דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת שופרסל (פריסה ארצית)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
שופרסל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2018
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשופרסל Online ?
1.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
223
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
2
כל הזמן
33
5
185
נמצאו 223 חוות דעת גולשים על שופרסל Online
תמונת משתמש
שם:
adi5928
תאריך:
05/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע!! הזמנתי שואב אבק של דייסון,לא היה רשום באתר שתקע הטעינה הוא אמריקאי ולא תואם לשקע הישראלי ואפילו לא טרחו להביא באריזה מתאם,בנתיים אני תקוע עם שואב אבק ללא יכולת שימוש בו,התקשרתי לשירות לקוחות ואף אחד עדיין לא דאג לטפל בזה! להתרחק!!
מוצר:
dyson v11 absolute
תמונת משתמש
שם:
אהרון
תאריך:
22/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת כביסה -- פעם ראשונה מחנות שופרסל כבר בתחילת הדרך צצו בעיות עם ההובלה . אולם ההמשך היה מזעזעה החל בקבלת עזרה משופרסל וכלה באי מתן שירות -- הפעלת המכונה על ידי טכנאי מחברת תמוז -- מאוד אלמונית בעיניי . היום היה רביעי היה אמור להגיע טכנאי מטעם חברת תמוז להפעלת המכונה נבקע שיה - בין 11--13 סמוך לשעה 930 מתקשרים מחברת תמוש ומודיעים על איחור עד שעה 17 כלומר המתנה של 6 שעות אולם גם בשעה היעודה לא הופיע טכנאי . . פניתי פעמיים לשירות לקוחות שופרסל אחרי שבררו וקבלו את כל מהלך האירועים התכבדה חברת שופרסל הגדולה להודיה לי שאין להם מענה לבעיה ועלי לפנות לחנות . מיותר לציין שאין מענה טלפוני לשופרסל פי גלילות החנות שבה התבצעה העסקה .ולכן לא נותרה לי ברירה לפנות לבית השפט לתביעות קטנות ץ נגד שופרסל ונגד תמוז
מוצר:
מכונת כביסה ווירפול
תמונת משתמש
שם:
גדעון אור
תאריך:
15/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי באתר של זאפ מוצר (מכנסי גשם) והזמנתי אותו דרך שופרסל און ליין. המוצר לא סופק במשך כמעט חודש למרות שהם מתחייבים לספק בתוך שבעה ימי עסקים ורק כאשר התקשרתי לברר נאמר לי שאין אותו בכלל במלאי והבטיחו לי שיבצעו זיכוי בסך ההזמנה.
מוצר:
מכנס גשם SEASHELL
תמונת משתמש
שם:
19977israel
תאריך:
01/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונת כביסה לאחר כמה ימים המכונה הגיע ואז צריך לחכות לטכנאי.
הטכנאי הגיע ואז מתברר שהמכונית כביסה תקולה.
עוד פעם צריך לחכות עד שיחליפו מכונה ושוב לחכות לטכנאי.
הבעיה שגם הפעם הטכנאי הגיע והמכונה מתברר גם זאת שבורה.
ביקשתי שיביאו לי מכונה כביסה מבלי שאני צריך אצטרך לחכות והם אמרו שיטפלו בזה ויחזרו אלי, לא חזרו עכשיו אני מחכה שתבוא המכונה השלישית בתקווה שגם זאת לא שבורה.
הפסדתי עד היום 5 ימי עבודה כי רק בבקרים הם יכולים להגיע.
לפני שאתם מסתכלים על המחיר שאתם קונים תדעו שחשוב השירות והשירות כאן על הפנים.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך, בוצעה עבורך החלפה למכונת הכביסה לשביעות רצונך.
כמו כן עקב כך ניתנה לך מחוות שירות לרכישה הבאה ברשת.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
WAU28T61 בוש כביסה מכ
תמונת משתמש
שם:
shoshisade73
תאריך:
26/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שקטה מאוד מנקה את הבגדים וסוחטת היטב לא צריך תוכמית ארוכה במייבש, קניתי ב שופרסל און ליין אחלה שירות והובלה, אחלה מחיר, לא מפריע לי שהתוכניות על הכפתורים כתובות בפולנית למדתי מהר מה זה אומר value for money
מוצר:
wan2428mpl מכונת כביסה פתח חזית 8 קילו בוש
תמונת משתמש
שם:
Eli
תאריך:
18/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
saw a lot of negative reviews and was nervous. ordered anyways and was pleasantly suprised. fast. cordial. sent messages when it was shipped. when it was coming soon. five stars so far
מוצר:
שואב אבק
תמונת משתמש
שם:
Keren
תאריך:
10/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מתלה לנייר טואלט ב 30.1 טרם קיבלתי אותו לאחר עשרה ימים למרות שרשום שאספקה עד 7 ימי עסקים. התקשרתי לשירות לקוחות אמרו שרק בעוד שלושה ימים יגידו לי למה זה מתעכב.
מוצר:
מתלה לנייר טואלט
תמונת משתמש
שם:
ליאורה
תאריך:
06/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאד נוח לקנות באתר, כי מבחר המוצרים רחב וכשהמוצר לא במלאי- הוא לא מופיע באתר (מניסיוני יש מוכרים שלא טורחים לעדכן מלאי).
לרוב המחיר כולל גם משלוח
מוצר:
מכונת כביסה בוש 7 ק"ג
תמונת משתמש
שם:
d0548181861
תאריך:
06/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך האתר של שופרסל ריהוט גן של חברת גלאור,ותוך חודשים מלא חלודה והמרפסת מקורה ולא היה בכלל גשם מדובר בחודשים אוגוסט ספטמבר,פניתי לחברת שופרסל הם לא נותנים אחריות ומפנים את הלקוח ליבואן חברת גל אור שהם לא נותנים אחריות על חלודה....אפילו שיש לי את המוצר רק חודשיים,ולא היה בכלל גשם
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך מול היבואן, עודכנת כי שופרסל פועלת ע"פ מסגרת הסכם האחריות שכוללת פגם בייצור אך אין אחריות על שבר/קרע/חבלה/ חלודה כפי שמצויין באתר.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
ריהוט גן חברת של חברת גלאור
תמונת משתמש
שם:
אלה בראל שלזינגר
תאריך:
31/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו תנוי בנוי במחיר מעולה. השירות היה בסדר. אבל התנור הגיע שבור לגמרי 4 פעמים!!
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך יצרנו עימך קשר על מנת להסדיר את הנושא ובוצע זיכוי מלא עבורך.
לכל נושא נוסף נשמח לסייע.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
תנור בנוי neon
תמונת משתמש
שם:
נעמי
תאריך:
04/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גרוע!! גרטע!! גרוע!!
רכשנו אוזניות אפל שהתקתקלו אחרי חודשיים עושות רעשים בלתי נסבלים.
זה הזוג החמישי שאני קונה בגלל המבצע של קבל 200/300 שח
השירות נמצא בראשון לציון פתוח בין 8-7 אני גרה ברג ועובדת מה לעשות,
אז צריכה לשלם שליחות של 90 שח פניתי לשופרסל מס פעמים התנערו בבוטות
שווה לשלם עוד כמה שקלים ולקבל אחריות יבואן רשמי

אטומים ולא יעילים!! איתי סיימתם
מוצר:
אוזניות איירפודס פרו
תמונת משתמש
שם:
keren.shalomk
תאריך:
01/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין שירות ,קנינו קורקינט כנראה תקול ובמשך חודשים אינספור שיחות טלפון לשופרסל למעבדה לגט סל שלא לוקחים אחריות על המוצר
ואנחנו שקנינו דרך שופרסל אונליין מופנים לדבר עם גט סל שלא נותנים שירות ולאחר שהמעבדה שלהם טענה שלא ניתן לתקן ומשופרסל דיברו איתנו על החלפת מוצר,לא הוחלף ושוב מפנים אותנו לגט סל שכעת שינו אסטרטגיה ומנסים לגלגל על הלקוח
מאלצים אותנו לגשת לבימ"ש




תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך, עשינו בדיקות אל מול הספק ונותן האחריות למוצר, נעשו מספר תיקונים למוצר ואף אפילו תיקוני שבר שלא במסגרת האחריות, לפנים משורת הדין תוקן המכשיר למרות הנזק.

נאמר לך שברגע שיש נזק פיזי המכשיר יוצא מאחריות ולא יהיה לו אחריות בהמשך.
בחודש יולי נעשתה פניה נוספת ונאמר לך שבעקבות הנזק המכשיר יצא מאחריות ואם תרצה טיפול יש הוא כרוך בתשלום.


תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
קורקינט חשמלי S1 SCOOTER MI
תמונת משתמש
שם:
kerenmaza
תאריך:
22/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מזעזע!!
רכשנו לפני כ-9 חודשים שואב אבק Dreame XR
ולאחרונה השואב מפסיק לעבוד אחרי 5 דקות למרות שטעון בצורה מלאה וגם כששואבים, הוא לא שואב את הלכלוך. פנינו לשירות הלקוחות של שופרסל און ליין לפני כשבוע ומאז יום אחרי יום אנחנו נמצאים בשיחות ארוכות ומתישות עם נציגי השירות כי אף אחד לא יודע מי הגורם שאמור לתקן תקלות. נציג אחד מעביר לשני, לשלישי ועוד ועוד. שבוע שלם מנסים לקבל תשובות אבל בשופרסל און ליין אף אחד לא יכול לתת תשובה פשוטה, וזאת למרות שיש עדיין אחריות על המוצר. כל נציג הבטיח לחזור עם תשובה אבל כמובן שזה לא קרה.
שלחו אותנו ל-3 חברות תיקונים והפלא ופלא אף אחת מהחברות לא יודעות בכלל שהן אמורות לתקן וטוענות שאין להם כל קשר לשירות של שופרסל און ליין.
אם תרצו לדבר עם המנהל, תשכחו מזה.
שירות פשוט מחפיר! עדיף לשלם יותר בחנות אחרת ולקבל מענה כשמשהו קורה כי פה זה לא יקרה.
לא להתקרב!!
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך הנושא נמצא בטיפול מנהלת בכירה בשירות שופרסל אל מול שירות האחריות גט-סל, תבוצע פתיחת האחריות למוצר לשביעות רצונך.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
Dreame XR שואב אבק
תמונת משתמש
שם:
guy
תאריך:
19/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סמארטפון שיאומי פוקו שחור M3 pro 5G, במסגרת המבצע זיכוי 200 ש"ח בקניה מעל 799 ש"ח.
למחרת קיבלתי אישור על הרכישה חשבונית זיכוי 200 ש"ח לקניות בשופרסל.
בעקבות האישור הזמנתי כיסויים ומגנים מאלי אקספרס, וגם השתמשתי בזיכוי.
להפתעתי יומיים אחרי מתקשרים מהיבואן ואומרים שאין את המכשיר במלאי ושהם יבצעו החזר.
לאחר שלא קיבלתי שום הודעה על החזר מהשופרסל, פניתי אליהם, והם אמרו שלא עודכנו על ידי היבואן וצריכים לברר עימו.
לאחר עוד מספר ימים שבהם פניתי שוב, הודיעו לי שיבצעו זיכוי אבל יחייבו אותי על הזיכוי 200 ש"ח שכבר בוצע.
הסברתי להם שכבר רכשתי כיסוי ומגן למכשיר בעקבות אישור העיסקה וביקשתי שיזכו אותי על כך, כיוון שאין לי מה לעשות איתם כעת,
הם סירבו וטענו שאין מה לעשות.
נראה שאין שום קשר בין היבואן לשופרסל לא בנוגע למלאי ולא בנוגע להחזר.
מוצר:
שיאומי פוקו שחור m3 pro 5G
תמונת משתמש
שם:
elay.divine
תאריך:
15/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מזעזע. עשו להם טירונות איך להתיש לקוח.
לא ניתן לדבר עם מנהל
לא קונה משם יותר בחיים. תימנעו
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך, שוחחחה איתך מנהלת השירות במחלקת חשמל ופנאי ועדכנה אותך כי המבצע "קנה ב799 וקבל 200" מותנה בהגעה לסכום הרכישה בהתאם לתקנון המבצע והמוצרים הנכללים בו, כמו כן המנהלת הציעה לך לבצע רכישת השלמה להזנה הקופון.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
מוצרי מזון ומוצרי חשמל
תמונת משתמש
שם:
grossgal
תאריך:
22/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר סלולרי של סמסונג s20 לפני שבועיים. עדיין לא הגיע. מתקשר יום יום לשירות ולא חוזרים אליי למרות שמבטיחים. נראה שאין להם מושג מה קורה. פעם אחרונה שמזמין משופרסל. לא לחשוב על זה בכלל.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו יבוצע בירור בנושא.
עודכנת על מחוות השירות שהענקנו לך במנוי.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
Samsung s20
תמונת משתמש
שם:
המתנה למשלוח
תאריך:
17/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אוהל בסופרסל אונליין. בשביל ילדה שיוצאת לטיול בצופים. שאלתי אם אפשר לבוא לקחת.. נאמר שיש אפשרות כזאת. אבל אחרי הרכישה הסתבר שאין
אפשרות. צריך לחכות שיביאו הביתה. כבר חמישה ימים אני מחכה לתאום מועד הגעה. אף אחד לא יצר קשר. נראה שאחכה עוד זמן רב... והילדה תצא לטיול בלי אוהל.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך יצרנו עימך קשר לבירור, כמו כן המוצר סופק בטווח ימי העסקים שמצויין באתר שופרסל.


תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
אוהל 4 פתיחה מהירה
תמונת משתמש
שם:
Roy
תאריך:
12/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מתחת לכל ביקורת.
הזמנו מקרר, חיכינו הרבה מעבר לזמן, ביום שהמקרר אמור להגיע, אחרי שאנחנו מחכים בבוקר עם מקרר מפורק מסתבר שאין אותו במלאי לספק.
לא ניתן לתפוס את החנות, לא עונים, לא חוזרים אליך.
חזרו אלינו אחרי שבוע בערך, הבטיחו שידרוג מוצר, אישרנו, חיכינו עוד שבועיים או שלושה - שלחו את המוצר הישן! לא הסכמנו לקבל וביקשנו זיכוי.
למעם הסר ספק הוצאתי ביטול גם דרך חברת האשראי.

עוש לעצמכם טובה ותיקנו במקומות אחרים. זוועה.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך מולך ומול הגורמים הרלוונטים המעורבים בהזמנה, התברר לנו על המקרה ובשיחה מולך סוכם על מחווה שירותית לרכישה הבאה ברשת.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
מקרר שארפ SJFP910
תמונת משתמש
שם:
חי
תאריך:
27/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שואב דייסון שהתקלקל אחרי כמה שבועות. סירבו להחזיר או לתקן באחריות. שירות לקוחות מחריד.
מוצר:
Dyson V11
תמונת משתמש
שם:
יעל
תאריך:
23/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע, גרוע, גרוע!!!
הזמנו מקפיא לפני 3 שבועות, הבטיחו לספק אותו תוך מספר ימים(היינו חייבים אותו לתקופת החגים).
המקפיא הגיע רק אתמול בצהריים-פגום לגמרי ולא עובד, וזאת לאחר אינסופ התכתבויות בוואטסאפ וטלפונים מתישים(ולאחר כמה ביטולים לא מוצדקים מצידם).
מאתמול בערב אנחנו בטלפון עם שירות הלקוחות ומחלקת החשמל בלי סוף!, ורק לאחר צעקות הנציגה שלא ידעה כיצד לפעול ומה לעשות הבטיחה בכל מאודה שעד השעה 14.00 היא או נציג בכיר יחזרו אליי עם תשובה לטיפול בעניין .
כמובן שאף אחד לא חזר ואין עם מי לדבר..
מי שרוצה למנוע מעצמו עוגמת נפש -שלא יתקרב אליהם אפילו לא בטעות!!
אין להם שמץ של מושג בשירות לקוחות!!
אם היה אפשר לתת 0 כוכבים ,הייתי נותנת(ואפילו פחות מזה)
מוצר:
מקפיא ניאון 6 מגירות
תמונת משתמש
שם:
howardklyne
תאריך:
23/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי ב1/9/21 עכשיו זה 25/9/21 אייפון עדיין לא הגיע . שעות המתנה לדבר עם נציג. 3 פעמים ביקשתי לעדכן למספר טחון חדש ותמיד הישן קופץ להם. פשוט לא היחס שאני מצפה מרשת גדולה
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך עודכנו פרטי ההתקשרות עימך והמוצר בדרך אליך.
כמו כן תינתן מחוות שירות לרכישה ברשת לשביעות רצונך

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
אייפון 12
תמונת משתמש
שם:
RayaTS
תאריך:
22/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זוועה. פשוט זועה.
הזמנו תנור, זה התחיל מזה שחייבו אותנו עליו פעמיים. 7 נציגים שונים "לא הצליחו" להחזיר לנו את הכסף. כל פעם הבטיחו לנו שחזור אלינו מנהל וכמובן.. אף אחד לא חזר.
בסוף תיאמו איתנו משלוח, כמובן שלא הגיעו, השאירו אותנו לראש השנה עם 2 ילדים בבידוד בלי תנור, אף נציג לא היה מוכן לעשות כלום כי זו בעיה של חברת השילוח.
הבטיחו שחזרו לתאם משלוח נוסף וכמובן- שלא חזרו.
עברו חודש ומשהו, ועדיין לא הגיע התנור.
אל אל אל אל תקנו מהם כלום.לא כדאי.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך יצרנו איתך קשר ותואמה אספקה למוצר, בנוסף ניתנה שלך מחוות שירות לרכישה הבאה ברשת.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
תנור בילד אין
תמונת משתמש
שם:
Hovav
תאריך:
22/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יש איתם הרבה בעיות ואני חושבת שמה שהתגובות כאן משקפות את זה היטב,
מפתה מאוד לקנות אצלם מוצרים בגלל תווי הקופונים,
שומר נפשו ירחק.
קניתי אצלם מייבש כביסה לפני 9 חודשים ועכשיו טלפון סלולרי.
נדמה לי שהמייבש הגיע די מהר ובזמן, אבל זכור לי שהתעסקתי הרבה עם הקופונים ושהיו לי חילופי דברים קשים ומרגיזים עם שירות הלקוחות שלהם בנושא.
השירות שלהם זה בלגן מאורגן, בעיקר בוואטסאפ, תמיד יש 'עומס פניות גדול מהרגיל', אתה יכול לשלוח הודעה ואם לא תהיה זמין כשחוזרים אליך כעבור שעות, אכלת אותה. גם לנהל שיחה רציפה עם נציג שכבר חזר אליך זה כמעט בלתי אפשרי.
אין שום דבר שהם אומרים שבאמת קורה, 'יחזור אליך תוך 48 שעות', 'אני מבינה, קוראים לי... עכשיו אני מטפלת בזה ואני אישית מבטיחה לך לחזור אלייך...' לא יקרה. משהו שם פשוט לא מתפקד. יד יממין לא יודעת מיד שמאל.
בשורה התחתונה, הזמנתי מהם טלפון לפני חודש, האביזרים שלו מסין כבר הגיעו, הטלפון עדיין לא הגיע ואין שום בשורות או כיוון חיובי בנושא.
אגב, שופרסל מפנים אותי לספק והספק מחזיר אותי לשופרסל, גם זה קורה.

אז אם קניתם והגיע והכל טוב, שיחקתם אותה, ברגע שתהיה בעיה הכי קטנה, אין עם מי לדבר. שומר נפשו ירחק.
מוצר:
Xiaomi Poco X3 Pro 256GB
תמונת משתמש
שם:
שחר
תאריך:
06/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי קורקינט חשמלי ולא חייבו את תווי הזהב שלי.
מכאן זה הפך לסיוט מתמשך עם המתנות אין סופיות לשירות לקוחות שכל אחד סותר את השני.
מבטיחים שנציג בכיר יחזור אליך - ושום דבר לא קורה!
כל כך מתסכל! שווה לשלם קצת יותר ולקבל שירות נורמלי.
מוצר:
קורקינט חשמלי Ninebot
תמונת משתמש
שם:
רות
תאריך:
31/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בתאריך 30/7/21. באתר הבטיחו 5 ימי עסקים ושאקבל SMS למשלוח.
התאריך היום הוא 30/8/21 עד היום לא קיבלתי שום SMS. כמובן שגם לא מגהץ.
ניסיונות להשיג את שופרסל כדי להבין מה קורה נענו בזמני המתנה של מעל חצי שעה.
בסוף ניסיתי דרך הואטסאפ שלהם - הפעם זה לקח "רק" 10 דקות, אבל התנערו לגמרי.
לקחת את הכסף הם ידעו - בה בשניה. אבל לקחת אחריות על כך שהם מוכרים מוצר? נאדה. התשובה שקיבלתי היתה שהמשווק הוא ניופאן שאתכבד ואפנה אליו.
כל ניסיונותי להשיג את ניפאן עלו בתוהו - בכל פעם הגעתי לשירות הודעות שהבטיחו שעד 17:00 אקבל תשובה - וכמו ה SMS. לא תשובה ולא בטיח. ואין שום דרך אחרת לפנות אליהם. לא שחו"ח היה רשום משהו באתר שופרסל עם פרטים למי לפנות או איך...
בסוף התעצבנתי ופניתי לשופרסל בואטסאפ לבטל את העסקה. אני אלך ואקנה במכולת השכונתית מה שאמצא וזהו. אז הפנו אותי למחלקת החשמל של שופרסל לבטל את העסקה. למעלה מחצי שעה המתנה בטלפון.. והכל מוקלט ומתועד.
חסרת אונים.
מוצר:
מגהץ טפאל FV 1026
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply