אורח,
שלום

סמארט-פון (Smart-Phone)

סלולאר ואביזרים (רמת גן)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
03-7719999
פקס:
077-5405566
כתובת:
ביאליק 1, רמת גן
בעלים:
ל.מ.ד טלקום בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
105
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בסמארט-פון ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
3
3 חודשים אחרונים
2
0
10
6 חודשים אחרונים
17
0
16
שנה אחרונה
71
0
34
כל הזמן
291
3
73
נמצאו 367 חוות דעת גולשים על סמארט-פון
שם:
zn
תאריך:
26/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
אל תתקרבו לחנות הזו.
ואם כבר התקרבתם, תחקו בתוך הסניף 5 דקות ותראו כמה תלונות יש עליהם.
קניתי את המכשיר לפני כשנה.
לפני כחצי שנה הוא הפסיק לעבוד.
שלחו אותי למעבדת התיקון שלהם (Cellfix). שם אמרו לי שהם יבדקו אותו ויחזרו אלי.
אחרי שבוע שהם לא חזרו אלי, פניתי אליהם והם אמרו שהם ממתינים לאיזה רכיב שצריך להגיע. ושאני אחכה והם ייתקשרו כשהמכשיר יהיה מתוקן. חכיתי עוד כמה שבועות וחזרתי אליהם. הם אמרו שהם עדיין ממתינים ושאני רק אשלח שוב את הפרטים שלי כי הם צריכים אותם.
אז שלחתי. ושוב חיכיתי. אז חזרתי אליהם (זה כבר אחרי חודשיים בערך). הם אמרו שהם ניסו לתקן את המכשיר אבל לא הצליחו ושהם צריכים לקבל החלטה ושאני אמתין עוד כמה ימים.
הגעתי אליהם אחרי כמה ימים אז הם אמרו לי שהמכשיר באמת לא עובד ושהם לא יכולים לתקן אותו ורק צריך להחליט עם SMART-PHONE אם אני מקבל מכשיר חדש או שאני אקבל החזר. שוב חיכיתי כמה ימים וכשניסיתי לחזור אליהם הם אמרו לי שאין להם את השם שלי במערכת. אז הגעתי אליהם והם אמרו לי שהתחלף מנהל המעבדה ושהם צריכים לבדוק איפה הטלפון שלי ושהם יחזרו אלי. אז שוב חיכיתי כמה ימים ושוב התקשרתי ואז הם אמרו שהם מצאו את הטלפון והם רק צריכים לברר עם הנהלת חשבונות אם עדיין לא שילמו לי עליו. ושוב התקשרתי אחרי כמה ימים ואז אמרו לי שיש להם את המכשיר והם מבינים שהם לא שילמו לי עליו אבל עבר יותר מידי זמן אז הם גם לא מתכוונים לשלם לי עליו.
בסניף של SMART-PHONE אמרו לי שאין להם יכולת לקבל החלטות ושרק במעבדה מחליטים.
כמובן שלאורך כל החודשים האלה הייתי תמיד בטלפון גם עם הסניף וגם עם המעבדה והייתי צריך להגיע לשניהם בעצמי והמעבדה לא עובדת כמובן בימי שישי אז הייתי כל פעם צריך לצאת מהעבודה מוקדם כדי להגיע.
בכל פעם שדיברתי איתם (גם עם המעבדה וגם עם הסניף) הם אמרו שהם יחזרו אלי בתוך כמה ימים והם אף פעם לא חזרו אלי. תמיד אני חזרתי אליהם.
מתוך כל הפעמים שהייתי שם וחיכיתי במשך שעות במצתבר ראיתי כמה תלונות מגיעות אליהם על שירות ועל טלפונים שלא עובדים.
תגובת החנות:
לקוח פנה לטיפול במעבדה עם מכשיר תקול , אחרי ניסיונות כושלים לתקנו, הוצע ללקוח או לקבל מכשיר חדש או לקבל זיכוי כספי, לקוח טען שקיבל מכשיר טלפון אחר ממקום עבודתו ותרם החליט מה לעשות. היה אמור לחזור אלינו עם ההחלטה. לקוח חזר אלינו רק אחרי שלושה חודשים בדרישה לטפל בו, אך בגלל שצוות המעבדה התחלף היו צריכים שוב לרענן את הפרטים של פנייתו. אחרי הבירור שוב הוצע ללקוח או זיכוי או החלפה של מכשיר.
מוצר:
טלפון סלולרי I9505 Galaxy S4
שם:
Denis
תאריך:
23/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות זו לפני כשמונה חודשים בערך , מאז התחילה אצלי בעיה של מסך כחול ועכשיו גם לא נדלק (בעיה ידועה באייפון 5s שקוראת הרבה בגלל בעיה בייצור)
בכל מקום שהלכתי ובדקו לי את הפלאפון מעבדות רבות אמרו שאם היית קונה אצלנו היינו מחליפים לך בגלל שזו בעיה שיודעים עליה וכולם מחליפים למכשיר חדש.
אפילו Idigital בכבודה ובעצמה אמרה שהיא הייתה מוכנה להחליף את המכשיר.
הגעתי לחנות סמארט פון כמובן זכיתי ליחס מזלזל , שלחו אותי למעבדה ששם אמרו שבגלל מכה קטנה בפינה של האייפון לא ניתן לתקן את המכשיר או בכלל לבדוק אותו.
לאחר ריב ממושך הסכים אחד הטכנאים לקחת לבדיקה את המכשיר , לאחר הבדיקה אמר שלא יכול לעזור משום שזו בעיה בחומרה וצריך לשלוח לApple .
כמו שקראתי על הבעיה הספציפית הזאתי החנות Smart Phone צריכה להחליף את המכשיר לחדש ולהסתדר עם האייפון התקול בעצמה.
שלחתי הודעות באימייל של החברה כמו שציפיתי גם שם ענו לי בזלזול ולא המשיכו לעזור לי ופשוט לא עונים להודעות.
אני כבר מיואש ומה שבטוח לחברה הזו לא אחזור לעולם ולא ממליץ לאף אחד לקנות שם.
+ אני מתכנן להגיש תביעה נגד החנות - בתהליך.
מוצר:
אייפון 5s
שם:
Yuri
תאריך:
06/10/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
טלפון במסגרת האחריות ישלח לתיקון ב -9 בספטמבר .
חודש עבר ועדיין לא קיבלתי המכשיר, למרות הבטחות בכל יום.
שירות מזעזע !!!

תגובת החנות:
חבל שיש אנשים כאלה .... הלקוח קיבל החלפה של מכשיר !!!!
הלקוח עודכן כי במסגרת האחריות זה יכול לקחת עד 21 ימי עסקים מאחר ויש לקבל אישור החלפה מההנהלה.
בסופו של דבר , הלקוח קיבל מכשיר חדש ועובד !
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s4 i9505
שם:
Noofar
תאריך:
15/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מהחנות במכשיר HTC one. בתחילת החודש המכשיר עשה עידכון גרסא אוטומטי ומאותו רגע התחיל לרסט את עצמו. נאמר לנו לפנות למעבדה של CELLFIX איתם הם עובדים, שם אמרו שאין אחריות על המכשיר מכיוון שיש שבר באיזור של המטען, אמרתי להם שלא באתי בגלל תקלת חומרה ושהדבר קרה רק לאחר עידכון גרסא שנעשה באופן אוטומטי. המנהל אמר שלפנים משורת הדין הוא יבדוק את המכשיר. הודיתי לו והפקדתי בידיהם את המכשיר, נאמר לי שתוך 72 שעות יצרו איתי קשר. לאחר שלושה ימים ניסיתי לתפוס את CELLFIX בטלפון, שבוע התקשרתי בוקר צהריים וערב ואין תשובה. התקשרתי לSMARTPHONE מכיוון שהם עובדים איתם- מSMARTPHONE אמרו לי שהם לקחו את המספר שלי ושהחנות תחזור אליי בהמשך היום. כמובן שלא קיבלתי שום טלפון ושוב במשך מספר ימים ניסיתי לתפוס את החנות. ביום ה9(!) שבו ניסיתי לתפוס את הסניף התקשרתי שוב לSMARTPHONE ולא הסכמתי לרדת מהקו עד שלא יבררו לי מה עם המכשיר, נאמר לי שאין להם אינפורציה בנוגע למכשיר וכמובן שהם ניסו להעביר אותי לCELLFIX אך שוב - אין מענה. התקשרתי שוב וביקשתי שיטפלו בי ברגע זה. אחרי המתנה המוכר אמר לי שהם בדקו את המכשיר, ושהוא נפתח בעבר ועשו בו התקנת ROM ולכן המכשיר לא באחריות.
החלטתי להתקשר לCELLFIX עד שיענו לי, לאחר 8 נסיונות ענתה לי נציגה, שביררה ואמרה שהמכשיר עבר איפוס כעת הוא עובד ושעליי לשלם 100 שקלים. באותו היום הגעתי לסניף לקחת את המכשיר. אותה הנציגה הגישה לי את המכשיר בשקט בלי להגיד כלום. ברגע שהדלקתי את המכשיר היא אמרה "אה כן, בסוף לא הצלחנו לסדר את הבעיה הוא עדיין מרסט את עצמו" באותו רגע ביקשתי שוב לדבר עם המנהל. שאמר שאני הישראלי הכפוי טובה, שמקבל משהו בחינם ועוד מעזה להתלונן. אמרתי לו שלא הגיוני שלא אקבל תשובה ואהיה בלי מכשיר פלאפון במשך 9 ימים ושיש לי זכויות בסיסיות בתור לקוח שלהם. הוא ממשיך בשלו והתעקש , אמר שיש להם בעיה במרכזייה ולכן לא קיבלתי תשובה - כמובן שתוך כדי שהייתי בסניף הטלפון המשיך לצלצל ואף אחד לא התייחס, ולא הייתה שום בעיה במרכזיה. אני לא קונה יותר בSMARTPHONE ובטח שלא ב CELLFIX.
מוצר:
00000000 00000000
שם:
אהוד
תאריך:
10/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הקניה היתה קלה ופשוטה. לאחר מספר חודשים היו מספר תקלות במכשיר: נכבה באופן פתאומי, לא נטען ועוד. שלחנו למעבדה והמכשיר חזר במצב גרוע יותר ממה שהיה. כולל סריטות במסך, הרמקול נדפק ומשמיע צרצורים. המכשיר ממשיך להכבות לבד ובפתאומיות. המעבדה לא עונה והחנות מתחמקת מאחריותה ואינה פותרת את הבעיה. הזהרו!!!
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s2 plus
שם:
מירב
תאריך:
05/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לאחר דין ודברים עוז בוזגלו עובד המעבדה עזר לי מאד ונתן לי טלפון חדש והגיע אפילו עד לבית ומסר לי טלפון חדש מאד מודה לעוז על הרצון הטוב לעזור ולהבין מעריכה מאד תודה לעוז בוזגלו עובד המעבדה היקר על הסיוע!!
מוצר:
amsung galaxy s4
שם:
gregori
תאריך:
04/09/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר ו ב סוף לא כיבלתי מכשיר שרות אל א פנים חודש לא מכשיר ו לא זיקוי אומרים לי מכשיר ניגנב ב דואר
מוצר:
סלולרי גלקסי מיני 3
שם:
Maor
תאריך:
25/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
זאת פעם שלישית שאני חוזר לחנות. תמיד מקבל יחס מעולה תשובות לכל השאלות שלי עם המון סבלנות ואכפתיות.. בדקנו יחד את המכשיר שהכל תקין ואפילו עסרו לי להעביר אנשי קשר מהטלפון הישן.ממליץ בחום לכל מי שמחפש מחיר טוב ושירות מעולה!!!
מוצר:
סלולרי nexus 5
שם:
רועי
תאריך:
24/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב
לפני מספר דקות פניתי אליכם טלפונית על מנת לברר מדוע הפלאפון שחמתי הזמינה מכם לפני כשבוע בערך טרם הגיע אליה, ענה לי נציג מכירות שהזדהה בשם יבגני (לא הסכים למסור שם משפחה לאחר שביקשתי זאת ממנו).
לאחר שיחה לא נעימה של מספר דקות משני הצדדים הוא ניתק לי את השיחה בפנים.
אני כלקוח לא אמור לספוג צורת דיבור כזו מצד נציג שירות שלכם, לא משנה אם הפניה רלוונטית אליו או לא.(טען שאין לו איך לעזור, אין לו גישה למחשב).
הנציג דיבר בצורה לא יפה (גם לי לא היה חסר) ואף איים עליי (מקווה שישנה שיחת מוקלטת על מנת שתוכלו להאזין לה).
חשוב לציין שאנו לא מכירים והטענה שלי הייתה כלפי החברה, חבל שהנציג לקח זאת באופן אישי .
תודה מראש
תגובת החנות:
כמו שהלקוח אומר , הלקוח דיבר בצורה מזלזלת ולא נעימה .
הנציג יבגני ביקש מהלקוח לסיים את השיחה מאחר והוא מאיים עליו ומדבר בצורה שהוא לא צריך לקבל .
הלקוח לא הסכים לנתק את השיחה ולהפסיק לצעוק ולדבר בצורה זו לעובד .
העובד אמר ללקוח שהוא הולך לנתק מאחר והטונים לא מקובלים , את הלקוח הדבר לא עניין והמשיך לדבר באותה הצורה .
העובד בחברתנו אינו אמור לספוג יחס שכזה מלקוח ולכן ניתק את השיחה .
למחרת התקשר הנציג לאשתו של הלקוח על מנת לוודא שקיבלו את החבילה, אשתו אכן אישרה שהגיע והכל בסדר .
מוצר:
Galaxy S3 i9300
שם:
Yael
תאריך:
18/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אצלם מכשיר בספטמבר עם אחריות לשנה . נאמר לי שהמכשיר הוא מחודש שהמשמעות היא כמו חדש , מאז הטלפון היה בתיקון 5 פעמים במהלך השנה עם בעיות שונות ומשונות כשכל פעם אני נאלצת לנסוע לת"א ובכל פעם מגלה שהחנות החליפה עובדים / הנהלה / או שם . בפעם האחרונה הוא התקלקל שוב ביולי- הפעם שלחתי אותו אותו בדואר ועד היום - אי אפשר לתפוס אותם בטךפון, אין קול ואין עונה ואין טלפון ... שירות הכי גרוע שתקלתי בו בחיים !!!
תגובת החנות:
הלקוחה שלחה בדואר לסניף שנסגר .
החבילה לא נמצאה והלקוחה דיברה עם המעבדה והחנות עשרות פעמיים .
ברגע שהמכשיר הגיע יצרו קשר עם הלקוחה , התנצלו על משך הזמן ולקחו את מכשירה לטיפול בעדיפות ראשונה ומיידית . ידעו את הלקוחה כי מכשירה עם קורוזיה מטפלים ויחזירו בהקדם .
המעבדה התנצלה בפני הלקוחה .
מוצר:
גלאקסי 2 2
שם:
tal
תאריך:
10/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
בקניה הכל היה בסדר - קיבלתי שירות אדיב והכל היה טוב.
לפניי כשבועיים גיליתי שיש תקלה יצרן במכשיר, המצלמה מצלמת ברקע סגול בתנאי תאורה חשוכים, גיליתי באינטרנט שמדובר בתקלת יצור של המכשיר ושצריך להחליף את המצלמה במכשיר.
פניתי ל smart phone - קודם כל הם בקושי עונים לטלפון - רק לאחר 5-6 ניסיונות ענו לי.
לאחר מכן הפנו אותי ל htc בהרצליה בטענה שהם לא מטפלים במעבדה ב htc (בתעודה אחריות שלי זה לא רשום) ב htc אמרו לי שהמכשיר שלי מיובא מאיטליה ולכן הם לא מטפלים בו בארץ, חזרתי לאחר הרבה מאוד ניסיונות למעבדה של smart phone והתשובה שקיבלתי - במייל ובשיא הזילזול - "אתה יכול לבוא אלינו ולהשאיר את המכשיר אבל זה יכול לקחת גם חודש את שתקבל אותו" חוצפה נוראית, בתעודה אחריות כתוב שלכל היותר זה 14 ימי עסקים, וגם מדובר בהחלפה של מצלמה שזה טיפול שיגרתי ואני לא אמור לחכות כלכך הרבה זמן לטיפול כזה, החלטתי כרגע לוותר על זה ולא להגיע למעבדה שלהם כי אני עובד עם הטלפון ולא יכול שהוא לא יהיה אצלי כלכך הרבה זמן - אני ב smart phone לא אתקרב יותר ואני ממליץ לכולם לא לקנות שם, זה מכשול - בקניה הם מאוד אדיבים - אבל כשיש לך בעיה אין לך למי לפנות...
מוצר:
טלפון סלולרי one m7
שם:
Eran
תאריך:
05/08/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין לשבח את חוויית הקניה בחנות SMART PHONE. בעת הגעתי, קיבלתי מייד את כל המידע לגבי הטלפון מיבגני וסיוון, שהקשיבו, סייעו וייעצו בכל השאלות. יבגני ביצע בנוכחותי בדיקה מקיפה של מכשיר הטלפון ועדכוני גרסה והעברת אנשי קשר. רמת שירות כה גבוהה אינה דבר של מה בכך, ואני ממליץ על החנות בחום!
מוצר:
GALAXY NOTE 3 N9005 32 GIGA N9005
שם:
talkohavy
תאריך:
25/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חוץ מזה שהם זולים מאוד, השירות עצמו היה מהיר מאוד, וקיבלתי הדרכה מצויינת ומפורטת בלי חפירות מיותרות. ציון 10!! שאפו.
מוצר:
טלפון סלולרי D821
שם:
dbs
תאריך:
17/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
מעולם לא נתקלתי בשירות גרוע יותר, באמת שאין לי מילים, אני לא מפונק, קניתי מספר סמארטפונים בעברי.. אבל השירות שקיבלתי מהחברה הזו שבר את כל השיאים.
קניתי מהם נקסוס 5 חדש בתור מתנה, המוכרת היתה אדיבה מאוד וחייכנית.
יומיים לאחר מכן כשמסרתי את המתנה, מיד בהפעלה הראשונה של המכשיר עם הסים החדש התגלה צפצוף מעצבן שחזר על עצמו כל כמה דקות בלי שום פעולה. קורה אני מניח..
בחנות הראנו את התקלה, הסכימו איתנו ולקחו את המכשיר למעבדה ל:בדיקה של איש טכני.
ככה השארתי את המצב וטסתי לחו"ל כשהבטיחו לי שיהיו בקשר מתמיד עם מקבלת המתנה שבינתיים תקועה בלי טלפון והשארתי אותה עם הכאב ראש הזה.
שבוע עבר וכלום, שום מילה, מייל, סמס, להזכירכם המוצר חדש לחלוטין
התקשרתי מחו"ל לחנות דיברתי עם בחור בשם יבגני, הוא הבטיח לי שהוא בודק ומתקשר "עכשיו" למקבלת המתנה... כלום
למחרת שוב התקשרתי מחו"ל, "מצטער, שכחתי", טוב תתקשר עכשיו לעדכן אותה, "אין בעיה עכשיו מתקשר"..
וכלום!!
עברו שבועיים! אין טלפון ולא שמענו מילה, מקבלת המתנה כבר לא כל כך מחבבת אותי.
התקשרנו לחנות אמרו לנו להתקשר למעבדה ובמעבדה אמרו לנו לא להתקשר אנחנו נתקשר אליכם.. ודממת אלחוט
אחרי שלושה שבועות ועצבים רבים הסכימו סוף סוף לתת מכשיר חדש ואז כמובן שאין את הדגם הספציפי שלך במלאי, ובטח אין מה לדבר על פיצוי..
היום 4 שבועות אחרי הקניה, כמובן אחרי שמקבלת המתנה היתה צריכה להתקשר ולנדנד, אמרו לנו לבוא לקחת מכשיר, ועוד בהתחלה רצו שנבוא עד לסניף ברמת גן - למרות שקנינו בדיזינגוף, תוך מלמול משהו על זכיינים שונים והתנערות מהסניף השני.
אני באמת לא מכיר בית עסק שימכור מוצר שיתגלה כפגום ולא יחליף אותו מיד.
תחושה שזרקתי לפח 2000 שח ולא היה עם מי לדבר, ואני דיי בטוח שאני לא היחיד. הכל חיוכים עד שאתה משלם, אם אתה צריך אותם, חפש את החברים שלך..
רמה של דוכן בשוק במרכז תל אביב, תשמרו על הכסף שלכם, אני לא אקנה משם מחזיק מפתחות אחרי החוויה הזו.
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 5
שם:
Ilya Letnik
תאריך:
13/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות כדי לרכוש את המכשיר, המוכרת הייתה עניינית וענתה לי על כל שאלה וכל בקשה. המכשיר נבדק ונמסר לי במקום .
מוצר:
טלפון סלולרי G2
שם:
ברק
תאריך:
06/07/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות קבלתי שירות מעולה מיבגני לאחר שמסר לי את המכשיר דאג לבדוק אותו בצורה יסודית,לאחר שמצא תקלה נתן לי מייד מכשיר חדש אחר,יש לציןן בחור סבלני מאוד ,תודעת שירות גבוה,ישר כוח!!!
מוצר:
בלקברי Q10 Q10
מוצרים נוספים הנמכרים בסמארט-פון
חוות דעת של מוצרים פופולריים בסמארט-פון
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.