דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת שופרסל (פריסה ארצית)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
שופרסל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2018
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשופרסל Online ?
1.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
223
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
1
שנה אחרונה
0
0
2
כל הזמן
33
5
185
נמצאו 223 חוות דעת גולשים על שופרסל Online
תמונת משתמש
שם:
zehava12.h
תאריך:
26/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בשמים באתר שופר סל און ליין, הבשמים הגיעו באריזה שונה מהיכרותי הקודמת עם השמים. כשפניתי לשופר סל, הם הפנו אותי ליבואן שלקח את הבושם ועד היום לא החזיר לי את הבושם.
שופר סל התנערו ממני . בקיצור, לא אמינים ולא שירותים
זהירות
מוצר:
בושם
תמונת משתמש
שם:
crusa401
תאריך:
25/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מדובר בשלושה שולחנות בגדלים שונים.

בדף המוצר הם התחייבו לחמישה ימי עסקים.
בתום חמשת ימי העסקים פניתי אליהם והסברתי שאף אחד לא תיאם איתי משלוח, אך נציג השירות כתב שאם לא יגיע במהלך היום ניתן יהיה לפנות אליהם שוב (כשברור שלא יגיע באותו היום מכיוון שאף אחד לא תיאם משלוח).

המוצר הגיע לאחר 8 ימי עסקים כאשר אחת מהרגליים בשולחן הקטנה תקולה כך שלא ניתן להבריג אותה, ובפועל אין שום ערך לשולחן מכיוון שהוא לא יכול אפילו לעמוד.

אפנה לשירות שלהם, אך לפי התקנון שלהם אם -אני- קיבלתי מוצר פגום, אז -אני- יכול ללכת להחזיר אותו.
את המוצר קיבלתי במשלוח ואני לא נייד, כך שאני לא יכול להחזיר אותו.
במילים אחרות - "אם אנחנו פישלנו ומכרנו לך מוצר פגום, תחפש אותנו ובסוף נחזיר לך את הכסף".

להבא, אעדיף לשלם יותר ולא להזדקק לשירות של שופרסל.
מוצר:
סט 3 שולחנות קפה 40/48/60
תמונת משתמש
שם:
Yaron
תאריך:
12/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בשופרסל אונליין טלויזיית סמסונג 50 אינץ׳ במבצע - 1500₪.
יום למחרת אני רואה חיוב של 2000₪ בכרטיס אשראי שלי.
מתקשר לשירות הלקוחות כדי להבין במה מדובר והנציגה עונה לי בקול לא מופתע ש״נראה שהמערכת לא זיהתה את ההנחה, אזכה אותך בהפרש״.
בחיים לא ניתקלתי במצב כזה, מרגיש כמו שיטת מצליח, מזל שעברתי על פירוט האשראי - אחרת לא הייתי מזהה את ה״טעות״ הזאת.
מוצר:
טלוויזיה SAMSUNG 50" SMART 4K יבוא מקביל
תמונת משתמש
שם:
ym
תאריך:
05/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דייסון V 5. קיבלתי אחרי 3 ימים. איש הקשר של החברה המספקת זמין תמיד בטלפון. מרוצה מאוד.
מוצר:
דייסון V 5
תמונת משתמש
שם:
avivbekernz
תאריך:
22/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גבו כסף על מוצר - לא סיפקו אותו - לא התריעו על ביטול עסקה ולא החזירו את הכסף גם לאחר 3 שבועות ומספר שיחות למוקד השירות לקוחות.
מוצר:
מקרר EF-480N
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
04/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

קניתי טלויזיה qled 55 הקופסא הגיע פתוחה..
וגם חסר שלט
התקשרתי לברר אמרו לי שזה ככה מגיע וזה עובר גיור.
אמרתי טוב חברתי והטלויזה והיה לא מראה סימני חיים כלל.
קניתי בסניף ..
הגיע מוצר משומש ופתוח...
מוצר:
qe55q70aa samsung
תמונת משתמש
שם:
Lior
תאריך:
31/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה נוראית, ביזיון שלא יתואר.
הזמנו מקרר שהגיע תקול (השליח השכיב את המקרר ולכן הגיע עם תקלה ולא קירר), יום למחרת כאשר הבנו שזו תקלה שדורשת החלפה, אמרו לנו שאין זמני אספקה לאזור חיפה בקרוב ושנצטרך לחכות שבוע ימים. ביקשנו אם אפשר להקדים כי אנחנו 3 שותפים בדירה בלי מקרר שעובד. לא התייחסו אלינו, נתנו לנו פיצוי של 100 ש״ח בלבד! נאלצנו לזרוק את כל מה שהיה במקרר ובפריזר.
הגיע היום של ההחלפה, אנחנו כבר פעמיים לקחנו יום חופש בשביל לקבל את המקרר, והמקרר לא הגיע. אמרו לנו שהשליח יתן לנו התראה של שעתיים אך לא קיבלנו שום התראה. ניסינו ליצור איתם קשר אך אחרי השעה 16 כבר אין מענה בשירות של מוצרי חשמל. אנחנו כבר שבוע בלי מקרר ונעזרים בצידנית קטנה.
עכשיו אנחנו עוד מחכים למקרר שיגיע. לעולם לא נקנה יותר משופרסל.
בושה וחרפה, אין מילים.
מוצר:
מקרר Sharp 587 ליטר
תמונת משתמש
שם:
genatsvale62
תאריך:
28/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב. לא רק לא עומדים בתנאי אספקת מוצר (כתוב באתר 5 ימי עסקים, ובסופ אמרו שזאת "טעות" ובפועל זה 14 ימי עסקים), אבל גם לא התייחסו לדרישת ביטול העסקה. בסוף קבלתי את המוצר אחרי שכבר עשיתי הזמנה במקום אחר והצטרכתי להתנצל ולבטל את ההזמנה השניה. חוסר אחריות ואין עם מי לדבר.
מוצר:
PRO 14 iPhone
תמונת משתמש
שם:
shallvasadna
תאריך:
28/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני ממש מצטערת שלא קראתי את חוות הדעת השליליות האלה לפני שהזמנתי תנור אפייה.
עד עכשיו כל ההזמנות שלי הגיעו בזמן.
תיאמו לי להיום בין 10-12 בבוקר למשלוח של תנור אפייה. בשעה 13.00 התקשרתי לשירות של המשלוחים, אחרי שעה בטלפון נתנה לי את הנייד של מורד הנהג.
השעה כמעט 7 בערב ועדיין לא הגיע. לא מתקשר ולא מודיע.
יש הרגשה של זלזול בלקוח. מי אנחנו בסך הכל??? אלה שמשלמים!!!
הם עובדים עם חברת שליחים לא מקצוענים!!!!!!
אין עם מי לדבר עכשיו.

אני ממש לא ממליצה מצטערת
מוצר:
תנור אפיה אלקטרולוקס
תמונת משתמש
שם:
לאוניד
תאריך:
23/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סט מזוודות. זמן אספקה- 5 ימי עסקים. המזוודות לא סופקו. קיבלתי סמס עם הפניה לשליח. השליח הבטיח לספק בימים קרובים ואחר כך ניתק קשר. פניתי מספר פעמים למוקד שרות. המתנות מאד ארוכות. כל פעם הבטיחו לברר ולחזור ולא חזרו. רק אחרי שפניתי בכתב והודעתי שיש לי
טיסה ואני אקנה מזוודות בחנות רגילה ואבטל את העסקה דאגו לברר ולספק.
מוצר:
סט מזוודות
תמונת משתמש
שם:
badradema
תאריך:
22/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי אמוה לקבל ההזמנה שלי ב 5 ימים עסקיים
עבר יותר מ 15 יום . עדיין לא שיבלתי אותה
ודיברתי כמה פעמים עם שירות הלקוחות ו שירות מאוד מאוד גרוע , אף אחד לא נותן לי תשובה
מוצר:
אוזניות
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
20/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באמת שזו החווית שירות לקוחות הכי גרועה שקיבלתי אי פעם! ממתין למעלה משבועיים למיקסר נינג'ה שהזמנתי! תכף החגים ואפילו לא עידכנו אותי על מתי אני אמור לקבל את המוצר, כאשר הם התחייבו לספק אותו תוך חמישה ימים!
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך הנושא טופל מולך.
כמו כן הוזן עבורך מחוות שירות לרכישה ברשת.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
בלנדר Ninja Power Nutri Duo CB103 נינג'ה
תמונת משתמש
שם:
rutanza1
תאריך:
19/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלויזיה qled 65 הקופסא הגיע פתוחה..
לא עונים בתמוז..
לא עונים במוזס..
שופרסל מתנער מאחריות ולא חוזר לתשובה..
קניתי באתר טלויזיה חדשה..
הגיע מוצר משומש ופתוח...
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו נוצר עימך קשר לשביעות רצונך.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
סמסונג 65
תמונת משתמש
שם:
66yaelm
תאריך:
08/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע!!!! עשיתי הזמנה באתר עבר יותר מחודש ואין קול ואין עונה! התקשרתי לשירות לקוחות לפחות חמש פעמים ודחו אותי בתירוצים שונים!
מוצר:
מערכת ישיבה ריו
תמונת משתמש
שם:
Galya
תאריך:
19/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב, חווית קניה טובה. הגיעו בזמן ותיאמו הגעה מראש כפי שביקשתי. גם השליח היה גמיש כשביקשתי לשנות את זמן האספקה
מוצר:
מחסן גינה סקיילייט אפור 6x10
תמונת משתמש
שם:
דן
תאריך:
10/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ !
קניתי מקרר גדול התחיל להרעיש לאחר שלושה שבועות .
אף אחד לא לוקח אחריות ואף אחד לא מתקן ! השרות של שופרסל הכי גרוע שנתקלתי בו !
מוצר:
מקרר מקפיא תחתון 4 דלתות
תמונת משתמש
שם:
יגאל
תאריך:
28/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלוח מהיר מאד הזמנתי מקרר ביום ראשון קיבלתי את המוצר ביום רביעי שרות מצוין וגם מוצר מצוין
מוצר:
מקרר HAIER
תמונת משתמש
שם:
liorka6571
תאריך:
30/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא , להתקרב לחנות,רכשתי מייבש של פילוט שלא מייבש,4 וחצי שעות עובד,לא מוכנים להחליף,שרות גרוע,,הטכנאי של ניופאן הגיע ,ראה שהמייבש מוציא אוויר חם ומהחינתו המייבש תקין.היה דקה,לא התייחס לזמן היבוש הממושך,מבחינתו 4 וחצי שעות יבוש ,זה תקין
מוצר:
מייבש פיילוט
תמונת משתמש
שם:
sagiavgil1993
תאריך:
03/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני ואשתי הזמנו מקרר שהיה אמור להגיע אתמול בין 13:00-15:00, כל פעם דחו את מועד קבלת המשלוח ולא הודיעו על כך ובסופו של דבר נוצר מצב שהמקרר בכלל לא הגיע אתמול וכשביקשנו לבטל את ההזמנה ולקבל החזר על כך אמרו לנו שזה יקח עד שני ימי עסקים.

בינתיים ההזמנה תופסת לנו מסגרת באשראי ואנחנו כבולים לשופסל ולא יכולים להזמין מקרר מספק אחר (שלא נדבר על הקניות שהזמנו ונאלצנו לזרוק את המוצרים שדורשים קירור).

בקיצור, אל תעשו את הטעות שאנחנו עשינו - אל תזמינו מהם!

מי שרוצה לקרוא את השיחה בהרחבה אני מצרף את ההתכתבות עם נציגת שירות הלקוחות
מוצר:
מקרר שארפ 433 ליטר
תמונת משתמש
שם:
limor.tfrenkel
תאריך:
31/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שרות יוצא דופן מלילך מחשמל ופנאי, מרגע שענתה לשיחה עם חיוך, טיפלה במקצועיות ויסודיות עד לסגירה סופית של הטיפול, לאורך כל הדרך הרגשתי בידיים טובות ובטוחות ואין ספק שבזכותה ארגיש שלבצע רכישה משופרסל זה מלווה בשרות מהמעלה הראשונה
מוצר:
7290110474447
תמונת משתמש
שם:
netanelavital2
תאריך:
19/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות פשוט גרוע ,אין תאום בהזמנות עם כמה ספקים למרות שצוין לבדוק תיאום לאותו יום אף אחד לא החזיר תשובה,
ההובלה מתעכבת ובסוף מבריזים במוצרים קריטים כמו מזרנים נאמר ש"מצטערים המוביל הבריז ואין מה לעשות"
פשוט מרדף מפרך ,תוקעים אנשים כמה ימים במעבר דירה ואין אפילו פיצוי הולם,
לא ממליץ לקנות ריהוט או מוצרים חשובים כמו מיטה משופרסל אונליין.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך נעשה בירור מול הספק הרלוונטי והמוצר סופק.
כמו כן, הענקנו עבורך מחוות שירות לשביעות רצונך.

תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
מזרן קפיצים פלורנטין 140 גארוקס ספק
תמונת משתמש
שם:
קונה
תאריך:
08/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בקניה אחרונה היה רשום זמן הספקה עד 5 ימי עסקים , מוצר הגיע אחרי 7 . שרות של שופרסל לא ידע להגיד מתי מגיע וזה באחריות הספק - מיום 4 שאלתי.
ברכישות אחרות גדולות של מוצרי חנות במבצע חשבונית מודפסת וזו שמקבלים בדואר לא תקינות שנותן תחושת משחק לא הוגן . הוספתי כל מחירים משבונית שהם שלחו לאקסל , חישבתי א ב ג ד... משלוח וקיבלתי 30 שקל פחות ממחיר שחויבתי . לאחר כמה שיחות אם שרות ,הגירסה שלהם הייתה שזה לא חייב להיות תואם ובבדיקה שלהם הכל בסדר. כלומר 10 ש"ח 20ש"ח הוא לא 30 אלא נגיד 33 בשופרסל אונליין :) או אחרת מחירון או אלגוריטם חיוב שונה ממחירון בחשבונית.
מוצר:
אמבט בועות דגם MSPA21 BERGEN C-BE061
תמונת משתמש
שם:
yaeladani18
תאריך:
06/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני לא ממליצה לקנות בשופרסל אונליין. שבוע אני מחכה שיגידו לי לאן עלי לפנות לתיקון פלאפון שנרכש דרך שופרסל אונליין לפני כחצי שנה עם אחריות, ואין מענה כל יום אומרים שיחזרו אלי ולא נותנים תשובה, שירות מזעזע.
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתך אלינו ובהתאם לבדיקות שנעשו באשר להזמנתך נעשה בירור מי נותן האחריות ע"י מסירת המספר הסיריאלי של המכשיר ובהתאם לכך הפננו אותך לנקודת השירות הרלוונטית לבדיקת המכשיר.


תמיד לשירותך,
שופרסל Online.

מוצר:
פלאפון 72
תמונת משתמש
שם:
meirapell
תאריך:
12/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי קורקינט שיומי s1 . היה כתוב בהזמנה 5 ימי עסקים. מתקשרים לתאם אספקה באיחור. לא הסכמתי בקשתי לבטל עסקה. השירות אומר שמישהו יחזור אליך כי זה לא קשור אליהם תוך 2 ימי עסקים. פשוט הזוי. הודעתי להם חד משמעי שאם זה מתחיל ככה אני לא מעוניין. חבל שהם נכנסים לתחום שהם לא מוכנים אליו בצורה חובבנית
מוצר:
קורקינט שיומי s1
תמונת משתמש
שם:
natiha67
תאריך:
11/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אוהל התחייבו לספק אותו תוך חמישה ימי עסקים התקשרו לתאם מולי הגעה של המוצר אך המוצר לא הגיע לאחר בירור נאמר לי שיספקו לי אותו בעוד 10 ימים זאת אומרת בסך הכל 12 ימי עסקים פשוט אכזבה לא להתקרב שירות גרוע ומזלזל
מוצר:
אוהלן קולמן
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply