זוועה של יחס ושירות , אל תקנו מחברה הזאת . ואם זה לא המוצר שרציתם תחלמו לקבל כסף חזרה.
תגובת החנות:
תודה על חוות דעת.
אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.
אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוחה.
אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים
עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוחה על מנת לדאוג שתהיה מרוצה.
חברת "טקטויז" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.
נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
********************** בברכה, אלי בנימין מנהל שירות לקוחות חברת TechToys **********************
מוצר:
מגן סמסונג
שם:
shay ואורטל
תאריך:
25/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי קניה של 496 שח, שילמתי עוד 50 שקל על משלוח של 3 ימים עסקים. שלמתי משלוח כה יקר כי אני צריך את המוצרים בתאריך מסוים. לא קיבלתי את ההזמנה בזמן. (עברו נכון להיום 4 וחצי ימי עסקים) התקשרתי לשירות. הגישה של הנציג השתנתה ברגע שאמרתי שאני רוצה לבטל. קיבלתי גם ניתוק בפנים לא פחות מדקה. הנציג התקשר בחזרה..לא שזה כבר משנה. שניתק לי את הטלפון בפעם השניה.
תגובת החנות:
תודה על חוות דעת.
אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.
אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוחה.
אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים
עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוחה על מנת לדאוג שתהיה מרוצה.
חברת "טקטויז" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.
********************** בברכה, אלי בנימין מנהל שירות לקוחות חברת TechToys **********************
מוצר:
מגני מסך נרתיקים לטבלטים
שם:
josefdro
תאריך:
27/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 07/11/21 רכשתי בעיסקה טלפונית כרטיס ניווט I GO 8 שאלתי את המוכר אם הכרטיס יתאים למכשיר שברשותימסוג גרמין.התשובה שלו היתה "תנסה אולי יעבוד ואם לא אז תרכוש אצלנו מכשיר ניווט . קיבלתי את הכרטיס והוא לא עבד .החלטתי להחזיר את הכרטיס חזרה לפי הכתובת שמצויינת על המעפה עם החשבונית וביקשתי זיכוי לכרטיס האשראי. החשבון נשלח בדואר רשום ולאחר יומיים קיבלנו שישור מבנק הדואר שהמעטפה הגיעה ליעדה. המתנתי מספר ימים ופניתי בטלפון למספר שהופיע על המעטפה ונענתי בגיחוך ואמרו שלא קיבלו שום דואר רשום..ועוד טען האדם שענה לי שאל היכן אני חי שבנק הדואר לא יעיל עד כדיי כך.שסתבר כנראב שזו שיטה לא להחזיר את כספי כי הכתובת על המעטפה מיועדת לת.ד.58 אור עקיבא והם נמצאים בכלל בהרצליה.
תגובת החנות:
תודה על חוות דעת.
אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.
אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח.
אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים
עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שתהיה מרוצה.
חברת "טקטויז" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.
נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
********************** בברכה, אלי בנימין מנהל שירות לקוחות חברת TechToys **********************
מוצר:
כרטיס ניווט IGO8
שם:
shopper
תאריך:
10/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
חבל שאי אפשר לדרג אפס
יחס מגעיל ומזלזל - בקושי אפשר להשיג טלפונית וכשמשיגים מקבלים מענה דוחה מתחרטת שבכלל עשיתי הזמנה ונתתי להם מהכסף שלי
בהצלחה לכם
תגובת החנות:
תודה על חוות דעת.
אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.
מרגע קבלת הפנייה, יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוחה, התנצלתי על אי הנעימות שנגרמה לה ושוחחתי עמה על מנת להבין מה בדיוק קרה.
הלקוחה רכשה בתאריך 05/11/2021 נרתיק למחשב לוח בעלות של 69 ש"ח וביקשה לבצע איסוף עצמי למוצר.
הלקוחה נענתה בחיוב ובשמחה רבה.
המוצר נארז ונשלח לסניף צפון לאיסוף עצמי לבקשת הלקוחה.
(טקטויז הינה חנות אינטרנטית, אנו עובדים עם חמש חנויות שונות במיקומים שונים ברחבי הארץ בשיתוף פעולה על מנת שהלקוח יוכל לבצע איסוף עצמי קרוב לביתו, יש לציין כי החנויות שמהם מתבצע האיסוף העצמי לא שייכת לנו ואין לנו שליטה על המתרחש בחנויות הללו).
לאחר מספר ימים קבלתי מייל כי בן זוגה של הלקוחה אסף את המוצר וכי קיבל שירות מגעיל ומזלזל בחנות ממה אסף את המוצר.
פנינו לחנות ממנה בוצע האיסוף העצמי על מנת לקבל תשובה בנושא ומאחר ולא קבלנו תשובות מספקות הוחלט לקחת אחריות מלאה על הנושא ופתרונו בצורה הטובה ביותר.
שוחחתי עם הלקוחה, התנצלתי שוב ובנוסף כמחווה של רצון טוב הצעתי ללקוחה זיכוי לקנייה חוזרת בסכום של 300 ש"ח.
הלקוחה הביעה את שביעות רצונה המלא מההתנצלות ומהפתרון שהוצע לה.
חברת "טקטויז" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.
נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
********************** בברכה, אלי בנימין מנהל שירות לקוחות חברת TechToys **********************
מוצר:
נרתיק קשיח לאייפד
שם:
אייל
תאריך:
29/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
סיפקו מוצר לא נכון. שלחתי להם את המוצר השגוי בחזרה על חשבוני, בדואר רשום, עם מכתב הסבר. למרות זאת לא הגיעה מהם כל תשובה. לדבריהם "הם מקבלים חבילות רבות", ומתנים את התשובה בכך שאמסור להם מספר דואר רשום שלצערי לא שמרתי. לא אתפלא אם התעצלו לבדוק ושמרו לעצמם את המוצר, הואיל ולא קיבלתי אותו בחזרה כדואר רשום שאין לו דורש. על כן הפסדתי את כספי, ובזבזתי זמן ואנרגיה. בנוסף התרשמתי שאינם סימפטיים ולא שירותיים.
תגובת החנות:
תודה על חוות דעת.
אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.
אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוח.
אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים
עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוח על מנת לדאוג שיהיה מרוצה.
חברת "טקטויז" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.
********************** תודה מכל הלב צוות שירות צרכנים "טקטויז"
מוצר:
נרתיק לטאבלט
שם:
יעל
תאריך:
04/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב בתאריך 21/12/20 רכשתי בחנות זו דרך האינטרנט עט מקורית לטובת טאבלט מסוג lenovo. טרם קניתי פניתי לבעל החנות לייעוץ מאחר ולפי הרישום באתר העט אינו מתאים לטאבלט שברשותי. המוכר התעקש, כבר אז בחוסר סבלנות שהעט מתאים. לדאבוני הרב, רכשתי את העט ושילמתי 195 ש"ח. העט הגיעה אלי, אך לא היתה אפשרות לכתוב איתה. צילצלתי לבעל החנות, טון הדיבור היה חסר סבלנות ותוקפן. הוא הפנה אותי לשרות הלקוחות ושם נאמר לי ישירות שהעט אינו מתאים לדגם שברשותי. חזרתי למוכר והוא אמר לי להחזיר אליו את העט והוא ישלח לי עט מתאים.
בתאריך 8/1/20 שלחתי את העט בדואר רשום. מאז אני בשיחות מתמשכות עם מוכר החנות הטוען שהפריט לא הגיע לדואר. אני לפי בדיקה מול סניף הדואר בהתאם לרישום הנמען קיבל 2 הודעות ב 13/1, 19/1 שהפריט מחכה לו. בפניות חוזרות אליו הוא מביע תוקפנות, חוסר סבלנות ושולח אותי לבקש פיצוי מהדואר. מיותר לציין שהוא קיבל את כספו, אך אני לא קיבלתי את הפריט עליו שילמתי.
טעויות יכולות להיות, אך בעל בית זה אינו מעוניין לעזור, לפתור את הבעיה. אינו נותן שירות ומגיב בתוקפנות רבה כאשר אני הלקוחה ששילמה ממיטב כספה. אני לא אקנה שם יותר!!!!
תגובת החנות:
תודה על חוות דעת.
אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.
אנו מתנצלים על החוויה הלא נעימה שנגרמה ללקוחה.
אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים
עם קבלת הפנייה, יצרנו קשר עם הלקוחה על מנת לדאוג שתהיה מרוצה.
חברת "טקטויז" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.
********************** תודה מכל הלב צוות שירות צרכנים "טקטויז"
מוצר:
עט מקורית 22042
שם:
יוסין
תאריך:
24/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בעל החנות מדבר בצורה מגעילה, יש חוסר סבלנות כלפי הלקוח, המשלוח לא הגיע בזמן על ידי השליח, במקום שהחנות תעשה מאמצים כדי שהמשלוח יגיע כמה שיותר מהר, בעל החנות בחר לצעוק עלי בטלפון כשפניתי להתלונן, לא ממליץ, המחירים תואמים הרבה חנויות אחרות בארץ שיודעות איך להתנהג כמו בני אדם.
תגובת החנות:
תודה על חוות דעת.
אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.
מרגע קבלת הפנייה, יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוח, התנצלתי ושוחחתי עמו על מנת להבין מה בדיוק קרה.
הלקוח רכש בתאריך 20/12/2020 עט מקורית מדגם Active Pen 2 מבית Lenovo בעלות של 195 ש"ח. באותו היום נשלח המוצר ללקוח ע"י דואר מהיר משלוח עד בית הלקוח שמספרו 07011667483IL וכעבור 3 ימים נמסר המוצר ללקוח.
לאחר מספר ימים פנה הלקוח לשירות הלקוחות בטענה כי הוא לא מצליח לחבר את העט למחשב הנייד שברשותו וביקש את המספר טלפון של התמיכה הטכנית של חברת "לנובו ישראל" (חברת CPM).
המספר נמסר ללקוח והלקוח הודה על העזרה והטיפול בבעיה.
לאחר כתיבת החוות דעת הבנתי שהיבואן לא טיפל בלקוח והבעיה עדין קיימת וכי השירות שקיבל היה לוקה בחסר.
שוחחתי עם הלקוח, התנצלתי על השירות הלקוי שקיבל משירות הלקוחות של היבואן הרשמי חברת "לנובו ישראל" (חברת CPM)
ובמקביל פניתי ליבואן הרשמי חברת "לנובו ישראל" וחברת CPM על מנת לקבל תשובה בנושא ומאחר ולא נענינו ולא קבלנו תשובות מספקות הוחלט לקחת אחריות מלאה על הנושא.
נציג החברה שוחח עם הלקוח והציע ללקוח את האפשרויות הבאות:
1. לשלוח ללקוח עט חדשה ללא עלות. 2. להחזיר את המוצר ולקבל החזר כספי מלא 195 ש"ח + פיצוי זיכוי לקנייה חוזרת.
הלקוח ביקש לקבל עט חדשה, הלקוח נענה בחיוב ובשמחה רבה.
חברת "טקטויז" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.
********************** בברכה, אלי אחראי קשרי לקוחות "טקטויז"
מוצר:
Lenovo
שם:
baaa
תאריך:
01/12/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אתמול התקשרתי לטקטויז לברר על כיסוי טלפון שראיתי באתר. ענה לי אדם שבמקביל דיבר עם לקוחות אחרים ודיבר בחוסר סבלנות משפטים כמו "נו מה את רוצה לדעת", אמרתי שאם הוא עצבני אני מוותרת על הקנייה, ענה שהוא לא עצבני, המשיך בטונים לא נעימים עד אמרתי שאסתדר, תודה רבה וניתקתי. כעבור כמה דקות חזר אליי ממספר חסום, אמר שעכשיו הוא פנוי. שיתפתי בהתלבטות לגבי המוצר ומהר מאד שוב הטון חזר לתוקפני ומזלזל. הוא ניסה לזרז את השיחה והלחיץ אותי (נו את רוצה להזמין?), לי היה הכי חשוב לוודא שאני יכולה לקבל את המוצר באותו יום. לגבי שליחות אקספרס ענה שאפשר אבל תגיע תוך 9 ימים. לגבי איסוף עצמי באותו יום אמר שזה אפשרי עד שעה 14:00. בעקבות זה השתכנעתי לרכוש. לאחר שכבר נתתי מספר אשראי, וידאתי את פרטי האיסוף ופתאום אמר שזה יהיה רק מחר. אמרתי שלפני רגע אמר לי היום, אז אמר שאם אני רוצה לבוא לאסוף מהמחסן עכשיו כי הוא הולך עוד חצי שעה (אני גרה במרחק של כחצי שעה משם). ניתקתי בתחושה רעה, צלצלתי אחרי דקה וביקשתי שישלח לי קבלה/חשבונית. אמר שזה לא אפשרי, בואי מחר תהיה לך קבלה וחשבונית עם המוצר. שאלתי למה, שוב ענה לא ברור. אחרי דקה בעלי התקשר לבטל את העסקה, דיבר בנועם ועדינות, ומי שהזדהה בשם חיים התחיל להתנפל ולצעוק - אי אפשר לבטל, הוצאתי כבר מונית (אם כך, למה אי אפשר היה לבוא לאסוף באותו יום?) השיא היה שהוא לא הפסיק ללכלך עליי בפני בעלי: אשתך לא מאופסת, שעה הייתי איתה בטלפון כבר שיגעה אותי, היא לא הבינה כלום... כשבעלי שאל למה אי אפשר לבטל, אמר שאין לו כוח כבר להסביר לאנשים, ואם אנחנו מבטלים עכשיו אנחנו משלמים 100 ש"ח דמי ביטול. שלחתי מייל בדרישה לביטול העסקה. לא ענה, לא ביטל. כרגע הכסף נגבה, המוצרים לא בידיי, ואני לא מעוניינת בהם. אני מתכוונת להגיש תלונה דרך המועצה להגנת הצרכן. לא ממליצה להתקרב לעסק הזה, בחיים לא נתקלתי בשירות מזלזל וחצוף כ"כ ובטח לא באדם שמעז לדבר ללקוח בצורה כזו.
תגובת החנות:
תודה על חוות דעת.
אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.
מרגע קבלת הפנייה, יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוחה, התנצלתי ושוחחתי עימה על מנת להבין מה בדיוק קרה.
בתאריך 30/11/2020 הלקוחה התקשרה למוקד שירות הלקוחות של החברה ורכשה נרתיק מגן מסך לטלפון גוגל פיקסל 3A בעלות של 149 ש"ח. וביקשה לבצע איסוף עצמי למוצרים, הלקוחה נענתה בחיוב ובשמחה רבה.
לאחר רבע שעה הלקוחה ביקשה לבצע איסוף עצמי עכשיו ונאמר לה ע"י הנציג כי הדבר אינו אפשרי וכי אנו צריכים להכין את החבילה ולשלוח אותה לסניף האיסוף העצמי שנמצא כחצי שעה נסיעה מאיתנו.
הלקוחה הסכימה וכך עשינו.
לאחר מספר דקות בן זוגה של הלקוחה התקשר וביקש לבטל את העסקה מכוון שאינו יכול לבצע איסוף עצמי של המוצרים.
כידוע לכם, מוקד שירות הלקוחות של טקטויז מופעל בחלקו על ידי אנשים עם מוגבלויות. מדובר באנשים עם מוגבלויות, שמשום מה רוב החברות לא מיצו עדיין את הפוטנציאל הגלום בהם. אנו בחברת טקטויז יחד עם עמותות שונות גייסנו מספר אנשים עם מוגבלויות לצורך מתן שירות לקוחות, הזמנות ועוד. אדם עם מוגבלות יעשה כל אשר לאל ידו כדי להצדיק את העסקתו. מהניסיון שלנו, מדובר בעובדים מצטיינים של ממש.
בנוסף, על מנת לשפר את חווית השירות וכמחווה של רצון טוב, התקשרתי ללקוחה והצעתי לה את האפשרות הבאה:
זיכוי לקנייה חוזרת בסכום של 100 ש"ח, הלקוחה ביקשה שאתרום את הכסף לעמותת "עלם" - עמותה לנוער במצבי סיכון.
כמובן שהסכום נתרם ובנוסף חברה טקטויז תרמה סכום נוסף של 400 ש"ח לעמותה.
חברת "טקטויז" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים. ********************** בברכה, אלי אחראי קשרי לקוחות "טקטויז"
מוצר:
כיסוי לטלפון
שם:
גולש
תאריך:
05/11/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
29/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
28/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
07/10/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
18/09/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
18/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
14/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
31/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
30/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
29/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
16/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Yapy
תאריך:
10/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
וואו. סיוט. ניסתי להזמין כיסוי לטלפון. חודש שלם משכו אותי בתירוצים שהחבילה נשלחה והיא בדרך והיו עיכובים ועולם וגם שביקשתי לבטל אמרו לי שאי אפשר כי החבילה נשלחה. מהמעקב משלוח ניתן היה לראות שהחבילה נשלחה לאחר שביקשתי לבטל. אחרי חודש שבמהלכו הטלפון כבר נשרט וכבר קניתי את המוצר במקום אחר החבילה הגיע. אבל אין לי מה לעשות עם עוד כיסוי. טוב אז מנסה לבטל. מפה לשם הם לא אוספים את החבילה ששלחתי בדואר רשום.
תגובת החנות:
תודה על החוות דעת.
אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.
מרגע קבלת הפנייה, יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוח, התנצלתי ושוחחתי עמו על מנת להבין מה בדיוק קרה.
הלקוח רכש בתאריך 29/12/2019 נרתיק של חברת OTTERBOX למכשיר HUAWEI P30 PRO בעלות של 135 ש"ח. יום למחרת, נשלח הנרתיק ללקוח ע"י דואר רשום
לאחר מספר ימים פנה הלקוח לשירות הלקוחות בטענה כי הנרתיק עדין לא הגיע אליו. כמו כן טען הלקוח כי זמן אספקה הנרתיק שהובטח לו הינו עד 7 ימי עסקים ועברו 10 ימים והוא עדין לא קיבל את המוצר.
הלקוח אכן צודק!
פנינו לחברת דואר ישראל על מנת לקבל תשובה בנושא ומאחר ולא נעננו ולא קבלנו תשובות מספקות הוחלט לקחת אחריות מלאה על הנושא ולפתור את הבעיה בצורה הטובה ביותר ללקוח.
כבר באותו היום נשלח ללקוח נרתיק נוסף בעלות של 135 ש"ח ללא חיוב.
כעבור מספר ימים נמסר הנרתיק ללקוח.
לאחר מספר ימים פנה הלקוח לשירות הלקוחות בטענה כי הנרתיק אכן הגיע אליו אך כעת אין לו צורך בנרתיק (מכוון שכבר רכש נרתיק אחר) וכי הוא מעוניין לבטל את העסקה ולקבל את כספו בחזרה.
הלקוח נענה בחיוב ובשמחה רבה.
העסקה בוטלה והלקוח קיבל את כל כספו בחזרה.
חברת "טקטויז" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.
********************** בברכה, אלי אחראי קשרי לקוחות "טקטויז" **********************
מוצר:
Symmetry מבית OtterBox לטלפון סלולארי מדגם: Huawei P30 Pro
שם:
גולש
תאריך:
09/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
omerkassis777
תאריך:
04/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
שמי עומר ואני רכשתי דרך החברה תושבת לרכב ב-29.10. הבנתי מן פירוט המוצר כי התוצרת היא גרמנית ומאוד איכותית, ולכן לא היה לי אכפת לשלם מחיר גבוה (300 ש"ח) עבור המוצר. באמצע הניסיון שלי להתקין את התושבת ברכב, הבורג של התושבת פשוט השתחרר לגמרי עד כדי שהוא פשוט נפל ויצא ממקומו. כאשר שלחתי מייל לחברה, ב-7.11, בו הסברתי בצורה מפורטת מה הייתה הבעיה לא הוחזרה לי תשובה אלא רק אחרי ארבעה ימים. בחור בשם אורן היה אחראי לטפל בי - במהלך השיחה עימו הרגשתי שהוא מדבר אליי בתוקפנות ובחוסר סבלנות כאילו הוא עושה לי טובה שהוא בכלל מדבר איתי. למרות ששלחתי שלל סרטונים, ותמונות כדי לבאר לאורן מה בדיוק לא בסדר במוצר, הוא פשוט התעלם וביטל בבוטות את כל הטענות שלי ופשוט המשיך לומר לי בתוקפנות ש"המוצר בסדר, המוצר בסדר גמור", או "אתה עושה משהו לא בסדר". אחרי ויכוחים והרמות קול לא נעימות, סיכמנו כי אני אשלח לו את המוצר בחזרה לאור עקיבא על חשבוני והוא ישלח לי את המוצר לאחר תיקון יחד עם הכסף שהוצאתי על השליחה הראשונה. ביום שהגיע המוצר אל אורן הוא אמר לי שהוא תיקן אותו "תוך 2 דקות", ושלח לי אותו בחזרה, תוך כדי שהוא שוכח לשים בחבילה את הכסף שהוא הבטיח להחזיר לי. לתסכולי הרב, המוצר הגיע אליי בדיוק כמו בפעם הראשונה, ולאחר 2 דקות משהתחלתי להתקין את המוצר לרכב שלי, הבורג שוב השתחרר ויצא ממקומו; חזרנו בדיוק לאותה נקודת ההתחלה. לא הייתה לי כוונה להיכנס לעוד סאגת ויכוחים ותוכחות לא נעימה. הלכתי לדוד שלי ואחרי שהוא פתח את המכשיר נוכחנו לגלות כי ישנה בעיה בציר עצמו עליו הבורג יושב. אחרי כמה אלתורים הבנו איך "לתקן" את הבורג כך שהוא לא ישתחרר, ויהיה אפשרי להשתמש במוצר כדי ש-300 השקלים אותם הוצאתי עליו לא ילכו לטמיון.
לסיכום, חווית הקנייה שלי בחברת techtoys הייתה מצערת ומעייפת, אני לא מתכוון לרכוש דבר מהם יותר בעתיד, לא יקר ולא זול, ואני ממליץ בחום למי שהקדיש מזמנו כדי לקרוא את הפוסט הלא קצר הזה, לנהוג כמוני ולהתרחק מהם כהוגן.
עומר
תגובת החנות:
תודה על החוות דעת.
אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.
מרגע קבלת הפנייה, יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוח, התנצלתי ושוחחתי עמו על מנת להבין מה בדיוק קרה.
הלקוח רכש בתאריך 29/10/2019 תושבת לרכב כולל טעינה בעלות של 299 ש"ח. יום למחרת, נשלח המוצר ללקוח ע"י דואר רשום שמספרו RR586529459IL.
כעבור 4 ימי עסקים נמסר המוצר ללקוח.
לאחר מספר ימים פנה הלקוח לשירות הלקוחות בטענה כי קיבל את המוצר מאוד מהר אך לצערו הוא חושב כי המוצר שקיבל לא תקין (הבורג של התושבת השתחרר).
נציג שירות הלקוחות התקשר מיד ללקוח ובצורה יסודית ומקצועית טיפל ללקוח בבעיה עד שנפתרה לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.
הלקוח הודה על העזרה והטיפול בבעיה.
לאחר כתיבת החוות דעת (בתאריך 12/02/2020 כ-4 חודשיים לאחר שהלקוח קיבל את המוצר) התקשרתי ללקוח ושאלתי לנושא הבעיה על מנת להבין מהי (חשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים).
הלקוח טען כי למעט הבורג שהשתחרר שוב המוצר תקין לחלוטין ועובד מעולה ואף המליץ לחבריו לרכוש מאתנו את המוצר.
ולכן כמחווה של רצון טוב ובכדי לשפר את חווית השירות הצעתי ללקוח את האפשרויות הבאות:
1. לשלוח ללקוח מוצר חדש ללא עלות. 2. להשאיר את המוצר אצלו, מכוון שהמוצר תקין + לקבל זיכוי בסכום של 299 ש"ח לקנייה חוזרת.
הלקוח הביע את שביעות רצונו המלאה מאופן הטיפול בבעיה והודה על קבלה הזיכוי.
חברת "טקטויז" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות. אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.
********************** בברכה, אלי אחראי קשרי לקוחות "טקטויז" **********************
מוצר:
תושבת לרכב כולל טעינה מדגם Universal Charging Dock מבית HR