דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים וציוד היקפי (רחובות)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
שניידר פתרונות מחשוב בע״מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשניידר ?
4.82
ציון ממוצע
22
חוות דעת בשנה האחרונה
1385
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
0
0
3 חודשים אחרונים
7
0
1
6 חודשים אחרונים
10
0
1
שנה אחרונה
21
0
1
כל הזמן
1258
9
118
נמצאו 1385 חוות דעת גולשים על שניידר
תמונת משתמש
שם:
אמדי
תאריך:
15/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות עובדת מול היבואן הרשמי למסכי דל (C.M.S) ומתנהלת מצורה מקצועית ביותר.

המוצר הגיע בזמן המובטח (3 ימי עסקים).
אמשיך לרכוש מחנות זו.

מוצר:
מסך מחשב DellU2713HM
תמונת משתמש
שם:
בני
תאריך:
14/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה התבצעה בטלפון בקלות ובנוחות.
המסך הגיע אלי הביתה למחרת בבוקר, עם שליח שתאם את בואו טלפונית.
בס"כ חווית קניה טובה מאד.
מוצר:
מסך מחשב U2311H
תמונת משתמש
שם:
פבלו
תאריך:
13/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו פעם השנייה שאני קונה מחשב נייד. השירות הוא אדיב ומאוד יעיל. למרות שבאתר זמן המשלוח הוא 3 ימים בפעם הראשונה תוך יומיים קיבלתי את המחשב ובפעם השנייה הופתעתי עוד יותר כשקיבלתי אותו למחרת בבוקר!!!
הלואי כל שירות במדינה יהיה כמו שלכם. כל הכבוד!!!
תענוג לקנות אצלכם!!!
מוצר:
laptop t520
תמונת משתמש
שם:
אורי
תאריך:
11/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מצוינת חנות שאני קונה כבר מספר שנים לי למשפחתי ולחברי מחשבים ואביזרים גם יחד לאחרונה חיפשתי דיבורית לרכב ושוב לא התאכזבתי אצל שניידר מצאתי דיבורית מעולה במחיר מדהים, (רכשתי שלוש למשפחתי),פשוט שירות מצוין . דברים טובים לא מחליפים !
מוצר:
דיבורית לרכב Supertooth Buddy
תמונת משתמש
שם:
סנדי
תאריך:
01/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פניתי טלפונית לחברת שניידר כדי לבצע את הרכישה. דיברתי עם רון שהיה מאוד נעים ואמין בשירותו. כמובן מקצועי. עזר והיה סבלני לכל שאלה שלי.
קיבלתי את המחשב בזמן כפי שנקבע מולם.
ממליצה בחום על קנייה בשניידר.
מוצר:
מחשב מותג Dell Studio XPS 8300 RD33-4998
תמונת משתמש
שם:
ortal
תאריך:
30/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומקצועי. חוויית הקניה הייתה מהירה, יעילה ונינוחה
ובעיקר מה שמשך את תשומת ליבי זו היושרה המקצועית - פניתי לגבי מוצר מסוים והם הציעו לי מוצר טוב יותר (ואף במחיר מעט זול יותר)
המחשב הגיע אלי מהר מאד (פחות מ-24 שעות) עם שליח עד הבית.
המחשב מצוין ולגמרי שווה את המחיר..
מוצר:
מחשב נייד Inspiron N5010 i3-380M
תמונת משתמש
שם:
מני
תאריך:
24/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחברת שניידר לבצע הזמנה, שמוליק ענה לי וסיפק תשובות לי ברורות ומספקות, שירות הקנייה היה מצויין והמחשב הגיע לביתי לאחר פחות מיממה. ממליץ בחום על ביצוע קניות בשניידר ובמידה ואעשה רכישות נוספות בעתיד הם ככל הנראה יהיו בשניידר.
מוצר:
מחשב נייד 5742, i5
תמונת משתמש
שם:
מוטי
תאריך:
22/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשיחה קצרה עם איש מכירות בשם אסף הותאם לי מחשב נייד לפי הדרישות שלי ובהתאם למסגרת התקציב שלי, המחשב הגיע מהר מאוד וארוז בצורה בטוחה.
מוצר:
מחשב נייד Inspirion N5110
תמונת משתמש
שם:
amiteyal
תאריך:
28/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחברת שניידר לבצע הזמנה, רון ענה לי וסיפק תשובות לכל שאלותי, השירות היה מצויין והמחשב הגיע לביתי לאחר 18 שעות. כיפ לעשות עם שניידר עסקים.
ממליץ בחום ואעשה רכישות נוספות בעתיד.
מוצר:
מחשב נייד N7110
תמונת משתמש
שם:
אביבית
תאריך:
27/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר סקר שוק מעמיק בחרנו לקנות בשניידר מחשב נייד, קיבלנו שירות מצויין ואמין, מקצועיות ומחיר זול. (יש לציין שבאופיס דיפו אותו מחשב עלה במבצע 600 ש"ח יותר).
מוצר:
מחשב נייד N5110 i7
תמונת משתמש
שם:
kobi
תאריך:
26/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכישה ראשון באתר. נחמד מאוד, ממשק סביר ביותר. הזמנתי את המוצר דרך האתר כל פרטי האשראי הוזנוו באתר. יום אחרי התקשר אלי בחור וביקש צילום תעודה מזהה. קיבל ויומיים אחרי קיבלתי את המחשב.
אחלה חנות שירות מצויין.
מוצר:
מחשב מותג DELL Inspiron One 23 IN-RD33
תמונת משתמש
שם:
Dudi
תאריך:
25/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות במטרה לרכוש מחשב נייד עפ"י מפרט שידעתי המוכר היה מקצועי והראה לי מספר מחשבים העונים על הצרכים שלי.
לבסוף לאחר התייעצות בחרתי בVOSTRO 3750, ביקשתי גם הרחבת זיכרון ובמקום בוצעה ההרחבה.
התהליך היה מהיר אדיב ומקצועי.
מוצר:
מחשב נייד Vostro 3750
תמונת משתמש
שם:
יצחק
תאריך:
22/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בפנייתי ענה לי רון שניידר - קיבלתי שירות מצויין וייעוץ מקצועי מאוד. כל השירות והמשלוח המהיר - תוך יומיים -
ראויים לשבח.- יישר כוחם ושיצליחו
בהמשך עבודתם. יצחק מקדומים
מוצר:
מסך מחשב dell
תמונת משתמש
שם:
נאור
תאריך:
18/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברגע שפניתי לשניידר פתרונות מחשב כבר הבנתי שזה המקום שאני צריך לקנות בו את המחשב שלי.
השירות היה מצויין .היחס היה מצויין .למרות שאני לקוח לא קל .חבר'ה נהדרים פשוט .אני בטוח אקנה שם שוב .
המון בהצלחה תמשיכו במה שאתם עושים אתה מצויינים בזהה!
מוצר:
MC700HB/A mc pro 13
תמונת משתמש
שם:
rony
תאריך:
15/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי הסברים מפורטים וברורים לגבי המחשב ולגבי מחשבים נוספים באותה הקטגוריה לצורך השוואה מה שאיפשר לי להגיע להחלטה הכי טובה מבחינתי.קיבלתי יחס מצוין, סבלנות ומקצועיות רבה שהורגשה לאורך כל תהליך הרכישה. אני מרוצה מאוד מהרכישה שלי ואני בטוח שאחזור לשניידר בעתיד אם ארצה לרכוש מוצרים שקשורים לעולם הטכנולגיה.
מוצר:
מחשב נייד vostro 130
תמונת משתמש
שם:
רן
תאריך:
05/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שקראתי כאן את הביקורות החיוביות בחרתי להזמין את הלפטופ החדש שלי בשניידר, ביצעתי את ההזמנה טלפונית, הזמנתי לפטופ וכן ספק כח נוסף.
המחשב הגיע לאחר יומיים ללא ספק הכח הנוסף שהוזמן, התקשרתי לשניידר והם הגיבו בפליאה, תשובה מדוע זה לא סופק לא קיבלתי, לאחר בדיקה חזרו אלי ונאמר שזה ישלח בנפרד בתוך יומיים.
חיכיתי שבוע ימים ולאחר שלא הגיע התקשרתי שוב, נאמר לי שהנושא יבדק ויחזרו אלי, איש לא חזר.
לאחר שלושה שבועות התקשרתי שוב, נאמר לי שהנושא יבדק ויחזרו אלי, איש לא חזר.
שלחתי מייל מחאה למספר גורמים בשניידר וקיבלתי טלפון שבו נאמר כי מסתבר כי המוצר פתאום חסר במלאי אבל יוזמן ויסופק במיידי כי כבר נמצא כעת במלאי. הסבר באשר להתעלמות מפניותי שוב ושוב לא קיבלתי.
המתנתי עוד שבוע ימים וכלום לא קרה.
שלחתי מייל מחאה נוסף ובעקבותיו קיבלתי מייל שאומר שכשביצעתי הזמנה נאמר לי שיהיה עיכוב - מה שכמובן לא היה ולא נברא, פשוט התנערות מאחריות.
לאחר יממה נוספת וכמעט חודש ימים מיום ההזמנה סופסוף שלחו לי ספק כח, אבל כאילו לא די במה שאירע עד כה הסאגה לא נגמרה והספק שנשלח היה מסוג לא נכון ואילו הייתי מחבר אותו למחשב הייתי גורם נזק למחשב - האם זו מקצוענות? התקשרתי לשניידר לברר ואיש לא ידע לתת לי תשובה, לאחר שנתבקשתי לשלוח צילום של הספק המקורי שבא עם המחשב קיבלתי טלפון ונאמר לי שאכן טעות וכי יחליפו לי את המוצר.
למחרת היום אכן הוחלף ספק הכח לספק בעל נתונים המתאימים למחשב שסופק לי. חודש ימים לאחר ביצוע ההזמנה - ולאחר מסע תלאות ארוך ומבייש - היא הושלמה.
חודש ימים אני רודף אחרי החברה הזו ומקבל יחס שבודאי איננו יחס של לקוח שעשה קנייה בלמעלה מחמשת אלפים שח. המוצר עדיין לא סופק לי לאחר חודש ימים, ויותר מכך תחושה ברורה שאין עם מי לדבר וכלום לא עוזר.
תיארתי באופן מדוייק את מה שקרה לי, אי אספקה לאחר חודש ימים, אין מענה, מבטיחים שיחזרו אלי ולא חוזרים, מספרים לי דברים שלא היו, מבטיחים שיסופק ולא מסופק, ובסוף מספקים לי סחורה שגויה שיכולה להזיק וכשאני מתקשר אין מענה מקצועי.
פער גדול מאד בין חווית הקניה שלי לבין מה שקראתי כאן מניסיונם של אחרים. והחוויה שלי כוללת מגעים חוזרים ונשנים עם מספר גורמים לאורך חודש ימים ללא מענה ללא התייחסות וללא שרות. לא אירוע נקודתי ולא מגע מול נותן שרות ספציפי.
אין לי מילים.
זו הפעם הראשונה שנרשמתי לZAP ובחרתי להרשם במיוחד כדי לפרסם ביקורת זו, חווית הקניה של בשניידר כל כך חמורה שפשוט הרגשתי שזה המעט שאני יכול לעשות כדי ליידע את הכלל ולתרום לתודעה צרכנית.
אני לשניידר לא אחזור.
תגובת החנות:
הלקוח אכן קיבל את המטען באיחור ניכר, אך בחר להציג גרסה שונה מהמציאות.
להלן פרטי המקרה כפי שהיה:
הלקוח ביצע הזמנה למחשב נייד ומטען נוסף, הזמנתו של הלקוח הועברה ליבואן ואכן המחשב סופק תוך 48 שעות.
כאשר הלקוח פנה אלינו לאחר מספר ימים והודיע שלא קיבל את המטען הנוסף ערכנו בדיקה מול היבואן והתברר שהמטען אינו במלאי.
הודענו ללקוח שברגע שהמוצר ייכנס למלאי ישלח אליו באופן מידי.
כמו כן, הוצעה ללקוח האפשרות לבטל את הזמנת המטען הנוסף אם אינו רוצה לחכות, הלקוח בחר להמתין.
התשובה ללקוח לא הייתה מיידית מאחר והיינו תלויים בתשובה של היבואן על כניסת המוצר למלאי.
טענותיו של הלקוח לכך שפנה אלינו ולא חזרנו אליו אינן נכונות, חברתנו ידועה בתודעת שירות גבוהה ביותר ואנו עונים לכל פניה.
נכון הדבר שסופק ללקוח מטען שאינו תואם, אך גם אם היה מחבר אותו למחשב לא היה נגרם שום נזק אלא היה גורם לזמן הטענה איטי יותר.
חברתנו אינה מתנערת מאחריות ואכן קרתה כאן טעות, לאחר שקיבלנו את התמונה ששלח הלקוח דאגנו לאסוף את המטען ולספק ללקוח את המטען המתאים כבר ביום שלמחרת.
אנו מצטערים מאוד על אי הנוחות שנגרמה ללקוח.


מוצר:
מחשב נייד Latitude
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
05/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1.לאחר ההזמנה באתר קפצה הודעה שאומרת "על מנת להשלים את הקניה אנא פקסס צילום ת.ז או רשיון נהיגה. אם לא ההזמנה תבוטל אוטומטית". דבר זה הצריך אותי להקתשר לשירות הלקוחות על מנת לוודא שאין צורך בזה.
2. זמן ההספקה באתר הוא 5 ימים. גם היום 6 ימי עבודה לאחר ההזמנה המוצר לא הגיע. בשיחה עם שירות הלקוחות קיבלתי תשובה שהיום המוצר הגיע לסניף הדואר המרכזי - כלומר אלי יגיע רק מחר או מחרתיים - איחור של 3 ימים (מתוך 5 ימים שהובטחו). בנוסף נציגת השירות צעקה עלי: "אז מה אתה רוצה? שנבטל את ההזמנה? על איחור של יומיים?" - אכן שירות לתפארת.

בתור מישהו שדורש די מעט ממסחר וירטואלי, אני לא אחזור לקנות באתר יותר.
תגובת החנות:
כל הזמנה שמבוצעת באתר האינטרנט שלנו מצריכה משלוח העתק תעודה מזהה / רישיון נהיגה מהלקוח באמצעות דואר אלקטרוני או הודעת מולטימדיה על מנת לאבטח את הרכישה ולאשר כי המזמין הינו אכן בעל הכרטיס האשראי (שווה ערך להצגת תעודת זהות בעת רכישה בחנות).
ישנן הזמנות בהן אין צורך בכך (הזמנות שערכן הכספי נמוך) ועל כך קיבל הלקוח אישור חריג לא לשלוח לנו העתק תעודה מזהה.
צפי המשלוח שמצוין באתרנו הינו טווח סביר בהחלט לדבר דואר רשום ומתייחס להגעת המוצר לסניף הדואר באיזור המגורים של הלקוח.
ראוי לציין כי אין אנו מחייבים את הלקוח בגין משלוחים והשירות ניתן ללקוח ללא תשלום נוסף.
לפי בירור שערכנו הלקוח קיבל את המוצר ביום בו יצר עמנו קשר. זמן אספקה של שישה ימי עסקים. איחור של יום 1 בלבד.
אנו מתנצלים על העיכוב בדבר הדואר הרשום, אך כפי הידוע לכלל לקוחותינו, הייתה ללקוח גם אפשרות לשלם בעבור משלוח באמצעות שליח ולהבטיח זמן הגעה מהיר יותר.
הנציגה שענתה ללקוח שאלה את הלקוחה באם ירצה לבטל את ההזמנה בגלל עיכוב דבר דואר.
הלקוח סירב למרות שהוצעה לו האופציה הזו והחליט להמתין למשלוח.
מוצר:
דיבורית לרכב Supertooth Buddy
תמונת משתמש
שם:
אהוד
תאריך:
30/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התרשמתי עמוקות מהשירות, הזמנתי סוללה למחשב נייד שממש היה קשה להשיג יחסית, לא רק שמצאתי את הסוללה באתר אלא המחיר היה הוגן מאוד ואפילו זול מחול , הסוללה הגיע לי יום לאחר ההזמנה בדואר שליחים אפילו שלא שילמתי עליו!!! בקיצור התרשמתי לחיוב מהאתר, ממליץ בחום.
מוצר:
סוללת 4 תאים למחשב נייד מדגם dell vostro 3300 primary 4-cell 40w/hr
תמונת משתמש
שם:
geva
תאריך:
22/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזה כמה שנים אני קונה תוכנת אנטי וירוס זהה לזאת דרך טכנאי מחשבים. הפעם לא השגתי אותו וככה הגעתי במקרה לשניידר. תוך כמה דקות מרגע ההזמנה התוכנה כבר היתה מותקנת אצלי במחשב.
מוצר:
אנטי וירוס לשנה
תמונת משתמש
שם:
Moti Sabag
תאריך:
19/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד עבור מנכ"ל החברה, פנינו לחנות במייל על מנת להיוועץ בהם ולקבל המלצה בין הדגמים.
נתנו לנו הצעת מחיר שהייתה הטובה ביותר מבין אלו שקיבלנו. כעבור שבוע ביצענו את ההזמנה ולהפתעתנו הם עידכנו את המחיר - לטובתנו והורידו אותו - זה תמיד טוב !
המחשב הגיע כעבור יום עסקים אחד למרות שביצענו שדרוג במחשב של הוספת זיכרון.
פשוט כל הכבוד !
מוצר:
מחשב נייד Vostro 3300
תמונת משתמש
שם:
נעה
תאריך:
18/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זו הפעם השלישית שאני קונה מחשב בשניידר.
השירות תמיד ענייני ומהיר. המחירים טובים. החנות אמינה.
אחרי חוויות גרועות בחנויות אחרות, אני מקפידה לקנות רק אצלם.
מוצר:
netbook eeepc 1015pem
תמונת משתמש
שם:
genia
תאריך:
08/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מענה טלפוני מהיר ואדיב,אפילו טרחו לעדכן שאני אקבל את אותו המחשב רק עם מעבד טיפה יותר מתקדם באותו המחיר.
בעיה קטנה עלתה בקבלת המשלוח-השליח לא התקשר מראש.
מוצר:
מחשב נייד n150p
תמונת משתמש
שם:
michal
תאריך:
05/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1. בתאריך 17.4 רכשתי מחשב מדגם DELL Vostro 3300 i5-560M 4GB Geforce 310M 5YR.
2. בתאריך 20.4 קיבלתי את המחשב הנייד.
3. בתאריך 28.4 גיליתי שנשלח אליי מחשב אחר, מדגם אחר.
4 לאחר מספר ימים וכמה בילבולים נוספים קיבלתי את המחשב שהזמנתי . אחד המנהלים של החברה דאג לכל מבוקשי וההתנהלות מולו היתה מאד יעילה.
תגובת החנות:
צר לנו שהלקוחה בחרה לדרג את שירות הלקוחות שלנו דירוג כה נמוך.
הדירוג אף סותר את המשפט האחרון בביקורה, כפי שהיא מציינת בתגובתה: "אחד המנהלים של החברה דאג לכל מבוקשי וההתנהלות מולו הייתה מאד יעילה".
בתאריך 28.4 התקשרה מיכל וטענה שקיבלה מחשב עם מפרט אחר ממה שהזמינה.
לאחר בירור הנושא מול היבואן, התברר שאכן הלקוחה קיבלה דגם עם מעבד נמוך יותר ממה שהובטח לה.

מיותר לציין כי מדובר בטעות שנעשתה בתום לב ע"י המחסן ואנו שמחים על ערנותה של הלקוחה אשר הביאה לידיעתנו את המקרה.
מנהל המכירות התקשר למיכל לאחר כמה דקות והודיע לה לארוז את המחשב כדי לבצע איסוף ממנה. הובטח לה שברגע שהמחשב שלה יגיע אלינו יצא מיד מחשב חדש אליה.

הלקוחה ביקשה להישאר עם המחשב שלה מספר ימים, לטענתה במחשב הותקנו תוכנות של מקום עבודתה ועליה לתאם עם טכנאי המחשבים שלה הסרה של התוכנות.
לאחר מספר ימים, שהתקבל אישור מהלקוחה לבצע את ההחלפה, חברת שניידר הוציאה מונית ספיישל בכדי לספק ללקוחה מחשב חדש ואספה ממנה את המחשב שברשותה (דבר החורג מנהלי החברה להחלפה במקרה של פגם או אי התאמה) יש לציין, שטיפולנו בפרשה היה מקצועי ויעיל ואף יכולנו לסיים את הפרשה במהירות גדולה יותר. אולם הלקוחה ביקשה לעכב מסירה במספר ימים. יש לציין, שהלקוחה גם קיבלה פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לה.
מוצר:
מחשב נייד VOSTRO
תמונת משתמש
שם:
מרגריטה
תאריך:
04/05/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחירים היו זולים, הזמנו מהאתר, היה מאוד קל להזמין את המוצר ולמחרת כבר התקשרו אלינו. ממליצה לקנות מהחנות הזאת, היא ממש הוכיחה לי שמחירים זולים ושירות טוב בהחלט הולכים ביחד. רק חבל ש"שני ימי עבודה" הפכו לשבוע.
מוצר:
מסך מחשב u2311h
תמונת משתמש
שם:
maria
תאריך:
21/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נציג החברה(שניידר) שדיבר איתי בטלפון לא היה יכול לענות לי על השאלה: "מה זה אומר ליבה ווירטואלית?"(לדעתי, שאלה לגיטימית ולא כל כך פרימיטיבית), היה נשמע עצבני. זמן המשלוח לא תאמו איתי למזלי הייתי בבית אבל ישנתי בכלל. ולבסוף, בעוד שבוע מחיר המוצר ירד ב 400ש"ח(!!!) אם היה מבצע למה לא פורסמו מודעות?
לא אזמין פה יותר ולא אמליץ לחברים.
תגובת החנות:
צר לנו על תגובתה של הלקוחה.
בנוגע לטענת הלקוחה על עצבנות הנציג לאחר שנשאל שאלה, אנו ידועים בתודעת שירות גבוהה מאוד ומענה מקצועי לכלל לקוחותינו וגם ללקוחותינו הפוטנציאליים, אפשרי שהנציג לא ידע לענות לה על השאלה או שלא הבין למה התכוונה במדוייק,
יחד עם זאת אנו בטוחים כי היה ניתן לברר את התשובה ללקוחה אם הייתה חפצה בכך ומוכנה להמתין לבדיקת הנושא.
לגבי אי תיאום המשלוח, לצערנו אין באפשרותנו לבדוק מול חברת הלוגיסטיקה את טענת הלקוחה מפאת הזמן שחלף, אם הייתה מודיעה לנו בסמוך למועד המשלוח היינו שמחים לבדוק את הנושא.
לפי הנוהל, חברת הלוגיסטיקה איתה נשלחה החבילה (במקרה הנ"ל) מחוייבת לצלצל לפני הגעה ללקוח.
קיימת כמובן אפשרות שהלקוחה לא שמעה את הטלפון, במיוחד אם היא טוענת שישנה באותו זמן, השליח ניסה בכל זאת לספק את המוצר והצליח.
אנו שמחים כי למרות האמור לעיל הלקוחה קיבלה את המוצר בזמן !
לגבי מחיר המוצר, אכן הייתה ירידת מחיר חדה כשבוע לאחר שרכשה את המוצר. יש לציין שביום הרכישה המוצר נמכר ע"י חברתנו במחיר הזול בארץ.
מחיר למוצר נקבע על פי פרמטרים רבים וביניהם: שערי מטבע חוץ, מחירי המוצרים בחו"ל, שיקולי דעת של היבואן/יצרן, ועוד.
ירידות מחיר בסדר גודל כזה מוכתבות בד"כ על ידי היבואנים וגם שניידר פתרונות מחשוב לא מקבלת שום הודעה מראש בנושא.
אנו משתדלים לספק ללקוחות תמיד את המחיר האטרקטיבי ביותר הקיים בזמן ביצוע העסקה.
מוצר:
netbook inspiron 1120
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply