דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת שופרסל (פריסה ארצית)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
שופרסל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2018
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשופרסל Online ?
1.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
223
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
2
כל הזמן
33
5
185
נמצאו 223 חוות דעת גולשים על שופרסל Online
תמונת משתמש
שם:
שגיא
תאריך:
02/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב אבק לפני חצי שנה. הגיע דגם שונה ממה שהזמנתי.
התקשרתי, אמרו שיבררו ויטפלו - לא קרה כלום
יצרתי קשר דרך הואטסאפ מספר פעמים. אמרו שיטפלו. לא קרה כלום.
פעם אחרונה שיצרתי קשר אמרו שמחכים לתשובה מהספק והוא לא חוזר אליהם.
בקיצור, השירות לקוחות הוא בדיחה גרועה.
לא קונה משם בחיים יותר, גם אם זה בחצי מחיר.
מוצר:
שואב אבק roborock h6
תמונת משתמש
שם:
אורלי
תאריך:
27/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכשירים תקולים, מתוך ארבעה מוצרים שרכשנו 3 אינם תקינים, מפנים אל הספק, כאילו אצלו ביצענו את העיסקה, לא תקין
מוצר:
מייבש כביסה בוש 8 ק"ג
תמונת משתמש
שם:
dor2081
תאריך:
23/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שעון חכם של גלקסי ובאתר הייתה אפשרות לבחור בין שחור לאפור. ביקשתי שחור וההזמנה הגיע שבוע אחרי זה, אבל, הגיע בצבע אפור. ביקשתי החלפה ולקח לשופרסל לשלוח אותה רק לאחר שבועיים .. אבל שוב בצבע אפור... ביקשתי שוב החלפה והפעם ביקשתי מהנציגות שיצרו קשר עם המחסן ויראו שמדובר בשעון שחור ... אבל שוב קיבלתי אפור ... שירות גרוע ומזלזל !!
מוצר:
Galaxy active watch 2
תמונת משתמש
שם:
monitzafrir
תאריך:
22/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון סלולרי מדגם סמסונג A51 בתאריך ה- 24.11.2020 עם זמן אספקה של 7 ימי עסקים.
קיבלתי את המכשיר בתאריך ה- 21.12.2020 - כלומר לאחר יותר משלשה שבועות.
זאת לאחר מספר רב של התקשרויות והתכתבויות עם שרות הלקוחות וחזרה אינסופית על השתלשלות העיניינים.
לטענתם מס' הטלפון שמסרתי לא היה נכון. בטיפול נכון ובעדכון היה יכול להפתר לאחר שבוע ולא להגרר שלשה שבועות.
חוסר היכולת לדבר בכל פעם עם אותו האדם גורמת לחזרה על אותן השגיאות וכמובן אין היזון חוזר מצד שרות הלקוחות.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו, העברנו את דברייך לידיעת מחלקת חשמל ופנאי לצורך בדיקת הנושא והפקת הלקחים הנדרשים.

נשמח לעמוד לשירותך בעתיד,
שופרסל Online

מוצר:
טלפון נייד סמסונג A51
תמונת משתמש
שם:
Tal
תאריך:
22/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות הגרוע ביותר שיש!
הזמנתי את samsung a51 ב -13 בדצמבר, קיבלתי אותו ב -22 בדצמבר
9 ימים לקבלת פריט בתוך ישראל?
מגוחך !!!

הלוואי שקראתי את הביקורות הרעות לפני שהזמנתי מהם.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך ב 13.12, זמן האספקה הינו 7 ימי עסקים (מצויין בעמוד מוצר באתר) ולכן סופק בזמן (לא כולל שישי ושבת).

תמיד לשירותך,
שופרסל Online


מוצר:
Samsung A51
תמונת משתמש
שם:
מירי
תאריך:
17/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שואב שוטף רובוטי וביקשתי להחזיר מיד לאחר קבלת המוצר. אני עדיין ממתינה למעלה משבועיים לאיסוף.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפניית אלינו, הנושא טופל ע"י מחלקת חשמל ופנאי.
בהתאם לאישור מנהל המחלקה, בוצע זיכוי לחשבונך לפני איסוף המוצר.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online
מוצר:
שואב שוטף רובוטי
תמונת משתמש
שם:
shlomomiki
תאריך:
13/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה איומה, הובטח 7 ימי עסקים וההזמנה לא הגיעה, כל מיני תירוצים,והבטחות ו5 אנשי מכירות שמטפלים בך אבל לאף אחד אין מושג מה עם ההזמנה. מאוד לא ממליץ להזמין מוצרים בשופרסל.
מוצר:
Mi10 lite
תמונת משתמש
שם:
אנונימי
תאריך:
13/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ספה ב 13/11 הובטח לי שתגיע תוך 14 ימי עסקים.
היום ה 13/12 וכל פניה לשירות לקוחות נענית ב "פתחנו עבורך פניה, יצרו אתך קשר" ואף אחד לא יוצר קשר.
מאז שעברו ה 14 ימים אני פונה מדי כמה ימים ומקבל את אותה התשובה.
זה לא אמור לעניין אותי מי הספק או עם מי הם עובדים, שיתחילו לשים פיקוח על הספקים שלהם!
פשוט ביזבוז זמן ואנרגיות כבר יכלתי לקנות ממקום אחר.
כשביקשתי לבטל גם ענו לי שפתחו פניה ויצרו קשר כששאלתי מתי וכמה ימים זה יקח ענו שאין צפי.
חווית רכישה נוראית!
לא ממליץ לרכוש מהם מוצרים שהם לא מוצרי סופר.
מוצר:
ספה נפתחת למיטה זוגית DO
תמונת משתמש
שם:
sagi.elma
תאריך:
06/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם היה אפשר פחות מ1 הייתי נותן 0 תתרחקו מהמם כמו מאש! הזמנתי דייסון במשלוח תוך 5 ימים, הדייסון לא הגיע, חברת השליחויות אומרת שהיא החזירה אותו לשופרסל ולשופרסל אין ומשג איפה המשלוחהמשלוח פשוט נעלם אחרי ששילמתי כמובן ואף אחד לא חוזר עם תשובות קוהרנטיות כבר כמה ימים ומצפים שפשוט תחכו בתקווה שאולי החבילה תגיע אליך.
התביעה שלי בדרך אבל הייתי מממליץ לכם שלא להזמין בשום פנים באופן לא להתקרב! לא לחינם יש להם ציון כזה גרוע..
תגובת החנות:
שלום רב,

מצערים על חווית השירות שקיבלת במקרה זה, בהמשך לפנייתך אלינו הנושא הועבר לטיפול מחלקת חשמל ופנאי אצלנו לצורך בדיקה עם הספק.
אנו נדאג לכך שתקבל את שואב האבק בהקדם האפשרי וללא דיחוי נוסף!

תמיד לשירותך,
צוות שופרסל Online

מוצר:
dyson v11
תמונת משתמש
שם:
yahavsho
תאריך:
27/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר טלפון עם התחייבות להספקה תוך 5 ימים עסקים.
הם אפילו לא מסוגלים לעמוד בהתחייבות שלהם כי החברת שליחויות שהם עובדים איתה מגיעה לחלק מהמקומות רק ביום אחד בשבוע.

החלק הבאמת גרוע שהמדבקה שאמורה להבטיח שאתה מקבל מוצר חדש ומקורי באריזה הייתה פתוחה, כלומר אי אפשר לדעת מה קבלתי.
אגב סמסונג רושמת בעצמה על המדבקה הזאת "אל תקבל את המוצר במידה והמדבקה פתוחה" (תרגום שלי)
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לשיחתך עם מוקד השירות בנוגע לאופן אספקת המוצר, נעשתה פנייה לספק לצורך שליחת מוצר סגור לבקשתך.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online

מוצר:
Samaung s20
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
25/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת כביסה בוש 7 קג , ב 1400 ש כולל הובלה והתקנה . מכלול סביר וטוב .

הזמנתי את המכונה ביום ראשון 15/11/20 והמכונה הגיעה תוך 7 ימים , והטכנאי הגיע למחרת ביום השמיני 23/11/20 -. סביר ויפה - . השרות בטלפון ובווטספ היה מעולה . בהתחלה אמרתי שאני רוצה 5 תשלומים וסגרנו עיסקה . כעבור שעה בקשתי 10 תשלומים , והם שינו את התשלום . והקלו עלי . ..חדר הכביסה שלנו נורא קטן ' והברז היה שבור , הטכנאי התגבר על המצב ובהחלט הקל .. רציתי שיעזור לשים את המיבש על המכונה והוא אמר שאסור להם .לעשות זאת . התאכזבתי ' אבל בכל זאת , זה שרות ברמה טובה ..
מוצר:
WAN2006MPL
תמונת משתמש
שם:
Shahar
תאריך:
20/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי בשופרסל אונליין הזמנה של קורקינט מסוג פלקון דגם m10, לצערי הגיע לי דגם שונה מזה שהוזמן בצבע שונה. כאשר פניתי לנציג הובטח לי שהטעות תתוקן, לאחר יצירת קשר הקורקינט אכן הוחלף אבל בפעם השניה ברצף הגיע דגם שגוי (שעלותו ותכונותיו נמוכות משמעותית)!! הפעם הצבע היה נכון. אני עדיין ממתין לקורקינט שהובטח שיתקבל אחרי 5 ימי עסקים
תגובת החנות:
שלום רב,

מצטערים על העיכוב במענה, בהמשך לשיחתך עם מוקד השירות תואמה החלפה למוצר המבוקש.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת,
שופרסל Online

מוצר:
קורקינט פלקון M10
תמונת משתמש
שם:
אורית
תאריך:
19/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי פלאפון סמסונג A70 לבת שלי. כעבור 5 חודשים הפלאפון שבק חיים. אנו בתקופת הקורונה והילדה צריכה להיכנס לזום בעזרת הפלאפון. יומיים שאני מתקשרת לשופרסל בבקשת עזרה מי יכול לתקן לי את הפלאפון והם לא חוזרים. עכשיו אחרי יומיים טענו ששכחו לחזור. ביקשו שאחכה 3 ימים עד ששליח יגיע לאסוף את הפלאפון לקחת למעבדה. שבוע שלם בלי פלאפון ולאף אחד זה לא מזיז. בקיצור לא לרכוש דרך שופרסל כלום, הכל עבודה בעיניים. הם לא יודעים לתת שירות. פונה לתביעות קטנות
מוצר:
סמסונג גלקסי A70
תמונת משתמש
שם:
lioravigdor865
תאריך:
03/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת כביסה בוש מכונה מצויינת .
אך נותן השרות מוזס מקריית אתא
פשוט מרח אותי בטלפון עד שיעבור האחריות לשבר ואז סיפר לי שעבר הזמן ואין אחריות לשבר .
שופרסל לא לקחו אחריות ואמרו לי בקיצור לשבור איתו את הראש.
לא מומלץ בקיצור
מוצר:
בוש מכונת כביסה 8 קג
תמונת משתמש
שם:
Hanita
תאריך:
27/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת כביסה 6 קג בשופרסל און-ליין. 15 ימים מחכה לטכנאי שיפתח את המכונה כביסה.
15 ימים מחכה שיחזור מנהל בכיר שיתבטל העסקה.
מציעה מכל הלב לא לעשות עסקאות עם שופרסל, אחרי 15 ימים לא ניתן היה לבטל את העסקה

מוצר:
מכונה כביסה 6קג פע AWE60410
תמונת משתמש
שם:
Rachel
תאריך:
26/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת כביסה בשופרסל אונליין, המכונה הגיעה כעבור חודש שלם! אחר כך הייתי צריכה לחכות עוד כמה ימים עד שהגיע הטכנאי, וכשהטכנאי הגיע, הוא לא טרח להסביר לי כלום על איך להפעיל אותה, נתן לי חוברת הפעלה עם הוראות ברוסית, סלובקית, גרמנית וסינית! לא היו הוראות הפעלה בעברית או אנגלית, אפילו.
התקשרתי לחברת ״תמוז״ שהם מספקי המכונה, אף אחד לא ענה לי!
בינתיים, השתמשתי במכונה, כי היא הרי הגיעה אחרי יותר מחודש ולאר יכולתי להטריד עוד שכנים עם הכביסה שלי.
תוך ניחוש גמור, הפעלתי אותה, כשאפילו על גבי המכונה אין הוראות, רק מספרים וסמלים מוזרים שצריך לנחש!
עכשיו גיליתי עד כמה המכונה קטנה ולא יעילה!
התקשרתי לשופרסל, הבחורה הנחמדה עשתה כל שביכולתה לעזור באמצעות הטלפון, ביקשתי לפחות להחליף אותה, אבל כיוון שכבר השתמשתי בה, אי אפשר!
עוד קניות שעשיתי של מוצרים אחרים איכזבו, 2 שמיכות קיץ באיכות זולה ביותר, 150 ש״ח! (6273097) הייתי קונה בכל חנות פשוטה בעיר איכות טובה יותר ובעבור מחיר טוב יותר!
כל פעם שעשיתי הזמנה, לא רק שהקניות הגיעו באיחור, אלא גם הגיעו בהפרש של כמה ימים או שבועות!

רשת שופרסל היקרה,
לא רק שאיבדתם לקוחה מצוינת, אלא גם קיבלתם חוות דעת גרועה על שירות גרוע!
לא ממליצה לאפאחד לקנות מכם, לא אונליין ולא בשום דרך!
תגובת החנות:
שלום רב,
בהמשך לפנייתך אלינו בנוגע למכונת הכביסה, נוצר קשר עם נותן השירות למוצר והנושא יטופל עימם על מנת לתת לך מענה בנוגע לתפעול המכונה.
בנוגע לפניות שנוספות שנעשו, אנו עושים את כל המאמצים לסייע ככל שניתן על מנת למנוע אי נעימות ולספק מוצרים לשביעות רצון לקוחותינו.

לשיורתך תמיד,
שופרסל Online

מוצר:
מכונת כביסה ווירלפון
תמונת משתמש
שם:
Moshe
תאריך:
25/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אוזניות אלחוטיות אחת מהם לא עובדת כבר שבוע שאני מנסה להשיג אותם רק יחזרו אליך ומנתקים שום חברה של אחריות לא מוכנה לקחת אחריות על המוצר פשוט תתרחקו כמו מאש עדיף לשלם כפול ולא לקנות מהם
תגובת החנות:
שלום רב, בהמשך לפנייתך אלינו הועברה בקשה לספק לצורך החלפת המוצר.

נשמח לעמוד לשירותך גם בעתיד,
צוות שופרסל Online

מוצר:
אוזניות אלחוטיות שיאומי
תמונת משתמש
שם:
yuvalo1997
תאריך:
14/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חייבת לציין שבהתחלה הייתי סקפטית ובפעם הראשונה שהזמנתי הופתעתי מאוד לטובה מהמשלוח. הבעיות התחילו במשלוחים הבאים. כאילו כל משלוח נהייה יותר ויותר גרוע. זה מתחיל מלספק מוצרים קרים בארגזי קרטון שמתפוררים מהרטיבות ומתפרקים לי על כל הבית,המשיך מזה שלא היו מוצרים מסוימים ולא הוצעו מוצרים חלופיים וכאשר פניתי במיידי בנסיון כן לבקש חלופי נעניתי בתשובה שלילית. רק לאחר ההתעקשות הסכימו לעשות טובה ולאפשר לי להזמין חלב! לא מדברת על מוצר יוצא דופן... השיא הגיע כרגע כשקיבלתי הזמנה עם 6 ביצים שבורות מתוך 12 (חלק מביניהן ממש מרוסקות והכל נשפך ועכשיו יסריח לי את הבית). שלא לדבר כמובן על זה שאין לי ביצים...
באמת חבל
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מצטערים על אופן אספקת המשלוח, בהמשך לפנייתך אלינו בוצע זיכוי בהתאם על המוצרים והנושא הועבר לידיעת הגורמים האחראיים על הפצת משלוחי האונליין.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online
מוצר:
מוצרי מזון
תמונת משתמש
שם:
שושי
תאריך:
12/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מזגן דרך האונליין שופרסל הגיע מזגן קולקל שלא פעל בכלל באו אנשי השירות של ולא הליחו לתקן הבעייה ואחרי חודש עדיין אני בלי מזגן ואין מענה טלפוני ועונים לך כאילו ביוצא לקוני השירות על הפנים והם שולחים אותי לאחריות אחרי שהם מכרו לי מזגן מקולקל ביקשתי שיקו את המזגן ויחזירו לי את כספי והם לא ענו בכלל אני אולי הפסדתי 1000 שקל אבל מקווה שאף אחד לא יפול בפח שלהם הם מוכרים מוצרים מקולקלים ואחכ אתה יכול לתפוס בלמפה חוויה מאכזבת ואף אד שאני מכירה לא יקנה אצלכם כלום
מוצר:
מזגן
תמונת משתמש
שם:
orithai
תאריך:
11/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מאוד מרוצה מהשירות. בשונה מאחרים פה.

אמנם בימי הסגר הראשון היו בעיות לא קטנות,
אבל מאז השימוש בוואטסאפ מולם ,
המענה שלהם מדהים למרות העומס.
הם מזכים מיד כשצריך.
עונים יפה ופותרים בעיות. כל הכבוד.
מוצר:
מזון ותרופות
תמונת משתמש
שם:
amit07932
תאריך:
09/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות מהם כלום!!!!
תחסכו לעצמכם הרבה כאב ראש.נ
לא לקנות. תקשיבו לי
גועל של שירות ..עונים לטלפון ואם לא מתאים לנציגה לעזור לך הם מנתקים לך בפנים!
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך לשירות הלקוחות, נראה כי הכתובת שהזנת למשלוח לא היית הנכונה, יחד עם זאת אנו מצרים על תחושותיך.
בהמשך לבקשתך הועבר בקשה לביטול העסקה.

לשירותך תמיד,
שופרסל Online

מוצר:
LED 55 SMART 4K
תמונת משתמש
שם:
yardenmo
תאריך:
07/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנית מהם, קניתי פח נרוסטה ויום למחרת ניסיתי לבטל את העסקה כי הם חייבו את האשראי במקום את תו הזהב שברשותי ללא הצלחה, אף אחד לא חוזר ואם חוזרים מבטיחים שיבטלו ולמעשה לא מבטלים בפועל
מוצר:
פח נירוסטה
תמונת משתמש
שם:
עדי
תאריך:
07/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האמת שבד"כ חווית השירות משופרסל אונליין היא סבירה. הבעיה היא נותני השירות והאחריות ששופרסל עובדת איתם.
זה חבל, כי החברות האלה הן הפנים של שופרסל בפועל והן מוציאות שם רע לשופרסל.

חברת השליחות 'הינשוף הקטן' עושה רושם די חאפרי לצערי מבחינת זמינות והתנהלות. אבל בסוף התנור הגיע.
ל'תמוז' פניתי בגלל שתבנית אחת מתעקמת בזמן אפיה (גם ב180-200 מעלות), שטמפ' התנור לא נכונה (צריך להוסיף 10-20 מעלות לטמפ' הרצויה) ושהתבניות והרשת לא מחליקות פנימה בקלות וצריך לשחק איתן כדי שלא יתקעו במסילות. הגעתי לטכנאי שטען שהוא 40 שנה במקצוע ולא שמע על תבנית שמתעקמת (חיפוש בזאפ ימצא כמה עדויות למקרים כאלה בתנורים אחרים) ובכל מקרה - התבנית לא כלולה באחריות. לגבי טמפ' התנור - שאקנה מדחום ואבדוק. כלומר, שאוציא כסף מהכיס שלי למשהו שאמור להיות תחת אחריות. לא הספקתי אפילו לציין את בעית הכנסת התבניות והרשת, כי הוא אמר לי שיש מלא שיחות וביי.

בשופרסל לצערי - מגבים את תמוז. מסתבר שתבניות הן איבזור פנימי ולא כלולות באחריות ואם אזמין טכנאי ויסתבר שהתנור מחמם כמו שצריך (קריאת סרק) התשלום עלי.
בקיצור - אם תזדקקו לשירות, אל תצפו להרבה
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו וכיוון ששביעות רצונך חשובה לנו, בתיאום איתך עודכנה הגעת טכנאי ללא עלות לטיפול בנושא.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online

מוצר:
תנור בילט אין WHIRLPOOL AKP742IX
תמונת משתמש
שם:
rayamend2805
תאריך:
06/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בכל משלוח שהזמנתי היו חוסרים אפילו של דברים בסיסיים כמו סבון וקמח. אם זב לא די , גם חיובים לא היו נכונים - חיובים על מוצרים יקרים יותר מאשר אלה שבמשלוח.
האמת - אפילו כוכב 1 הרבה בשבילם
תגובת החנות:
שלום רב,

אנו מצרים לקרוא על אכזבותייך משירותי האונליין שלנו, ובהמשך לכך חשוב לציין כי איננו מתחייבים לסל קניות מלא ואף זאת מצויין גם בעת סגירת ההזמנה, כי הערך אינו סופי מאחר וייתכנו שינויים של חוסרים ותחליפים ומוצרים במשקל. כמו כן, ברגע שקיימים חוסרים, אנו דואגים למלא את מלאי החנות ככל שניתן, על מנת למזער חוסרים ובהחלט חשוב לנו שחווית הקניה שלך תהיה מצוינת, על כן נדאג להעביר את דברייך לגורמים הרלוונטים במחלקת האונליין בסניף על מנת להסב את תשומת ליבם בנושא ובכדי להשתפר כמובן.

לשירותך תמיד,
צוות שופרסל Online

מוצר:
מוצרי מכולת
תמונת משתמש
שם:
Refael
תאריך:
05/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה נוראית. אל תתפתו לאתר שנראה ועובד מצויין . מהרגע שיצאתם מהאתר הסיוט יתחיל. אתה כבר לא הלקוח או יותר נכון כסף שבוי. הם לא עונים , מי שעונה לא יכול לעזור לך ולשנות לבטל או כל דבר אחר. ההנהגים שלהם ברברים , מדברים כאילו הם עושים לך טובה . לא עומדים בזמנים. לא מסודרים, לא קוראים את ההוראות שנכתבו בדף הקניה, זורקים את הדברים שהזמנה ברחוב וכותבים שהסחורה התקבלה על ידי הלקוח. ( היו לי מספר הזמנות ) החלטתי לבטל את כל ההזמנות שלי....מאז עבר שבוע , לא חזרו אלי, מנהל לא חזר אלי . פתחו פניה לביטול....אבל אני עדיין מקבל כל בוקר הודעות שהסחורה בדרך. צריך לבטל מול חברהת האשראי...שגם הם לא ששים לבטל. בקיצור רציתי לחסוך זמן ..ושילמתי ביוקר. אל תיפלו לזה ובטח אם כן רק מקומות שיש לכם קשר ישיר ואתם יודעים מול מי אתם עובדים .
חוץ מאתר מקסים שהושקע בו המון מחשבה ונבנה על ידי חברה רצינית...ברגע שהביצוע עובר לשופרסל..הכל ברמה נוראית! באמת באמת שלא ממליץ . אלא אם כן אין לכם הערכה עצמית ואתם מוכנים שיתייחסו אליכם בזלזול.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ושיחתך עם נציג המחלקה, הנושא נמצא בטיפול בהתאם למוצרים שציינת לזירוז או ביצוע זיכוי לפי המוצר שצוין בהזמנה.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online
מוצר:
מספר מוצרים במספר חשבוניות. גם מזון וגם מקרר, מיקרו, שואב אבק רובוטי
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply