבע אחר.
מבדיקתי הלקוח קיבל את ההזמנה לפני כמה ימים, איננו מבינים את התרעומת.
אם הלקוח היה בוחר בשליח עד הבית - זמן האספקה היה קצר יותר, זה ידוע שלדואר ישראל לוקח זמן לספק חבילות ולכן אנחנו נותנים זמן אספקה ארוך.

מוצר:
צף-קל - כרית אמבטיה לתינוק רצועות אבטחה - לבן כוכבים
תמונת משתמש
שם:
x4228700
תאריך:
30/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הסיבה היחידה שהזמנתי מהחנות זה בגלל זמן הספקה. "מקסימום 12 ימי עסקים" תשלום של 30 שח על שליח עד הבית.
הגענו ליום ה13 ועדיין לא קיבלתי כלום.
פיספסתי את היום הולדת של התאומות שלי, קניתי מתנה במקום אחר.
אם הייתי יודע שזה ככה הייתי מזמין מאלי אקספרס ומשלם פחות מחצי על אותו מוצר.
זאת לא פעם הרשאונה שאני קונה כאן אבל בטוח שזאת הפעם האחרונה.
לא ממליץ לקנות המקום הזה. אין שום סיבה בעולם להתעכב כל כך הרבה זמן עם ההספקה של מוצר מכפר סבא לחיפה.
ממש בחוצפה קיבלתי מייל התנצלות עם " שובר מתנה לקנייה הבא בסך 25 שח " רק 30 שילמתי בישביל ההספקה המהירה. עושים מחוק מהלקוחות. אם הייתי בעל הבית של המקום הייתי לוקח את המוצר , מכניס אותו לרכב ומספק אותו בעצמי.
תגובת החנות:
לצערי חל עיכוב בהזמנת הלקוחה עקב נסיבות שאינן בשליטתנו.
מיד עם פניית הלקוחה אלינו ניסינו לתת עדיפות ולקדם את ההזמנה שלה על מנת לסייע, אך כשלנו.
הלקוחה פנתה לביטול ההזמנה לאחר שכבר נשלחה מאיתנו ונענתה בזיכוי מלא כולל משלוח למרות שכבר יצא ושובר מתנה לרכישה עתידית
כמובן שאנחנו מתנצלים על העיכוב, לצערנו זה יכול לקרות.
מוצר:
סט המשחקים המושלם - אוהל עם בריכת כדורים ומנהרת זחילה
תמונת משתמש
שם:
אור
תאריך:
12/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שידה של סגל להרכבה עצמית קיבלתי אותה ללא הרגליות כנראה שנשאר במחסן או שלא קיבלו מהספק פניתי אליהם כשלשה שבועות לאחר מכן כיון שהיה חגים באמצע והם התנערו ממני ואמרו לי שאין להם אפשרות לטפל בי מאחר שעבר זמן וכו
בקיצור לפעמים עדיף לשלם טיפה יותר ולדעת שיש לך אנשים לדבר איתם
תגובת החנות:
הלקוח רכש שידה ובחר באיסוף עצמי - הוסבר ללקוח כי באיסוף עצמי אין אחריות למוצר ו/או לחלקים.
הלקוח פנה חודש לאחר איסוף ההזמנה לעדכן שחסרות לו רגליות.
הלקוח הופנה ליצרן - חברת סגל - לצורך השלמת החלק (בתשלום)
יש לציין כי עבדנו באופן רגיל בחול המועד ותקופת החגים לא השפיעה על זמינותנו ללקוחות.

מוצר:
שידת החתלה של סגל דגם אילת
תמונת משתמש
שם:
Adi
תאריך:
15/04/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי כ10 דקות לפני סגירה. פגשתי את ניר שפנה אלי במאור פנים על אף השעה המאוחרת. חיפשתי 2 כיסאות בטיחות לרכב. הוא המליץ לי על 2 כיסאות ופירט מה היתרונות והחסרונות של כל אחד. התחושה הייתה שהוא בכלל לא מנסה למכור לי אלא באמת לתת תמונת מצב שאוכל להחליט. והכל בנחת ותשומת לב. אחרי שבחרתי יצאנו להתקין את הכסאות. כיוון שערב פסח גילי שהגיע להתקין הציע להביא שואב אבק וניקה איתי את כל המושבים מאחורה כדי שלא אצטרך להוציא את הכסאות לאחר ההתקנה. השעה הייתה כבר 19:40. אשכרה 40 דקות אחרי סגירה. מעולם לא הייתה לי חוויה כזו. אנשים שבאים עם כל הלב ובאמת רוצים לעזור לך! תודה לצוות טוילנד!! ממליץ בחום!!
מוצר:
britax_pioneer70
תמונת משתמש
שם:
k
תאריך:
04/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מהיר ומקצועי. גם המחירים זולים בהשוואה לחנויות אחרות. ממליצה! ניתן לפנות דרך האתר ומיד חוזרים
מוצר:
עגלה phil&teds smart 3
תמונת משתמש
שם:
dana
תאריך:
25/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה שמנסה להונות את לקוחותיה בשיטת מצליח ולדחוף להם מוצר שלא מעוניינים בו.
ביקשתי לבצע הזמנה של כסא אוכל mom וציינתי שלפני שאני מוסרת אשראי לוודא בבקשה שקיים במלאי כי שום צבע אחר לא יתקבל,
נאמר לי שיש במלאי ובמידה ולא, למחרת יתקשרו לעדכן אותי ולא יבוצע חיוב.
לאחר כשבוע וחצי הגיע כיסא בצבע כחול ולא שחור כפי שציינתי.
אני דורשת שיגיע עוד היום שליח לקחת את הכסא הכחול ולספק לי כיסא שחור ובמידה ואין אז לבטל את ההזמנה באופן בהול.
תגובת החנות:
נעשתה טעות בשליחת הצבע והנושא בטיפול באופן מיידי.
אין לנו שום אינטרס לשלוח מוצר לא נכון, למה שנרצה לשלם עבור שליחות פעם נוספת?
אם אין לנו את המוצר אנחנו מודיעים, ולא שולחים על דעת עצמנו מוצר אחר.
נעשתה טעות אנוש ומיד עם קבלת הפניה התחלנו טיפול.
תודה,
מוצר:
כסא אוכל mom
תמונת משתמש
שם:
AlwaysOnline
תאריך:
24/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כמה פריטים אוןליין התברר שפריט אחד - מעקה הבטיחות לילדים לא מתאים לרוב המיטות בארץ כשיצרתי עימם קשר אימתו את הדבר שלא ניתן להרכיב רק במיטה ספציפית שהמזרון עליון , ושעליי להגיע לסניף להחזיר
הגעתי ואף אחד לא היה בקופה ביקשתי עזרה ובחור נחמד (כנראה אחראי שם) קרא לקופאית יעל שתגיע לקופה
עד שהגיעה הצטרפה קונה נוספת לידי והמתינה כשיעל הקופאית הגיעה פשוט התעלמה ממני לחלוטין (לציין כי קשה להתעלם כשאני בחודש תשיעי להריוני)
ציינתי שהייתי לפניה וראשונה בתור, והקופאית פשוט המשיכה להתעלם ולומר את המחיר לקונה שהיתה די שמחה שהצליחה לקפוץ בתור כי מיהרה.
ששוב הפצרתי וציינתי כי חיכיתי וזה לא בסדר כי הייתי לפניה, ענתה הקונה שהיא ממהרת וחייבת את התור לפניי, לא הסכמתי אך לא ממש התייחסו לדבריי.
קניתי המון בטוילנד וגם במקום זיכוי הייתי קונה עוד, אך יחס כזה ולהריונית לא ניתקלתי מעודי לכן רק רציתי להחזיר את המוצר ולברוח מהמקום, לא ביקשתי לקפוץ תור או יחס מועדף אלא יחס שווה ושירות הוגן ולא קיבלתי יחס בכלל.
לאחר הזיכוי גם נודע לי לראשונה שאחוייב ב 5% דמי ביטול, שגם על זה לא היה על מה לדבר.
אני סיימתי עם החברה הזאת, אם כך מתייחסים להריונית ועוד כשאתם מוכרים מוצרים לתינוקות יש בעיה רצינית ביותר בחברה הזאת.
תגובת החנות:
אנחנו מתנצלים על אי הנוחות שחווית אצלנו בחנות, ומתייחסים לפניה ברצינות.
הנושא הועבר להתייחסות הקופאית ומנהל החנות.
לגבי דמי הביטול, מבדיקתי נמסר במעמד השיחה הטלפונית שלאחר החזרת המוצר ניתן יהיה לקבל זיכוי מלא לחנות או זיכוי כספי לאשראי לפי החוק.
אני מתנצלת אם זה לא היה ברור בשיחה, נבקש מהנציגים להיות ברורים יותר להבא.
אנחנו מתייחסים ללקוחות שלנו באופן שוויוני ללא הבדל דת, גזע, מין, או שבוע הריון כזה או אחר ואני מבקשת לא לתת להתנסות החד פעמית מול נציגה אחת לקבוע.
ניתן תמיד לפנות אלינו בטלפון במקרים מסוג זה ואנחנו יותר משמחים לעזור.
תודה,

מוצר:
מגן מיטה נייד עולה/יורד Dexbaby
תמונת משתמש
שם:
אסתר
תאריך:
17/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו את הטיולון, הגיע עם שליח עד הבית.
מחיר טוב, שירות טוב.
מקווים שלא יהיו תקלות, בינתיים מרוצים.
מוצר:
טיולון בייבי סייף דגם טוויסט
תמונת משתמש
שם:
almog
תאריך:
18/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה נשלח לי מוצר בצבע לא נכון
לאחר מכן נשלח בצבע הנכון אך הגלגל הקידמי של התלת אופן היה שבור
לאחר שבועיים שלחו לי גלגל נוסף אך גם הוא הגיע שבור
כעת לא מוכנים לשלוח לי גלגל תקין
תגובת החנות:
לא נוכל לשלוח גלגל נוסף ולהסתכן בכך שיגיע שבור (למרות שנארז היטב).
הוצע ללקוח החלפה למוצר אחר והוא סירב.

מוצר:
תלת אופן Sportrike X3
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
16/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
ניצן
תאריך:
26/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זהירות! מוכרים מוצרים שאין להם במלאי ביחוד בזמן מבצעים ולאחר שכבר לא ניתן לקנות מחנות אחרת מודיעים שאין להם במלאי (במקרה שלי את הצבעים המבוקשים) אם יש חנות אחרת במחיר זהה לכו עליה
מוצר:
ג'ואי סטדי
תמונת משתמש
שם:
לקוחשלאיחזור
תאריך:
24/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם היה ניתן לדרג 0 כוכבים הדירוג היה מדוייק. שירות עלוב בלשון המעטה.
5 משלוחים במהלך חודש כדי לקבל הזמנה שהודגשה כדחופה עוד לפני ביצוע ההזמנה ובסוף להשאר עם מוצר פגום וללא פיצוי.
לא שלחו קבלה וכשביקשנו גם שם נפלה טעות.
בזבוז זמן ואנרגיה לרדוף אחריהם ובמקרה שלנו גם בזבוז כסף.
לפי טענת שירות הלקוחות המוטו שלהם הוא לא לפצות בשום מצב ואכן עמדו בזה.
יודעים להבטיח המון לפני שמקבלים את הכסף ואחרי אין עם מי לדבר.
מוצר:
שער בטיחות והארכות
תמונת משתמש
שם:
Diana
תאריך:
21/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נורא!
מוצר לא הגיע בכלל , רק אחרי שדיברנו איתם הם העבירו עיסקה על המוצר ( חודש אחרי) ...

השירות לא נעים ותוקפני....
בכדי שיענו לך צריך לרשום הודעה באתר שלהם עם איום שאם לא יענו אז נפנה לפניות הציבור ...

בסוף ביטלתי את ההזמנה ורכשתי ממקום אחר.
תגובת החנות:
כפי שנמסר ללקוחה בשיחתנו הטלפונית, העסקה לא הועברה (איננו גובים תשלום טרם הוצאת המוצר במשלוח).
אנחנו עונים בטלפון, במייל ובמערכת הפניות שלנו וניתן להשיגנו.
הלקוחה חזרה אלינו היום לאחר נסיונות רבים להשיגה בטלפון ללא הצלחה לצורך שינוי פרט בהזמנה.

מוצר:
טרמפיסט ישיבה
תמונת משתמש
שם:
Lmichaly
תאריך:
06/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שתי עוגות מעץ לילדים.
המוצרים הנ"ל הגיעו תוך יומיים, מוצרים באיכות טובה, בטיחותיים לילדים ויפים.
בנוסף הזמנתי גם שולחן וכסאות מעץ לילדים.
בקיצור, מחיר טוב, שירות טוב, מומלץ.
מוצר:
עוגות מעץ, פיט טויז שולחן וכסאות מעץ
תמונת משתמש
שם:
Shany
תאריך:
26/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי השבוע כיסא בטיחות בבייבי אוטלט. זאת הרכישה השחישית שלי אצלהם.

צוות מקצועי ביותר, תמיד נכונים לייעץ (ובעלי ידע רב בנושאי בטיחות - במיוחד שגיא וגיא), התקינו לי את הכיסא מיד ומהר וענו על כל השאלות שלי.

ממליצה בחום!!
מוצר:
Britax Pioneer
תמונת משתמש
שם:
אביה
תאריך:
23/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממש מרוצה הזמנתי שלושה משחקי תינוקות תוך יום חזרו אליי טלפןנית למחיר ויום אחכ כתבו שהמשלוח יצא.
הגיע תוך פחות משבוע. והכל יפה ותקין.
מוצר:
אוניברסיטה, מובייל ללול, מובייל לעגלה
תמונת משתמש
שם:
יפתח
תאריך:
17/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההורים שלי קנו לנו דרך החנות אמבטיה לתינוק, ללא עניינים מיוחדים, הכל היה בסדר.
אחרי חצי שנה בערך התגלה חור באמבטיה, לא קיבלתי תשובה למייל ששלחתי
וכשדיברנו איתם בטלפון אמרו שהאחריות שלהם נמשכת שבועיים בלבד ושעלי לפנות אל היבואן.

הפתרון שלהם היה שאסע בעצמי אל היבואן (שעה וחצי הלוך-חזור) בשביל שייראה את האמבטיה
ואז יחליט מה לעשות. לא לקחו אחריות והפתרון שנתנו לא נשמע לי סביר.
תגובת החנות:
אנו מודים על פניית הלקוח ומצטערים על שחווה תקלה עם המוצר.
יחד עם זאת, אחריות החברה בנוגע למוצר מסתיימת לאחר 14 יום.
איננו יכולים לקחת אחריות על מוצר שנמצא אצל הלקוח והיה בשימוש למעלה מחצי שנה.
נמסר ללקוח הטלפון של החברה המייבאת של המוצר לצורך סיוע.
אנו מצטערים כי הלקוח מרגיש שהפתרון אינו סביר, אך לצערנו, לא נוכל לתת פתרון אחר.



מוצר:
אמבטיה מתקפלת לתינוק עם רגלים מתקפלות מעמד אוניברסלי מתקפל לאמבטית תינ
תמונת משתמש
שם:
zoya.kap
תאריך:
08/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות נעים ומהיר. התקשרו כדאי להודיע שמחקים למוצר שטרם הגיע. מוצרים הגיעו בזמן עם שליח עד הבית.
מוצר:
מרכז פעילות, ג'אמפר, גדר ילדים
תמונת משתמש
שם:
לולה
תאריך:
20/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה של כיסא בטיחות ועוד מוצרים קטנים, המשלוח הגיע אליי ארוז הייטב ובאופן מהיר יותר ממספר הימים שצויין אך לצערי חבל שחברת השליחויות אינה עומדת בזמנים, שליח התקשר ואמר שהוא שעוד חצי שעה הוא מגיע אבל התעכב והגיע לאחר שעה וחצי.
בסך הכל מרוצה מהשירות ומהמוצרים :)
מוצר:
כסא בטיחות אליגנס
תמונת משתמש
שם:
Sfel
תאריך:
25/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האתר מאוד נוח לשימוש, המוקד הטלפוני אדיב ונעים ועונה על שאלות.
היו שאלות שהנציגה לא ידעה לענות, אז היא בדקה וחזרה אלי תוך יום אחד.
המוצר הגיע בדיוק בטווח הימים שהתחייבו.
מוצר:
שידת החתלה ומיטת תינוק
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
02/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
יעל
תאריך:
05/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי השוואת מחירים בין חנויות והוספתי מוצר לסל הקניות באתר של טוילנד,

למחרת התקשרה נציגה וטענה שהייתה תקלה בפרטי האשראי,
אני לתומי חשבתי שמדובר בחנות אחרת בה הזמנתי את המוצר לבסוף,
ולכן נתתי לה את פרטי האשראי,
לאחר הבנת העניין ביקשתי לבטל את הקנייה,
אך הבקשה נענתה באופן חלקי, נדרשתי לשלם את מחיר המשלוח של המוצר.

לדעתי מדובר בהתנהלות לא ישרה, לא יתכן שאני לא אבצע קנייה באתר
ונציגה תתקשר להטעות אותי שהאשראי שהכנסתי היה שגוי!

תגובת החנות:
הלקוחה ביצעה הזמנה באמצעות האתר והכניסה את כל פרטיה האישיים למעט כרטיס אשראי.
יצרנו קשר עם הלקוחה להשלמת התשלום וקידמנו את ההזמנה.
לאחר שההזמנה יצאה במשלוח הלקוחה יצרה קשר לביטול ההזמנה, הוסבר לה כי תוכל לסרב לקבל את החבילה, אולם דמי המשלוח בגין החבילה כבר שולמו ולכן לא נוכל לשאת בהם.
איננו אחראים על לקוח שביצע הזמנה באתר אחר.
איננו מנצלים את הלקוחות ותמיד בודקים אם לא נעשתה הזמנה נוספת באתר שלנו, לפני שאנו מתקשרים להשלמת התשלום.
אנו מצטערים שהלקוחה מרגישה מרומה, אך זוהי אחריותה לבדוק אם היא ביצעה הזמנה באתר אחר - אנחנו לא יכולים לדעת, במיוחד כי הכניסה את כל פרטיה האישיים.
מוצר:
שישיית חיתולי טטרה צבעוניים premium ספיגה משופרת
תמונת משתמש
שם:
Yonat
תאריך:
01/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליצה להזמין - התנהלות מבאסת מאד של השליחויות. שלחו לי מתנה מטוילנד לירושלים. קבלתי הודעת טקסט שהשליח יגיע בשעות הצהריים כאשר איני בבית. הודעתי להם שלא אהיה ולמחרת קרה בדיוק אותו דבר באותן שעות. כאשר התקשרתי לבקש שיחליפו את מיקום השליחות לכתובת אחרת בירושלים גבו ממני כסף נוסף על השליחות. על מתנה ששלחו לי!!!
תגובת החנות:
יונת שלום,
תודה על פנייתך. אנו עושים כמירב יכולתינו לתת ללקוחותינו שירות הולם.
יחד עם זאת, חשוב לציין כי אנו עובדים עם חב' שליחויות חיצונית, כל הזמנה שנעשית מתקבלת לכתובת המבוקשת ע"י מבצע ההזמנה.
ברגע שההזמנה יוצאת מהמחסן שלנו אנו מיידעים את הלקוח במייל מסודר עם מס' ההזמנה על מנת שהלקוח גם יוכל לעקוב אחרי המשלוח.
חב' השליחויות עובדת לפי איזורים ולכן אם ההזמנה יצאה לאיזור מסויים לא ניתן לשנות את ייעדה כי זה כרוך בעלויות שינוע נוספות, על כן לקוח אשר רוצה לשנות כתובת אחריי שהחבילה כבר יצאה, צריך להוסיף על כך דמי משלוח.
יתרה מזאת, משיחה שבוצעה עם נציגתינו, אף הבאנו לך את שעות החלוקה השבועיות של השליח שנמצא באיזורך ואף ניסינו למצוא עבורך דרך יצירתית חלופית להנחת המשלוח בדלת/אצל השכן וזאת על מנת שלא תצטרכי לספוג עלויות שינוי המשלוח. וכשסירבת, אף הוצע לך עלות משלוח בהנחה ולא במחירו הרגיל.
יחד עם זאת אף כשדיברנו עם חברתך, אשר הזמינה את המוצר עבורך, יידענו אותה בכך, והיא נתנה את אישורה לכך.
בכל אופן, נישמח לעמוד לשירותך בכל עת,
צוות טויילנד
מוצר:
מתנה מוצר תינוקות
תמונת משתמש
שם:
Michal
תאריך:
22/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת
שלא תעזו להביא להם כרטיס אשראי
עשיתי הזמנה וביטלתי, אני לא מקבלת מהם מיילים

הפקידה מדברת מגעיל, היזהרו והישמרו
אין לי חשבונית כי לא קיבלתי מהם מיילים
רשמתי מס' הזמנה כי אין לי חשבונית מהם לא שלחו
תגובת החנות:
שלום מיכל,
תודה על פנייתך, אנו לוקחים לתשומת לב כל דבר שהעלית. צר לנו שאת מרגישה כי השירות שניתן לך לא היה מספק, על כן נעשה כל שביכולתינו כדיי לשפר חוויה זו.
יש לציין כי מבדיקה שערכנו נמצא כי עשית הזמנה דרך האתר וביקשת את אישורה למייל.
חשוב לציין כי לכל הזמנה הנעשית דרך האתר נשלח מייל אוטו' עם מס' ההזמנה ופרטיה.
לאחר שביצעת את ההזמנה יצרת עימנו קשר והנציגה ביקשה ממך לבדוק במייל תחת הכתובת מייל שלנו כי לפעמים המיילים לא נכנסים לתיבת הדואר הנכנס (אלא לפעמים נכנסים לספאם, תלוי בהגדרות)
יתרה מזו, הנציגה אף שלחה לך לעוד מייל.
אין לנו אינטרס לא להביא לך את מס' ההזמנה,
מה גם, שאיננו מחייבים את ההזמנה אלא רק אחרי שהמוצר מלוקט במחסן ורק אז אנו מוציאים חשבונית והלקוח מקבל אותה יחד עם החבילה.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת, וניצור עימך קשר טלפוני,
צוות טויילנד
מוצר:
כיסא בטיחות ברייטקס מרתון קליק טייד
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply