דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל (יהוד)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
firstprice
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בפירסט פרייס ?
4.26
ציון ממוצע
54
חוות דעת בשנה האחרונה
303
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
14
0
0
3 חודשים אחרונים
19
0
1
6 חודשים אחרונים
33
0
5
שנה אחרונה
44
0
10
כל הזמן
236
3
64
נמצאו 303 חוות דעת גולשים על פירסט פרייס
תמונת משתמש
שם:
Uri
תאריך:
26/10/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ, שירות לקוחות אינו קיים. לא עונים במייל או בטלפון. לא שלחו חשבונית בניגוד לחוק. לא פינו את המדיח הישן בניגוד לחוק.
מוצר:
סאוטר sdw1045
תמונת משתמש
שם:
vexlerta
תאריך:
22/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכונת כביסה, לא קבלתי מייל אישור וקבלה או תקשורת כלשהי. אחרי יומיים התקשרתי, עונה מענה קולי שהשירות סגור כעת ושעות הפעילות הן 9-14 למרות שאני מתקשרת בשעות הפעילות!
מוצר:
מכונת כביסה בקו 7 קג
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
12/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
bimkomo
תאריך:
11/08/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעקבות הצעת שדרוג המוצר, אחרי רכישה שבצעתי באתר ב-2.5.25, יצא שחייבו אותי תשלום כפול כי הנציג חשב שהתשלום הראשון לא עבר.
אני פניתי אליהם לעדכן אותם והם אמרו שהם רואים רק תשלום אחד ואני צריכה לפנות לחברת כרטיס האשראי שלי.
פניתי לחברת כרטיס האשראי והם ביטלו את שני מסלולי החיוב (למרות שביקשתי שיבוטל רק מסלול אחד).

ב-9.5.25 פניתי שוב לפירסט פרייס, להסדיר מחדש את התשלום.
לאחר כחודש וחצי, הופתעתי לגלות שיש שוב כפל חיובים. רק שהפעם, במקום ששני התשלומים יהיו באותו תאריך, על אותו שם חברה ובאותו קצב של הורדות התשלומים (תשלום 1/12), עכשיו יש בין קצב ההורדות של התשלומים הפרש של חודש (כאילו הנוסף הוקם חודש אחרי הראשון), כל אחד על שם חברה שונה ואחד ב-2.5 בעוד האחר ב-9.5.
פניתי שוב ושוב לפירסט פרייס בנושא ולבסוף, הבעלים אמר שאי אפשר להפסיק את כפל התשלומים אבל הם יעבירו לי בהורדה הבאה של כרטיס האשראי את מלוא הסכום עבור המקרר.
ב-10.7 לא קיבלתי והבעלים טען שפניתי רק לפני כמה ימים וזה לוקח 10 ימי עסקים. לבקשתי, הוא רשם לי בהודעה שהסכום יעבור עד ה-10.8.
גם ב-10.8 לא קיבלתי.

אני לא רוצה להאריך כאן אבל החוויה שלי היתה ממש לא טובה - גם לקח זמן עד שיצרו איתי קשר להבאת המקרר, גם לא חזרו אלי ואני זאת שפנתה שוב ושוב וגם צורת הדיבור של הבעלים היתה ממש לא נעימה. נתנו לי תחושה כאילו אני מעיקה ועוד טרח להתקשר אלי שוב כמה דקות אחרי שסיימנו את השיחה כדי לומר שהסיפור הזה גם באשמתי כי אני הכחשתי את העסקאות מול חברת האשראי...
ההתעסקות בכל הבדיקות מול פירסט פרייס וחברת האשראי, עם שיחות טלפון והתכתבויות, לקחה כל כך הרבה זמן וכוחות. שלא לדבר על סכום נכבד שתופס מסגרת בכרטיס וסכום נוסף שיורד כל חודש ב-12 תשלומים...
אציין כי למרות שביקשתי שוב ושוב, לא קיבלתי עד היום את החשבונית על הקניה של המקרר.
נכון לכתיבת שורות אלה, עדיין לא קיבלתי את הכסף חזרה. ממש ניסיתי בכל דרך אפשרית לפנות ולפתור ונמנעתי עד עכשיו מכתיבת חוות דעת שלילית.

חבל. ממש חבל. מקלקל את החוויה של קניית מקרר חדש שדווקא עובד מצויין.
מוצר:
מקרר אלקטרולוקס EQE5600BB
תמונת משתמש
שם:
Ben
תאריך:
09/07/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מאוד לא טובה. תהליך מכירה נכלולי וכשלים מהתחלה ועד הסוף - את המוצר שהזמנתי אין להם ואז שכנעו אותי לקחת מוצר אחר. הטריק הכי ידוע בספר. הסכמתי רק כי הם מבטיחים אספקה תוך 5 ימים כשאחרים מבטיחים אספקה תוך 7 ימים. בסופו של דבר המוצר גם לא הגיע ותיאמו איתי התקנה הרבה אחרי המועד. בסוף ביקשתי לבטל את העסקה לאור מצגי השווא. אחרי שיחה מאוד לא נעימה עם הבעלים שאיים עלי בעדינות לא לבטל את העסקה - הסכמתי לא לבטל , ולצערי ההמשך היה הזוי. המובילים לא העלו את המקרר בגלל בעיות חניה, בסופו של דבר הדייר שלי סחב את המקרר יחד עם אחד המובילים. הם סירבו לקחת את המקרר הישן שנשאר תקוע בחדר מדרגות. פניות לחנות לא נענו. נאלצתי להגיש תלונה נגדם גם במשרד להגנת הסביבה. בסוף הורדנו כמה דיירים ביחד את המקרר.
מוצר:
מקרר מקפיא עליון MIDEA HD273FN 6339
תמונת משתמש
שם:
סטיב
תאריך:
06/05/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מכרו לי מייבש בייצור טורקי והציגו אותו כייצור גרמני. יום לאחר מכן ביטלתי את העסקה, ומזה כבר כמה חודשים אני בהתקשרויות איתם שיזכו וכל פעם נותנים תירוץ אחר.
מוצר:
מייבש LAVAMAT
תמונת משתמש
שם:
איליה
תאריך:
25/04/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לוודא שיש את הטלווזיה אמרו לי שיש
כשהזמנתי פתאום אמרו שאין להם ושהם צריכים להזמין ולכן זה יקח עד שבועיים, כפול מהזמן המובטח.
התקשרתי אחרי שבועיים לשאול למה היא לא הגיעה עדיין ואמרו שהם לא הזמינו אותה בכלל.
בנוסף, כל הזמן ניסו לדחוף לנו טלוויזיות אחרות שוב ושוב
מוצר:
טלוויזיה Hisense 75E7KQ
תמונת משתמש
שם:
guraridavid6
תאריך:
16/03/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שואב אבק. לצערי לאחר שעברו 4 ימים, יצרתי קשר בעצמי לחנות מאחר ולא נשלחה שום הודעה. להפתעתי טען נתנאל שהשואב אבק אבד בחברת השליחויות והוא "נאלץ" לבטל את ההזמנה . בושה
מוצר:
שואב אבק שארק IZ403
תמונת משתמש
שם:
בנימין
תאריך:
21/02/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלוויזיה בעקבות המלצות טובות בזאפ אבל אליהו מהחנות שלח לי דגם אחר.כשהתקשרתי להתלונן הוא ענה לי בזלזול שאין דגם אחר וזה מה שהזמנתי.הוא אמר שישלח לי מתקן תלייה בחינם אבל הוא לא שלח.בקיצור דיסהמלצה חמורה על החנות הזאת
מוצר:
Samsung du8000
תמונת משתמש
שם:
Tomer
תאריך:
19/01/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אכזבה מוחלטת מהשירות. הזמנתי מוצר באתר ושילמתי באמצעות כרטיס אשראי. מיד לאחר ההזמנה הוצג דף המאשר כי “ההזמנה התקבלה בהצלחה”. עם זאת, עד היום לא קיבלתי קבלה, עדכון, או כל צורה אחרת של תקשורת מהעסק.

פניתי לוואטסאפ ללא מענה (גם לאחר 5 ימי עסקים). פנייה במייל לא נענתה כלל.
רק לאחר שיצרתי קשר טלפוני בעצמי, נאמר לי שהמוצר אינו קיים במלאי ולא יהיה זמין כלל, בטענה שמדובר ב”דגם ישן”.

למכור מוצר שאינו במלאי ולגרום ללקוח להאמין שההזמנה בוצעה בהצלחה זו הטעיה ברורה של הצרכן, שעשויה להיחשב כהפרה של חוק הגנת הצרכן ואף להוביל לעיצומים כספיים.
מוצר:
תנור FJBI65L
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
23/09/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
eva
תאריך:
07/08/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר שהזמנתי לא סופק בזמן. כשבדקתי אפשרות לביטול עיסקה אחד הנציגים בשם אלי דיבר איתי באופן חצוף ואיים לחייב אותי בדמי ביטול, למרות שעבר רק שבוע מאז העיסקה והמוצר לא הגיע. בהמשך הבטיח לשלוח פרטים לגבי העיסקה, מספר משלוח..., לא שלח כלום. כל הפניות שלי בווטסאפ לא נענו. באחד הפעמים הצלחתי לדבר עם נטנאל. בחור נחמד ביותר. עונה לשאלות ומנסה לעזור. ברגע שזה נודע לאלי, לקח ממנו את הטלפון, כעס עלי, טען שרק הוא מטפל בשרות לקוחות ובסיום, אותו אלי אמר לי שאני לא אתקשר אליהם יותר. בקשתי לקבל חשבונית רכישה, שלחו לי בפורמט כזה שאיאפשר לפתוח אותו. כך שאסמכתא היחידה שיש לי, זה חיוב באשראי. אין לי חשבונית!!!! לא ממליצה על חנות הזו.
מוצר:
טלוויזיה
תמונת משתמש
שם:
רופאי שיניים
תאריך:
26/06/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מזגן ביום א.התקשרתי לחנות לוודא את ההזמנה.
ביום שלישי מתקשר משה להגיד לי שאין במלאי.והציע לשדרג למזגן אחר שלא מתאים לי ..לא בגודל..לא במחיר.נכון להיום המזגן שהזמנתי מופיע באתר שלהם..אני מבינה מהחוות דעת שיש פה שהסיפור חוזר על עצמו.
זה לא חוקי לפרסם מוצר שאין המלאי.
דרג אגב... התקשרתי לעוד חנוית בזאפ..עם אותו תרגיל.
מפרסמים..אין במלאי..רוצים לשדרג..יותר כסף.
לטיפולכם..אתר זאפ.
בזבסתי זמן יקר בהמתנה למוצר שמאוד הייתי צריכה
מוצר:
טורנדו מסטר אינורטר 12 x eu
תמונת משתמש
שם:
benny
תאריך:
11/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפני חמישה ימים מייבש כביסה באתר. ההזמנה הוצגה בדף בהצלחה. לאחר שחמישה ימים לא התקשרו או שלחו אימייל יצרתי איתם קשר ואז נוגע לי שההזמנה נמצאת המצב של "נכשל" ואין להם את המןצר במלאי. סתם חיכיתי שבוע. לא חייבו אותי.
מוצר:
מייבש מידאה 7 ק"ג
תמונת משתמש
שם:
עודד
תאריך:
01/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית קניה גרועה ביותר!
רכשתי 3 מוצרים. באתר כתוב שזמן האספקה הוא עד 5 ימים וכך גם הבטיחו לי בטלפון. לאחר כמה ימים של עיכוב באספקה והרבה טלפונים לחנות, קיבלתי מהם את המספר של חברת השליחויות. בחברת השליחויות טענו שהמוצרים עדיין לא הגיעו אליהם. היתה לי הרגשה שלא טיפלו בהזמנה שלי במשך שבוע וחצי ולא שלחו את המוצרים. לאחר יומיים (כעבור שבועיים מההזמנה) הגיעו שני מוצרים.
המוצר השלישי הגיע כעבור חודש מההזמנה!!
את החשבונית קיבלתי כעבור חודש נוסף של טלפונים לחנות.
מוצר:
שואב אבק רובוטי שיומי, שואב דייסון, טלוויזיה סמסונג 65'
תמונת משתמש
שם:
לאון
תאריך:
16/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מאוד לא מרוצה. העסקה התחילה בזה שהחנות מכרה לי מכונת כביסה שאין להם במלאי והם לא יכולים להשיג אותה. המכונה הלא קיימת עדיין נמצאת באתר זאפ, כלומר הם יודעים שאין להם את המכונה אבל ממשיכים להחזיק אותה בזאם ובאתר שלהם. מייד אחרי התשלום קיבלתי שיחת טלפון מהחנות ואמרו לי שאין את המכונה הזאת במלאי והם מציעים לי לרכוש מכונה יקרה יותר. הם הבטיחו שההספקה תיהיה מהירה, סביר להניח שהמכונה תסופק ״עוד השבוע״ אבל מקסימום ביום ראשון הקרוב. והם צלצלו שוב ושוב ושוב ועשו עבודת מכירות מעולה עד שהחלטתי לקנות כי הייתי חייב מכונת כביסה. מה ששכנע אותי זה שההספקה מהירה. אחרי הרכישה של המכונה השנייה והיקרה יותר, תדירות המענה הטלפוני ירדה כמעט לאפס. הם ענו פעם באף פעם לשיחות הטלפון שלי, חייגתי ישירות לנייד של בחור בשם אלי אליהו שטיפל בעסקה, וכל ההבטחות לחזור אלי תוך שתי דקות אחרי שיעשה בירור - לא התקיימו. אחרי המון טלפונים אליהם והבטחות שהמכונה כבר בדרך אלי, המכונה הגיע אלי בסופו של דבר אחרי כמעט שבועיים. הרכישה בוצעה ב30.10.2023, הובטח שהיא תסופק באותו השבוע, כלומר עד 02.11 אבל מקסימום ביום ראשון הקרוב, כלומר מקסימום ב05.11.2023. כאמור, אחרי המון טלפונים ברמה יומית ולילה אחד שלא ישנתי כי השליח הבטיח להגיע אלי עם המכונה בין 22:00 בלילה עד 02:00!!! והוא לא הגיע ולא צלצל. המכונה הגיע אלי בסופו של דבר בתאריך ה12.11.2023 כמעט ב22:00 בלילה! וכמובן שהייתי צריך גם להמתין מספר ימים לחברה אחרת שתגיע להתקין את המכונה. זה אומנם לא קשור לחנות אבל אם היו מספקים לי את המכונה כפי שהבטיחו, גם ההתקנה הייתה מבוצמעת בסופו של דבר ימים רבים קודם לכן ולא הייתי צובר הרים של כביסה מלוכלכת בבית. הובטח לי פיצוי שגם הוא לא הגיע. בסופו של דבר כל הבטחה שניתנה לי על ידי אלי אליהו לא התקיימה. אפילו לא אחת! חוויתי חוויה מאוד לא נעימה ולא ארכוש שוב בחנות זו.
מוצר:
M1612C8LWX
תמונת משתמש
שם:
babaninab
תאריך:
31/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא לקנות שום מוצר!!!!חוץ מי הספקה....אכול גרוע,לא אונים לטלפון, לא שולחים חשבונית.....קיבלתי מכונת כביסה פגומה ועקומה(((((( שבועיים היה בלי מכונת כביסה בחום כזה עם נכה.....
מוצר:
מכונת כביסה HOOVER
תמונת משתמש
שם:
ovits57119
תאריך:
20/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר באתר, קיבלתי שיחת טלפון לשדרוג בתוספת מחיר. הסכמתי. שילמתי. לא קיבלתי שום אישור קניה או חשבונית מס/קבלה.
לאחר 5 ימי עבודה התקבל מקרר ללא קרטון (משלוחנים טענו שהוציאו מקרטון כדי שיתאים למעלית) במצב נוראי. מדף שבור, מלוכלך, עובש, ישן חתיכות מסקינג טייפ לא קשורות בכל מיני מקומות. לא התקבל עם המקרר שום תעודת משלוח או קבלה. היה נראה מוזר, ישר נכנסתי לביקורות על החנות וגם ביקורות של "אבי סופר" - שהם גבו את האשראי שלי וראיתי שיש תגובות שלא שמתי לב אליהם על מיקרים לא נעימים.
בבוקר התקשרתי, אמרו שיבררו, חזרו אלי ואמרו שהיה טעות ושהחליפו לי את המקרר עם אחד אחר ושהם צריכים להזמין חדש- לא יודעים למתי - יבדקו. לאחר זמן מה חזרתי אליהם, אמרתי להם שאני רוצה מקרר חדש למחרת או שאני מבטלת עיסקה. אמרו שיבדקו. לאחר כשלוש שעות התקשר אדם אחר ממש לא סימפטי- אמר שלא מבין מה הבעיה, קיבלנו מקרר חדש עם קרטון. הסברתי לו שכבר שלחתי תמונות של המקרר והאדם שדיברתי איתו בבוקר אישר שהיה טעות. הוא טען שזה לא נכון ושאני משקרת. שלחתי להם הודעת ביטול עיסקה. האדם שאיתו דיברתי בבוקר וטען שעשו טעות התקשר וטען שטעה ואכן קיבלתי מקרר חדש. התעקשתי על ביטול עסקה כי הבנתי שאני עובדת מול אנשים לא הוגנים. אספו את המקרר לאחר כשבוע. קיבלתי החזר לאחר עוד שבוע.
המלצתי שאם קניתם דרכם וקרה לכם מקרה דומה, תתעדו הכל, לא להגרר להבטחות שיחליפו וכו, לבטל עסקה ע"פ חוק ע"י הודעה מסודרת.
לציין שגם ZAP עזרו לי מול החנות ומול הזכויות שלי. תודה לZAP
מוצר:
מקרר ‏מקפיא תחתון Samsung RB52RS334SA ‏518 ‏ליטר
תמונת משתמש
שם:
Idan
תאריך:
30/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא אוכל להמליץ על החנות הזו,
קיבלתי שירות שלדעתי מתחת לכל ביקורת.
נתחיל מכך שהמוצר שרציתי בהתחלה לא זמין והוצע לי מוצר חלופי, אם לא הייתי מתקשר לדרוש חשבונית מעולם כנראה לא הייתי מקבל אחת, וקיבלתי חשבונית של הרשת של "אבי סופר" משום מה, אינספור שיחות לפעמים יש מענה לפעמים זה הרגשה שפשוט מסננים אותך, הבטחות לחזור אליך ושדואגים לך אך בפועל - עד היום לא קיבלתי שיחה (עברו כשבועיים)
נמשיך בעיקר מבחינתי, לא הגיוני ולא משנה מה הסיבה אשמתי או לא אשמתי ש"בעל החנות" שולח אותי להתנגח עם המוביל (שלא אני בחרתי).
מוצר:
Midea HQ611RWEN
תמונת משתמש
שם:
amos.frumkin
תאריך:
14/02/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפני כמה שבועות טלביזיה טושיבה. הגיעה מהר דרך שרות משלוחים שלא הודיע מראש על בואו. מזל שהייתי בבית. אך המסך לא עובד. מאז אני בסבב אינסופי של טלפונים מול פירסט פרייס ומול השרות של טושיבה שנקרא רטפון, ואין טלביזיה ואין שרות. טוענים בשרות במשך שבועות שהטכנאי לא מגיע לעפרה ושישלחו עם 'לוגיסטיקה'. ואין כלום. מנהל פירסט פרייס והעובד שלו מדברים אלי , בתוקפנות כאילו אני אשם במצב. והטלביזיה עדיין לא הוחלפה ולא עובדת

מוצר:
211-TOSH-559000 טלביזיה טושיבה 55C9000
תמונת משתמש
שם:
newsharonlaw
תאריך:
30/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי תנור משולב כיריים ביום 30 דצמבר 22.
התנור הגיע כשהוא פגום, אם מפני שנפגע בהובלה ואם מפני שכך יצא ממחסני היבואן/הנחות
לא הועילו כל שיחות הטלפון וכל הודעות הדואל ששיגרתי לחנות, הם פשוט נעלמו.
לאחר מכן נוצר קשר איתם והבטיחו ששולחים לתקן את הפגם "ביום ראשון" וכמובן לא שלחו איש ולא תיקנו כלום
מה שמעצבן אותי במיוחד הוא הקלות הבלתי נסבלת של מניעת שירות אחרי קניה.
לציין כי חשבונית מס או קבלה לא קיבלתי עד היום.
מוצר:
תנור משולב כיריים לנקו
תמונת משתמש
שם:
Omri
תאריך:
02/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהם טלויזיה שנגמרה להם במלאי - שלחו לי דגם אחר וזול יותר בלי לשאול אותי לפני ובלי לעדכן את החיוב בהתאם להפרש במחיר.
גיליתי את זה רק בזכות הערנות שלי, כשהשליח כבר היה בדירה עם הטלויזיה.
מוצר:
UE65AU8000
תמונת משתמש
שם:
rini
תאריך:
29/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טאבון חשמלי, וקיבלתי טאבון על גז, ביקשתי להחזיר התנצלו על הטעות בתיאור המוצר ביררו עם הוא עדיין באריזה המקורית ואמרו שיקחו אותו ויזכו, מאז אחרי 4 טלפונים ופניות בוואצאפ ובמייל, הם לא מגיבים ואני עדיין מחכה. עם מוצר ענק שתופס לי שטח אחסון לחינם.

בנוסף מעתיק את מה שכתב משתמש OFER וחבל שלא קראתי ביקורות על החנות לפני הרכישה. אם כי החסרונות הבאים הם לא כ"כ נוראים בהשוואה לעובדה שהביאו לי מוצר לא נכון וסוחבים אותי כבר חודש

1. לאחר שמבצעים הזמנה כמובן עם הכנסת כל פרטי האשראי, לא מקבלים אישור הזמנה ולא קבלה, כך שלא יודעים כלל אם באמת הוזמן או לא.
2. אין באתר שום אפשרות לבדוק לגבי ההזמנה כלום.
3. לאחר בערך יום מתקשרת פקידה ורק אז מתברר לך שההזמנה נקלטה, היא מבקשת שוב פעם פרטי האשראי בטלפון, כשנאלה מדוע שוב פעם צריך למסור את כל הפרטים, אמרה שמה שמכניסים באתר זה רק רישום.
4. לאחר מכן מתקבלת קבלה שרשום בה רק את סכום החיוב בלבד, ובכלל מתברר שמדובר בחברת "אבי סופר", אולם אין פירוט כלל של מה שהוזמן כך שאין לך כלל קבלה על המוצר שהזמנת, אלא רק ששילמת סכום.
5. לאחר מכן אין לך שום אפשרות לדעת באיזה שלב נמצאת ההזמנה, ואין מעקב אחר המשלוח כלל.
מוצר:
טאבון חשמלי st8000
תמונת משתמש
שם:
yosef_h
תאריך:
24/04/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא ממליץ הזמנתי תנור לא היה להם במלאי ולא רשום שאזל המלאי רציתי לבטל את עיסקה כבר לא ענו לי
מוצר:
beko bim22301x
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
10/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply