קניתי מחשב נייד עם מערכת הפעלה תקולה באחריות אין מענה תקין וגם בחנות אין שום הבנה
תגובת החנות:
לפי הלקוח המחשב ננעל לו ואינו נפתח , הוסבר ללקוח שאין אחריות על תוכנה אבל הופנה לנותן שירות לצורך בדיקה, ניסינו ליצור איתו קשר לברר האם קיבל שירות אבל הוא אינו זמין, בכל מקרה הוא יכול לפנות לנותן שירות גליקום בווצאפ לבירור 0548930225 שרות עולם הקולנוע והחשמל
מוצר:
לנובו יוגה x13
שם:
דויד
תאריך:
07/11/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ בכלל לקנות מהסניף בנתניה , עובדים עם מובילים גרועים , במהלך ההובלה שברו את המדרגה ודפקו כל קיר אפשרי . העבירו את המכונת כביסה שרכשתי בצורה לא מקצועית וחובבנית . לא ממליץ בכלל לעבוד איתם .
תגובת החנות:
המוצר מספוק על ידי חברת הובלות חיצונית של היבואן תדיראן , על מנת שנוכל לברר את הנושא אנא שישלח אלינו תמונות ונברר מול היבואן והחברת הפצה, עולם הוקלנוע והחשמל
מוצר:
מכונת כביסה תדיראן
שם:
גולש
תאריך:
20/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Shawa
תאריך:
01/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המקרר לא הגיע ביום שנקבע- ולא קבלתי פיצוי. הגיע לאחר 4 ימים- כשהוא שוכב על הגב!!! הערתי לנהג- והוא אמר שיש לי אחריות ואני אוכל להחליף, וכדאי לשמור את הקרטון. מצטערת שלקחתי אותו. אחרי יומיים כבר הוא עם קרח במקרר ובמקפיא ועושה הרבה רעש. התשובה של החנות והיבואן- בוטים שעונים ׳ככה זה- זה תקין׳. אמרו שאני יכולה לשלם על בדיקה של טכנאי, או לשלם על הובלה כדי להחזיר לחנות. בקיצור- ממש לא ממליצה, אין שום שירות לקוחות ואף בן אדם לדבר איתו לאחר קניה. קניה שהיא טעות לצערי
מוצר:
מקרר peerless BCD375
שם:
ohad
תאריך:
14/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אוזניות. קיבלתי באיחור, לא בצבע שביקשתי ולא עובדות! 300 שקל לפח. מענה טלפוני לא עונים. ולא חוזרים
מוצר:
אוזניות Bluetooth Redmi Buds 3 Lite Xiaomi בצבע שחור
שם:
yarden
תאריך:
09/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע למי שקונה באינטרנט!!! השמנתי שייקר והתברר לי שהוא קטן מידי, הבת שלי הלכה פיזית לחנות בירושלים - לא נתנו לה להחליף ללא אישור שירות לקוחות. שירות לקוחות לא עונים בטלפון בכלל!!!
שלחתי מייל באותו יום, ענו לי אחרי 3 ימים, וטענו שכבר עבר הזמן להחלפה. בקיצור כיוון שעבר קצת יותר משבועיים, והם לא זמינים בכללל בטלפון , בחנות לא עוזרים ולא פונים בעצמם, לא נתנו לנו להחליף את המוצר.
מוצר:
נינג'ה שייקר
שם:
valery
תאריך:
01/09/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
באתי עד לסניף שלהם כדי לקנות נוטבוק,קיבלתי אותו עם תקע אמריקאי שלא מתאים לשקעים בארץ.עד היום אין עם מי לדבר כדי שיחליפו.כל השיחות התנערות אחת גדולה,לא קיבלתי שום מענה והם פשוט מתעלמים מהפניות.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מחשב נייד slim 5 16iru9 150U 1tb 16GB wuxga touch win11 לנובו עודפים (גליקום)ישירות בסניף פתח תקווה, בעת הרכישה הלקוח בדק את המחישב ואסף אותו עצמאית בסניף אין לנו כל פניה של הלקוח על בעיה עם המוצר , במידה וישנה תקלה עם המוצר הוא מוזמן לסניף ונשמח להחליף לו את התקע, שרות עולם הקולנוע והחשמל
מוצר:
לנובו
שם:
the.teiva
תאריך:
28/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרנו לשיחת ייעוץ לפני שרכשנו מקרן וזרוע למקרן. לאחר ייעוץ אדיב ולכאורה מקצועי - בוצעה סליקה וחיכינו למוצר. הגיעה הזרוע עם שליח, ללא המקרן יום למחרת התקשרו להגיד שאין במלאי ויש מקרן יקר יותר, ביקשנו לבטל את העסקה. יום למחרת התקשרה עוד מישהי להגיד שבסוף יש במלאי. החזרנו את העסקה. המקרן הגיע לאחר כמה ימים. הזמנו טכנאי להתקנה - הזרוע לא מתאימה למקרן. בשירות הלקוחות נאמר לי - עלייך ליסוע לסניף יגאל אלון בתל אביב להחזיר את המוצר באריזתו המקורית (מטרטרים אותי לגשת להחזיר את המוצר לאחר ששלחתם מוצר לא תקין ולא תואם). נסעתי. שירות גרוע, מזלזל, ובעיקר מאכזב. נרכוש את המוצרים שלנו במקום אחר.
מוצר:
מקרן LED 3000 זרוע למקרן
שם:
avitalmakarov99
תאריך:
25/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
השירות הכי גרוע שקיבלתי בחיי, המענה בלתי נסבל, חיכינו כל פעם מעל שעתיים בטלפון בלי מענה, בוואטסאפ עושים טובה שבוט עונה לך וגם זה לקוי. הזמנתי מכונת כביסה שרק אחרי חודש (!!!!!) הגיעה. כל ההתנהלות של החברה הזאת בלתי נסבלת, הספקים שעובדים איתה בקושי אפשר להשיג, הדבר היחיד שהיה טוב זו ההתקנה שלפחות הייתה מהירה ויעילה. בחיים לא ראיתי מקום שכל כך מזלזל בלקוחות שלו, אחרי שחיכינו כל כך הרבה זמן למכונה גם התקשרו להודיע שאין יותר את המכונה במלאי (אחרי לפחות שלוש שבועות המתנה) ושאני צריכה להוסיף כסף על זה, בסוף שכנעתי אותם להביא לי מכונה גדולה יותר ללא תוספת תשלום וגם זה בדם יזע ודמעות. לא מתכננת להזמין מהם יותר בחיים זה בטוח, שירות מתחת לכל ביקורת
הקניה טובה שירות לקוחות לא עונים לא לו חוזרים בקיצור אל תקנו שם לעולם יותר
מוצר:
מחשב דל
שם:
h148148h
תאריך:
12/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מקווה שאני עוד אשנה את דעתי י רכשתי מסך ביום רבעי 5.8 הגעתי לבית התקנתי את המסך ישבתי עליו שעה להגדרות הגדרתי בקרת הורים הכל עבד פיקס ואז הדלקתי לילדים סרט 5 דקות אחרי שהסרט עובד כל המסך התחיל להבבב ויהיה עליו פסים פסים שחור לבן ואפור אני הייתי עם הילדים בחדר אף אחד לא נגע במסך ברגע שזה קרה התקשרתי לחנות והפנו אותי לשירות מהשירות אמרו שישלחו טכנאי אבל על פניו נראה שזה שבר וזה אחריות של הלקוח מכעיס ממש אבל בכל אופן ישלחו טכנאי אמרתי להם שקניתי את זה בשביל החופש לילדים וממש אשמח שיזדרזו אבל כבר עברו שלוש ימים ואף אחד לא הגיע 1000 שקל לפחות משעה ואני לא יודעת מה לעשות
מוצר:
e2449
שם:
DO
תאריך:
11/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שואב אבק דרך האינטרנט מעולם הקולנוע. אחרי שהשואב לא הגיע יותר משבועיים אחרי הקניה (הבטיחו 7 ימי עבודה) פניתי אליהם לשאול מה מצב המשלוח. אמרו שלפי מה שרושם אצלם המוצר "נמסר" אף על פי שלא קיבלתי ושיפתחו קריאה מול הספק ויחזרו אלי. היום אנחנו כמעט שבועיים אחרי פתיחת הפניה לספק ולא קיבלתי שום תשובה. פנייתי אליהם גם בווטסאפ (3 פעמים), גם בטלפון (4 פעמים וכל פעם חיכיתי לפחות 20 דקות למענה!!!) וגם פעמיים במייל. בכל פעם הבטיחו לי תשובה ולא קיבלתי. השירות פשוט מתחת כל ביקורת. עדיין אין לי את המוצר ואין לי תשובה מהם. אל תתקרבו אליהם. שירות גרועה מאוד אם קורה משהו.
מוצר:
שואב אבק אלחוטי שארק Shark PLUS ZERO M IZ400EU
שם:
matanbenab
תאריך:
25/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצר שהןא תקול. אין מענה או עזרה הסטודיו שלי תלוי במצנן שקניתי.. כרגע המתחם שלי סגור בעקבות הממצנן הפגום. מפסיד המון כסף
תגובת החנות:
הלקוח רכש מצנן במחיר של 600 שקלים , במצנמן מתאים לחדרים בשטח 25-45 מ”ר לאחר בדיקה מול הלקוח החלל גדול יותר מהשטח של המצנן הוסבר ללקוח וזה אף מופיע במכירה, הוסבר ללקוח שניתן לפנות לנותן שירות תמוז במידה ויש עדיין לדעתו תקלה מוצר, שרות עולם הקולנוע והחשמל
מוצר:
מצנן
שם:
יצחק
תאריך:
06/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הכל טוב וכל הנציגים נחמדים ומהירי תגובה כשאתם רוכשים - עד שמגיעים לקטע של שירות ! קניתי מזגן נייד של פירלס דרך האתר וכבר למחרת שלחתי בקשה לביטול - חזרו אלי יומיים לאחר מכן ושכנעו אותי לא לבטל (תוך הבטחה שיש 14 יום אפשרות להחזיר) אז למחרת אספתי מהחנות בראשל"צ, כפי שהומלץ לי חיכית יום כדי שהגז יתייצב והפעלתי למשך 1/2 שעה ומיד הבנתי שיש פער אדיר בין הפרסום לבין המציאות, המזגן רועש מאוד, צריך לעמוד צמוד כדי להרגיש את הקור - בקיצור דומה מאוד למפוח בשווי 200 ש"ח. אז ארזתי בדיוק כפי שקיבלתי - כל הנילונים , קלקר ואריזה הושבו ורציתי להודיע על ביטול פניתי במשך כמה ימים : התקשרתי - אין מענה, פניתי בצור קשר - תשובות לקוניות ומתחמקות, שלחתי מייל וחיכיתי לאישור מסודר. עברו יומיים של התכתבויות וגרירת רגליים ולבסוף אושר לי להחזיר, הגעתי לסניף בחנו את המוצר ומיד הבחינו שהוא חדש לחלוטין, הנציג בחנות התקשר למנהל שירות שאישרה לו לקבל את המזגן ולזכות אותי תוך 7 ימים, אז קיבלתי אישור על החזרה וע"ג האישור נכתב - זיכוי מלא הסכום , עברו שבועיים וכלום לא קרה, לפני כשבוע התכתבתי עם נציגה בשם דניאל מי ששלחה אותי להחזיר ולפתע הוא מודיעה לי שלא יזכו אותי, פניתי בתלונה למועצה לצרכנות ונכון להיום 20 ימים לאחר שהחזרתי את המזגן עדיין לא זיכו אותי, אין מי שמתקשר או מנסה לסייע בקיצור התעלמות חד צדדית, אני מותש מהשגיאה שעשיתי כשבתמימות חשבתי שאני מזמין מרשת שהיא אמינה ומציע למי שחושב לקנות לקחת בחשבון טירטור, ביזוי ועוגמת נפש.
מוצר:
מזגן נייד
שם:
yossi.orit.e
תאריך:
27/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חוסר אמינות משווע! רכשתי טלוויזיה חכמה חדשה ללא יכולות חכמות, אין תמיכה ואין עם מי לדבר. טלוויזיה חכמה 32 ללא יכולת בסיסית להתחבר לחשבון גוגל, לאחר סבב מתיש של מענה וניסיון להדוף את הטענות בכל מיני המצאות של אות אינטרנט חלש (שהתברר כמעולה לאחר שיחת וידאו עם נציג שלהם) אח"כ ניסו ללמד אותי לבצע עדכון גרסה מרחוק, כשהתברר להם שלא ניתן ויש לי את הגרסה האחרונה רק שאינה עובדת ופרט למסך אין שום שימוש במוצר. אחרי כמה ימים הטכנאי הלא שרותי והעצלן שלא מוכן להגיע למרכז כי הם נמצאים בנצרת (זה אגב לא מפריע להם למכור בכל הארץ, רק השירות מוגבל מאוד, אם בכלל!) ביקש ללמד אותי להיכנס להגדרות ולשלוח לו איזה קוד כדי שהןא יפנה לחברה ויבקש מהם להעלות עכדון גרסה לאתר ואז ילמדו אותי להוריד אותו ולעדכן את המוצר החדש, מוצר חדש רבונו של עולם. (זה שאדם ירכוש רכב חדש וינחו אותו שכדי להנות ממנו הוא צריך להגיע קודם למוסך, חברה הזויה!). לגופו של עניין, לאחר שאף ששרות הלקוחות מצליח לנפנף את הלקוחות בהתשה אינסופית הוא שלוח אותי לדבר עם החנות, לשיחה הראשונה הם ענו וניסו לעזור אך מהרגע שביקשתי להחליף את המוצר (החל מהיום השלישי למכירה) אין מענה, בקיצור הם נקודת מכירה בלבד, אין שירות והפתרון הוא להציף את הנושא ולהתקדם מולם להחלפת מוצר, ב"ה זו פעם ראשונה ואחרונה שיצא לי לבצע עסקה מפוקפקת.
תגובת החנות:
הלקוח רכש בסניף באר שבע מסך 32 עם מערכת הפעלה אנדרויד 14 במחיר של 500 שקלים בתאריך 5.6.2025, הוסבר ללקוח בסניף שמדובר במסך מוגבל מבחינת המסך חכם שלו אך הוא התעקש על המוצר בגלל המחיר הזול, כמו כןן המסך תלי בתצוגה בסניף והלקוח יכול להתרשם ממנו, לאחר שבועיים פנה הלקוח שהמוצר לא טוב לו הוסבר שזה המסך ולא ניתן להחזיר לאחר שבועיים של שימוש במוצר שירות עולם הקולנוע והחשמל
מוצר:
טלוויזיה 32 אינ'צ
שם:
אירית
תאריך:
25/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
דיס-המלצה רכשתי טלוויזיה כולל אספקה והתקנה. החנות מתחייבת לטווח של עד 7 ימי עסקים. קיבלתי מועד אספקה 4 שבועות מהרכישה. שירות הלקוחות בווטסאפ עם זמינות נמוכה וזמן תגובה איטי. אין נכונות לזרז את העסקה. לצורך ביטול נשלחתי חזרה לסניף המקורי. מענה טלפוני הושג לאחר יומיים של ניסיונות חוזרים ונשנים. חווית הקניה והשירות מאד לא טובה.
מוצר:
טלוויזיה LG דגם ANO81T6A
שם:
גולש
תאריך:
24/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
moshe1rubin
תאריך:
18/06/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אוזניות אלחוטיות. אחת מהן לא עובדת מעת קבלת המוצר. שיורת לקוחות הפנו אותי לתיקון בהמילטון. קיבלתי תשובה מהמעבדה שהם לא הספק של המוצר הספציפי (לפי מספר סידרתי) ולא יתקנו. מאז אין תגובה מעולם הקולנוע למרות שדיברתי עם נציג השירות שהבטיח לחזור אליי. לשיקולכם לפני שאתם רוכשים מהם.
מוצר:
אוזניות שיאומי
שם:
stamodmail10
תאריך:
23/05/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה הכי גרועה שהייתה לי. שלחו מוצר בצבע אחר ממה שהוזמן, בכלל בלי להודיע ולבדוק אם זה מתאים. היה סיוט להחזיר אותו ולקבל זיכוי, כאילו עושים לך טובה על טעות ונזק שהם גרמו. פשוט חצופים
תגובת החנות:
הלקוח הזמין שעון חכם 40 ממ Galaxy Watch FE סמסונג SM-R861 Wi-Fi סמסונג (אס טי אס) המוצר מסופק ישירות מהספק, בתאריך 14.5 פנה אלינו הלקוח שקיבל בצבע אחר , לאחר בדיקה מול הספק הובסבר ללקוח שיכול להחזיר בסניף או שנאסוף ממנו את המוצר, היה ניסיון איסוף מהספק של המוצר שלא הסתדר ללקוח, בתאריך 19.5 עידכן אותנו הלקוח שהחזיר את המוצר לספק , אנו זיכינו את הלקוח לבקשתו, שירות עולם הקולנוע והחשמל
מוצר:
Samsung watch fe
שם:
yogvos
תאריך:
16/05/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
נתחיל בספוילר: את הביקורת הזו אני כותב במחשב שרכשתי מעולם הקולנוע, אחרי מסע ייסורים ששיאו בחשיפה לשירות הלקוחות הגרוע ביותר שחוויתי בחיי.
המחשב היה אמור להגיע אחרי שבעה ימי עסקים. כשלא הגיע, הלכתי לסניף לברר מה קורה. הנציגים שלחו פנייה למוקד ותוך שעה קיבלתי טלפון: נשלח מוצר לא נכון. הטלפון המהיר היה הדבר הטוב היחיד בסיפור הזה.
כ"פיצוי" הציעו משלוח חינם הביתה. למחרת הגיע שליח, אך לא הייתי בבית ולא הסכמתי שישאירו מוצר יקר ליד הדלת. ביקשתי להעביר לסניף - כפי שרציתי מלכתחילה!
ואז התחיל מעגל הטירוף: המוקד הטלפוני דרש 80 ש"ח על משלוח שלא ביקשתי, הווטסאפ כאילו מנוהל ע"י AI ירוד, ואין קשר בין המוקדים. פעם אחת אמרו שאקבל את המוצר בסניף ללא עלות, ולמחרת התעקשו שאני חייב לשלם.
לבסוף חזרתי לסניף, ואיזו הפתעה - המחשב המתין שם שבועיים! התברר שבקליטה נעשתה טעות אנוש ופרטי ההזמנה לא עודכנו נכון.
המסקנה: עולם הקולנוע מתקיימת בשלושה ממדים מקבילים - סניפים שמתפקדים, שירות טלפוני לכיבוי שריפות ושירות ווטסאפ פאטה-מורגנה. וכולם לא יודעים מה קורה באחרים. ברוך שפטרנו.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מחשב עם איסוף מסניף עקב עיכוב באספקה ניתן ללקוח משלוח חינם ללא עלות עד הבית , הלקוח ביקש לשנות את המשלוח לאיסוף חזרה עקב כך שהמשלוח היה כבר בדרכו אליו הוסבר לו שרק לאחר שיוחזר נוכל להעביר לאיסוף לאחר שהמוצר הוחזר אלינו מהחברת משלוחים עידכנו את הלקוח כי ניתן להגיע לסניף לאיסוף, שרות עולם הקולנוע והחשמל
מוצר:
מחשב נייד 15.6" HP X360 I7-13 דיסק 512SSD וזיכרון 16GB
שם:
ואלי
תאריך:
13/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לא כדאי לאף לקוח לקנות מהמקום הזה , אני ואחי קנינו שתי טליווזיות אחת הגיעה שבורה והשניה הגיעה בלי שלט ובלי כבל ובלי כלום , דיברתי איתם והם התנערו מהאחריות לגמרי . תקנו מכל מקום אחר שנותן שירות טוב וחוץ מזה שיש להם ייבוא מקביל ולא רשמי כל המסכים שלהם לא מיבואן רשמי ככה שכולם באים עם פאק מסויים אתה והמזל שלך .
תגובת החנות:
הלקוח רכש בתאריך 20/03/2025 מסך לד 65 אינץ סמסונג Smart 4K 65DU7172 , בעת הרכישה הוא בחר לאסוף את המוצר מסניף חיפה ולא בהובלה לביתו, בתאריך 27/03/2025 אסף הלקוח את המוצר מסניף חיפה בעת האיסוף נפתח המוצר מול הלקוח וחובר לחשמל ונמצא תקין הלקוח אף אישר זאת וחתם על כך, בתאריך 30/03/2025 פנה הלקוח שהמוצר שבור, הוסבר ללקוח שהמוצר נפתח מולו ונבדק על ידיו ולכן במידה ונשבר על ידו אין אחריות על כך, שרות עולם הקולנוע והחשמל
מוצר:
טליווזיה סמסונג מדגם קריסטל du700
שם:
edenbf1
תאריך:
02/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
על הפנים של שירות! התחייבו ל7 ימי עסקים ונעלמו העיקר לקחו את הכסף ! מזעזע 🤬
מוצר:
מקרר
שם:
kobyle
תאריך:
12/03/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מוצר לפני יותר משבועיים שילמתי בתשלום אחד במקום הבטיחו שיתקשרו עוד יום או יומיים כשהמוצר יגיע לחנות - מאז נעלמו לא מצליח לדבר עם אף אחד ,שירות מזעזע!!! להיזהר!!!
תגובת החנות:
המוצרים ממתינים בסניף ללקוח, המסך סופק ואנו מנסים לזמן אותו לאיסוף של הכיירים כבר מספר ימים, שרות עולם הקולנוע והחשמל
מוצר:
טלויזיה סמסונג וכיריים אינדוקציה
שם:
גולש
תאריך:
20/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
אסף
תאריך:
16/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מוצר אחר ממה שהזמנתי. שעות של המתנה על הקו וחיפוש אחרי נציג שיעזור וייתן מענה.
לאחר כחודש עוד מחפש איך לקבל את המחשב שלי. ממש מבאס ומתסכל שירות כזה. אין עם מי לדבר