דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים נייחים וניידים, טלפונים סלולרים וסמאטרפונים, טאבלטים, קונסולות ומשחקים, ציוד היקפי ואביזרים, מסכים וטלוויזיות ועוד (36 סניפים)
(5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אייבורי מחשבים וסלולר
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באייבורי מחשבים וסלולר ?
4.79
ציון ממוצע
235
חוות דעת בשנה האחרונה
1435
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
15
0
0
3 חודשים אחרונים
59
0
4
6 חודשים אחרונים
116
0
7
שנה אחרונה
223
0
12
כל הזמן
1307
11
117
נמצאו 1435 חוות דעת גולשים על אייבורי מחשבים וסלולר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנייה פשוטה קלה וללא מעצורים.
נשלח בדואר רשום והגיע בזמן ללא תקלות.
שרות הלקוחות יעיל: גילה שהחסרתי פרט חשוב בהזמנה והתקשר אלי מיוזמתו ע"מ לתאם.
נשלח SMS מיוזמתם לדווח על מסירת המוצר לדאר רשום בצרוף מס' המשלח כך שהיה ניתן לעקב אחריו בזמן המשלח.
חנות טובה וממומלצת.
מוצר:
דיסק קשיח נייד Passport Essential 250GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוכש ציוד באייבורי מזה מספר שנים. לאחרונה אני חש בשיפור משמעותי בשירות הלקוחות - אם זה בחזרה טלפונית מהירה יותר מאשר בעבר לאחר השארת הודעה, או באם זה טיפול בבקשה/תקלה מסויימת. ברצוני לציין במיוחד את ויקטור ומני - אנשי השירות המקסימים והאדיבים, אשר מתקשרים אלי לוידוי הזמנותיי, ומספקים לי שירות מעולה ומהיר שתמיד מעלה חיוך על פני. תודה :O)
מוצר:
לוח אם P5QL PRO
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מיד לאחר ביצוע ההזמנה - התקשרו אלי לוודא פרטים, הודיעו לי שהמוצר נמצא בדרכו אלי באמצעות הדואר, והתקשרו כדי לברר האם המוצר היגיע. כל הכבוד על השירות הנהדר.
מוצר:
כרטיס זיכרון לפלאפון M.SD/T.F 2G
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החלטתי לרכוש כרטיס רשת USB למחשב נוסף בביתי.
מצאתי כי בIVORY המחירים די זולים
והגעתי לאתר החנות וביצעתי את ההזמנה בתוך מספר שניות.
להפתעתי,
חצי שעה לאחר הרכישה באתר, נזכרתי שלא בדקתי תוך כמה זמן המוצר מגיע.
למרבה האירוניה, בעודי מתיישב מול המחשב, הטלפון הסלולרי שלי מצלצל ומדבר איתי נציג שירות של IVORY אשר מוודא איתי את הפרטים שמסרתי ועונה על שאלתי מיידית!

את ההזמנה ביצעתי ביום רביעי בערב.
ביום שני כבר קיבלתי את המוצר, לאחר כ-4 ימי עסקים.
שירות מעולה, ממליץ מאוד לקנות בחנות.
מיותר לציין שאני אקנה שם שוב.
מוצר:
כרטיס רשת TL-WN620G
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו פעם שניה שאני קונה אונליין מאיבורי, והכל היה מעולה. ממש מרגישים שלחברה איכפת מהלקוחות, ועושים הכל שתהיה מרוצה. תמשיכו ככה!
מוצר:
מדפסת משולבת J4580
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני כבר רכשתי בחנות זו כמה וכמה מוצרים וכולם הגיעו הרבה לפני הזמן שהם התחייבו גם נצרכתי כבר להשתמש באחריות שלהם ולשמחתי האחריות שלהם שווה השירות הינו נפלא עליהם הייתי אומר פשוט חווית קניה
וכמובן השירות שלאחר הקניה
מוצר:
כונן חיצוני 500GB MY BOOK
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שני מחסניות דיו, שחור וצבעוני, והם הגיעו בדיוק כפי שהבטיחו תוך 5 ימי עסקים, והכל חלק למחרת ההזמנה התקשרו לוודא ההזמנה ושלחו, וכמו"כ היה מבצע באתר שמי שקונה שני מחסניות דיו מקבל זכרון נייד, וכשקבלתי המשלוח לא הגיע הזיכרון, טלפנתי אליהם והם פשוט התנצלו על עגמת הנפש שנגרמה לי עקב כך שלא שלחו את הזיכרון, ובמקום אמרו לי ששולחים לי את הזיכרון, מבלי שום תירוצים וכדומה! אין לי מילים! ממליץ בחום לקנות אצלם!!!
מוצר:
דיו 57+22
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קצר ולענין, למחרת על הבוקר קבלתי טלפון מנציג החנות לודא את הפרטים. נשלח בזמן הגיע קצת באיחור כנראה עיכוב בדואר. לסיכום מרוצה בהחלט.
מוצר:
כרטיס רשת 3293DL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דיסק קשיח. זמן הספקה 5 ימים. אחרי 21 יום עדיין לא קיבלתי את המוצר. שירות לקוחות מהיר, אך חסר תועלת. תהליך הביטול ארוך, עדיין לא קיבלתי החזר.
תגובת החנות:
צר לנו על כך שהלקוח לא היה מרוצה אך אייבורי עושה הכול על מנת לתת את השירות המהיר ביותר ללקוח אך לפעמים הדבר לא תלוי רק בה אלא בגורם צד ג'
כגון חברת השליחויות.
ב-25/11/08 הלקוח הזמין את המוצר ב-26/11/08 המוצר יצא לדואר .
ב-11/12/08 יום חמישי אחר הצהריים , פנה הלקוח לחברת אייבורי מחשבים בטענה שהמוצר עדיין לא הגיע אליו.
נאמר ללקוח שרק יום ראשון נוכל לבדוק מול הדואר ונחזור אליו ביום ראשון אחר הצהריים עם תשובה .
חזרנו ללקוח והצענו לו דיסק חדש שישלח אליו עם שליח או החזר כספי ופיצוי, הלקוח העדיף החזר כספי ופיצוי ב-14/12/08 הלקוח זוכה וב-16/12/08
הוא קיבל את הכסף מחברת האשראי כך שתהליך הזיכוי לא היה ארוך כפי שצוין .

מוצר:
כונן קשיח WDH1U10000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תוך כמה דקות הרימו אלי טלפון מהחנות לוודא ולאשר את פרטי ההזמנה.
למחרת קיבלתי SMS שהמוצר נשלח + פרטים למעקב בדואר ישראל, ולמחרת המוצר הגיע הביתה עם עם שליח.
בהחלט חווית קניה מעולה!! כל הכבוד!
מוצר:
רמקולים S220
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דיסק קשיח בערב פנוי שהיה לי,
והדיסק הגיע תוך זמן האספקה שהובטח באתר.
עד כה עובד מצויין ללא תקלות.
נרשם באתר שהדיסק כולל כבל IDE ולמרות זאת לא צורף כבל מתאים, אך זה לא שינה לי כי החלפתי את הדיסק בדיסק אחר.
הזמנתי מהם עד כה פעמיים ובשני המקרים לא היו בעיות מיוחדות.
מוצר:
דיסק קשיח WD1600AAJB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סה"כ ידעתי בדיוק מה אני מזמין. כבר למחרת התקשרו אליי לאמת את ההזמנה ובאותו היום, המוצר נשלח והגיע אליי בדואר תוך 4 ימים.
מוצר:
כונן קשיח ST3500320AS
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קל להזמין, משלוח זריז וזול, מחיר מצוין.
אין לי מה להוסיף, כנראה לא רגילים לחוות דעת חיובית ופשוטה.

אני מרוצה.





מוצר:
ספק כח למחשב 450W
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את התיק לדיסקים שעולה בסה"כ 35 ש"ח - כך שזה מוצר שהרווח שלהם עליו די קטן, הזמנתי אותו ביום שני (הובטח שיגיע תוך 5 ימי עסקים, כלומר ביום ראשון בשבוע שאחרי) וביום ראשון התקשרתי אליהם ואמרו לי שכפיצוי אני אקבל אותו למחרת, עם שליח עד הבית (במקום בדואר רשום, שליח אצלהם עולה כסף והם נתנו לי בחינם!) וכתוספת גם אוזניות מתנה! למחרת השליח הגיע עם המוצר ועם האזניות באריזה.

כשבועיים אחרי, הזמנתי מחזיק מפתחות דיגיטלי, המוצר הגיע בזמן והם התקשרו להודיע לי שהוא נשלח, אבל היתה לו בעיה עם הטעינה, הלכתי למעבדה שלהם בבאר שבע והוא החליף לי אותו במקום.
מוצר:
נרתיק לדיסקים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזזמנתי סאן דיסק דיסק און קי ביום שישי בלילה. בהזמנה ציינתי שאני מעוניין לאסוף את המוצר בסניף שלהם בחיפה. ביום שני בערב התקשרו להודיע שהמוצר ממתין לי בסניף. ביום שלישי הגעתי לשם ולקחתי אותו.

שירות מהיר, יעיל ומוצלח מאוד.
מוצר:
זכרון נייד USB 2GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסו לחנות של ivory בחוצות המפרץ.
קיבל אותנו בנועם לירון בינטו.שירות יעיל ונעים עם הסבר קצר ותשובות ענייניות לשאלותינו. המחיר ששילמנו תאם
בדיוק למחיר שפורסם בזאפ.
אמשיך לקנות בחנות זו אם המחיר יצדיק.
מוצר:
מדפסת משולבת j6413
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר בצהריים. לאחר מספר שעות נציג מטעמם התקשר לאמת פרטים.
לאחר שחלפו עשרה ימים ולא קיבלתי את המוצר, שלחתי מייל לשירות הלקוחות. חזר אלי אחד הנציגים שלהם ועזר לי לאתר את החבילה. בסוף התברר שהחבילה הגיעה כבר למחרת ההזמנה ומי שעיכב אותה היה סניף הדואר הגאונים.
שירות מצויין, מוצר מצויין - מומלץ בחום!
מוצר:
כרטיס רשת USB אלחוטי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האינטרנט, מיד הגיע אישור. אח"כ החלטתי להוסיף שליח. צילצלתית נענתי באדיבות והמדפסת הגיע כעבור יום אחד עם שליח.
זו אינה הקניה הריאשונה שלי באיבורי. קניתי שם שני מחשבים ותמחד נתקלתי בעובדים ידענים ומסורים. שרותי המעבדה מעולים ואמשיך לקנות אצלם במידה ונהחירים יצדיקו זאת.
מוצר:
מדפסת HP 5610 all in one
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכישה בחנות בראשל"צ,
הסבר מקצועי , הכוונה נכונה , כל שנאמר לגבי המוצר אכן נכון , מרוצה מהמוצר מהשירות ומהמחיר .
תודה !
מוצר:
מדפסת hp5610
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה נעשתה בסניף אייבורי ירושלים.
המתנה לרכישה לקח חצי שעה אם לא יותר
כאשר יש פקיד וחצי בכדי לשרת את הקהל שבאים לרכוש .
שלא לדבר על התור למעבדה שם...
בהגיע תורי השירות היה קצר ומעולה.
מוצר:
נגן MP3 SANSA-EXPRESS
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי בחנות בשל המחיר הזול (הכי זול כשלוקחים המשלוח החינמי בחשבון).
זמן האספקה שצוין היה הכי מהיר (5 ימי עבודה לעומת 14 במקומת אחרים)
ההזמנה עברה חלק, המוצר הגיע בדואר רשום תוך הזמן שצוין, ארוז היטב, מתאים בדיוק למפרט.
מוצר:
Disk On Key Sandisk U3 4GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף באר שבע לרכוש מחשב נייד. המוכר היה מקצועי ואדיב ונתן לי את כל המידע הדרוש.
המחיר היה שם הכי זול בסופו של דבר למפרט שרציתי והזמנתי שם את המחשב, והוא הגיע ממש מהר - אחרי יום כבר היה מוכן בסניף. ממליץ לקנות שם
מוצר:
מחשב נייד M662
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באינטרנט - עוד באותו היום התקשר אלי בחור בשם כפיר מהשירות לקוחות ואמר לי שההזמנה מוכנה בסניף. התפעלתי לטובה מהמהירות וקיוויתי שגם השירות ואיכות המוצר יהיו בהתאם, ולא התאכזבתי. הלכתי למחרת לקחת את המוצר בסניף ותוך 5 דקות יצאתי משם עם הרמקולים וחיוך. סה"כ התרשמתי לטובה מאוד מהחנות ואני מאמין שאחזור לרכוש שם בעתיד.
מוצר:
רמקולים SBS380
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לגבי ביצוע ההזמנה - אייבורי אלופים/שולטים!

נלקח באיסוף עצמי, אבל הגיע באיחור רב מאוד, הובטח שניתן יהיה לאסוף את המחשב לאחר מספר ימים, אך עניין זה התעכב למספר שבועות!
- אם החנות לא מסוגלת לעמוד ביעד, אז שלא תבטיח ולא תאכזב את הלקוח - מבחינתי זה משלוח/אספקה באיחור

לגבי שאר הדברים טעון שיפור משמעותי:
הן לגבי השירות אשר אני אישי טורטרי למעלה מ8 פעמים לתיקון בעיית חומרה במחשב וזאת לאחר מספר פניות לשירות הלקוחות בו אני מסביר שאני בעצמי טכנאי מחשבים ולוח האם תקול!
נכון - הוסבר לי שהמחשב תקין ועובדה גם שהוא חזר 8 פעמים לחנות מאותה סיבת תקלה! להסביר זה לא מספיק, צריך גם לתקן את הבעיה!
בכל פעם נסעתי מנהריה לחיפה בכדי להביא את המחשב, לחכות יומיים עד "לתיקון" ואז לחזור ולאסוף את המחשב "שתוקן".

תמיכה טכנית בחברת אייבורי המליצה לי לקנות מערכת הפעלה חוקית בטענה שהתקנה מדיסק אחר גורמת לבעיות החוזרות ונשנות במחשב.
נפרדתי מכ400 שקל על מערכת הפעלה

כמעט לאחר סיום שנת האחריות החליפו לי את לוח האם והכל חזר להיות תקין.
אם אני לא טועה בפעם האחרונה החנות שלחה על חשבונה את המחשב אלינו

מאז קניית מוצר זה לא דרכה רגלי במקום זה או סניף אחר של אייבורי - הקנייה נעשה בחיפה!

חשוב לציין הקניה נעשתה לפני כשנתיים וחצי ולדעתי שזהו המקום ואולי גם הזמן ליידע את כולם על חוויתי זו!
תודה ויום טוב :)
מוצר:
מחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החוויה שלי היא עגמת נפש גדולה. בקשתי להזמין באמצעות הטלפון מחשב שראיתי באתר. דרשו ממני כרטיס אשראי. בקשתי לראות קודם בפקס את פרטי ההזמנה לפני שאני מוסר פרטי כרטיס אשראי אבל נתקלתי בסירוב מוחלט. מסרתי פרטי כרטיס אשראי ורק כעבור זמן מה שלחו את פרטי ההזמנה בפקס, והפרטים של מחשב אחר נחות.כעסתי אבל אין אפשרות לשוחח עם איש המכירות ישירות אלא רק ניתן להשאיר לו הודעה באמצעות פקידה ששולחת הודעה במייל(מנגנון מסורבל ומקומם). עברו עליי סיוטים עד שחזרו אלי ועד שהצלחתי לקבל אישור הזמנה עם המחשב שבקשתי. אם לא היו גורמים לי למסןר פרטי כרטיס אשראי לפני שראיתי את ההזמנה כבר הייתי מוותר על החנות הזאת..אבל הסיוט האמיתי רק התחיל ..זה היה שישי בצהרים. ביום ראשון בשעה 12:00 הייתי חייב את המחשב. לאחר שחזרתי על בקשתי הרבה פעמים הוסיפו בהזמנה שתנאי להזמנה הספקה על יום ראשון בשעה 12:00 . כך נכתב ונחתם. ביום ראשון נאמר לי מסניף ירושלים שאין שום מחשב עבורי מיועד ליום ראשון הסברתי שאני טס לחופשה בעוד שעתיים וזה מצחיק לאמר לי לבוא לקבל את המחשב במועד אחר. ואז התברר שאין להם בכלל את המחשב שהזמנתי והם הציעו לי מחשב אחר נחות ממנו . שכנעו אותי לקחת את המחשב הנחות. הייתי עם הגב אל הקיר הייתי זקוק מאוד למחשב וכבר היה מאוחר מידי לרכוש בחנות אחרת. אם ביום שישי הייתי יודע שאין את המחשב הייתי פונה לספק אחר כמובן. בקיצור הגעתי לסניף ירושלים לקבל את המחשב הנחות אבל אמרו לי קודם תשלם. לא הסכמתי ואמרתי שאני לא מאמין להם ושיתנו לי לראות את המחשב. הם סירבו כי "הנהל שלהם לקחת כסף קודם". מבלי ברירה שילמתי ואז הם אמרו לי שבעצם המחשב עדיין לא מוכן!!! חוצפה! המתנתי עם עצבים עוד שעה בסניף בירושלים עד שלא יכולתי יותר להמתין והודעתי להם שאני מוותר על המחשב שיבטלו את החיוב בכרטיס .. והם אמרו לי שאי אפשר לבטל אצלם את התשלום ושאפנה למרכז.. הרגשתי מאוד רע. הרגשתי שנפלתי בפח. ועזבתי את המקום בלי לראות מחשב. בדרך משם כשהתרחקתי קבלתי טלפון מנציג המכירות מהמרכז שביקש שאחזור לחנות ואקבל הסבר על המחשב ממנהל הסניף. חזרתי לחנות וקבלתי הסבר שנראה לי ברמה של תלמיד בכיתה א'.לא הועיל ההסבר כלום. אני כועס מאוד על עצמי שרכשתי מחשב דרך האינטרנט. אני לא הייתי ממליץ לאף אדם בעולם לרכוש בחברה הזו....בגלל השרות ובגלל שיטת העבודה של קודם משלמים ורק אחר כך בכלל יודעים על מה משלמים. אני לא עושה שימוש במחשב הזה ואוכל את הלב שרכשתי אייבורי
מוצר:
מחשב נייד
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.