דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מכשירים סלולרים וציוד נלווה (9 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סי טי איי גומובייל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר ברשת GoMobile ?
4.80
ציון ממוצע
418
חוות דעת בשנה האחרונה
5280
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
29
0
0
3 חודשים אחרונים
98
0
7
6 חודשים אחרונים
182
0
11
שנה אחרונה
397
1
20
כל הזמן
4715
41
524
נמצאו 5280 חוות דעת גולשים על רשת GoMobile
תמונת משתמש
שם:
saharregev1995
תאריך:
22/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי בגו מובייל סניף דיזנגוף סנטר
מכשיר מסוג xiomi mi 6 64 מבחור בשם סהר
אחלה שירות אמין מקצועי ואדיב ! מומלץ בחום!
מוצר:
xihomi mi 6
תמונת משתמש
שם:
Natalie
תאריך:
22/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שירות משרון. בחור מקסים, אדיב וסבלני. ענה על כל מה שרציתי בחיוך למרות הלחץ בחנות
מוצר:
שיומי a1
תמונת משתמש
שם:
Stas
תאריך:
22/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה לגל על הסובלנות ועל היעוץ, יצאתי עם מכשיר שאני מאד שמח ממנו תודה רבה
מוצר:
Samsung note 8
תמונת משתמש
שם:
Rotem
תאריך:
21/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מאוד לא נעימה. אם לא הייתי חייבת לקנות את המכשיר באותו רגע הייתי בורחת. המוכר שכנראה מנהל את החנות העמיס עליי שקרים ומניפולציות כדי שאקח את החבילה המורחבת מבלי שיכולתי להבין אפילו מה היא באמת כוללת. כשסרבתי להוסיף אותה (גם בגלל הגישה) המשיך להציק, לתקוף ולהגיד שאני לא מבינה כלום ושאני עושה טעות ולא שיחרר אותי.. שהמטען החלופי גרוע שאים לי חיבור לזה בבית (שטות גמורה) ושהמחיר שבאתר הוא רק לאתר- כמובן שלא האמנתי... סיוט שנמשך ארבעים דקות במקום חמש. לא אחזור לסניף הזה. ביקשתי ממנו מספר פעמים לסיים את התהליך וגם אמרתי שזה לא לעניין. בקשר לחברה שלכם - זה ממש לא בסדר להוציא את המטען המקורי מהמכשיר ולגבות עליו תשלום נוסף.
תגובת החנות:
שלום רותם,

הצטערנו לקרוא את הדברים המשתקפים מפנייתך. בראש ובראשונה, אנו דוחים מכל וכל טענותיך לגבי הפעלת לחץ בעת המכירה. לאחר בדיקה מול כל הגורמים הרלוונטיים, צר לנו אולם המצג שאת מציגה אינו משקף את הדברים שקרו בפועל. למען הסר ספק, זו אינה דרכה של הרשת. כל פונה זוכה ליחס אישי בדרכי נעם וכל החלטה בעניין הרכישה היא בלעדית של הצרכן. כך, הוצע לבחירתך שני מסלולים לרכישת המכשיר. מסלול ראשון, כולל מטען תואם. השני, חבילה הכוללת מטען מקורי, מגן זכוכית, כיסוי אחורי ואחריות לשנה נוספת מעבר לשנה הראשונה לה את זכאית מכוח החוק. נציין גם טענתך כי אין אחידות בין אתר החברה ובין סניפי הרשת יסודה בטעות, ככל שאת סבורה אחרת, את מוזמנת לפנות אלינו בדרכים המקובלת ולהציג את הדברים. לסיכום, תמוה מדוע וכלשונך, "סיוט שנמשך כ45 דקות" הסתיים ברכישת המכשיר על ידך. הרשת בטח ובטח אינה כופה על אף צרכן לרכוש אצלה, ומכבדת את החלטת הפונים אליה בין לביצוע רכישה בפועל ובין לצורך קבלת מידע.

בברכה,
GoMobile
מוצר:
Xiaomi mi a1
תמונת משתמש
שם:
Karin
תאריך:
20/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי galaxy s8 plus בסניף בראשון לציון, המוכר היה יותם, אשר העניק שרות אדיב וסבלני.
התלבטנו בין s8 ל s8 plus, המוכר הציג בפנינו את כל ההבדלים וממש עזר לנו לבצע את הרכישה התאימה ביותר עבורנו.

קיבלנו שרות מצויין, יישר כוח!!!
מוצר:
S8
תמונת משתמש
שם:
רון
תאריך:
20/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא פעם ראשונה שאני קונה טלפון בחנות זו. והפעם קיבלתי שירות ממוכר בשם לירן. הרחיב בהסברים, החליף מיוזמתו מגן מסך משום שחשב שהראשון יתכן אינו תקין. נתן תחושה של אמינות. התקשר לוודא למחרת שאנחנו מרוצים והכל תקין. וכל זה בנעימות ובסבלנות. תודה
מוצר:
S8
תמונת משתמש
שם:
Naftali
תאריך:
20/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אוזניות באתר במבצע של כרטיס האשראי באתר במשלוח של הדואר. לאחר שהמשלוח לא הגיע פניתי לשירות לקוחות פניתי שוב לאחר מספר ימים, לאחר הפנייה השנייה צלצל אלי שליח לתיאום מסירה. התברר לי שהם יצרו שתי הזמנות וחויבתי על שתיהן, פניתי לשירות לקוחות והובטח לי שיבוטל החיוב הכפול. החיוב בוטל אבל לא במלואו עדיין חויבתי ב-14 שקלים.
פניתי שוב שירות לקוחות הובטח לי לאחר שהואר יחזיר/יפצה אותם על החבילה שלא הגיעה אקבל את שאר הסכום.
לאחר חודש פניתי שוב והובטח לי ש- 14 שקלים יוחזרו. עד למועד כתיבת חוות דעת זו טרם הוחזרו.
לסיכום: בעת הזמנה אם היו מציעים לי משלוח עם שליח אולי הבעיה לא הייתה נגרמת. לא מעדכנים בטיפול. איטיים בתיקון תקלות.
תגובת החנות:
שלום נפתלי,

אנו מצרים על חוסר שביעות רצונך ואנו רוצים לנצל במה זו כדי להתנצל בפניך על החיוב שנבע עקב טעות בשוגג. למען הסדר הטוב, כפי שידוע לך הזיכוי בסך 14 ש"ח בוצע זה מכבר. נשמח לעמוד לרשותך בעתיד.

בברכה,
GoMobile

מוצר:
אוזניות אלחוטיות iFrogz coda wireless headphones
תמונת משתמש
שם:
ShKo
תאריך:
20/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות גו מובייל בירושלים היתה עמוסה, ומיכאל המוכר היה אדיב, ממוקד, נתן עצות נכונות, העמיד לרשותנו מבצעים, והיה יעיל חביב ומועיל. נהנינו מן הקניה הנעימה והיעילה.
מוצר:
נייד xiaomi a1 64 G
תמונת משתמש
שם:
Lihi
תאריך:
18/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם שנייה שאני קונה מכשיר בחנות לאחר שהקודם החזיק הרבה מעל המצופה.. שירות פרטני ומהיימן! ממליצה בחום.
מוצר:
Xiaomi
תמונת משתמש
שם:
Oran
תאריך:
18/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קניתי טלפון יחודי-Google pixel 2 XL שלא היה באף חנות באילת .
וברגע שהגעתי לסניף הבחורה אביחיל אמרה שהפאלפון אמור להגיע לסניף ולקחה ממני את מספר הפאלפון שלי.
וברגע שהפאלפון הגיע לסניף אביחיל יצרה איתי קשר בצורה מדהימה ואכפתית.
וברגע שהגעתי לסניף אביחיל דאגה להעביר את כל הנתונים בצורה מקצועית מהפאלפון הישן ולחדש ובנוסף שמה לי מגן מסך בצורה מקצועית ויסודית מאוד. תודה רבה על השירות ובעיקר לבחורה המדהימה אביחיל.
ואני ממליץ לקנות בחנות בגלל השירות המעולה.
מוצר:
Google pixel 2 XL
תמונת משתמש
שם:
Anastasia
תאריך:
15/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באנו לקנות פלייסטישן אך לא היה במלאי בחנות (בסניף דיזנגוף סנטר), מנהל אמר שאין בעיה להזמין ויגיע לסניף תוך כמה ימים. הסכמנו, עשינו הזמנה במקום - פלייסטיישן עוד שלט
עבר שבוע - אף אחד לא התקשר
הכינו עוד ואז כשעברו שבועיים ולא התקשרו אלינו שאפשר לבוא לאסוף את ההזמנה התקשרנו באצמנו וקיבלנו תשובה "ההזמנה עוד לא הגיעה ויש חוסר בכלל- אין לנו שום מושג מתי תוכלו לקבל את ההזמנה"
שאלנו "למה לפחות לא התקשרתם להגיד את זה? היינו מזמינים כבר במקום אחר" - קיבלנו תשובה גסה שהיינו צריכים לחכות לסמס שההמזנה הגיעה ואם לא קיבלנו אז כאילו מה אתם רוצים בכלל ולמה מתקשרים
שאלנו בטלפון גם עם מי אנחנו מדברים, הנבאדם ענה שהוא המנהל.
תגובת החנות:
שלום רב,

לצערנו הרשת לא יכולה להתייחס לביקורת זו באופן ענייני ושקול. פרט לתמונה בפייסבוק לביקורת זו לא צורפו פרטים בסיסיים, כגון שם הפונה, מספר טלפון, מדובר במינימום הנדרש. לפיכך, מטבע הדברים, אין באפשרותנו לתחקר את המקרה ככל שהתרחש.
הפונה מוזמנת לפנות אלינו בערוצים המקובלים לטובת בדיקת טענותיה.

בברכה,
GoMobile

מוצר:
פלייסטיישן
תמונת משתמש
שם:
ofer
תאריך:
15/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שיאומי Mi note 3 באתר וביקשתי משלוח בדואר.
רכשתי את המכשיר ביום שלישי לקראת שעה 13:00, ביום ראשון, חמישה ימים לאחר מכן התקשרתי לברר והמוצר עוד לא נשלח.
אני רוכש הרבה באינטרנט ולכן מרגיש בנוח להגיד שבדרך כלל המוצרים נשלחים באותו יום/למחרת, ולעיתים רחוקות יומיים לאחר ההזמנה.
מבחינתי הטיפול במשלוח זה גורם משמעותי (ובעצם בערך הדבר היחיד שהחנות צריכה לעשות לאחר הזמנה באינטרנט) ולכן ממליץ לא לקנות בחנות זו.
תגובת החנות:
שלום רב,

למען הסדר הטוב, הפונה ביצע הזמנה באתר החברה וביקש כי המשלוח יתבצע באמצעות דואר ישראל.
החבילה נשלחה לפונה בדואר בצירוף מספר מעקב לנוחיות הפונה. הוסבר לפונה כי חל עיכוב מצד דואר ישראל שאינו תלוי בחברה.
עם זאת נדגיש, למרות העיכוב, טרם חלפו 7 ימי עסקים כמתחייב.
החברה תמשיך לעמוד בלו"ז שילוח החבילות במהירות, יעילות תוך שמירה על קשר רצוף וישיר עם לקוחותיה, כפי שאכן קרה בפועל במקרה של הפונה.

בברכה,
GoMobile
מוצר:
xiomi mi note 3
תמונת משתמש
שם:
bever19776
תאריך:
15/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לקנות רמקול קטן לים , קניתי jbl במחיר ממש מעולה בהמלצה של הצדעה בשם ירדן שהייתה מאוד נחמדה ודאגה להשמיע לי חצי מהרמקולים בחנות . תודה רבה חנות ממש נעימה בהחלט כיף לקנות שם!
מוצר:
Jbl flip 4
תמונת משתמש
שם:
Mike
תאריך:
15/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לסניף של גו מובייל בסינמה סיטי ראשון לציון בכדי לקנות את הנייד החדש לי (xiaomi mi6), לעזרתי נענה מור שעבד באותה משמרת,הסביר לי על המכשיר,השווה למכשירים אחרים והציע לי מחיר משתלם כולל ביטוח לשנתיים, לא הנייד הראשון שאני רוכש בגו מובייל ראשלצ, אחלה שירות ומקצועי :)
מוצר:
פלאפון xiaomi mi 6
תמונת משתמש
שם:
Matan
תאריך:
13/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חייב לציין לטובה את השירות המעולה שקיבלתי בחנות בסניף סינמה סיטי ירושלים מבחור בשם שחרי.
אדיב, סבלני, ונעים.
מומלץ מאד, מחירים הוגנים עם שירות מעולה.
מוצר:
פלאפון OnePlus 5T
תמונת משתמש
שם:
Noam
תאריך:
12/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה חנות, נחמדים סבלניים ומקצועים, לידור היה מאוד נחמד וסבלני עזר לי מאוד, ממליץ מאוד
מוצר:
OnePlus 5t
תמונת משתמש
שם:
Anne
תאריך:
12/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה והשירות היו מצויינים עד לרגע שגיליתי כי כרטיס הזכרון שהועבר בין מכשיר הישן לחדש עבר פירמוט ככל הנראה... 5 שנים של מידע פשוט נמחקו.
מצטערת, אבל הדבר הרס לחלוטין את חווית הקניה שעד לאותו הרגע הייתה חיובית בהחלט
תגובת החנות:
שלום רב,

לאחר רכישת המכשיר פנתה הפונה לסניף ועדכנה כי המידע שעל גבי כרטיס הזיכרון נמחק.
מתחקור הפנייה מול המוכרן בסניף ומנהלו הישיר, עולה כי במכשירה של הפונה כלל לא היה כרטיס זיכרון, כל שכן כרטיס סים. נוסף לכך, הפונה אישרה בסמוך לקבלת המכשיר החדש בסניף, כי המידע הועבר בשלמותו ולשביעות רצונה. עם זאת, הצטערנו לקרוא על אובדן המידע במכשיר של הפונה. ככלל, אנו ממליצים לכל צרכן לבצע אחת לתקופה גיבוי למידע שעל גבי המכשיר לטובת שמירת המידע והפעלת המכשיר באופן מהיר ורציף.

בברכה,
GoMobile

מוצר:
מכשיר טלפון סמסונג A5
תמונת משתמש
שם:
Yuval
תאריך:
12/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1. ב 21.03.17 רכשתי מכשיר מדגם C דגם 7 מהסיבה העיקרית שהיה לו סים דואלי למטרות צורכי שימוש השילוב של העסק והחיים הפרטיים.
2. קיבלתי אותו עם בעיות שמע והוא אופס והתקלה תוקנה באופן זמני
3. במהלך ריצה, המסך הפסיק לעבוד, הייתי בטוח שהזיעה הרטיבה וחדרה לשקע האופציות
4. בבדיקת המעבדה שללו אופציה זו, אך טענו שהמכשיר נפל
5. טענתי בתוקף שהוא לא נפל ושהנזק נוצר בעת ריצה (יש לי עדה - דנית שרצה איתי)
6. המעבדה סירבה לקחת אחריות ודרשה 750 שקלים על החלפת המסך.
7. מכיוון שהייתי בטוח שהמכשיר לא נפל, החלטתי שאני מתקן במעבדה פרטית ב 550 שקלים מהסיבות שהיו ברורות : למה שאשלם למעבדת גו מובייל כסף נוסף על טענה לא נכונה מצדם (נזק כתוצאה ממכה) למה שאשלם סכום לא פרופורציונאלי של 750 שקלים לעומת הצעה אחרת של 550 ?, וגם כמובן שהייתי צריך את המכשיר כמה שיותר מהר
8. גם לאחר החלפת המסך, עדיין הייתה בעיית ספיקר אוזניות
9. לאחר מכתב לשירות, הוזמנתי למעבדה שוב והובטח לי שיטפלו בי ויימצאו פתרון. מנהל המעבדה חיים, פשוט עשה ממני צחוק. הראה לי שתי נקודות על דופן המכשיר ואמר לי שזאת האינדיקציה לנפילה. (הכל מתועד בתמונות) כמו כן הכניס את המכשיר למעבדה וניסה לאושש את תקלת הספיקר. חיים ציין שלקוח אחר רימה אותו עם אותו מכשיר ואמר לו שהמכשיר לא נפל ושהם פתחו הם ראו שבר. אני הייתי מוכן להתחייב על תשלום במידה והיו מוצאים שבר בעת פתיחת המכשיר.

10. חזרתי לביתי בלי פתרון וקניתי לאחר מכן מכשיר זול יותר מאותו דגם C דגם 5
11. אותו דבר קרה לי גם המכשיר הזה - ( מסמכים רלוונטיים יוגשו לבית המשפט) בעת ריצה המסך נעלם - הגעתי למעבדה ואמרתי להם באסרטיביות שלא יעזו לחשוב שהמכשיר נפל ואכן הם החליפו את המסך לפי אחריות יצרן. אותו דבר קרה עם הספיקר. ושוב מעבדה ושוב איפסו לי את המכשיר .
12. בעיות הספיקר והאוזנייה לא עברו ולפני כמה ימים בעת ריצה הטאצ' של המכשיר הפסיק לעבוד
13. עודכנתי ע"י המעבדה שאמנם אין קורוזיה אבל יכול להיות שאדי הזיעה גורמים לשריפת המסך.
14. בפורמומים באינטרנט הבנתי שהמכשיר סובל מבעיות מסך
תגובת החנות:
שלום רב,

ביקורת זו מעוררת פליאה בלשון המעטה. מחובתנו להעמיד עבור קהל הגולשים את הדברים על דיוקם: תחילה, מדובר בשני מקרים שונים של ממכשירים שונים. המקרה הראשון, התרחש לפני כ8 חודשים, הפונה הפקיד את מכשירו במעבדה החברה כשמסך מכשירו לא נדלק. כבר בראשית הבדיקה, ניכר כי במכשירו של הפונה חבלות שהובילו להשבתת המסך, (מגובה בתמונות). מכאן, ניתנה לפונה הצעת מחיר לתיקון המסך. למען הסר הספק, הצעת המחיר עולה בקנה אחד עם תנאים לגביית תשלום כקבוע בתקנות הגנת הצרכן (אחריות ושירות לאחר מכירה), שס"ו-2006,ובכלל זה עם כתב האחריות של החברה. עם זאת, הפונה בחר שלא לתקן את המכשיר ולהחליף את המסך במעבדה חיצונית שלא מטעם החברה. יובהר כפי שנאמר לפונה, בהתאם להוראות הדין ולכתב האחריות של החברה, תיקון שנעשה בידי מי שלא הורשה לכך מטעם החברה מבטל את האחריות על המכשיר. במאמר מוסגר יצוין כי גם לאחר הפקדת המכשיר במעבדה חיצונית, הגיע הפונה בחוזר אל מעבדת החברה והלין על כך כי במכשיר ישנה בעיה ברכיב הלוטוס. המקרה השני, כלל לא מוכר לחברה שכן עיון בכרטיס הלקוח מראה כי המכשיר השני כלל לא נקנה אצל החברה. צר לנו על תחושותיו של הפונה, אך אל נשכח כי גם לצרכן חלות חובות צרכניות.

בברכה,
GoMobile

מוצר:
Samsung C7
תמונת משתמש
שם:
Naor
תאריך:
12/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאוכזב מאוד מגו מובייל. קניתי אצלהם טאבלט וביקשתי לבטל עיסקה לאחר 3 ימים- לא השתמשתי בכלל בטאבלט וגו מובייל סירבו לבטל עיסקה, על פי חוק הם חייבים לכבד ביטול עיסקה עד שבועיים. לא מומלץ לקנות אצלהם!
תגובת החנות:
שלום רב,

צר לנו על חוות דעת שנכתבה על ידי הפונה. למען ההגינות נעמיד את הדברים על דיוקם:
ביום 26.03.2018, רכש הפונה את הטאבלט. לאחר מס' ימים התקשר הפונה אל מוקד השירות של החברה וביקש לבטל את העסקה מסיבותיו השמורות לו. לפונה הוסבר כי במכשיר נעשה שימוש, וכפי שמסר הפונה בשיחתו הטלפונית, הפונה הדביק על גב המכשיר מעמדים מגנטיים לתלייה הטאבלט ברכב, ביצע אקטיבציה ובכלל זה, התקין אפליקציות במכשיר. מכאן, הוסבר לפונה כי היות שבמכשיר נעשה שימוש לא ניתן לבטל את העסקה ואין זה משנה אם טרם חלפו להם 14 ימים עסקים. תשובה זו עולה בקנה אחד עם הוראות החוק, סעיף 2 לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע"א-2010.
עם זאת, לא נחה דעתו של הפונה מתשובת החברה, שכן לשיטתו על החברה חלה החובה החוקית לבטל את העסקה. מכאן חוות דעת זו.

בברכה,
GoMobile

מוצר:
טאבלט סמסונג TAB S3 825
תמונת משתמש
שם:
Suki
תאריך:
12/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רון בחור סבלני והגון שרות טוב .
למה אין מקום ישיבה אחד עבור לקוחות מבוגרים .כמובן בסניף ר"ג.
תגובת החנות:
שלום שוקי,

אנו מודים לך על הפידבק ומתנצלים אישית על אי הנוחות. הנושא תוחקר והנהלים חודדו בישיבת מנהלי הסניפים האחרונה וזאת כדי למנוע את הישנות המקרה. נשמח לארח אותך שוב אצלנו ולהעניק לך חווית שירות מתקנת.

בברכה,
GoMobile

מוצר:
שיומי Mi A1
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
11/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
ירון
תאריך:
11/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מרוצה מהקנייה שלי.רכשתי מסניף רמת גן המוכר ששירת אותי שמו רון.מקצועי מאוד,
הקדיש לי מעל ומעבר.ואני ממש מרוצה.תודה ירון
מוצר:
Honor 9
תמונת משתמש
שם:
anima2468
תאריך:
11/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון חדש בחנות בר"ג. מי שעזר לי היה מוכר בשם שרון, שהיה מאד נחמד וסבלני. אני מרוצה מהשירות שלו
מוצר:
XiaoMi A1
תמונת משתמש
שם:
מרב
תאריך:
11/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו היום מכשיר note8 בחנות שבסינמה סיטי. המוכר גיל היה מאוד מקצועי! הוא הסביר לנו על המכשיר בסבלנות ועזר לנו להעביר את כל הפרטים לטלפון החדש! זו היא לא פעם ראשונה שאנו בחנות ותמיד נהנים משרותו האדיב. ממליצים בחום על החנות!
מוצר:
Note 8
תמונת משתמש
שם:
דן
תאריך:
11/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שרות מעולה מצביקה
שהמליץ לי על נייד מתאים לכל אחד מבני המשפחה.
שדאג שנקבל את כל הציוד הנלווה ללא עמידה בתור וללא המתנה (למרות שהעיסקה בוצע בערב חג)
ושמאז אחת לשבוע מתקשר לוודא שבכל עובד לשביעות רצוננו ושאין בעיות תפעול או בעיות ביצועים ביחס למה שהובטח לנו.
אנחנו מאד מרוצים מהיחס השרות והמוצרים.
צביקה - תודה!!!!
דן
מוצר:
Honor 9X
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply