דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים נייחים וניידים, טלפונים סלולרים וסמאטרפונים, טאבלטים, קונסולות ומשחקים, ציוד היקפי ואביזרים, מסכים וטלוויזיות ועוד (34 סניפים)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אייבורי מחשבים וסלולר
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באייבורי מחשבים וסלולר ?
4.73
ציון ממוצע
224
חוות דעת בשנה האחרונה
1523
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
19
0
0
3 חודשים אחרונים
48
1
5
6 חודשים אחרונים
88
1
7
שנה אחרונה
209
1
14
כל הזמן
1387
12
124
נמצאו 1523 חוות דעת גולשים על אייבורי מחשבים וסלולר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר הנ"ל ביום שבת ה-12.11.11
ביום ראשון התקשרתי לוודא שההזמנה התקבלה. אמרו לי שהיא עכשיו עולה למשאית לדרך ביום שני היא כבר הייתה אצלי (3 ימים מההזמנה). התרשמתי מאוד האדיבות מהמהירות ומהמקצועיות.
ממליץ בחום לקנות בחנות זו. בנוסף הגיעה בידיוק מה שהזמנתי.
מוצר:
רמקולים למחשב x-540
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
על החנות המליץ חבר, ובצדק.
יחסית לחנויות אחרות, מגוון רחב של מוצרים.
קיבלתי את המוצר הביתה עם שליח, מאוד מהר.
מרוצה בהחלט וממליץ!
מוצר:
מארז מחשב CM690 II Basic
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לשתף אותכם בחווית קנייה שעברתי ברשת אייבורי...
הגעתי לסניף בנצרת עלית לא ידעתי בדיוק איזה מחשב אני רוצה התיישבתי מול איש המכירות אשר היה מאוד מקצועי אדיב וסבלני שכיוון אותי בדיוק למחשב שאני צריך..זו הייתה הפעם הראשןנה שקניתי באייבורי ובטח שלא הפעם האחרונה... שוב תודה על המקצועיות והסבלנות.
מוצר:
מחשב נייד 5750
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב שולחני בטלפון עבור קרובת משפחה. שילמתי גם על משלוח עד לביתה.
המחשב הגיע בזמן כשהוא לא תקין ואז התחילה מסכת טלפונים. זמני ההמתנה היו ארוכים מאוד. הקצר כ-5 דקות והארוך יותר מעשר. כדי לא להלאות לא אציין את כל הפרטים רק אציין שדיברתי עם שירות הלקוחות 3 פעמים עם התמיכה הטכנית פעם אחת ועם איש המכירות פעם אחת. בשלב מסויים הובטח לי שתוך דקות ייתקשר אליי מישהו בכיר יותר והוא לא התקשר. כל זה קרה ביום אחד ובעייתי לא נפתרה.
בשלב מסויים כשהבנתי עם מי יש לי עסק ביקשתי לבטל את העיסקה וגם כאן נתקלתי בסירוב.
אין לי מושג איך העניין הזה יסתיים, אבל ברור לי שאצטרך לבלות עוד שעות רבות בטלפון ושאצטרך לא לוותר ולהתעקש כדי לקבל את מה שהוא ברור ומובן מאליו בחנויות אחרות - לקבל מוצר תקין, אם המוצר לא תקין שהוא יוחלף בחדש ושאם לא עשיתי שימוש במוצר שאוכל לבטל את העיסקה.
אם הייתי יודע שרמות איכות המוצרים והשירות באייבורי כל כך נמוכות, ודאי שלא הייתי קונה שם.
תגובת החנות:
הלקוחה קיבלה את המחשב לביתה ע"י משלוח, יצרה קשר עם שירות הלקוחות והלינה על תקלה במחשב.
כאקט שירותי נאסף המחשב מבית הלקוחה על חשבוננו יום לאחר שהלקוחה דיווחה על התקלה, נבדק במעבדה ונמצא תקין.
בנוסף נשלח המחשב חזרה לבית הלקוחה ע"י טכנאי לשם התקנת המחשב באופן הנכון.
בסיום הטיפול ווידא הטכנאי שהכל עובד כשורה ולשביעות רצון הלקוחה.

מוצר:
מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מרוצה מאוד מאייבורי. תוך יומיים ההזמנה הייתה מוכנה בסניף בבאר שבע. הזמנה קלה ונוחה, בשירות לקוחות לא נעזרתי כי לא היה צורך. המוכרים בסניף אבל היו נחמדים. וזהו הכל היה כמו שצריך אין תלונות בכלל
מוצר:
מקלדת lycosa
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה שנתקלתי בשירות כל כך מצויין ומקצועי בתחום המחשוב, ומשלושה אנשים שונים בסניף רחובות!

הזמנתי מחשב נייח בתנאי שיגיע מוקדם לפני 5 ימי עסקים בגלל עבודה שהייתי צריך להגיש. בגלל שיצאו החגים בין לבין זה לא יצא מוקדם כמו שציפיתי, אך כשדיברתי עם המנהל שילי והסברתי לו את הדחיפות, הוא עשה את כל המאמצים בשביל לעזור לי, עד כדי כך שנשלחה למחרת מונית במיוחד עם המחשב לסניף ברחובות והמחשב הגיע מוקדם מהצפוי.
שילי היה מאוד מבין ואדיב ומשך בכל החוטים האפשריים כדי לעזור ואפילו ללקוח שקונה בחברה פעם ראשונה מחשב.

לאחר כמה ימים שהמחשב בשימוש בבית, הבנתי שהוא לא מספיק לצרכים שלי וחזרתי לסניף כדי לבקש עזרה ולמציאת פתרון.
שירן מהמכירות פשוט הגדיל ראש והביא לי פתרון להחלפת החלקים בשדרוג בהוספת סכום לא גבוה ולמחשב חזק שמתאים לצרכים כמו שרציתי ואפילו יותר. שירן עשה זאת באדיבות רבה ובמקצועיות ובהרגשה אמינה כמו חבר טוב שעוזר לך מכל הלב.

לאחר מכן המחשב נשלח לטכנאי ערן לפירוק החלקים הישנים ולהרכבת החדשים. יש לציין שהמחשב היה מוכן כבר למחרת והיה פשוט תענוג להסתכל על העבודה המקצועית שערן עשה. כאילו שהמחשב יצא כמנה ברמה גבוה אחרי ששף הכין אותה. הכל מסודר ומחווט בצורה מדהימה. הוא גם הסביר לי גם כמה דברים טכנים אשר הגדיל את הידע שלי בתחום.

מסקנה: אם אתם רוצים להגיע למקום אדיב, אמין, מקצועי, מהיר, מלא תמיכה, אז זה באייבורי ובמיוחד בסניף רחובות.
כל הכבוד! תמשיכו כך!
מוצר:
מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המצלמה מהאינטרנט,באייבורי היה המחיר הנמוך ביותר.ההזמנה בוצעה ביום ראשון, ושבוע לאחר מכן קיבלתי SMS מאייבורי עם מספר המעקב של החבילה. המצלמה הגיעה ארוזה היטב עטופה בניילון בועות.סה"כ מרוצה מהקנייה. אפשר לציין שקניתי מחשב מאייבורי לפני 4 שנים והוא עדיין עובד מצוין על כל חלקיו.אין סיבה שתמנע ממני להזמין שוב בחנות הזאת.
מוצר:
מצלמת אינטרנט lifecam vx-800
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זה לא המוצר הראשון שאני מזמין מהרשת,
הזמנתי המון מוצרים מהרשת ומעולם לא נתקלתי
בבעיה, אתר קל מאוד והכל מפורט,
ההזמנה קלה מאוד, איסוף ללא שום בעיה.
היו לי כמה פעמים שהפעלתי את האחריות למוצר כזה או אחר, וקיבלתי מענה טוב מאוד.
הבעיה היחידה עם החנות הזו: זה הטורים האינסופיים
גם לעמדת הזמנות וקניה
וגם למעבדות השירות(במיוחד במעבדה הטורים אינסופיים)
רשת מעולה ששווה לקנות בה.
מוצר:
ראוטר אלחוטי DIR655
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי טלוויזיה (32 אינץ) במתנה מאבא שלי מחו"ל ורציתי לתלות אותה על הקיר , לאחר השוואת מחירים של זרועות תלייה על הקיר ראיתי שבאייבורי הכי זול ! מתקן מאוד פשוט להתקנה על הקיר עם פלס מובנה מחיר של 90 ש"ח בלבד לגודל של 32 אינץ בשאר המקומות שרציתי כל מתקן בסדר גודל שכזה עלה בין 170-230 שקל. שירות אמין ומוצרים טובים
מוצר:
זרוע ברקן
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 9 לאוקטובר בבוקר הזמנתי דרך האתר את האוזניות של סקאלקנדי וקיבלתי אימייל אישור על ההזמנה, נגבה ממני הכסף כמובן.

היום ה24 לחודש, ולא קיבלתי עד עכשיו שום עדכון, אימייל על מצב ההזמנה שלי, דואר... כלום. בגלל שעברנו תקופת חגים אז לא התעצבנתי וניסיתי להבין... אולי מתעכב קצת יותר מהרגיל. היום התקשרתי לאייבורי, בשירות לקוחות בכלל לא ידעו על ההזמנה שלי לפי המספר שלה, העבירו אותי למוקד אינטרנט, שם אמרו לי שהאוזניות לא במלאי ושיביאו וישלחו לי. מאוד לא מספק, מיותר לציין שביטלתי את ההזמנה באותו רגע על שירות גרוע ושיקרי. שבועיים המתנה בשביל כלום, אבל לקחת כסף אפשר, גם אם אין את המוצר במלאי? ממש לא תקין.
תגובת החנות:
אספקת ההזמנה ללקוחה התעכבה בעקבות החגים והשבתות הצמודים זה לזו.
הלקוחה עודכנה בעיכוב, משום כך ביקשה לבטל את ההזמנה וזוכתה מידית.

מוצר:
אוזניות SkullCrashers
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר היה במחיר הזול ביותר שמצאתי בארץ. נציג לקוחות הודיע לי באימייל כשהחבילה נשלחה וגם נתן לי מספר מעקב כדי לראות האם החבילה הגיעה, דרך האתר של הדואר. המוצר הגיע כמו שצריך, וסה"כ הייתה קניה מוצלחת.
מוצר:
משחק Ps3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות של אייבורי היה מעולה כולל העובדה ששלושים דקות אחרי ששלחתי שאילה במייל ענה לי אחד הנציגים שלהם וכולל את זה שהמשלוח הגיע אחרי 4 ימים ממועד ההזמנה, תודה לשליח של UPS שהיה גם הוא אדיב מאוד, בפעם הבאה שארצה לקנות אביזרי מחשב - אייבורי...
מוצר:
מסך למחשב 202E2SB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני שבועיים באמצעות חיפוש בזאפ הגעתי לשני סניפים של חברת אייבורי בת"א ורעננה בכדי לרכוש מחשב נייד.קבלתי הסברים והצעת מחיר לשביעות רצוני.אחרי שבצעתי השוואות מחיר התקשרתי למוקד אייבורי והשארתי הודעה. בערב בשעה שמונה וחצי לערך חזר אלי בחור בשם עדי התפלאתי על השעה המאוחרת והוא הסביר לי שהם לא מסיימים את העבודה עד שהם לא חוזרים לכל הלקוחות. זהו דבר יפה מאד כי בדרך כלל במדינתנו אנשים לא "חוזרים".היתה שיחה טובה ומקצועית ובעקבותיה הזמנתי מחשב נייד מחברת acer דגם 5750.הבת שלי מאד מאד מרוצה ואם היא מרוצה כולנו מרוצים.
בעקבות הטיפול של עדי והמחירים המוצעים
הזמנו עוד מחשב זהה למשפחה ברעות-מודיעין ולנו מחשב נייח ומסך חדשים סה"כ 4 פריטים ובשלב זה אנחנו מאד מרוצים.
מוצר:
מחשב נייד 5750
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחרונה החלטתי לרכוש מחשב נייד חדש והיה לי ברור שאפנה לאייבורי סניף חדרה לאור הזיכרון החיובי ביותר שהם הותירו בי מהקניה הקודמת.
קיבלתי שירות מבחור בשם טל, שיצא מגידרו כדי לתת שירות מעולה, מקצועי, אדיב, איכפתי, מהיר ואמין!
טל הגדיל לעשות ודאג לי באופן אישי ומסור ודאג לתת לי הרגשה טובה, שיש על מי לסמוך ושבחרתי נכון בפעם השניה , שאייבורי בכלל וטל בפרט יודעים לתת שירות כמו שצריך!
אני כמובן תמיד המלצתי, ממליץ ואמליץ על אייבורי לחברי ומכרי, ולכל מי שקורא את ההודעה שלי כדאי לרכוש מאייבורי , הם מקצוענים! ולא להסתפק בפחות מזה...
בהזדמנות זו, הרשה לי להודות לך, טל על הטעם הטוב שנישאר מחויה זו, והכל בזכותך ובזכות אייבורי מחשבים.
מוצר:
מחשב נייד fx620dx
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מIVORY טלוויזיה ולא מחשב או חלקי מחשב. השרות כמו תמיד מאיר,רציני ועדיב.מדברים על רשת שלמה ולא על חנות בודדה, לכן קיבלתי 12 תשלומים שאחרים לא מסוגלים להציע. נשלח SMS לנייד עם מס סידורי של המשלוח עם אפשרות לבצע מעקב.אני נשארת לקוחה נעמנה של IVORY
מוצר:
טלוויזיה "42 LG LCD 42LD650
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לשבח את השירות והיחס שקיבלתי בסניף סגולה הגעתי לחנות לרכוש מחשב לצורכי עבודה טיפל בי נציג בשם אפי ויחד עם נציג טלפוני בשם עדי הכווינו אותי והמליצו לי על מחשב תואם לצרכיי ,השירות היה ענייני יעיל ואדיב אספתי את המחשב במקום ואני מאוד מרוצה ממנו אמשיך להמליץ בחום לכל מכריי וחבריי לרכוש מחשבים באייבורי מכיוון שהם הוכיחו לי שהשירות מעל הכל,,,יישר כח
מוצר:
מחשב נייד K53E
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו אינה הפעם הראשונה שרכשתי באייבורי ולרוב הם היו בסדר גמור אבל הפעם הם פישלו.
רכשתי דיסק און קי עבור בני משפחה וביקשתי שישלחו אליהם. למרות שמילאתי באתר את הכתובת שאליה אני רוצה שהמוצר ישלח (שונה מהכתובת שמילאתי בפרטי הלקוח) הוא נשלח לכתובת המופיעה בפרטי לקוח שלי. כיוון שהפריט נשלח למקום הלא נכון, ההזמנה מן הסתם לא התקבלה בזמן וחזרה אליהם מהדואר (עברו כמעט שלושה שבועות מיום ההזמנה ורק עכשיו הם שולחים אותה שוב).
כששוחחתי עם נציג השירות (שענה מהר יש לציין, במייל ובטלפון) הוא ענה לי: "גברת, אנחנו מתקתקים הזמנה. ההזמנה עוברת לבני במחסן והוא מוציא את זה. זהו."
אז בפעם הבאה שיתקתקו הזמנה של מישהו אחר - לוקח בדיוק 20 שניות כדי לראות שהכתובת למשלוח שונה מכתובת פרטי הלקוח.

תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה זכרון פלאש באתר האינטרנט, ההזמנה נשלחה לכתובת על פי בקשת הלקוחה.
המשלוח נשלח אך הלקוחה שינתה את כתובת משלוח ההזמנה דבר שעיכב את הגעת ההזמנה שנשלחה בשנית.
בנוסף פנתה הלקוח לשירות וביקשה כי החשבונית תשלח לכתובת שלישית.
מרוב השינויים והכוונה הטובה שלנו לא הצלחנו לרצות את הלקוחה, אנו מקווים שבעתיד חווית הקניה שלה תהיה יותר מוצלחת

מוצר:
דיסק און קי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי לפני כשבוע בטלפון הזמנה של מחשב + מסך ברשת אייבורי, בסניף ר"ג. ההזמנה הייתה מוכנה כבר למחרת. השירות בחנות היה מעולה: סבלני אדיב ומקצועי. לא נאלצתי להמתין זמן רב בתור. המחירים בחנות זולים משמעותית משאר החנויות שבדקתי. אני מרוצה מאוד מביצועי המחשב וכמובן שאשוב לרכוש באייבורי בעתיד.
מוצר:
מחשב נייח Ivory
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בעבר דיסקים לצריבה מאייבורי ותמיד הגיעו מהר מאוד. הם מתחייבים על 14 ימי עסקים ותמיד זה הגיע תוך מקסימום יומיים-שלושה, פעם אחת אפילו עם שליח למרות שלא בקשתי או שלמתי על אחד כזה.
אני לא יודע שום דבר בנוגע לשירות הלקוחות שלהם אם מוצר מתקלקל או יש איזושהי בעייה איתו, אבל בנוגע למשלוח הם תמיד הכי מהירים, מתקשרים יום אחרי ההזמנה לוודא פרטים ושולחים בן רגע את המוצר. הפעם כשרכשתי את המדפסת היא לא הייתה הכי זולה באייבורי אבל למרות שהיה הפרש (קטן, אני מודה) במחיר החלטתי להזמין מהם כי אני יודע שאני הולך על בטוח. המדפסת הגיע אתמול אחרי 5 ימים (כולל סופש), ודף הנסיון כבר הודפס.
מוצר:
מדפסת 6500A
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך ה29.7.11 (יום שישי) הגעתי לסניף נתניה ע"מ להזמין את המארז Nzxt H2. מאחר ולא היה במלאי, נדרש להזמין אותו. המוכר ביקש את כל הסכום (אי אפשר לשלם מקדמה רק את כל הסכום) ואמר שעד יום שני הקרוב או במקרה הכי גרוע יום שישי המארז כבר יהיה בחנות. ביום חמישי ה8.4 הסתכלתי שוב באתר וראיתי שהמארז הוסר מהקטלוג, התקשרתי לברר האם המארז הגיע ונאמר לי שהוא יגיע יום ראשון ( 7.8) הלכתי שוב לחנות ביום שישי ה 5.8 כדי לברר מול מנהל החנות לראות מה קורה, כי לא ייתכן שאומרים ללקוח כל פעם תאריך אחר. הגעתי לחנות וביקשתי לדעת מה קורה עם המארז והאם הוא הגיע. מנהל הסניף התקשר לאיש שאחראי על ההספקה או משהו בסגנון על מנת לברר מה קורה עם ההזמנה. האיש אמר שהמארז יגיע אולי עוד שבוע או שבועיים והוא לא יכול לבטיח שום דבר. החלטתי שלא מתאים לי לחכות חודש - חודשיים בשביל מארז, וביקשתי לבטל את העסקה. כאשר העסקה בוטלה (5.8) נאמר לי שאקבל צ'ק עם הסכום המלא (למרות שביום ההזמנה שילמתי במזומן), ואקבל אותו במהלך השבוע הקרוב. עברו שבועיים והצ'ק לא הגיע, שלחתי מייל לאתר החברה דרך "צור קשר" ונציג בשם גיל חזר אלי. הוא אמר שהייתה בעיה במערכת והשבוע אני אמור לקבל את הצ'ק והוא ידאג לנושא באופן אישי, גיל אכן טיפל בנושא והצ'ק הגיע תוך שבוע. אך עדיין, לחכות שבועיים להזמנה שלא הגיעה ולא היה גם צפי לתאריך הגעה, ולקבל את הכסף רק אחרי שלושה שבועות חזרה נראה לי לא בסדר.

קשה לרצות את כל הלקוחות, במקרה הזה אני לא יצאתי מרוצה. לא אמליץ לכם לא לקנות, פשוט הייתי מעדיף לקנות מוצר שזמין במלאי.
מוצר:
מארז H2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.