דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות מוצרי ספורט (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
רוקי ספורט
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר ברוקי ספורט ?
4.78
ציון ממוצע
18
חוות דעת בשנה האחרונה
764
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
4
0
0
6 חודשים אחרונים
7
0
1
שנה אחרונה
17
0
1
כל הזמן
681
5
78
נמצאו 764 חוות דעת גולשים על רוקי ספורט
תמונת משתמש
שם:
nisim
תאריך:
07/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי משולחן פינפונג התקנה ,השוךחן הותקן ולאחר שבוע כל מסגרת המתכת התפרקה.

פניתי לשירות לקוחות של רוקי ספורט ןנאמר לי שהם לא אחראים על המוצר הפנו אותי לטלפון שקיבל את פנייתי הבטיחו לחזור .

לאחר שלא חזרו פניתי שוב לרוקי ספורט ותשובת האתר האמין והרציני היא שהם לא אחראים על המוצר....

בושה וחוסר כבוד .
תגובת החנות:
החנות של רוקי ספורט קיימת כבר 46 שנים ויש לה אלפי לקוחות מרוצים. אנחנו נותנים את הלב והנשמה כדי לרצות את לקוחותינו. בתקנון האתר כתוב בפרוש שהאחריות על המוצרים היא של היבואנים. שהלקוח קנה את המוצר הוא סימן שהוא מסכים לתקנון האתר. אנחנו עובדים רק עם יבואנים רשמיים. הלקוח קנה שולחן טניס לפני מספר חודשים והתקשר ש יש לו בעיה. הפניתי אותו לחברת ספורט סנטר היבואן הרשמי. הוא דיבר עם השרות וטוען שלא חוזרים אליו. אני נמצא בעסק לבד ללא 3 עובדים שמגויסים. ויש המון טלפונים מיילים והודעות וואצאפ. אני עושה כמיטב יכולתי כדי לדאוג שהמשלוחים יצאו בזמן. והלקוחות ויקבלו את הזמנתם. יש לי לחץ גדול במשך היום ואמרתי ללקוח שאני לא יכול לעזור לו וכל השרות צריך להיות דרך היבואן. בבדיקה עם היבואן לפי מספר הטלפון של הלקוח ניסו לחזור אליו והוא לא ענה. הלקוח התרגז עלי ודיבר בצורה גסה אלי. בימים רגילים שיש לי עובדים הייתי מנסה להתקשר למנהל החברה של ספורט סנטר ומבקש מהם לחזור אליו. אבל אלה ימי מלחמה וכולם לחוצים. אני מצטער שלא יכולתי לעזור לו בזה. נמשיך לשרת את הלקוחות שלנו בצורה הטובה ביותר.
מוצר:
שולחן פינג פונג TT5000
תמונת משתמש
שם:
etiperetz12
תאריך:
07/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוצפה! ברגע שביצעתי את ההזמנה בצהריים התקשר אחראי החנות לשאול האם יש מעלית שיכנס השולחן טניס
ולצערי המעלת יחסית קטנה (כמובן ששילמתי הובלה והתקנה) אמר שאם לא ניתן צריך מנוף אני לא הסכמתי להוסיף כסף למנוף
וביקשתי לבטל את העסקה (לא עברו אפילו 12 שעות!!!
והוא דרש 100 שקל על ביטול עיסקה טלפונית!!! על מה??? הסברתי לו שבגלל שאין אפשרות לקבל את השולחן ושיעלו לי אותו לקומה
אני מבטלת - על מה 100 שקל ? לא הייתה טרחה כלל!! אמר שהוא עבד והוציא חשבונית
אמרתי לו שאני בהלם אם באמת היה מצב של טרחה ועבודה מעבר היה לוקח לא עברו 12 שעות של הביטול !!!
ממש מאכזב ! המלצה ומבחינתי לא אחזור לחנות לא אני ולא המכרים שלי .
תגובת החנות:
לקוחה הזמינה שולחן טניס והיא גרה בקומה חמישית. יש בבניין מעלית קטנה שלא נכנס שולחן טניס 1.60 מ' הוסבר לה שזה שולחן כבד כ 80 ק"ג ואין אפשרות להעלות במעלית. וגם לא במדרגות שיש לה בבניין הסברתי לה שהיא צריכה לדאוג למנוף שיעלה את השולחן מבחוץ. שהעלות שלו 250 ש"ח והיא צריכה לתאם שיגיע כשמגיע השולחן. היא אמרה שבעלה יעלה אותו. ההזמנה כבר בוצעה נעשה חיוב יצא חשבונית ונשלחה אליה. גם הועברה הזמנה ליבואן . ברצוני לציין שאם עושים הזמנה ועדין החנות לא מחייבת ולא מוציאה חשבונית אנחנו מבטלים ללא כל עלות למרות שגם במקרה כזה אנחנו יכולים לחייב. אז מה החוצפה פה? דיברנו אתה בטלפון כ 4 פעמים חייבנו ועשינו כבר את כל מה שצריך. זה לא אשמתנו שהיא גרה בקומה 5 עם מעלית קטנה ולא אומרת. ממש מאוכזב ממנה אחרי כל השיחות וכל ההשתדלות שהיא כותבת דבר כזה. כמובן שלא נמכור לה יותר אחרי חוות דעת כזאת. אנחנו נמשך לתת את השרות הטוב ביותר ואת המחירים הכי זולים בארץ.
מוצר:
שולחן טניס 5150 OUTDOOR
תמונת משתמש
שם:
לירן
תאריך:
18/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
״מה אתה מבזבז עליו את הזמן, תגיד לו שזה מה שיש וזהו!״ זה חלק מהשירות שקיבלתי מרוקי ספורט. הסיפור המלא:
הזמנתי ״סילונית״ מהאתר עם משלוח דואר רשום עד הבית. יום למחרת, מתקשר נציג מהחנות ומסביר שדואר ישראל מתעכב לאחרונה, ושיקח כנראה מעל 5 ימי עסקים לספק את המוצר כפי שרשום באתר. הנציג נתן מספר אופציות, כגון לחכות מבלי לדעת מתי יגיע דרך דואר רשום, או לאסוף מהסניף, או מנוקדת איסוף בתוספת של 20 ש״ח. הסברתי שהזמנתי מהם לאחר והיו זולים מהמתחרים ויש עליהם ביקורות טובות, אך כרגע העסקה הפכה לפחות אטרקטיבית, ואם אפשר לשנות לנקודת איסוף ליד הבית ללא תוספת של 20 ש״ח, ואני כבר אאסוף משם במקום משלוח.
הנציג בירר מול המנהל שלו ושמעתי את המנהל אומר ברקע במילים אילו: ״מה אתה מבזבז עליו את הזמן, תגיד לו שזה מה שיש וזהו״ (בטון לא רגוע ולא נעים).
שאלתי את הנציג מדוע המנהל שלו מדבר אליו ככה כשאר הוא נותן שירות לקוחות, והעובד טען שאין מה לעשות ושצריך לבחור אופציה.
ביקשתי לדבר עם אותו מנהל, אך הנציג אמר שהוא יצא (שניות ספורות לאחר שהם דיברו...)
הבנתי עם מי יש פה עסק - ביקשתי לבטל את ההזמנה, ולשם אני לא אחזור.
זה שיש ביקורות טובות זה אחלה, אבל חשוב לדעת לקרוא בין השורות ולהבין מי באמת נותן לנו שירות.
גם לא עומדים בתנאי העסקה, וגם מזלזלזים בלקוח במקום להבין את המצב ולבוא לקראתו.
שיהיה לכם בהצלחה.
תגובת החנות:
לא שמעתי על מקרה כזה !!! כל אחד יכול לכתוב מה שהוא רוצה. הלקוח לא קנה אצלנו מעניין למה כתב את זה
מוצר:
סילונית משפחתית בחיבור נשלף עם 3 פיות
תמונת משתמש
שם:
תמי
תאריך:
23/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מתחייבים ולא עומדים בהבטחה, אין להם אפילו את התקשורת הבסיסית עם חברת המשלוחים (צ׳יטה) כדי לענות לי מתי יגיע המשלוח - ועד שלא הפעלתי את שיא האסרטיביות שלי אי אפשר היה להגיע למצב שבו אנחנו יודעים מתי אנחנו מקבלים את המוצר - שהיה רגיש בזמן לקראת אירוע. העיקר הבטיחו מראש.

נאלצתי לאסוף בעצמי את המוצר מצ׳יטה (שזה סיוט, עוד חברה להתרחק ממנה)
וכמובן לא פוציתי ואפילו התנצלות נורמלית לא קיבלתי.
מוצר:
טרמפולינה
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
04/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
שר
תאריך:
02/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
• בתאריך 12.09.21 רכשתי טרמפולינה 8 פיט
• רכשתי לפי המלצת המוכר מוצר שלטענתו מיוצר על ידם והם ערבים להיותו תקין ואמין
• המוצר הגיע באריזה סגורה הסברתי לשי המוכר שהטרמפולינה מיועדת לנכדי בכפר קיש מרחק של 120 ק"מ ולכן חשוב לי להיות בטוח שהמוצר תקין ,שי הבטיח שכך הדבר
• בהרכבת המוצר הסתבר :
1. הברגים עם ראש מרובע ואילו החור לתוכם הם נכנסים עגול ולכן אין אחיזה טובה
2. המפתח שסופק אינו מתאים לברגים ולכן אין אפשרות באמצעותו לסגור אותם בפרט כשהבורג לא מתאים למגרעת ולכן צריך להתקין עם מפתחות אחרים
3. חלקי המסגרת "בערך" מתאימים
• בשלב זה החלטתי להחזיר את המוצר למרות שמדובר ב120 ק"מ
• בחשבונית רשום אמנם שההחזר בגובה 95% מהמחיר בתוספת 15 ₪ והייתי מוכן לספוג את העלות
• ההחזרה התבצעה ב13.9 ( כשחזרתי בלילה מהצפון החנות כמובן הייתה סגורה ונאלצתי לחזור למחרת)
• נאמר לי שהבעלים יגיע רק ביום ראשון 19.09 ורק לאחר שיבדוק את המוצר יחליט אם לזכות
• כיוון שלא היה מענה טלפוני הגעתי לחנות ונאמר לי " הבעלים רק הגיע היום נודיע לך כשיבדוק" סיכמנו שיתקשרו אלי באותו יום או למחרת
• כמובן שאיש לא התקשר , התקשרתי היום ( 20.09 ) לשי וכשענה סיפר שיש אנשים ומיד יחזור , כעבור שעתים התקשרתי שוב וכשענה אמר " מה אתה רוצה הכל בסדר, נזכה" סיכמנו שישלח הודעת מייל שהזיכוי אושר
• 23.09 לא הגיעה שום הודעה ,התקשרתי לבעלים ואכן נשלחה הודעה "אתה תראה את הזיכוי בימים הקרובים כמו שהבטחנו" , מחכים!!
• אכן בסוף החודש החיוב ירד ל65
• אכן אני "פראייר" נסעתי כ300 ק"מ מיותרים ביליתי יומיים בהתעסקות עם המוצר ביקרתי 4 פעמים בבית העסק ושילמתי 65 שקלים עבור התענוג ,איש לא התנצל ולא ניסה להסביר ,אפשר עכשיו לשכנע "פראייר" אחר ולהרוויח עוד 65 שקל מהעסקה

תגובת החנות:
הלקוח ביקר בחנות 3 פעמים. בפעם הראשונה היה וביקש לקבל פרטים. הוסבר לו על מגוון הטרמפולינות שאנחנו מוכרים. למחרת הגיע ואמר שהחליט לקנות את אחת הטרמפולינות. שילם ולקח. אחרי כ 4 ימים הוא התקשר ואמר שהוא לא מצליח ולא יודע להתקין ומבקש להחזיר. נאמר לו שיבא את הטרמפולינה לחנות ולאחר בדיקה אם היא תיראה חדשה כמו שקיבל נזכה אותו ע"פ החוק הופחת לו ביטול עסקה 50 ש"ח + 15ש"ח הוצאות ביטול אשראי בשבוע שהוא הביא את המוצר לא הייתי בארץ. ושחזרתי בדקתי את המוצר וראיתי שהוא נראה כחדש כמו שקיבל ולא היה נראה שניסה להתקין אותו. מלבד שהאריזה היית קרועה במקצת הודענו לא שנזכה אותו והוא יוכל לראות את הזיכוי בימים הקרובים. המשך 4 ימים הוא התקשר בכל יום לשאול למה הוא לא רואה את הזיכוי הוסבר לו בנימוס שהזיכוי כבר נעשה. לא מבין מה הבעיה שלו מכוון שלפי המצב שהחזיר את המוצר לא היה נראה שניסה להרכיב. אנחנו קיבלנו מוצר באריזה קרועה עבדנו על המכירה הזאת 3 פעמים ומחיר הביטול שהוא שילם הוא ע"פ החוק ו ה 50 ש"ח ששלם לא מכסה את הנזק שנגרם לנו. מהטרמפולינות האלה נמכרו בארץ מעל 500 יח' והלקוחות מרוצים מאוד.הכל ע"פ החוק
מוצר:
טרמפולינה 8 פיט
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
02/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
25/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצרי כושר רבים בחנות זאת, תוך הבטחה כי אין לי מה לחשוש לטיב המוצרים והם המובילים בשירות ואחריות. לפני חמישה חודשים קניתי ספת זוקפי גב, הובטח לי כי יש למוצר אחריות של לפחות שנה. כאשר פתחתי את המוצר המוצר היה מעט לא יציב פניתי לחנות הובטח לי כי המוצר תקין ואם ישנה בעיה אחזור אליהם והם יחליפו אותו מידית. באמצע אימון שיגרתי המוצר קרס וצנחתי על הרצפה תוך קבלת חבלה בראשי, בנס לא הייתה פגיעה משמעותית יותר. פניתי לחנות למרות שאני גר באזור ירושלים הם ביקשו שאסע לראשון לציון והם יחליפו אותו מידית. נסעתי לשם יום למחרת לאחר שחיכיתי בחנות יותר מרבע שעה , יצא בעל החנות והחל לצרוח שאני שברתי את המוצר בכוונה ודבר כזה לא אמור לקרות. לאחר שהסברתי לו שאני ספורטאי כבר שנים והשימוש מוכר לי היטב החל בעל החנות לומר לי שאיני דובר אמת ואני מרמה אותו. ההתנערות מהאחריות לאחר קניות כה מרובות לצד העובדה שאמרו לי שאבזבז כמה שעות מהעבודה ואסע לחנות והמוצר החליפי מחכה לי מה שבפועל כמובן לא קרה, מלמדים לדעתי דבר או שניים על החנות והתנהלותה.
תגובת החנות:
לקוח התקשר לחנות וטען שמכשיר זוקפי גב שקנה אצלנו קרס. נאמר לו שיביא או שישלח את המכשיר לבדיקה. לא הובטח לו שהמכשיר יוחלף מכוון שלא ראינו את המכשיר . הוא הגיע עם מכשיר שנראה שהוא היה במבנה שעבר הפגזה. המכשיר היה עם נזק שלא יכול להיגרם מפעילות ספורטיבית. הכיפוף שהיה בבסיס של המכשיר נראה שנעשה בזדון במקום שבפעילות רגילה אין עליו לחץ. כדי לקבל מכשיר חדש. המכיר נראה שהיה בשימוש של למעלה מ 3 שנים. אני מקצוען בתחום של מכשירי כושר ובנוסף המקצוע הבסיסי של היה מסגר. כדי לעשות נזק כזה למכשיר צריך להפעיל כוח של למעלה מ 200 ק"ג. אנחנו יודעים לתת שרות מעולה ויודעים גם לזרוק מכשירים שהתקלקלו כתוצאה מפגם ביצור ולא ניתנים לתיקון ולתת ללקוח מכשיר חדש. במקרה הזה היה ניסיון לניצול לרעה של האחריות. למרות כל זה הוצע ללקוח מכשיר חדש בהנחה והוא לא הסכים. הלקוח הודיע או שאנחנו נותנים לו מכשיר מכשיר חדש או שהוא יכתוב חוות דעת שלילית. אין לנו בעיה לקבל חוות דעת כזאת מלקוח שניסה לרמות אותנו. אנחנו נמשיך לתת את השרות המצוין שלנו לכל הלקוחות.
מוצר:
ספת זוקפי גב מקצועית rs b116
תמונת משתמש
שם:
Eli
תאריך:
10/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא נחמדים בכלל,מתנהגים ללקוחות לא בצורה יפה,חבל.
לא אקנה אצלכם בחיים אחרי חווית הקניה.
תודה ולא להתראות,קנייה של 3000 שקל ביצעתי.
תגובת החנות:
לקוח הזמין שילם וקיבל מוצרים מצוינים במחירים הכי זולים בארץ. הוא הגיע לחנות ודרש שנמכור לו כפפות שעולות 69 ש"ח ב 39 ש"ח מכוון שזה לא שוק אצלנו ולא ניתן לקבל מוצרים במחירים אחרים ממה שכתוב באתר. הוסבר לו בצורה מנומסת שאין אפשרות. אם זה נקרה שאנחנו לא נחמדים ללקוחות אז אין לנו מה לעשות בנידון. בחנות הוא היה בסדר וקיבל בהבנה שאין אפשרות. הופענו לראות את חוות הדעת הזאת.
מוצר:
Yfpt83,yorj2110,זוג משקולות.
תמונת משתמש
שם:
maayane
תאריך:
11/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אליפטיקל מסוג wave 909.
השליח לא נתן התראה מינימלית מראש כדי שאהיה בבית, מה שעיקב את המסירה.
אין אופציה אמיתית להתקנה עצמית בחינם:
המכשיר הגיע בלי הוראות התקנה והייתי צריכה להתקשר כדי שישלחו לי אותן. שלחו לי הוראות של מכשיר אחר ולמרות שחזרתי ובקשתי את ההוראות של המכשיר שלי, התעקשו איתי ש״זה מה שיש וזה הכל עובד על אותו רעיון״.
רק לאחר שהתקנתי את המכשיר בקושי (ואני טובה בזה) עם ההוראות הלא מתאימות והתגלתה תקלה, הפנו אותי סוף סוף לתמיכה טכנית ששלחה לי את ההוראות הנכונות (בקובץ מעוד לא ידידותי במייל).
לבסוף הזמנתי טכנאי שחיזק את הברגים עם הציוד שלו (המברגים שבאים עם המכשיר לא באמת עושים את העבודה ואין שום המלצה בהוראות בנושא) וקנס אותי ב150 ש״ח על ״התקנה לקויה״.
לסיכום - חווית קניה מאוד לא נעימה.

תגובת החנות:
הלקוחה הזאת הזמינה אצלנו אליפטיקל. העברנו את ההזמנה שחה לאנרג'ים והם שלחו לה את המוצר. לאחר כמה ימים היא התלוננה שאין חוברת הסבר להתקנה. יצרנו קשר עם אנרג'ים וביקשנו שישלחו לה לאחר שהיא קיבלה התקשרה שוב שהחוברת לא נכונה. התקשרנו שוב לאנרג'ים והם שלחו לה חוברת אחר שמתאימה למכשיר. לאחר שהיא קיבלה והתקינה היה לה בעיה עם המכשיר שנובע כתוצאה מהתקנה לקויה. היא התקשרה לאנרגקים וביקשה שישלחו לה טכנאי שיבדוק. הטכנאי גילה שהיא התקינה לא נכון ! הוא התקין לה את המכשיר כמו שצריך וגבה ממנה 150 ש"ח .כל זה לא קשור אלינו וזה ורק בהשמתה שהיא רצתה לחסוך ולהתקין לבד.ואין לה ידע מינימלי בעניין אנחנו לא ידענו אפילו שהיו אצלה טכנאי וגבו ממנה. לסיכום חווית מכירה גרועה ללקוחה שרק יודעת לבוא בטענות.
מוצר:
אליפטיקל wave 909
תמונת משתמש
שם:
גבי
תאריך:
30/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה שלילית לא מומלץ .... השירות לקוחות לוקה בחסר מרימים את הקול על הלקוח . עד שקיבלתי את הפריט לקח זמן ישבתי בבית יום שלם לאחר שתיאמו איתי הגעה ..ולא הגיעו כמובן ..בכל אופן אני ממש מאוכז מהשירות שניתן לי ... טלפונית וגם בהבעת הפריט הזמנתי שירות לא טוב ...כמובן זו פעם האחרונה שאזמין מחנות זו ...לא מומלץ
תגובת החנות:
לקוח שהזמין מעמד למשקולות בחצי מחיר מכל מקום אחר הזמין את המעמד לנקודת איסוף בעלות של 20 ש"ח בגלל באג באתר שתוקן.המוצר כבד ויכול להישלח רק עם שליח עד הבית בגלל שנשארנו רק 2 עובדים אז התקשרה עליו עובדת הניקיון שנרתמה למאמץ לספק לכולם את ההזמנות בזמן ואמרה ללקוח שזה לא יכול להישלח לנקודת איסוף מכוון שזה יותר מ 8 ק"ג וצריך לשלוח עם שליח עד הבית שזה בעלות גבוה יותר. הוא התחיל לצעוק עליה בטלפון ולדבר לא יפה . ובחוסר מקצועיות היא ענתה לו באותו טון. ששמעתי את השיחה הזאת שהיא בטונים גבוהים לקחתי טלפון והתנצלתי בפני הלקוח ואמרתי לו שנשלח לו עם שליח של הדואר עד הבית ללא חיוב נוסף. וכך עשינו. אם שליח של הדואר קבע אתו ולא הגיע זה לא בשליטתי ואני לא יודע על כך.אז למרות שהייתה לנו פשלה קטנה שהמנקה שלנו דיברה אתו ואני מיד תיקנתי התנצלתי . לא עזר כלום והא מרגיש לא טוב עם הקניה. זה בסדר והדדי כי לאחר זה גם אני מרגיש לא טוב עם המכירה . וחסמנו אותו שלא יקנה שוב אצלנו.

מוצר:
מעמד למשקולות צלחת אולימפית
תמונת משתמש
שם:
שחר
תאריך:
03/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות לא טובה.
עיכוב במשלוח מעבר לזמן הסביר שהתחייבו. הייתי צריך לרדוף אחריהם שיביאו לי את המוצר ורק אחרי שאמרתי שאבטל את העסקה שלחו את המוצר (יותר מחודש)

ההליכון הגיע עם פגם שלא איפשר הפעלה, הופנתי על ידי החנות ליבואן, שעל גבול הבלתי אפשרי לתפוס את נציגיו, והיבואן הצליח לתאם לי תיקון רק שבועיים לאחר מכן. כך שהלכה למעשה עברו כמעט חודשיים עד שהמוצר היה שמיש.
תגובת החנות:
הלקוח צודק הוא הזמין הליכון של יורק ובגלל הקורונה הייתה לנו בעיה של מתקינים אחד חולה בקורונה ואחד היה בבידוד .הלקוח גר במקום מרוחק בצפון ובאמת הייתה לנו בעיה לספק לו. בסופו של דבר הוא קיבל את ההליכון לאחר 25 ימים . שזה עדיין עומד ב ההבטחה שלנו ל 21 ימי עסקים. אבל זה חריג מאוד אצלנו. כשבועיים לאחר שקיבל התקשר אלינו ואמר שיש איזה שהיא בעיה בהליכון. שלחנו את החשבונית שלו לאביר ספורט היבואן והודענו להם על הבעיה ביקשנו שיצרו אתו קשר. במקביל אמרנו לו גם להתקשר. ברצוני לציין שזה מאוד לא אופייני לרמת השרות שאנחנו נותנים. מצטערים על העיכוב שהיה בהספקה. נשתדל יותר בעתיד.
מוצר:
הליכון York silver pro
תמונת משתמש
שם:
e_f_shar
תאריך:
13/08/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוקי ספורט, היתה המקום היחידי, שנשאר להם מגלשה מתנפחת, וזאת מפני שהם מוכרים, ב899 ש״ח, בזמן שניתן חמצוא אוצה ב550, בכמה וכמה מקומות.
המגלשה לא היתה תקינה, ובאיזור התפר, נפתחה, ביקשנו להחליף, הם זרקו אותנו ליבואן.
היבואן טען שזה עניין מול המוכר, ואז בשיחת ועידה, מנהל החנות. אמר עלינו:
1. מישהו מעל 80 ק״ג קפץ עליה ופוצץ אותה (הוא בדה את זה).
2. יש אנשים שמתמשים, מסיימים, ומבקשים כסף חזרה.

כנראה שמנהל החנות עצמו, אדם כזה, סה״כ השימוש היה בדיוק לפי ההוראות, הבעיה היתה במוצר, והוא סקב להחליף או להחזיר את הכסף.
תגובת החנות:
הלקוח הזמינה וקיבלה את המגלשה אצלנו במחיר הכי זול בארץ .אחרת הייתה קונה במקום אחר ! למוצר הזה שהוא מוצר מתנפח יש אחריות לתקינות של המוצר בקבלתו. הלקוחה הציבה את המגלשה בבריכה שמשרתת 2 צימרים שיש לה ולחודש שלם הכל היה טוב . המוצר הזה מוגבל למשתמש במשקל של עד 80 ק"ג. ברור לכולם שהיא לא יכולה להיות שומר ולבדוק שלא עולים על זה משתמשים מעל המשקל שמותר. התלונה שלה הופנתה למנכ"ל של אינטקס ישראל והוא קבע שפיצוץ כזה יכול להתרחש משימוש של משקלים מעל 80 ק"ג והוא לא מוכן להחליף לא זרקנו את הלקוחה ליבואן כפי שהיא כתבה אלה ניסינו הכל בשבילה חצי יום בטלפון וזאת התשובה שקיבלנו. מי שאחראי למוצרים של אינטקס זה אינטקס ישראל ולא רוקי ספורט. נמשיך לתת את המחירים הטובים ביותר והשרות הטוב ביותר לכל הלקוחות שלנו.
מוצר:
58849
תמונת משתמש
שם:
מאיר
תאריך:
21/07/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סילונית ליחיד בעלות של 180 ש"ח 39 ש"ח עבור שליח מדלת לדלת.
אני לא מבין מדוע גבו ממני 30 ש"ח עבור שליח מדלת לדלת כשלמעשה המשלוח התבצע לסניף הדואר.
אחרי כמה ימים קיבלתי לסניף הדואר חבילה, הקופסה הייתה קרועה לגמרי ומודבקת באופן פרטיזני עם סלוטייפ.
להפתעתי קיבלתי את הסילונית ללא מחבר לברז.
צלצלתי אליהם ושאלתי למה, אמרו לי שבטעות שלחו לי מוצר אחר, לא זה שהזמנתי.
אמרתי להם שאני אדם נכה וביקשתי שיחליפו לי - אמרו בסדר.
אחרי יומיים הגיע שליח אלי ולקח את החבילה. שאלתי אותו אם הוא לא הביא לי את מה שהבטיחו (מה שהזמנתי) - הוא אמר לי שלא.
שוב צלצלתי רוקי ספורט ואמרו לי ששלחו לי את המוצר.
שוב הביאו את המוצר לדואר ולא אלי, למרות שציינתי שאני אדם נכה וקשה לי ללכת לדואר.
ביקשתי מהם לבטל את העיסקה כי התעצבנתי מאד איתם וזה הזיק לבריאותי.
אמרו לי שאיש דואר (שוב) יביא לי את החבילה ושאני אסרב לקבל אותה ואז המוצר יחזור אליהם והם יזכו אותי.
אחרי כשבועיים, במקרה אחד השכנים שלי היה בסניף הדואר וראה את החבילה והביא לי אותה.
הם הטעו אותי לאורך כל הדרך.
עכשיו אני תקוע עם מוצר שאני לא חפץ בו.
תגובת החנות:
החנות רוקי ספורט משתדלת לספק את כל ההזמנות במחיר הזול ביותר ובמהירות . הלקוח צודק בכך שקיבל מוצר שגוי עובדת שלנו עשתה טעות ושלחה לא מוצר אחר לאחר שנודע על הטעות מיד הוצאנו ללקוח את המוצר הנכון וביקשנו לאסוף את המוצר השגוי. הלקוח הזמין משלוח עד הבית. מה שהוא לא ראה בתקנון שלקיבוצים המשלוח מגיע עד למזכירות הקיבוץ ולא על הבית.שהוא קיבל הודעה לקבל את המוצר שהזמין ממזכירות הקיבוץ שנמצאת כ 100 מטר מביתו הוא מאוד התרגז וביקש לבטל את ההזמנה. בגלל שהוא נכה וחולה הסכמנו ואמרו לו שלא יקבל את ההזמנה ואפילו אם יגיע לביתו שיסרב.ואז שהמוצר יחזור אלינו נזכה אותו במלאו הסכום ששילם. משום מה שכן שלו הביא לו את ההזמנה. אני לא מבין למה קיבלתי ממנו מיל שאנחנו רמאים וגנבים ועוד הוא הגדיל בכתיבתו וכתב לנו שיהיה לנו את הכסף שלו לתרופות לא יכולנו להתייחס לכתיבה כזאת ולא ענינו לו. אין לי מה להוסיף בעניין .
מוצר:
סילונית ליחיד
תמונת משתמש
שם:
נסי
תאריך:
04/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק מהחנות!!! 🔥🔥
שירות גרוע! הפריט הגיע אחרי חודש וחצי ( לטובת החנות רוצה להגיד שבסוף שלחו בדואר מהיר). היה חסר טלאי תיקון לבריכה והיה חור בטבעת מתנפחת. פניתי לחנות, הבחור בשם אהוד אמר שהם לא מוסד פיצויים,והוא מציע לגזור את הבריכה,לצלם אותה גזורה ורק אז יזכה אותי בכסף. בנוסף אמר שלעולם לא חסר טלאי ושאני זרקתי אותו!!! באמת??!!! אתה רציני? בקיצור, הוזהרתם
תגובת החנות:
הלקוחה הזמינה ברכה מתנפחת לילדים במשלוח חינם עד 21 ימי עסקים. קיבלה את הברכה לאחר 19 ימי עסקים שבפועל זה היה עם שבתות וחגים 26 ימים. היא פנתה אל החנות ואמרה שיורד לה אוויר מאחד הטבעות המתנפחות ושהיה חסר טלאי תיקון וכתבה בזאת הלשון שהיא מחכה לפיצוי כספי. כתבתי לה שאין את הברכה כבר במלאי ואם היא לא מרוצה שתגזור את הברכה ותשלח לנו תמונה של הברכה גזורה ונזכה אותה במלא הסכום ועוד הסברתי לה שטלאי התיקון נמצא באריזה וזה לא מוצר שאנחנו שולחים בנפרד. היא כתבה לי שוב ושוב שהיא רוצה פיצויים. הסברתי לה שאנחנו לא מוסד ששולח פיצויים ללקוחות ולא מפצים לקוח ללא סיבה מוצדקת.(לדעתי היא כנראה רגילה לקבל פיצויים מעסקים ומאוד התאכזבה) .לכן רשמה את חוות הדעת המרושעת הזאת אין שרות טוב יותר למי שיש בעיה שמזכים אותו מלא אם הוא משמיד את המוצר !!! אבל כנראה שהמוצר היה תקין וכל האכזבה שלה מהחנות זה אי מתן פיצויי כספי. ברצוני לציין שכל הברכה עלות לה 139 ש"ח כולל משלוח.
מוצר:
Bestway 53026
תמונת משתמש
שם:
kohans
תאריך:
31/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אל תקנו כאן! לצערי השירות שלהם היה מתחת לכל ביקורת. רכשתי שולחן כדורגל לנכדים ובהצעת החנות שילמתי עוד סכום עבור הובלה מיוחדת עם הבטחה שהמוצר יגיע תוך כ-8 ימים. היום לאחר שלושה שבועות המוצר הגיע לסנוף הדואר המקומי שלי, בניגוד לכתובת שסיפקתי להם (של הנכדים) ואין לי איך להרים ולסחוב את המוצר עד האוטו ולהסיע אותו לבית של ביתי. בכל התקופה שלחתי אינסוף הודעות עם בקשה לעזרה בנושא והשירות שלהם ממש לוקה בחסר ולא רציני. אנחנו בהחלט לא נקנה מהם בעתיד.
תגובת החנות:
לא ידוע לנו מי הלקוח הזה ואם באמת קנה אצלנו. אנחנו שולחים חבילות עם דואר שליחים ומשמים על כל משלוח יותר בגלל השרות שלהם והחבילות מגיעות בין יום ל 3 ימי עסקים. שהמזמין גר בקיבוץ או בישוב קהילתי אז הדואר מספק את ההזמנה למזכירות הקיבוץ או למרכז חלוקה של הישוב. אין לי תגובה ספציפית לעניין הזה מכוון שאני לא יודע מי זה הלקוח. ברצוני לציין שאני כל יום יושב וקורא את כל המילים ומטפל בכל בעיה. לא קיבלתי אפילו מייל אחד בנושא. כך שאני מאמין שכל חוות הדעת הזאת מוגזמת.
מוצר:
שולחן כדורגל
תמונת משתמש
שם:
ירון
תאריך:
27/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות לא טוב! מפרסמים מוצר עם הנחה משמעותית, אומנם אומרים שההזמנה תסופק רק לאחר אישור המלאים, אבל אז הם מתקשרים 4 ימים אחרי המכירה ומציעים להחליף במוצר פחות טוב במחיר יקר יותר ואומרים שיש עוד אנשים בתור לאותו מוצר ואתה חייב להחליט עכשיו...
שיטת מכירה מאוד לא יפה ולא מכבדת.
תגובת החנות:
החנות רוקי ספורט לא מפרסמת משאבות של אינטקס כבר חודש. לא ניתן היה להזמין ולא ידוע לנו על לקוח שהזמין כי אין לנו משאבות של 1000 גלון ולא של 500 גלון.אז אני לא יודע על מה מדובר ולא יכול להגיב על חוות דעת זאת.
מוצר:
משאבה פילטר 1000 גלון INTEX דגם 28638
תמונת משתמש
שם:
Ariel
תאריך:
24/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תברחו כמו מאש!!!
ביום 05\03הזמנתי מוצר חדש (פולי שמתחבר לקיר).
המוצר הגיע אלי לאחר 15 ימים במקום לאחר 7 ימים כפי שהובטח במועד ההזמנה.
הקרטון שהכיל את המוצר היה קרוע כולו ובחוסר של שני חלקים. לאחר ניסיונות רבים אשר כשלו להשגת מחלקת שירות הלקוחות(מחלקת שירות לקוחות לא פעילה בימים אלה מסיבה שאינה ידועה).
בעקבות כך, נאלצתי להתקשר ישירות למחלקת הזמנות בתקווה שיענו לי שם, להפתעתי,בניסיון הראשון ענה לי אחד מבעלי העסק ציינתי בפניו את הבעיה והצעתי להגיע מירושלים לחנות בראשון ולקחת את החלק עצמאית בתגובה נאמר לי שבשטויות כאלה לא מתעסקים בימי שישי, ושאם ברצוני לקבל את החלקים החסרים עלי לשלוח לו מייל מפורט, שלחתי את המייל עוד במהלך השיחה עימו. אולם, הוא ציין כי את המייל הוא יקרא רק בערב ובעקבות כך התייחסות לבעיה תינתן רק ביום שלמחרת.
יום לאחר מכן, התקשר אלי עובד נוסף מהחנות אשר אמר לי שאוכל להגיע לאסוף את החלקים החסרים ביום שישי וכי הם דואגים שהחלקים ימתינו לי.
כאשר הגעתי לחנות החלקים לא חיכו לי ולא רק שלא חיכו לי בעל המקום הביא לי מפתח ברגים ונתן לי לפרק את החלקים החסרים ממוצר תצוגה.
גם החלקים שהייתי צריך לפרק בכוחות עצמי לא היו שלמים ועד היום אני נמצא עם מוצר "חדש" שחלקו באמת חדש וחלקו השני מפורק ולא בשלמותו ממוצר של תצוגה.
אני שילמתי ממיטב כספי לקבל מוצר חדש ולא יד 2, אני לא מבין למה חנות כזאת מפורסמת בזאפ כשתודעת השירות לוקה בחסר ואפילו מזלזלת.
תגובת החנות:
לקוח הזמין מוצר ב 03/05/20 בשעה 13.30 בשעה 15.20 המוצר נאסף ע"י הבלדר של ציטה וסופק לו בגלל השרות הגרוע של ציטה רק ב 19/05/20(אחד הסיבות שאנחנו כבר לא עובדים עם ציטה)וטען שקיבל את האריזה פתוחה וחסרים בה חלקים. גם בגלל השרות הגרוע של ציטה. ביקשתי ממנו שישלח לי צילום של החלקים החסרים כדי שנשלח לא חלקים. הוא ביקש להגיע לחנות ביום שישי אמרנו לו שזה לא יום טוב להגיע בגלל ריבוי קונים בחנות. הוא בכל זאת החליט להגיע .היה לנו מכשיר כזה שהרכבנו יום קודם ורציתי לפרק משם את החלקים ובגלל הלחץ לא יכולתי להשלים את הפרוק. השארתי בידיו מבגרת אימפקט חשמלית ומפתח פתוח ותוך כ 2 דקות הוא פירק את הברגים ולקח את החלקים החסרים ונעלם.אז אני שואל את עצמי מה לא עשינו טוב. שטיפלנו בו בזמן שהיו כ 30 איש בחנות ?.הלקוח צודק שקיבל את המוצר באיחור רב (לא באשמתנו ולא ידענו על כך)נמשיך לתת את השרות הטוב.
מוצר:
פולי עליון פולי תחתון שמתחבר לקיר
תמונת משתמש
שם:
Sharon
תאריך:
17/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקבל מוצר פגום. לא ניתן לקבל החזר מלא על המוצר.
נקנה בזמן קורונה ולאחר בירור מחירים התברר כי המכיר גבוה ב 15 אחוז ממחיר השוק. נותנים יחס טוב בטלפון אבל אפס רצון לפתור בעיות איכות ומחיר מופקע.

תגובת החנות:
לקוח הזמין אליפטיקל ספורטופ 7000+ במחיר הכי זול בארץ לאחר שבדק והחליט שהמחיר מתאים לו וקיבל את הזמנתו תוך 3 ימים מותקן בביתו בזמן הקורונה. לאחר כמה ימים שהשתמש במכשיר הוא התקשר וביקש להחליף את המכשיר לדגם אחר. הוסבר לו שמכשיר שהותקן עבורו והיה בשימוש לא ניתן להחליף כי אין לנו מה לעשות עם מכשיר שהורכב והיה בשימוש. אז הוא החליט שהמכשיר מרעיש. נשלחו אילו טכנאי ולאחר מכן מנהל השרות של אביר ספורט (היבואן)וקבעו שאין כל רעש מהמכשיר והלקוח סתם ממציא כדי שנחליף לו. הוא פנה אלי שוב
הסברתי לו שליפנים משורת הדין אני מוכן לקבל את המכשיר ולזכות אותו בהפחתה של כ 20 אחוז כדי שאמכור את המכשיר לאחר מכן כמכשיר מתצוגה. הוא לא הסכים וביקש החזר מלא כולל החזר על ההתקנה. אנחנו לא יכולים להפסיד בגלל שמתחשק לו מכשיר אחר. נמשיך לתת את השרות הטוב ביותר במחירים הזולים ביותר ואין לנו מה ללמוד ולתקן בעקבות מקרה זה
מוצר:
אלפטיקל
תמונת משתמש
שם:
תומר
תאריך:
20/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני חייב להגיד שבחיי לא קיבלתי שירות מאכזב ומתסכל שכזה.
הזמנתי מתקן מתח מקבילים שהגיע אליי לאחר 8 ימי עסקים, המתקן היה תקול.
היה קשה מאוד ליצור קשר עם בעל החנות בנוגע להחלפה, ושהצלחתי סוף סוף ליצור קשר, התבקשתי לארוז את המוצר ושליח יחליף איתי ראש בראש את המתקן.
חיכיתי מספר ימים לאחר מספר נסיונות רב להבין מה מצב החבילה שלי ללא מענה, והכשגיע השליח סוף סוף, התברר לי כי הטעו אותי ואני צריך למסור את החבילה, ולקוות שמתישהו תגיע חדשה.. מתסכל!!
אני לא נוהג לכתוב חוות דעת, אבל זאת באמת נובעת מתסכול ואכזבה של שירות לקוחות לקוי, שלא מתאים כלל לחנות גדולה זו.
תגובת החנות:
תגובת החנות רוקי ספורט היא חברת שיווק מהוותיקות בישראל. למעלה מ 36 שנות ותק. אנחנו ספקים של משרד הביטחון ,משרד החוץ, משרד ראש הממשלה, קופת חולים מכבי ,כללית, רשויות מקומיות בכל הארץ ועוד. לקוח כתב לנו מאייל שהמוצר תקול. ביקשתי ממנו שלשוח תמונות שמראו מה לא בסדר במוצר והוא התעלם ולא שלח (כנראה שלא הייתה בעיה במוצר) התקשרתי אליו והסברתי לו שאין לנו את המוצר יותר במלאי. ואני מוכן למשוך ממנו עם שליח את המוצר. ואם יתברר שהמוצר באמת תקול אז נזכה אותו במלוא הסכום שהוא שילם. ואם יתברר שהמוצר בסדר .נחייב אותו בעליות המשלוח הוא הסכים .שלחנו את חברת השליחויות שלנו לאסוף את המוצר והוא סרב למסור אותו כנראה שלא הייתה בעיה במוצר. כשל במשלוח עלה לנו 40 ש"ח והמוצר נשאר אצלו עד היום המסקנה שלנו שהמוצר היה תקין ומשמש אותו עד היום וסתם בא לו להיות אדם רע ולרשום חוות דעת שלילית על החנות אחרי שבזבזנו עליו זמן וכסף. ללקוחות כאלה לא מגיע לקנות אצלנו !!! נמשליך למרות זאת לתת את הנשמה כדי לרצות את הלקוחות שלנו

מוצר:
מתח מקבילים הפוכים נשלף מהקיר yfpt-83 עד 150 ק"ג
תמונת משתמש
שם:
davidfe2481
תאריך:
04/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הביאו דף הוראות מאוד לא ברור כי לא רציתי לשלם עוד 150 דמי הרכבה (על מוצר שעולה 300)
מעבר לזה שזה המון חלקים והדך עצמו לא מכיל מילה אחת או ציור ספציפי (מה שמפר את חוק הגנת הצרכן ותוגש תלונה כשכל עניין הקורונה יגמר) יש בתחתית הדף את הספרה 2 מה שמראה שיש עוד חלקים להוראות שמשום מה מונעים ממני - מעבר לזה שהכותרת של הדף היא "EXPLODED-VIEW ASSEMBLY DRAWING"- מה שאומר בכלל שזה (רק) ציור של כל הרכיבים בקופסא
התגובה שלהם הייתה שככה אנשים מצליחים להרכיב (מגוחך- צריך לנחש אם אין לך ידע מקצועי וגם אז- בספק) ושאני יכול לקבל החזר ולתת להם את הספה (אחלה תגובה שמאז שקניתי הספה עולה עכשיו 450 - והם יודעים שאין למצוא כרגע עוד ספות בשוק) ישמעו עוד מהמועצה לצרכנות (ומעורך הדין שלי אם אפצע במהלך השימוש אין אפילו אזהרות על הדף המסכן של "ההוראות")
תגובת החנות:
לקוח הזמין וקיבל ספה . בעלות של 299 ש"ח זאת ספה שהגיע אלינו במשלוח מחול לפני 3 שבועות כ 120 י'ח . כל הכמות נמכרה תוך שבוע .אנשים שקנו הזמינו עוד לחברים שלהם מכוון שהיו מאוד מרוצים. ספה כזאת התקנתי בחנו לתצוגה ב 15 דקות בלי בעיה וגם היא נמכרה. הלקוח כתב לנו כ 20 מיילים על כך שהוא לא יודע להרכיב. הצענו לו שיחזיר את הספה ונזכה אותו. יותר טוב מזה לא יכולנו לעשות..לא מובן על מה הוא מתלונן
מוצר:
ספת כושר משקולות מתכווננת ומתקפלת MH-L119
תמונת משתמש
שם:
benistiavi
תאריך:
26/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי תקן מקבילים ובטן הגיע מוצר פגום, שלחתי הודעות עם תמונה של הפגם , מייל וניסיתי להתקשר לחנות, לא קיבלתי מענה.

עדכון 5/4:
הזמנתי מרוקי ספורט מתקן מקבילים ובטן, ההזמנה טופלה במהירות ומספר ימים לאחר מכן, החבילה הגיעה לביתי.
בעת ההרכבה של המתקן פספסתי שלב, דבר אשר יצר תסכול ואכזבה , יצרתי קשר עם החנות ומספר שעות לאחר מכן יצר עימי קשר אהוד הבעלים, התנצל על העומס שבגללו לא ענה באופן מיידי והסביר לי כיצד לתקן את ההרכבה, כמו כן לקח אחריות מלאה על המתקן ואמר שבמידה ואצטרך יחליפו במשלוח מיידי.
הבעלים הפגינו שירות נפלא ורצון אמיתי לעזור.
אני כותב זאת על מנת לתקן טעות של מתן חוות דעת נמהרת ופזיזה ומציין כי לחנות מגיע דירוג חמש כוכבים.
מוצר:
rs-D101
תמונת משתמש
שם:
Gabriel
תאריך:
21/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בריכה INTEX 57190, הזמנתי ב26.3.19; לאחר מס' ימים התקשרו להודיע שיש במלאי רק בריכה אחת, פגומה, ולכן יתכן עיכוב.
בסופו של דבר קיבלתי את הבריכה למעלה מחודש לאחר מכן. בפועל שלחו בריכה פגומה (אולי אותה אחת), עם חורים קרעים ופאצ'ים.
תגובת החנות:
רוקי ספורט היא חברת שיווק מהוותיקות בישראל. למעלה מ 41 שנות ותק. אנחנו ספקים של משרד הביטחון ,משרד החוץ, משרד ראש הממשלה... הבחור הזה ביצע הזמנה באתר שלנו ב 26/03/19 כבר למחרת התקשרו אליו ואמרו לו שהמשלוח של אינטקס מתעכב וצריך להגיע ב אמצע אפריל .הוא אמר שהוא מוכן לחכות. ב 17/04/19 הגיע המשלוח מיד יצרו קשר אתו ושאלו אותו אם ההזמנה שלו עדיין רלוונטית הוא אמר שכן.שאלו אותו אם הוא מעוניין במשלוח מהיר והוא ענה לא בוער לי. למרות זאת מכוון שהיה אחור בקבלת הסחורה החלטנו לשלוח לו את ההזמנה ב בוקסאיט ולמחרת ב 19/04/19 הוא קיבל את הזמנת ועד לפה הכל בסדר. אם היו בעיות עם הבריכה הוא היה צריך לצור קשר אתנו ואנחנו יודעים לתת שרות מצוין ולא שמענו ממנו כלום לאחר 3 חודשים הוא כותב חוות דעת שקרית .ואני לא יודע למה. שלחתי לו מאייל וביקשתי ממנו להסיר את חוות הדעת הוא לא רצה. הוגשה תביעה ע"ס
50,000 ש"ח בבית משפט השלום בתל אביב. והוא ישלם על כך. נמשיך למכור במחירים הכי זולים ולתת את השרות הטוב ביותר
מוצר:
INTEX 57190
תמונת משתמש
שם:
Shlomo
תאריך:
16/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מה הטעם לפרסם מוצר שלא קיים במלאי (ולא ידוע מתי יהיה) עם הזמנה לקבל הצעה למוצר חליפי שיקר ב- 35% ???
תגובת החנות:
רוקי ספורט היא חברת שיווק מהוותיקות בישראל. למעלה מ 41 שנות ותק. אנחנו ספקים של משרד הביטחון ,משרד החוץ, משרד ראש הממשלה...
חשבתי הרבה איזה תגובה לרשום .על חוות דעת שהיא לא על חווית הקניה .אז כך היה לנו מוצר שכבר לא קיים כמה שנים שנשכח באתר והוא הופיע ללא אפשרות להזמין כי לא היה כפתור קנה עכשיו וגם היה כתוב שהוא אזל מהמלאי מכוון שהמוצר לא במלאי.הוא לא היה אמור להופיע בהשוואות מחירים. אבל מסיבות לא ברורות המוצר הופיע בזאפ.אף אחד לא התקשר כדי לברר אם היה מתקשר היה לנו מוצר עם תכונות זהות ב 46 ש"ח פחות וזה שכתב שהצענו לו מוצר יקר ב 35 אחוז זה שקר וכזב.וכנראה שזה אחד המתחרים שלנו שיודע שהמוצרלא קיים במלאי החליט לפרסם חוות דעת שהיא לא קשורה ל חווית קניה. אז לסיכום נמשיך לתת את השרות הטוב בישראל ואת המחירים הנמוכים בארץ ולא נתייחס לחוות דעת זאת כי היא לא לעניין ואין מה ללמוד ממנה.
מוצר:
Tanita UM-040
תמונת משתמש
שם:
guyo
תאריך:
10/08/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע על ידי הבעלים -רכשתי מנקה בריכות קטפיש, ובנוסף המליצו לי על מוט טלסקופי שהמוצר לא מגיע איתו.
כשהגעתי הביתה המוט לא התחבר כראוי ושרט את המוצר שקניתי (המוט והשואב לא מאותה חברה אבל זו החבילה שנמכרת על ידי רוקי ספורט)
לא היו מוכנים לשמוע, לפצות, להחליף (התקשרתי אליהם פחות משעה לאחר שקניתי את המוצר)
הבעלים טרק לי את הטלפון בפרצוף!!!!
שירות גרוע ביותר
רע מאד
תגובת החנות:
רוקי ספורט חוגגים 40 שנה עם עשרות אלפי לקוחות שמרוצים מהשרות והמחירים.הלקוח הזה הגיע לחנות וקנה שני מוצרים מצויינים .1. שואב לתחתית הבריכה קאטפיש 2. מוט טלסקופי שמתאים לשואב זה. עד לפה הכל בסדר והוא הלך הביתה מרוצה מהמחיר והשרות.לאחר כחצי שעה הוא התקשר וטען שבזמן שהוא הכניס את המוט לשואב הוא לא לחץ על 2 הפינים הקפיציים עד הסוף ובזמן שהוא הכניס את המוט הפינים נסרטו לו קצת. מיד לקחתי בחנות מוט ושואב ובדקתי אם זה נכנס בצורה טובה והכן זה נכנס ללא בעיות. צילמתי לו ושלחתי לו את התמונה שזה נכנס ללא בעיות או שריטות. גם הוסבר לו שהסריטות האלה לא פוגעות בעבודת השואב וגם לא רואים אותם. הוא התעקש שזה לא בסדר. השיחה הועברה אלי לטיפול ואמרתי לו שמדבר אהוד מנהל החנות ואיך אני יכול לעזור לו. מיד קיבלתי תשובה שאני לא יכול לעזור לו ואני אשמע ממנו ברשתות החברתיות. באות דקה נפלה לנו התקשורת במרכזיה. ומכוון שזה מה ששמעתי ממנו החלטתי לא לחזור אליו. לקוח שקונה מוצר ולא יודע להרכיב אותו וגורם לשריטה במוצר צריך לבוא רק לעצמו בטענות. יעידו אלפי חוות הדעת שלקוחות רושמים על החנות שאנחנו טובים מאוד בשרות וכך נשאר.
מוצר:
שואב לכלוך מתחתית הבריכה קטפיש
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply