דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
כלי עבודה, גינון, הלבשה ואספקה טכנית (כפר סבא)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מ.נ.מ עשה זאת בהצלחה
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2010
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במ.נ.מ הכל לתעשיה ?
4.20
ציון ממוצע
5
חוות דעת בשנה האחרונה
132
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
1
0
1
6 חודשים אחרונים
1
0
1
שנה אחרונה
4
0
1
כל הזמן
127
0
5
נמצאו 132 חוות דעת גולשים על מ.נ.מ הכל לתעשיה
תמונת משתמש
שם:
קובה
תאריך:
22/05/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדחס מהחברה MNM המוצר הגיע ארוז היטב ובמהירות. לאחר שפתחתי אותו וחיברתי גיליתי שאחד החלקים שבור ויש בריחת אויר. התקשרתי לחברה ונאמר לי שאני צריך להגיע אליהם ויחליפו לי. יש לציין שאני גר בהרצליה והחברה בכפר סבא ואני עובד. ביקשתי שישלחו אלי מוצר חדש כי זו אחריות שלהם. אמרו שזו לא אחריותם ושעלי להגיע!! נאלצתי להתפנות ולנסוע אליהם. כשהגעתי החליפו לי. שאלתי לגבי פיצוי אז ענו בגיחוך...וביטלו את בקשתי.
התרשמתי שמדובר בחברה גדולה ורצינית ולכן איני מבין מדוע אינם לוקחים אחריות על מוצר שהגיע פגום באריזתו?? לא הציעו שום שירות החלפה וכשביקשתי אמרו שזה לא אחריותם.
מוצר:
מדחס 25 ליטר td 2026
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
28/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה דרך אתר האינטרנט, למחרת קיבלתי שיחה שההזמנה מוכנה ואני יכול להגיע, הגעתי לאסוף את המוצרים קיבלתי אחלה שירות מברק, כל הציוד מסודר ומאורגן חוץ מסולם שהזמנתי ולא היה במלאי- ברק דאג להביא לי סולם טוב יותר ללא תוספת, בהחלט אחלה מקום ושרות מעולה
מוצר:
כלי עבודה 6 שלבים
תמונת משתמש
שם:
gal
תאריך:
21/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נציג המכירות היה מקצועי, בתוך דקות מספר ההזמנה הוכנה ולאחר כחצי שעה קיבלתי שיחה נוספת שבו נמסר לי שהמוצר מוכן לאיסוף
מוצר:
10.8V MAKITA מברגה אימפקט מברגה/מקדחה DF330DW, TD090DWE
תמונת משתמש
שם:
יוסף
תאריך:
19/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר שהיה במחיר סופר אטרקטיבי(אולי בטעות, בפעם הבאה שנכנסתי המחיר שונה ועדיין היה אטרקטיבי).קיבלתי אישור למייל המאשר את ההזמנה.למחרת על הבוקר קיבלתי טלפון מברק כדי לסיים את ההזמנה טלפונית כפי שביקשתי,הוא היה אדיב ויעיל.לבקשתי המוצר חיכה לי בחנות ולמרות שבאתי כשהחנות היתה סגורה עקב ספירת מלאי ברק התפנה,קיבל אותי וטיפל בי בסבלנות ועם חיוך.קרתה תקלה קטנה ומסיבה כלשהי חוייבתי ב20 שח יותר מהמחיר.גם כאן ברק נתן שירות מעולה וקיבלתי תמורה מלאה ולא פחות חשוב- עם חיוך.חנות גדולה עם מבחר מרשים של מוצרים ברמה גבוהה ביותר
מוצר:
משחזת 9-115
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
07/01/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
א
תאריך:
03/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בפסח פטישון ב 410 ש"ח. בצאת החג קיבלתי אימייל שההזמנה במצב המתנה. התקשרתי המוכר הודיע שאין במלאי ואספקה תיקח 100 יום (למרות שבהזמנה הופיע שיש מלאי והאספקה 7 ימים). למרות זאת, שאלתי אם יכבדו את המחיר אם אחכה. המוכר השיב שהמחיר ישתנה. כאן הבנתי שהמוצר לא חסר במלאי, אלא שהם כנראה פרסמו אותו במחיר שגוי כנראה. לראיה, הם העלו את המחיר מיד לאחר ההזמנה ולא הסירו את המוצר. המוכר טען שאין להם דרך להסתיר מוצר באתר. (טענה הזויה, אני לא מכיר חנות שאי אפשר להסתיר בה מוצר). לבקשתי, כעבור שעה חזר אלי אחראי בשם מריוס ואמר שמה שהמוכר אמר לי לא נכון כי המוצר כן במלאי היבואן. הוא טען שבגלל המחיר הנמוך הם קיבלו הרבה הזמנות למוצר בחג וסיפקו אותו בצאתו ולכן אזל (אדגיש שהזמנתי את המוצר בערב החג השני מיד כשהמחיר ירד בזאפ ולכן הייתי אמור לקבל אותו כמו אחרים!). כששאלתי למה הם לא מזמינים עוד יחידה עבורי, הוא ענה שהם לא מוכנים להזמין יחידה אחת כי זה יעלה להם הרבה יותר מהזמנת כמות. אמרתי לו שהרי לפני רגע הוא אמר שמכרו המון יחידות בחג, אז מה הבעיה להזמין שוב? הוא התחמק ואמר "הודענו לך שאין את המוצר במלאי וזה מה שחשוב". כשאמרתי לו שזה לא מקובל עלי ושהם פועלים בניגוד לחוק, הוא אמר " אני אדבר עם המנכ"ל ואחזור אליך". כעבור יומיים הודיע שהמנכ"ל לא מוכן לספק את המוצר במחיר שקניתי אלא בתוספת 600 ₪ ואם לא, מבחינתם ההזמנה מבוטלת ושאקנה במקום אחר. עדכון: לאחר שקראתי את תגובת החנות, אדגיש שלא היו דברים מעולם. מעולם לא הוזכרה שריפה בחנות! הגם שההזמנה בוצעה מאי 2014 ולא בדצמבר 2013, מריוס אמר שכל היחידות הוזמנו בחג הפסח, כמה ימים לפני ההזמנה שלי! כיצד יתכן שמוצר שאינו במלאי 5 חודשים, ממשיך להתפרסם במחיר מאוד אטרקטיבי ללא אף הזמנה מאתר כה גדול? הדברים פשוט לא אמינים! אדגיש גם שמעולם לא הציעו שום פיצוי. חנות שערורייתית שממציאה תירוצים בדיעבד ושיחה שלא היתה ולא נבראה! בשיא הכנות, שומר נפשו ירחק. במיוחד לאור התגובה הזו. חנות שממציאה תירוצים בדיעבד ומתארת שיחה שלא הייתה ולא נבראה, אינה ראויה שיקנו בה.
תגובת החנות:
התוכן אינו מייצג את השירות ותוכן השיחה שבוצע בפועל.
הוסבר ללקוח שבעקבות שריפה שאירעה בספטמבר 2013 בבית העסק,
הוצעו כל המוצרים מדגם זה למכירה בדצמבר 2013 ונמכרו רובם ככולם. - מעל 50 יח'.
האתר אינו מסתמך על המלאי הממוחשב, אלא מעודכן ידנית מעת לעת - שכן מדובר בשתי מערכות מידע נפרדות לחלוטין.
האתר מכיל למעלה מ3100 מוצרים שונים כיום, כ-75% במלאי שוטף וזמין, היתרה ברובה מוצרים אשר אנו נסמכים בה על יבואני המוצרים. סביר שמפעם לפעם מוצר לא ימצא במלאי כלל. במצב זה אנו אכן מסירים את המוצר מהאתר או מסמנים אותו בהתאם עם תאריך צפי לחזרתו למלאי.

החברה, מ.נ.מ הכל לתעשיה בע"מ בעלת תו אמון הציבור, ותקנון האתר נכתב בשיתוף פעולה עמם.
בו כתוב:
"למרות שאנו עושים כמיטב יכולתנו להבטיח שהמוצרים המוצגים באתר יימצאו במלאי, הרי שלעיתים מוצרים המוצגים באתר אזלו מהמלאי. אם המוצרים חסרים, תישלח לך הודעה מתאימה באמצעות הדואר האלקטרוני שלך או באמצעות הטלפון. במקרה כזה, שומרת לעצמה החברה את הזכות להגיש לך, במידה שישנה כזאת, הצעה לרכישת מוצר חלופי בעל אופי ומחיר דומה. אם תקבל את הצעתנו, יעודכנו פרטי הזמנתך מחדש. אם החלטת לסרב, תימחק הזמנתך ונימנע מחיוב כרטיס האשראי שלך."

הלקוח אישר את תקנון האתר, לא חויב כלל- והוא אף לא סיפק פרטי תשלום, ואכן הודענו בהתאם - בשיחה טלפונית ובהודעה אוטומטית ממערכת האתר שנשלחה אליו בדואר אלקטרוני על ביטול העסקה.

זאת ועוד - הוצעה ללקוח האפשרות להזמין מוצר אחר, כאשר עלות המשלוח תהיה על חשבוננו (בשווי 40 ש"ח).
הוצעו ללקוח חלופות למוצרים אחרים - אך הוא סירב לכך.

נוסף על כך - הדגם המדובר, כשהיה במלאי, נרכש מהיבואן כהן משיח, שהיה נציג המותג דיוולט בארץ עד לפני כשנה וחצי, אז התחלף היבואן - וכיום הוא שטל פתרונות בע"מ.
המוצר כיום מוצע בסט הכולל אביזרים ולכן מחירו גבוה יותר.

תגובתו של הלקוח אינה מייצגת את הנאמר בשיחה.
אם יבחר, הפיצוי שהוצע לו בשיחה עומד עדיין לזכותו.
מוצר:
פטישון D25013K
תמונת משתמש
שם:
samuelg
תאריך:
02/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פניתי דרך האתר טלפונית וענה אדם בשם שמוליק עם המון סבלנות שנתן לי מידע והציע לי להגיע לחנות להתרשם ממגן מכשירי השטיפה הרב שיש ברשותם במלאי.
ואכן כך היה התרשמתי ממלאי וממגוון הרב של המוצרים בחנות וכמו כן מהידע הרב והסבלנות והמקצוענות שהפגינו אנשי החנות. לאחר שהסברתי להם ( בחור צעיר בשם רז) את צרכי הציעו לי 3 אפשרויות ואכן בחרתי אחת מהם.
לאחר מכן ניגש אלי בחור נוסף בשם קובי להסביר לי על השמכשיר והשימוש בו ולא עזב אותי עד אשר היה משוכנע שאכן הבנתי ואני מרוצה מהבחירה.
פעם ראשונה שאני מגיע לחנות זאת בכפר סבא ואני מתכונן להגיע אליה שוב ולא רק בגלל המחיר אלה בזכות השרות והמקצוענות
מוצר:
מכשיר שטיפה בלחץ KARCHER
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply