דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי צילום והדפסת תמונות (קרית אתא)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סטודיו כרמונה
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בכרמונה ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
109
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
96
1
12
נמצאו 109 חוות דעת גולשים על כרמונה
תמונת משתמש
שם:
ודים
תאריך:
19/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי פעמיים בהפרש כחודשיים 2 זוגות כרטיסי זיכרון למצלמה. הגיע עם משלוח מהיר למחרת.
קניה בטוחה, מחיר הכי טוב אפילו באיביי היה יותר יקר, מוצר מקורי עם אחריות, משלוח מהיר סוף!
מוצר:
כרטיס זיכרון למצלמה SDHC Extreme 32GB
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
14/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החלטתי לרכוש בחנות זו עקב חוות הדעת המחמיאות באתר והמחיר ההוגן. המוצר הגיע בדואר רשום תוך מס' ימים. התברר לי כי מדובר בחנות אמיתית וותיקה עם מסורת של שירות אדיב וסבלני, יחס חם ומשפחתי אמינות ומקצועיות.שוחחתי מס' פעמים בטלפון עם אציק ויהודית בעלי החנות ונדהמתי מרמת השירות ובעיקר האמינות. אין ספק שאחזור וארכוש בחנות זו.
מוצר:
טייפ מנהלים SL 4G
תמונת משתמש
שם:
ilya
תאריך:
13/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דרך האתר. שירות מהיר ביותר, קנייה נוחה, תאור מדויק - כרטיס קיבלתי כבר יום למחרת. תודה רבה יסמך לקנות אצלכם שוב.
מוצר:
כרטיס זיכרון SanDisk Extreme Pro 16GB SDHC
תמונת משתמש
שם:
שני
תאריך:
12/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיע ממש מהר, הזמנתי יום שישי הגיע כבר היום, אפשר להגיד אפילו יום וחצי של עסקים, אפילו הופתעתי ממהירות המשלוח, קיבלתי את מה שהזמנתי והיה מענה מהיר בדוא"ל, בנוסף המחיר שלהם היה זול מאוד
מוצר:
דיסק און קי SanDisk Cruzer Slice
תמונת משתמש
שם:
נעמי
תאריך:
12/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הנני לציין לשבח את תמיכתם של צוות כרמונה בתקופת הסתגלותי למצלמה החדשה אשר נרכשה לצרכי עבודה. בימים בהם נזקקתי לעזרה דחופה בתפעולה נשלח אלי נציג באופן מידי ותמך בי. מנסיוני אני יודעת שבחנויות אחרות, מיד אחרי רגע התשלום, לא הייתי מקבלת את התמיכה וכבר קרה שהועבר לי המסר כי אין בכוונת המוכר ללמד אותי לצלם ועלי ללמוד ולהסתגל בכוחות עצמי.
יישר כוח וכן יירבו כמותכם צוות כרמונה. בברכה, נעמי.
מוצר:
מצלמה+עדשת מקרו D550
תמונת משתמש
שם:
Shlomi
תאריך:
08/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתיאת המוצר מהאתר בקלות כמו בהזמנה מכל אתר. מדובר במוצר שבאותו רגע היה רק לחנות הזאת. אחרי שבועיים בדיוק התקשרתי לחנות ומנהל החנות אמר שטרם עברו 14 ימי עסקים ולכן לא קבלתי את זה. כשהתקשרתי אחרי חודש הוא אמר שכרגע חסר אצל היבואן ולא התנצל שלא הודיע לי. כמובן שבטלתי את העסקה באותו רגע, והוא הצטדק שלא דיבר איתי כיוון שלא היה לו צפי לתאריך בו המוצר יהיה זמין.
כשצוחקים עלי בפנים אני לא קונה עוד בחנויות כאלה.
הפסיד לקוח.
תגובת החנות:
הלקוח צודק על כך שלא סופק לו המוצר שהזמין ולכן הוא כועס מאוד אך לא ניתן להפיל את כל האשמה עלינו .
המוצר זיכרון נייד מסוג SANDISK CRUZER SWITCH 32 GB היה צריך להגיע למלאי החנות ב- 3.11.11 על ידי הספק בנדא מגטיק.
באותו יום עלה המוצר לפרסום באתר של זאפ השוואת מחירים,וביום ראשון ה6.11.11 הזמין שלומי את המוצר.יצרנו עימו קשר טלפוני להודיע לו שהמוצר הינו מוצר חדש ושהוא אמור להגיע לחנות, ברגע שהוא יגיע ישלח המוצר לביתו.כשראינו שהמוצר לא מגיע פנינו לספק ולדבריו המוצר צריך להיכנס כל יום.הטעות שלנו שלא הודענו לשלומי על עיכוב באספקה כבר בימים הראשונים ועל כך אנחנו מתנצלים בפני הלקוח והתנצלנו גם בשיחת הטלפון שיצר קשר עם החנות.
ללקוח הוצע לבטל את העסקה או לחלופין לשלוח לו מוצר אחר ,הלקוח בחר שלא ואנחנו מכבדים אותו על כך .אנחנו עושים מאמצים לתת שרות מעולה ללקוחות שלנו וגם את המחיר הזול ביותר שניתן להשיג בכרטיסי זיכרון וזיכרונות ניידים. אני נוכחתי לדעת במשך 25 שנה בתחום הצילום שלא ניתן לרצות את כל הלקוחות וככל שעובדים יותר חשופים יותר.
אין לי כבעל העסק שום כוונה לסלף או להכחיש את הנאמר על ידי הלקוח אך הלקוחות גם צריכים להיות גם יותר מתחשבים ולהבין שכשעסקה לא יוצאת
לפועל לא תמיד יש כוונה לסדר את הלקוח .אנחנו בכרמונה נמשיך לתת שרות הוגן מהיר ועם המחיר הזול ביותר .

מוצר:
דיסק און קי Cruzer Switch 32GB
תמונת משתמש
שם:
udi
תאריך:
07/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום
חוית קניה במקום הייתה מצוינת
הגעתי בשל המחירים - סוללת מצלמה חליפית לקנון (תוצרת סין) נמכרת במחיר פי 2 פי 3 באתרים אחרים.
רכשתי גם נגן שהיה בתכנון.
היחס מצוין ווההסברים אדיבים
ויש אחריות של החנות למוצרים
אודי פרידמן
מוצר:
סוללה למצלמה / MP3
תמונת משתמש
שם:
Aviram
תאריך:
13/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר הזול ביותר, שרות לקוחות אדיב, משלוח נעשה בזריזות והגיע יומיים מיום ההזמנה.
בקניה זאת הרגשתי כי השרות והלקוח במרכז הענינים.
מוצר:
זיכרון נייד - דיסק און קי Slice 32GB
תמונת משתמש
שם:
Gali
תאריך:
26/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יום למחרת ההזמנה באתר קיבלתי טלפון בכדי לוודא את הכתובת, יומיים אחר כך קיבלתי את המוצר בדואר שליחים. המחיר של הכרטיס הוא אחד הזולים וללא כל חיוב על המשלוח.
אני מרוצה מאוד.
מוצר:
כרטיס זיכרון SDHC
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
26/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את המוצר תוך שלושה ימים




קיבלתי הסבר מפורט באדיבות
המוצר הגיע בדואר רשום באריזה מקורית
השרות הטלפוני מעולה ויחס אדיב
מוצר:
כרטיס זיכרון למצלמה 16gb class 6
תמונת משתמש
שם:
מרים
תאריך:
15/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי את המוצר(מסגרת דיגטלית)באתר של החנות,לאחר השואת מחירים שלחתי מייל לחנות.השירות בטלפון היה יעיל . משלוח הפריט נעשה על ידי דאר ישראל שליחים והיה גרוע.השאירו בתבת דאר הודעה עם מס טלפון. יומיום התקשרתי ולא היה מענה.בגלל קשרים החבילה הובאה לבסוף אלי.לסיכום-החנות כרמונה נותנת שירות טוב ויעיל,עדיף לא להשתמש עם דאר שליחים ישראל במדה והחבילה גדולה מדי לדאר רגיל
מוצר:
מסגרת דיגטלית 4600020
תמונת משתמש
שם:
שאול
תאריך:
11/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות ביום שישי 09.09 במטרה לקנות מצלמת וידאו, המוכר איציק הסביר לי בסבלנות רבה על מצלמות וידאו לסוגיהן והתאים לי מצלמה שתספק את צרכי ושתענה על בקשותי. שמתי לב שקונה שהיה לפני קיבל הסברים מרשימים ומושקעים על מצלמה ימית שקנה למרות העומס ששרר בחנות ביום שישי. המוכר גילה ידע נרחב, מקצועיות וסבלנות רבה והשאיר לי אף את מספר הפלאפון שלו לתמיכה טכנית בכל עת. סה"כ שמחתי לקנות בחנות זו ובהחלט אחזור לשם.
מוצר:
מצלמת וידאו hdc-sd40
תמונת משתמש
שם:
אביבה
תאריך:
07/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה באתר של החברה הייתה נוחה ומהירה ומחיר המצלמה זול באופן משמעותי מהמתחרים.

חזרו אלי למחרת על מנת לאשר את הפרטים, ולאחר מספר ימים וידאו באמצעות הדוא"ל שהמצלמה הגיעה בשלום.

שירות טוב, מחיר הוגן ואוזן קשבת.
מוצר:
מצלמה Stylus 7030
תמונת משתמש
שם:
אדוארד
תאריך:
04/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדקתי מחירים ב ZAP הפריט בחנות זול מכולם.
קיבלתי ב דואר רשום בתוך כמה ימים. התרשמתי מאוד מתשובות בטלפון לפני קניה.
ממליץ ל קניות .
מוצר:
טייפ מנהלים ON KEY SL-01
תמונת משתמש
שם:
I
תאריך:
13/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו לא הפעם הראשונה שאני קונה בחנות הזאת.
השירות והיחס והסבלנות של הבעלים הוא מעל ומעבר.
הוא מסביר ומסביר ומסביר עד שאתה מבין את מה שרצית להבין..
אחזור לחנות שוב ושוב.
מוצר:
כרטיס זיכרון EXTREME
תמונת משתמש
שם:
רפאל
תאריך:
04/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדקתי קודם כל בזאפ ואחר כך התקשרתי ישירות לחנות. קיבלתי שירות מבעל החנות, איציק. השירות היה יעיל מאד, המחיר הכי טוב שיש.
בנוסף קניתי גם כרטיס זיכרון למצלמה והיעוץ שקיבלתי היה יעוץ מקצועי מאד וניכר היה שהמוכר מכיר היטב את הנושא ולא מנסה ל "דחוף" דברים שלא צריך. יופי.
מוצר:
מצלמה g20
תמונת משתמש
שם:
דותן
תאריך:
14/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנת המוצר היתה קלה מאוד.
יצרתי קשר מיד עם ההזמנה לוודא שהתקבלה.
הוספתי 10 שקלים (למרות שלא צויין בהזמנה שיש להוסיף עבור משלוח) אולם קיבלתי את המוצר תוך פחות מיום בדואר רשום עד הבית.
מוצר:
כרטיס זיכרון 8GB Ultra SDHC
תמונת משתמש
שם:
עמי
תאריך:
25/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בזמן הרכישה באתר לא תואר מפרט המוצר שהזמנתי אלא רק אישור הזמנה סתמי. מכיוון שהוא לא פורט יצרתי קשר טלפוני עם החנות. מסרו לי כי הדגם אותו הזמנתי הוא באמת זה שהתכוונתי אליו. לאחר שהמוצר הגיע בדואר רשום גיליתי כי לא זה המוצר אותו חשבתי שאני מזמין (לאחר קבלת המוצר הוסבר לי כי יש דגם מהיר ואיטי - אני קיבלתי את האיטי). בזמן שביצעתי את ההזמנה הייתי משוכנע שאני קונה את הדגם המהיר כפי שהיה מצוין בזאפ. יצרתי קשר עם החנות על מנת להבין היכן הטעות. נתקלתי במוכר גס רוח וצעקן ובמהרה השיחה עברה לטונים גבוהים. מהחנות ידעו להאשים אותי, את זאפ ואת כל העולם פרט לעצמם. כששלחתי לינק המראה כי לא מצוין שהמהירות היא המהירות הנמוכה יותר נתקלתי לפתע באדם שלא יודע איך לפתוח לינקים (אז איך לעזאזל אתה מנהל עסק דרך האינטרנט???) וגם מייל עם צילומי מסך ששלחתי לא זכה לתגובה. ההרגשה היא כי ניצלו את אתר זאפ בכדי להשתחל לעמוד עם הכרטיס המהיר יותר וניצלו את העובדה שהקונה לא מכיר את כל הפרטים עד הסוף וניתן "לדפוק" אותו. במקום שיחה נעימה שבה תתברר הטעות, המוכר יתנצל על ההטעיה ואוכל להחזיר את המוצר (חדש באריזה) נתקלתי בצעקות, האשמות, וגסות רוח. אני מהאתר הזה לא אזמין מוצרים יותר - לא ממליץ לאף אחד לעבור את החוויה אותה עברתי.
תגובת החנות:
לידיעת הגולשים שלום!
באתר זאפ השוואת מחירים כרטיסי הזכרון מדורגים על פי גודל הזכרון,מהירות הקריאה והכתיבה שלהם ,והדגם שלהם.
צר לי שהלקוח עמי טוען כביכול שצעקו אליו או שלא סופק לו המוצר שאותו הזמין.
ניתן לראות שכרטיס זכרון מסוג אקסטרים3 מגיע בשתי מהירויות:
X133 +X200 האחד עם 20mbs והשני עם 30mbs .
באתר זאפ השוואת מחירים שני הכרטיסים נסרקים תחת אותה קטגוריה (אקסטרים3) כאשר בראש הטבלה הכרטיס האיטי יותר ואילו בהמשך כרטיס הזכרון המהיר יותר.
הלקוח עמי כאשר הזמין את המוצר לא יצר קשר עם החנות אלא ההפך הוא הנכון וזאת על מנת לשאול אותו איזה סוג כרטיס הוא רוצה(כלומר הx133 או x200) אך מכיון שהכרטיס המהיר יקר יותר הזמין את בכרטיס האיטי.
מחיר הכרטיס היה ונשאר 380 ש"ח בעת הזמנת הלקוח,אך מה אפשר לעשות כאשר ישנה תחרות בין החנויות וחנות בשם "פנדה"
החליטה להוריד את מחיר הכרטיס למחיר 330 ש"ח ואז באותו יום רואה הלקוח שמחיר הכרטיס ירד בחנות מתחרה והוא יודע שבקניה באינטרנט הוא יכול להחזיר אז הוא לא רוצה לצאת "פראייר" הכי קל זה לבוא בטענות שהן חסרות כל בסיס לטענה
כי גם נכון לרגע זה שבו אני רושם תגובה לדברי השקר הזה ניתן להקליק ולראות בפרטים נוספים של המוצר כמו שהוא נסרק בזאפ שרשום במפורש שמהירות הכרטיס הינוx133 לכן לקוח שלא רוצה כרטיס איטי שיזמין כרטיס מהיר יותר אך גם במחיר יקר יותר .על שאר הטענות והליגלוגים אני לא ירד לרמה שאני צריך להגיב בכלל.
לסיום לקוחות יקרים אפשר לפתור דברים גם בדרכים אחרות ולא לרוץ ולהשמיץ את החנויות דרך החוות הדעת באתר זאפ .הכי קל לרשום חוות דעת שלילית על חנות אבל כשאתם (הלקוחות )מתבקשים לרשום חוות דעת טובות לא רק אצלי בחנות
אלא גם בחנויות מתחרות אתם עושים טובה שאתם רושמים.אז תפרגנו קצת יותר ותאמינו שכל דבר ניתן לפתור בדרך טובה(ולא שקרית)אתם אלה שקוראים את התגובות שלי על כל חוות דעת שלילית שנרשמה עלינו יכולים לראות שאנו מתיחסים לכל חוות דעת ורושמים את הכל לפרטי פרטים.
אנו נמשיך וניתן שרות מעולה ללקוחותינו ונשתדל גם המחיר הזול ביותר שיהיה לכולםםםםםם יום נפלא.

מוצר:
כרטיס זיכרון SD 16GB
תמונת משתמש
שם:
dorit
תאריך:
24/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה פשוטה, פנו אלי במייל להשלמת כתובתי שהיתה חסרה ומיד שלחו המוצר בצירוף מייל עם פרטי המשלוח למעקב בדואר.
היו אדיבים ואמינים לכל אורך הדרך, למרות שהתחייבו למשלוח (חינם) תוך 21 ימי עסקים, למעשה המשלוח נעשה מיידית.
מאד מרוצה מחווית הקניה, מקוה להיות מרוצה גם מהמוצר :)
מוצר:
זכרון למצלמה
תמונת משתמש
שם:
yon
תאריך:
09/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מצלמה לבתי לפני הטיול הגדול שלאחר הצבא קבלתי המלצה על אולימפוס ורכשתי במהלך הטיול חלה תקלה במצלמה ואז התקשרנו לבעל החנות והוא טען שכאשר בתי תחזור תפנה אליו וכך נעשה אולם כל היחס השתנה הבעלים חיפש תרוץ להתנער מהשרות אחריות שבחתימתו בנוסף אמר לביתי שכנראה זאת לא המצלמה שרכשה אצלו מאחר שאין תוית נייר עם מס המצלמה נאמר לו שמגוחך שנייר מודבק ישאר לנצח אז שינה עורו בעל העסק ואמר תחפשי את שרות אולימפוס בעצמך כאשר נאמר לו שיחסו מחפיר והוא אינו ראוי להיות מפיץ של אולימפוס בנוסף כאשר אשתי התקשרה עמו לשחזר את חשבונית הקניה הוא סרב לכן אסור לרכוש בבית עסק כזה יתכן שהוא מחזיק סחורה לא מקורית רק הוא יודע איזו תיבת שרצים יש בעסק שלו
תגובת החנות:
הודהמתי ממה שלקוח פלוני רושם, כנראה שהתחרות באינטרנט מוציאה מבעלי חנויות מיתחרות שקרים במקום להתמודד עם מחירים זולים יותר.אך לדרישתכם אני חייב להגיב שבמקרה הגולשים לא יחשבו שאכן דברים שקריים אלו נכונים.
1.הדגם הזה של המצלמה לא קיים בחנות אצלי כבר כמעט שנתיים(דגם ישן של היבואן הרשמי בארץ אלודה).אז מדוע נזכר הלקוח אחרי כל כך זמן?.
2. מספר חשבונית שנשלחה אליכם(זאפ)אינה תואמת את ספר החשבוניות שלנו בחנות, (ספר החשבוניות שלנו מורכב מ3 ספרות ו/ ומספר נוסף, לכם צריכים להיות העתקים של חשבוניות שנשלחות אליכם של חוות דעת שאנו בעלי החנויות שולחים לשם אימות .ניתן לבדיקה בכל עת.
3.האחריות על מצלמות אולימפוס ניתנת על ידי היבואן הרשמי אלודה לכן במידה והשקרן לא"היה מרוצה ממני" יכול לפנות לחברה וכך היה צריך לעשות מלכתחילה לא אני כרמונה נותן את האחריות על מצלמות אולימפוס אלא אלודה.
4.במצלמות אולימפוס מספר המצלמה לא מודבק על ידי תוית אלא מספר שרשום על גוף המצלמה.
5.ולאותו שקרן הוא יכול לקרוא את חוות הדעת שלקוחות רושמים עלינו ולהבין שמה שרשם ממש לא משקף אותנו ואנו בעיקר מוכרים מצלמות ומסרטות ולא כל מיני אביזרים קטנים שקשורים לתחום המחשבים והצילום.
ולסיום צוות זאפ הנחמדים גם לאחר בדיקתכם אני אשמח מאוד שחוות דעת זו תעלה,מכיון שיוכלו החנויות שמפרסמות אצלכם לראות כמה בקלות אתם מעלים חוות דעת שליליות ללא בדיקה מול החנות ללא חשבוניות (סתם על ידי מספר כל שהוא)ללא ברור עם הספק פרטים קטנים שיכולים לתת לכם תמונה אמיתית ולא שקרית.

מוצר:
מצלמה u1010
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
28/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בכרמונה קיבלנו יחס אישי בבואנו לברר על מצלמה, הסבר מקצועי מאד בתפעול המצלמה, איציק שירת אותנו בסבלנות רבה גם כאשר באו לקוחות נוספים, הוא המשיך להסביר עד שהכל היה ברור. היה חשוב לו אף להדגים ולהמחיש לנו את כל האופציות במצלמה. לא נתקלנו עד כה באדם כה נחמד ואדיב שנותן שירות מעולה. יצאנו מרוצים מאד מהרכישה, ממליצים בחום.כנסו ותיווכחו בעצמכם.יישר כח!
מוצר:
מצלמה דיגיטלית 0SQ96250
תמונת משתמש
שם:
רווית
תאריך:
26/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להאמין שיש עדיין מקומות כאלה. בדרך כלל אני משתדלת שלא לקנות דרך האינטרנט. מפחיד אותי. הפעם העזתי והגעתי לאיציק. איציק מ"כרמונה" התגלה כבחור סבלני ונעים. אפילו שנדנדתי לו לא מעט באימות פרטים מסויימים על המצלמה. ענה בסבלנות ובנועם. השירות אדיב ומהיר. הכל הגיע ארוז ושמור. הבטיח מתנה קטנה וקיים.
ממליצה לכולם לקנות ב"כרמונה". לא תתחרטו.
רווית רביב - מנהלת גני "גן ובית"
מוצר:
מצלמה קומפקטית
תמונת משתמש
שם:
אורליה
תאריך:
18/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את כרטיס דרך האינטרנט.
יומיים לאחר ההזמנה, קיבלתי את החבילה הביתה בדואר רשום.
זו פעם הראשונה שאני רוכשת בחנות ואני מרוצה מאוד .
אורליה

מוצר:
כרטיס זיכרון micro SD 2GB
תמונת משתמש
שם:
טלי
תאריך:
16/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשבוע ביצעתי הזמנה באתר, לאחר מכן התקשרתי אל מספר הטלפון, איציק נתן מענה מקצועי, נעים ואדיב.
לאחר כחצי שעה התקשרתי להזמין מצלמה נוספת.
המשלוח הגיע למשרדי כעבור יומיים (מוקדם מהמצופה), ארוז בקפידה, כולל את ההזמנה שלי במלואה.
מוצר:
מצלמה דיגיטלית FE26
תמונת משתמש
שם:
ירון
תאריך:
15/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות יחס וסבלנות ללא פשרות גם במידה והחנות עמוסה כל אחד יקבל הסבר ותשובות עד שלקונה יובן ויוסבר הכל ממליץ בחום על המקום
מירון
מוצר:
מצלמה a1100is
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply