דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

‎קינג פון‎ ‏(KingPhone)

סלולאר ואביזרים (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
קינג פון
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2010
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקינג פון ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
172
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
87
5
80
נמצאו 172 חוות דעת גולשים על קינג פון
תמונת משתמש
שם:
itai
תאריך:
11/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוזרים ממשחק כדורגל ורואים שנשבר המכשיר... מבאס. ואז רואים שהאחריות נגמרה לפני חודשיים, ממש מבאס. ואז מגיעים לפלאפון ואחרי חצי שעה המתנה וחצי שעה של נסיון למכור לך מכשיר חדש שאתה לא צריך הם מודיעים לך שהתיקון יעלה 500 ש"ח ויקח ארבעה ימים... זה כבר לא מבאס זה ממש מרגיז. הפתרון- הגעתי לקינגפון, 150 ש"ח תיקון, ותוך רבע שעה המכשיר המתוקן אצלי ביד (ואפילו יש חניה באפור ברחוב המבדיל דקה משם). מומלץ בחום.
מוצר:
סלולר N85
תמונת משתמש
שם:
מאור
תאריך:
04/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המכשיר מאוד מרוצה ממנו לאחר כמה חודשים (היום) נסעתי לקינג פון לתקן תקלה במכשיר (המחשב לא מזהה את הגלקסי)הסברתי למוכר על הבעיה וקיבלתי תשובה לא מקצועית המוכר אמר שיש את הבעיה לכולם בגלל שזה מכשיר פרוץ (הבעיה לא הייתה כשקניתי את הגלקסי) מבירור ברשת זה בעיה נפוצה בגלקסי שדורשת החלפת USB התיקון כלול במסגרת האחריות סתם נסעתי לשם עכשיו אני צריך לשלם בחנות בחיפה 150 ש"ח על ההחלפה (נדהמתי כשראיתי פה את התגובה של קינג פון לא אמרו לי שום דבר על התיקון 99 ש"ח זה שום דבר בהחלט שהייתי מוכן לשלם כמו שאמרתי קיבלתי שירות בלתי מקצועי בקיצור נפנפו אותי מהחנות נכון לעכשיו עדיין לא תיקנתי את הבעיה)
תגובת החנות:
הלקוח הגיע לחנות ואמר שיש לו בעיה בחיבור הטלפון למחשב
לאחר בדיקה במעבדה שקע ה usb במכשיר שבור!
דבר זה קורה במקרה של שימוש לא נכון חיבור הפוך של הכבל או המטען בצורה חזק ובצורה לא נכונה
נאמר לו שבגלל שהמכשיר נקנה דרכנו התיקון יעלה לו רק 99 שקל ויבוצע על המקום
הוא לא הסכים וטען שזה השמתנו שהשקע שבור! עצוב מאוד שהוא חושב ככה
חבל שהרגיש ככה והלך למקום אחר ושילם גם יותר
קינג-פון נותנת את שירות המעבדה והמכירה הטוב והמהיר ביותר וכמובן הזול ביותר.
מוצר:
מכשיר סלולארי GALAXY 2
תמונת משתמש
שם:
efi
תאריך:
22/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי עם אימי את ההזמנה לראשונה לפני כשבועיים דרך האינטרנט, לאחר שיחה קצרה עם עובד בחנות מכיוון שהיו לנו מספר שאלות קטנות(שקיבלו מענה ללא בעיות). יום לאחר מכן צלצלה אלינו בחורה נחמדה מהחנות שהודיעה לנו כי אין את הסלולארי שביקשנו במלאי, כך שהיא מבטלת את ההזמנה על מנת שלא יחייבו אותנו עדיין, ושתיצור איתנו קשר ברגע שהמשלוח יגיע. אפשר לומר שלמרות שאמרה לנו כי תיצור איתנו קשר, הצקנו להם לא מעט בעניין, וכל כמה ימים חייגנו ושאלנו בנוגע למשלוח.
אתמול התקשרה אל אימי אותה נציגה והודיעה לה כי המשלוח הגיע. אימי חידשה את ההזמנה, וכבר היום המכשיר הגיע. שתינו היינו באמת המומות כשראינו את החבילה. לא היה חסר בה דבר, ויותר מזה, היינו אפילו יותר מופתעות לטובה כאשר גילינו כי קיבלנו במתנה גם מגן מסך!
שירות מצוין. אין שמחה ממני כרגע(:
מוצר:
סלולארי Xperia pro
תמונת משתמש
שם:
תמיר
תאריך:
10/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחודש אוגוסט רכשתי בחנות שני מכשירים סמסונג ןhtc הhtc ביום הקניה בהגיעי הביתה הפסיק לעבוד חזרתי לחנות והם עשו עדכון תוכנה לאחר כשלושה חודשים המכשיר התחיל להשמיע רעשים חזקים בזמן שיחה מסרתי את המכשיר לבדיקה לאחר כמה ימים נאמר לי שהמכשיר התעקם והפומית שלו לא תקינה החליפו לי אותה שילמתי 400שח באותו יום חזרתי לחנות כי התיקון לא עזר לאחר כמה ימים אמרו לי שהמכשיר תקין לקחתי את המכשיר אך עדיין לא היה תקין כך במשך שלושה חודשים הריצו אותי בתוענות שווא ובסוף אמרו לי כי לא ניתן לתקן את המכשיר ביום רביעי8.2.12 לקחתי את המכשיר למעבדה של htc בהרצליה שם נאמר לי שהמכשיר באחריות יצרן ותיקנו לי אותו באותו היום ללא עלות אני רוצה לומר שאת החוויה שעברתי בקינג פון לא אשכח לעולם ולא אמליץ לאף אחד ליקנות בחנות זו
תגובת החנות:
מר תמיר היקר לא אומר את האמת בכלל
תמיר הגיע לחנות שהמכשיר עקום כמו בננה ושבור. שברים בלוח לידע כללי בנו הקטן של תמיר משתמש המכשיר
הוצא לתמיר עלות תיקון של 400 ש"ח לתקן את המכשיר החלפת לוח ופלסטיקה! הוא היה שמח מאוד והסכים לתקן
לאחר 24 שעות בא לקחת את המכשיר היה מאוד מרוצה ובדק שהכול עובד מצוין לאחר חודש וחצי!! תמיר פנה למעבדה
בדרישה ועדין יש רעשים בזמן שיחה!! ולא לאחר יום!! כמו שאמר!!
תמיר גם לא אמר שקיבל החזר מלא!! של 400 ש"ח על התיקון וגם כול החלקים נשארו אצלו!!
גם קיבל אחזר מלא על התיקון ששילם וגם הכול החלקים נשארו אצלו!
איפה אנחנו לא בסדר פה? קינג-פון נותנת את השירות הטוב יותר! והמהיר ביותר תודה

מוצר:
מכשיר סלולרי disire hd
תמונת משתמש
שם:
segal_or
תאריך:
24/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי היום מכשיר טלפון מסוג סאמסונג GIO בחנות הממוקמת ברמת גן, לאחר שעשיתי בדיקת מחירים באינטרנט ויצא שקינג פון הכי זולים. ניגשתי לחנות וקיבלתי שירות מצויין, ממש התרשמתי לטובה והרגשתי שאני צריך לשתף ולציין את זה באתר. אני מרוצה מהמכשיר ובטוח שאחזור ולהזמין דברים מהחנות.
מוצר:
פלאפון gio
תמונת משתמש
שם:
avi
תאריך:
30/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למרות שבזאפ ובאתרם נאמר שמהמכשיר עולה 908 ש"ח כשהגעתי לחנות לבצע את הרכישה נאמר לי שאני צריך להוסיף עוד כ-100 ש"ח על עדכון תוכנה (תמיכה מלאה בעברית) כשציינתי שאין לי צורך בכך נמנעו מלמכור לי את המכשיר.
מוצר:
סלולרי gio s5660
תמונת משתמש
שם:
דיאנה
תאריך:
27/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפי בקשתכם מציינת בתגובתי רק עובדות:
בתאריך 20/6/2011 רכשתי מכשיר נוקיה 2690 בחנות קינג פון. ב20/11/11 המכשיר הפסיק לעבוד, כאשר ניסיתי להדליק נשמע זמזום ואז נכבה. המכשיר לא נפל ולא קיבל מכה.
התקשרתי לקינג פון ואמרו לי לשלוח אותו. שלחתי בדואר רשום מקרית ביאליק לרמת גן.
אחר שבוע התקשרתי פעמיים עד שקיבלתי תגובה שהמכשיר נפל וקיבל מספר מכות ולא ניתן לתקנו והם יכולים לצלם ולשלוח לי תמונה במייל. לפני ששלחתי מכשיר לא היו עליו סימנים של מכות. לצערי לא צילמתי את המכשיר לפני השליחה. בחנות דיברו אלי בצורה גסה ופעמיים ניתקו את הטלפון.
המכשיר עלה לי 300 ש"ח ואם היו עליו סימנים של מכות לא הייתי שולחת אותו בכלל, מכיוון שאני צריכה לשלם דמי משלוח וזה לא משתלם לי מבחינה כלכלית.
ביקשתי מהם לשלוח בחזרה את המכשיר כדי לבדוק אותו.
עם המכשיר שלחתי מכתב לקינג פון וכשביקשתי לברר על המכתב התגובה שלהם הייתה שהמכתב נזרק והם לא שומרים מכתבים.
הפניתי תלונה לאתר זאפ ובעקבות התלונה התקשר אלי נציג של החנות "קינג פון" בבקשה לא לפרסם את התגובה והבטיחו לשלוח מכשיר אחר. הסכמתי ופניתי בבקשה לזאפ לא לפרסם את התגובה.
עבר חודש ועדיין לא קיבלנו שום מכשיר. לא חושבת שנקבל.
לחנות הזאת אני באופן אישי לא אתקרב.
תגובת החנות:
הלקוחה שלחה אלינו מכשיר לתיקון המכשיר הגיע למעבדה במצב מאוד קשה סימני נפילה שברים בפינות כתוצא מכך המכשיר לא נדלק סדק בלוח!! עדכנו את הלקוחה וישר התחילה לצעוק על נציג השירות הלקוחה אימה בדרישה שאם לא נתקן תמכשיר היא תרשם חוות דעת רעה דבר זה לא מפחיד אותנו זאפ הוא כלי שימוש מאוד טוב במצב הזה הלקוחה גם לא אמרה שהמכשיר נשלח אליה בחזרה ולא חויבה על המשלוח קינג-פון נותנת את השירות והאחריות הטובה ביותר

מוצר:
טלפון סלולרי 2690
תמונת משתמש
שם:
Liron
תאריך:
18/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גילוי נאות: לא הצלחתי אפילו להזמין את המוצר מהחנות ולכן חשוב לי לתת ביקורת.

המקרה מתחיל ביום שישי האחרון בערב בזמן שהחנות הייתה סגורה ביצעתי הזמנה מהאתר של שתי יחידות HTC Sensation XE ויחידה אחת של Nokia E6, המחירים היו אטרקטיביים ותנאי התשלום נוחים.
בחרתי בתשלום בכרטיס אשראי (פרטי הכרטיס יימסרו בטלפון) ובחרתי משלוח לביתי על ידי שליח כפי שמוצע באתר.

יום ראשון (היום) המתנתי עד שעות הצהריים המוקדמות וכשהייתי צריך לצאת התקשרתי לחנות כדי לסגור את העסקה, ראשית ענה לי בחור שלא הזדהה כלל ושאל אותי מה אני צריך, לאחר שהסברתי לו הוא הציע לי להמתין ומישהו יתקשר אליי ממחלקת הזמנות (הבהרתי לו שאני רוצה לתת את הפרטי אשראי באותו רגע כי אני צריך לצאת), לאחר מכן הועברתי לבחורה כלשהי שגם היא לא הזדהתה.
היא שאלה לשמי ואז אמרה לי ש"אין לה מלאי למשלוח של HTC Sensation XE" ואם אני מעוניין לרכוש עליי להגיע לחנות, לאחר שלא הבנתי את פשר העניין וביקשתי הבהרות היא הסבירה שאין לה מה לעשות והיא לא תשלח לי את המוצרים בדואר ולכן נאלצתי לוותר על הרכישה.

קרוב משפחה שהיה בחדר התבלבל מתשובתה ורצה להתקשר אליהם ואז במשך שעות בערך מ14:30 עד סגירת החנות משלושה מספרים שונים הם לא ענו לטלפון.

בסך הכל יכול להיות שמדובר בחנות מצויינת אבל חוויתי וניסיון הרכישה הכושל השאירו אותי מאוכזב.
מוצר:
טלפון סלולרי Sensation XE
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
18/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
אריק
תאריך:
13/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי בשבוע שעבר במטרה לרכוש מכשיר סמסונג גלקסי S-1. הביאו לי מכשיר שהמספר הסידורי על גב המכשיר אינו תואם את המספר הסידורי שעל האריזה. כששאלתי לפשר העניין קיבלתי הסברים שחלקם נשמעו לי מוזרים ("האריזות מגיעות בנפרד מהמכשירים"...). כשביקשתי מכשיר אחר, אמרו לי שזה המכשיר היחיד במלאי, וזאת לאחר שיום לפני כן בשיחה טלפונית נאמר לי שיש 100 מכשירים במלאי. רק לאחר שהתעקשתי, הביאו לי מכשיר אחר באריזה שהמספר הסידורי על המכשיר והקופסא היו זהים. מעורר תהיות.
מוצר:
מכשיר סלולרי galaxy s
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
13/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כ4 שבועות קניתי בחנות מכשיר מסוג מוטורולה דפיי קיבלתי הסבר קטן על המכשיר שילמתי ויצאתי
כעבור שבוע היה לי בעיה במקלדת המוכר הוריד לי מקלדת חלופית והנושא תוקן
כעבור שבועיים שמתי לב כי הסוללה מספיקה ל6 שעות בלבד דבר שאינו תואם את נתוני היצרן שלפיו הסוללה אמורה להספיק ל7 שעות זמן דיבור ו10 ימים זמן המתנה נגשתי לחנות ע"מ לממש את האחריות ביצעו לי מעין פירמוט למכשיר אך ללא הועיל
ביום שלמחרת ניגשתי שוב לחנות המוכר החליף לי סוללה אך כעבור שלושה ימים המצב חזר לקדמותו
כעבור שבוע ניגשתי בפעם השלישית לחנות המוכר שוב החליף לי סוללה למרות שטענתי בפניו שפיתרון זה לא הוכיח את עצמו וכמובן שביום למחרת עבדכם הנאמן שוב חזר לחנות
בפעם הרביעית ביקשתי לדבר עם המנהל ע"מ שיזכה אותי על המכשיר מכיוון שראיתי שהם אינם מצליחים לפתור את הבעיה
לאחר דין ודברים המנהל סירב לזכות אותי על המכשיר וטען כי המכשיר תקין וזהו זמן הסוללה של המכשיר
(דבר תמוה במיוחד שכן הוראות היצרן אומרות אחרת כמו כן אפשר לראות פירוט סוללה באתר WISE BUY)
פניתי לאתר WISE BUY שהינו אתר בלתי תלוי ע"מ לבדוק את הנושא והם כמובן אמרו לי שזמן סוללה זה בהחלט אינו סביר כמו כן לפי הביקורת של המכשיר באתר הנ"ל הסוללה אמורה להספיק לכיום וחצי של שימוש סביר
כפי שכבר הבנתם התאכזבתי מאוד מרמת האמינות וכמובן שהייתי לוקח בעירבון מוגבל את האחריות שמקבלים שם
לפני המקרה כבר דירגתי את החנות כך שאינני רשאי לשנות את הדירוג אבל אתם יכולים להבין לבד מה הדירוג החדש
מוצר:
סלולארי דפיי
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
09/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
דב
תאריך:
09/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בדיקה באתר החנות באינטרנט, הופיע מפרט הטלפוןהרשמי שמציין שהמכשיר כולל טיונר רדיו, מה שכמובן אומר רדיו עם אוזניות ללא קשר לאינטרנט.
כאשר קניתי את המכשיר שילמתי גם 100 ש"ח, על צריבה של עברית מלאה לכאורה.מה שבדיעבד מסתבר כהתקנת גירסה עברית שאינה רשמית, אסורה להתקנה על פי חוק, ופוגעת בתכונת הרדיו, ובצורת הממשק המקורית. אפילו תמיכה בסיסית לכתיבה בעברית, שאינה מצריכה תשלום נוסף, לא פעלה כראוי.
צד הכתיבה נשאר משמאל לימין, כך שבכתיבת מספרים המספרים נכתבים הפוך. בנוסף לכך, לא היתה לי אפשרות ברגע נתון, להחליף בין כתיבה בעברית לאנגלית ולהיפך. כאשר הופעתי בחנות, וביקשתי לסדר את העניין, העניי סודר בצורה עוקפת, באמצעות אפליקציה. בנוסף כאשר בדקתי במשך מספר דקות את יציבות התפריט שגם היא לא הייתה תקינה, המוכר איים עלי, שאם אמחוק את העברית,הם לא יסדרו לי שוב. כאשר בכלל זה דבר שהיה אמור להיות לכתחילה, אפילו אם לא הייתי קונה עברית מלאה. בנוסף שהרי בסה"כ דיפדפתי בתפריט באופן שאינו חורג מן הסתם מאופן השימוש הרגיל. רק לאחר "מלחמה עקובת הדם" שנאלצתי לנהל, על מנת שיבטלו לי את העקסקה אם הם אינם מסוגלים, להבטיח שיסודר לפחות עניין הרדיו, לבסוף קיבלתי זיכוי עסקה.
ורק לאחר המקרה כשעדיין מופיע באתר המפרט המקורי המוכר "הועיל בטובו", לציין שהמכשיר לא כולל רדיו.
כל מילה נוספת, מיותרת.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy Mini
תמונת משתמש
שם:
אלכס
תאריך:
06/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שילמתי 69 ש"ח עבור המשלוח דואר שליחים מבוטח (עד 72 שעות). קיבלתי מוצר אחרי שבוע.
כל יום התקשרתי, חיכיתי לתשובה על הקו חצי שעה.
בלי סליחות, בלי פיצוים.
לא ממליצ מאוד.
תגובת החנות:
כל הזמנה המתקבלת באתר מחויבת באימות פרטים מול הלקוח לצורך זיהוי לקוח ומניעת מקרי הונאה. רק לאחר זיהוי לקוח אנו מחייבים את כרטיס האשראי ושולחים את המכשיר. כל זאת מצוין בתקנון האתר. בנוסף לכך יש לציין שאנו מתחייבים ל4 ימי עסקים (ניתן להיכנס לאתר לאמת זאת) במקרה של אלכסנדר הלקוח לא ענה לטלפון במהלך שני ימי העסקים של ההזמנה, שבוצעה אגב ביום רביעי, כלומר רק ביום ראשון נוצר קשר עם הלקוח וביום שני בבוקר המכשיר יצא למשלוח. כלומר כל עיכוב המשלוח נבע כתוצאה של חוסר מענה מצד הלקוח לאימות הזמנה.
כמו כן, מר אלכסנדר היקר, קיבל את מכשירו וטס לחו"ל, לא לפני שביקש לבטל עסקה מחברת האשראי שלו, בטענה כי לא קיבל את המוצר, בעוד שהמכשיר מצוי אצלו ביד בזמן שהוא מטייל בחוץ לארץ. למזלנו אשתו אימתה מולנו ומול חברת האשראי כי המכשיר מצוי בידי האדון ופנייתו נדחתה. דבר זה רק מצביע על מקרי ההונאה שחנויות רבות נחשפות אליהן. יש נהלים להזמנה והם מצוינים באתרינו. זכותנו המלאה להגן על עסקאות טלפוניות ועל הזמנות שנעשות דרך האתר ועסקה זו היא הסיבה לכך.

מוצר:
טלפון סלולרי Wildfire S
תמונת משתמש
שם:
ירין
תאריך:
02/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לקנות את המכשיר, והמוכרים שאלו אם אני מעוניין באחד שתומך בעברית או בכזה שהעברית בו מלאה. ביקשתי שיראו מכשירים משני הסוגים והם עשו זאת בשמחה. מעבר לכך, השירות היה מקצועי ואדיב שכל הסברים והדבקת מגן המסך במיומנות. נהנתי מכל רגע.
מוצר:
גלאקסי אס 2 I9100
תמונת משתמש
שם:
איל
תאריך:
27/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הנציג היה מאוד אדיב וסובלני והציע לי כמה מכשירים המתאימים עבורי המחירים היו מאוד הוגנים והשירות שם היה מאוד מהיר ומקצועי בסוף קניתי את המכשיר שרציתי
מוצר:
מכשיר סלולר Sensation XE
תמונת משתמש
שם:
גדעון
תאריך:
23/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שני מכשירים,אחד די פשוט והשני HTC,דגם sensation שהוא דגם מהאחרונים. הקניה הייתה קלה מאחר וידעתי מה אני רוצה אך במהחלך החודש הראשון לשימוש התחלתי להבחין בגרגיר אבק שנכנסים מתחת למסך הtuch. פניתי לחנות לפשר הדבר אך הם דחו אותי תחילה במשפט: "אנחנו לא משתמשים במכשיר", כלומר זה נגרם כביכול משימוש במכשיר ובעצם שאני אשאל את HTC למה זה קורה. לאחר מכן שהערתי שזה לאתקין שנכנס אבק למכשיר וזה לא HTC הראשון שלי ניסו להציע ניקוי אך הם לא אחראים אם במהלך הניקוי ישבר הtuch!! לדעתי זו ממש חוצפה!!
בקיצור ולעניין: האחריות היא טובה כל זמן שהכל בסדר, ברגע שיש בעיה קטנה...אין אחריות! ראו הוזהרתם מרכישה חנות זו עם אחריות מפוקפקת!
מוצר:
טלפון סלולרי sensation
תמונת משתמש
שם:
Mofra
תאריך:
09/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אז ביולי(לפני כ4 חודשים) קניתי לי DEFY בקינגפון. ניגשתי לסניף ברמת גן ופשוט קניתי את הפלאפון. השירות היה מהיר וטוב ולא היו לי תלונות. בחרתי את הטלפון הזה כי הוא עמיד במיוחד ועמדתי לפני קורס קצינים והכנה דבר שדרש טלפון טיפה יותר עמיד בנוסף חשבתי שכשאני אחזור אני אחליף הפלאפון ואתן את DEFY לאמא שכל הזמן מפילה את הפלא שלה. אז הDEFY אכן עמד בהבטחות שלו ושרד מצויין את ה4 חודשים בקורסים. לאחר כשבועים לאחר הקורס היה אצלינו בדירה קצר חשמלי בגלל קומקום מקולקל ומאז הDEFY לא נדלק(הוא היה בהתענה באותו הזמן). היום רביעי בבוקר לקראת הפתיחה הלכתי להביא הפלאפון מאחר ויש אחריות של שנה על המכשיר. עוד לפני שבכלל המוכר פתח את המכשיר ישר הודיע לי קורוזיה. הכשל לא יכל להיות בגלל קורוזיה מאחר והוא לא התקרב למים בשבועים האחרונים בטוח. אבל הוא אמר שהוא ישלח למעבדה והם יבדקו ואמר שיקח יומיים(כמור בראשון יהיה מוכן) לתקן.התקשרתי למעבדה בשני אמרו לי להתקשר מחר(שלישי) בבוקר ויהיה מוכן וכשאמרתי להם DEFY הם יש אמרו אה DEFY קורוזיה... אני מרגיש שהם בכוונה מבטחים את עצמם מפני ביצוע ההתחיבויות שלהם. בשלישי(היום) בבוקר הם שוב אמרו לי להתקשר בחמישי. להגיד את האמת אני די בטוח שגם בחמישי זה לא יהיה מוכן ובטח גם בסוף יגידו לי שזה בגלל קורוזיה שתכלס זה DEFY הוא אמור לדעת להתמודד עם מים אבל גם במציאות לא התקרבתי איתו למים בשבועים מאז שחזרתי מהקורס אז אין מצב שזה קורוזיה...

בסך הכל החנות היא טובה אבל אל תבנו על האחריות או המעבדה שלהם. ציער אותי כל העניין הזה בסופו של דבר זה טלפון חדש שעלה לא מעט כסף...
תגובת החנות:
מכשיר עם קורוזיה אינו במסגרת אחריות.
לקוחות הקונים את המכשיר לעיתים מאד קרובות שוכחים לסגור ולאטום כמו שצריך את הפתחים לפני שמכניסים את המכשיר למים.
הלקוח הנ"ל כנראה היה אחד מאותם לקוחות ששכחו לאטום את מכשירם.
יש להדגיש כי קורוזיה זה חלודה שמתפתחת ומתפשטת במכשיר התוצאות יכולות להופיע באותו הרגע או זמן מה לאחר מכן.
הסיבה שהנציג מכירות טען בפני הלקוח כי המכשיר עם קורוזיה עוד לפני בדיקת מעבדה, נעוצה במדבקות הקורוזיה הנמצאות על גב המכשיר
ועל גבי הסוללה. כל יצרן סלולרי שם מדבקה לבנה, ההופכת לאדומה ברגע שבמכשיר מקורז, כך יכול היה לזהות נציג המכירות כי במכשיר יש קורוזיה עוד לפני כניסה למעבדה. בנוסף לכך הנציג לא התנער מאחריות ועוד לקח את המכשיר לבדיקת מעבדה על מנת לראות אם יש סיכוי להציל את המכשיר.
חובה להדגיש כי המעבדה מטפלת במספר רב של מכשירים ולכן לעיתים סימני הזיהוי הם כגון " ה- DEFY עם הקרוזיה". אנו מתנצלים אם הלקוח נפגע עקב השימוש בביטוי מסוג זה, אך אין זה מצביע על התנערות אחריות...
הלקוח מוזמן להגיע לקחת את מכשירו ולבדוק אותו במעבדה אחרת, על מנת לוודא ולאשר כי אכן יש קורוזיה במכשיר.
קינגפון תקשורת אינה משקרת ומתנערת מאחריותה בכל הנוגע למכשיר.
יש לבצע בדק בית לפני שמגיעים עם תלונות והשמצות מסוג זה, ולוודא שאכן המכשיר נשמר כפי שהיה אמור להישמר- כי עם עובדות אין להתווכח!

מוצר:
MOTOROLA DEFY
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
25/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
הראל
תאריך:
24/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום שישי האחרון הגענו אני ואימי במיוחד (!) לחנות ברמת גן, על מנת לרכוש לאימי מכשיר מדגם נוקיה 7020

החנות לא מוכנה להראות / להדגים את המכשירים שהיא מוכרת, בנוסף על כך הם טוענים כי לא ניתן לבטל עסקה אם הדלקתם את המכשיר!
משמע - לרכוש חתול בשק!

כבר במהלך הדקות הראשונות בחנות, נתקלנו ביחס מחפיר, אפטיות, אטימות וגסות רוח מצד המוכר!
כאשר ביקשנו להתלונן בפני מנהל החנות, המוכר טען שהוא המנהל, ולאחר מכן שינה את גרסתו ואמר שניתן לכתוב מכתב והוא יעביר אותו למנהל.
לאחר מכן טען המוכר ש-"יש לך בעיה בגישה" וש-"אתה צריך לעשות שיעורי בית לפני שאתה קונה מכשיר" והפנה אותי לקניון קרוב לחנות על מנת לבדוק את דגם המכשיר שאני מעוניין לרכוש.

וכל זה בגלל שביקשנו להדליק מכשיר על מנת לבדוק אם הצליל מספיק חזק והאותיות מספיק גדולות.

לסיכום - תת רמה
מוצר:
סלולרי 7020
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
03/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נתחיל בחיובי, אנשי המכירות נחמדים ואדיבים, סבלניים ומסבירי פנים. הכל נפלא כל עוד אין תקלה במכשיר.

פחות מחודש מרכישת המכשיר, פתאום נעלם המסך. הטלפון לא נפל (למרות שרכשנו חבילת פלטינום שכוללת כיסוי סיליקון ומדבקת מסך, ע"מ שגם נפילה לא תשפיע). הגעתי לחנות, ושם הסביר לי המוכר האדיב, שזה "שבר פנימי", שנגרם לעתים נדירות, וכבר קרה שללקוח זה קרה אחרי יום. הוא אישר שלמראית עין רואים שהמכשיר לא נפל.
מכיוון ששבר אינו מכוסה באחריות, עלינו לשלם על תיקון 150 ש"ח, "רק בגלל שקנינו את הטלפון בחנות". לי זה ממש לא התאים, שירוויחו עליי עוד בנוסף לרכישת המכשיר שעלה 570 ש"ח. ניגשתי לחנות ליד הבית ושילמתי 130 ש"ח, למרות שלא רכשתי אצלם.

לעניות דעתי, במקרים "נדירים" כמו אלה, כפי שציין המוכר החביב, על החנות לצאת מגדרה על מנת לספק את הלקוח שקנה אצלם מכשיר. כי חנות נמדדת בשירות, ע"מ לרכוש לקוחות חוזרים, ולא לקוחות חד פעמיים שראו בזאפ שהמחיר זול יותר, אך לא ישובו עוד.

תגובת החנות:
לפני קניה ואף במהלך המכירה מצוין נאמרללקוחותינו כי אין אחריות במקרים של שבר ונפילות ככלל ושבר מסך בפרט.
שבר פנימי נכלל תחת אותה קטגוריה. רק לשם הבהרה: שבר פנימי הינו שבר שאינו נראה למראית עין אך במעבדה ולעיתים גם תחת
מיקרוסקופ, מתגלה שבר דק (סדק) הגורם לתקלות במסך כגון מסך שחור, מסך מרוצד, פסים על גב המסך וכיוצא בזה.
כמו כן במעמד המכירה הלקוח אף חותם על תעודת אחריות אחרי שהוא קורא אותה ובה הוא מסכים עם הכתוב- אין אחריות על מסך או שבר.
אחריות יצרן בשום מקום בארץ אינה כוללת אחריות על מסכים, לא אצל חנויות פרטיות, לא בחברות הסלולר ואף לא אצל יבואני המכשירים בארץ.
ללקוח הנ"ל הוסבר כי לא תמיד ניתן לראות סימני שבר על גבי המסך לעיתים השבר הוא על הגב האחורי של רכיב ה LCD ולכן למראית עין
המכשיר נראה תקין. הלקוח התעקש כי המסך שלם וכי אנו מנסים לגבות ממנו תשלום עבור דבר שהינו באחריות.
למרות ההצעה כי המכשיר יכנס למעבדה לבדיקה ולאחר מכן יקבל הלקוח אינדיקציה לגבי המכשיר, הלקוח סירב.
אנו בקינגפון משתדלים לעשות את מירב המאמצים על מנת לתת שירות יעיל וטוב ללקוחותינו, אך בל לשכוח כי אנו עסק מתקיים
ואין אנו יכולים לשאת באחריות הלקוח על שברים ותקלות אותן הוא ביצע בזמן השימוש במכשיר.
במידה ואלי היה פונה אלינו עם הצעת מחיר נמוכה מזו שניתנה לו, היינו משווים את אותה הצעה ומתקנים לו באותו המחיר
כמו כן הלקוח פנה למעבדה אחרת ושם הוחלף לו המסך, ככל הנראה השבר היה קיים.
מעניין לשמוע מדוע במעבדה אחרת אלי היה מוכן לקבל את עניין המסך השבור אך בחנות שבה הוא רכש את המכשיר הוא הצטדק וטען
כי המסך אינו שבור והמכשיר אינו קיבל מכה?!

מוצר:
טלפון סלולרי X2
תמונת משתמש
שם:
אלכס
תאריך:
02/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי כחודשיים לאחר קנייה חלק מהכפתורים בצד שמאל הפסיקו לעבוד. פנינו לחנות על מנת לקבל את עזרתם במסגרת האחריות.נאמר לנו "יכול להיות שהטלפון נפל" ולא נוכל לממש את האחריות. הטלפון הינו חדש וללא שום סימני נפילה ושריטות למיניהם

לטעמי הייתי מוסיף מעט כסף והייתי קונה בחנות ידוע.

אנא בדקו את עצמכם לפני שקונים בחנות זאת.
תגובת החנות:
הלקוח הנ"ל פנה לחנות עם תקלה בטלפון שלו אחרי יותר מחודשיים של שימוש במכשיר, שאינה נוגעת לאחריות יצרן.
כפי שהוסבר ללקוח במעמד המכירה, האחריות אינה תקפה במקרה של נפילה ו/או שבר על המכשיר,
או על רכיבים שנשברו או נקרעו משימוש לא נכון.
לאחר בדיקה מעשית של עובד החנות נתגלו סימני מכה על המכשיר (ולא כפי שציין הלקוח כי אין סימנים), הם
אף תועדו בטופס כניסה למעבדה ואף צוין בפני בלקוח כי יתכן והמכשיר קיבל מכה או נפל, עקב הסימנים.
הלקוח טען כי לא היה ולא נברא הדבר, ואף לא הסכים להביט בסימני הנפילה שהציגו בפניו.
הסבירו ללקוח, שהמכשיר יכנס לבדיקה במעבדה ובמידה וטכנאי יחליט כי אכן מקור התקלה הוא בנפילה או
שבר אזי התיקון יהא בתשלום, במידה ולא אז התיקון יהיה במסגרת אחריות.
אך הלקוח תפס את מכשירו ויצא מהחנות בזעקות "אתם עוד תשמעו ממני"

אין זה הוגן כלפי החנות כאשר לקוח מנסה להוציא במרמה תיקון חינם ומשתמש בזאפ כאמצעי נקמה.
אנו ידועים בשירות ההוגן שאנו נותנים ללקוחות החנות המגיעים למעבדה שלנו ולעיתים קרובות אף מוותרים
על תשלום עבור תיקונים שאינם במסגרת אחריות, על מנת לשפר את השירות ולרצות את לקוחותינו.
במקרה זה אפילו לא ניתנה לנו ההזדמנות לבדוק אם אכן היה התיקון במסגרת אחריות או לאו,
יתכן אף כי התיקון היה במסגרת האחריות וכל הכעס היה נמנע, חבל שלאדון אלכס אין סבלנות

מוצר:
טלפון סלולרי C5-03
תמונת משתמש
שם:
עומרי
תאריך:
22/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חבר'ה, שאפו! איזה שירות, איזה מקצועיות.אתמול בבוקר (21.9) נכנסתי לחנות קינג - פון ברחוב זבוטינסקי על - מנת לרכוב מכשיר בלאקברי לבן. מיותר לציין שרעות (מצוות החנות) עשתה עבודה חסרת פשרות עד מצב שחיכתה לי על שפת המדרכה כדי שאמצא את החנות בקלות ולאחר מכן דאגה לפתוח לי את השער לחניית הלקוחות כדי שיהיה לי נוח להיכנס.כאשר הגעתי לחנות קיבל את פניי דוד, בחור עם עיניים טובות ואמינות, לאחר שירד למחסן חזר אליי דוד עם פנים נפולות בטענה שחשב שיש לו את המכשיר במלאי אך טעה, בתום לב פנה אליי ושאל אותי אם אני מעוניין במכשיר אחר, אך לאחר שהבין כי אני מעוניין במכשיר ספציפי בצבע ספציפי, התעלה על עצמו, התקשר לאחת מהסוכנויות באזור ודאג לכך שאחד העובדים ייסע להביא את המכשיר במיוחד. אני, בתור אדם שההתנהלות שלו מול לקוחות היא יום יומית, יכול לומר לכם שדרך טיפול איכותית כזו בלקוחות היא לא התנהגות של מה בכך. העניין היחיד שקצת הפריע לי הוא המטען שקיבלתי, שככל הנראה לא תואם את המכשיר, דבר שאני בטוח שנעשה בתמימות עקב לחץ שהיה בחנות, אבל עם יחס כזה, פשוט אי אפשר לכעוס ואני בטוח בלב שלם שברגע שאתקשר יקבלו אותי בדרך הכי יפה וידעו להוציא אותי מרוצה, אני לקוח חוזר....
שוב תודה רבה לדוד, לצוות, ולרעות המדליקה:)
מוצר:
מכשיר סלולארי Bold 9780
תמונת משתמש
שם:
avisahy
תאריך:
11/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לאחר שנהרס לי המכשיר והייתי ללא מכשיר.ביקשתי את הטלפון הזול ביותר שעונה על הצרכים שלי.צוות המוכרים ידעו לענות לי על הבקשות ונתנו לי את המכשיר שמתאים לי מתוך הבקשות שלי ולא מתוך דחף מכירה.לאחר הקניה צוות המוכרים נתן לי ידע אודות חוק "הניתוק זיכה",חוק שאותו לא הכרתי.גם לאחר קנית המכשיר שהגעתי לצורך קבלת מידע על המכשיר התיחסו אלי ביחס שראוי לתת ללקוח VIP.במילים מסכמות שירות אמין,חווית קניה טובה והרגשה כללית מצוינת.מרוצה מהקניה בחנות.מאמין שהשירות ימשיך ככה! תודה,אבישי.
מוצר:
מכשיר סלולרי x3-02
תמונת משתמש
שם:
Ilan
תאריך:
24/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את הטלפון מהר מאד
באריזה היתה חוברת הדרכה ב..ערבית.
לאחר שבועיים המטען שבק חיים.
כתבתי מאיל ולא ענו לי. צלצלתי לפני שבועיים והבטיחו לשלוח לי מטען חליפי. אבל לא שלחו עד היום. יש המון מה לשפר בירות הלקוחות.

במקום מספר הזמנה שאין לי, שמתי "מספר סידורי".

תגובת החנות:
הלקוח רכש מכשיר המגיע ביבוא אישי מחו"ל לעיתים המכשירים עוברים דרך מדינה ערבית
וכמו שהיבואנים הרשמיים בארץ מוסיפים חוברת הדרכה בעברית כך גם עושים היבואנים האחרים.
הוסבר ללקוח כי הוא יכול להיכנס לאתר של נוקיה ולהוריד ספר הדרכה עבור המכשיר.
כמו כן בנוגע למטען, על הלקוחות להבין כי אנו עובדים עם דואר ישראל,
לעיתים קורות תקלות בדרך ואנו אף לוקחים עליהן אחריות. אם וכאשר
חבילה לא מגיעה ליעדה הלקוח מתבקש להודיע לנו, אנו לא יכולים לנחש כי החבילה אינה נמסרה
אלא רק אחרי יותר מחודש כאשר היא חוזרת עקב אי איסוף.
הלקוח הנ"ל אפילו לא טרח לידע אותנו כי לא קיבל את המטען, זאת התברר לנו רק לאחר שהעלה את
חוות בדעת הנ"ל. מיותר לציין שעוד באותו הרגע פעלנו על מנת לאתר את החבילה, ולמען אותה ליעד המקורי שלה
(עקב תקלה נוספת של הדואר שיצר בלבול).
אנו בטוחים כי היום בידי האדון אילן מצוי המטען החליפי כפי שהובטח לו, אך אנו טרם קיבלנו את המטען המשומש והתקול לטענתו.

מוצר:
טלפון סלולרי X2
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply