דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

‎קינג פון‎ ‏(KingPhone)

סלולאר ואביזרים (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
קינג פון
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2010
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקינג פון ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
172
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
87
5
80
נמצאו 172 חוות דעת גולשים על קינג פון
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
06/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפוש בזאפ הגעתי לקינג פון ופגשתי צוות מוכרים שעזר והסביר בסבלנות ובמיוחד המוכר בשם דוד שעזר לי גם אחרי זה בטלפון והסביר לי בדיוק איך לתפעל את הטלפון בסבלנות אין קץ לכן ברצוני להמליץ לכל מי שמחפש פלאפון תקנו בקינג פון אתה קונה פלאפון עם אבא ואמא שידאגו לכם בכל בעיה שתתקלו
מוצר:
סמארטפון galaxi s3
תמונת משתמש
שם:
tamtam
תאריך:
24/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות עם מכשיר אייפון שפשוט לא נדלק ללא כל סיבה נראית לעין.
דיברתי עם בחור בשם דוד, אדיב, סבלני, מבין עניין. הוא נתן לי מכשיר חלופי והבטיח שיהיה בקשר בהקדם.
לאחר בדיקה נאמר לי שהבעיה פשוטה - הלכה הסוללה.
נשמתי לרווחה. הם יכלו בקלות להמציא לי בעיה הרבה יותר גדולה ולגרום לי לשלם סכום כסף גדול מאוד.
מחיר טוב זה דבר חשוב, אבל הגינות שווה בחשיבותה, אם לא גדולה יותר.
ללא ספק הרוויחו את אמוני לקניות\בעיות עתידיות.

מוצר:
תיקון אייפון 4
תמונת משתמש
שם:
moran
תאריך:
23/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי למקום בעקבות המחיר הנמוך,
וזכיתי גם לשירות מעולה והנחה על מוצרים נלווים.
בנוסף התקשרתי למחרת וקיבלתי מענה על כל שאלה והכוונה לתפעול המכשיר.

חווית קניה נעימה
תודה
מוצר:
סלולר tipo
תמונת משתמש
שם:
Shachar
תאריך:
22/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לחנות הזו המחירים הכי זולים זה נכון אבל כשיתקלקל לכם המכשיר בתוך השנה של האחריות לא יהיה לכם עם מי לדבר!

מכשיר גלקסי 3 שקניתי הפסיק לעבוד פתאום, לאחר כמה חודשים,לא כתוצאה משום חבטה או נפילה וכדו'. כיוון שהמכשיר עדיין באחריות מסרתי אותו לתיקון ב"קינג פון" בז'בוטינסקי ברמת גן.

לאחר 4 ימים כשראו שהם לא מצליחים בתיקון המוכרים התנערו מהאחריות בטענה ש"המכשיר נפל" כשהם מצביעים על סדק קטנטן במסגרת של המכשיר ש-1. אני מעולם לא ראיתי ו2. אף אחד לא הצביע עליו בזמן המסירה (כלומר, ככל שידוע לנו יתכן שהוא נוצר בזמן הזה שהמכשיר היה אצלם), ו3. הקשר בינו לבין התקלה המדוברת קלוש, כיוון שגם הטכנאים לא יכלו לומר מה התקלה אחרי 4 ימים ! (אני יודע כי ביקשתי לדבר איתם).

ההמלצה של החנות "פנה לסאני (היבואן הרשמי בארץ של סמסונג) אולי הם יעזרו לך..."

ממליץ לכל אחד לחשוב 20 פעם לפני שהוא רוכש מכשיר חדש בחנות זו כיוון שכשמדובר בסמארטפונים שהם למעשה מחשבים לכל דבר האחריות חשובה הרבה יותר מהמחיר ההתחלתי הזול. ואתם לא רוצים למצוא את עצמכם אחרי חצי שנה עם מכשיר מת ביד שקניתם ב-3000 שקל ולדעת שאין לחנות שום נכונות לעזור לכם ושום אחריות כלפיכם כלקוחות.
מוצר:
סמארטפון galaxy s3
תמונת משתמש
שם:
George
תאריך:
13/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי היום מכשיר גלקסי S-3,ראשית החנות מסודרת שכייף להכנס אליה.
דוד מוכר אדיב ומקשיב שאינו מנסה לחרטט -מדבר ישירות ולעניין,בהחלט שירות מקצועי.

היה עניין לדבר על המחיר,ולא רק שהוא נפתר גם קיבלתי כיסוי מתנה.

בהחלט שווה לקנות בחנות מסודרת שיש לה אבא ואמא ושנותנת אחריות-KING PHONE!!!

החנות נגישה -נמצאת על ציר התחבורה הראשי של גוש דן...
בקיצור אין חסרונות רק הזמן ידבר..
תהנו בהחלט מומלץ
מוצר:
מכשיר סלולרי S 3
תמונת משתמש
שם:
גיא מורד
תאריך:
10/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום שישי 08.02.13 רכשתי שני מכשירים
בחנות היו שני מוכרים מנומסים ומקצועיים דוד וחיים.
היה כיף והרבה סבלנות במהלך הקניה החברה שידרו מקצוענות,וידע רחב.
היו מאוד סבלניים וענו על כל השאלות.
שירות מצוין,אדיבים מאוד.
בהחלט ההיתי ממליץ ללכת לקנות בחנות זו שוב.
מוצר:
סמארטפון S ADVANCE
תמונת משתמש
שם:
אפרים
תאריך:
04/02/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הם "חייבים" להתקשר לוודא שאכן הפרטים נכונים. אלי התקשרו פעם ראשונה אחרי יומיים- שלושה ימים. בדיוק לא הייתי זמין. פעם שנייה אחרי שבוע, ואחרי כעשרה ימים פעם שלישית. אז נזכרו שיש לי מייל- שלחו לי מייל וביקשו שאחזור אליהם. תוך דקה וידאנו את הפרטים והפריט נשלח. חבל שחיכיתי סתם כמעט שבועיים, כשיכלו להשאיר הודעה קולית/לשלוח מייל/להתקשר מיידית..
תגובת החנות:
שלום רב
כן אנחנו חייבים להתקשר ולוודא את ההזמנה לאימות פרטים ולמנוע טעויות!

הלקוח עשה הזמנה מכשיר מדגם נוקיה 2630 על סך 182 ש"ח

מה שהלקוח אומר הוא לא נכון כלל

מוקד ההזמנות ניסה ליצור קשר עם הלקוח מספר רב של פעמים בנייד אך הוא לא היה זמין במשך של יותר מ שבוע

ונשלחו אליו יותר מ 3 מיילים דרך האתר ללא תשובה

לאחר שבועיים הוא יצר איתנו קשר אימת פרטים וקיבל את המכשיר לאחר 4 ימים

תודה.


מוצר:
סלולארי 2630
תמונת משתמש
שם:
נעם
תאריך:
07/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מפוקפקת.
המחיר באתר הוא לא המחיר בחנות למרות שהובטח בשיחה טלפונית שהמחירים זהים.
בקיצור משחקים עם המחיר כמו שוק ועובדים על אנשים ועל אתר זאפ.

בשיחת הטלפון: אני מעוניין במכשיר הזה עם עברית. כמה עולה? 1318. בסדר. זה אותו מחיר בחנות? כן.
שעה לאחר מכן אני מטריח את עצמי לחנות. כמה עולה? 1418. למה??? כי זה צבע לבן!
אבל באתר האינטרנט אין שום איזכור להבדלי מחירים בגלל הצבעים.
הציעו לי כיסוי ומגן מסך וכרטיס זיכרון קטן "כאילו" להמתיק את הגלולה - אבל זה כמובן לא שווה את המחיר.
שימו לב שבערכה שקיבלתי הסוללה והמטען לא היו מקוריים.
יידע הציבור - וייזהר!
מוצר:
טלפון סלולארי Galaxy W
תמונת משתמש
שם:
עוזי
תאריך:
06/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קונה קבוע בחנות הזאת, תמיד עוזרים בטלפון אחרי הקנייה, או בשרות במקום כשאין ברירה.
קניתי אצלם לעבודה ולמשפחה 5-6 מכשירים, ואני מרוצה.
מוצר:
טלפון סלולרי s3, Sola, C3
תמונת משתמש
שם:
אמיר
תאריך:
04/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר לפני כחצי שנה. המכשיר התקלקל.
לאחר שהלכתי לממש את האחריות (שנה) נאמר לי שלתקן את המכשיר יעלה 400 ש"ח בטענה שיש קורוזיה במחבר למטען. המכשיר מעולם לא היה במים ומעט קורוזיה יש לכל מכשיר בגלל הלחות באוויר (וזו האמת, הסתכלתי בעבודה במיקרוסקופ). אבל, זה לא עניין את החנות.
למזלי אני מהנדס אלקטרוניקה שמבין דבר או שניים. פירקתי את המכשיר ונדהמתי לגלות שהחנות פירקה את הטלפון בצורה חובבנית ושיש סימני פתיחה של המברג ושיקועים בדופן המכשיר.
הדבר המצחיק הוא שחלק עולה באי-ביי 5.70$ לאחר יום התקשרו מהחנות ושאלו אם אני רוצה תיקון ב-250 ש"ח מחיר יקר מאוד...

לסיכומו של עניין, מכשיר אומנם זול. אך, להימנע מאחריות תמיד יהיו תירוצים
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S2
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
01/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר לבני לפני פחות מ-3 חודשים.
מאז הספקתי לחזור לחנות 3 פעמים. קיימת בעייה חוזרת של הפסקת טעינה, שבעקבותיה נשאר בני ימים שלמים עם מכשיר לא מתפקד. בבית כבר בדקנו וראינו כי הבעייה חוזרת גם עם מטענים אחרים. האחראי בחנות שלח אותי כל פעם בתירוצים של לך ושוב כגון מטען לא תקין או עדכוני תכנה, בעוד שהרושם הברור הוא של בעיית תוכנה במכשיר עצמו, וכי המוכר מנסה למשוך זמן, כנראה עד סוף האחריות למכשיר עצמו או לאחד החלקים הנלווים (מטען / סוללה).
משעמדתי היום על דעתי כי המכשיר עצמו זקוק לבדיקה מסודרת, ניסה תחילה המוכר להתחמק. משראה שאינני מוכן לוותר, הסכים לבסוף, בטוב ליבו, להשאיר את המכשיר לבדיקה, אך הצהיר כי הבדיקה אורכת שבועיים(!!!), וכי לא יתן לי מכשיר חלופי לפרק זמן זה. כמובן שלא יכולתי להסכים לתנאים הדרקוניים האלה, ונשארתי עם מכשיר תקול.
דרך אגב, בתעודת האחריות שלו אפילו לא מצויין התוקף, ורשימת ההחרגות מעוררת התפעלות...
ממליץ בחום להתרחק מעסק זה; ה"זול" שלו יעלה לכם ביוקר רב!
מוצר:
טלפון נייד 5570i
תמונת משתמש
שם:
GILAD
תאריך:
22/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 22/4/12 רכשנו מכשיר זה שבדיעבד הסתבר שלא היה באריזה המקורית.
במכשיר זה התגלו פגמים שהעקרי בהם היה חוסר תפקוד של האוזניות וכניראה מכשיר זה הוחזר ע"י לקוח אחר.
המשך תקופה ארוכה כחודש וחצי לאחר הקניה ועד אמצע אוקטובר הריצו אותנו הלוך ושוב בתירוצים שונים ,לא ענו כלל לטלפונים (המתנה של 40 דקות),כשזיהו שזה אנחנו על הקו התחמקו מלתת מענה. כשהגענו לחנות פיזית טיפל בנו מוכר בשם "דוד" שהבטיח רבות אך לא עמד בשום מילה והוא כניראה לא מתכוון למה שהוא אומר.אמינותו שואפת ל 0 .
כך במשך 6 חודשים טרטר אותנו הלוך ושוב בלי שום כוונה לטפל בבעיות.כשדרשנו את המכשיר בחזרה ניסה להתחמק בתרוצים שונים כשהמעבדה סגורה וכו'.כשעתקשנו לקבלו פרץ עלינו בצרחות והאשים אותנו בקילקולו של המכשיר.כשהבנו שלא תצא ממנו תועלת ומכשיר לא יתוקן החלטנו להרפות ופשוט לא להתקרב לחנות זאת..
המלצתנו להתרחק מחנות זאת מכיוון שהאמינות והשירות שואף ל 0 .
עדיף לשלם יותר במקום אחר שמכבד את הלקוח ונותן אמינות ושירות.
מוצר:
samsung monte S5620
תמונת משתמש
שם:
אדם
תאריך:
04/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות samsung galaxy S2. היו לי הרבה בעיות של ניתוקים והתקעויות של המכשיר. בחנות אמרו לי שצריך לעדכן גרסא. אחרי שעדכנתי גרסא בעצמי המכשיר נתקע. כשהגעתי לחנות כדי שיסדרו אותו אמרו לי שאין אחריות למי שצורב לבד. ביקשו ממנו 400 ש"ח על תיקון המכשיר בטענה שזה לוקח 3 שעות טכנאי. לאחר מו"מ איתם ואחרי שאמרתי שאני מעוניין לקנות מכשיר נוסף בחנות הם הסכימו להוריד את המחיר ל-300 ש"ח. מכיוון שהמחיר נשמע לי מופקע בדקתי אצל אחד המתחרים - שם סידרו לי את המכשיר ב-10 דקות תמורת 100 ש"ח ועכשיו יש לי את התוכנה העדכנית ביותר. אני מקווה שלא יהיו בעיות נוספות במכשיר כי בחנות הזאת אין מי שיעזור.
מוצר:
סלולרי galaxy s2
תמונת משתמש
שם:
אלכס
תאריך:
04/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני פחות משנה רכשתי מכשיר אייפון מקינג-פון, השבוע המכשיר הפסיק לעבוד. המכשיר עדיין תחת אחריות, שניתנה לי לשנה כשרכשתי את הנייד. הגעתי לחנות להפקיד אותו לתיקון. לאחר יום קיבלתי צלצול מבעל החנות ששמו דוד, אותו אדם שמכר לי את המכשיר לפני כשנה. נאמר לי על ידו שהמכשיר לא ניתן לתיקון ואין מה לעשות.
הגעתי כמובן מצוייד מהבית עם תעודת האחריות שניתנה לי כשקניתי את המכשיר במיטב כספי (כ 3700שקלים). לאחר שראה את תעודת האחריות שכמובן חתומה על ידו ומלווה בחותמת העסק, דוד אמר שהוא לא יודע ממי קיבלתי את התעודת אחריות ושהם לא מנפיקים תעודות אחריות לאייפון.
לאחר כמה דקות של עימות איתו, דוד הבין שאני לא אוותר והסכים שתעודת האחריות ניתנה לי עם המכשיר בזמן הרכישה ואז פנה לכיוון אחר ונאחז בסעיף בתעודת האחריות שלדעתו הינו תחום אפור אך לא כך היה.
אני אדם פשוט, שניכנס לחנות דרך פרסום ה"זאפ" לקנות נייד אייפון ויצאתי בנזק כספי גדול מאוד.
מת לי הפלאפון וכספי לא הוחזר.
לקנות אצלם זו לא הבעיה, לקבל שירות כשיש לך בעיה זה כבר משהו אחר.
מוצר:
סלולר 4s
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
12/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחודש אפריל 2021 רכשתי בחנות גלקסי ס' 2, יחד עם חבילת "הגולד" שמוצעת בחנות במחיר של 199 ש"ח.

חבילת הגולד כוללת מגן למכשיר, זרוע לרכב ומטען לאוטו.

בחודש יוני 2012 הזרוע העשויה פלסטיק נמסה מהחום, אך כיוון שלא עשיתי בה שימוש רב החלטתי לוותר ולא להתלונן על כך.

לפני מספר ימים בחודש נובמבר 2012 המטען לרכב התקלקל והפסיק להטעין את המכשיר.
כאן מבחינתי עבר הגבול והחלטתי להתקשר לחנות וברר עם אפשר לקבל פיצוי/החלפה/ הסדר כל שהוא.

יש לציין בתעודת האחריות אין אחריות על הזרוע והמטען.

בשיחת הטלפון לחנות קינג פון הסברתי את כל המקרה לעיל ותגובת החנות הייתה במילים האלה: "חמישה חודשים הם הרבה זמן למוצרים האלה ולכן התקלקלו".

אתם מבנים חמש חודשים זה הרבה זמן.
הזרוע נמסה מהחום באוטו אחרי שלושה חודשים....

***בקיצור ולעניין אני מציע לכל מי שחושב לקנות בחנות הנ"ל לחשוב פעמיים ולא לעשות כך***
מוצר:
טלפון סלולרי S 2
תמונת משתמש
שם:
דורון
תאריך:
08/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 10/10/2012 מסרתי מכשיר מסוג HTC One X לתיקון בחנות 'קינגפון'. המכשיר נרכש בתחילת חודש יוני, נעשה בו שימוש במשך ארבעה חודשים בלבד! במהלך תקופה זו, לא נגרם כל נזק למכשיר- הן מבחינת חומרה והן מבחינת תוכנה. פתאום, במהלך חודש אוקטובר החלה תקלה מוזרה במכשיר- המסך ריצד, הציג "רעש לבן" (כמו בטלוויזיה) ואפילו קפא מדי פעם. מס' ימים לאחר מכן- הוא גם היה נכבה בזמן השימוש. התקלה הלכה והחמירה מיום ליום, עד כדי כך שהמסך קפא בכל פעם שהדלקתי אותו.

כאשר מסרתי את המכשיר לתיקון, נאמר לי כי התיקון יקח בערך שבוע, ושיתקשרו אליי ויעדכנו אותי לגביי מצב התיקון. בנוסף לכך, המוכר בחנות נתן לי מכשיר 'נוקיה' חלופי מיושן (ככל הנראה- בן 4 שנים לפחות), בתור פתרון זמני. המתנתי שבוע, וכמובן לא חזרו אליי, אז התקשרתי לברר. הפעם נאמר לי כי הם עדיין בודקים את הבעיה וזה "יקח עוד מס' ימים".

עבר שבוע נוסף (שבועיים סה"כ), ושוב לא חזרו אליי, אז התקשרתי שוב! בשלב זה נאמר לי "אנחנו צריכים למסור את המכשיר שלך למרכז HTC בחו"ל”.
התהליך המייגע הזה המשיך, ואני המשכתי להתקשר כל שבוע, כאשר לאורך כל התהליך הזה מעולם לא חזרו אליי.

כעבור ארבעה שבועות של המתנה ארוכה ומייגעת נאמר לי: "המכשיר עדיין בתיקון בחו"ל, אני מאמין ששבוע הבא הוא יחזור אלינו".

כעבור חמישה שבועות של תסכול נוראי, לא יצרו איתי קשר אפילו פעם אחת! בנוסף, בכל הפעמים שהתקשרתי להתלונן על המצב המגוחך הזה- לא קבלתי שום התנצלות ולא היתה שום נכונות לבוא לקראתי. בפעם הזו נאמר לי: "יש מצב שהמכשיר יגיע אלינו עוד חודש".

כבר עברו 40 יום (נכון לרגע זה) ואני עדיין ממתין. מעולם לא נתקלתי בזלזול לקוח ברמה כזו!
מוצר:
סמארטפון One X
תמונת משתמש
שם:
Oren Rose Ahr
תאריך:
07/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות ברמת גן את המכשיר ולקחתי אותו במקום. לאחר כחצי שנה, היתה בעיה בטעינה ובאתי לחנות. כיון שלא היתה לי את החשבונית הם לא הסכימו לבדוק את המכשיר וטענו שהבעיה היא בבטריה. קניתי בכסף מלא (120 ש"ח) בטריה אבל התברר שהבעיה במכשיר וגם הבטריה הזו התקלקלה. מסרתי את המכשיר לתיקון ורק לאחר כחודש קיבלתי אותו חזרה, אבל לאחר מספר שבועות שוב קרתה תקלה דומה. המכשיר שוב אצלהם במעבדה כבר שלושה שבועות ואין מהם תשובה.
השירות שלהם גרוע מאוד, הם לא מחזירים טלפונים, דוחים אותך בלך ושוב. לא עומדים במילה שלהם ולא באמנה שלהם "תיקון תוך 10 ימים או מכשיר חדש" - זו הפעם השניה שהם לא עומדים בזה!
עדיף לשלם עוד 200 ש"ח על המכשיר ולקבל שירות כמו שצריך
מוצר:
טלפון ניד 9100 Galaxy S2
תמונת משתמש
תאריך:
05/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סוני אריקסון arc s בחנות הגעתי לביתי כעבור שעה הדלקתי את המכשיר והנה התוכנה הייתה תקועה . מיד התקשרתי לחנות ונאמר לי להביא המכשיר אליהם . הבאתי את המכשיר בעל החנות אמר לי שאולי אני עשיתי את נזק למכשיר כי הם בודקים כל מכשיר ומדליקים אותו לפני שמוכרים ואמר שאלך ואחזור בעוד שעה שהטכנאי שלו יבדק המכשיר. לאחר שעה חזרתי הטכנאי בדק ומצא שהמכשיר באמצע צריבת שפה עברית . לאחר המתנה הם תיקנו את הצריבת שפה ונמסר לי המכשיר ללא כל התנצלות . חוצפה !!!
מוצר:
סלולר arc s
תמונת משתמש
שם:
דמיטרי
תאריך:
23/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר טלפון סלולרי דרך אתר אינטרנט של חברת "קינג פון תקשורת". לאחר קבלת מכשיר גילית שהמכשיר אינו כולל תוכנת שפות שהובטחה לי בעת סגירת העסקה עם החברה. יום אחרי קבלת המכשיר התקשרתי לחברה וביקשתי להחליפו או לבטל את העסקה. החברה שלחה לי מכשיר החדש יום אחרי השיחה. לאחר שלושה שבועות המכשיר הפסיק לפעול. התקשרתי לחברה ושלחתי את המכשיר אל החברה בתאריך 9/9/12 באמצעות דואר רשום. במשך 8 ימים יצרתי קשר עם החברה מדי יום במטרה לברר האם קיבלו את המכשיר שנשלח. בתשובה קיבלתי כי טרם קיבלו את המכשיר או הודעה על הימצאותו בדואר. בתאריך 20/9/12 קיבלתי הודעה מדואר כי המכשיר נלקח ע"י החברה. לאחר מכן יצרתי קשר עם החברה על מנת לברר מה קורה עם הביצוע תהליך התיקון. בתשובה קיבלתי שהמכשיר טרם נבדק ע"י טכנאי מעבדה. התשובה חזרה לעצמה במשך כמה וכמה ימים. לאחר הימים נציג החברה בשם ישראל האשים אותי בתקלת המכשיר. לאחר השיחה יצרתי קשר עם החברה אחראי ביטוח בשם דוד שטען כי למכשיר יש קצר חשמלי לכן הוא לא יכול לפעול. אם אני מעוניין הם יכולים לנסות לתקנו בתשלום. לפי טענתו התקלה לא מכוסת באחריות כי המכשיר היה מחובר למתח חשמלי לא תואם לו. יש לציין שהמכשיר נטען מרשת החשמל ביתית בלבד ועם המטען המקורי שנרכש יחד עם המכשיר. לאחר הבירור שעשיתי עם "חברת החשמל", לדבריו לא היו קפיצות מתח, הפסקות חשמל או כל דבר אחר אשר יכל לגרום לתקלו זו. בהמשך לשיחתינו עם דוד נאמר לי כי אם אני לא מעוניין לתקן את המכשיר בתשלום, המכשיר יישלח אלי במצב שהוא נמצא כרגע, לפי טענת טכנאי מעבדה: המכשיר לא פועל כלל. בעקבות הבעיה נאלצתי לרכוש מכשיר טלפון חדש בחנות אחרת. לאחר קבלת המכשיר בחזרה שנרכש ב- "קינג פון תקשורת" גיליתי שהמכשיר היה במצב פעיל מה שסותר לדברי הטכנאי שטען כי המכשיר נשרף עקב קצר חשמלי ולא יכול לפעול כלל. במשך השימוש של כמה ימים גיליתי כי המכשיר לא פועל כראוי - נדלק ונכבה ללא סיבה. הבעיה חזרה על עצמה באופן קבוע. חברת "קינג פון תקשורת" טרם לא הסכימו לתקן את המכשיר או להחליפו למרות שהמכשיר נמצא באחריות.
מוצר:
מכשיר טלפון סלולרי Galaxy Ace
תמונת משתמש
שם:
ronen
תאריך:
23/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לחמותי NOKIA ב 360 שח לא זול יחסית למודל 2007 . הובהר שהטלפון מחודש,ברור, אבל אם כבר מחדשים למה נראה משומש שעבר ידיים ושהסוללה שלו מחזיקה עד הצהריים, הלו ? לפחות שים סוללה חדשה אם אתה מוכר משומש במחיר כזה בנוסף המכשיר התחמם קצת ולא היה לה נוח להחזיקו החלטנו להחזיר לחנות, יפה שהסכימו לקבל, הצעתי להחליף בתוספת תשלום, אמרו לא ניתן כי השתמשתם! שוחחתי עם נציג חביב בשם דוד, עם הזמן התרשמתי שהוא הכל בחנות - הוא עונה במכירות 1 בהזמנות 2 בשרות לקוחות 3 במעבדה 4 גם בהנהלת החשבונות 5 וגם אם תלחצו אפס למרכזיה תגיעו אליו לכן אל תתרגשו מהקדימון ונעימת ההמתנה ,מיד תבינו כי מה שקורה שם לא שונה בהרבה מחנות עופות בשוק,בכן, המכשיר נשלח חזרה ב27/8 ,וידאתי שנמסר באישור מסירה , אני ממתין,מתקשר כל שבוע פעמיים, דוד עונה,כן אחי אל תדאג אחי החליפו למכשיר את הלוח זה בדרך ואני דואג עוד יותר ,עובר עוד שבוע ושוב אני מתקשר ומתאכזב ,ושוב דוד עם ה "כן אחי" זה לא בטיפול שלי אני העברתי למי שצריך ," למה אתה לא חוזר אלי כמו שהבטחת שאלתי וביקשתי שיברר ויחזור אלי או לפחות לדבר עם מי שמטפל בפרוייקט , "הוא לא נמצא תתקשר יום ראשון אחי " בקיצור תיסכול כזה לא חויתי שנים אם בכלל . בערב יום כיפור התקשרתי בצהרים חשבתי אולי אחרי הסליחות והכפרות משהו ישתנה לטובה או שמגיע לי עונש .הפעם לחצתי 5 ומי עונה ? אחינו אלא מי "אחי אני לא יודע זה יצא ממני אני עם אנשים פה.. יצא לי עשן , ביקשתי ממנו שם מלא של בעל חנות מספר תז טלפון נייד מספר נעליים ומה לא ,לא רצה , אבל זכר אותי והעביר את השיחה לבחור אחר שהזדהה כאחיו של הבעלים, הבחור הבטיח לטפל בי אישית ! איזה גבר ! אבל ת'אמת לא שמעתי ממנו . שניהם לא חזרו אלי למרות התחינות (עברתי לטון של מיסכן) מדוע הם לא יכלו לענות –לשאלות פשוטות? אולי לא נעים להם מי יודע, הימים עברו החגים עברו בשיחה מאוחרת יותר היגעתי לבחורה שאחראית על המשלוחים היא זיהתה את המקרה ונתנה מספר דואר רשום , סוף דבר - המכשיר היגיע 49 ימים ברוטו ,עם רושם כזה כבר ציפיתי לקבל את המכשיר באותו מצב ששלחתי אבל בואו נחשוב חיובי. לסיכום- מה שצריך זה להחליף להם את ההנהלה, הניהול פשוט ביזיון מפליא אותי איך הבעלים חיים עם זה ואיך הם /הוא/היא נותנים לשם שלהם להיחרב בזחיחות דעת בלי לחשוב לטוח רחוק , לא חבל ? מי שמרגיש שמורחים אותו שלא יתבייש לתבוע אותם בתביעות קטנות זה יעשה להם רק טוב. ואולי יעלה את החנות לליגה א
מוצר:
טלפון סלולרי סדרה -6000
תמונת משתמש
שם:
ניסים
תאריך:
21/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחודש ינואר רכשתי את הטלפון נייד סוני אריכסון TM506 , לאחר קצת יותר מחצי שנה, נדפקה לי הסוללה, נאלצתי לשלם על הסוללה 80 ש"ח, כי האחריות על הסוללה היא רק חצי שנה. זה היה ב-12 לאוגוסט. אתמול זה קרא שוב, לאחר חודשיים, הסוללה "החדשה" הפסיקה לעבוד. היום התקשרתי לחנות, הנציג בשם דוד, סירב להחליף את הסוללה באחריות, כי לצערי אין לי קבלה של הסוללה. אבל יש לי קבלה של הטלפון עם אחריות ותאריך מדוייק כאשר החליפו את הסוללה.
לא יכול להיות שפחות משנה, ידפקו שני סוללות וגם אקבל שרות מתחת לכל ביקורת.
חשבו פעמיים לפני שאתם קונים מהם.
מוצר:
טלפון נייד tm 506
תמונת משתמש
שם:
אברהם
תאריך:
07/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במפרט המכשיר צויין שלבטרייה יש זמן המתנה כ-250 שעות. רכשתי את המכשיר וגיליתי כי הטלפון אינו מחזיק מעמד ללא הטענה אפילו לא 12 שעות בהמתנה (ללא שיחות).
התקשרתי לחנות, דיברתי עם דוד, ונאמר לי להגיע לחנות להחלפת הבטרייה. גם הבטרייה שהוחלפה לא החזיקה יותר זמן. שלוש פעמים נאלצתי לחזור לחנות להחליף בטריות - אך הבעייה לא נפתרה.
בפעם הרביעית, לאחר כחודש, הוחלף מכלול הטלפון - אך הבעייה נשארה בעינה.
מוצר:
טלפון סלולארי 3710
תמונת משתמש
שם:
נתי
תאריך:
03/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות בערב החג על מנת לקנות את הטלפון.
בהתחלה קיבלתי מכשיר בצבע לבן, כאשר בבירור ניתן היה לראות שאני לא הראשון שמקבל אותו (מלוכלך מאחורה וכו').
לאחר שביקשתי להחליף, קיבלתי מכשיר שחור, שנראה חדש. (למרות שהציעו לי גם מכשיר אחר, עם רום של סלקום, כולל מדבקה של סלקום מאחור, שגם הוא היה נראה משומש לחלוטין - איני יודע אם באמת היה משומש, אני רק מציין איך הוא היה נראה חיצונית)
לאחר הטענה קצרה והדלקה, גיליתי שמותקן עליו רום לא מקורי של חברת HTC, על מנת לתמוך בעברית. כששאלתי את המוכר למה הוא לא ציין בפני שהמכשיר לא כולל ממשק SENSE כמו כל מכשירי HTC וכפי שמופיע באתר (כמובן אחרי שכבר שילמתי) - קיבלתי את התשובה שרבים קיבלו בקינגפון: "אני לא חייב שום דבר".
לצערי, כיון שהחג היה קרוב, לא היתה ברירה ונאלצתי לקחת את המכשיר, שהיה אמור להיות מתנה.

לא הייתי חוזר לקינגפון, ובדיעבד הייתי משקיע עוד 100 שקל וקונה במקום שמרגיש מחויבות כלפי הלקוחות גם אחרי שכרטיס האשראי עובר.

רואה לנכון לציין שבזמן שהייתי בחנות עברו מספר רב מאוד של לקוחות, חלקם מרוצים יותר וחלקם מרוצים פחות...
מוצר:
טלפון wildfire s
תמונת משתמש
שם:
דני
תאריך:
22/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חודש של שימוש התקלקל שקע הטעינה ללא כל נזק או נפילה .למרות שרכשתי מחנות זו 5מכשירים שונים עבור כל בני משפחתי לא הסכימו לתקן,מיד האשימו אותי,והתנערו מאחריות בטענה שרשום בתעודת האחריות -לא כולל שקע טעינה(לא חוקי).מיד ראתי שגם שלקוחות אחרים שהיו בחנות וניסו למסור מכשיר לתיקון בעל החנות חיפש כל אפשרות להאשים את הלקוחות במה שרק אפשר,נפילה, קורוזיה וכו..
בקיצור הזול עולה ביוקר שרות הם לא רוצים לתת ולא מעניין אותם מהו לקוח מרוצה. ששאלתי אם עלי לזרוק מכשיר בן חודש לפח בעל החנות צחק.
מוצר:
מכשיר סלולרי 6350
תמונת משתמש
שם:
Genadi
תאריך:
21/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בזמן קנייה 2 בדצמבר 2011, הרושם והשירות בחנות הינו מצויינים.

הבעיה הינה כאשר רוצים לקבל שירות - לאחר כ 9 חודשי שימוש, שמתי לב שבמסך נצרב שם הרשת בצורה Pelephone|Pelephone כפי שכתוב בזמן שהטלפון נעול (והמסך אצלי לא מוגדר להיכבות כשהוא בחשמל, או 10 דקות לפני כיבוי).


היום ביקרתי בחנות, ולאחר בדיקה שאימתו שגם הם רואים את זה, אומרים לי שזה לא מכוסה באחריות - ובאמת, בדקתי בבית בקבלה - יש סעיף כזה שם! לא אמרו את זה בזמן קנייה!!! אני הולך לבדוק אם זה חוקי בכלל כי סמסונג כן נותנים אחריות על המסכים.

ואם היו אומרים לי את זה - אין סיכוי שהייתי לוקח אצלהם מכשיר אפילו במחיר הכי נמוך!
בעבר המלצתי לחברים לקנות שם - זה לא יקרה שוב פעם.


מסקנה לכל הלקוחות ולקוחות פוטנציאליים:
1) לקרוא טוב טוב את הסכם האחריות שעליו אתם חותמים אצלם!!
2) אם מסרבים להוריד את הסעיף ולהביא אחריות על המסך לשנה כמו שמקובל בעולם - לא להתלבט ובמקום לבטל עסקה - שימצאו פראיירים אחרים!!
מוצר:
Smartphone Galaxy Note N7000
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply