דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים נייחים וניידים, טלפונים סלולרים וסמאטרפונים, טאבלטים, קונסולות ומשחקים, ציוד היקפי ואביזרים, מסכים וטלוויזיות ועוד (36 סניפים)
(5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אייבורי מחשבים וסלולר
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באייבורי מחשבים וסלולר ?
4.81
ציון ממוצע
232
חוות דעת בשנה האחרונה
1385
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
23
0
2
3 חודשים אחרונים
53
0
4
6 חודשים אחרונים
113
0
6
שנה אחרונה
221
0
11
כל הזמן
1259
11
115
נמצאו 1385 חוות דעת גולשים על אייבורי מחשבים וסלולר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמתי מחשב אצלם לאחר שהסכימו לתת לי מחיר יותר זול מהמתחרים.
המחשב היה מוכן אחרי יומיים וכשבאתי לקחת את המחשב נאלצתי להמתין כשעתיים מכיוון שהיה עובד חדש.

לאחר שדיברתי עם איבורי קיבלתי פיצוי הוגן.

אני ממליץ עליהם בחום גם בגלל המחיר, האחריות והשירות האדיב.
מוצר:
מחשב AMD קומפלט Athlon 64 +3800
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 יחי' מאוורר למארז.
לא עברו מספר שעות מההזמנה ונציג החברה יצר איתי קשר לאימות פרטים.
למחרת המאוורר כבר חיכה לי בבית עם שליח UPS.
ברצוני לציין לשבח כי למרות שמדובר במוצר פעוט שהריווחיות עליו אפסית (בפרט אם מחשבים את השליחות החינמית) החברה לא זילזלה והמוצר הגיע בשלמות תוך יום.
מוצר:
מאוורר למארז 12CM 12CM
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחירים זולים.
ההזמנה הגיע הביתה תוך ימיים עם חברת שליחים UPS בלי תוספת למחיר המוצר (למרות שהמוצר די זול).
סניפים בכל הארץ - תמיד יש למי לפנות אצלך בעיר ולא צריך לנסוע לקצה השני של הארץ.
מוצר:
מקלדת ועכבר אלחוטי Wireless Desktop 700
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחשב שהוזמן אומנם הגיע באיחור, אבל כשקרתה תקלה(נשרף ספק כח וכרטיס האם במעבדה בסניף אשדוד גילו גמישות מירבית תקנו במקום למרות הגלישה משעות העבודה ותודה לעידן שרות המצויין
מוצר:
מחשב אישי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב לפני כמה חודשים. שיכנעו אותי לשים זיכרונות של OCZ וכשOCZ לא עבד בלוח אם שלי, ביקשו שאחליף לKINGSTONאו להחליף לוח אם.לבסוף אחרי שדיברתי עם מנהל שירות הלקוחות קיבלתי את המחשב לאחר איחור של שבוע! יש לציין כי המחשב הגיע עם ספק עלוב של 250W ולא 400W כפי שסוכם בעל-פה עם סוכן המכירות. לאחר כמה חודשים הייתה תקלה בכרטיס מסך, הגעתי לחנות והחליפו לי אותו. הטכנאי אמר שהכרטיס חדש אך הוא לא היה חדש כלל, היה עליו אבק! אני לא אומר שהם צריכים לתת לי כרטיס חדש אבל לפחות לומר את האמת!יש לציין כי פניתי לשירות הלקוחות והערתי להם כי הטכנאי לא דיבר אמת ושיעשו משהו בנידון. כמובן שלא עשו כלום.רק לאחר פנייתי לזאפ, יצר עימי קשר סמנכ"ל איבורי, ואמר כי יפצה אותי ב4-מאווררים. הוא אף הבהיר כי העיקוב בשבוע בהספקת המחשב הייתה כי המחשב לא עבד והם לא רצו לתת לי מחשב לא עובד. לדעתי, שבוע זה יותר ממספיק זמן להרכיב מחשב שעובד. בנוסף אמר כי הוא יברר את העינין עם הטכנאי ואמר שאם מתקלקל משהו במסגרת האחריות הם יחליפו לאחד השווה ערך בביצועיו או יותר טוב ממנו אבל לא לחדש.
עד היום אני תקוע עם ספק 250W שגם עליו התלוננתי אך לא עשו עם זה דבר.
מוצר:
מחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב באייבורי חיפה ואחרי שנה וחצי הייתי צריך להחליף לוח אם.לקחתי אותו למעבדה ואמרו שיקח 3 ימים עד שהכל יתוקן. אחרי 5 ימים שלא קיבלתי תשובה התקשרתי אליהם והם אמרו שהלוח עדיין לא הגיע ולא יודעים כמה זמן זה עוד יקח. אחרי יומיים נוספים התקשרתי ואמרו שהמחשב מוכן כבר מאתמול. כשבאתי לקחת את המחשב גיליתי שחסר מאוורר. בקיצור אני לא חוזר לשם.
מוצר:
מחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך אתר האינטרנט של אייבורי את המאוורר הנ"ל בתאריך 31/12/2006 כרטיס האשראי שלי חוייב בתאריך 2/1/2007 ולא קיבלתי את המוצר עד היום למרות שכתוב אספקה מיידית.בנוסף חוייבתי לפני שהמוצר נישלח אלי וזה פשוט אסור.
ניסיתי מס' פעמים ביומיים האחרונים לבדוק מה קורה עם ההזמנה נאמר לי תשאיר פרטים ויחזרו אליך.
לאחר כתיבת הביקורת סוף סוף התקשרו מאייבורי ואכן קיבלתי את המאוורר בתוך יום משיחת הטלפון עם מנהל המכירות .
המאוורר הגיע ב-17/1/2007 באיחור אני נאלצתי בינתיים לרכוש מאוורר אחר במידי.
בנוסף שלחו עוד מאוורר ופיצוי.(בסה"כ שלחו 2 מאווררים).
גם חודש לאחר הבעיה התקשרו לבדוק האם הכל בסדר התנצלו והבטיחו פתרון למענה הטלפוני.
מוצר:
מאוורר למארז 8cm
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המחשב ותוך כ-4 ימים שלחו לי הודעה שהוא מוכן ואפשר להגיע לחנות לקחת אותו.
לקחתי את המחשב לביתי וכבר בשימוש הראשון גיליתי שישנה בעיה ביציאות האודיו והמיקרופון של המחשב.
היציאה הקידמית למיקרופון לא עבדה כלל והיציאה האחורית לרמקולים שידרה רק ערוץ אחד לרמקול ימין.
חזרתי עם המחשב לחנות וביקשתי שיתקנו, ובאותה הזדמנות שילמתי עבור תוספת של מאוורר נוסף למארז.
לאחר מס' ימים שלא יצרו איתי קשר, התקשרתי ביוזמתי ואמרו לי שאפשר להגיע לקחת את המחשב.
הגעתי לחנות והמוכר במקום אמר לי שזה תוקן, אבל את המאוורר ששולם כבר לא ראיתי על המארז ורק לאחר שהראתי לו את הקבלת ששילמתי פעם שעברה עבור המעבד הוא הסכים להוסיף אותו. כשהגעתי הביתה, ראיתי ששוב התקלה של יציאות האודיו והמיקרופון חוזרת על עצמה ושלא תקנו אותה כלל.
לכן התאכזבתי מאוד מהשירות למרות שהמחיר שניתן לי על המחשב היה הזול ביותר שמצאתי.

לאחר ששלחתי לזאפ את התגובה, התקשרו אלי מאיבורי, והלכתי לחנות שלהם וסידרו לי את הבעיה ואף נתנו לי פיצוי.
מוצר:
מערכת מחשב P4 3.00Ghz זכרון פנימי 1GB כרטיס מסך GeForce 6200
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אייבורי מצטיירת כחנות מקצועית, בעלת היצע ושרות.
עבורי כבעל כרטיס אשראי של לאומי- לא חנות אינטנרט.
הקנייה היתה מצוינת, הסוכנים אדיבים, אולם הסתבר שהחנות עובדת עם 'קניה בטוחה' וכיון שחברת האשראי כ.א.ל. שאיתם הם עובדים אינם עובדים עם "הבנק הקטן" - בנק לאומי- אין אפשרות לקניה ללא הגעה פיזית לחנות. כך נסעתי שעה לחנות, עבור קניה שהיא לכאורה דרך הרשת.
אינני מכיר את הפוליטיקות בין חברות האשראי, אולם בפועל אצל אייבורי- אם אתה לקוח לאומי- כנראה שכיום אין לך אפשרות לקניה באנטרנט.לידיעת הצרכן או הבנק...
מוצר:
מחשב אישי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביקרתי בחנות בחיפה
חניה קרובה לחנות
ביצוע הזמנה מהירה, אחרי 4 דקות קיבלתי משרציתי
קיימת גם אפשרות לבדוק מסך במקום
מוצר:
מסך LM728
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.