דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (32 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מחסני חשמל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במחסני חשמל ?
1.02
ציון ממוצע
44
חוות דעת בשנה האחרונה
2609
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
10
3 חודשים אחרונים
0
0
22
6 חודשים אחרונים
0
0
44
שנה אחרונה
0
0
44
כל הזמן
1929
21
659
נמצאו 2609 חוות דעת גולשים על מחסני חשמל
תמונת משתמש
שם:
idansenior99
תאריך:
10/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי הליכון של שיאומי שירות מדהים מחסני חשמל אילת
קיבלתי שירות מרון אטיאס מוכרת בסניף אילת בסתת
מוצר:
Walking pad R1
תמונת משתמש
שם:
nhhynhh
תאריך:
10/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היי קניתי היום מטחנת בשר בביג באר שבע אצל קופאית בשם שנהב סויסה וקיבלתי מתנה 50 שח לקנייה בחנות המוכרת החמודה אמרה לי שאני יכולה לקחת מה שאני רוצה ולהוסיף או לקחת בדיוק בסכום ולקבל במתנה היא הייתה מאוד חמודה ושירות טוב
מוצר:
מטחנת בשר
תמונת משתמש
שם:
קרן
תאריך:
10/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אריאל משירות לקוחות הייתה נעימה שירותית. אמרה תבדוק ותחזורמואכן חזרה. דאגה להעביר את ההזמנה לסניף הקרוב
מוצר:
אוזניות רייזר
תמונת משתמש
שם:
יעקב סויסה
תאריך:
10/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין.
סופק באופן מיידי,
כיף לקבל שירות בסניף, בייחוד משלומי מהמחסן.

אחזור שוב, אין שום ספק.

יעקב.
מוצר:
רמקול JBLGO2 CINNAMON חום
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
10/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין ויעיל והתחשבות באנשים עם מוגבלות. שלומי מהמחסן קלט אותי וישר טיפל בי צ'יק צ'ק תענוג וכיף שיש עדיין אנשים שמראים שאכפת להם
מוצר:
תנור בנוי זנוסי 32801 נירוסטה
תמונת משתמש
שם:
ניר
תאריך:
10/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יחס אישי ובאמת סיוע בכל פרט. חן מלול עזרה לי - סופר מקצועית, קניתי דרכה בהמשך עוד מוצרים.
מוצר:
מקרר lg GR-X265INS
תמונת משתמש
שם:
rode9537
תאריך:
09/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היי הייתי עכשיו בסניף ביג באר שבע ורציתי להגיד תודה לנציגת שירות החמודה שנהב סויסה על הסבר מפורט והשירות הטוב
מוצר:
מכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
09/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי המחסני חשמל טלפון גלאקסי , s20. ואני מאוד מרוצה מהשירות של שרונה בסניף טבריה.
מוצר:
גלאקסי s20
תמונת משתמש
שם:
hodaya
תאריך:
07/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביזיון של חברה! רכשתי תנור דרכם שמסתבר שהם מוכרים תנורים שלא קיימים במלאי.
ואז מציעים להחליף למוצר אחר ולהוסיף סכום כסף גדול! למרות שהפער בין התנורים קטן יותר.
פשוט חברה הזוייה שלא אתקרב אליה יותר!!!!!
תגובת החנות:
שלום רב,

תודה לך על פנייתך ואנו מתנצלים על חווית השירות.

בהמשך לשיחתך היום עם חן ממוקד השירות שלנו הטיפול הסתיים לשביעות רצונך.

נשמח לעזור בכל שאלה נוספת.

בברכה,
קשרי לקוחות
מחסני חשמל
מוצר:
תנור סאוטר 640
תמונת משתמש
שם:
dsknzy1
תאריך:
07/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אוזניות מסניף מחסני חשמל באר שבע
רוצה להודות לנציגה בתאל נונו שעשתה הכל כדי שאני אצא מרוצה מהקנייה
זה לא פעם ראשונה שאני קונה מאצלם ואני אמשיך לקנות!
מוצר:
אוזניות לקסוס 230
תמונת משתמש
שם:
yair
תאריך:
07/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלחו מוצר תקול, מסירים מעצמם אחריות. הזמנתי כירת אינדוקציה שיאומי במשלוח. חיבור לחשמל בלי הפעלה של המכשיר גורמת לצפצוף. כמובן שהחיבור לחשמל היה הרבה אחרי שהשליח כבר עזב, ומבחינת מחסני חשמל צריך לעשות את מסלול התיקון במעבדה באחריות במקום לתת מוצר חדש עם שליח, ולפצות צרכן שקיבל כבר משלוח אחד עם מוצר תקול. כמובן שיש לי הקלטות וידאו ושמע של הבעיה. המוצר גם הגיע עם אריזה פתוחה.

המסלול של התיקון במחסני חשמל כולל:
שיחה עם מחסני חשמל (שעה. לא נעשה בשבילך כלום, לך לאמילטון נותנת האחריות) -> שיחה עם אמילטון (שעה, אין לנו מה לעשות סגרו את המחלקה, תפנה לשיאומי) -> שיחה עם שיאומי ישראל (כמה שעות לחכות בוואצאפ וגם שם לא עונים לך) -> שיחה עם מעבדה -> לא מעבדה מתאימה למוצרי חשמל, תפנה לאחת אחרת -> שיחה עם מעבדה אחרת -> לא מעבדה מתאימה לשיאומי, תפנה לאחת אחרת -> שיחה עם מעבדה שלישית -> לא עונים.
בקיצור, אני עובר עם המוצר ייסורים קשים כשעוד לא הפעלתי אותו אפילו
מוצר:
כירת אינדוקציה שיאומי
תמונת משתמש
שם:
utakad
תאריך:
06/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כיריים גז דרך האתר. רק לאחר ההתקנה, גיליתי שלא קבלתי את מה שהזמנתי. לאחר שעברתי כמה נציגים בשירות לקוחות, שכולם לא הבינו אותי, הגעתי לנצעגה בכירה בשם בדור.
בדור משירות לקוחות, הקשיבה להסבר שלי, הבינה ועשתה הכל, אבל הכל כדי לעזור לי.
בזכות בדור, החזרתי את הכיריים ואזוכה במחיר ששילמתי.
אם אמצא במחסני חשמל כיריים אחרים, לא אהסס לרכוש שוב.
ישר כח !
מוצר:
כיריים המילטון HM70 נירוסטה 4 להבות
תמונת משתמש
שם:
ruti
תאריך:
06/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי באתר מקרר קטן עם התחייבות עד 7 ימי עסקים לאספקה. אחרי המון! פניות סיפקו אחרי יותר מחודש אחרי שהפסדתי כסף רב ועוגמת נפש עצומה
מוצר:
מקרר קוביה לבן
תמונת משתמש
שם:
mazalhaim501
תאריך:
06/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר במחסני חשמל דברתי עם נציגה מקסימה בשם ליהי שנתנה לי שירות אדיב וסבלני ליהי מסרה לי פרטים של נותני שירות הספק מידע על אחריות המקרר וקיבלתי את המוצר לשביעות רצוני. ברצוני לשבח נציגה זו ולהודות על השירות הנפלא.
מוצר:
H RF 839 מקרר מקפיא עליון האייר
תמונת משתמש
שם:
shirbensi8
תאריך:
05/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליצה לרכוש מהם בכלל, הזמנתי מקרר וכשהגיע ראיתי שלא מתאים לי ויום אחרי ביקשתי להחזיר.
מאז עברו כבר שלושה שבועות (!!!!) וגם אחרי אינספור שיחות עם המוקד ואפילו עם המנהלת בהן הבטיחו לי שוב ושוב שיחזרו אליי לתאם איסוף, עד עכשיו המקרר נשאר אצלי בדירה!!
מעולם לא ניתקלתי בשירות כזה גרוע שאפילו המנהלים לא מצליחים לעזור.
מוצר:
מקרר
תמונת משתמש
שם:
Amos
תאריך:
05/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר בסניף נשר ונקבע המחיר ומחיר ההובלה, הכל מופיע בהזמנה. המוביל דרש עוד 50% (90 ש"ח במקום 60 ש"ח) בגלל הקומה ובסוף לא סיפק את המוצר.
אני עם חוויה של שירות נוראי, לא אומרים מידע רלבנטי, וטלפונית באו אלי בטענות. אני לא בסדר.
אם אתם לוקחים את המוצר במקום אז אולי זה כדאי, אם לוקחים עם משלוח - מאד מאד לא ממליץ. וטלפונית גם באו אלי בטענות, אני לא בסדר.
הם מתנהגים כמו רשת שבעה, ומצפצפים על הקונה, אז אל תתפתו כי יצא שתתעצבנו ותקבלו שירות רע.
ותוך כדי כתיבה מעדכנים שיחזירו לי את 30ש'ח שהמוביל גובה. בקיצור שירות רע.
לא נתנו קבלה או חשבונית, רק טופס הזמנה.
מוצר:
כיריים זכוכית סאוטר
תמונת משתמש
שם:
ביטון
תאריך:
04/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה לנציגת השירות אורטל בקלה מסניף ביג באר שבע שדאגה להוציא אותנו מרוצים כמו תמיד!!!
המון תודות ויישר כח
מוצר:
מיקרוגל סאוטר 2031
תמונת משתמש
שם:
שאול
תאריך:
04/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההצעה שלי לא לקנות מהאתר אלא בסניפים.
רכשתי 2 שעוני רדיו של לקסוס CK5518 מהאתר.
קיבלתי את ההזמנה, אחד תקין ואחד פגום אני בקשר עם מוקד מחסני חשמל והתשובה שלהם שהם מנסים לתפוס את היבואן ע"מ להחליף את המוצר, בינתיים ללא הצלחה.
אני שואל מה מעניין היבואן? אני שילמתי למחסני חשמל הם צריכים לדאוג לי.
תגובת החנות:
שלום רב,

תודה לך על פנייתך ואנו מתנצלים על חווית השירות.

בהמשך לשיחה שלך עם בר ממוקד השירות שלנו סוכם שבימים הקרובים תקבל מוצר חדש.

נשמח לעזור בכל שאלה נוספת.

בברכה,
קשרי לקוחות
מחסני חשמל
מוצר:
שעון רדיו לקסוס CK5518
תמונת משתמש
שם:
gayayeffet
תאריך:
04/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מחפיר. הגיע קומקום עם חלודה ואין עם מי לדבר. מחירים זולים אבל השירות מזעזע.
תגובת החנות:
שלום רב,

תודה לך על פנייתך ואנו מתנצלים על חווית השירות.

בהמשך לשיחה איתך סוכם כי תקבלי קומקום חדש עם שליח עד לביתך.

בברכה,

קשרי לקוחות
מחסני חשמל
מוצר:
קומקום סאוטר
תמונת משתמש
שם:
מאור
תאריך:
04/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי למחסני חשמל לקנות שתי תנורים המבטיה לבית.בכניסה לחנות קיבל אותי נציג בשם איתי שדאג לתת לי את המוצר הנכון במחיר מצוין.אני חייב לציין שזאת לא הפעם הראשונה שאני רוכש ממנו מוצר וכל פעם אני נהנה משרות מצוין!!!
אשמחמאוד להמליץ לחבריי על השרות הנהדר שקיבלתי ממנו!!
מוצר:
תנורי המבטיה אנפרא9550
תמונת משתמש
שם:
david
תאריך:
04/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מקרר מידאה באתר החברה ובתוך פחות מ24 שעות ביקשנו לבטל את ההזמנה מעדי נציגת החברה ובשיחה נוספת עם דור הנציג ולמרות שציין כי קיים ביטול ושלח לנו ביטול לכאורה ,הופיע חיוב בכרטיס האשראי שלנו!!!...כבר בשיחה עם עדי חשנו בנקיטת הסחבת הצפויה בביצוע הביטול...למרות שהחיוב נעשה באופן מיידי!!! עד לרגע זה מופיע החיוב בדוח כרטיס האשראי
תגובת החנות:
שלום רב,

תודה לך על פנייתך ואנו מתנצלים על חווית השירות.

הזיכוי נשלח לחברת האשראי שלך ואתה תוכל לראות אותו בעוד כמספר ימים.

נשמח לעזור בכל שאלה נוספת.

בברכה,
קשרי לקוחות
מחסני חשמל
מוצר:
מקרר מקפיא עליוןmidea 333/6311
תמונת משתמש
שם:
נטליה
תאריך:
03/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תואמה מכונת כביסה שהייתה אמורה להגיע בין 13:40-15:40, בעלי חכה בבית, בשעה 16:00 בעלי צלצל לשירות לקוחות אמרו לו שהמכונה מתעכבת כי יש פקקים. בפועל המכונה לא הגיעה בכלל.
בסביבות 18:30 התקשר בן אדם חצוף שדיבר מאוד מגעיל ואמר שהמכונה לא במלאי!!! ״שמשדרג״ אותי למכונה יקרה יותר. למה לשקר ללקוחות? למה לגרום לבן אדם להמשיך לחכות בבית כי המוביל בדרך לכאורה ובפועל המכונה בכלל לא במלאי?
המכונה הישנה באתר 1590 וקיבלתי הנחה של 200 שח, והמכונה ״המשודרגת״ המחיר שלה באתר 1490 שכמובן לא הייתי מסתפקת במאה שקל הנחה אחרת לא הייתי קונה אותה בכלל, האיש שהתקשר היה ככ אגרסיבי שלא שמתי לב לפער של המחירים. אחרי שניתקנו בדקתי ושמתי לב והתקשרתי לבטל והוא לא ענה. כמובן שהתלוננתי לשירות לקוחות והם טענו שמטפלים בזה, בפועל לא חוזרים ועונים תשובות גנריות במייל שיחזרו אליי ולא חוזרים ולא מפצים, בזמן הזה המכונה החליפית הגיעה ועדיין אף אחד לא טרח לחזור אליי. קיבלנו מכונה שהתוף שלה רטוב כנראה משומשת, לא מוצאת טעם להתלונן אפילו עם השירות מזלזל והחסר כבוד ללקוחות שאתם נותנים. בנוסף המובילים של המקרר והמייבש היו גסים והתנהגו מאוד לא יפה לשכנים מבוגרים שלנו, לא רצו לתת להם להכנס למעלית (זוג בני שמונים) כי רצו לדחוף את המקרר קודם. מצטערת מאוד שרכשתי מהם.
תגובת החנות:
שלום רב,

תודה לך על פנייתך ואנו מתנצלים על חווית השירות.

בהמשך לשיחה שלך עם קורל ממוקד השירות שלנו סוכם איתך על קבלת שי לשביעות רצון.

אנו מאחלים לך הנאה מהמוצר שרכשת ונשמח לעזור לך בכל עת.

בברכה,

קשרי לקוחות
מחסני חשמל
מוצר:
מקרר/מייבש מכונת כביסה אלקטרה
תמונת משתמש
שם:
wdhhlsyd
תאריך:
03/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כיריים במחסני חשמל באר שבע ביג באר שבע
רוצה להודות על השרות הנפלא של הנציגה בתאל
בהחלט אחזור לקנות שוב
מוצר:
כיריים ליוונט 655
תמונת משתמש
שם:
shimon
תאריך:
03/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני ממש מרוצה מהשירות שקיבלתי קניתי מכשיר סלולרי חדש בסניף טבריה אלירז הבחור במחלקת סלולר נתן לי שירות מקצועי ואמין הפעיל לי את המכשיר פתח לי וואצפ ופיסטוק בסבלנות ממליץ לכח מי שמחפש מחיר ווב ושירות מעולה
מוצר:
LG k61
תמונת משתמש
שם:
lilbroth
תאריך:
02/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק מהרשת הזאת, עשיתי הזמנה מוקדמת לאייפון החדש ביום שהוא הופיע באתר עם איסוף בסניף אילת.
כעבור שבוע אני מגיע לסניף אילת (מהמרכז!!) ולאחר שעתיים של המתנה בתור הודיעו לי שהמוצר לא במלאי!!! וזה לאחר שהתקשרתי לשירות לקוחות והם אישרו שהמוצר זמין לאיסוף.
לאחר שיחה עם שירות לקוחות נודע לי שאני צריך לחכות חודש וחצי עבור מכשיר שקניתי בהזמנה מוקדמת. לא התנצלו בפני ולא קיבלתי שום פיצוי.
פשוט מביך.
מוצר:
iPhone 12 Pro
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply