דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קולנוע ביתי (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סינמה פרו
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסינמה פרו ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
162
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
157
1
4
נמצאו 162 חוות דעת גולשים על סינמה פרו
תמונת משתמש
שם:
samtex
תאריך:
13/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מי שקונה בסינמהפרו שידע דבר חשוב אחד: אין אפשרות להחזיר/להחליף מוצר שאריזתו נפתחה והוא חובר לחשמל גם בתוך ה-14 יום. אמנם במקרה שלי לאחר תחנונים,נתנה האפשרות להחלפה ובתשלום פיצוי 20% מירידת ערך המוצר אך לא לביטול העסקה ולקבלת 80% מערך המוצר חזרה,לאחר מכן נעשתה לי עוד הנחה ושילמתי 650ש"ח במקום 1000ש"ח עבור ירידת הערך וקיבלתי גם מקלדת אלחוטית מתנה, כמו כן זוהר המנהל היה מאוד נחמד ואדיב, אך בסופו של דבר בשורה התחתונה, נאלצתי לקנות טלויזיה בעל כורחי,ושלא הייתי בטוח בה, במחיר 9650ש"ח והייתה גם קצת יקרה ביחס לחנויות אחרות, וכעת חודש אחרי שאני לא הכי מרוצה מהאיכות המגורענת שלה, אני נאלץ להתחנן ליבואן סמליין על מנת להוסיף כמה אלפי שקלים ולשדרג לטלויזיה יותר יוקרתית.
מוצר:
טלויזיה 50ES6200
תמונת משתמש
שם:
yulia.ka
תאריך:
08/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום שישי האחרון הגעתי באופן עצמאי לחנות סינמה פרו כדי לרכוש את הטלויזיה מסוג Samsung UA32EH5300 LE. הבחור שישב בקבלה נתן לי שירות מצוין והוגן. מכיוון שהגעתי באופן עצמאי ללא רכב נאלצתי לקחת מונית מהחנות אל הבית שלי בגבעתיים. הבחור השני שהגיע כמה דקות אחרי, עשה לי חיוב חשבון ועזר לי לסחוב את הטלויזיה עד המוניות. אני ממליצה בחום רב על החנות הזאת! נותנים שירות מעולה ויחס חם כלפי הלקוחות. כנ"ל גם לגבי איכות המוצר שרכשתי, אני מרוצה מאוד. ציון שלי 10 ומעל!!
מוצר:
טלויזיה UA32EH5300 LE
תמונת משתמש
שם:
דפנה
תאריך:
05/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טלוויזיה מעולה כמו שהיה רשום באתר בדיוק.
הם הבטיחו משלוח חינם תוך 5 ימים וזה הגיע אפילו לפני. השירות היה טוב מאוד בלי בעיות כמו שצריך.
מוצר:
טלוויזיה UA32ES5600M
תמונת משתמש
שם:
יעל
תאריך:
03/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הטלויזיה במוצש והמתקינים הגיעו ביום חמישי זה היה מאוד מוזר בשבילי שהמוצר הגיע כל כך מהר.
למרות שחלה טעות בדגם שהם הביאו לי יצרתי איתם קשר והם טיפלו בבעיה במהירות.
ממש התפלאתי מהשירות המצויין שלהם.
בהחלט הייתי קונה בחנות זו שוב.
מוצר:
טלויזיה thl42u30
תמונת משתמש
שם:
asaf
תאריך:
19/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הטווזיה ביום שני וקיבלתי אותה ביום חמישי למרות שכתוב עד 5 ימי עסקים.
המשלוח היה מהיר מאד, שרות הלקוחות ומוביל היו אדיבים מאד.
ביצוע הקנייה באתר היה קל ופשוט, קיבלתי בדיוק את מה שקניתי, תודה.
אני בהחלט יקנה באתר הזה שוב.
מוצר:
טלווזיה UA40D5500
תמונת משתמש
שם:
ארז
תאריך:
26/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מבחר נרחב של טלווידיות ומוצרים. שרות מקצועיואדיב. מחירים הוגנים. זמינות ורצון לעזור. היו עמי על הקו כשעה לפתרון בעיה בחיבורים. חניה במקום. מומלץ ביותר
מוצר:
טלוויזיה UA60D8000
תמונת משתמש
שם:
צח
תאריך:
04/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהחברה את המוצר דרך האינטרנט. השירות היה מעולה ומקצועי, המוצר הגיע שלם ובזמן והמתקינים היו מסבירי פנים. אני מאוד מרוצה מהבחירה שלי. הבטיחו לי שלוש שנות אחריות וכבל מתנה ועמדו בהתחייבות שלהם. אני ממליץ על החברה הזאת, תודה רבה על הכל אריאל ואלכס.
מוצר:
טלוויזיה c530
תמונת משתמש
שם:
אוריאל
תאריך:
03/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרן QUMI דרך נציג בשם אריאל. כבר בשלב ההתייעצות, קבלתי אחלה הכוונה בהתאם לתקציב ולצרכים. חצי שעה בטלפון (בלי להגזים) וכל זה בלי לנסות "למכור" אלא באמת בשביל להבין מה אני צריך.
המקרן הגיע בזמן כפי שהבטיחו ועד כה פועל מצויין וללא תקלות.
חוץ מזה, דוגמה נוספת לשירות המצויין - יחד עם המקרן, קבלתי מתנה כבל HDMI שעלותו מעל 100 ש"ח. כשקיבלתי את הכבל, ציינתי בפניהם שקצת לא נעים לי לבקש, אבל בעת ההזמנה הבטיחו כבל קצת יותר ארוך והכבל הנוכחי לא שימושי עבורי. הם לא היססו, אמרו לי להשאיר את הכבל שברשותי אצלי ושלחו לי כבל חדש ארוך יותר ממה שביקשתי, על חשבונם.
תענוג.
מוצר:
מקרן QUMI
תמונת משתמש
שם:
נתנאלה
תאריך:
02/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהחנות זוג אוזניות אשר עבורם פורסם מחיר מוטעה. המחיר היה נמוך מהמחיר הרגיל.
לאחר שנתקבל מייל המאשר את ההזמנה החברה הודיעה לי במייל כי היא ביטלה את ההזמנה ולא יבוצע חיוב.
כאשר דיברתי עם נציג בכיר ודרשתי מהחברה לכבד את התחייבותיה הנציג אמר לי שמבחינתו התשובה שלילית והפנה אותי לדבר עם מנהל החנות.
מנהל החנות הסביר לי כי אם ייתן לי את האוזניות במחיר שפורסם הוא יאלץ לנקות את ההפרש ממשכורתו של העובד שפרסם את המחיר המוטעה והציע לי אותם במחיר שהוא לטענתו מחיר העלות שלהם.
הוא אף הגדיל ונתן לי את שמו של העובד ותיאר בפני כמה הוא מרוויח כדי שאבין כמה הפגיעה בפרנסתו של אותו עובד אומלל תהה רצינית עקב תביעתי.
בעיני זוהי לא רק פגיעה בזכויותי אלא גם סחטנות של ממש והתנהלות כוחנית.
לאחר שפרסמתי את הנושא בפורום צריכה מנהל החנות הציע לי "זוג אחד במחיר הטעות והזוג השני במחיר עלות".
לאחר שהנושא נסגר בפורום החנות סרבה לקיים את הבטחתו של המנהל וחזרה בה מהחלטה.
אני הרגשתי שהחנות הונתה אותי בהבטחות שוא שלא היה לה שום תוכנית לקיים.
תגובת החנות:
לשם הבהרה – לא בוצעה מכירה ולא הוצאה חשבונית אנו מוחים על הקלות הבלתי נסבלת של פרסום מסרים שליליים בזאפ כנגד אתר מכירות ללא פרסום באותו מועד של תגובת האתר. וזאת כאשר כל חוות דעת חיובית מגובה בהליך אימות והוכחה במסמכים. (דבר המא פשר לכל החפץ – כולל עסקים מתחרים – לפגוע בעסקי האתר.) במקרה הנדון, העברנו את הטיפול מיידית ל"אמון בציבור" אשר את התו שלו אנו מוקירים ונושאים בגאווה זה מספר שנים. הודענו על כך לזאפ ובקשנו להעלות לאוויר את תגובת "אמון הציבור". זאפ התעלמה מבקשתנו. במקרה הנדון ברור שהלקוחה – שהיא ללא ספק אדם סביר – הייתה צריכה להבין שמדובר בטעות סופר: המחיר שהוצג באתר היה כ 60% פחות מהמחירים הסרוקים בזאפ. במקרה מעין זה איננו מבצעים את המשך המכירה – כמובן לאחר הסבר מתאים ללקוח. אציין גם כי מעולם לא נעשה שימוש בכרטיסה של נתנאלה והזמנתה מעולם לא אושרה! אנו נסמכים בסעיף זה ע"פ תשובת "אמון הציבור" אלינו בנידון. למרות כל ניסיונותינו לרצות אותה עד כמה שרק ניתן, היא המשיכה לדרוש מכירה לפי טעות הסופר. משלא נענינו, החלה נתנאלה להשמיץ ולהכתים את שמנו הטוב וניסתה לפגוע במותג סינמה פרו. אנו רואים זאת בחומרה רבה. בשאלת תלונתה על התבטאות מנהל החנות: עובד החברה שאחראי לטעות הסופר, חשש שמדובר בלקוחה שתנסה לפגוע בשמה הטוב של החברה בכל האמצעים שברשותה ולכן הציע לשלם את ההפרש מכיסו האישי . כמובן שמנהל החנות סרב להצעתו בכל תוקף. אנו מצפים מזאפ שתעמוד מאחורי התחייבותה לשמור על אובייקטיביות והגינות באתר. אנו שומרים רמת שירות גבוהה, כנות ואמינות מול הלקוח. אנו מעדיפים להפסיד לקוח מרוצה מאשר להרוויח לקוח מאוכזב. אציין כי קוד זה פעל גם במקרה של נתנאלה.
מוצר:
אוזניות
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
28/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
יהונתן
תאריך:
20/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מגבר דרך הטלפון,
תוך יום התקשרו אלי והיו מוכנים עם המשלוח,
השירות היה אדיב ומקצועי.
גם שנתקלתי בבעיה לא סטנדרטית (חיבור המגבר למקרן),
המוכר זהר, ומנהל החנות באו לפנים משורת הדין וניסו לפתור לי את הבעיה על חשבונם.
השירות אמין וסבלני, בהחלט חנות מומלצת לחובבי האודיופיל, אני מאמין שהרכישה הבאה שלי בתחום האודיו תתחיל בחנות הזו .
מוצר:
רסיבר 921
תמונת משתמש
שם:
ירדן
תאריך:
04/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה רבה לגרגורי המתקין קודם כל.
התקנה ושירות ברמה הכי גבוהה.
הטלויזיה מדהימה בסלון וחוויית התלת מימד
יותר טובה מהקולנוע.
כל הכבוד לכם על עמידה בזמנים, מקצועיות
וסבלנות רבה.
תודה רבה לכם. (:
מוצר:
led 55d8000
תמונת משתמש
שם:
שמעון
תאריך:
27/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר היה הוגן ביותר והשירות והמקצועיות
פשוט מעולים. אין לי ולו תלונה אחת קטנה
רק שבחים, המשיכו כך.

אני לקוח חוזר בוודאות !
מוצר:
רסיבר VSX920
תמונת משתמש
שם:
מאיר
תאריך:
26/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה להודות לחנות ALL WIN על השירות שקיבלתי ברכישת מערכת קולנוע ביתית. לאחר שערכתי בדיקות והשוואות מחירים בכמה וכמה חנויות המחירים הסבירים ביותר היו אצלכם ואני שמח מאוד שרכשתי את המוצר אצלכם.

קיבלתי שירות מקצועי מאביעד שהיה אדיב מאוד והפגין אמינות. המוצר הגיע בזמן וההתקנה הייתה לשביעות רצוני המלאה.

אני מקווה שתמשיכו לתת שירות טוב ואני אמשיך להיות לקוח שלכם.



תודה רבה

מאיר אסייג









מוצר:
רסיבר + רמקולים שקועים בקיר אמפסיס AVR1610
תמונת משתמש
שם:
מיכה
תאריך:
21/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשורת עם החנות היתה ישירה, מהירה ואמינה. המוכרן אף נתן לי מספר טלפון נייד ישיר אליו שעזר מאד להשלים את תיאום המסירה ולאחר מכן תיאום ההתקנה. הזמנתי התקנה כי קניתי גם זרוע 3 חלקים לחיבור לקיר והתקנה על גבס של טלוויזיה "37 . המתקין היה מקצועי ואדיב, עשה עבודה מאד נקיה ומדויקת (והתקין גם מדף לממיר).
מוצר:
טלוויזיה LA37B530 LCD
תמונת משתמש
שם:
roy
תאריך:
03/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שלושה מסכים ( שתי טלווזיות 32 LCD ואחת 42 PLASMA כולם תוצרת PANASONIC).
השרות היה מהיר וטוב והמוצר נהדר.
תודה רבה לכם ALLWIN.
מוצר:
טלוויזיה 42c10
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
23/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום על AllWin, כבר הרבה זמן לא נתקלתי בשירות כזה מקצועי ואמין.
מוכר החנות קיבל טלוויזיות מיורוקום שהיו בתצוגה, המוכר המליץ לי על Panasonic TH42PY800
במחיר של מתחת ל 50% ממה שמופיע בזאפ ואחריות של 5 שנים מיורוקום.
מסתבר,כמו שהמוכר אמר, שזה באמת אחד הדגמים הכי טובים של Panasonic (לפי פורום אודיו וידאו).
אני ממליץ בלב שלם על חנות זו לכו תקנו עוד היום.
מוצר:
טלוויזיה TH42PY800
תמונת משתמש
שם:
בוריס
תאריך:
16/12/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ומצויין
מוצר:
טלוויזיה LA37B530
תמונת משתמש
שם:
ofer
תאריך:
10/09/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחירתי המקורית הייתה בדגם ישן יותר בעל תכונות נוספות. נציג המכירות פנה אלי הטלפון והתנצל שהמוצר אזל. הוצע לי דגם חדש יותר (זול במעט) ופיצוי על הטעות. נציג המכירות דאג לבדוק שאכן כל הפרטים בהזמנה החדשה נכונים. מכיוון שהמכשיר יועד כמתנה ביקשתי לשנות את כתובת ההתקנה - בקשה שנענתה בחיוב ובאדיבות מצד המתקין והחנות המספקת - נציג המכירות חזר אלי טלפונית כדי לוודא את הכתובת החדשה וכל הפרטים.
כל הכבוד! - לקיחת אחריות מקצה לקצה.
מוצר:
LCD LA37B530
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
31/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בטלפון היו נעימים מאוד, אסרטיביים, ועזרו בתאור המוצר היתרונות שלו והחסרונות שלו. הסבירו גם שזהו מוצר שנגמר מהמלאי ואני קונה את האחרון. הפנו אותי באינטרנט למפרט המלא של המוצר, כך שהיה בפני כל המידע הרלוונטי. הודיעו לי כשהמשלוח יוצא ומתי אקבלו, ואכן על השנייה קיבלתי הכל. בחרתי להרכיב לבד כך שלא נשאר טכנאי. אע"פ שמי שלא מתמצא כמוני כדאי שיזמין גם טכנאי, כי גם התלייה מורכבת וגם בחירת היציאות ומה לחבר למה די מסובך. אבל אני הסתדרתי.
מוצר:
טלוויזיה LA37A450
תמונת משתמש
שם:
אילן
תאריך:
31/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הטלויזיה להורים שלי.
אחרי התלבטויות רבות ובינהן גם החלפה של הדגם המבוקש פעמיים, אפשר להגיד שלקנות אצלם זה הדבר הנכון.
מדובר בחווית קניה . השירות אדיב , יעיל והכי חשוב מקצועי.
פעם אחר פעם קיבלנו יחס נהדר והוגן, ללא כל טענה על ההחלפות שעשינו.
טוב שיש חנויות כאלו שעושות שם טוב לכל ענף האלקטרוניקה הבידורית
מוצר:
טלויזיה 42s02
תמונת משתמש
שם:
נועם
תאריך:
30/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צוות מקצועי ובעל ידע רב - המוכר ידע להתאים את הטלוויזיה לצרכים מבחינת איכות ומחיר.
שירות מצוין - הטלוויזיה הייתה מוכנה שעתיים מרגע ההזמנה.
שורה תחתונה, ממליץ על הטלוויזיה ועל החנות.
מוצר:
טלוויזיה 32 TlxLE8
תמונת משתמש
שם:
קרן
תאריך:
30/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר המלצת חבר, פניתי לסינמה פרו התעניינתי במגבר של פיונייר,דגם vsxs300 וקיבלתי מענה מקצועי, מהיר ובהיר שעזר לי לקבל החלטה. המחיר היה מצוין ובהתאם לדרישה המגבר הגיעה כעבור יומיים מרגע הקנייה. זכיתי ליחס אישי, אמין ומקצועי מהרגע הראשון ועד להתקנה.
סבלנות וכבוד ללקוח מאול ווין בהחלט רואיים למאמץ הקטן של כתיבת חווית הקנייה החיובית.
מוצר:
מגבר vsxs300
תמונת משתמש
שם:
יניב
תאריך:
13/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלויזיית LCD עם זמן אספקה של 7 ימי עבודה.
לאחר יומיים התקשרו אליי שאזל המלאי , למרות שהדגם עדיין הוצג למכירה באתר שלהם.
טענו שזו טעות של הספק , ושהספינה צפוייה להיכנס לנמל בעוד שבוע,ובמידה ולא יהייה הדגם הנ"ל ,אקבל דגם אחד קדימה באותם תנאי עיסקה.
במהלך אותו שבוע עידכנו בהזמנה שלי באינטרנט מבלי ליצור עימי קשר ,דגם וחברה של טלויזיה אחרת לקבלה.
לאחר יצירת הקשר שלי עימם ,טענו שהספינה מתעכבת בעוד שבועיים-שלושה, והאם אני מעוניין בדגם הלא מוכר והיישן שניסו לדחוף לי. כמובן שלא הסכמתי!
כאשר העליתי את הבטחתם לגביי הדגם המתקדם אשר נמכר כמעט באותו מחיר של הדגם הלא מוכר שניסו לדחוף לי, טענו שהוא יקר יותר,ושלא מדובר בדגם שמחליף את הדגם שנגמר.
לא ידעו להגיד לי איזה דגם מחליף, כיוון שהוא בספינה שמשייטת במרחב האין סופי באוקיינוס השקט. בקיצור משמשים כמלכודת דבש למכירת דגמים ישנים !!! נא לשים לב !!!
תגובת החנות:
. באותו היום עם ברור חוסר מלאי הספק ,
הוסר מהאתר לצמיתות המוצר 37A450 סמסונג. ולא כפי שטוען הלקוח יומיים אחריי.
אז גם אם הלקוח לא מרוצה לא צריך לשקר ולסלף עובדות .


2. בקשר לספינה" שמשייטת במרחב האין סופי" - לעולם לא נאמר או אמרנו דבר כזה !!!
ולא השארנו ולעולם לא נשאיר לקוח באוויר עם חוסר וודאות לגבי אספקה
אז זה ממש לא רציני ולא הוגן לכתוב עלינו דבר כזה. (זו כבר הוצאת דיבה.)


3. הלקוח קיבל כפיצוי דגם יותר איכותי ללא שום תוספת תשלום מצידו ואישר את זה.
(את זה שהוא ניסה לסחוט אותנו בכדי לקבל מסך שעולה הרבה יותר הוא רק לא ציין פה.)

4. הלקוח בחר לבטל את ההזמנה והיא בוטלה במקום ללא כל חיוב או טרחה מצידו.

5. אין צורך להכפיש סתם את שמה של חנות רק בגלל שאתה לא מרוצה .

בחרת לא לחכות לדגם חדש. לא חייבו אותך בכלל באשראי. קיבלת שירות איכותי ויחס הוגן .


6 . נמשיך לתת שירות איכותי מעל ומעבר לכל לקוח ולקוח גם בעתיד .


מוצר:
טלויזיית LCD LA37A450
תמונת משתמש
שם:
אלישי
תאריך:
22/04/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנה בוצעה ב- 13 לחודש, ב- 20 לחודש המוצר היה אצלי.
אומנם נאמר לי בהתחלה שהמוצר יגיע ב- 19 לחודש אבל מועד האספקה תוקן תוך עמידה בלוחות זמנים.
ישנו אי דיוק קטן בקבלה, המוצר שקיבלתי הינו בצבע שחור ולא כסוף כמו שכתוב אבל זה לא משנה לי.
שילמתי במזומן עם קבלת המוצר ללא צורך בהתעסקות עם כרטיסי אשראי - יתרון גדול מבחינתי.
מוצר:
רסיבר TX-8222
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply