דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל לבית (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
י.ש. מוצרי חשמל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר ביש פור יו ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
306
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
296
2
8
נמצאו 306 חוות דעת גולשים על יש פור יו
תמונת משתמש
שם:
rinatben
תאריך:
26/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יום אחרי ההזמנה קיבלתי שיחת טלפון לתיאום משלוח לכיריים. כיריים מצוינות.
כאשר קניתי את תנור האפייה לאחר כמה שבועות שוב קיבלתי שיחת טלפון מעידו המקסים שאמר לי שהטוסטר אובן שהזמנתי לא נמצא במלאי אבל הציע טוסטר אובן חלופי באותו מחיר.
שירות מצוין, אדיב ומהיר.
ממש תענוג.
מוצר:
כיריים + טוסטר אובן
תמונת משתמש
שם:
Avri Rotem
תאריך:
22/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי את התנור הביתה בפחות מ24 שעות!
ההזמנה הכי חלקה ומהירה שהיתה לי עד היום.

התנור זהה לתיאור, מחמם ונראה קצת כמו אח!

בקיצור מומלץ
מוצר:
תנור חימום ATL2710
תמונת משתמש
שם:
דורון
תאריך:
18/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי ממיר דיגיטלי בחנות בתאריך 30/10/12ומאחר ולא התאים לצרכי, החזרתיו לחנות באריזה המקורית כעבור יום; קיבלתי מייד ובלי שאלות מיותרות החזר כספי.
מוצר:
ממיר דיגיטלי עידן פלוס 8360
תמונת משתמש
שם:
דב
תאריך:
14/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי שבוע שעבר ביום חמישי, ענה לי מנהל החנות כמדומני יורם, נתן לי הרגשה טובה, התייעצנו יחד בקשר למגהץ, נהנתי מהיחס החם והלבבי שלו. אמר לי שבקשר לתשלומים שאני יחליט על עמה תשלומים, הבטיח שבמהלך השבוע הקרוב זה יגיע, ואכן היום לאחר שבוע ימים המכשיר הגיע אלי, נקווה שלא נתאכזב ממנו. בכל אופן כבר מחר אני שולח עוד חבר שיקנה כזה מגהץ ודוקא בחנות הזו.
מוצר:
מגהץ קיטור 7080
תמונת משתמש
שם:
elad
תאריך:
07/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שואב אבק ענק אבל החלק הענק יותר זה זמן האספקה - 5 שעות..כן כן...מה שאתם שומעים . תוך שעה צלצל הספק והסכים לעבור בדרך במיוחד ולהביא לי את המוצר....כיף שיש כזה שרות בארץ .
מוצר:
שואב אבק 2300
תמונת משתמש
שם:
Susan Ahyed
תאריך:
31/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
Great really quick and efficient service and very pleasant to speak with.
Made the purchasing operation easy and comfortable. Competitive price too.
Good for them!
מוצר:
מיקרוגל MW500
תמונת משתמש
שם:
צחי
תאריך:
23/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מוכרח לשבח לטובה את החנות הזו. קניתי מהם שואב אבק ואחרי חודש גיליתי שיש סדק באחד מהחלקים הנלווים של השואב. לא ראיתי את זה לפני כן בגלל שזה היה באיזור הפנימי של החלק. הגעתי לחנות ובהתחלה נאמר לי שבגלל שזה שבר אז אפילו שלשואב יש אחריות זה מסוג הדברים שהחברה לא מכסה. (נזק כתוצאה משבר שהלקוח עשה). ניסיתי להסביר ולשכנע שסה"כ השתמשתי בשואב פעמים בודדות ושזה בטח לא משהו שאני עשיתי. בסופו של דבר זה לקח כמה שבועות אבל הם הצליחו להשיג מהיבואן חלק חדש אפילו שזה נוגד את מדיניות האחריות של היבואן. הם הצליחו להפתיע אותי, הייתי בטוח שזה אבוד.
מוצר:
שואב אבק 707
תמונת משתמש
שם:
מתן
תאריך:
12/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות י.ש מוצרי חשמל במטרה לקנות טלוויזיית LED של Metz. מהשנייה שנכנסנו קיבלנו יחס בוטה ומזלזל של בעל העסק. כל בקשה שהעלנו נענתה בתשובה מגעילה ולאחריה הפזמון החוזר "לא טוב לכם – לכו לחנות אחרת". כשניגשנו כבר לשלם ולמחול על כבודנו רק בשביל מבצע בודד שהציעה החנות שלאחריו נוכל לצאת ממנה ולא לחזור לעולם, אמר לנו המוכר שאין אפשרות לשלם באשראי והפנה אותנו לכספומט הקרוב. הלכנו להוציא כסף והפלא ופלא, כשחזרנו תוך 7 דק' – החנות סגורה. זאת כמובן על אף שלמוכר ברור שאנחנו צריכים לחזור ושהוא משאיר אותנו לשוטט עם אלפי שקלים בכיסים.
חוויית הקנייה הגרועה ביותר שהייתה לי בחיים, שבבסיסה עומד יחס מזלזל של בעל העסק. בשביל מבצע בודד, מפתה ככל שיהיה, בהחלט לא שווה להיכנס למקום הזה.
תגובת החנות:

בפתח דברי אציין שבמקרה של חוות דעת זו אין מדובר בקניה רגילה דרך אתר האינטרנט אלא במכרז ממון שמפורסם בידיעות אחרונות שבו אנו משתתפים מידי פעם וקיימים לו חוקים אחרים שמאוד נוקשים כלפי הלקוח והן כלפי החנות עצמה.
הבחור הגיע עם שותפתו לדירה ביום שישי לרכוש מסך אשר פורסם בעיתון במחיר מוזל של 1197 ש"ח.
צוות החנות קיבלם בברכה וענה על כל שאלותיהם בצורה מקצועית ואף פתח את האריזה בכדי להראות להם את תקינותו ולאשר להם שזה הדגם שראו בפרסום.
הלקוח לא היה בטוח בעצמו בקניית המוצר והוצע לו שלפנים משורת הדין אנו נשמור לו יחידה בצד בזמן שהוא יראה את המוצר פועל בחנות שיש שם תצוגה.
אין אנו מבינים איך קיבל את הרושם שאנו לא מעוניינים למכור לו את המוצר! הלקוח סירב להצעה זו והיה מעוניין לקנות את המכשיר ולהתקינו ולאחר מכן אם לא יהיה מרוצה יחזיר אותו וידרוש את כספו בחזרה.
כמו שציינתי בפתח דבריי לגבי מכרז זה קיימים חוקים שונים ממכירה רגילה ואין אפשרות להחזיר מוצר אלא אם כן הוא פגום! וקל וחומר לא אחרי התקנה הבחור לא קיבל את תנאי המכרז ואיים שיגיש תביעה ע"י עורך דין.
בכדי לרצות את הבחור חזרנו על ההצעה שלנו שאותה לא היה מקבל במקומות אחרים אך זה סירב בתוקף
ואף התעקש לשלם בכרטיס אשראי ובתשלומים כשזה נוגד את תנאי המכרז אשר מדבר על מזומן בלבד הבחור ושותפתו יצאו מהחנות ולא טרחו לציין שהם הולכים להוציא מזומן .
השעה הייתה כבר שעת סגירת החנות ולכן הנחנו שלא ישובו.
יש לציין שהחנות נסגרה אפילו רבע שעה אחרי הזמן בכדי להכינה ליום ראשון ולסגור קופה.
אנו לא מבינים איך למרות כל השירות והיחס שקיבל למרות כל הקשיים שהערים על המוכרים יצא הלקוח לא מרוצה ואף מעז להכפיש את שמנו הטוב במעשיות והגזמות שווא?
צוות החנות ימשיך לתת שירות מעולה ללקוחותיו כפי המוכח בביקורות קודמות.

מוצר:
טלויזיית LED
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
22/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לכתוב חוות דעת על חנות זאת ומערכת זאפ זיהתה שכבר נתתי לחנות חוות דעת ב-2012.
בכל אופן, כמו לפני 5 שנים, הציון נשאר 5 כוכבים: הזמתי מסחטת מיצים, קיבלתי עם שליח למחרת היום, ויצאתי מרוצה.

אני משאיר להלן גם את חוות הדעת שנתתי ב-2012 (שואב אבק TOPO 2500W):
בחרתי בחנות זו בגלל הדירוג הגבוה בזאפ.
ואכן הכל היה כמצופה ואף מעל: השירות, המחיר (200 ש"ח פחות מהמופיע בזאפ ובאתר החברה), ומהירות ההספקה (הגיע תוך 4 ימי עבודה במקום 7).
כל שנותר לי הוא רק להצטרף לביקורות הטובות כדי שכולם ירוויחו.
מוצר:
שואב אבק מסחטת פירות Sauter JE927
תמונת משתמש
שם:
אלונה
תאריך:
08/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר ביום שישי אחה"צ, בראשון ב9:00 כבר קיבלתי טלפון לוודא את פרטי כרטיס האשראי, לא הייתי פנויה אז חזרו אליי מאוחר יותר באותו יום. תוך יומיים הגיע לסניף הדואר :)
מוצר:
מחליק שיער st29
תמונת משתמש
שם:
אמיר
תאריך:
26/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר דרך האתר, וביקשתי בו שיצלצלו אלי עבור פרטי אשראי.
בחור נחמד (עדו) צלצל למחרת בבוקר, ואמרתי לו שהתקלקל לי המשקל הישן ולכן אני לא יכול לאפות לחם לילדות שלי ולכן הן רעבות (מן הסתם בצחוק). בערב כבר קיבלתי את המוצר עד הבית (ולא ביקשו תשלום על זה). אין דברים כאלה! זו חנות אחת ממיליון.
מוצר:
מאזני מטבח BSK200
תמונת משתמש
שם:
יוסף
תאריך:
17/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי טלויזיה של מץ על פי המפרט שהוצג באתר האינטרנט של החנות י.ש. מוצרי חשמל (Yesh4u) ובכלל זה שני רמקולים של 10W כל אחד. כאשר הגיעה הטלוויזיה מצאתי בספר היצרן שהרמקולים הינם של 3W. בהתאמה הטלוויזיה נשמעת כמו רדיו קטן - צלילים גבוהים בלבד. בדקתי גם באתר של מץ ישראל ושם כתוב שהרמקולים של 8W - גם כן לא מתאים לספר של אותה החברה.

צלצלתי לחנות ודברתי עם עידו. הוא בדק עם חברת מץ וחזר אלי ואמר שקרתה טעות. הוא אמר שיתקשרו אלי כעבור מספר ימים. ואכן, כעבור מספר ימים התקשר אלי טל. הצעתי לו להחזיר לו את הטלוויזיה או לחילופין שיספק לי שני רמקולים חיצוניים שאפשר יהיה להאזין לטלוויזיה. כך הוא אמר:

1. לא נכון שהיה כתוב באתר 10W. היה כתוב 8W.
2. אי אפשר להכניס לטלויזיה כזאת 10W.
3. ניתן להחזיר את המוצר בתוך 14 יום באריזה מקורית. בנתיים חלף חודש ואת האריזה זרקתי על כן לא ניתן להחזיר את הטלוויזיה.
4. הוא לא יספק לי רמקולים חיצוניים כי הוא לא מסכים להפסיד כסף.
5. הוא אמר שכתוב במפורש באתר שאין התחיבות על המפרט שמצוין באתר ולכן אין לחנות התחיבות לרמקולים של 10W.
6. לבסוף, הוא הציע לי עזרה של טכנאי שיכוון ויגביר עבורי את עוצמת הקול בטלוויזיה.

לאחר השיחה בדקתי באתר של החנות ולא הצלחתי למצוא היכן כתוב שהמפרט של המוצר אינו מחייב. גם לא בתקנון שבאתר. בנוסף מצאתי שבוצע שינוי באתר וכעת כתוב שהרמקולים הם 3W.
תגובת החנות:
יוסי רכש אצלנו לפני מספר שבועות מסך 23" של חברת METZ
כמה ימים לאחר מכן התקשר להודיע לנו שבמפרט הטכני של המכשיר בחוברת מצויין שהספק הרמקולים הוא 3W
ולא כפי שכתוב באתר 10W
נאמר לו ע"י נציג השירות שהעיניין יבדק ויטופל ויחזרו לעדכן אותו.
לאחר בדיקה מקיפה התברר שבמפרט הטכני של החברה היה טעות וכל מי שניזון מנתוני החברה (כולל כל החנויות שמפרסמות אותו וכולל אתר זאפ עצמו) כתב נתון לא נכון...
העברנו את הנושא לטיפול היבואן בכדי שיטפלו בנושא לשביעות רצון הלקוח.
להלן תגובת היבואן לאחר שיחתו עם יוסי....
במענה לחוות דעת של מר יוסף להמן ברצוננו להגיב כדלקמן:
המוצר שהוצג באתר החנות של י.ש מוצרי חשמל הינו המוצג המקורי מהיבואן הרישמי של המותג METZ כלומר חברת מץ ישראל
כל המיפרט נלקח ישירות מאתר הבית שלנו בכתובת WWW.METZ/TV
ובמפרט כתוב במפורש:"החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את המפרט הטכני בהתאם להתקדמות הטכנולוגיה"
לגבי המוצר עצמו-טלוויזה LED גודל 23" הדגם המקורי עצמו שהיגיע היה עם זוג רמקולים בעלי 8W כל אחד. אך עם התקדמות הטכנולוגיה והשתפרות עובי המכשיר( נהיה יותר דק) אין מקום לרמקולים בעלי עוצמה של 8W אלא של 3W כל אחד. ומפרט האתר שונה מיד .
המוצר הוא בעל איכות משובחת. עוצמת הרמקולים מעולה. אך לפנים משורת הדין הצענו ליוסף שיגע אליו טכנאי שלנו וינסה להתאים את עוצמת הרמקולים לפי דרישתו.
אין כל סיבה לקבל חזרה את המכשיר. אך גם אם היינו מסכימים לקבל את המכשיר זה היה בתנאי שהוא באריזתו המקורית בלבד.
נאחל ליוסף כל טוב ושיהנה מהמוצר שרכש.

מוצר:
טלוויזיה M-LED23
תמונת משתמש
שם:
גיא
תאריך:
12/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הייתה קלה ופשוטה.
המדיח סופק ממש מהר אלא שאז התגלה שהזמנו בטעות מדיח אינטגרלי במקום מדים רגיל.
הרמנו טלפון לחנות ומהר מאוד הם ארגנו לנו החלפה של המדיח בדגם אחר שמתאים למטבח שלנו, למרות שזה יצר לא מעט בלגן עם הובלה נוספת/החזרת מוצר וכיו"ב.
השירות היה אדיב, ענייני ומקצועי וניכר שהם עשו מאמץ רב כדי לפתור את הבעיה באופן הטוב ביותר.
מוצר:
מדיח כלים 65040W
תמונת משתמש
שם:
נפתלי
תאריך:
06/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר דרך האתר, השירות היה מהיר ואדיב, פשוט אין מילים מזמן לא נתקלתי בשרות כזה.
יש לציין שהמקרר היה מאוד דחוף לי, מכיוון שמקרר שהיה לי התקלקל, ותוך יומיים המקרר היה אצלי בנהריה.
אני בהחלט אשוב לקנות מחנות זו.
מוצר:
מקרר GM-829
תמונת משתמש
שם:
אסף
תאריך:
03/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות ביום שלישי לקראת הצהריים ענה לי המוכר באדיבות ושאל במה אני יכול לעזור אמרתי לו שאני מעוניין לרכוש מכונת כביסה של אלקטרה מדגם ELT711 שאלתי האם המכונה קיימת במלאי? נאמר לי שאכן המכונה במלאי.
שאלתי תוך כמה זמן אני יכול לקבל את המכונה?
המוכר שאל את יורם(כנראה הבעלים של החנות)והוא ענה שבתוך שעה לערך המכונה תגיע לביתי ואכן כך היה אני מרוצה מאוד מהשירות שניתן לי ואני ממליץ מאוד.
מוצר:
מכונת כביסה ELT711
תמונת משתמש
שם:
ערן
תאריך:
25/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האמת שאני לא נוהג לכתוב חוו"ד אבל בשביל השרות שקיבלתי מגיע להם לקבל ציון 10.
התקשרתי לשרות הלקוחות לבצע הזמנה טלפונית של שואב אבק davo607, מאחר ולא היה במלאי ולא ידעו מתי יגיע הציעו לי את הדגם 770 במחיר נמוך משמעותית ממחירו המקורי. בנוסף הזמנתי משלוח מהיר וכבר למחרת בבוקר המוצר היה אצלי.
כל הכבוד על השירות!
מוצר:
שואב אבק 770
תמונת משתמש
שם:
מחמוד
תאריך:
20/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב אבק מיני לאוטו חזר אלי הנציג של החברה למחרת ונתן לי את השרות הכי טוב שאפשר לקבל יחס טוב מחיר הוגן מה צריך יותר מזה אני אישית הייתי חוזר וקונה שוב משם שיהיה להם בהצלחה
מוצר:
שואב אבק ידני am4330
תמונת משתמש
שם:
Slavian
תאריך:
17/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר היה אדיב. כבר באותו היום יצרו איתי קשר לתיאום קבלת המוצר. אומנם היו קצת בעיות מול אלקטרה עם האספקה והמקרר אך זו לא אשמת החנות. כשפנינו למוכר עם הבעיה הוא הפנה אותה לאלקטרה ואף התקשר אלינו לברר כיצד מתקדם התהליך.
אני ממליץ לקנות בחנות זו!
מוצר:
מקרר 8640W
תמונת משתמש
שם:
יצחק
תאריך:
13/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לקנות מעבד מזון בעקבות פרסום שראיתי בזאפ, התיעתצתי קלות עם המוכר בטלפון והגעתי לחנות לבחון 2 דגמים, המוכר החביב ששכחתי את שמו, היה מקצועי מאוד, הכיר את המוצרים לפרטי פרטים ועזר לי להגיע להחלטה הטובה ביותר, בהחלט ניכר שהמוכר שולט בחומר ואוהב את עבודתו, אקנה שם גם בעתיד ללא כל ספק ויש לי אמון מלא בהמלצות המקצועיות שלהם, רוב מוכר החשמל לא יודעים בכלל מה הם מןכרים מעבר למה שכתוב על האריזה, פה מדובר במוכר מקצועי שבקיא בפרטים ולכן מומלץ מאוד, אגב גם המחיר היה מצוין, ממליץ בחום
מוצר:
מעבד מזון HR774
תמונת משתמש
שם:
zomerg
תאריך:
13/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה במוצ"ש דרך אתר האינטרנט של החנות. ביום ראשון בבוקר יצרו עימי קשר על מנת לבדוק באיזה צבע אני מעוניין ולהודיע לי כי בימים הקרובים המוצר יגיע עם שליח אלי הביתה.
ביום שני בבוקר יצר עימי קשר השליח שהגיע לאזור מגורי על מנת לתאם עימי את הגעתו.
למעשה מרגע ההזמנה באתר ועד הגעת השליח לביתי חלפו כ36 שעות.
מוצר:
בלנדר 48380
תמונת משתמש
שם:
Erez
תאריך:
04/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני ביצעתי הזמנה טלפונית של מאוורר רצפה של חברת גולד ליין לאחר שראיתי שבחנות של יש פור יו יש מחיר בין הזולים בזאפ, אך הדבר שמשך אותי במיוחד היה המשלוח החינמי ומהירות המשלוח המובטחת - עד חמישה ימים.
דיברתי בטלפון עם נציג המכירות, עידו, שעזר לי וענה לי על כל השאלות שהיו לי בסבלנות רבה, וגם הבטיח שהמשלוח יגיע אלי אפילו תוך יומיים שלושה ולא חמישה, ואכן המשלוח הגיע אלי לאחר יומיים בלבד!
שאתם רוכשים דרכם תבקשו לדבר עם עידו ותקבלו שירות מעולה, ובמידה והמחירים שלהם קצת יותר יקרים מאחרים תקחו בחשבון גם את עלויות המשלוח ומספר הימים להגעה...
באופן כללי אני מאוד מרוצה מהשירות ויתכן מאוד שארכוש דרכם מוצרים נוספים בעתיד הקרוב.
מוצר:
מאוורר רצפה atl 016
תמונת משתמש
שם:
אפי
תאריך:
29/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי מקרר בזאפ, בדקתי את החנויות המוכרות וגיליתי את "יש פור יו". אמנם המחיר שלהם לא היה הזול ביותר, אך החלטתי ששווה לי להוסיף מעט ולקנות בחנות שמדורגת מצוין.
המקרר עבור חמותי, שלחתי אותה לעשות את הקנייה טלפונית, המוכר סרב בתואנה שהכרטיס אינה שלה אלא של בעלה ואינו רוצה למכור לה. טלפנתי אני, כדי לשלם בכרטיסי שלי והמוכר סרב למכור גם לי, ללא הסבר מדוע. אני מלאת פליאה על ההתנהלות המשונה ומתחילה לפקפק באמינות הדירוג של החנות "יש פור יו" ובכלל האם המקרר אכן היה במלאי.
תגובת החנות:
אין גבול לחוצפה!!!
המתלוננת שלחה את גיסתה לבצע עסקה טלפונית עם 2 כרטיסי אשראי שונים,
של אביה ושל סבתא המתגוררת בחו"ל
לבקשתנו לקבל את מספרי הטלפון שלהם בכדי לבקש את אישורם נענינו בשלילה ובתירוצים מחשידים.
הודענו לה שאין באפשרותנו לבצע עסקה מבלי אישורם.
ואנו נוהגים (כפי שקראתם בביקורות קודמות) לדבר עם כל לקוח ולברר נכונות פרטי ההזמנה וכן את אישורו לביצוע העסקה,
ובמקרה שהכרטיס על שם משהו אחר גם בכתב.
נוהג זה הוא לבטיחות הרוכשים והמוכרים כאחד והוא מעוגן בחוק!!!
יש לציין שמידי פעם ישנם מקרים שיש סירובים לעסקות מסיבות שונות ומשונות
אנו שמחים שהיא העלתה נושא זה רק לא מבינים למה לשלילה?
חשוב לציין שהביקורת טבולה בשקרים גסים
(?חוסר תיאום גרסאות בין המתלוננת לגיסתה)
היא רצתה שנשלח לה את המוצר עוד באותו היום אז מדוע כתבה איסוף עצמי?
מקרר משרדי זה קיים אצלנו במלאי באופן שוטף מכוון שהוא מוצר נדרש מאוד.

נמשיך לשרת את לקוחותינו באמינות ובביטחון כמו שאנו נוהגים תמיד

מוצר:
מקרר
תמונת משתמש
שם:
אורלי
תאריך:
18/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צלצלתי לי.ש.מוצרי חשמל בעקבות המלצה שקיבלתי מחברים. ביקשתי להתייעץ בעניין מקרר וקיבלתי ייעוץ מצויו ויחס אדיב ומסור. בחרתי במקרר הפוך (מקפיא תחתון) של בוש שהתאים לנישה הצרה שלנו, 70 סנטימטר רוחב. המקרר הגיע כעבור יומיים, וחשבונית הגיעה בדואר כעבור חמישה ימים. מומלץ בחום. תודה רבה ליורם וליניב.
מוצר:
מקרר דגם KGN57X40IL
תמונת משתמש
שם:
לאה
תאריך:
18/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשרכשתי מוצר זה אצל חברת י.ש מוצרי חשמל דרך האינטרנט שמחתי מאוד. רכישה זו היא מן המוצלחות ביותר מפאת המחיר. מצאתי בי.ש את המחיר הזול ביותר מבין כל החברות. אך לגבי השירות לא היו לי ציפיות. ידעתי שאקבל את המוצר בעוד 7 ימים וזהו.
הופתעתי מאוד כאשר המוצר היה בביתי תוך פחות מ-24 שעות.
ברצוני לציין לשבח את השירות הנהדר, את המהירות והיעילות שחברה זו מספקת ללקוחותיה על מנת שיהיו מרוצים. וכל פעם שאני מגהצת, אני כולי תודה. ישר כוח!
מוצר:
מגהץ קיטור דגם 7250
תמונת משתמש
שם:
יעל
תאריך:
07/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי קומקום חשמלי דרך האינטרנט. למחרת התקשר אלי בחור בשם עידו (שקראתי אודות מסירותו ואדיבותו בחוות דעת קודמות) ואכן לא התאכזבתי, הבחור היה כל כך נחמד, רצה לוודא איתי את פרטי ההזמנה ואת הכתובת המדויקת כדי שאקבל את המוצר שאכן הזמנתי. למחרת קבלתי את המוצר ולא נותר לי אלא לשבח ולהלל את השירות המהיר והמצוין של ביש פור יו, עומדים בגדול מאחורי השם שלהם - ממש פור אס.
מוצר:
קומקום ביתי 43980
3456789
10
11
12
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply