דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים נייחים וניידים, טלפונים סלולרים וסמאטרפונים, טאבלטים, קונסולות ומשחקים, ציוד היקפי ואביזרים, מסכים וטלוויזיות ועוד (34 סניפים)
(5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אייבורי מחשבים וסלולר
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באייבורי מחשבים וסלולר ?
4.75
ציון ממוצע
224
חוות דעת בשנה האחרונה
1521
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
26
0
0
3 חודשים אחרונים
47
1
4
6 חודשים אחרונים
88
1
6
שנה אחרונה
210
1
13
כל הזמן
1386
12
123
נמצאו 1521 חוות דעת גולשים על אייבורי מחשבים וסלולר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מהיר ומקצועי,במיוחד מיכאל טיפל בהזמנה המיוחדת במקצועיות ובאדיבות! אנחנו קונים מחשבים רבים וציוד נילווה וללא ספק נחזור לקנות שוב!
מוצר:
מחשב נייד M18x
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לסניף באר שבע לבירור על הראוטר.
למרות שהבהרתי שאני מתכננן לאסוף את המוצר בתל אביב, הנציג משה עזר לי מאוד, היה מקצועי מאוד והכיר את תחום המוצרים.
האיסוף היה פשוט ומהיא עם הסבר של הציג המכירות בסניף.
מומלץ מאוד, מקצעויות ומחיר מעולה.
מוצר:
נתב אלחוטי br 6424n
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למחשב הלך לוח אם 10 ימים אחרי קניה. אייבורי סירבו להחליף והפנו אותי למעבדה חיצונית שנותנן אחראיות למעבדה לקח 6 ימים להסוף את המחשב, ועד 22 יום לתקן אותו (למרות שההבטחה היא 7-10 יומים). כאשר תוך כדי ההמתנה פניתי לשירות לקוחות של אייבורי - קיבלתי הבטחות לטפל בנושא, שלעולם לא התממשו. בקיצור - הזכבה קשה, מחשב חדש מתקלל אחרי כמה ימים של שימוש, ולוקיח כמעט חודש לתקן. אל תקנו שם!!!
תגובת החנות:
הלקוח רכש מחשב נייד 15.6 W7 4G 500GB I3-2310M CR640 MSI ב- 06/2011.
התגלתה תקלה טכנית במחשב ולכן נאסף המחשב מהלקוח למעבדת השרות של חברת "סרב-פרו".
התיקון התעכב בשל מחסור חריג בחלק שלא הגיע להחלפה מהיצרן בחו"ל, על כן על מנת לסיים טיפול זה במהרה שלחה "אייבורי מחשבים" את החלק החסר למעבדת "סרב-פרו".
בתום הטיפול הוחזר המחשב ללקוח ע"י חברת שליחויות כאשר הוא תקין לחלוטין.
מוצר:
מחשב נייד CR640I54G
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום ראשון 10.7
ניגשתי לסניף לקנות את הטאבלט של אסוס בסניף של אייבורי בלב המפרץ.
כאשר הגעתי הביתה דבר ראשון כמובן הטענתי את המכשיר לוודא תקינות.
לאחר מספר שעות, הפעלתי את המכשיר ושמתי לב שבתחתית המסך יש 4 נקודות שבהן יש דליפת אור. למרות שניסיתי להתעלם מהעניין זה נורא בלט לעין והפריע.

ביום שני 11.7 ניגשתי לסניף על מנת להחזיר/להחליף את המכשיר
הופנתי למעבדה שם קבע העובד שזה לא בעיה, אלא מצב תקין במכשירים האלה, למרות שבעמדת המכירה לא טרחו ליידע אותי בעניין.

(לדוגמא בחברות סלולר שבהם חותמים על הסכם שמיידע על באגים ידועים במכשיר)

כמובן שלא הסכימו להחליף את המכשיר באחר,
ולגבי זיכוי,נאמר לי כיוון שהמכשיר חובר לחשמל, לא ניתן לזכות על מלא הסכום.

יש לציין, שהמכשיר נפתח ע"י היבואן לפני שהגיע לחנות, כנראה לצורך ביצוע עדכון גרסה/התקנת מקלדת בעברית, המדבקה המקורית של אסוס לא אוטמת את הקופסא, ובמקומה יש מדבקה של היבואן. מה שאומר שהיבואן כבר ביצע הטענה ריאשונית. ולא הלקוח. (ולכן האבסורד בהמשך...)

לאחר שבקשתי שיבדקו את גובה הזיכוי, נאלצתי להמתין בסניף שעה לקבלת תשובה. ולהפתעתי התשובה הייתה: כיוון שהמוצר חובר לחשמל, הם לא יכולים לקבל אותו, כי הוא כבר "אינו חדש" ולא ניתן למכור אותו.

כאשר בקשתי מהנציג לפתוח יחידה ולהראות לי שהבעיה קיימת בכל המכשירים, טען שאין לו מכשירים נוספים. ושייצרו איתי קשר כאשר יגיעו לסניף מכשירים נוספים.

מצד אחד מכרו לי מכשיר שעל מנת לוודא תקינות צריך להטעין אותו, ואילו מצד שני ברגע שהטענתי אותו, הם כבר לא יכולים לעזור לי.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה מחשב נייד EEEPC TABLET ASUS יוקרתי והגיעה לסניף לאחר הרכישה בטענה כי בעת השימוש במוצר בחדר חשוך רואה 4 נקודות אור.
המוצר נבדק במעבדת הסניף בחדר עם חושך מוחלט ונמצא תקין. במקביל נפתח מאריזתו טאבלט ASUS חדש מדגם זה במעבדה המרכזית לבדיקה נוספת בחדר עם חושך מוחלט ונמצא תקין.
אין מדובר בתקלה כלל והמוצר תקין לחלוטין.

מוצר:
מחשב נייד - טאבלט Transformer EeePad TF101 Tablet
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
איש המכירות (רועי) היה מקצועי וידע לענות לי על כל השאלות שהיו לי, היה מקום חנייה מסודר, סה"כ יצאתי מרוצה.
מוצר:
ראוטר אלחוטי 641G
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני הקניה התקשרתי לחנות לוודא שהמוצר במלאי לצורך משלוח מהיר
רק לאחר האישור והבטחה שישלח תוח 1-2 ימים ביצעתי את ההזמנה
התקשרתי כעבור 3 ימים לברור ונאמר לי שההזמנה נמסרה לדואר
התקשרתי פעם נוספת כעבור שבוע ונאמר לי שכבר נמסר לפני מספר ימים
בבדיקה באתר הדואר התברר י כי החבילה נמסרה רק כעבור שבוע. בקיצור שיקרו לי במצח נחושה והרמקולים שהיו נחוצים לי בדחיפות לא יגיעו בזמן.
ממליץ לא להאמין להבטחות מחנות זו!!!
תגובת החנות:
הלקוח מלין כי לא קיבל את המוצר בזמן שהובטח לו, למרות כי ראה את תאריך החשבונית בו יצאה הזמנתו לסניף הדואר בזמן.

בגין כך הוסבר ללקוח כי העיכוב בקבלת המשלוח נבע מחברת דואר ישראל. הלקוח מבין זאת אך לא מוכן לקבל זאת.
מוצר:
רמקולים למחשב BXR1220
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לוח אם בסניף אייבורי ירושלים
מקצוענים, אחראיים, אכפתיים, מנומסים וחשוב מכול: יעילים.

מבחינת הקנייה
נוח מאוד. דברו בנימוס, יעצו ועבדו ביעילות. הם היו בסדר גמור.
ארז מנהל החנות מקצועי,אדיב עם המון סבלנות,שלצערנו אין הרבה לאנשי המכירות בשאר המקומות,תמיד מחייך
מה שבטוח שאני תמיד יקנה מוצרי מחשב
רק מאייבורי
מוצר:
לוח אם P5KPLCM
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני 8 ימים הזמנתי עכבר מסוג Teac OX-1200 לאחר שקניתי מחשב נייד במקום אחר. בחרתי באייבורי מכיוון שבאתר שלהם כתוב שזמן המשלוח הוא עד 6 ימי עבודה לעומת אתר אחר שהציע את אותו מוצר באותו מחיר אבל זמן משלוח ארוך יותר. רק לאחר 5 ימים(4 ימי עבודה) קיבלתי הודעה שסוף-סוף המוצר נשלח.התקשרתי לאייבורי כדי לברר מדוע המוצר לא נשלח מוקדם יותר והבחור משירות לקוחות הבטיח שהמוצר יגיע תוך יום, מקסימום יומיים כמו שצריך(צריך לציין שהשירות שלו היה מעט ארוך אבל בסך הכל הוא היה בסדר). מאז ההזמנה עברו כבר 7 ימי עבודה וככל הנראה ההזמנה לא תגיע גם מחר ואולי גם לא עוד יומיים(ככה שאני אצטרך לחכות גם כל הסופ"ש) מכיוון שהיא התקבלה היום בפ"ת ואני גר באיזור אשקלון. הזמנתי את העכבר מאייבורי(קנייה ראשונה שלי אצלם) רק בגלל זמן המשלוח שלהם ואני מאוכזב.
תגובת החנות:
הלקוח מלין כי לא קיבל את המוצר בזמן לביתו. לאחר בירור עם הדואר התברר כי המוצר נמצא בסניף הדואר הקרוב למקום מגוריו של הלקוח אך סניף הדואר עדין לא שלח ללקוח את אישור קבלת המשלוח.

אנו מתנצלים על שארע, הלקוח פוצה בגין כך.


מוצר:
עכבר OX-1200
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות פשוט מעולה !!! עשיתי אזמנה דרך אינטרנט, האפשרויות משלוח חינם היה רק דואר רשום – זה שבחרתי . למחרת קבלתי אישור שהמשלוח יצא לדרכו אלי ויום אחרי זה קבלתי חבילה עד הבית אם שרות UPS . אני מאוד ובחום ממליץ לקנות ב IVORY – מכוון שאפשר לעשות הזמנה דרך אינטרנט וגם משלוח מגיע עד הבית ובמהירות רבה . כמו כן מבחר של המארזים מאוד טוב (יש כאלה שלא מצאתי בשום חנות אחרת) ובמחירים נמוכים .
מוצר:
מארז מחשב מארז מחשב Elite 371
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רישום ההזמנה היה קל מאד; מועד האספקה המובטח היה 6 ימי עבודה.
בגלל חגים (יום העצמאות) ועיכובים בדואר נוצר פיגור קל ופניתי במייל לשרות הלקוחות. תוך שעות ספורות התקשרו אלי, קיבלתי את מספר המשלוח והבטחה שאקבל מוצר נוסף כפיצוי (באמת גם זה הגיע, דיסק-און-קי).
לכן, החוויה הפכה להיות נעימה והערכתי חיובית את הטיפול של שרות הלקוחות.
מוצר:
כרטיס זיכרון Micro SDHC 4GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נחמד בסניף ירושלים/גבעת שאול במיוחד של נציג המכירות - איתמר

בוצע איסוף עצמי
יושרה של הנציג
מחיר הכי זול שאיתרתי מול המתחרים
מוצר:
מחשב שולחני
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד אצל דני, איש המכירות בסניף מודיעין. הייעוץ, הסבלנות והידע הרב היו לי לעזור בבחירת הדגם שמתאים לי
בדיוק.
המחשב לא היה במלאי, והובטח לי שתוך יומיים הוא יהיה בסניף, ואכן כך היה !!! קיבלתי טלפון מדני לבוא לאסוף את המחשב, ותוך 5 דקות הייתי מחוץ לסניף עם המחשב החדש.
זוהי הפעם החמישית בחנות, ואני אחזור !!!!
כל הכבוד !!!
מוצר:
מחשב נייד N5010
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתמול הגעתי למעבדת איבורי בגבעת שאול עם כרטיס מסך תקול (hd5770) בלי שום המתנה נציג המעבדה נתן שירות בדק והחליף במקום תוך כדי פיצוי והחלפת הכרטיס ל5850hd בעקבות שלא היה במלאי את הכרטיס הישן
כל הכבוד לאייבורי שנותנים שירות כזה שבזמן אחר חנויות אחרות שכחו מה זה לתת שירות
ותודה לעובדי המעבדה
מוצר:
כרטיס מסך hd5850
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לשריין לעצמי את המוצר בסניף. התקשרתי לאייבורי, ונתבקשתי לעשות הזמנה באתר.
נרשמתי לאתר, כ 30 דקות אחרי ביצוע הזמנה, יצרו קשר, ביקשו להגיע לסניף לקחת את המוצר.
שרות מהיר ויעיל.
תודה רבה
מוצר:
אוזניית BLUETOOTH CLIPPER
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המקלדת מקצועית ומאוד נוחה לשימוש,המקלדת ידידותית מאוד וברמה גבוהה מכל היתר. העכבר בעל מבנה טוב מאוד ויש לו פונקציות אשר מקלות את העבודה איתו. הסט של המקלדת והעכבר מאוד מומלצים. דגם ; DESKTOP COMFORT 5050. תודה רבה על השרות הנפלא ועל שרות הלקוחות האדיב. המשלוח היה מהיר וכשביקשתי להחליף את כתובת למשלוח לכתובת אחרת,יום למחרת , נענו לי ללא כל בעיה. תודה רבה ובהצלחה.
מוצר:
מקלדת ועכבר אלחוטיים DESK5050
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי הרב החוויה שלי בIVORY היא המתסכלת ביותר.
הזמנתי מחשב נייח מורכב ומסך יחד עם כל האביזרים ודיסק התקנה בס"כ שילמתי כ4500 ש"ח.
1.אחרי שבוע קיבלתי מחשב, אך כשניסיתי להרכיב אותו התברר שלא מסך ומקלדת לא ניתן לחבר כי במחשב אין יציאות מתאימות נאלצתי לחזור לחנות לקבל מתאמים.
2.התברר שהמאווררים של המחשב רועשים בצורה מוגזמת, כך ששוב נאלצתי להגיע למעבדה ששם החליפו לי מאווררים לויותר שקטים.
3.אחר כך התברר שהמחשב נתקע ואף קורס (מקבל מסך כחול ) אחרי של כמה שעות עבודה עם מחשב.
4.שוב הגעתי למעבדה התבקשתי להשאיר מחשב במעבדה לכמה ימים. אחרי יומיים לקחתי מחשב וכפי שהסבירו לי הזכרונות של המחשב היו לא תקינות הן הוחלפו לחדשות של חברה אחרת.
5. לצערי הרב גם עכשיו המחשב ממשיך להיתקע. פשוט אינני יודע מה לעשות
תגובת החנות:
המחשב הורכב על פי דרישותיו של הלקוח.

1. הרכיבים בהזמנה הינם מהחדישים ביותר ועל כן אינם כוללים חיבור PS2. עקב טעות של איש המכירות, נמכרה מקלדת עם חיבור PS2 – על כן ניתן מתאם ללקוח ללא עלות מצדו.
2. המאווררים הנמכרים במארזי המחשב הינם שקטים, איכותיים ונבחרו בקפידה ע"י החברה.
חרף היות המאוררים תקינים ושקטים- הם הוחלפו לדגם אחר, לבקשת הלקוח.
3. כאשר הגיע הלקוח למעבדה עם תקלה של קריסות של מערכת ההפעלה נבדק המחשב ביסודיות, הוחלף הזיכרון במחשב ולאחר מכן הורצו בדיקות מאמץ למשך 24 שעות על מנת לוודא תקינות.
4. לאחר בדיקה טלפונית מול הלקוח, כרגע המחשב עובד תקין.
אנו מתנצלים על שארע ללקוח וכן נמסרו לו פרטי התקשרות עם דרגים בכירים בכל פניה ושאלה.

מוצר:
מחשב נייח IV789438226
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה בוצעה באתר אייבורי באינטרנט. אופן ההזמנה ידידותי מאוד וקל לביצוע. קיבלתי אישור SMS לגבי מספר החבילה ומשלוח המוצר הגיע באמצעות שליח. שרות אמין, מומלץ.
מוצר:
סורק LiDE 110
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב!!!
איש המכירות הציע לי לקנות דגם אחר השונה מהדגם אותו רציתי והבטיח שאקבל את ההזמנה ביום שני הקרוב, הדגשתי שזה חשוב לי מאוד שזה יגיע בזמן והוא מצידו התחייב.

כמובן שהמוצר לא הגיע למרות ההתחייבות מצידו של איש המכירות

הבעיה הכי גדולה עם אייבורי היא שכשיש בעיה אין עם מי לדבר, עונה לך איזו פקידה במוקד ארצי ומבטיחה שיחזרו אליך ואף אחד לא חוזר והיא בכלל חסרת סבלנות ורוצה לסיים איתך את השיחה כמה שיותר מהר.

בקיצור הכל נחמד עד שמתחילות הבעיות,
חברים הזהירו אותי ולא הקשבתי - מגיע לי!
תגובת החנות:
הלקוח בירר טלפונית עם הסניף האם ניתן להזמין עבורו מוצר אשר לא קיים במלאי ולשלם עליו לאחר שיגיע לסניף, הוסבר ללקוח באדיבות שע"פ נהלי החברה רק בהזמנת מחשבים נייחים/ניידים ניתן לשלם מקדמה ובמקרה של הזמנת ציוד היקפי/חלקים לא ניתן לבצע הזמנה ללא תשלום מלא מראש. כאשר הלקוח הגיע לסניף לשם ביצוע ההזמנה, לא היה מוכן לשלם בעבורה, על כן לא היה ניתן לבצע הזמנה למוצר לאחר שכבר הוסבר לו טלפונית אופן ביצוע ההזמנה לציוד היקפי/חלקים.

באם הלקוח יהיה מעוניין להזמין את אותו המוצר נשמח לבצע הזמנה עבורו.

מוצר:
מקלדת ועכבר 2000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום שמי חן,
בתור לוקח וותיק של אייבורי אני יכול להגיד שכל פעם אני מופתע מחדש מרמת השירות הגבוהה (וגם ברכישה זו), דבר די נדיר בארצנו. המוצר היה במלאי באופן מיידי, כמובן באיכות גבוהה (ישירות מהיבואן) ובנוסף לכך, כשהסתבכתי בהתקנה של המדפסת התקשרתי לשירות הלקוחות ואפילו שהאחריות היא של קרט הם סייעו לי ווידאו שהכל עובד כמו שצריך.
כל הכבוד!
מוצר:
מדפסת mp250
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין פשוט נעים להגיע לשם, חווית רכישה ממש כמו בחו"ל,אנשי מקצוע מיומנים שעזרו לי ברכישה של המחשב לאחר תשאול נכון של צרכים שלי במחשב,המחיר היה זול הרבה יותר משאר המקומות האחרים שבדקתי פשוט תענוג להגיע.
אייבורי כן ירבו כמותכם.
מוצר:
מחשב נייד x52jt
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף אייבורי באשדוד ב21/04/11
ביקשתי מהמוכר שהיה בחנות כרטיס רשת אלחוטי חזק ואמין המוכר היה מאוד אדיב והוציא החוצה כמעט 10 סוגים של כרטיסי רשת אלחוטים לבסוף רכשתי כ.רשת EDIMAX קראתי עליו המון ביקורות טובות לאחר הרכישה שאלתי את שי עם ניתן לבדוק את הכרטיס עם הוא אכן עובד ותקין הופנתי למעבדה מנהל מעבדה קיבל אותי הרכיב את הכרטיס והראה לי שמזהה רשתות תקין וגולש בקיצור ולעניין כרטיס רשת מעולה אני מאוד מרוצה גם מהשרות שקיבלתי בחנות אין ספק שעכשיו אני קונה רק באייבורי מחשבים תמשיכו ככה
מוצר:
כרטיס רשת EW7711IN
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף אשדוד בהמלצה של חבר טוב
כשהגעתי לסניף קיבל אותי איש מכירות בשם אורן
הסברתי לו שאני מעוניין לרכוש IPAD 2 16GB WIFI בצבע שחור
ובקשתי כמובן לדעת פרטים
המוכר הפגין ידע רב ומקצועיות רבה וענה בסבלנות לשאלות שלי לגבי המכשיר
היה מלאי זמין וביצעתי רכישה במקום
אני כמובן יחזור לקנות עוד הרבה בסניף הזה .
מוצר:
IPAD 2 16GB WIFI 16GB WIFI
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה התבצע בסניף אייבורי ראשון לציון, בחור בשם ויקטור עזר לי וענה לי על כל השאלות, הוא היה מקצועי ואדיב מאוד.

קניתי בחנות:
זכרון KVR KINGSTON 1GB DDR2 667MHZ
דיסק קשיח פנימי 500GB SATA2 7200 16MB WD

קיבלתי שירות מצויין, אין ספק שאני אחזור לחנות לקניה נוספת.
מוצר:
HD + זכרונות למחשב KG1GDDR667, HD500S2W16
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי DOK של חברת SANDISK בחברת אייבורי מחשבים, כאשר התגלה שהמוצר לא תקין, התקשרתי לשירות לקוחות ומייד הציעו לי להחליף אותו בחדש, ומעבר לזה הציעו לי החזר כספי במידת הצורך, שהגעתי חזרה לסניף ( סניף אשדוד ) טיפל בי אישית מנהל הסניף, ונפתחה לי כבר קריאת שירות , מהשירות לקוחות.. השירות היה מהיר, אדיב ומקצועי מאוד ! אפילו הוצע לי להחליף לכל מוצר אחר בתוספת תשלום כמובן.. וכך עשיתי.
חווית שירות מדהימה, נוחה, וממש מהנה !!!
מומלץ לכולם
מוצר:
SANDISK DOG 8GB CRUZER 8GB
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.