דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות רהיטים- מיטות, כורסאות, חדרי שינה ועוד (2 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
רפאל רהיטים י.ר בעמ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסליפ נט ?
5.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
211
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
2
0
0
כל הזמן
193
2
16
נמצאו 211 חוות דעת גולשים על סליפ נט
תמונת משתמש
שם:
שרון .א.
תאריך:
31/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הערה-משום מה אינני מצליחה לתקן את הגדרת הדירוג שלי מכיוון שנעשה טעות ובלי כוונה דירגתי את החנות המקסימה הזו באופן שונה ממה שציתי ולכן אין אפשרות לשנותה לאחר שנעשה הדירוג הראשוני(כך כתוב בתקנון אתר זאפ).
אז רק אציין שאכן קיבלתי את המשלוח בזמן(ובמועד מוקדם ממה שציפיתי!)
פשוט חוויה נפלאה לקנות מאתר סליפ-נט. ממש מקסים! דיברתי עם בחור בשם אלמוג והוא היה כל כך אדיב וסבלני ונחמד כלפיי. גם המחיר היה הוגן. אני אישית מאד נהניתי לקנות מהם ובכלל המחירים שלהם מאד טובים והמבחר עצום עם תמונות ברורות ותיאורים מדוייקים של כל מוצר ומוצר .
אני ללא ספק אקנה מהם שוב בבוא הצורך.
תודה -)
מוצר:
שידות לילה אוסלו-לבן מבריק
תמונת משתמש
שם:
איריס
תאריך:
17/08/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מזרן באתר סליפ נט ואני מאוד מרוצה מהשירות המהיר, האדיבות הנוחות והקלות של ההזמנה דרך האתר.
ובפנייה טלפונית רמת השירות הייתה גבוהה מאוד, סבלנות ללא גבולות, הסבירו ופירטו לי על המוצר ולא היססו לענות לי על כל שאלה ששאלתי.
מוצר:
מזרן אושן לטקס
תמונת משתמש
שם:
שונית
תאריך:
28/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לסליפנט. מיד באותו יום חזר אלי אלמוג שהיה מקצועי, אדיב והמחיר שקבלתי היה נמוך בהשוואה למקומות אחרים .המיטה והמזרון הגיעו מהר מהמובטח כשגם אנשי ההובלה היו זריזים, יעילים ואדיבים.
לאחר כשבועיים הזמנתי שוב מוצר דרכם ושוב בדיוק אותה אדיבות, מחיר טוב וזמן הגעה מפתיע לטובה.
אלמוג אף הגדיל לעשות בשתי הפעמים והתקשר לוודא כי הכל בסדר ולשביעות רצוני.
ממליצה בחום על החנות. חווית שירות בלתי רגילה.
מוצר:
מיטה + מזרונים
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
11/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות להתייעץ לגבי מזרן
לא הייתה שום בעיה לברר והמוכר היה קשוב
ואדיב. קניתי מזרן ללא התנסות פיזית
ולא הצטערתי.

ההזמנה הגיע בזמן והכל היה מושלם.
מוצר:
מיטה ומזרן
תמונת משתמש
שם:
אסף
תאריך:
10/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי את המזרון בזאפ ראיתי את התגובות של הלקוחות ואני רוצה לשבח את האתר, את היחס והשירות המעולה, אני מרוצה מאוד מהקניה וממליץ לכולם.
מוצר:
מזרון
תמונת משתמש
שם:
Alango
תאריך:
04/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קונים יקרים – תקנו ולא תצטערו ! באחריות !
אתר נוח, מבחר רחב, אספקה מהירה ושירות לקוחות מצוין !!! ספפה הגיעה אחרי יומיים (!!!) למרות שהתחייבו לשבועיים. חיפשתי הרבה זמן ספת ארוח שתענה על כל צרכיי ומצאתי בדיוק את מה שהייתי צריכה. הספה באיכות מעולה ,נוחה מאוד, מחיר משביע דעת ושרות הלקוחות שניתן לי (בעיקר ע"י אלמוג) היה 10!! המוצר הגיע בזמן ,ארוז היטב. המובילים אדיבים ,עומדים בזמנים ויסודיים כל הכבוד!!
מוצר:
ספה דו מושבית טוויסט
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
11/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
האמת בהתחלה קצת חששתי לרכוש באינטרנט אני קיבוצניק שלא מחובר כל כך לעולם המחשבים אך מאחר שאשתי טענה שאני מיושן אז החלטתי לנסות.
קיבלנו המלצות חמות על מזרון של פולירון דגם זהב והתחלנו לחפש.התרשמנו מהאתר סליפנט ומהתגובות החיוביות והרמנו טלפון.לשמחתינו דיברנו עם נציג מאוד חביב ומקצועי שענה על כל שאלותינו במקצועיות רבה והחלטנו לעשות הזמנה.המזרון הגיע לפני הזמן באריזה מקורית ותעודת אחריות של פולירון.לאחר מספר לילות של שינה חלומית אפילו התקשרו מהאתר לשאול האם אנחנו מרוצים!!אין ספק שעם שירות כזה אמשיך לרכוש בסליפנט.
מוצר:
מזרן זהב
תמונת משתמש
שם:
לילי
תאריך:
05/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראשית,חשוב לציין שהנני עובדת הרבה מאוד מול שירותי לקוחות של חברות שונות הן הארץ והן בחו"ל . בשירות לקוחות אדיב, מהיר, מקצועי, אמין ואיכותי שכזה עוד לא נתקלתי בגבולות ארצנו .המוצר הנרכש-מיטה וחצי- מייד בתום ההזמה ייצרו עימי קשר ותיאמו את כל פרטי ההזמנה .הסברתי שחשוב לי מאוד שהמיטה תסופק בזמן , משום שהינה מתנה ליומולדת. בתום פחות משבוע!! ייצרו עימי קשר ,הודיעו על יום ושעת האספקה. באותו יום המובילים ייצרו קשר כשעה מראש על מנת לתאם הגעה.הגיעו בזמן , עזרו בפינוי מיטה ישנה והרכיבו את החדשה, תוך כדי ניקוי קרטונים וניילונים אחריהם . הכול באווירה חיובית ונעימה. פשוט לא להאמין . לכל הלקוחות שמתלבטים וחוששים - כמו שאמר חיים היכט : "יש לנו פה צדיק !" .
1.מענה אנושי(!)מהיר- לא עוד משחקי,אין מענה מהשלוחה או השאר הודעה ונחזור אליך
2.שירות לקוחות אדיב ומקצועי(אלמוג המון תודה על השירות הנפלא)
3.זריזות טיפול בהזמנה
4.תיאום אספקה יום מראש, והתחייבות (!) לשעות הגעה .
5. המובילים מיידעים על הגעתם שעה מראש .

לסיכום: ספק רציני , שנותן שירות מצויין! מי ייתן וחברות נוספות ייקחו דוגמא משירות לקוחות כזה.
מוצר:
מיטה וחצי דגם אקזוטיק דגם 8551544
תמונת משתמש
שם:
קטי
תאריך:
09/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במשך תקופה ארוכה סבלתי מבעיות גב , ביררתי על סוגי מזרונים שונים בחנויות שונות ,אך ייעוץ כה כנה, אמיתי ,ומקצועי , עם שירות אדיב כמו של נציג המכירות אלמוג ,לא נתקלתי מעולם!! שירות הובלה אדיב ודייקן , ובעיות הגב נעלמו...שאפו!!
מוצר:
מזרון לטקס פרו
תמונת משתמש
שם:
נורית
תאריך:
10/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מזרן זוגי ואני רוצה לשבח את השירות המקצועי והאדיב!!
פעם ראשונה שרכשתי מוצר באינטרנט והופתעתי ממש לטובה, חוויית קנייה נהדרת!
השירות היה יעיל ואמין והמזרן הגיע לביתי בזמן, אפילו הקדימו ביום, כך שהתחדשנו לקראת החג!

תודה רבה לצוות האתר!
בטוח שאחזור שוב.
נורית
מוצר:
מזרן
תמונת משתמש
שם:
בועז
תאריך:
21/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה חיובית במיוחד, למזלי נתקלתי בנציג בשם אלמוג אשר היה אדיב ובעיקר מאוד מקצועי שלט בנתונים וביחד איתו ביצענו התאמה נכונה של המיטה המזרון המנגנון וכל שאר המרכיבים.הסברתי שחשוב לי מאוד לקבל את המוצר מהר מאוד, ואלמוג הבטיח שיעשה כל מאמץ ואכן המיטה הגיעה עם המתקינים הרבה לפני הזמן והותקנה לשביעות רצוני המלאה וענתה ב-100% לציפיות.
מוצר:
מיטה חשמלית מתכווננת זוגית 80/200
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
21/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
עדי
תאריך:
03/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מזרן דרך אתר סליפנט
בשירות היה מצוין ואדיב! ראוי לציון..
המזרן הגיע אליי בדיוק במועד שקבענו
הנציגים היו סבלניים ואדיבים
פעם שנייה שאני רוכשת מוצר באינטרנט - וזו אכן חוויית קנייה מסוג אחור!!

תודה רבה על השירות האדיב והמקצועי!
עדי יוסף.
מוצר:
מזרן
תמונת משתמש
שם:
דפנה
תאריך:
06/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני קניית מזרון + בסיס מיטה בגודל 1.80 על 1.90, קראתי בזאפ חוות דעת של גולשים. הדירוג הגבוהה ביותר ניתן לחנות Sleepnet ולמוכר - אלמוג.התרשמתי מאוד.
מהלך הקניה בפועל:
הקניה היתה קלה ונוחה.
אלמוג היה אדיב, מקצועי, קשוב, אמין, נעים, זמין, וגמיש (כן. הכל נכון).
הסחורה היתה אמורה להגיע תוך 14 יום. אבל תוך כשבוע קיבלנו אותה, למרות המידות הלא סטנדרטיות.
יש לנו רק תודות וברכות והמלצות חמות.
מוצר:
מזרון זוגי
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
28/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שבחרנו את המוצר מתוך המבחר שמצאנו בZAP דברתי עם אלמוג מ SLEEPNET והוא סיפק לי באדיבות ומקצועיות את כל הפרטים שבקשתי לגבי המוצר. בצעתי אצלו את ההזמנה.ותוך 11 ימי עבודה סופקה לנו ספה יפה ואיכותית.לסיכום-חווית קניה מצויינת.
מוצר:
ספת נוער ארומה
תמונת משתמש
שם:
Reuven
תאריך:
04/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נציג החברה פנה אלי טלפונית הסביר יפה הצביע על מבצעים והיה מקצועי ואדיב. ההזמנה הגיע בזמן ואפילו הקדימה בכמה ימים.

בהמשך לקח קצת זמן עד שחזרו אלי לגבי בעיה עם הכריות שהגיעו אך הבעיה נפתרה לשביעות רצוני.

ממליץ.
מוצר:
מזרון איילנד
תמונת משתמש
שם:
עדי
תאריך:
22/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מזרן מעולה בסליפ נט ואני פשוט מוכרחה לפרגן!!
תודה רבה על שירות מצוין ומקצועי!
נתנו לי את כל הפרטים והתאימו לנו מזרן שענה בדיוק על מה שחיפשנו
החברה התחייבה לזמן משלוח ואפילו התקשרו לברר אם ניתן להקדים ביומיים..
עוד דבר מעולה זה העובדה שניתן לנסות את המוצר במשך 14 יום - לנו זה התאים פיקס

מומלץ בחום!

מוצר:
מזרן ספייס לטקס פילוטופ
תמונת משתמש
שם:
אושרי
תאריך:
13/12/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני כחודש את מזרון לטקס פרו דופלקס של חברת פולירון.ברצוני לציין לטובה את היחס האדיב והצמוד שזכיתי לקבל מנציגי המכירות של סליפנט. לכל שאלה שהיתה לי זכיתי לתגובה מהירה ויעילה. המזרון עצמו הגיע לביתי הרבה לפני הצפי שניתן לי בעת ההזמנה. על איכות המוצר מיותר להכביר במילים. תודה על שירות מצויין ויישר כוח!
מוצר:
מזרון פולירון לטקס פרו דופלקס
תמונת משתמש
שם:
רונן ונטע
תאריך:
02/11/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מזרון קינג קויל של יערות הכרמל רציתי לציין לשבח את השירות והאדיבות של אלמוג ,בנוסף המוצר הגיע לפני מועד האספקה שנקבע .
בקיצור חווית שירות שלא מקבלים בכל מקום. ממליץ בחום !!!
מוצר:
מזרון new forest
תמונת משתמש
שם:
יעל
תאריך:
14/08/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי באינטרנט מזרן מבלי לבדוק קודם בחנות פיזית. המוכר בטלפון היה אדיב במיוחד וקשוב לצרכיי.
לא עברו יומיים והמזרון הגיע לביתי.
ממליצה בחום!
מוצר:
מזרן אופטימום
תמונת משתמש
שם:
ilya
תאריך:
17/06/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הייתה מהירה וקלה, קיבלתי את המוצר בזמן. הנציגים אדיבים ומקצועים, יצירת קשר מהירה ויעילה.הדבר היחיד שקילקל את הרושם החיובי הוא שהמיטה הגיעה עם פגיעות קלות בצבע, עם קרע קטן בבד ועם הרבה לכלוך על הבד.לא ראיתי לנכון לא לקבל את המוצר, אך בכל זאת ההרגשה לא נעימה לקבל מוצר חדש עם פגמים.
בסה"כ ממליץ על החנות.
מוצר:
ספת נוער הי טק
תמונת משתמש
שם:
פנינה
תאריך:
14/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כל הכבוד!!! בתחילת בצוע הרכישה בסליפנט התעניין איש המכירות אלמוג במה הם הצרכים שלי ווידא שאכן המזרון שבחרתי לרכוש יענה על צרכי. קבלתי מאלמוג הסבר ברמה מקצועית גבוהה בהרבה ממה שאני רגיל בחנויות. כך שבנוסף לרכישת מזרון טוב רכשתי גם ידע.
אני מאוד מרוצה מהקניה.
מוצר:
מזרון זהב
תמונת משתמש
שם:
איתי
תאריך:
11/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום,

חיפשנו מזרון New Forest של עמינח (לאחר שבדקנו אותו פיזית והתלהבנו).
שוחחנו עם אלמוג מ – SleepNet , בחור נעים מאד ושירותי (וממש לא לחוץ מכירה).
אלמוג הסביר לנו על המזרון , יתרונות חסרונות והמלצה אישית ובמחיר מאד מאד כדאי (כמובן לאחר שהשוונו מחיר בעוד מספר מקומות).
ביצענו את ההזמנה , אלמוג מסר לי שהמזרון יגיע עד כ – 5 ימי עסקים ובפועל תוך יומיים המזרן הגיע (כולל שתי כריות וכיסוי מגן למיטה).
קנייה ושירות מאד מומלצים (בכל הפעמים שהתקשרנו והשארנו הודעה , חזרו אלינו תוך זמן קצר – גם לאחר הקנייה).

בברכה
איתי ג.

מוצר:
מזרן עמינח ניו פורסט (New Forest) New Forest
תמונת משתמש
שם:
עומר
תאריך:
10/11/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עקב מעבר לדירה חדשה הזדקקתי למזרן חדש, לאחר שהלכתי לחנות שם נתנו לי מחיר של 3300ש"ח צלצלתי לסליפנט ושם רצו 4000ש"ח לאחר שדיברתי אם אלמוג והוא דיבר אם ה"בוס" אישרו לי את הקנייה במחיר הנ"ל.
ביקשתי מאלמוג לזרז את ההזמנה מפני שלצערי אני ישן על הרצפה והוא הבטיח לנסות לזרזה למרות תקופת החגים.
לאחר 10 ימים צלצלתי לבדוק ונאמר לי שזה ממש ביום חמישי מגיע, צלצלתי יום חמישי ונאמר לי שביום ראשון, צלצלתי ביום ראשון ונאמר לי ביום שני וכן הלא... בסופו של דבר כשהגיע היום המיוחל ידעתע את החברה שעקבה טיב עבודתי אני אוכל לקבל רק משעה 18:00 ומעלה, המוביל ידע אותי שאינו עובד בשעות לילה כדריו ואינו יכול לספק(זה כמובן אחרי 14 ימי עסקים שאני מחכה) אמרתי לו שאנני רוצה להפריע לו ב"לילה" ולכן ביטלתי את ההזמנה.... בקיצור עלוב... ומאד לא ממולץ
תגובת החנות:
1. בתאריך 15/10 הלקוח הזמין מזרן של פולירון דגם ספרינג פרש ויסקו בסכום של 3300 ש"ח , כולל 2 כריות ומגן מזרן במתנה . כמו כן ההובלה ללא תשלום .
2. זמן האספקה שהובטח ללקוח וכתוב באתר הוא 14 ימי עבודה .
3. בתאריך 3.11 המזרן נשלח באמצעות חברת ההובלות ללקוח . כלומר לאחר 9 ימי עבודה בלבד !!!
4. המוביל שלנו ניסה לתאם עם הלקוח אספקה עוד לאותו היום אך הלקוח טען שיכול לקבל את המזרן רק לאחר השעה 18:00, שעה בה המובילים כבר מסיימים את העבודה ונמצאים בביתם .
5. ניסינו לתאם מועד אחר אך הלקוח טען שיכול רק לאחר 18:00 ככל יום, ניסינו לתאם אספקה לשעות הבוקר המוקדמות או ליום שישי , אך הלקוח פשוט אמר שכבר איננו רוצה את המזרן וביקש לבטל את ההזמנה.
6. ניסינו לעשות כל מה שניתן על מנת להביא את הלקוח על סיפוקו . אך במקרה זה הדבר איננו אפשרי כפי שכל בר דעת מבין לאור הנ"ל.
7. במקרה זה אנו רואים בחומרה את תגובתו השקרית של הלקוח , שכן לא רק שעמדנו בכל התחייבותנו, בנוסף לכך הלקוח גרם לנו לנזקים כספיים והוצאות מיותרות שלא לצורך.
8. אנו דורשים שלא לפרסם תגובה שקרית זו
מוצר:
מזרן ויזקו פרש
תמונת משתמש
שם:
רונן
תאריך:
15/06/2008
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא כדאי להזמין מזרן או כרית באינטרנט ההפרש לא מצדיק את חוסר ההתנסות והמגע האישי עם הסוחר!

בחלק מהמקרים הספק אינו זמין בטלפון במקום זאת עונה גוף שאין לו מושג על החנות מבקשים פרטים אך לא חוזרים בחזרה.

למרות שהובטח לזרז הזמנה ההזמנה הגיעה לאחר שלושה שבועות. (באתר רשום חמישה ימים)

בשיחה השתמע שאין בעיה להחליף את המוצר.
לאחר שביקשתי להחליף את הכריות כי לא היו נוחות. הספק סירב כי עברו יותר משבועיים (שבועיים ו 3 ימים).

מוצר:
כריות, מזרן כרית ויסקו גדולה
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply