דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולר ואביזרים ומעבדת תיקונים (תל אביב)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
מחסני הסלולר
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2019
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במחסני הסלולר ?
4.58
ציון ממוצע
48
חוות דעת בשנה האחרונה
262
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
3
0
0
3 חודשים אחרונים
11
0
0
6 חודשים אחרונים
30
0
3
שנה אחרונה
43
0
5
כל הזמן
235
0
27
נמצאו 262 חוות דעת גולשים על מחסני הסלולר
תמונת משתמש
שם:
yoav
תאריך:
27/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בינואר 2025 קניתי אייפון 15 פרו חדש בחנות. לקראת נסיעה לחו"ל ניסיתי להתקין כרטיס ESIM, רק כדי לגלות שמכרו לי, בלי לומר על זה מילה ובלי שזה הוזכר באתר, דגם אייפון שמיועד לשוק הסיני ושאי אפשר להתקין עליו ESIM. רק חצי שנה אחרי, כשבדקתי בחשבונית - ראיתי שכתוב שזה ללא ESIM.
זה מקומם ומרתיח, ממליץ להתרחק מהחנות.
תגובת החנות:
לקהל לקוחותינו היקרים'
המכשיר שנרכש הוא דגם ללא תמיכת eSIM עובדה שצוינה במפורש ובצורה בולטת בעמוד המוצר באתר בזמן הרכישה, ואף מופיעה בחשבונית שנשלחה אליך.
אנו מקפידים להציג באתר את כל מאפייני המוצר בצורה שקופה וברורה, כדי שכל לקוח ידע בדיוק מה הוא רוכש.

מאז הרכישה חלפו שישה חודשים, והנושא מועלה רק כעת, בסמוך לנסיעה לחו”ל. מאחר והמידע היה מוצג באופן גלוי וברור באתר ובחשבונית, לא מדובר בטעות מצדנו.

אנו עומדים מאחורי השקיפות ההוגנות והשירות שאנו מעניקים לכל לקוחותינו ונשמח לסייע לך בכל צורך אחר בעתיד.

בברכה,
הנהלת מחסני הסלולר תל אביב
מוצר:
אייפון 15 פרו
תמונת משתמש
שם:
shurik3171
תאריך:
25/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה עוסקת בשיווק אגרסיבי. הם מוכרים מוצרים שלא קיימים כדי להתקשר ולהציעה מוצרים יותר יקרים. תזהרו מהם!!!
תגובת החנות:
לקוח יקר
אנו מצטערים לשמוע שלא היית מרוצה מהחוויה שלך.
חשוב לנו להבהיר כי ביצעת את ההזמנה באתר בלבד, ללא תשלום בפועל ותפסת מסגרת זמנית למכשיר.
בעקבות ביקוש גבוה במיוחד בסוף השבוע, אזל מלאי של המכשיר מיבוא מקביל ונשאר במלאי רק יבואן רישמי,

מתוך רצון טוב, יצרנו איתך קשר וניסינו להציע לך את המכשיר מיבואן רישמי במחיר עלות, אף הסברנו כי המלאי חדש צפוי להיכנס תוך מספר ימים אם תוכל להמתין. לצערנו, ברחת לסרב לכול הפתרונות שהוצעו.

אנו מחויבים לשירות מצויין עבור כל לקוחותינו, פועלים בשקיפות ועושים כל מאמץ למצוא פתרון שיתאים לצרכים ולציפיות של לקוחותינו. נשמח לעמוד לשירותך בעתיד ולספק לך את המוצר או השירות הטובים ביותר

בברכה הנהלת
מחסני הסלולר.



מוצר:
אייפון 15 פרן מאקס
תמונת משתמש
שם:
Akiva
תאריך:
04/02/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתה לי חוויה מאוד מאכזבת בחנות הזו בגלל תמחור לא הוגן ושיטות מכירה לא ישרות. בתחילה ראיתי באתר שלהם וב-ZAP שהאייפון 16 (256GB) נמכר במחיר של 3,640 ש"ח. אפילו התקשרתי מראש כדי לוודא שהמחיר נכון, והם אישרו שהוא תואם למחיר המפורסם באתר. אך כשהגעתי לחנות, טענו שהמחיר הוא בעצם 3,850 ש"ח והראו לי את האתר שלהם, שבו המחיר השתנה פתאום מהשעה הקודמת.

כשציינתי את חוסר ההתאמה, אחד העובדים פטר את העניין כ"תקלה" או "באג באתר" והציע רק הנחה קטנה. אפילו הראיתי לו שדף הבית שלהם עדיין מציג את המחיר הנמוך יותר, אך הוא התעלם מכך. שאלתי אם ישנה את דעתו אם אראה לו צילומי מסך מהמחשב שלי עם המחיר המקורי מהבוקר, אך הוא אמר שזה בלתי אפשרי ושאין להם מה לעשות בנושא המחיר.

בעודי מחפש חלופות בטלפון שלי, אחד העובדים האחרים הזהיר אותי שחנויות אחרות עשויות להציע מחירים נמוכים יותר אך לאחר מכן ימציאו תירוצים לגבי זמינות המלאי והצבע – ולתדהמתי, זה בדיוק מה שקרה כשפניתי לחנויות אחרות.

מתוסכל, חזרתי כעבור 10 דקות בלבד כדי לקנות את המכשיר, אך לאחר שסירבתי לקנות כיסוי לטלפון, העובד טען פתאום שמישהו בדיוק ביצע הזמנה עבורו באתר ולכן הוא "כבר לא זמין" – למרות שהמכשיר היה מונח על הדלפק. רק כשהראיתי עניין בקניית כיסוי, הטלפון "הפלא ופלא" הפך שוב לזמין. בסופו של דבר, קניתי רק את המכשיר, וכשהגעתי הביתה, ראיתי שבאתר שלהם במחשב עדיין מופיע המחיר המקורי של 3,640 ש"ח, מה שחיזק עוד יותר את חשדותיי. מאז אני גם עוקב אחרי האתר שלהם ושמתי לב שמחיר המכשיר הזה משתנה כמעט מדי יום – מה שמחזק את התחושה שההסבר שלהם על "תקלה תמימה" או "באג באתר" לא באמת נכון.

החנות הזו בזבזה את זמני ושיחקה משחקים כדי לדחוף אביזרים נוספים. למרות הביקורות החיוביות שיש להם באתר, אני ממליץ ללקוחות להיזהר ולבדוק היטב את המחירים כדי לא ליפול להטעיות.
תגובת החנות:
לקהל לקוחותינו היקרים!

הגיע לקוח לחנות לקנות איפון 16 לאחר טען שראה מחיר זול יותר בחנויות אחרות, המוכר שהיה אדיב אמר ללקוח שחבל לו על הזמן התקשר המוכר עם הלקוח לחנויות אחריות ונאמר שאין להם במלאי, עדין הלקוח לא האמין הלך ועשה בדיקה כעבור שלוש שעות חזר הלקוח וקנה את המכשיר, "הלקוח התרשם מהאמינות והמקצועיות לכן חזר אותו לקוח וקנה את המכשיר" לאחר שלושה שבועות החליט הלקוח לרשום תגובה, לטענת הלקוח הוא עוקב אחרי המחיר שבועים ימים פלוס מינוס ולא מתאים לו שמשתנה המחיר כל יום לקוחות יקרים האמינות והשקיפות של החנות כלפי הלקוחות הם מעל ומעבר לא ניתן ללקוחות להכפיש את שמינו ולהוציא אותנו דיברי שקר, תמיד נמשיך לתת את השירות ברמה הכי גבוה לכול לקוח!


בברכה הנהלת מחסני הסלולר
מוצר:
IPhone 16 256GB
תמונת משתמש
שם:
פרנקי
תאריך:
20/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מאוד מאכזבת, העסק מרגיש לא רציני.

כל הפרטים:

כתבתי לחנות בווטסאפ לוודא שהדגם הספציפי במלאי ולשאול לגבי הצבע ותמיכה ב NFC/eSim - נאמר לי שתומך וקיים במלאי בצבע שחור. שעתיים אחרי השיחה הזמנתי באתר. הם התקשרו חזרה לוודא את הפרטים, בסוף השיחה פתאום הבן אדם אומר - ״שומע, יש בעיה אני רואה שהקופסא פתוחה, אני אבדוק מה אפשר לעשות ואחזור אליך״. לא חוזר, אחרי שעה אני מתקשר שוב, נציג אחר, מספר שיש להם רק קופסא פתוחה, הוא יבדוק ״איך אפשר להשיג לך S22 Plus״ ויחזור אליי, ולא לדאוג כי לא חוייבתי, זה רק ״לוקח מהמסגרת / בהשהייה״ גם הוא לא חזר אליי עד סוף היום. למחרת בבוקר התקשרתי לבטל את ההזמנה, אמרו לי שעוד לא התחילו את שעות הפעילות, מישהו יחזור אליי ויבטל לי. לא חזרו אליי אז התקשרתי שוב ב 12:00. וזה בכלל מעולה - בהתחלה הנציג אמר שבוטלה ההזמנה, אני מתעקש שיבדוק שבוודאות בוטל כי הרי לא התקשרו אליי - פתאום הנציג בכלל לא מוצא את ההזמנה שלי, לא לפי שם, לא לפי מספר הזמנה, לא לפי טלפון. אמר שהנציג ביטל לי בבוקר (למרות שאמרו שיתקשרו) וגם שהזמנות מבוטלות ״הולכות לפח״ ואם זה לא במערכת אז כנראה שזה בוטל והמסגרת כנראה תשוחרר מתישהו.

אני מזמין מוצרים באינטרנט מאז 2005, עוד לא נתקלתי במצב שבו אומרים לי מפורשות שמוצר במלאי ואחרי ההזמנה מסתבר שהוא לא, עוד לא יצא לי שלוקחים את פרטי האשראי שלי ואז אומרים שההזמנה לא קיימת במערכת אבל לסמוך עליהם שלא אחוייב. כאמור, מרגיש לי מאוד לא רציני כל הסיפור, בזבוז של זמן עם נציגים שנשמע שמופתעים שאני בכלל רוצה מהם שירות.
תגובת החנות:
לקהל לקוחתינו שלום רב

צר לנו לשמוע על תחושת חוסר שביעות הרצון מהשירות שלנו. אנו שואפים להעניק לכל לקוחותינו את השירות הטוב ביותר ותמיד משתדלים לעמוד בציפיות.

לאחר בדיקה, נראה שהיו אי-הבנות מסוימות בתהליך ההזמנה או בזמינות המוצר. אנו מבקשים להתנצל אם נגרמה לך אי נוחות. עם זאת, ברצוננו להבהיר כי אנו פועלים בהתאם לתקנון האתר ולנהלים המקובלים.

אנו משתדלים להעניק עדכון שוטף ומדויק לגבי המלאי וזמני האספקה, וכאשר מתרחשים עיכובים בלתי צפויים, אנו פועלים להודיע על כך במהירות האפשרית.

תודה על המשוב, שממנו אנו לומדים ומשתפרים.

בברכה מחסני הסלולר







מוצר:
Samsung S22 Plus 128GB
תמונת משתמש
שם:
Gabby
תאריך:
14/03/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
להתרחק. מכרו לי מכשיר טלפון פגום וסירבו להחליף. לא אקנה שם יותר לעולם. חוויה נוראית.
מוצר:
samsung s10 5G
תמונת משתמש
שם:
orpeled11
תאריך:
13/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי Google pixel 5. קיבלתי מטען לא מתאים (עליו זיכו אותי), כיסוי טלפון לא מתאים ושילמתי עבור מגן מסך שגם הוא- לא התקבל. לא יודע- אולי יש בעיה במחסן. בכל אופן, התחלתי להשתמש בטלפון וכעת המסך סדוק ובקרוב אצטרך טלפון חדש. בקיצור- קצת יותר זול ולגמרי לא שווה.
תגובת החנות:
לקהל לקוחותינו היקרים,

הלקוח קנה מכשיר מסוג פיקסל 5
הלקוח התקשר וטען שלא קיבל כיסוי באותו יום הנציג התקשר וזיכה את הלקוח
אחרי 5 חודשים הלקוח טווען שהמטען לא טוב המגן לא בסדר
הנציג ניסה להתקשר כמה פעמים כדי לבדוק ולעזור אבל לא היה מענה.
הלקוח עדיין יכול לפנות אלינו לקבל זיכוי .


בברכה הנהלת
מחסני הסלולר

מוצר:
טלפון GOOGLE PIXEL 5
תמונת משתמש
שם:
munchingroger
תאריך:
11/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דגם מסוג Samsung S1 Ultra לפני כחודש. מאז הוחלפו שני מכשירים עקב תקלה טכנית במכשיר.
לאחר כשבוע חבלה מינורת גרמה לפיצוץ כל הצג האחורי של המכשיר ולהשבתה של היכולת טאץ'.
בעל החנות אינו מוכל לקחת אחריות על חוסר תקינותו של הדגם.
ללא זיכוי כספי כלשהו או אפשרות החלפה לדגם אחר.
תגובת החנות:
לקהל לקוחותינו היקרים,

הלקוח קנה מכשיר סמסונג מסוג 21 אולטרה למרבה הצער היתה תקלה במכשיר והוחלף לו למכשיר חדש
עברו מאז 3 חודשים!
הלקוח התקשר וטען שהמכשיר שלו נפל ונסדק
עקב גרימת נזק לקוח אין אחריות על המכשיר
מצטערים על החוויה שנגרם ללקוח שלא באשמתנו !


בברכה הנהלת
מחסני הסלולר

מוצר:
פלאפון Samsung S21 Ultra
תמונת משתמש
שם:
גל
תאריך:
24/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון s21 ultra. פורסם שמגיע עם כבל ואוזניות. הגיע ללא האזניות. יצרתי קשר עם החנות ולירון ענה לי שהמכשיר לא אמור להגיע עם אזניות. כשעמתתי אותו עם הפרסום אמר שאני יכולה לבוא לקחת אותן והוא לא יוציא על זה שליחות מיוחדת. לאחר מכן התחלתי בהתקנת המכשיר והסנכרונים והסתבר שהיה בשימוש של מישהו אחר. יצרתי שוב קשר עם החנות ובקשץי לבטל את העסקה. המוכר יניב לא הסכים לכך, הכחיש שמדובר בטלפון מחודש, דיבר אלי בתוקפנות ואמר שלא יכול לעזור לי בערב חג ושאתקשר לאחר יום כיפור לדבר עם בעל החנות ונראה.
מוצר:
s21 ultra 5G
תמונת משתמש
שם:
Eli
תאריך:
16/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי טלפון פתוח, (אולי משומש - אין לדעת) ותקול.

פניתי שוב ושוב לחנות ולא קיבלתי שום מענה בנושא.

כל פעם מבטיחים שיתקשר אחראי וזה לא קורה בפועל, למרות שהקפדתי להיות זמינה עבורם.

אכזבה שאין כמותה.
תגובת החנות:
לקהל הגולשים שלום רב

הלקוחה הנל הזמינה מכשיר מיבוא מקביל והוסיםה כסף על צריבת מקליט שיחות
הכנסו את המכשיר למעבדה לצריבת שיחות כבקשת הלקוח .

שהגיע המכשיר ללקוחה התקשרה אלינו בזעם מדוע המכשיר פתוח ?
קארינה היקרה שכחת לציין שבקשת מקליט שיחות ולכם פתחנו את המכשיר.

אנחנו שמחים שיש לנו את האפשרות להגיב ולספר את המקרה מהצד שלנו
בברכה צוות ההנהלה!!
מוצר:
טלפון galaxy s20 plus
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
16/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
mnashe
תאריך:
12/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר ב9.2.23, היום 12.3.23 ועדיין לא קיבלתי. בחברה אומרים שזה נפל בין הכיסאות בחברת משלוחים כבר פעמיים, איזה צירוף מקרים...
מוצר:
טלפון סלולארי נוקיה
תמונת משתמש
שם:
אלעד
תאריך:
24/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון נייד כבר לפני יותר מ- 3 חודשים שלא הגיע והחברה לא טורחת לפצות על כך, גם אחרי שפניתי אליהם עשרות פעמים
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח חויב בתאריך 21/02/20 בזמן ההזמנה הוסבר ללקוח שדואר רשום יכול להתעכב,
שלחנו לו מספר מעקב שיוכל לעקוב אחרי החבילה בדואר.
הסניף נסגר עקב הקורונה והנציגה ששלחה את הדואר יצאה לחל"ת, הלקוח התקשר מספר פעמים לסניף בתל אביב אך הוסבר לו שהסניף שמטפל בהזמנות היה בראשון ושכל החומר של הדואר נמצא בסניף שם ושכרגע אין לנו איך לעזור לו אלא רק שהנציגה תחזור מחל"ת.
הלקוח יצר קשר שוב פעם ב-19/05 והסביר שעדיין לא קיבל את החבילה, הנציגה שלחה את הפרטים שלו לדואר על מנת לבדוק מה קורה אם החבילה.
וכמו כן נאמר ללקוח שהוחלט להוציא לו משלוח חדש עלינו על מנת שלא יחכה לתשובה מהדואר ובגלל המצב שלא ימתין עוד זמן.
חורה לנו שהלקוח בחר לרשום תגובה שלילית, כי לא התעלמנו ממנו אלא המצב שהיה בארץ גרם לכך.
חשוב לנו לתת שירות טוב ושהלקוח יהיה מרוצה.
מוצר:
Xiaomi Redmi Note 8T 64GB
תמונת משתמש
שם:
גיא.ה
תאריך:
08/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות לסניף ראשון לרכוש טלפון שיואמי נוט 8, המוכרת מאד התאמצה למכור מכשיר מיבואן רשמי, לאחר שהתעקשתי על יבוא מקביל, הביאה קופסא ללא סיכה לפתוח את הקופסא של כרטיס הסים וללא מטען. שאלתי אותה למה יש רק כבל טעינה ואמרה שזה ככה מגיע. בנוסף אמרה שאינה יכולה להעביר את הסים למכשיר החדש כי אין לה סיכה. בבית גיליתי כי לפי אתר החברה הערכה מגיעה עם מטען קיר. בשירות לקוחות אמרו לי להגיע לחנות לקחת. לא חשבו להתנצל, גם למוכרת נראה הגיוני שאגיע שוב כדי לקחת את המטען.
אם מחפשים שירות מעבר למחיר זול, זה לא המקום.
תגובת החנות:
גיא שלום,

צר לנו לקרוא כי חווית השירות והרכישה שלך
בשל טעות שנעשתה בתום לב ע"י הנציג, לא נמסר אליך המטען,
לגבי הסיכה זה לא מגיע בקופסה, וידוע לנו שהנציגה כן העבירה לך את הסים וזה לא לעניין להגיד דברים שלא קרו.
עודכנת על ידינו כי באפשרותך לקבל את המטען והתנצלנו בטלפון, אך לדבריך זה לא קרה.

בברכה,

צוות גאדג'ט מובייל
מוצר:
פלאפון שיואמי נוט 8
תמונת משתמש
שם:
יהודית
תאריך:
22/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי פלאפון חדש, אבל אני חושבת שמכרו לי מחודש או משומש. מהרגע הראשון עושה בעיות, ובחנות לא עזרו בכלל. עכבו אותי שעה וחצי בחנות, רק כי ניסו לבדוק אם מה שאני אומרת-נכון. בלבלו לי ת'שכל, ונשארתי עם הפלאפון הדפוק. לא יכולה לתאר כמה עוגמת נפש נגרמה לי מהקניה הזו. רק מחכה להתפטר מהפלאפון, ולשכוח מהחנות הזו..
מוצר:
Samsung galaxy A50
תמונת משתמש
שם:
Hanan
תאריך:
15/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי לשלם על האתר עם כרטיס אשראי. אז התקשרו אליי, כי הם צריכים לבדוק את הכרטיס עם חברת האשראי בטלפון והם לא יכולים לראות המספר אשראי שזנתי. יש סיבה שלא יכולים לראות את זה! יש סיבה שכתוב על הדף שזה מבוטח עם SSL וCredit Gaurd! לתת המספר אשראי על הטלפון זה לא מבוטח! ביטלתי ההזמנה.
מוצר:
Nokia 105
תמונת משתמש
שם:
niritgaz
תאריך:
09/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכרו לי מכשיר פגום בעוד שאני הזמנתי אייפון 8 חדש.
רכשתי בחנות מכשיר אייפון 8חדש. תוך מספר ימים ראיתי שהסוללה לא בסדר, חזרתי והמוכר לא התעניין ואמר שיש אחריות ואפנה למעבדה הרשמית. בפועל התברר שמכרו לי טלפון ״ מחודש״ ולא חדש כפי שביקשתי. טלפון פגום ודפוק.
פניתי גם לשרות הלקוחות באתר כשהמכשיר עשה בעיות. לא חזרו אלי. הרשת הזאת לא מהימנה !
מוצר:
אייפון 8
תמונת משתמש
שם:
אינה
תאריך:
19/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני שבוע הזמנתי טלפון מחנות Gadget-Mobile לאחר שראיתי את המחירים אטרקטיביים והרבה תגובות טובות באתר. יום למחרת יצרה איתי קשר הנציגה של החנות כדי לאמת את פרטי הזמנה אך לא יכולתי לדבר וביקשתי שתחזור אלי בעוד חצי שעה. היא הסכימה אך לא חזרה אלי באותו יום וגם יום למחרת. אחרי כמה ימים קיבלתי מייל מחנות על זה שניסו ליצור איתי קשר אך לא היה מענה (לא נכון!) ומבקשים שאחזור אלהם בהקדם האפשרי . מייד התקשרתי אליהם, דיברתי עם הנציג והוא הבטיח שיחזרו אלי. ולא חזרו. היום אחרי מספר ניסיונות הצלחתי ליצור איתם קשר והסבירו לי שמכיוון שהם ניסו ליצור איתי קשר הרבה פעמיים ולא הייתי זמינה (!!) הם ביטלו את הזמנה שלי(!!!) ומבקשים לעשות הזמנה חדשה. תודה על הצעה אבל אני אזמין ממקום אחר. שירות מרגיז ולא מקצועי.
מוצר:
Xiaomi Mi A3 64GB
תמונת משתמש
שם:
Meirav
תאריך:
27/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שומר נפשו (וכספו) יירחק! רכשנו טלפון בסניף שלהם באילת. רכשנו מכשיר כביכול חדש (עלה כמו חדש). איך שהילדה התחילה להשתמש הבנו שמשהו לא בסדר. בבדיקה מול אפל העולמית- קיבלנו את ההיסטוריה של הטלפון והזדעזנו. המכשיר שלנו אוקטב לפני שנה וארבעה חודשים והיה בצבע אדום! בעוד אנחנו רכשנו מכשיר שחור. כלומר- המכשיר עבר שיפוץ כללי ונפתח לראשונה שנה וארבעה חוד' לפני שקנינו אותו. כל הפניות לחנות ולרשת עלו בתוהו. פשוט התנערו מאחריות. אנחנו כרגע בדרך לתביעה ייצוגית כי בטוחים שאנחנו לא היחידים שעבדו עליהם. מי שנעשה לו עוול דומה- אנא צרו עימי קשר. מירב 054-7448836

מוצר:
אייפון 8 פלוס
תמונת משתמש
שם:
banksy
תאריך:
16/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה באינטרנט, והתקשרתי לסניף ראשון, לברר, מתי אפשר להגיע לאיסוף. בראשון נאמר לי, שמוקד ההזמנות ממוקם ברחובות, והובטח, שיחזרו אלי))). טוב. התקשרתי לרחובות (שמסומנת במענה הקולי כי מקום להזמנות אינטרנט). ענה לי שם אדם, איך להגיד?.. לא שרותי בכלל. ושוב הפנה אותי לראשון))). מכירים את זה, שאתם משלמים את הכסף, ואז מתחילים לטרטר אתכם? הנה דוגמה בולטת. חזרתי לראשון וביקשתי לבטל הזמנה. נאמר לי ש-"ייבקשו מהם לבטל". איך נפלתי בפח הזה?..
תגובת החנות:
הלקוח אכן ביצע הזמנה באתר ובחר באופציה של איסוף עצמי מסניף ראשל"צ,
הלקוח התקשר לסניף ראשל"צ לברר מה מצב ההזמנה והפנו אותו לסניף רחובות שמטפלת בכל ההזמנות המתבצעות דרך האתר(מופיע בתקנון הרשת).
לאחר בדיקה עם סניף רחובות הוסבר ללקוח שכאשר בוחרים אופציה של איסוף עצמי אין צורך לבצע הזמנה דרך האתר וניתן פשוט לגשת לסניף המבוקש שהלקוח בחר בטופס ההזמנה ולקבל שירות במקום, או פשוט לגשת לסניף המבוקש להציג את טופס ההזמנה שנשלח אליו במייל ולבצע את הרכישה.
אנו בכל זאת מתנצלים שזו ההתרשמות שקיבל הלקוח מהשירות ואנו נבדוק את הנושא לעומק עם עובדי הסניפים.
נשמח לתת שירות בכל עת, צוות גאדג'ט מובייל.
מוצר:
redmi note 7
תמונת משתמש
שם:
מאיר
תאריך:
16/06/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מיום שישי אני מנסה לתפוס אותם בטלפון = ללא הצלחה.
כתבתי להם כמה פעמים - הם לא מתייחסים ולא חוזרים אלי.
מוצר:
שואב אבק
תמונת משתמש
שם:
or43678
תאריך:
17/05/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אוזניות חדשות של samsung ויש להם בעיות והם אומרים לא אכפת לי חברה ממש לא אמינה ובנוסף השירות התכני שלהם מנתק לי בפנים חוצפה לא להתקרב אליהם
מוצר:
Samsung
תמונת משתמש
שם:
bil
תאריך:
06/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות נתנה מחיר טוב. עשיתי הזמנה ואז כולל פרטי כרטיס אשראי, במקום חשבונית קיבלתי אימייל שיתקשרו אלי. לאחר מיכן, הודיעו שהמוצר אזל. כיום המחיר בכל החנויות של מוצר זה עלה. הפסדתי 10%. נראה כמו מלכודת.
מוצר:
Xiaomi Mi 8 Lite 64GB 4GB RAM
תמונת משתמש
שם:
ליאת
תאריך:
27/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלפון שיאומי כיסוי זכוכית.
הגיע הכיסוי לא בצבע שביקשתי וללא הסיכה שפותחת את התא של הסים.
התקשרתי לברר מה קרה , אמרו לי שיבדקו מה אפשר לעשות ולא חזרו אלי בכלל.
גם חשבונית מס עם פירוט הרכישה נשלחה אלי רק אחרי שהתקשרתי.
ככלל חווית שירות מאכזבת.
מוצר:
Xiaomi note 6
תמונת משתמש
שם:
אסתר
תאריך:
25/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה באתר שלא נקלטה בגלל תקלות טכניות באתר.


למחרת כשהתקשרתי הודיעו לי שמחיר המוצר עלה ואני צריכה לשלם את המחיר הגבוה

מוצר:
טלפון
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
24/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply