דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סמארטפונים מעבדות תיקונים ואביזרים (7 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אילון
11/02/2017
תיאור חווית הקנייה:
המחיר הנמוך בארץ לאייפון עם ארחיות של היבואן הרישמי. שוחחתי פעמיים עם החנות, שירות אדיב ומקצועי והמשלוח הגיע תוך יום וחצי. ממליץ בחום!!
טלפון סלולרי IPHONE SE
אלה קזנצב
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה לאורית על השרות מהנה. המוצר התקבל בזמן ומצבו מעולה. אני מרוצה מאוד מתהליך רכישת הטלפון.
טלפון סולולרי Apple iPhone SE 64GB SimFree
Avi
תיאור חווית הקנייה:
בהתחלה ירדן מסניף איילון עזר לי וענה לי על כל השאלות אח"כ אורית מנהלת האתר עזרה לי בהזמנה דרך האתר. עשיתי משלוח אקפרס תוך 6 שעות המכשיר הגיע תוך 6 שעות ביום למחורת. אין ספק שאת הכשיר הבא אני יקנה בחנות הזאת
סלולרי noot 4
Ruchama
תיאור חווית הקנייה:
שלחתי הודעה כדי לעשות את ההזמנה בטלפון . בכל זאת סכום גדול . חזרו אלי מהר , בחור אדיב . עשה הנחה על משלוח . היה קל מאוד .
טלפון סלולרי SE
אפרת
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף גבעתיים. המוצר לא היה. ותוך פחות משעתיים דאגו להביא לי אותו. ירדן, המוכר היה מסביר פנים, עם הרבה סבלנות וחיוך גדול.
טלפון סלולרי se
Dave
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לדוכן קניון גבעתיים פגשתי באבנר קניתי לבן שלי את המכשיר ,המוכר היה נחמד ומסביר פנים
טלפון סלולרי נוט 4
אילה
תיאור חווית הקנייה:
השארתי באתר בקשה ליצירת קשר בשעות הערב המאוחרות והמוכר המקסים דניאל חזר אלי עוד באותו ערב. שאלתי אותו אם יש להם את המוצר בגרסא מעט שונה מזו הנמכרת ברוב החנויות, הוא ענה שהוא לא מכיר את הגרסא הזאת אבל הוא יכול להתקשר ליבואן לברר אם המוצר קיים. תוך 5 דקות הוא חזר אלי שהמוצר קיים והוא ימכור לי אותו באותו מחיר של המוצר הרגיל (לא מובן מאליו בכלל). הוא העביר אותי לנציגה שלקחה ממני פרטי תשלום, והדגיש שהוא אישית יטפל בשליחת המוצר למחרת על הבוקר כדי שלא ישלחו לי בטעות את הסוג הרגיל. המשלוח אכן יצא למחרת בבוקר, הגיע מהר ועם הגרסא המבוקשת. תודה רבה!
מטען לטלפון סלולרי מטען קיר מקורי LG G5 חשמל כבל Type-C
sheli
16/01/2017
תיאור חווית הקנייה:
כצרכנית גדולה של מוצרי תקשורת טלפוניה ואביזרים עברתי המון מקומות. כשהגעתי למייפון בקניון איילון, הבנתי שזו התחנה האחרונה. נגמרו החיפושים אחר מקום טוב לקבל בו שירות . אמינות אדיבות איכות ומחיר הוגן, זה מה שחוויתי בכל פעם שרכשתי או תיקנתי במייפון. ירין המדהים תמיד עם חיוך ואדיבות. אין מה לחפש במקום אחר. ממליצה בחום.
תיקון סלולר וטאבלט החלפת מסך LCD מגע למכשיר iPhone 6 Plus
נתנאל
02/01/2017
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר וכיסוי למכשיר בסניף רמלה נהנתי משירות מדהים של נציג בשם אביחי שירות מהיר יעיל ואדיב
אביזרים לאייפון 7 כיסוי
חיים
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ בחום לקנות עזרו לי מאוד ברמלה שירות אדיב , קניתי כיסוי אחורי ומטען במחיר מצויין, עזרו לי במקום לפתוח משתמש והעבירו לי נתונים ללא עלות בהחלט אחזור
אביזר לסלולר גלקסי 7
חן
תיאור חווית הקנייה:
ניגשתי לחנות בקניון רמלה לברר לגביי תיקון מסך לאייפון 6, פניתי לאביחי ורועי והם מייד תיקנו לי את המכשיר במחיר נוח ושירות במקום,בנוסף הביאו לי מגן זכוכית במתנה ועזרו לבן שלי לעדכן תוכנה , ממליצה בחום שירות מדהים
אייפון 6 אייפון 6
מקרר סמסונג
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לדוכן בקניון גבעתיים.
פגש אותי המנהל אבנר. סידר לי את הטלפון הישן וחידש אותי באייפון חדש עם אביזרים של אוטר בוקס
עם אחריות.
חווית קניה איכותית מהירה ואמינה.ממליצה
טלפון סלולארי iPhone 7
Hadassah
30/12/2016
הגעתי לדוכן בקניון גבעתיים
פגש אותי המנהל אבנר. קניתי מכשיר ועוד אביזרים נלווים.
היתה חויה שירותי איכותית ומהירה. ממליצה.
טלפון סלולארי Note 4
מ
29/12/2016
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ונפלא. רציתי להודות לדניאל מסניף קניון איילון אשר דאג לספק לי תוך שעה את הטלפון שביקשתי לאחר ששלי נגנב.
ממליצה מאוד על החנות
טלפון סלולרי G3
אפרת
28/12/2016
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לדוכן דרך זאפ קיבל אותי המנהל אבנר.
קניתי מכשיר מעולה.ומגן זכוכית.
השירות והקנייה היו מעולים. ממליצה.
טלפון סלולארי J5
Josef
26/12/2016
תיאור חווית הקנייה:
ביררתי לגבי אייפון 7 באתר MYPHONE ענתה לטלפון בחורה נחמדה בשם אורית, נתנה לי פרטים מעולים, יש לציין שמכל מה שביררתי בשאר החנויות הם היו הכי זולים, וכמובן שסגרנו את העסקה. האייפון הגיע אליי כבר ביום שלמחרת כפי שהבטיחה ואמרה, הוא הגיע באריזתו המקורית עם אחריות היבואן, עם הצבע שביקשתי ויתר האבזור שהזמנתי הגיע ברמה גבוהה ואיכותית עם חשבונית מסודרת. אין ספק שכלקוח חשוב לי בעיקר אמינות יושר כי זאת תכונה חשובה! המוכרת הייתה מצוינת ובזכותה אין ספק שארכוש כל דבר נוסף שאצטרך מרשת מייפון . שירות נהדר! ממליץ בחוםן
אייפון 7 32GB 7.אייפון
מורן
תיאור חווית הקנייה:
שרות אדיב ומהיר מאד המכשיר סופק באותו יום שרכשנו יחס מצויין שרות מהיר מאד ממליצה בחום להזמין דרך האתר של מייפון
טלפון סלולרי פריים 5
Sveta
תיאור חווית הקנייה:
החוויה הייתה טובה מאוד, המוכר אביחי הגיש שירות סבלני ומצוין.
קיבלתי תשובות והסבר מפורט לכל שאלה שעלתה מריצפת המכירה ועד סופה, הפלאפון הגיע עד הבית כולל השירות עצמו.
מאוד ממליצה שירות מהמם! תודה רבה.
iphone iPhone 6s plus
יוני
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סוללה מקורית בסניף איילון. לאחר שבוע הרגשתי שהסוללה מזתיימת מהר. חזרתי לירין בסניף הנ"ל בקניון איילון ברמת גן. ופניתי לבחור הנחמד ירין שנתן לי שרות מהיר ויעיל. בלי עיכוב ועם רצון לעזור. הוחלפה לי הסוללה במקום עם המלצה להמשך בדיקה שלהם שהכל תקין. אני יוצא מהמקום נפעם מהשירות האדיב והמיוחד לו זכיתי. ממליץ בחום לרכוש במקום הזה. יש אבא ואמא שאפשר לקנות בראש שקט!!
סוללה מקורית לסמסונג נוט 4
מולי
24/12/2016
תיאור חווית הקנייה:
חנות/ דוכן בקניון יש גישה נוחה מאוד ובעזרת המוכר קיבלתי את כל האינפורמציה ואף הכניס את הסים ועזר בהגדרות. עשה הכל בכדי לעזור להגדיר ג'י מייל.
טלפון סלולרי redmi not 3
סמארה
21/12/2016
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מצויין ביצעתי את ההזמנה בקלות ואחרי יומיים הגיע המכשיר והיתרון בחנות מייפון האחריות של חמש שנים והשרות שנתנה לי אורית כהן היה מצויין ותודה רבה ותמשיכו כך
טלפון סלולרי Redmi Note 4 64GB
Daniel
20/12/2016
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף מייפון איילון עקב חברים שהמליצו , קניתי מכשיר חדש והשירות היה פשוט מצוין , קיבלתי מדניאל המנהל סניף הסבר מקיף על המכשיר , בנוסף רכשתי כיסוי מצוין ואיכותי מגן זכוכית, אם מישהו מחפש אמינות איכות ושירות זה המקום ללא ספק!
מכשיר סלולרי J5 2016
Roee
19/12/2016
תיאור חווית הקנייה:
ברשותי 2 מכשירי אייפון 7 שרציתי לאבזר ברמה גבוהה ואיכותית, לפני מספר חודשים קיבלתי המלצה על רשת ״מייפון״ דרך חבר וניגשתי לסניף באילון פעמיים,
בפעם הראשונה רכשתי 2 מגני זכוכית של חברת אוטר בוקס המקנה ברשת מייפון אחריות לכל החיים על שבר ובנוסף 2 מגנים אחוריים, אחד של חברת אוטר בוקס והשני של חברת טויקו.
בפעם השניה שהגעתי זה היה בשביל להחליף את אחת הזכוכיות שנשברה לי, כאמור החליפו לי את הזכוכית ללא חיוב ובנוסף התחדשתי ורכשתי גם ראש מטען לרכב וכבל מקורי של אייפון.
אין ספק שהשירות אשר קיבלתי מאחד העובדים בשם ירין היה מקצועי ואמין בשני המקרים, המחירים היו מאוד אטרקטיביים ויצאתי מסופק. אין ספק שאחזור לשם שוב!
מטען iPhone 7
6789
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply