רכשתי טלוויזיה, במחיר סביר ומשלוח חינם. המוכר מהחנות שיצר איתי קשר לאחר הקנייה היה מאוד נחמד והסביר לי שהזמנתי (מבלי להיות מודעת) לא מיבואן רשמי, שידרגתי ליבואן רגשי בעוד כמה מאות שקלים והוא גם הציע התקנה לקיר ב- 200 ש"ח כולל המתקן וההתקנה עצמה. לקחתי. כאשר הגיע השליח עם הטלוויזיה הוא בדק לגבי ההתקנה על הקיר והבנו שזה לא מתאים בשל נקודת חשמל שיש. מבלי לומר כלום, הוא הוציא את הטלויזיה וחיבר לערוצים. כשאמרתי שלא התקנתי את הטלויזיה ולכן מגיע לי זיכוי על 200 שח. אמר שבכל מקרה הייתי צריכה לשלם 200 שח על ההתקנה - בניגוד להבטחה של עזורי שהמשלוח חינם. לא נאמר לי בשום שלב שאני אמורה לשלם על התקנה ושיש לי גם אופציה להוציא את הטלוויזיה לבד ולחבר לבד (מה שיכולתי לעשות בקלות) ולא לשלם על כך 200 שח. כשפניתי לחנות, לא היה עם מי לדבר. חבל.
מוצר:
טלויזיה 55 אינץ
שם:
Ran
תאריך:
01/05/2025
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טלוויזיה ליום הולדת של הבת שלי כשהובטח שתגיע באותו שבוע התקשרה נציגה שאמרה שההזמנה תיקח מעל שבועיים מיום ההזמנה. היא הבטיחה לברר על משלוח מוקדם יותר ולחזור אלי באותו יום זה לא קרה המתנה תגיע שבוע אחרי יום ההולדת
מוצר:
43UT80006LA "43 טלוויזיה
שם:
hilla.adam
תאריך:
13/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
בפרסומת הובטחה האספקה של יום. ההזמנה בוצעה ביום חמישי. בשישי המזגן לא הגיע. בראשון התקשרתי לוודא. הובטח לי שיגיע בראשון שאלתי עד מתי יגיע אמרו 6. והפלא ופלא המזגן לא על המשאית ולא יגיע בראשון. האם יגיע בשני? זאת ועוד הישארו עימנו.
מוצר:
מזגן 2.5 כוח סוס
שם:
AAC
תאריך:
17/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פריט ביום שני עם משלוח מהיר. ביום שני הבא, לא שמעתי מהחברה. שלחתי להם מייל ושלחתי להם וואטסאפ והם לא ענו לי אז התקשרתי אליהם. הם הופתעו שלא קיבלתי את ההזמנה שלי. אז הם אמרו שהפריט לא קיים במלאי והם קיבלו אותו רק לפני כמה שעות. לאחר מכן קיבלתי את הפריט למחרת. אם זה היה אמיתי שזה לא היה במלאי, הייתי מעריכה אם היו מודיעים לי שהמשלוח שלי עומר להגיע מאוחר מהצפוי.
מוצר:
מאוורר מגדל דיגיטלי חכם דגם FZ10-17JR
שם:
Arkady
תאריך:
02/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר ב20/4/2023 עם שליחה מהירא עד הבית שחייבו אותי בזה. עד רגע כתיבת שורות האלו מוצר לא הגיע ואף אחד לא התקן אותי מה קורה. קיבלתי 2 הודעות שמוצר נמסר לחב' משלוחים ללא פרטים של חברה. בושה לספק
מוצר:
HW-S800B םגד גנוסמס 3.1.2 לוק ןרקמ
שם:
Barak
תאריך:
20/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע, האתר לא מציין מה מקורי ומה לא, אחרי ההזמנה אתה מגלה שצריך להוסיף 500 ש"ח ליבואן רשמי.. אחרי ויכוח זה ירד בפלא לתוספת 180. נציג מכירות מתנשא והזוי
מוצר:
Samsung Q80B
שם:
ערן נגבי
תאריך:
20/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
בסה"כ בסדר, למעט הטעייה קלה: יש להם 2 גרסאות למוצר, אחת בתוספת אחריות מורחבת באספקה מיידת בתוספת של 200 ש"ח. השנייה, זאת שמתוארת באתר באחריות מופחתת באספקה של שבוע או יותר המתנה. מרגיז!!!
מוצר:
שואב אבק דייסון
שם:
Andrey
תאריך:
25/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מזגן עם זמן הספקה 7 ימי עבודה. עבר יותר מחודש והמזגן לא סופק ולא קיבלתי שום עדכון. התקשרתי 5 פעמים במשך מספר ימים לברר מה קורה וכל פעם קיבלתי תשובה - ״אני אחזור אליך״. לא חזרו אף פעם. בסוף ביטלתי וקיבלתי התנצלות. לא ממליץ, לא אחראים
מוצר:
מזגן עילי Solo 10 שנת 2020 Tadiran תדיראן
שם:
Ofir
תאריך:
22/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
לאחר הקניה התקשרו אלי שהדגם שבחרתי הינו אמריקאי 6יש לו הרבה מגבלות...בקיצור שאוסיף כסף ואקנה את הדגם האירופאי. חבל מאוד שלא ציינו עובדה קריטית זו באתר ובצורה מאוד מודגשת.
חוץ מזה שירות מצויין ואספקה מהירה
מוצר:
Playstation 5
שם:
טטיאנה
תאריך:
05/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
שלום , סה״כ חווית קניה היתה בסדר , הזמנתי דרך אתר תיק נסיעה למעצב שיער דייסון , בעוד כמה שעות לאחר רכישה נציג יצר איתי קשר טלפוני, הציע לי משלוח עד הבית ב30 שח , אמרתי שאני לא מעוניינת , למרות זאת קיבלתי משלוח לבית ( מקווה שלא חיובו אותי ) רק הבעיה שלא קיבלתי אותו תיק שהזמנתי קיבלתי תיק נסיעות של דייסון , אבל דגם שונה לגמרי ממש התבאסתי 🤷♀️
מוצר:
תיק נסיעה למעצב שיער דייסון
שם:
Eitan
תאריך:
29/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
פניתי טלפונית לספק זה במטרה לרכוש מזגן מדגם ספציפי וביקשתי לאפשר לי משלוח מהיר ככול האפשר. נאמר לי כי אין את הדגם המבוקש במלאי, אך קיים דגם חדיש יותר משנת 2021 ועלותו 3800 ש"ח (במקום 3564 ש"ח - מחיר שמפורסם באתר), ואותו ניתן לספק ביומיים הקרובים. המוכר נשמע מאוד לחוץ, לא רציתי לבזבז זמן, אז רכשתי את המזגן. ראיתי כי הדגם החדש שרכשתי (...2021) לא קיים בשום מקום וגם לא באתר של הספק. כמו כן ראיתי כי בחשבונית לא רשום את הדגם החדש, אלה רשום דגם ללא שנה בעלות 3800 ש"ח ללא הסבר כול שהוא לתוספת המחיר (חשבונית זאת צורפה לתגובתי) לאחר שהתעמתי עם המוכר בשנית, הוסבר לי כי מדובר בדגם שלא מפורסם שהוא שקט יותר ועליו ניתן אחריות ע"י תאדירן במקום אחריות בית המזגן וגם הספקה מהירה. לאחר שהתעקשתי לקבל מפרט לדגם החדש, העבירו אותי למוכר אחר והוא אמר לי (בניגוד למוכר הקודם) שמדובר באותו דגם והבדל הוא: הספקה מהירה ושרות של תדיראן. ביקשתי להשוות את המחיר הקניה למחיר שבאתר וסורבתי.
לאחר ברור ברשות להגנת הצרכן וסחר הוגן, הובהר לי כי מכירת דגם פיקטיבי של מוצר עם תכונות שלא קיימות זה נחשב להטעיית הצרכן וזה מנוגד לחוק !!!!!
לזכותם יאמר כי ניתן היה להסיג אותם מהר יחסית בטלפון וההספקה הייתה אכן מהירה (יום עסקים).
מוצר:
מזגן עילי tadiran spectra 28S plus שנת 2020
שם:
טובי דנון - מגשר גירושין ועסקים
תאריך:
21/04/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר כאשר באתר הספק היה מצוין שהאחריות היא של היבואן. זו הסיבה שרכשתי מהם. לאחר יום ולאחק שגבו את התשלום, התקשר אלי נציג של הספק ואמר שהאחריות היא לא של היבואן הרשמי אלא איזושהי חברה שאינה מוכרת. ואם אני רוצה אחריות יבואן רשמי עלי להוסיף עוד 206 ש"ח. מאד לא הייתי מרוצה מכך היות וצוין בפרוש שהאחריות היא של היבואן וזה מה שרציתי. לצערי נאלצתי להוסיף את הסכום. כשגלשתי באתר הספק יום לאחר מכן גיליתי שהנוסח תוקן. זו ממש הטעיה על מנת לגבות עוד סכום נוסף! ממש מעצבן!
מוצר:
טלויזיה QLED סמסונג 55 אינטש
שם:
MAXIM
תאריך:
23/02/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כיריים חשמלים מתוצרת 'בוש'. 'עד 7 ימי עסקים'. ניסו למכור לי - תמורת 150 ש"ח נוספים - 'מהיבואן המקורי'. 'המקור - יש לנו במלאי. אם תזמין את ה'רגיל' יקח עוד 3~4 ימים'. לקח 11 ימי עסקים. הייתי צריך לנדנד כמה פעמים. 'נתקשר כשיגיע' - לא התקשרו. בסוף אספתי מהחנות. איזה ציון אתם הייתם נותנים?
מוצר:
כיריים חשמליים בוש PKF651F17Y
שם:
alonsterncontrabass
תאריך:
18/01/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
המון שיחות מעצבנות לנסות לשכנע אותי (בשקרים כמו- שלא תוכל להשתמש באפליקציה וכו... הכל עבד בקלות... ) למה לעבור ליבואן רשמי ולשלם יותר.... המון זמן עד שהרובוט הגיע( טענו שהחבילה קיבלה מכה והוחזרה ליבואן) שלחו מייל שאאשר שקניתי יבואן מקביל. לא הגיע. התקשרתי ולא הסכימו לשלוח למייל אחר.... מעייפים. בסוף הגיע והכל בסדר והם הכי זולים
מוצר:
Roborock s6
שם:
אורי
תאריך:
22/06/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
המוכרים לא אדיבים, לא ניתן להשיג בטלפון את החברה שמתקינה את המוצר. קיבלנו את המוצר אבל לא הצלחנו לתאם התקנה. התקשרתי בטלפון לחברת Azuri אבל הנציג היה מאוד לא נחמד ולא אדיב. אני לא ממליץ.
מוצר:
מכונת כביסה
שם:
גלי
תאריך:
21/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
לצערי בהתחלה היתה לי תחושה שיש פה עסק שיודע לתת שירות... עד שהגיעה הטלוויזיה לביתי ומאז קיבלתי שירות מזעזע. עמית עובד החברה מדבר בצורה מזלזלת ומזעזעת. שירות סמסונג - אין תקשורת. יומיים מנסה להשיגם ללא הצלחה. ניסיתי בהודעות וואטסאפ, בטלפון המון פעמים, דרך צור קשר באינטרנט - אין תגובה.
התקנה זומנה לשבוע לאחר קבלת הטלוויזיה. הייתי צריכה להתחנן לקבל אישור לפתיחת הטלויזיה שתקועה לי במרכז הסלון. למה הייתי צריכה לשלם תשלום על אספקה באקספרס אם גם ההתקנה היא כל כך מאוחרת. התמונה בטלוויזיה אינה חדה, הצבעים אינם טבעיים. אין עם מי לדבר!
חיוב על הטלוויזיה חוייבתי תוך שניות מרגע מסירת פרטי אשראי - זיכוי על ביטול הזמנת זרוע - 14 ימי עסקים!
אכזבה!!
מוצר:
טלוויזיה 70 אינץ' סמסונג
שם:
Eyal
תאריך:
30/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
לאחר הרכישה התקשרו אלי מהחנות להציע לי משלוח מהיר ע"י שליח בתוספת עלות של 20 ש"ח כך שהמוצר יגיע אלי ב"יום יומיים הקרובים" חוייבתי ב30 ש"ח והמוצר הגיע לאחר 5 ימים הוספתי תשלום עבור אחריות מורחבת, אמנם בדף האחריות שקיבלתי רשום שתוקפה עד 12 חודשים
מוצר:
אופה לחם
שם:
רבקי
תאריך:
10/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
קניתי כיריים גז מסוג מידאה מאחר שבאתר זאפ המחיר של החנות עזורי היה הזול ביותר.
מוצר:
כיריים מידאה
שם:
גולש
תאריך:
26/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
ברק
תאריך:
15/10/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שואב של דייסון, זמן ההספקה הרשום באתר 7 ימי עסקים בפועל השואב לא הגיע גם אחרי 14 ימי עסקים, שירות הלקוחות לא מקצועי והתשובות מתחמקות (יחזרו אליך), בסופו של דבר נכנעתי להוסיף כסף כדי לקבל את אותו מוצר רק מ"יבואן אחר עם אחריות מורחבת" בתוספת תשלום של 150ש"ח. שורה תחתונה בזבזתי זמן יקר במרדף אחרי שירות הלקוחות לקבלת תשובה, קיבלתי את המוצר באיחור בתוספת תשלום ובנוסף הגעתי פיזית לחנות ולא קיבלתי את המוצר במשלוח.
מוצר:
שואב דייסון V10
שם:
Ofir
תאריך:
17/03/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
לא הייתי ממליץ לאף אחד לקנות בחנות !!רמת שירות נמוכה שלא ניתקלתי !! קניתי שיואמי באינטרנט למחרת היתקשרתי לוודא איסוף ומלאי והבחור היתחיל לנסות לשכנע אותי להחליף דגם ולהרחיב אחריות לא הסכמתי למחרת היתקשרו להציע לי מבצע !!ובתחבולה שינו את האחריות מיבואן רישמי ליבואן מקביל !! עכשיו שיש בעיה אני צריך להיתמודד !!!
מוצר:
שואב אבק MI ROBOT VACUUM
שם:
Ahmad
תאריך:
06/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
מובטח באתר 3 ימים להובלה, הם אפילו מציינים את זה כסיבה לקנות אצלם, כבר עבר שבוע, טרם קיבלתי את המוצר, לא עודכנתי איפה הוא נמצא, זה הובלה מפתח תקווה לתל אביב, מה לוקח כלכך הרבה זמן? אל תתחיבו למשהו שאתם לא יכולים לעמוד בו.
מוצר:
מקרן קול
שם:
אא
תאריך:
23/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
3
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה אחרי זמן קצר יצרו איתי קשר נתנו לי אפשרויות לשדרוג ביטוח, הסביר יפה, ואספתי אחרי כשעתיים מהסניף,- לגבי זה היה מצויין ומהיר לא אהבתי שהגעתי הביתה ופתחתי את המוצר לא ידעתי מה השימוש של המברשות (חיסרון שקונים מוצר בלי לראות בחנות ובלי לשאול שאלות) התקשרתי לחנות והוא אמר לי תסתכלי בדף הסבר, לא היה דף הסבר לגבי החלקים השונים אז אמר לי תפני לשירות של דייסון. סליחה, למה אני צריכה לפנות אליהם, קניתי ממך לפני שעה , לא אוהבת כשמוכר רוצה למכור הוא נחמד ואחכ שוכח מי אתה. חבל...
מוצר:
דייסון V8 ABSOLUT
שם:
רונן
תאריך:
28/09/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
בפרסום זמו אספקה עם שליח 3 ימים, קונה את המוצר מקבל טלפון, מוצר זמין אבל לא יגיע תוך שלוש ימים למרות שיש 7 ימי עבודה מהיום עד ה10.10 היום בו אני צריך אותו....בקיצור תבוא לקחת מקרית אונו...פקקים ...אין חניה...ישראבלוף ...פיתו אותי לקנות כשידעו מראש שלא יכולים לספק במזמן ועוד חסכו עליי את המשלוח...
מוצר:
Bosch כיריים גז בוש PCP6A5B90Y
שם:
liorzo
תאריך:
18/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
4
תיאור חווית הקנייה:
אחרי הביקורות המשבחות- אכזבה לא קטנה. כאשר הזמנתי מיקרוגל מהחנות המדוברת באתר הופיע אפשרות למשלוח "חינמי" בלבד תוך שלושה ימים. שלושה ימים אחרי זה (היה סופש יש לציין) התקשרו לשאול האם אני בטוח שאני רוצה את המשלוח החינמי בדואר או משלוח עם שליח בתשלום (אפשרות שלא הופיעה באתר) בחרתי בדואר. עברו שלושה ימים ולא קיבלתי חשבונית. התקשרתי לבדוק מה קורה- אמרו ששכחו ויוציאו את זה למשלוח ביום למחרת. עברו עוד שלושה ימים ושוב לא קיבלתי חשבונית. התקשרתי ושוב שכחו את המשלוח. בקיצור הזמנה פשוטה באינטרנט הסתיימה במספר שיחות טלפון לא נחוצות וכמובן שההזמנה לא הגיעה בזמן. המוצר הגיע בשלמותו והיה פיקס. בסך הכל חווית קנייה מבאסת. אפילו לא הורידו לי את כל עלות המשלוח.