דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

‎קינג פון‎ ‏(KingPhone)

סלולאר ואביזרים (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
קינג פון
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2010
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקינג פון ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
172
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
87
5
80
נמצאו 172 חוות דעת גולשים על קינג פון
תמונת משתמש
שם:
יונה
תאריך:
22/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המכשיר בתאריך 04.7.2011.הובטח לי שהמכשיר חדש,אף שלי לא נראה ,הוצה מקופסה ריקה,בלי כל החלקים הנלווים.אחרי ארבעה ימים שלושה מקשים נתקעו,לטענתם הסיבה היתה קורוזיה,לא נגע במים.השארתי לתיקון,נגבו ממני 80 ש"ח,ואחרי 4ימים קיבלתי את המכשיר עם אותה בעיה.דרשתי להחליפו, מאחר ובחנות היו לקוחות,ודרשתי את ההחלפה בקול מרוגז, החליפו לי. לא רצו להחזיר את התשלום עבור התיקון,בטענה ש"עשו לי טובה והחליפו לי את המכשיר"רק לאחר הרמת קול של בעלי,זיכו אותי על התשלום. אני לחנות הזאת לא אחזור.
תגובת החנות:
לקוחה הגיעה לחנות עם תקלת קורוזיה במכשיר. הודיעו ללקוחה מראש (ואף כתוב בתעודת אחריות) כי אין אחריות על קורוזיה.
ניסו לתקן ללקוחה את המכשיר ואף הודיעו לה שאין אחריות על התיקון כלל וכי יתכן והתקלה תחזור.
לאחר שהלקוחה גילתה כי התקלה חזרה, היא הגיעה בדרישה שנחליף לה את המכשיר ואף הקימה צעקות בחנות.
כיוון שהחנות הייתה עמוסה בלקוחות ניסינו להרגיע את הלקוחה ולהסביר לה שהחלפה לא באה בחשבון כיוון שהמכשיר
יצא תקין מהחנות בעת מכירה וחזר תקול עם קורוזיה לאחר שימוש שלה במכשיר, אך ללא הועיל.
לבסוף על מנת לרצות את הלקוחה, מלפנים משורת הדין, החלפנו לה מכשיר.
כאשר ביקשה זיכוי על התיקון, סירבנו, כי אחרי הכל טכנאי ישב ועבד על ניקוי ותיקון המכשיר.
אך כשבעלה החל לאיים והפחיד לקוחות שהיו בחנותינו, החזרנו להם את כספם על מנת שיצאו מהחנות.
יש לציין כי אף מעבדה אחרת או חנות לא תישא באחריות על קורוזיה. ניסינו לתקן את המכשיר
למרות שהוא לא היה במסגרת האחריות ואף הודענו זאת ללקוחה, מעבדות אחרות משביתות או מסרבות להכניס את
המכשיר במצב כזה לתיקון במעבדה.
ניסינו ללכת כמה שיותר לקראת הלקוחה אך היא הייתה בגישה של "מנסים לעבוד עלי" למרות כל ההסברים שניתנו לה.
ועם כל הכבוד ללקוחה ולבעלה, גם אנו בקינגפון מעדיפים שלקוחות כאלה לא ירכשו בחנותינו שנית.

מוצר:
טלפון סלולרי 595
תמונת משתמש
שם:
מירון
תאריך:
22/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קשה מאד לבטל הזמנה .
בתהליך ההזמנה לא ראיתי שהקניה בתשלומים הינו אם קרדיט .התקשרתי 3 פעמים לבטל את ההזמנה כל פעם נאמר יחזרו אלי אני עדיין ממתין שיחזרו ?!
תגובת החנות:
אם הלקוח היה בודק את תיבת המייל שלו הוא היה רואה שנשלח אליו מייל עם ביטול עסקה
מוצר:
סמרטפון Samsung I9000 Galaxy S גרסה 2.3.3
תמונת משתמש
שם:
Gabriella
תאריך:
01/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שתי מכשירי טלפון סלולרי לילדים שלי בסניף החדש . רק בבית התברר שחסר מטען, אין שום חוברת לתיפול, אין נילון  אל המכשירים. אחד מחם בכלל לא עובד! התקשרתי מייד בחזרה. האיש מחירות ענה לי בקול לא סימפטי, כאלו הוא לא מאמין לי. שחזרנו לחנות באותו סיגנון, לא סליחה, רק חרגשה כבדה, שה לא רק השרות ולי גם המכשירים שקנינו זיופים. 
תגובת החנות:
הלקוחה יצאה מהחנות ושכחה את המטען על הדלפק קבלה. כמובן שכאשר הגיעה לביתה גילתה כי חסר המטען והתקשרה
בצעקות היסטריות לחנות שהמטען חסר. במעמד המכירה הוסבר ללקוחה כי אין חוברת תפעול בעברית למכשירים הנ"ל
ואף נתנו לה לינק להורדת ספרי הדרכה מהאינטרט במהירות וללא שום בעיה.
כאשר הלקוחה התקשרה וטענה כי המכשיר אינו עובד, הסברנו לה כי שכחה את המטען בחנות ובמידה ויש בעיה עם המכשיר
היא יותר מי מוזמנת להגיע אלינו. כאשאר הגיע גבריאלה, התברר פשוט כי לא הטעינה את המכשיר מספיק זמן על מנת לקבל
מספיק זרם חשמל ולהידלק. אחרי טעינה של רבע שעה הוכחנו ללקוחה כי המכשיר תקין.
חובה לציין כי המכשירים שקינגפון מוכרת אינם מזויפים!!! וחוות דעת כאלה ואחרות עלולות לעלות ללקוח כהוצאת דיבה מול בתי המשפט.
אם לקוח מרגיש ממורמר מחווית הקניה אנו יותר משמחים לענות, לעזור ולשפר את השירות שלנו ואף ללמוד.
אך לא נרשה כי לקוחות יפיצו שקרים. המכשירים של הגברת גבריאלה היו תקינים! היא שכחה את המטען בחנות ולאחר האשימה את נציגינו!
וכיצד ירגיש אדם שעונה לטלפון ומותקף בצורה אגרסיבית ובוטה, אפילו אם הוא נציג שירות?! לעיתים הלקוח שוכח כי גם בשעת כעס
נותן השירות הוא אדם, וכי יש למקד נקודתית את הבעיה לשמה הוא התקשר ולא להוסיף דברי נופך, לשון רעה וגידופים אם הוא רוצה לקבל שירות.

מוצר:
Nokia 5250
תמונת משתמש
שם:
Shlomi
תאריך:
31/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע לבית אחרי הזמנה קלה ותוך זמן קצר. כשהמכשיר הגיע התברר שעל המקשים פרט לעברית ואנגלית יש גם ערבית, והעברית מודבקת בצורה חובבנית ולא מקצועית על הערבית כך שלא ניתן להבין כהלכה את האותית. התקשרתי לחנות ודברתי עם המנהל שלא התנצל ואמר שזה כתוב באתר ושזו בעייה שלי. לאחר בערך רבע שעה של צעקות בטלפון הוא הסכים שאשלח לו את המכשיר לחנות והוא יבטל לי את העיסקה. כשאמרתי לו שזה לא הגיוני שאני אשלח את המכשיר ושהוא צריך להביא שליח שיחליף לי את המוצר הוא אמר שזה בלתי אפשרי לשלוח שליח ואין כזאת אופציה.
למיטב ידיעתי, כשמשלמים לשליח הוא יגיע לכל מקום שתגיד לו, אבל כנראה שאני טועה.

עכשיו אני תקוע עם מכשיר לא תקין שהדרך היחידה שלי לפתור את הבעייה היא לשלוח את המכשיר חזרה ולקנות מכשיר מחנות אחרת.

הישמרו מהחנות הזו כמו מאש, ואם כבר אתם קונים שם, שימו לב היטב לאותיות הקטנות שהם לא מזהירים לגביהם (למרות שבטלפון הוא אמר לי שכן הזהירו אותי- דבר שהוא לא נכון בעליל).
תגובת החנות:
שלומי ביצע הזמנה דרך אתרנו. יש לציין כי על מנת להזמין את המוצר באתר יש להיכנס אליו ואז מופיעים כל הפרטים לגבי המכשיר.
כאשר שלומי ביצע הזמנה ככל הנראה הוא אינו שם לב כי מצוין באתר כי המכשיר מגיע עם מקשים באנגלית, עברית וערבית.
אנו מתנצלים על התנהגותו הגסה של אותו נציג, והדבר אינו יחזור בשנית. אך יחד עם זאת, כאשר הציע הנציג לשלומי
להחזיר את המכשיר ולקבל זיכוי מלא ושלומי סירב כי אינו רצה לשלוח את המכשיר בדואר, הוצע לו פיצוי העולה על סכום המשלוח
(12 ש"ח) בסך 49 ש"ח שאנו נשלח לו בחזרה או תוספת של 12 ש"ח בגובה התשלום בדואר.
ככל הנראה ששלומי סירב ואל מול עיניו עמד רק נושא המקשים ו"הניסיון" שלנו כביכול להטעות אותו ולגרום לו לעוול.
אנו מתנצלים על התנהגותו של נציגנו בזמן שיחתו עם שלומי, אך יחד עם זאת לקוח שאינו מתיימר לקבל פיתרונות (אנו לא עובדים
עם חברת שליחויות כפי שהובהר לשלומי במהלך השיחה) אין אנו יכולים לעזור לו ולפתור לו את הבעיה.

מוצר:
טלפון סלולארי 2220
תמונת משתמש
שם:
נועם
תאריך:
17/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות(סניף רמת גן) , יום שישי קצת אחרי שלוש (מבירור שערכתי לפני עם אחד הנציגים נאמר לי שהחנות נסגרת ב3 וחצי).
נכנסתי לחנות וניגשתי למוכרת, הייתי לקוח יחיד בחנות.
כבר בתחילה היה ניתן להרגיש שהמוכרת לא ממש שמחה לראות לקוח נכנס לפני סגירה וכך גם היתה ההתנהלות במכירה.
לאחר שביקשתי לרכוש את המכשיר הודיעו לי שהמכשיר שצויין באתר כולל תמיכה בעברית ושאם ושעדיף לי לקחת מכשיר עם תמיכה מלאה (תוספת של 200 ש"ח).
כיוון שמאוד רציתי את המכשיר החלטתי לא לתת ל200 ש"ח לעמוד בפני.
קיבלתי את המכשיר להתרשמות אך נאמר לי שאסור להדליקו, חובה לשלם קודם, דרישה מוזרה אבל שיהיה.
המכשיר היה מלא טביעות אצבע, והכיסוי של המסך נותק ממנו.
לאחר ששילמתי והדלקתי את המכשיר, גיליתי שהמסך אינו מסך הבית של HTC בעל ממשק הסנס. כלומר, מישהו כבר שינה את הרקע או שאולי שינה הגדרות, בקיצור זה לא מה שרציתי.
ביקשתי לבטל את העסקה ומיד המוכרת הצהירה שאינה יודעת לבטל עסקאות וכראה למוכר אחר שניסה להחזיר את הטלפון לקדמותו ולא הצליח.
לבסוף ביטלתי את העסקה 5 דקות לאחר שקניתי.

חווית הקנייה שלי: במהלך כל הקנייה הרגשתי כאילו אני קונה מכשיר בשוק, ועוד שהמוכרת עושה לי טובה שהיא מוכרת לי מכשיר שעולה אלפיים שקל, כאילו אני לא הלקוח.
קיבלתי מכשיר שנראה כי מישהו כבר נגע בו קודם, שינה הגדרות, נגע במסך, ממש כמו מכשיר תצוגה, והכי חשוב, לא היה את ממשק הסנס של HTC שבגללו רציתי את המכשיר.

לא זאת היתה הבעיה, הייתי מוכן לקחת מכשיר אחר או להחליף, או למצוא פשרה כלשהי אבל היחס המזלזל של המוכרת דאג שלא אחשוב פעמיים לפני שביטלתי את העסקה ואמרתי שלום ולא להתראות.
תגובת החנות:
הלקוח הגיע לחנות ביום שישי בשעה 15:20, החנות נסגרת בשעה 15:00 (כפי שכתוב באתר). למרות שהחנות כבר הייתה סגורה קיבלנו את הלקוח. בדף האתר כתוב כי המכשיר המכשיר מגיע עם תמיכה בעברית ויש תוספת עברית בסך 199 ש"ח כך שהאינפורמציה הייתה בפני הלקוח עוד מלכתחילה כאשר בדק בביתו עלות מכשיר. כמו כן כאשר הלקוח הגיע, אחרי שעות הסגירה, וביקש מכשיר טענו בפניו כי כרגע אין בידינו מכשיר ללא עברית, אלא מכשיר עם עברית מלאה בנוסף לזה הצענו ללקוח במחיר של תוספת העברית מגן מסך וסיליקון יחד עם העברית כיאה לחנות שמכבדת את עצמה. הלקוח הסכים והתחלנו בתהליך המכירה. במהלך המכירה ביקש הלקוח להדליק את המכשיר הסברנו לו כי המכשיר חדש ומכשירים חדשים אנו לא מדליקים. הוא שאל אם במידה ויהיה משהו לא תקין במכשיר אחרי המכירה מה נעשה? ענינו כי או שנחליף מכשיר או שנבטל עסקה- מה שהלקוח יעדיף. אחרי המכירה הלקוח הדליק וראה כי המסך הראשי הוא לא מסך הSENSE הקבוע אלא מסך אחר שהטכנאי שלנו החליף לאחר התקנת העברית. הלקוח ביקש להחליף למסך הSENSE המוכר או לבטל את העסקה. כיוון שהמוכרת אינה מוסמכת לבטל עסקאות, היא קראה לנציג מעליה שיבטל העסקה. גם שהנציג הגיע, ביקש נועם שינסה להחליף את המסך למסך הSENSE הראשי אך גם הוא לא הצליח. נועם ביקש לבטל עסקה וביטלנו. נועם שכח לציין כי הוריו חיכו לו מחוץ לחנות והוא מיהר כל כך שביקש שנזדרז. השירות שקיבל היה שירות מעולה. אף אחד לא זלזל בו, בייחוד על אחת כמה וכמה שהוא הלחיץ את המוכרת ואת בעל העסק שהיה נוכח במקום. כאשר נועם יצא מהחנות הוא עוד אמר: " אני מצטערת שאני ככה, כי אני ממהר.אבל אני אחזור אליכם שבוע הבא כשיהיה לי יותר זמן". לקוח שקיבל יחס מחפיר ומזלזל לא יתנצל ולא יודיע כי יחזור לחנותנו לקניה חוזרת...
מוצר:
סלולרי desire HD
תמונת משתמש
שם:
אלון
תאריך:
16/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר בסניף החדש ברמת גן. לפני הקניה ביררתי לגבי המלאי ושמרו לי טלפון אחד על שמי. הבחור בטלפון היה מאוד ידידותי וסיפק תשובה לכל שאלה. בחנות עצמה השירות היה סביר, כנראה היה אף יותר טוב אם כאשר אין עומס בחנות.
רצינו לרכוש שוב, כל שהיינו צריכים לעשות הוא לתת את רשימת המכשירים שאנו מעוניינים בהם והבחור בטלפון דאג שהם יחכו לנו בסניף ביום למחרת. סה"כ היה מאוד נוח להזמין, השירות היה טוב, אבל אני לא יכול להעריך זריזות משלוח כי אספנו את הטלפונים בעצמנו.
מוצר:
טלפון סלולארי
תמונת משתמש
שם:
מארק
תאריך:
13/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לסניף ברמת גן לאחר תיאום טלפוני וההזמנה חיכתה לי עפ"י כל הפרטים והדגשים שביקשתי.השירות של אבי רעות ושאר הצוות היה אדיב ומקצועי. פינקו אותנו עם אביזרים ותוספות והיו סובלניים לכל השאלות והתהיות שלנו לגבי סוגי הכיסויים/מדבקות/מטענים וכו'
בניגוד לחנויות אחרות כאן קיבלנו מטען מקורי של סמסונג.
התרשמתי מאוד לטובה ואחזור שוב ברכישה הבאה.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s
תמונת משתמש
שם:
anton
תאריך:
04/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חלק מהסכום היה אמור להיות משולם על ידי בן אדם אחר באשראי, והשארית במזומן.
לאחר מספר שיחות עם כמה מעובדי החנות בתל אביב, סוכם ואומת שאני משלם חלק מהסכום בכרטיס אשראי בטלפון ומגיע לחנות להשלים את הסכום במזומן ולאסוף את המכשיר.
כאשר הגעתי מחיפה(!!) לחנות ברמת גן (לשם המליץ לי אחד העובדים להגיע), נאמר לי שלא ניתן לבצע את העסקה, כי בעל הכרטיס חייב להיות נוכח. הסברתי לבחור ולעובדים נוספים בשני הסניפים שסיכמתי כבר את הכל עוד מהיום שלפני, אבל קיבלתי סירוב פעם אחר פעם. היחס היה מינימלי וגרוע, היה מאוד קשה להשיג את החנות בטלפון ובאופן כללי הרגשתי שאני קונה גרעינים במכולת ולא מכשיר של כמעט 3 אלף ש"ח. בקיצור גועל נפש. עזבתי את החנות בידיים ריקות והלכתי לקנות במקום אחר, בו המחיר גבוה אבל שווה שאת החוויה.
מוצר:
מכשיר סלולרי Galaxy S 2
תמונת משתמש
שם:
אנה
תאריך:
01/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי בבוקר לחנות לבדוק מלאי, בקשתי לשמור לי מכשיר עד הערב, בערב מכשיר חיכה לי עם השם שלי שמור בצד. ענו לי על כל ה1000 שאלות שלי, עזרו לי בסקירה ראשונית של המכשיר, עומנם חנות קטנה אבל יחס אישי. חשוב להם שתחזרו. ממליצה בחום, אחזור לקנות אצלם גלקסי 3 בעתיד :)
מוצר:
פלפון s2
תמונת משתמש
שם:
Eli
תאריך:
28/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את מכשיר הHTC והייתי רוצה לציין שאני מאוד מרוצה מהשרות שניתן לי על ידי דוד וחיים.אני ממליץ עליהם בחום רב.

אין לי שום ספק, כי אחזור לרכוש מkingPhone בהמשך.

המון תודה על היחס והשירות, האדיבות ומצפה לראותכם ברכישה הבאה.

תודה
אלי
מוצר:
פלאפון Sensation
תמונת משתמש
שם:
הלל
תאריך:
15/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה למכשיר סלולרי אך החזרתי אותו מייד עם קבלתו מאחר והוא לא תאם את צרכיי החלפתי אותו במכשיר אחר, ולשביעות רצוני המלאה. זכיתי לטיפול מקצועי ומהיר מחיים, נציג המכירות. חיים העניק שרות מופתי, מקצועי ובשקיפות מלאה.
שמח להמליץ על החנות.מחירים הוגנים, שרות מקצועי ומשלוח מהיר. כל הכבוד!
ד"ר הלל אביחי
מוצר:
טלפון סלולרי Q9
תמונת משתמש
שם:
redd972
תאריך:
12/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בקינג פון את הסוני ARC שלי, המחיר היה הוגן,ונמוך יחסית לחנויות השונות. הצוות בחנות היה בקיא ומקצועי בכל הנוגע למכשיר ולמאפיינים. חוצמיזה,שהמקום נעים יש מבחר של מכשירים ומוצרים נלווים ומדיניות הצ'ופרים מפנקת!
מוצר:
SmartPhone Arc
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
09/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני מספר חודשים רכשתי את המכשיר הסלולרי בחברה. מהמכשיר עצמו אני מאוד מרוצה, גם המחיר ותהליך הרכישה היו נוחים למדי. אני מתעלם לרגע מכך שחלק מהמקשים מגיעים עם אותיות סיניות, כי אחרי הכל המחיר השביע את רצוני. הבעיה הייתה ששלושה שבועות לאחר מכן הרטט הפסיק לעבוד. הפלאפון עצמו לא עבר שום מכה או חבטה. במהלך הזמן בו הסתובבתי עם הטלפון, יצא לו לחטוף מכה קטנה. כשהגעתי לחנות על מנת לבקש שהאחריות תכסה לי את הטיפול בתיקון הרטט, נאמר לי שיש סימנים כי הפלאפון עבר הרבה חבטות ונפילות, למרות שבפועל הרטט הפסיק עוד לפני ומאחר והפלסטיק של הטלפון כל כך זול הוא יצר מראה בלוי אשר נוצר ממכה קטנה וכמה שריטות של מחזיק מפתחות. שילמתי על התיקון בלית ברירה ועכשיו אני מבין שאכלתי אותה כי כל תיקון עתידי יעלה לי כסף מאחר והחנות תמצא דרכים להתנער מהאחריות. בכלל היה יכול להיות נחמד אם היו מתקשרים להודיע לי שהטלפון תוקן מבלי שאצטרך לקפוץ לחנות אחרי שבועיים בעצמי כדי לגלות זאת. אני לא רואה מה יימנע מהם להעיר לי על אותה שריטה בכל פעם שאצטרך תיקון. למזלי אני שומר על הפלאפון בצורה טובה ואני לא רואה צורך לחזור למעבדת השירות של החנות. חוץ מזה אני מרוצה מכל השאר.

תגובה לתגובת החנות -
1. אני לא התלוננתי בנוגע לאותיות המופיעות על המקשים. כמו שאמרתי, שמחתי מהמחיר הזול (שאפילו כעת זול בכמעט 30%) ולכן זה לא עניין אותי. מבחינת מחירים, החנות מקבלת ממני 5 כוכבים.
2. המכשיר לא הכיל סדקים או שברים, כל טענה שכזו היא או שקר, או בילבול של המוכר. מההתרשמות שלי, מדובר בנסיון להוציא אותי כאחד המנסה להכפיש את החנות. עוד אני אוסיף, שכבר בחוות הדעת שלי על מוצר עצמו כשבועיים לאחר הקנייה, ציינתי שאחד החסרונות הראשונים אשר ניתן לשים לב אליהם הוא הפלסטיקה הזולה של המכשיר.
3. המחסור ברטט לא הפריע לי כלל, הבעיה החלה ברגע שהיה לי צורך בו. בשל האופי העצלני שלי, הפקקים, מחסור החניה בת"א והעובדה שיש לי חיים ועבודה העדפתי לדחות את התיקון. שאגב, הסכמתי לשלם עליו עוד ברגע שהגעתי חנות לשם דיווח על תקלה. שם אמרתי שאני מוכן לשלם ואני מקבל את תנאי האחריות עליהם חתמתי מראש. רק התבאסתי לאחר מכן כי הבנתי שמדובר בפירצה להתנערות מאחריות עתידית.
4. בכלל אין לי מענה קולי בטלפון.
5. אין לי שום דרך להגיב לדו"ח המעבדה, מאחר ואין לי ידע מקצועי או היכולת לבדוק את המכשיר בעצמי. מה שכן, לפני התקלה, הטלפון לא נפל או נחבט מעולם. בכלל, אני מאוד שמרן בנוגע למוצרים אותם אני רוכש. בנוסף, המכשיר לא נשבר, אפילו לא פגום, עובד כמו חדש ונראה מצוין.

ודבר אחרון, שמי אוריין ולא "אורין" ואני בן 25 ולא בן 16. כנראה מדובר בעוד נסיון להציג אותי כצעיר ולפגוע בכושר שיקול הדעת והאחריות שלי.

אני מודה ל"קינג פון" על הטיפול האדיב, חווית הקניה הנוחה והמחיר ההוגן. בסה"כ התלוננתי על האפשרות שהחנות תתנער מאחריות בעתיד.
תגובת החנות:
כאשר אורין רכש את המכשיר הוא ראה שחלק מהמקשים מגיעים עם אותיות סיניות
אני לא מבין מה בסיבה שהוא מתלונן על זה רק אחרי 4 חודשים
2 כאשר אורין אומר "במהלך הזמן בו הסתובבתי עם הטלפון, יצא לו לחטוף מכה קטנה"
כאשר אורין הגיע לחנות עם המכשיר לבדיקה המכשיר היה חבול עם סדקים ושברים ולא "מכה קטנה"
3 אם המכשיר התקלקל אחרי 3 שבועות למה לבוא אחרי 4 חודשים? או לפחות להתקשר להודיע?
4 ניסינו ליצור קשר עם אורין לגבי המחיר של התיקון אבל תמיד שהתקשרנו מספר פעמים היה מענה קולי
ככה שלא יכלנו לומר לו
שמחיר התיקון הוא 120 ש"ח ושהמכשיר תוקן אז שוב אני לא מבין על מה הוא מתלונן
5 יש דוח מעבדה שאומר במפורש כתוצא מנפילה של המכשיר המנוע של הרטט נחבל
ונשבר מהבסיס שלו
מה שאורין בן 16 בחר לעשות זה לפנות לזאפ ולרשום חוות דעת זאת
KING-PHONE נותנת את השירות הטוב ביותר לאלפי לקוחות מרוצים
ותמשיך לתת.

מוצר:
טלפון סלולרי Zylo
תמונת משתמש
שם:
יצחק
תאריך:
01/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון נייד Nokia 6131 דרך האתר והלכתי להביאו מהחנות בת"א. תוך פחות משלושה חודשים הטלפון נהרס "פתאום" - פשוט לא נדלק יותר. כל הניסיונות לסדרו (החלפת בטריה וכו') לא צלחו בחנות. בחור בשם חיים ביקש ממני להשאיר את הטלפון אצלו לתיקון ושיצרו איתי קשר. חודש ושבוע אף אחד מהחנות לא יצר עמי קשר חוזר.
כשהתקשרתי בעצמי לאחר כזו תקופה ארוכה הסתבר שאיבדו את הטלפון שלי. בהתחלה האושמתי ש"בכלל לא השארת את הטלפון", "הטלפון לא אצלנו" וכו', אך למזלי טופס התיקון עדיין היה ברשותי כהוכחה.
רק כשהגעתי לחנות לדרוש את הטלפון בחזרה, ולאחר שטירטרו אותי להביא את טופס התיקון המקורי (צילום צבעוני לא היה מספיק טוב..) - כחודש וחצי מיום התיקון הראשון - קבלתי מכשיר חדש במקום.
המכשיר החדש שקיבלתי הפסיק לעבוד תוך יומיים, פעם נוספת שאני מטורטר - הרמקול הפסיק לעבוד בו (עוד לא הספקתי להסיר את הניילון מעל המסך...). חשוב לציין שבפעם השלישית שהגעתי לחנות קיבלתי ישר טלפון אחר במקום, אך המסקנה היא שלעיתים מחיר זול הוא ביטוי למוצרים באיכות נמוכה. היזהרו.
מוצר:
טלפון נייד 6131
תמונת משתמש
שם:
amir
תאריך:
31/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוכרים לא אמינים.
למרות שבאתר כותבים מחיר אחד, אחרי שביצעתי את ההזמנה, הם התקשרו אלי וביקשו עוד כסף, בטענה שאי אפשר לשלוח את המוצר בדואר !
ניסיתי להסביר להם שזה מנוגד למה שכתוב באתר, שם הם כותבים במפורש מחיר כולל משלוח בדואר, אבל הנציג היה לא אדיב, לא מנומס ולא סובלני ותוך דקה הוא שפוט ביטל לי את ההזמנה !
זה לא שירות, ולא אמינות.
כשמישהו מוכר אייפון עם סים פרי מהמפעל, אתה צריך להאמין לו שהסים פרי הוא מהמפעל ולא פריצה מקומית. אם הוא לא אמין ברמת המחיר שכתוב באתר לעומת המחיר שהוא דורש, איך תאמין לו לכך שהסים פרי אינו פריצה מקומית ?....

בקיצור - לא לקנות שם !
מוצר:
אייפון 4
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
11/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
צפריר
תאריך:
10/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי הרבה זמן מכשיר קטן קומפקטי חכם ויפה
אחרי סריקה בזאפ,היגעתי לחנות הזו.
היגעתי לראות בעיניים את המכשיר לגעת בו לחוש אותו.
ידעתי שזה מה שאני מחפש.
אחרי כמה ימים חזרתי וקניתי את המכשיר.6.4.11

רוני וחיים נתנו שרות לעניין.

עד כה-המכשיר עושה את עבודתו יפה מאוד:
מערכת הפעלה אנדרואיד 2.2 חזקה,
משקל המכשיר 88 גרם-ממש לא מורגש.
המסך יפה חד נקי
הטאצ' במכשיר ממש כייף
אין לי אצבעות ממש קטנות-והתרגלתי ללחוץ נכון..עניין של אימון,

חיסרון אחד שאני מרגיש עד כה- הרטט שלו ממש חלש.

בסהכ:יצירת מופת של סוני אריקסון.

צפריר
מוצר:
Sony Ericsson Experia X10 Mini experia x10 mini
תמונת משתמש
שם:
סרגיי
תאריך:
06/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון של Samsung דגם S3370E ב- King Phone
איש מכירות שדברתי איתו היה מאוד נחמד ועזר לי בכול נושא....
אבל !!!
טלפון הגיע עם אריזה שהיתה פטוחה ומטען של טלפון היה לא מקורי של סמסונג!!!
טלפון בגלל המטען לא היה נטען עד 100% אפילו ב 24 שעות!!!
חשבתי בעיה בסוללה. החלפת סוללה לא אזרה
ורק אחרי שקניתי מטען חדש ביעה נפתרה!!!
****
לאחר שהמשווק קרא את תלונתי, יצר קשר, התנצל ופתר את הבעיה לשביעות רצוני(!!!).
עכשיו הייתי רוצה לעלות ציוני בדירוג של חנות זו אבל איו אופציה כזה בזאפ...
מוצר:
טלפון סלולרי Samsung Mini Touch S3370E
תמונת משתמש
שם:
Sivan
תאריך:
26/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר זמן רב שחיפשתי מקום איכותי לרכוש בו את מכשיר ה-HTC Desire HD, ולאחר שמישהו שרכש באותה החנות את אותו הדגם המליץ לי על קינגפון - חיפשתי מידע וחוות דעת על החנות באינטרנט והכל נראה כשורה.

לאחר שיחת טלפון קצרה עם חיים, אחד העובדים בחנות, שבמהלכה ביררתי האם המכשיר קיים במלאי והאם יש ברשותם רכיבים היקפיים שאני זקוקה להם, הגעתי לחנות עצמה.

השירות היה מעל ומעבר למה שציפיתי - המכשיר הגיע חדש לחלוטין, בדקנו יחד שהכול עובד, וחיים אף התקין לי מקלדת בעברית עוד בחנות עצמה. מצאתי במקום גם כיסוי איכותי ומדבקה למסך - דברים שלא פשוט למצוא בארץ עבור מכשיר כמו HTC.

אני יודעת שאת הפלאפון הבא שלי אני אקנה בדיוק מאותה החנות, גם בגלל המקצועיות, גם בגלל השירות האיכותי וגם בגלל היחס והאכפתיות. אין הרבה מקומות כאלו בארץ - באמת כל הכבוד. מומלץ.
מוצר:
פלאפון Desire HD
תמונת משתמש
שם:
גרשון
תאריך:
21/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות ואמינות לדוגמא. חנות קטנה פיזית אך גדולה ביחס באמינות ובמחירים הנמוכים. בזמן שהמתנתי בתור, ראיתי את חיים מסביר לכל לקוח בסבלנות על כל שאלה, לא פלא לראות כל כך הרבה לקוחות בחנות. כן ירבו כמותם בישראל.
מוצר:
טלפון סלולארי 2720
תמונת משתמש
שם:
zoro
תאריך:
14/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט חבל. אני ניסיתי ליצור קשר עם החנות כמה פעמים אתמול והיום. או שתפוס או שלא עונים. זה כבר מעצבן. בכל מקרה, בניסיון האחרון ליצור קשר הם ענו לי. שאלתי אם אפשר לבצע הזמנה בטלפון- נאמר לי שלא. באתר מצוין במפורש שניתן לבצע הזמנה טלפונית. פרט לכך, כששאלתי איך מבצעים בחירת צבע, היה רשום כי אי אפשר והדגם קיים בצבע הסטנדטרי שלו. בעוד שבאתר היה מצוין כי הדגם קיים בשלושה צבעים. חבל שאין התאמה בין מה שכתוב באתר לבין מה שהמוכרים אומרים. אחרי שעה בדקתי את האתר ופתאום רשום כי המוצר אזל במלאי. ולוקחים תוספת של 69 ש"ח על מנת לקבל את המכשיר בצבע הסטנדרטי. ממש מעצבן. לא ממליצה לקנות שם.
מוצר:
סלולרי C3-00
תמונת משתמש
שם:
noa
תאריך:
02/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה בחום, שירות ברמה גבוהה, כל אחד שדיברתי עימו בחנות ואח"כ גם בטלפון היה אדיב מקצועי ואמין, בקצרה אספר קניתי מכשיר אייפון 4 המחיר בקינגפון היה הכי זול המוכר חיים היה מקסים כמו שכבר הזכירו בתגובות לפניי, ופינק אותנו במתנה, וגם לאחר הקנייה השרות היה מעולה כאשר ללא שום בעיה באו לקראתי ושינו לי את התשלומים , ברצוני להודות במיוחד לחיים כן יירבו כמוכם.
אחזור לקנות בקינגפון וגם המלצץי לכל חברי

מוצר:
טלפון נייד IPHONE 4
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
27/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
דני
תאריך:
09/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי בירורים רבים הגעתי לקינג פון, וקיבלתי שירות מעולה!
החנות היחידה שהמחיר שרשום הוא המחיר האמיתי! בלי אקסטרה על מערכת בעברית וכל השאר! מה שרשום זה מה שזה.
משבר לכך, המוכר עם סבלנות לכל השאלות שלי (בן אדם שאין לו מושג בטלפונים וכו').
נראה שזאת החנות היחידה שעושה כבוד ללקוח ובכלל שם שמעו על שירות ללקוח.
חוויה.
מוצר:
סוללרי wildfre
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
02/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply