דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל, סלולר, פארם & more (34 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
בסט מובייל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2009
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבסט - BEST ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
547
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
223
4
320
נמצאו 547 חוות דעת גולשים על בסט - BEST
תמונת משתמש
שם:
גלית
תאריך:
08/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב אבק שיומי הגיע לאחר 17 יום ולא לאחר 2 עד 10 ימים,עד שלבסוף הגיע אליי השואב הגיע אליי שואב אבק אחר ולא מה שהזמנתי, היה מאוד קשה להשיג את שירות הלקוחות, כל ההתנהלות במייל. אמרו שרק עוד שבוע יחליפו לי את המוצר, בקשתי שמהנהל יחזור אליי ולא חזר אליי , התנהלות ולא מיקצועית ולא שירותית, לא רוצה לחשוב מה קורה אם המוצר לא תקין וזה השירות.
תגובת החנות:
בסט מובייל דוגלת בשירות מהיר ואיכותי ללקוחות החברה, צר לנו שזו חווית הרכישה.
עודכנו שנציג שירות מטעמנו טיפל בפניית הלקוחה ודאג להחלפה של המוצר השגוי.

מוצר:
שיומי G10
תמונת משתמש
שם:
smox15
תאריך:
08/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מגן מסך מסיליקון בהמלצת המוכר כמובן , לאחר שהטלפון נפל והמסך התרסק ולמדקבה אין אפילו סימן של מכה יצרתי קשר עם השירות לקוחות שציינו שהמוצרים שלהם מהאיכותיים בשוק אבל לא אחראיים לנזק שהמוצר אמור להגן מפניו אלא מונע נזק כבד יותר (לא מכיר נזק גרוע ממסך שבור ) ועוד ציינו בעתיד כשאתקן את המסך שאחזור אליהם להמלצות למגני מסך .
לכן ממליץ מכל הלב לא להתקרב אליהם אלא אם כן רוצים גם לעבור חוויה מדהימה כזאת
תגובת החנות:
בסט מובייל דוגלת בשירות איכותי ומקצועי. לאחר כשבוע שהלקוח פנה טלפונית עם בעיה במגן המסך אותו רכש בסניף הלקוח הוזמן לסניף על מנת לבדוק את טיב הדבקת מגן המסך.
נציג הסניף אף הגדיל לעשות ומתוך רצון טוב ניסה לעזור לו יחד עם זאת בסט אינה מספקת אחריות יצרן על מכשיר הסלולר שאותו הלקוח רכש ולכן הופנה לנותן האחריות.
מוצר:
מגן מסך סיליקון
תמונת משתמש
שם:
Igor
תאריך:
08/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב!!!
הזמנתי מוצר נינג'ה גריל 13/02/2022. לפי פרסומת זמן הספקה 7 ימים. עד היום לא קיבלתי. גם אין טלפון לשירות לקחות. הטלפון שבאתר רק מעביר לסניפים שלא נותנים תשובות. למיילים לא עונים. שירות מתחת לכול ביקורת!
תגובת החנות:
צר לנו על חווית השירות.
לצערנו היה עיכוב בחברת השליחויות.
בדקנו את הנושא אך הלקוח בחר לבטל את העסקה ולקבל את כספו בחזרה.
אנו נשמח לעמוד לשירותך בעתיד ולתקן את החוויה.
מוצר:
גריל חשמלי NINJA AG301
תמונת משתמש
שם:
בוריס
תאריך:
06/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את הגריל חשמלי NINJA AG301 לפני 11 יומי עבודה דרך אתר אינטרנט

עדיין לא קיבלתי את המוצר

לא יכול לדבר עם שירות לקות , אין טלפון ישיר.

שולח מיילים ללא תשובה.פתחתי תקלה אבל לא חוזרים עלי . רוצה לבטל את הקניה ולא מצליח.

שירות גרוע . לא לקנות בחנות!!!!!

תגובת החנות:
צר לנו שזו חווית הקנייה.
בדקנו את הנושא וגילינו שהלקוח קיבל את ההזמנה ונציג שוחח עמו טלפונית.

מוצר:
גריל חשמלי NINJA AG301
תמונת משתמש
שם:
yampolski.a
תאריך:
06/03/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מבסט מובייל תנור אינפרא אדום 2000w הכולל מעמד. במהלך הרכישה הוסבר לי שהמעמד לא נמצא במלאי אך ניתן להזמינו ואוכל לאסוף אותו מהחנות תוך 12 ימי עסקים. שילמתי על המוצר ואמרו שיצרו איתי קשר כשיגיע. כעבור 15 ימי עסקים שבהם לא יצרו איתי קשר, הגעתי לחנות ע"מ לברר את מצב ההזמנה. הוסבר לי שהמוצר לא הגיע, לא יודעים מתי יגיע וזה לא תלוי בהם. ביקשתי לדבר עם שירות הלקוחות והעבירו את פנייתי אך אף אחד לא חזר אליי. כאשר ניסיתי ליצור איתם קשר בעצמי התברר שאין מענה טלפוני אלא רק מייל או פייסבוק.
מייל שנשלח לשירות הלקוחות קיבל מענה לאחר כמה שעות עם הערה שלא צויין מספר הזמנה. שלחתי בחזרה את מספר ההזמנה אך לא קיבלתי מענה.
ניסיון נוסף דרך הפייסבוק לקבל מענה כשל גם כן לאחר מספר ההודעות והבטחה שהנושא ייבדק.
לאחר 19!!! ימי עסקים יצרו איתי קשר משירות הלקוחות להודיע לי שהמוצר הגיע ואוכל לאסוף אותו מהחנות. לא ניתן הסבר לאיחור, לא הוצע פיצויי וכמו כן הנציג לא ידע לספק תשובות.
בשורה התחתונה, יש כאן חברה עם שירות לקוחות שלא קיים. כמו כן, לא נראה שיש התחייבות אמיתית לסמן האספקה.
מוצר:
תנור אינפרא אדום 2000w
תמונת משתמש
שם:
Jaron
תאריך:
28/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחיים אל תזמינו מהם אונליין.
הבטיחו מוצר עד תשעה ימי עסקים, עברו 13 והמוצר עוד לא אצלי.
אין שירות לקוחות, לא עונים במייל, כשביקשתי שיחזור אליי לנייד הם חייגו אלי והטלפון צלצל בקושי שניה או שתיים והם ניתקו.
כמובן שאי אפשר לחזור למספר שחייג כי השיחה מתנתקת ישר.
מחירים זולים, אבל תקנו מהן רק בחנות או שאל בכלל.
מוצר:
Jabra elite active 65t
תמונת משתמש
שם:
פלקספורט
תאריך:
21/02/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מאוכזב מאוד.
הזמנתי מהם נינג'ה גריל וקיבלתי את ספר המתכונים של נינג'ה גריל בגרמנית!
ברור שהכי חשוב בכל הקניה הזו זה המתכונים, זמני בישול, אפיה ועוד... איך בדיוק אדע?? אלמד גרמנית?
שלחתי מייל וביקשתי חוברת בעברית. ברוב חוצפתם כתבו : אין.
אני בוודאות לא הייתי קונה מהם את המוצר אם הייתי יודע שאין חוברת בעברית. (לכל חבריי יש חוברת בעברית).
ממש חוצפה! לא ממליץ לקנות מהאתר הזה (בסט מובייל) שמזלזל בלקוחותיו.
מוצר:
גריל חשמלי NINJA AG301
תמונת משתמש
שם:
pavdir
תאריך:
23/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גרוע ביותר, הזמנו שואב אבק הגיע תקול ולא נדלק, לא קיבלנו החזר כספי ולא קיבלנו חדש כבר עבר חודש מאז שהגיע התקול. את התקול הגיעו לקחת יום אחריי, מאז לא מצליחים לדבר עם אף אחד שם, מסננים אותנו טלפונית ולא עונים לפניות באינטרנט. בחנויות אומרים שזה לא קשור אליהם, זה הזמנות אינטרנט ומעבירים פנייה. פשוט בושה לחברה גדולה שכזו להתייחס ככה ללקוחות שלה.
מוצר:
שואב אבק דרימי
תמונת משתמש
שם:
Moshe
תאריך:
18/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שואב אבק באתר של החברה לפני שבועיים וחצי,
עדיין לא הגיע,
אין עם מי לדבר, הטלפון מפנה רק לסניפים.
מוצר:
שואב אבק שרק
תמונת משתמש
שם:
hod zbeida
תאריך:
16/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי הזמנה בשווי 450 שקל שלא הגיעה ולמרות פניות רבות לשירות לקוחות שלא באמת קיים והבטחות שיחזרו אליי לא קיבלתי שום תשובה או מענה. להתרחק מהאתר כמו מאש
מוצר:
זוג אוזניות jabra 65t ואוזניות חוטיות של sony
תמונת משתמש
שם:
Mor
תאריך:
13/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין שירות לקוחות טלפוני אלא רק במייל. במייל- מתעלמים ממה שנוח להם (ביקשתי ביטול עסקה והחזר כספי) ועונים תוך 4 דקות כשנוח להם (כשלא כתבתי במה מדובר).
יש לציין שביטול העסקה הוא עוגמת נפש בשבילי ואני מבטלת בגלל פאדיחה שלהם עם המשלוח ולא כי לא רציתי את המוצר.
אולי אם אכתוב את זה פה בפומבי הם יחליטו סופסוף לחזור אליי, כרגע גם הכסף וגם המוצר אצלם ואני בלי כלום.
מוצר:
הליכון
תמונת משתמש
שם:
ifat.har
תאריך:
11/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע ביותר!
לא עונים בטלפונים, לא עונים באתר. מתחייבים לספק מוצר לא מספקים בזמן.
עד שמגיעים לסניף וגם שם טוענים שאינם יכולים לעזור ו/או לבטל עסקה.. בזמן שהם מפנים ל
גם לסניפים לביטול עסקה.
לשמחתי בוטלה העסקה.
מוצר:
אורקולוס
תמונת משתמש
שם:
igalsmama
תאריך:
09/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שלט xbox ביום שישי בסניף כפר סבא. הסתבר שלחצן RB לא נלחץ בעוד ש LB נלחץ באופן תקין. הגעתי ביום ראשון (שלאחר הקניה) על מנת להחליף את השלט ואחראי המשמרת אומר לי ברוב חוצפתו שזה כבר לא בטיפולו, צריך להפעיל את האחריות כי לא ניתן להחליף מוצר פתוח ותקין ( מבחינתו, גם אם הכפתור לא נלחץ השלט תקין...). לא עזר לי כלום, הוא התעקש שאין ביכולתו
להחליף לי למוצר אחר אלא רק היבואן. לסיכום: שרות הכי גרוע שיש, ברגע שקיבלו את הכסף לא עניינתי אותם
מוצר:
שלט אלחוטי מקורי xbox series לבן
תמונת משתמש
שם:
זאב
תאריך:
05/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה באתר. להשיגם בטלפון בלתי אפשרי - לא חוזרים ואין עם מי לדבר.
כתבתי אליהם וציינתי שההזמנה דחופה. אין מענה, ואין מוצר. מחברת השליחויות נמסר שהמוצר כלל לא הועבר אליהם, והדבר לא בידיהם.
חוסר אונים צרכני.
תגובת החנות:
היי זאב,
בדקנו והזמנתך עדיין בטווח ימי העסקים.
אנו בודקים מתי ההזמנה תגיע אלייך ונצור עמך קשר.
יום נעים
מוצר:
מעצב זקן
תמונת משתמש
שם:
joelt
תאריך:
02/01/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יחס גרוע ביותר!!! הזמנתי את המוצר במחיר שצויין ע"י החברה באחד האתרים. ההזמנה אושרה במייל תוך הבטחה להספקה עד 12 ימי עסקים. לאחר תום התקופה, משהמוצר לא סופק, ולמרות שהתשלום הראשון כבר נגבה, פניתי לאתר. לא נענייתי עד אשר דרשתי החזר או הספקה, או שאנקוט בצעדים מתאימים. לאחר כמה תזכורות חזרו והציעו את אותו המוצר (לדגם הוסיפו רק את האותיות EUR, אבל המפרט היה זהה!), בתוספת של כ-200 ש"ח. דרשתי לבטל את ההזמנה או לספק על פי הערך בחשבונית המקורית. הבטיחו להחזיר את הכספים שנגבו.
מוצר:
שואב אלחוטי Shark IZ251
תמונת משתמש
שם:
Tal
תאריך:
24/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר שואב אבק. ניסיתי מספר פעמים להשיג אותם בטלפון וכל פעם ניתקו. לאחר שבועיים ענו בחנות שאין להם ולא היה להם את השואב ובאתר ידעו זאת בעת ההזמנה.
אף אחד לא שלח עדכון ביטול ומהחנות הפנו לאתר
מוצר:
551.01169.10
תמונת משתמש
שם:
אודי
תאריך:
20/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כפי שקודמי כתב.
הזמנתי 1.12
ב - 20.12 עם 12 ימי עסקים. אין מוצר. אין מיילים. אין טלפון. להתרחק
מוצר:
שואב אבק עומד Xiaomi Mi Vacuum Cleaner G9
תמונת משתמש
שם:
amarguli73
תאריך:
13/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר שהזמנתי לא סופק בזמן שהובטח (12 ימי עסקים) ללא שום הסבר. שירות לקוחות - לא ניתן להשיג, אין להם מספר טלפון ואין מענה למיילים. בסניף שבו הייתי אמור לאסוף את ההזמנה אמרו שהזמנתי משלוח הביתה (למרות שהזמנתי איסוף עצמי) ואין להם מושג איפה ההזמנה.
ממליץ להתרחק מהאתר הזה.
מוצר:
הגה מרוצים דוושות THRUSTMASTER TMX FFB ל XBOX ONE/WINDOWS
תמונת משתמש
שם:
eladshuman
תאריך:
11/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין שירות לקוחות
אני מנסה כבר יותר מ12 יום להשיג נציג שיטפל בבעיה הפלאפון חדש
מוצר:
פלאפון ואן פלוס ואן ce
תמונת משתמש
שם:
David
תאריך:
09/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות גרועה ברמות שקשה לתאר,אין עם מי לדבר,
בוצעה הזמנה של בושם לפני כשבועיים ולא קיבלתי מספר מעקב ובטח לא את המוצר,אין גם טלפון של שירות לקוחות אלא רק מייל שלא זוכה לתשובה,שלחתי אליהם כבר שלושה מיילים בימים שונים ורק בראשון ענו לי שיבדקו ומאז נעלמו.בקיצור חווית קניות מהגרועות שחוויתי
מוצר:
בושם
תמונת משתמש
שם:
Gabby
תאריך:
09/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין שירות לקוחות, רק במייל.
אליי הם לא חזרו אחרי מספר ימים כבר.
אם הייתי יודע לפני כנראה שלא הייתי קונה אצלם, כי אם יש בעיה אין עם מי לדבר.
מוצר:
שעון AMAFIT
תמונת משתמש
שם:
Shimoni
תאריך:
02/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אוזניות מהאינטרנט, ואני לא זוכר מאיזה סניף זה הוזמן, וזה גם לא מצויין באישור ההזמנה שלי שקיבלתי למייל, עבר זמן המשלוח שהיה כבר צריך להיות אצלי, ולא שמעתי מהם כלום, לא עונים לי למיילים, וגם בטלפון, זה מפנה לסניף ספציפי, ואם אני לא יודע מאיזה סניף זה הוזמן, הם לא יודעים לעזור לי, ופשוט מתעלמים מהמיילים שלי.
מוצר:
אוזניות JBL TUNE 220 TWS B.T
תמונת משתמש
שם:
אריק
תאריך:
30/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין שירות לקוחות פעיל לכן לא מומלץ לקנות בבסט מובייל אם אין שירות לקוחות ולא חוזרים אליך
מוצר:
כבלי טעינה
תמונת משתמש
שם:
טוני
תאריך:
09/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי נגן MP3 בעלות של כ-180 ש"ח. השליח ביקש להציג תעודה מזהה בעת קבלת המוצר והצגתי. אבל זה לא הספיק לו, והוא התעקש גם לצלם את התעודה. מעולם לא ביקשו ממני לצלם תעודה מזהה בעת קבלת מוצר וסירבתי. השליח בתגובה סירב למסור את המוצר.
ניסיתי להתקשר לשירות לקוחות והסתבר שאין דבר כזה אצלם. אפשר רק לשלוח מייל. לקח כשבוע של מיילים יומיומיים עד שהחזירו את הכסף.

מאוד לא מומלץ. אין שירות לקוחות. פגיעה חמורה בפרטיות וספק אם בכלל חוקית.
מוצר:
נגן Sansa clip sport
תמונת משתמש
שם:
אביב
תאריך:
04/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר 5G אבל הוא לא תומך ב 5G בזמן שמכשיר אחר שברשותי כן תומך ב 5G ללא בעיה ובשתיהם יש את אותו הסים עם אותו מספר בדיוק
פניתי לחברה והם הפנו אותי למעבדה והמעבדה אומרת שהם לא מטפלים בדברים האלה ואני צריך לפנות לחברה להמשך טיפול וככה מפנים אותי מאחד לשני
במקום שבסט מובייל יבדקו ויראו שבאמת המכשיר לא מסוגל לקלוט 5G הם מפנים אותי למעבדה
המעבדה אומרת שהם אלו שקיבלו את הכסף והם אלו שאמורים לספק החזר כספי/מכשיר חליפי
אבל בסט מובייל לא מוכנים
מוצר:
טלפון סלולרי Samsung Galaxy A22 128GB 6GB RAM 5G סמסונג
456789
10
11
12
13
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply