דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
כלי עבודה וריהוט גן (נס ציונה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
G-Mall
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בg-mall ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
36
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
26
0
10
נמצאו 36 חוות דעת גולשים על g-mall
תמונת משתמש
שם:
עמרי
תאריך:
14/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
את הקניה ביצעתי לפני כחודשיים.
התקשרתי לגביי מגרסה, לאחר שעברו איתי באופן פרטני על הדגמים וההבדלים בינהם החלטנו יחדיו על מגרסה.
את המגרסה אספתי ביום למחרת ואת פניי ברכה אישה מקסימה וחייכנית (שלצערי את שמה אינני זוכר) בעלת הרבה סבלנות שאמרה שאוכל להתקשר שוב בכל נושא.
מוצר:
מגרסה SD-9333
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
29/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אורגנית באתר לפני שבועיים וחצי. עברו 14 ימי עסקים וראיתי שהמוצר שלי לא הגיע. התקשרתי לחברה וענו לי שיבדקו ויחזירו לי תשובה עוד 5 דקות. כשראיתי שעברו שעתיים ולא חזרו אליי התקשרתי שוב ואמרו לי שהמוצר יגיע היום בשעה 14:00. חיכיתי וחיכיתי והמוצר לא הגיע. התקשרתי שוב ושוב לחברה (מעל 10 פעמים) ובכל פעם לא התייחסו אליי בכלל. בסופו של דבר האורגנית הגיע 24 שעות אחרי שאמרו לי,והיא בכלל לא הגיע לביתי אלא למקום העבודה כדי שיהיה לחברה יותר נוח. כשהמוצר הגיע סופסוף, שמתי לב שזה לא המוצר שרציתי. התקשרתי לחברה ושוב אמרו שחזרו אליי ולא חזרו התקשרתי שוב ושוב כשבכל פעם אני מספרת את הסיפור מההתחלה ולא מקבלת תשובה. לאחר זמן רב ענו לי בחברה שאני צריכה לשלם 40 ש"ח דמי משלוח על זה שהמוצר הגיע אליי, ועוד 40 ש"ח כדי שיבואו לקחת אותו ממני. הסברתי להם שאני לא אמורה לשלם דבר כזה, במיוחד כשהשירות היה כ"כ גרוע והמשלוח הי נוראי. אמרו לי שיבדקו ויחזרו אליי למחרת. עברו יומיים ועדיין לא חזרו אליי.
השירות והמוצר לא טובים, לכן לא כדאי לקנות שם.
תגובת החנות:
הוזמן ע"י הלקוח אורגנית. הלקוח קיבל את האורגנית המוזמנת לאחר 15 ימים (פחות מ-14 ימי עבודה כמתחייב ע"י חברתנו).
האורגנית שהוזמנה תואמת את האורגנית שסופקה.
לא ידוע לנו מדוע הלקוח טוען טענות לא נכונות.
בשיחת טלפון עימו, בעת קבלת המוצר, הלקוח טען שהאורגנית לא מתאימה לו. הוא לא טען שזו לא האורגנית המוזמנת!!!!
הסיבות לאי הדיוק בתלונתו של הלקוח הנכבד שמורות עימו. ולנו אין כלים להתמודד
עם טענות לא מדויקות ולא נכונות.
עובדי חברתנו עושים את מירב המאמץ לתת ללקוחתנו שרות וטיפול אמין ומסור.

מוצר:
אורגנית SA-45
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
04/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום לקנות בחנות
השרות ממש טוב מענה טלפוני זמין וסובלני
אני מאוד מרוצה מהתוצאה
קניתי 4 יח' אירגונית לברגים
באיסוף עצמי
מוצר:
אירגונית ברגים 18
תמונת משתמש
שם:
מקסים
תאריך:
11/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם מאורר. הוא הגיעה עם איחור קל. המנוע של המאורר לא נדלק. הם החליפו לי את המאורר. ציפיתי שבפעם השניה המוצר כבר יגיעה אחרי שבדקו שלא חסר כלום והכל עובד כמו שצריך. תוך כדי הרכבה גיליתי שחסר בורג מרכזי שאי אפשר להשתמש בלעדיו במאורר.
לאחר מלחמות דרך PAYPAL הם החזירו לי את הכסף חוץ מ-50 ש"ח ששילמתי עבור משלוח המאורר הבלאי הזה חזרה לחנות.
עד היום לא נתקלתי בחנות כזאת רשלנית.
מוצר:
מאורר SE-322
תמונת משתמש
שם:
tal
תאריך:
18/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי וילה מגיק באמצע אפריל 2012.
האספקה הייתה מהירה ולקחה ימים ספורים.
לאחר כמה ימים באתי להרכיב את הבית אך פתאום שמתי לב שסופק לי בית שונה ממה שהזמנתי.
אשתי התקשרה לחנות בכדי להתלונן, שם הציעו לה להוסיף כסף עבור הבית שקיבלנו (מתברר שהיה קצת יותר יקר ) , כאשר סירבנו ואמרנו שכל מה שאנו רוצים זה את מה שהזמנו מסרו שהמוצר יגיע ביום רביעי באותו שבוע.
מכאן התחילה סאגה של 3-4 פעמים בהם הבטיחו שיביאו את המוצר , לא רק שלא הביאו גם לא הייתה פעם אחת שהודיעו על כך שהשליח לא יגיע.
לאחר 3-4 פעמים מסרו לי שהם פשוט לא מקבלים את המוצר מכתר, התייעצתי איתם ונאמר לי שלאחר שיחה עם כתר יגיע אליהם המוצר בעוד כמה ימים.
מסרתי להם שאם המוצר לא יגיע בשבוע הבא ברצוני לבטל את העסקה.
בערך כחודש וחצי ולקראת סוף חודש מאי 2012 נשבר לי וביקשתי לבטל את העסקה.
כמו כן קיבלתי הבטחה שאת הזיכוי אני אראה תוך שבועיים בכרטיס אשראי וזאת לאחר שהתלוננתי שאני לא מתכוון לחכות שהם יבואו לאסוף את המוצר.
אציין רק שכמעט כל השיחות שניהלתי עם החנות מוקלטות.
כמובן שלא שלחו אף אחד לאסוף את המוצר, כאשר אני מתקשר בערך פעם בשבוע לחנות ומודיע להם שהמוצר אצלי בגינה ו ניתן גם לגנוב אותו, ובכל פעם קובעים איתי יום ואף אחד לא מגיע.
לאחר שבועיים בערך שלחו סוף סוף שליח לאסוף את המוצר אך מכיוון שהגיע עם רכב פרטי לא הצליח לאסוף אותו.
שוב המתנתי קרוב לשבועיים ואז שלחו רכב לאיסוף המוצר (לא תיאמו כלום, פשוט השליח פתאום התקשר אליי).
כאשר השליח הרים את הקופסא שהייתה כבר די דהוייה לאחר ששכבה חודשיים וחצי בשמש אצלי בגינה (אין לי מקום במחסן לאחסן את זה ) התפרקה הקופסא קלות.
כמה ימים לאחר מכן מתקשר בני (נראה לי מנהל החנות ) לאשתי וכועס עליה שהחזרנו את הקופסא מפורקת לגמרי, אציין רק שאני בכלל לא פתחתי את מוצר.
התקשרתי לבני באותו ערב ויחס כזה גרוע לא זכור לי שקיבלתי, בני האשים אותי בכך שמצב הקופסא היה גרוע, הוא לא קיבל את העובדה שחיכינו חודשיים וחצי שיאספו את הקופסא.
בנוסף הוא לא קיבל את הטיעון שיכולתי בכלל לפתוח את הקופסא ועדיין להחזיר את המוצר מכייון שקיבלתי מוצר שלא הזמנתי.
לגבי הזיכוי טען שהוא לא יכול לתת לי בינתיים מכיוון שהוא לא יודע אם הוא יצליח להחזיר את המוצר לכתר (כי מצב הקופסא גרוע).
התלוננתי שהם שקרנים וברשותי שיחה מוקלטת בה הם מבטיחים לי זיכוי לפני חודש בערך.
בני עוד התווכח איתי שהוא לא חייב לתת לי בכלל זיכוי ונתן לי הרגשה שהוא עושה לי טובה גדולה אם יעשה כן.
כמובן שגם כאן לקח בערך שלושה שבועות בה הבטחות שעוד כמה ימים תהיה לו תשובה.
כמובן שגם כאן אני הייתי צריך להתקשר כל פעם ולשאול מה קורה עם הזיכוי.
לבסוף קיבלתי את הזיכוי המיוחל.
כמה דברים לסיום :
לא הגיוני שלוקח 3 חודשים ובערך 20 שיחות טלפון בכדי לקבל זיכוי עבור מוצר שגוי שנשלח.
התברר שגם בני (נראה לי מנהל החנות ) ממש לא שירותי, אני לא אצטט כאן גם "משפטי חוכמה" שנאמרו בשיחה ביננו.
השורה התחתונה אני לא ממליץ לאף אחד לקנות בחנות זו.
מוצר:
וילה מגיק מגיק
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
18/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במהלך האיסוף העצמי אירחו אותי יפה, כולל שתיה ואפילו העמיסו לי את השמשיה לרכב היות והייתי פצוע.
אין ספק שמיכל והצוות עושים רבות כדי לרצות את הלקוח ומאפשרים חויית קניה נעימה, החל ממענה טלפוני מיידי לשאלות, עובר לעמידה בהתחייבותם, ואף מעבר.
שווה!!!
מוצר:
שמשיה 4 מ' אלומיניום
תמונת משתמש
שם:
רותם
תאריך:
09/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ארון עם תאורה וקיבלתי ללא גוף תאורה.
עכשיו שינו את מה שכתוב שם כאילו זה בלי תאורה.
במילה אחת: רמאות
לא ממליץ לרכוש מהם
תגובת החנות:
ראשית, ברצוני לציין כי בעת ביצוע ההזמנה דרך האתר, הלקוח מקבל ישירות למייל שהוא הזין, את פרטי הזמנתו במפורט – כולל מק"ט המוצר , תאור המוצר ומחירו, כך שאין לנו כלל שליטה על המייל שנשלח ללקוח. המערכת מעבירה אוטומטית את הזמנה ללקוח.
כיצד הלקוח מתלונן על שירות הלקוחות מבלי שדיבר איתנו פעם אחת?
פשוט הזוי !!!!!!!

להלן פרטי המקרה:

הלקוח הנ"ל ביצע הזמנה באופן עצמאי דרך האתר.
באתר מוצגים 2 ארונות נורית:
ארון נורית (ללא תאורה) - מק"ט 86717810798 בעלות של 160 ש"ח
ארון נורית (כולל תאורה) - מק"ט 17810860 בעלות של 200 ש"ח
הלקוח הזמין ארון נורית, ללא תאורה, העתק הזמנתו נשלח אליו מיידית עם ביצוע ההזמנה במייל , כולל פירוט המוצר, מק"ט ומחיר.
הלקוח ביצע הזמנה וקיבל את המוצר לאחר 4 ימים.
הלקוח מעולם לא פנה אלינו טלפונית, ולא הוצע לו איזה ארון לרכוש.
חוסר תשומת לב לפרטים וטעות בהזמנת המוצר היתה טעות מצידו של הלקוח.
נשלח אליו בדיוק המוצר שהזמין בעצמו ועל דעתו.
נשמח לעזור ללקוח להחליף את הארון שקיבל בארון עם תאורה. כל מה שהוא צריך זה פשוט לצלצל לשרות לקוחות ולדבר...

פשוט מקרה הזוי.
אין בתגובתנו הנ"ל, ויתור על האפשרות לתבוע בעתיד את המתלונן על הוצאת דיבה.

מוצר:
ארון אמבטיה דגם נורית נורית
תמונת משתמש
שם:
moti
תאריך:
19/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מאתר זה רהוט גן בתאריך 2-4-2012
התאריך היום 19-2-2012
התקשרתי מדי יום לברור היכן עומדת ההזמנ או שלא הייתה תשובה או שהתשובה הרהוט בדרך אליך
עד היום הרהוט לא הגיע אבל החיוב בוצע.
אני חושש מעקיצה
יש להזהר מהאתר הזה עדיף לשלם כמה שקלים יותר ולרכוש מאתר אמין
מוצר:
רהוט גן וואגס
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
07/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו בטלפון מול המחשב,מיכל הנציגה עזרה לנו מאד בבחירת המוצר במתאים במחיר שרצינו,קיבלנו את בית הילדים לפני חג הפסח כעבור יומיים בלבד.
מוצר:
בית לילד
תמונת משתמש
שם:
בועז
תאריך:
16/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את שולחן המחשב המעוגל של g-mall 120 ס"מ פינות מעוגלות. ההרכבה דרשה התמודדות משמעותית ולקחה לי 3 שעות .והשולחן אחרי כל החיזוקים והעבודה לפי ההוראות עדיין זז משמאל לימין בהזזת עכבר , עד כדי גיחוך וכל החיזוקים שלו לא עוזרים לו להיות יציב . מה שגרוע יותר הוא שהחברה g-mall ככל הנראה לא מוכנה להכיר בעובדה שהמוצר הזה בעייתי והשירות שנתקלתי בו היה מבחינתי גרוע,מיכל הייתה נחמדה בתהליך ההזמנה וממש לא נחמדה אחרי זה.
אני חשמלאי לשעבר עסקתי שנים רבות בהרכבה ופירוק של דברים זה כולל ארונות חשמל התעסקות עם המון סוגי ברגים אני מכיר את כל הכלים והמושגים הטכניים יש לי ארגז כלים מפואר בבית והמון מוטיבציה,הרכבתי בשעה מיטה שלמה של איקאה לפני חודש,אז ככה שיש לי מושג. אבל ההרכבה של השולחן הזה הייתה כזה סיוט שהבאתי את אשתי שתעזור לי להבין מה קורה שם.היא גם נאלצה להחזיק לי חלקים בזמן ההרכבה כי שתי ידיים לא מספיקות לשולחן הזה אם אתה לא נגר עם טכניקות מיוחדות . הגענו למסקנה מהר מאוד שהתרשים אינו נכון. למשל בשולחן יש חורים קטנים למסילות של המגירות שאמורים להיות הכנה לברגים שתבריג פנימה (הייתה לי מברגה אבל אם אין לך אז שיהיה ממש בהצלחה) החורים הקטנים האלה היו רלוונטיים אם המסילות של המגרות לשולחן לא היו מגיעות כבר כמקשה אחת, הציור מתאר איך כל מסילה מורכבת מ 2 חתיכות , ככה אתה יכול להבריג כל חתיכה למקומה ואז לחבר את החתיכות , אבל בפועל זה כבר בא צמוד כחתיכה אחת בלתי ניתנת לפירוק (ללא אלימות) אז צריך לאלתר את מקום ההברגה כי החלק החיצוני מסתיר את החלק הפנימי של הצד שאמור להיות מוברג ולהפך. פה ישנו חוסר תאימות בין המוצר שקיבלתי לבין השרטוט , אבל זה לא מספיק כדי ש g-mall יבינו שזה לא הוגן ויפצו אותי .החנות קיבלה ממני מכתב ב 4 במרץ (באתר שלהם) ארוך שמסביר את כל מה שעברתי וגם את הבעיה הכי גדולה שבעצם השולחן זז בחופשיות כמו רכיכה אחרי כל החיזוקים שלו על פי השרטוט .
בתאריך 9 למרץ התקשרתי לברר איפה זה עומד כי הם לא חזרו אלי , קיבלתי תשובה ממיכל שכן , היא קראה את המכתב אבל "לא יצא לה לחזור אלי" ושהיבואן היה בחו"ל וביום ראשון הוא רוצה לבוא לראות את השולחן אצלי בבית , להבין למה הוא מתנועע ולפצות אותי אם צריך ויתאמו איתי הגעה ביום ראשון.חיכיתי ליום ראשון , אף אחד לא התקשר עד 7 בערב .
התקשרתי בעצמי לראות איפה זה עומד , מיכל אמרה שהיבואן לא יבוא , אבל הם מוכנים לשלוח לי את האיש שמרכיב את השולחנות האלה , זה רק יעלה לי 200 שקל פתאום היא אומרת , אם הרכבתי נכון (לדעתו "הניטרלית" לחלוטין) אז לא אשלם את אותם 200 ₪. סיפרה לי על מחירי הדלק , והמאמץ של אותו מתקין , הבנתי באכזבה שאף אחד לא יבוא כבר באותו יום , שלא טרחו להתקשר לעדכן אותי כמובן . ניסיתי להגיד שהטכנאי לא אובייקטיבי , ויכול להחליט שהרכבתי לא תקין ולגבות את ה 200 שח רק כי הוא מקבל משכורת מהם ולא ממני "אל תעשה מאתנו כאלה" , כשעניתי שאני לא עושה מהם כלום , היא התעקשה שאני כן , ותקפה אותי שוב בעקשנות , (בעצם פתאום היא אומרת שהמתקין הוא שלהם ולא של היבואן),ואני חושב לי בראש שזה קצת סותר את זה שהיבואן ישלח לי מישהו שלו , מה שהיא אמרה בהתחלת השיחה.
אמרתי לה שהפסיכולוגיה בגרוש לא עובדת עליי (התכוונתי לטקטיקת ההתקפה כהגנה הכי טובה) ושלא תתקיף אותי כי זה לא שירות ,אז היא ענתה שאם יש לי בעיה עם הפסיכולוגיה בגרוש שלה, נכתוב עליה מייל כמו שכתבתי לחנות , בלגלוג על המכתב הראשון ששלחתי. הגבתי מיד שאכתוב מכתב לזאפ ולא במייל יותר , והיא ענתה שאעשה מה שבא לי,"טוב אני אטפל בעניין שלך אני אעביר למנכל , אני לא בא לי לשמוע את זה תעביר לי במייל את הפסיכולוגיה בגרוש".
החברה מנגנת את התקליט השחוק שעשרות מזמינים את השולחן ורק לך יש בעיה איתו.כן, תוכיחו לי שעשרות מזמינים,ומרכיבים ב ע צ מ ם את המוצר ההזוי הזה.
חוסר רגישות של מיכל לאכזבה של לקוח, שבעצם לא יגיעו לראות את השולחן באותו יום , והביקור יעלה פתאום 200 שקלים אחרי מה שהבטיחו ולא קיימו הם מתנהגים כאילו לא חייבים ולא הבטיחו כלום , החנות מעולם לא חזרה אליי בטלפון לא קיבלתי שום שיחה מהם. שלוש שיחות יצאו שוב ושוב ממני. מתנים לי תנאים ,מבקשים כסף (200 שח לפתע פתאום) בתמורה להגעה ,דוחים אותי שבועות ,לא מגיעים ביום שהובטח ,לא מעדכנים, ומשווים אותי למר מתקין שלבטח מצא את השיטה (ולאו דווקא על פי ההוראות "על פי הספר") לגרום למוצר הזה להיות יציב מרוב התקנות שביצע. מה שהחנות לא מפנימה זה שאם אחד כמוני לא הבין נכון את ההוראות.(מצב היפותטי למרות שאני קורא שרטוטים יותר מורכבים ביומיום בעבודתי הנוכחית) או לחילופין,עצם העובדה שהסברתי שהשרטוט לא תואם את הרכיב שהגיע (וגם אם זה רק רכיב יחיד), אז ההוראות לא ממש נכונות או ברורות מספיק כדי להיות חלק ממוצר טוב והשירות בעקבותיו היה לי לא נעים בל
תגובת החנות:
יש לציין כי מכרנו עשרות שולחנות זהים לשולחן שהוזמן ע"י הלקוח.
זו הפעם הראשונה שקיבלנו תלונה על השולחן ו/או על הוראות ההתקנה.

לאחר קבלת תלונתו, הוסבר ללקוח כי קיימת אופציה שמתקין מורשה מטעם חברתנו (קבלן משנה) יגיע לביתו, יבדוק את טיב המוצר ואיכות ההתקנה (באם השולחן הותקן בהתאם להוראות ההתקנה).
באם השולחן פגום אזי חברתנו תחליף את המוצר בו במקום.
באם ההתקנה אינה בהתאם להוראות – התקנה לקויה, אזי המתקין יתקין השולחן כפי שנדרש, ויגבה מהלקוח 200 ₪ בגין ההתקנה כאמור.

הלקוח היקר מעוניין לאכול מהעוגה ולהשאירה שלמה. הוא מעוניין לשלם עבור השולחן בלבד ללא התקנה, ולקבל שולחן מותקן.
אנו חלילה לא מזלזלים ביכולתו ובכישרונו הטכני של מר לוינסון כפי שפירט בתלונתו.
אנו בטוחים ב- 100% כי הלקוח הנכבד שגה בהתקנת השולחן ופעל שלא בהתאם להוראות ההתקנה.

לו הלקוח סבור ב-100% כי המוצר פגום ולא ראוי , צריך היה להסכים לביקורו של המתקין ולקבלת מוצר חדש ותקין ללא תוספת תשלום.
מוצר:
שולחן מחשב 1015
תמונת משתמש
שם:
לימור
תאריך:
31/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מאוד מרוצה ממהירות האספקה, מהמוצר עצמו והשירות האדיב של מיכל. חייבת לציין שלאחר כמה ימים הזמנתי עוד מגלשה כמתנה.
מוצר:
מגלשה-דגם גלים
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply