דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מבחר בשמים (כפר סבא)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
ג'אסט פור יו בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2007
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בג'אסט פור יו ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
134
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
96
2
36
נמצאו 134 חוות דעת גולשים על ג'אסט פור יו
תמונת משתמש
שם:
הדס
תאריך:
05/06/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה בערב חג בשעה 13:00. לאחר כשעה וחצי ביטלתי את ההזמנה (לא היה מענה טלפוני בערב חג, אז דרך "צור קשר"). את ההזמנה ביטלתי לאחר שחיפשתי בכל האתר את מדיניות הביטולים ולא הייתה כזאת. לאחר החג בבוקר, בערך בשעה 10:00 התקשרתי לוודא שההזמנה אכן בוטלה ואמרו שאין צורך לדאוג וזה יהיה בסדר. מאז התחילה מסכת של טלפונים ועצבים. כל פעם שטילפנו אלי היה תירוץ אחר כדי לא לזכות במחיר מלא. ניסו לתרץ מס' תירוצים שונים כדי להוריד 10% מגובה הקניה. בפעם הראשונה - אמרו שההזמנה יצאה באותו יום!! כאשר הבינו שמדובר על ערב חג בשעה שהדואר סגור, אמרו שזאת עמלה שגובה חברת האשראי. התקשרתי לחברת האשראי ואמרו שהם לא לוקחים שום עמלה ושניתן לבטל את העסקה, כי לא בוצע חיוב. בחנות התעקשו לא לבטל, הטונים עלו לרמות גבוהות והתירוצים המשיכו. לבסוף אמרו שזה דמי ביטול שהם גובים. כאשר אמרתי שביטלתי לאחר שעה וחצי והיה חג וגם ככה לא נעשה כלום עם ההזמנה - למה לגבות ולמה סכום כזה? הרי עם חוק הגנת הצרכן ניתן לבטל תוך יומיים ולקבל החזר מלא! הוספתי גם שבאתר לא נכתבה חצי מילה על ביטולים. בהתחלה גמגמו, אחר כך התקשרו במיוחד לבשר לי שכתוב על ביטולים (כנראה שהדבר נוסף לאחר השיחות איתי, כדי לכסות את עצמם). זה פתאום כתוב בצבע שונה ובכתב אחר. ושוב נכתב שחברת האשראי לוקחת 25 ש"ח דמי ביטול - מה שלא נכון!! שורה תחתונה - אם אתם רוצים שקט ורוגע נפשי ולהימנע ממסכת של עצבים - תפנו לאתר אחר. אפשר למצוא גם יותר זולים וזה בדוק!
תגובת החנות:
לקהל הקוראים שלום
הלקוחה פנתה אלינו וביקשה לבטל את העסקה לאחר 3 ימים מיום העסקה
ואנו ביקשנו מהדואר שיחזירו את החבילה אלינו בכדי שלא תחוייב בדמי משלוח
והוסבר לה בצורה יפה ומכובדת בטלפון ולא כפי שהלקוחה תיארה שדיברו אליה לא יפה למרות שהלקוחה ישר התחילה לצעוקולדבר בצורה לא נעימה ומכובדת הוסבר לה כי חברות האשראי לוקחות עמלת ביטול עסקה בכרטיס אשראי וזה גם רשום בתקנון שלנו וגם בחוק הצרכן להחזרת מוצרים אך בכל זאת הלקוחה התעקשה ודיברה בצורה לא נעימה ולא הייתה מוכנה להבין את זה לכן כפי שמשתמע מהחוות דעת שלה שכמובן היא לא נכונה כי הלקוחה לא סיפרה באמת איך התנהגו אליה וטיפלו בה בצורה יפה והיא לא הייתה מוכנה להקשיב בשום אופן .
אנו בחברת JUST4YOU חברה כבת 10 שנות וותק מטפלים בכל לקוחותינו בצורה הכי יפה ומכובדת לאורך כל השנים ומונים קהל לקוחות רב ומרוצה מהשירות שלנו .
מוצר:
בושם the key
תמונת משתמש
שם:
ורד
תאריך:
28/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב,
לצערי הרב אני נאלצת לשנות את חוות דעתי
לאורך זמן הזמנתי בחנות זו והכל היה מעולה
בתקופה האחרונה משהו השתנה מהקצה לקצה
אני מבצעת הזמנות וכאילו שאין תגובה בצד השני
אפילו לא נאמר לי כי הבושם אותו אני מזמינה לא קיים במלאי ו 10 ימים חיכיתי וחיכיתי ו...כלום....
בשיחה עם החנות נאמר לי כי הבושם לא במלאי ולשאלתי מדוע לא מודיעים כדי לתת לי לפחות את האפשרות להזמין במקום אחר ????האמר לי שהם תמיד מתקשרים להודיע ...אך לא כך היה...וחשוב לציין שהמייל שלי קיים אצלם במערכת וגם כך ניתן היה להודיע.....
לעת עתה הזמנתי את הבושם האהוב עלי וזכיתי....
גם הבושם היה 20 ש"ח יותר זול והגיע אלי שליח עד הבית ללא תשלום נוסף וגם האריזה הייתה מדהימה
אז זכיתי ....
ועברתי לחברה אחרת.....

לידיעתכם...
ו...שתמיד נריח טוב.....
מוצר:
בושם 360
תמונת משתמש
שם:
Alex
תאריך:
28/03/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
In last 5 month ordered few parfums every time they missing the product at their shops, but after last time im really mad : after i called them about where is my order received answer that they were calling me to tell it is missing and that they sent me mail saying same but i did not receive anything and now they tell that product now in stock but at different price :was when i have ordered 324 and now 475 . Bunch of liers
תגובת החנות:
לקהל הקוראים שלום
הלקוח עשה הזנמה באתר אך לא השאיר פרטי אשראי לתשלום על הבושם
ואנו כמובן שמתקשרים ללקוח התקשרנו כמה וכמה פעמים במשך ארבעה ימים והלקוח לא ענה לטלפון
ואז כעבור חודשיים מיום ההזמנה חוזר הלקוח ומתלונן מדוע לא שלחנו לו את הבושם ואז אמרו לו כי לא השאיר פרטי אשראי לחיוב והתקשרו אליו כמה פעמים אך הוא לא ענה ולא חזר להודעות שלנו ואז הלקו התעצבן וביקש לבטל את ההזמנה כאילו שאנו אשמים שלא השגנו אותו בטלפון
מוצר:
Fragrance Dior Homme Intense
תמונת משתמש
שם:
yosi
תאריך:
29/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו לא הפעם הראשונה שאני קונה ברשת הזו
אני קונה בושם שכבר זמן רב לא ניתן להשיג אותו בחנויות בארץ או בדיוטי פרי
כולל בחו"ל
וזה כיף לקנות ממקום עם שירות כזה טוב
ושתמיד אני מוצא את הבושם הזה

מוצר:
בושם VISIT
תמונת משתמש
שם:
אופיר
תאריך:
08/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מפרסמים בזאפ מוצרים שלא נמצאים במלאי ולא נותנים לכך שום אינדיקציה באתר שלהם. יוצא שהתעניינות במוצרים שלהם היא בזבוז זמן נוראי.
מוצר:
בושם fuel for life
תמונת משתמש
שם:
boris
תאריך:
02/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בושם לחברה שלי לפני כחודש. בסה''כ מרוצה מהחנות. מחיר זול יחסית לחנויות אחרות. חבל רק שהסוג הספציפי שחיפשתי (ושהופיע באתר שלהם) לא היה במלאי ונאלצתי להסתפק בסוג אחר של CHANEL CHANCE.
מוצר:
בושם chance
תמונת משתמש
שם:
גילי
תאריך:
25/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בושם בחנות עצמה אחרי שראיתי המלצות באתר זאפ. החנות אכן מציעה בשמים במחירים זולים, אבל אני לא בטוחה לגבי האיכות שלהם. הבושם היה מלא אלכוהול והריח שאמור להיות לבושם היה חלש מאוד והרחתי רק אלכוהול. חזרתי לחנות אחרי חצי שעה ולא הסכימו להחליף או להחזיר אותו. אמרו רק שישלחו אותו לבדיקה אם הבושם מקולקל. אני אציין - שאני מכירה את הבושם הזה והיה לי אותו שנים - וזה לא הריח שלו !!!
אני מאוד מקווה שהעניין ייבדק ואכן יימצא שהבושם היה במקרה מקולקל.
תגובת החנות:
לקהל הגולשים והקוראים שלום
קודם כל הלקוחה הנ"ל הגיעה לחנות עם בושם שמכיל חצי מהכמות בבקבוק הבושם זאת אומרת לאחר שימוש של 50% מתכולת הבושם והיא טענה כי הבושם מקולקל ולא טוב לה ודרשה בושם חדש ואחר במקום .
ולכן כפי שאתם מבינים זה מעשה של סחטנות ולא לעניין להחזיר מוצר לאחר שימוש בחצי מהכמות שלו ולטעון כך לכן אנו לא החלפנו כמובן ללקוחה את המוצר הנ"ל כי זה ממש חוצפה לדרוש דבר כזה.
מוצר:
בושם מגנטיזם
תמונת משתמש
שם:
מירה
תאריך:
07/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בושם שמאד רציתי הרבה זמן. הזמנתי יום ראשון בבוקר ויום שני בבוקר הוא כבר הגיע ואספתי אותו.
שרות לקוחות מצויין, מהיר. החבילה הגיעה עטופה וארוזה כמו שצריך עם הזהרת "שביר" עליה.
מענה במייל מהיר וזמין.
מחיר מעולה.
מומלץ ביותר.
מוצר:
בושם אומניה קורל
תמונת משתמש
שם:
אלונה
תאריך:
01/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לקנות רק את הבושם Daisy ואחרי כמה דקות בחנות שמתי לב לערכה הכוללת את הבושם 100מ"ל, בושם מיניאטורי 4מ"ל וקרם גוף 150מ"ל. כל שהיה צריך להוסיף זה 70ש"ח.
את הערכה היה קל לפתוח והיה קל להוציא את הבושם מתוכו. המוכרות לא רצו שאבדוק את הבושם וגם לא היה טסטר פתוח בחנות כדי לבדוק.
כשהגעתי הביתה בדקתי את הבושם וראיתי שהבקבוק לא נראה רגיל וגם הריח לא היה אמיתי...הוא התפוגג אחרי כמה שניות. יש לציין שאני מכירה את הבושם אחרי שקניתי אותו בדיוטי פרי קודם.
חזרתי לחנות ודרשתי את כספי בחזרה- הם החזירו בלי להתלונן, אך לא הביעו שום צער או חרטה על המקרה.

אני לא ממליצה לאף אחד לקנות בחנות הזו, ואני לא אחזור לקנות שם בוודאות!
תגובת החנות:
לקהל הקוראים והגולשים שלום
אין אנו יכולים להגיב לחות דעת זאת מכיוון שאתר זאפ עושה כאן מעשה לא מכובד בכלל כי כאשר אנו קיבלנו את התגובה הנ"ל אנו לא קיבלנו חשבונית קנייה או מספר חשבונית קנייה וגם לאחר שיחות טלפון והתכתבויות במייל זאפ עדיין לא העבירו לנו את החשבונית אז חבל קודם כל שאת כמו זאפ מתנהג בצורה לא מכובדת ונותן לכל אורח לרשום כל שהוא רוצה על חנויות כאן מבלי להוכיח בכלל הוכחת קנייה ולכן אנו לא יכולים להגיב על מוצר שבטח לא נקנה אצלנו כי אין חשבונית קנייה וכל לקוחותינו יודעים שאנו חנות סיטונאית בת 10 שנים של וותק בענף הבישום ושכל המוצרים שלנו מקוריים לחלוטין ואמיתיים
מוצר:
בושם לאשה Daisy
תמונת משתמש
שם:
מישה
תאריך:
01/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היתה חוויה ממש. ביום ראשון שלחתי את ההזמנה וביום שלישי בצהרים היא הגיעה לביתי. והמעקב אחרי מיקומה של החבילה נוח ביותר.
וכל זאת עוד לפני שדיברנו על המחיר. הכי זול שניתן היה למצוא.
ממליץ בחום וודאי שארכוש שם דברים נוספים. מישה
מוצר:
פאי בושם לגבר o.d.t 100 מ"ל
תמונת משתמש
שם:
inc
תאריך:
08/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלוח מהיר, מחיר זול בשוואה לשאר המתחרים (כולל סופ פארם והחניות הגודלות) סה"כ אני לקוח מרוצה. כמובן שאני אחזור לקנות בשנית.
מוצר:
VIP 212 80 ml
תמונת משתמש
שם:
צבי
תאריך:
20/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה ומחיר נטול תחרות!!!! זכיתם ביושר בלקוח חדש ומרוצה מאוד.
בדקתי היטב והאתר נתן לי את המענה הזול ביותר!
ממליץ בחום!
צביקה יצחקי – רעות.
מוצר:
בושם טד לפידוס פור הום 100 מל (שתי יחידות
תמונת משתמש
שם:
sharona
תאריך:
08/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חמש דקות לאחר שהקלדתי את ההזמנה באתר התקשרו אליי לאמת את הפרטים. עדכנו באמצעות הודעות למייל על סטטוס ההזמנה. קיבלתי את המוצר שלושה ימים לאחר שקיבלתי אותו באריזה שהגנה עליו מפני שבירה.
גם המחיר היה הזול ביוצר בזאפ ונמוך ב-120 ש"ח מסופר פארם.
תענוג.
מוצר:
קרם גוף מבושם של אנג'ל קרם גוף אנג'ל
תמונת משתמש
שם:
ziv
תאריך:
29/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר תקופה ארוכה שאני קונה מהחנות הזאת שירות מעולה מחירים זולים פשוט כל פעם חוויה נהדרת מחדש המשיכו כך תמיד
ממליץ בחום לכולם לקנות בחנות הזאת
מוצר:
בושם לאישה
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
29/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכולם היא לי איזה בעיה קטנה עם החנות [ הדירוג ששמתי לא מדויק כי הייתי נורא כעוס ] הבעיה ניפתרה לחלטוין בצורה מאוד נוחה מאוד ממליץ שירות מעולה גם לאחר הקניה ומחירים נויחים מומלץ!!!!!!!!!!
תגובת החנות:
לכבוד קהל הקוראים שלום
הלקוח התקשר לאחר חודש וחצי מיום קבלת המוצר מהדואר וטען בטלפון כי המוצר הגיע אליו שבור ולמרות שאם מוצר מגיע שבור אז פונים עד אפילו שבוע מיום קבלת המוצר אבל לא לאחר חודש וחצי למרות כל זאת אנו בג'אסט פור יו קיבלנו את הטענה של הלקוח וביקשנו ממנו כמו בכל מקרה אחר דומה שייגש לסניף הדואר אשר אסף את החבילה ממנו יישלח לנו את המוצר חזרה ויימלא טופס נזק בדואר בכדי שאנו נקבל את הכסף על המוצר השבור מהדואר כי הדואר אחראי שהחבילה תגיע בשלום ללקוח ואמרנו ללקוח שברגע שייעשה זאת יישלח אליו מוצר חדש מחנותינו בתוספת כסף על המשלוח חזרה אלינו וגם פיצוי נוסף בחבילה אך הלקוח התעקש שלא מוכן ללכת לדואר ומלא טופס נזק ודורש לקבל ישר מוצר חדש בנוסף .
אך כפי שאתם קוראים הבעייה נפתרה על הצד החיובי והלקוח בסוף מרוצה מאוד כי צריך לדעת לתת שירות טוב ללקוחות ובג'סט פור יו יודעים לתת שירות מעולה .
תודה מראש צוות JUST4YOU
מוצר:
בושם GIVANCHI PAY \ONE MILLION
תמונת משתמש
שם:
דנה
תאריך:
27/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הבושם הגיע מהר, הבקבוק לא באותו הצבע של הבקבוק הקודם שרכשתי בדיוטיפרי. הצבע של הבושם מוזר מאוד. אני משתמשת בבושם הזה כבר שנים... אף פעם הוא לא שרף לי בשימוש. הפעם השפרצתי את הבושם שקיבלתי על הצוואר והוא שרף לי בטירוף... כל פעם מחדש הוא שורף! אין לי מושג למה, אולי הבושם פג תוקף או השד יודע מה??? לא ממולץ לרכוש אצלם. אכזבה גדולה! אה כן .... והריח מתנדף תוך דקה... מוזר...
מוצר:
בושם מיי אינסולנס
תמונת משתמש
שם:
שירלי
תאריך:
24/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות יעיל ומהיר. מישהי מהחנות התקשרה כי מוצר אחד שרציתי להזמין לא היה וגם הורידה לי את המחיר על המוצר שהזמנתי.המשלוח הגיע בדואר רשום יום למחרת ארוז היטב.
מוצר:
בושם pure white linen
תמונת משתמש
שם:
slu1979
תאריך:
21/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר שהוזמן הסתבר שאינו במלאי, לאחר שהבעתי בפני שירות הלקוחות את חוסר שביעות רצוני מכך הם ביטלו את העיסקה במיידי. הופתעתי כשבכל זאת לאחר כשעה ומחצה חזר אלי יניב מנהל או אולי בעלים וביקש באדיבות לפתור את העניין. הבטיח שברגע שיתחדש המלאי יעדכנו אותי מייד ונאמר שהעניין הסתיים לשביעות רצוני המלאה. כך שלאחר אכזבה ראשונית חייבת לציין שישנה בחנות תודעת שירות מפותחת מאוד, שלא נתקלתי בה בעבר במקומותינו, וכן ירבו. ממליצה בהחלט -הם הרויחו זאת. תודה.
מוצר:
בושם CARTIER SO PRETTY 100 ML E.D.T
תמונת משתמש
שם:
sary
תאריך:
08/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה ביום חמישי וכבר ביום שני הגיע החבילה, ארוזה בצורה בטיחותית ומקורית. ביג לייק!! בהחלט מגיעה לצוות גאסט פור יו תגובה חיובית.
מוצר:
בושם לאישה AS41
תמונת משתמש
שם:
אוהד
תאריך:
24/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי הרבה התלבטויות אם לקנות בושם דרך האינטרנט החלטתי שהמחיר אטרקטיבי מידי ושווה לנסות, רכשתי את הבושם והוא הגיע לפני הזמן, ישר פתחתי את האריזה הכל נראה מקורי השפרצתי וגם הריח כמו שאני מכיר אותו... עברו מאז כמה שעות טובות אפילו התקלחתי והריח לא ירד... ללא ספק מקורי זול ואיכותי !
מוצר:
בושם One million
תמונת משתמש
שם:
ליה חנוכייב
תאריך:
28/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצועה ההזמנה הייתה קלה,
שירות לקוחות מצוין, הבושם מעולה הגיעה תוך יומיים {מהר מאוד}
זה היה פעם ראשונה שרחשתי אצלכם ,אני נשרתי מאוד מרוצה מהקניה שלי
אקנה שוב
מוצר:
בושם בושם לאשה Calvin Klein Escape
תמונת משתמש
שם:
אריה
תאריך:
17/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כבר מספר פעמים בג'אסט פור יו,ושוב ושוב אני מתפעל מהיעילות,ממהירות התגובה במייל,ממהירות המשלוח (המוצר היה בידיי תוך פחות מ 48 שעות מביצוע ההזמנה באתר).יישר כוח.המשיכו כך.
מוצר:
בושם לאישה Touch of pink
תמונת משתמש
שם:
Michael
תאריך:
20/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו הזמנה שלישית שלי באתר (של אותו מוצר). וגם הפעם הכל זרם חלק, כמעט. לאחר שהמשלוח לא הגיע במשך יותר משבועיים פניתי לחנות. הם עשו ברור מהיר (תוך שעתיים מהפנייה! והודיעו לי בדיוק היכן זה תקוע (בסניף הדואר שלי כמעט שבועיים) ניגשתי לשם עם הפרטים וקיבלתי את החבילה ארוזה היטב כתמיד. זה נקרא שירות לקוחות.
מוצר:
מי טואלט לגבר מי טואלט לגבר 100 מיליליטר
תמונת משתמש
שם:
dalia
תאריך:
20/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בושם אופריה של קלווין קליין. ביקשתי שיתקשרו אלי לקבל פרטי אשראי. מיד חזרו אלי. קיבלתי דיווחים למייל כדי לעדכן אותי באיזה שלב ההזמנה נמצאת. תוך יומיים קיבלתי הודעת דואר רשום לת"ד שלנו. קיבלתי את הבושם שביקשתי. שירות מעולה.
מוצר:
אופוריה 100 א.ד.פ
תמונת משתמש
שם:
שירה
תאריך:
17/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר תהיות רבות הזמנתי דרך האתר מי גוף של ויקטוריה. באתר היה רשום שהמוצר מגיע עד שבעה ימי עסקים. לאחר המתנה של שבועיים (!!!!!!) חשבתי שאולי משהו באמת לא בסדר. נכנסתי לאיזור האישי באתר וראיתי בסטטוס ההזמנה בהמתנה. מאוד כעסתי כי באתר כתוב בפירוש עד שבעה ימי עסקים ולאחר שבועיים אני מגלה שהמוצר אפילו לא יצא למשלוח!! התאכזבתי וביטלתי את ההזמנה באותו היום. שלחתי מייל שאני מבקשת לבטל את ההזמנה מכיוון שההמתנה ארוכה על סף בלתי הגיונית. במקום לקבל תשובה נאותה והסבר לעניין הם פשוט שלחו לי מייל בנוסח כזה: סטטוס ההזמנה: בוטלה. ואגב.. עד היום לא קיבלתי אישור על כך שהוחזר לי הכסף...
מוצר:
מי גוף
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply