דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (7 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אי ליין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באי-ליין ?
4.85
ציון ממוצע
27
חוות דעת בשנה האחרונה
3416
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
9
0
0
6 חודשים אחרונים
22
0
1
שנה אחרונה
26
0
1
כל הזמן
2764
37
615
נמצאו 3416 חוות דעת גולשים על אי-ליין
תמונת משתמש
שם:
izzi
תאריך:
24/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כ9 חודשים רכשתי טלפון LGG4
לפני כחודשיים המכשיר התקלקל ונמסר לתיקון (מאי 2016)
אחרי חודשיים והמכשיר לא חוזר ואין תאריך ואין תקווה.
מהשרות טוענים שזה תקין לחלוטין ושהם הודיעו שזה יקח הרבה זמן....
ראו הוזהרתם- לא ישרים ולא מסוגלים לתת שירות תיקונים!
לטענתם נשלח המכשיר לחו"ל- המשמעות שלא יכולים לתקן בארץ.
תגובת החנות:
לא ישרים ולא מסוגלים לתת שירות תיקונים - לא ישרים, כאשר סופק מכשיר סלולרי חלופי, לא ישרים כאשר תוקן הסלולרי ונמסר לידיו של כותב חוות דעת תוך הארכת אחריות יצרן למוצר. לא ישרים...
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
תמונת משתמש
שם:
Oren
תאריך:
11/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי פלאפון lg g4 היה רשום באתר שהוא במלאי באפור ולבן, התקשרו אלי והציעו לי אחריות מורחבת או מה שזה לא יהיה, אמרתי שאני לא רוצה. אז אמרו שהמוצר הזמנתי זמין רק בכתום. למרות שרשום באתר שזה אמור להיות באפור אמרתי בסדר. היא אמרה אז שזה יגיע אליהם רק עוד 10 ימים ואז זה יגיע אלי לאחר 7 ימים. כלומר 17 יום במקום 10 ימים.
כל החנות הזאת היא שקר אחד גדול. אל תקנו מהם.
תגובת החנות:
מר' אורן,לידיעתך, עקב שינוי המלאי הרבים, חנות לא יכולה להתחייב על צבע, רק על דגם של המוצר. לשם בירור, אין ולא יהיה אף לקוח אשר יסופק לו מוצר בפחות מ-7 ימי עסקים. ואנו מחוייבים לכך. אנא, כח את זה בחשבות בעת ביצוע החישובים שלך.
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
תמונת משתמש
שם:
ליאת
תאריך:
07/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שני מכשירים דרך האתר וציינתי במפורשות בשיחת הטלפון שאני אאסוף את המכשירים בחנות בעפולה.... כשנאמר לי שהם שומרים רק ליום אחד... הסכמתי לדחות את ההזמנה ביומיים, אבל נציג המכירות (שכנראה היה להוט לבצע מכירה!!!) צין ואמר שאתקשר למחרת (יומיים לפני האיסוף) כדי לאשר את ההזמנה ולוודא שהמכשירים אכן יהיו בסניף המדובר. כשהתקשרתי אכן למחרת ציינתי שוב ושוב שרק בעוד יומיים אני אוספת את המכשירים... הנציג אמר שאין בעיה המכשירים יחכו לי בסניף. כשהגעתי לסניף התברר לי ששום מכשירים ושום נעליים.... המכשירים שכביכול "חיכו" לי.... נnכרו באותו הבוקר, בטענה שלא שומרים מעבר ליום את המכשירים. כמובן שגם שיחה עם הנציג דורון, לא עזרה הם טענו שלא היה ולא נברא. שהם אף פעם לא מסכימים לשמור מעבר ליום. בקיצור לא להזמין מרשת זו, לא אמינים, עם שירות גרוע ללקוח ומה שמעניין אותם זה רק הכסף!!!!
תגובת החנות:
ליאת שלום רב,
רק עבורך בוצעה חריגה משמעותית ונשמרו פריטים ליותר מיום בשסניף כאשר לא היו מצדך כל הבטחה שכלל תבואי לרכוש את הפריטים. לדעתנו, היה הוגן לציין כי פעמים רבים היית לא זמינה למספר אשר השארת לנו ובלית ברירה, נמכורו המוצרים כאשר לא ידענו אם תבואי או לא ותפוסים המכשירים על שמך. להזכירך, לא מסרת כל פרטי תשלום והבטחה לבוא ולקנות הייתה במישור מילולי בלבד.
ליאת, אנו חנות, שיודעת להתגמש אך מטרתנו הוא בוודאי למכור. לא ברור, למה שרות גרוע, לא ברור למה לא אמינים, כאשר בבירור אנו אלו שחיפשו אותך ולא ההפך.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J7 SM-J700F
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
30/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 מכשירים ב 16/6 מסוג גלקסי J7 ב 931 שח כל אחד.
עוד באותו היום התקשרו אלינו לוודא את ההזמנה ואמרו שאפשר להזמין רק מכשיר אחד עקב המחיר הנמוך. ביקשנו לבטל מכשיר אחד.
באמת קיבלנו מייל שמאשר את ביטול מכשיר אחד. כעבור שבועיים של המתנה היום ב 30/6
התקשרתי לבדוק סטטוס הזמנה.
להפתעתי בישרה לי בחורה מאוד לא סובלנית שההזמה שלי מבוטלת. עבור שני המכשירים
אני התעקשתי שקיבלתי מייל על ביטול אחד מהמכשירים. היא מצידה אמרה שמה שכתוב אצלה זה מה שקובע ואם אני רוצה היא תשלח לי עכשיו מייל ביטול למכשיר השני.
פשוט זלזול מוחלט ושירות גרוע.
אף אחד לא טרח ליידע אותנו שביטלו את שתי ההזמנות. בתור אחד שקונה כל חודש באלפי שקלים מכשירים ומחשבים מחנויות באינטרנט ומקבל תמיד שירות מעולה ואדיב השירות שלכם אינו מתקבל על הדעת.
לא הייתי ממליץ לאף אחד לקנות בחנות eline
מה גם שהמחיר שלהם לא הכי זול ויש מלא אופציות אחרות וחנויות שכן יודעות לתת שירות.
תגובת החנות:
גולשים יקרים,
כותב חוות דעת אינו דובר אמת אלה כי תיעוד במערכתנו מציין באופן חד וברור כי במהלך השיחה עם מציגנו הביע מר' יוסי את רצונו לבטל הזמנה כלל ועל כך נשלח אישור בדוא"ל. כעת בדיעבד מתברר וכותב חוות דעת אינו זוכר את שיחה והתוכן שלה. אז למה להאשים את החנות בהנתהלות לא תקינה?
מוצר:
טלפון נייד Galaxy J7
תמונת משתמש
שם:
Tomer
תאריך:
29/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות לאחר בירור מעמיק של האופציות לרכישת המכשיר באתר האינטרנט של החברה,שם יש שתי אפשרויות:
1.אחריות יבואן מקביל של שנה ע"י 'אריון טכנולוגיות' (על הקבלה כתוב בכלל 'גילתוראן בע"מ) ומטען "תואם" (לא מקורי,שלוקח לו 4 שעות לטעון את המכשיר,אז גם לא כ"כ תואם נכון?).
2.אחריות יבואן רשמי 'סקיילקס' של שנה ללא וודאות אם מדובר במטען תואם/מקורי איטי/מקורי מהיר.
מיד כשפנינו למוכר הוא אמר לנו ש-"שנה אחריות בדיוק נגמר לי",שאלתי אותו בנוגע לעניין המטען והוא אמר שכן,זה מטען תואם (תחנות דלק סטייל).
אך הוא לא התייאש וויתר עלינו כ"כ מהר,מיד הציע חבילה משודרגת של שנתיים אחריות של אותו יבואן מקביל "זה כבר מגיע עם המטען המקורי המהיר שלוקח לו חצי שעה להגיע לכ-60%".
עשינו קצת חושבים,ולצערי הרב הלכנו על זה...מיד כשהגענו הביתה פתחנו את האריזה ומצאנו שם כבל נתונים בצבע לבן (לא ניתן להבין אם הוא בכלל של סמסונג) ואדפטר(החלק שמתחבר לשקע) בכלל בצבע שחור,שנת ייצור 2013(הייתה אז בכלל טעינה מהירה תגידו?),אמנם מקורי ככל הנראה אך לא מהיר זה בטוח - חיברנו את המכשיר לחשמל,הכבל נכנס לאדפטר בקושי רב ומרגיש לא מותאם אליו,וכמובן שהמכשיר לא כתב כמו שאמור "טעינה מהירה".
יום למחרת התקשרתי למוקד המכירות שם ענתה לי בחורה שדיברה שוב ושוב בצורה מונוטונית ללא סוף וכל פעם חזרה על המשפטים "אתה יכול לבצע הזמנה מראש ללא תשלום באתר לפני שאתה יורד לסניף סתם" ו-"המוכר הזה מנוסה,אין סיכוי שהוא אמר לך שזה מטען מהיר" וכמובן "אני לא מתווכחת עם לקוח לא מרוצה,ת'רוצה תחזיר ת'מכשיר ת'שלם 5% או 100 שקל ביטול עסקה ונגמר הסיפור"
החוויה הצרכנית הגרועה בחיי,אין סיכוי שכף רגלי תדרוך שם שנית,ואני ממליץ לכולכם בחום...עדיף לשלם עוד 100 שקל ולקנות מכשיר סלולרי באחת החנויות המוכרות האחרות הישראל שבנו את השם שלהם בדרך קצת יותר נקייה.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S7 SM-G930F 32GB
תמונת משתמש
שם:
adi
תאריך:
28/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
צפרסמים מחירים זולים באתר כדי למשוך קונים.
ואז תבואו לחנות ובדיוק נגמר הדגם הזול זגם יטרחו להסביר לכם כמה הוא דפוק. יציאו לכם דגם דומה בעלות נוספת של של כמה מאות שקלים.
אותה השיטה בהזמנות באתר. יומיים אחרי ההזמנה חזרו אלי והסבירו שבדיוק את הדגם הזה אין וגם לא כדאי לי.
בקיצור אל תסמכו על המחירים באתר שלהם.
תגובת החנות:
גושלים יקרים, המקרה הנ"ל כלל אינו מוכר לנו, לאור העובדה כי אין כלל הוכחה לכל התקשרות של כותב חוות דעת מול החנות.
כותב חוות דעת, בעת שהתבקש על ידי זאפ לספק מס'הזמנה או מס'חשבונית רכישה, סיפק מס'56354975256 שלא קשור לכלום שקיים במערכתנו. אין זו הזמנה, אין זה מספר חשבונית. למספר אשר סיפק אין שום משמעות.
מסיבה זו קיים חשד למניעים האמיתיים לכל הנכתב על ידי adi .

מוצר:
גלקסי 7 S7
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
23/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Avi
תאריך:
22/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שוחחתי עם נציג מהחנות מתל אביב שסיפר לי שהמכשיר לא מגיע עם מטען של סוני בגלל בעיות מכס. אפשר לקבל מטען "מקורי" של סמסונג!? בתוספת תשלום.
לאחר שהודעתי שאני מעוניין במכשיר הוא אמר לי לעשות הזמנה דרך האתר.
למחרת חזר אלי נציג שהודיע לי שהמכשיר יגיע עליו תוך שבוע ולחנות לאחר שבוע נוסף למרות שבחנות נאמר לי במפורש תוך שבעה ימי עסקים. כמו כן אמר הנציג דאוכל לשדרג את האחריות לשנתיים ולקבל מטען "מקורי" של סמסונג בתוספת תשלום.
ברגע שהעזתי להסביר לו שהמטען לא מקורי הוא הפך לקולני ותוקפן.
ביקשתי לשוחח עם נציג אחר אך הוא לא היה מוכן לכך ואמר שההזמנה מתבצעת דרכו בלבד.
אי לכך הודעתי לו שאני מעונין לבטל את ההזמנה ותגובתו הלא מקצועית אילצה אותי לנתק את הטלפון לאחר שאמר "אין בעיה".
לאחר מספר דקות זכיתי לשיחה נוספת ממנו בה רצה להבהיר לי במה טעיתי.
מיותר לציין שלא חידשתי את ההזמנה ולא אשוב לחנות סו לעולם.
תגובת החנות:
אבי שלום.
לא נעים לכתוב זאת, אך בכל מקרה, הקולניות ותוקפנות במקרה הנ"ל דווקא בא מצידך בעת פניית נציגנו אליך. הדרך שבה בחרת לנהל את השיחה כלל לא הייתה מיטיבה לאף אדם. מיותר לציין כי פניית נציג נוסף לשם מציאת פתרון למחלוקת נכשלה גם היא עקב הגישה שהפגנו כלפי אנשי שרות.
אנו מצטערים שכך הסתיימו הדברים אך לפעמים אין דרך לתקן את השבור.


מוצר:
סוני Xperia Z5 compact Z5 COMPACT
תמונת משתמש
שם:
Avi
תאריך:
20/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרנו לבדוק אם ישנם במלאי שני מכשירים ונמסר לנו שיש להם מידע נכון ליום קודם. כשהגענו פתאום שני המכשירים לא במלאי אבל הציעו לנו מכשירים יקרים יותר. לדעתי יש לזה ריח מסריח והמבין יבין.
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
תמונת משתמש
שם:
yael
תאריך:
17/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה לשתף בחוויה מאוד לא נעימה שקרתה לי עם החנות בנשר בפרט ועם שירות הלקוחות של החנות באופן כללי.
ניגשתי לחנות על מנת לרכוש לעצמי את המכשיר כאשר נאמר לי שאין כרגע את המכשיר עם האחריות לשנה שמפורסם באתר אלא רק מכשיר עם אחריות לשנתיים שעולה 200 ש"ח יותר מהפרסום שלהם באתר זאפ. אמרו לי לחזור בעוד שבועיים כיוון שהם צריכים לקבל מלאי חדש של המכשיר הזה עם האחריות לשנה.
חזרתי לאחר שבועיים כפי שנאמר לי ושוב לא היה להם במלאי את המכשיר עם האחריות לשנה כפי שפורם וכפי שווידאתי עם שירות הלקוחות שהמכשיר קיים בחנות, הפעם נאמר לי דבר אחר, נאמר לי שלחנות מגיעים רק המכשירים עם השנתיים אחריות ושאם אני רוצה רק שנה אחריות אני צריכה להזמין דרך אתר האינטרנט שלהם ושהמכשיר יגיע עד שבוע דרך דואר ישראל או ארי יום עם שליח בתוספת תשלום.
הגעתי הביתה ונכנסתי לאתר של ELINE על מנת להזמין המכשיר כאשר ניתנת לי האפשרות לבחור את צבע המכשיר ולהגדיר איזה משלוח אני מעוניינת לעשות בעוד שרשום ליד משלוח בדואר ישראל שזה יגיע "עד 7 ימי עסקים"
לאחר שבוע שלא יצרו איתי קשר ולפי מעקב ההזמנה באתר שלהם לא היה כל שינוי, יצרתי קשר באופן עצמאי וחייגתי לשירות הלקוחות כדי להבין מתי אני צפוייה לקבל את המכשיר שהזמנתי. ענה לי נציג שהעלה את מספר ההזמנה שלי ואמר "באמת ניסו ליצור איתך קשר היום אבל היית בממתינה ושיחזרו אלי במהלך היום לגבי ההזמה" - דבר זה לא היה ולא נברא אך חיכיתי לצלצול של הנציגה.
לאחר מספר שעות חזרה אלי נציגה שווידאה איתי את ההזמנה וניסתה לשכנע אותי לרכוש את המכשיר עם השנתיים אחריות. לאחר שלא נעניתי להצעתה ושאלתי מתי אני אמורה לקבל את המכשיר כי לא ראיתי שום התקדמות באתר היא אמרה שקבלת המכשיר היא עד 7 ימי עסקים רק מרגע החיוב ושזה רשום באתר בעת ההזמנה. דבר שלא נכון בעליל!! צירוף המילים מרגע החיוב אינו קיים בביצוע ההזמנה והנציגה המשיכה להתווכח איתי ולומר שהיא עובדת שם כבר המון זמן ויודעת בדיוק מה לענות ללקוחות החברה. לאחר דין ודברים בינינו התרעתי בפניה שאין בכוונתי לרכוש בחנות הזו שןם דבר ושתבטל את העסקה.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
יצחק
תאריך:
17/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר ושוחחתי עם החנות נאמרו כל הנתונים .כשהגעתי לחנות הכל השתנה המחיר לא המחיר מהאתר ונאמר ל.אין במלאי מטען תחליפי מבקשים עוד 200 שח הזהרו מחנויות לא אמינות
מוצר:
סמרטפון g3
תמונת משתמש
שם:
sapirla
תאריך:
16/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי lg g4 , לאחר 8 חודשים ועדיין באחריות החברה- קרתה לי התקלה המפורסמת שבה הלוח אם קורס .
אך לeline יש שיטה להתחמק מהתקלה !
שלחתי את הפלאפון למעבדה , לא יכלתי לשלוח למעבדה אחרת לפני משום שאז מתבטלת האחריות . לאחר כמה שבועיים שלא חזרו אליי התקשרתי למעבדה ושם נאמר לי שיש קורוזיה ושאין אחריות . אפילו לא דובר איתי על תיקון של המכשיר וכששאלתי מתי המכשיר יוחזר הנציגה התפלאה ושאלה אהה את רוצה את המכשיר? מאוד תמוהה! 2400 שקל הלכו לפח אחרי 8 חודשים בלבד . מעולם לא חוויתי קורוזיה בשום מכשיר והמכשיר הנוכחי היה עם מגן חסין מים כך שבוודאות מדובר בלוח אם . אני אדאג לפרסם את המקרה בכל מקום אפשרי כדי שעוד אנשים לא יפלו בפח .
תגובת החנות:
גב'sapirla, ל-eline אין כל שיטה להחמק!!! ל-eline קיימת רק דרך אחת, דרך יושר, כאשר היא מוכיחה באמצעות תיעוד מצולם אשר סופק לך, את התוכן של מכשיר הסלולרי שלך,כאשר נרטב ומלא בשאריות לבנות וירוקות על דבי רכיביו מקורוזיה.

בושה וחרפה לחפות על מחדליך עם סיפור מומצא. גרוע יותר כי פרט לחוות דעת זו, שזוהי פעולת נקם נגדנו, את גם לא מתכוונת לעמוד על נכונות טענותיך.

להזכירך, לא משנה איפה תרכשי את מוצרי הסלולר בעתיד, אם לא תשמרי אליהם, אם לא תקום רשלנות בשימוש במוצרים, אלו ישרתו אותך בנאמנות לתקופה ארוכה וללא כל צורך להכפיש לשווא את חפים מפשע.
מוצר:
טלפון סלולרי g4
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
13/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הלכתי פיזית לסניף ת"א לרכוש מכשיר G3, להפעתי דרשו ממני עוד 250-300 ש"ח יותר מהמחיר שמופיע באתר משום שיש מחיר חנות ויש מחיר אתר, וזה לא מופיע ולא כתוב באתר. הטעיה צרכנית ברורה. לכן החלטתי להזמין דרך האתר. ניסיתי לרכוש 2 מכשירים ופסלו לי את ההזמנה כי אסור להזמין 2 מכשירים תחת אותו שם. הזמנתי שוב מחדש כל מכשיר בנפרד תחת שם שונה, אשראי שונה, ת"ז שונה הכל שונה ובכל זאת החליטו להתנכל ולא לאשר את ההזמנה כי מדובר באותו משק בית ומותר לרכוש מכשיר אחד... פשוט ביזיון, ועוד הוסיפו חטא על פשע וניסו לאשר לי את ההזמנה רק אם אני ארכוש עוד ציוד נלווה וארחיב את האחריות על המכשיר. פשוט גועל נפש. לא אקנה מהחנות הזאת בחיים ולא אמליץ לאף אחד לרכוש מהחנות הזאת.תתביישו בעצכם
תגובת החנות:
גיל שלום. על מה אתה מדבר?
אתר שלנו מציע סלולרים ממקור יבוא מקביל ויבואן רשמי. ניגשת לסניף לקראת תום יום עסקים והמוצר אשר נשאר בתום יום מכירות היה מיבואן רשמי אשר יקר יותר. להזכירך לא בדקת מלאי בחנות בשום אופן.
את ההזמנה אשר בצעת באתרנו חייבת להתנהל לפי תקנון האתר ונהלים שבו, נהלים אשר הפרת ועל כך הצביעו לך.
לפי כל האמור לעיל, לא ברור כלל על מה אתה מלין.
מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
תמונת משתמש
שם:
חני
תאריך:
13/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף חיפה פלאפון גלקסי נוט 4 , הכל עבר חלק..
עד שהגעתי הביתה והפלאפון התחיל להראות סימני מצוקה.. נתקע המון פעמים..וכאשר כיביתי אותו הסוללה ירדה.
הבנתי שמכרו לי מוצר פגום, מוצר ששילמתי עליו 2,344 שקלים והוא פגום!!!
בתוך 14 ימים החזרתי את המכשיר לסניף נשר ופירטתי למוכר מה הבעיה ושאני דורשת את הכסף שלי בחזרה / מכשיר חדש כי מכרו לי מוצר פגום! במענה שהם שולחים את המוצר להתייעצות ושזה ייקח 3-5 ימים.
לאחר שבוע שלא התקשרו , התקשרתי והם אמרו שזה יכול לקחת עד 10 ימים.
חיכיתי 10 ימים, לא התקשרו.. עברו שבועיים, התקשרתי אני ואמרו שהמוצר מחכה לי בחנות. אם לא הייתי מתקשרת הוא יכל לחכות גם שנה.
נציגת השירות העבירה את השיחה למנהל "שירות" הלקוחות - השיחה הייתה מאכזבת מאוד. הנציג דיבר בתוקפנות ולא נתן לי בתור לקוחה להסביר את עצמי ולדרוש מה שמגיע לי.. הוא אמר שאין מה לעשות ושאם השתמשתי במוצר (14 ימים)
אין באפשרותו לבטל את העסקה או לתת לי מכשיר חדש.
מסקנה: אם אתם רוצים שירות לא שירות- תקנו באיליין. אם אתם רוצים שירות כמו שצריך- תקנו במקום אחר.
שירות ממש לא טוב!! מאכזב!!
תגובת החנות:
גב' חני רכשה מוצר חדש אשר היה בשימוש שלה כ-3 שבועות. כאשר פנתה לקבל שרות טענה כי רוצה רק להחליף מוצר. המוצר, סלולרי מדגם Note 4 תפקד בצורה יוצאת דופן, נבדק בידי שני אנשי מקצוע וכלל וכלל לא אותרו "סימני מצוקה" כלשון חוות דעת. מה שכן, על גוף הסלולרי נמצאו שפשופים קלים, שריטות במסגרת,כל מה שמלווה משימוש במוצר.
בשיחה שהתנלה מול גב' חני הופגן מצידה כלפי איש שרות זלזול וציניות חסרי גבולות. טוענת גב' חני כי הבעיה היא מים הראשון (!) אז איפה הייתה כמעט 3 שבועות? האם פנתה ודיווחה טלפונית מיד? לא! במערכת פניות באתרנו? לא!! האם פנתה בדוא"ל? לא, לא ,לא!!!!
"תחליפו לי אותו ולא מעניין אותי כלום...". אנו מצרים על גישתך גב' חני, אך המוצר שהיה בשימוש, מוצר שאין בו כל תקלה, מוצר שנושא על גופו סימני שימוש פשוט לא ניתן להחלפה.
אנו מאחלים לך, חני , שימוש מהנה במוצר שלך ונהיה כאן עבורך לכל פנייה אשר בה יש הגיון בריא וזכאות לכך.
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy note 4 n910c
תמונת משתמש
שם:
Eliya
תאריך:
08/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הבאתי את מכשיר ה-Lg G4 שלי שרכשתי מהחנות לתיקון בחנות Eline בעקבות התקלה המוכרת כאשר הייתה בידי אחריות..מסרתי את המכשיר לתיקון עם קבלה שמציגה שמסרתי את המכשיר ללא מכות והנציג שהיה במקום מסר לי חשבונית עם זמן טיפול של עד 21 ימי עסקים לאחר שעברו כ-7 ימים קיבלתי הודעה שהמכשיר יתעקב בעוד 21 ימי עסקים בניגוד למה שהובטח במעמד המסירה וכאשר המכשיר נמסר לידיי הבחנתי שישנה מכה בצד המסך..כאשר ניסתי לברר עם החברה על מה שקרה ואלה התחמקו בטענה שאין לי הוכחות וכנראה אני ביצעתי את הנזק בכוונה..
מיותר לציין שהיחס היה מזלזל וכל השיחה האצבע המאשימה הייתה לכיווני ללא לקיחת אחריות על המעשה..Eline פשוט איכזבו אותי ולא אחזור לקנות מהם שנית..
תגובת החנות:
גושלים יקרים לשיפוטכם:

א. הסלולרי המדובר נמסר לטיפול ונמצא כי אכן קיימת בו תקלת יצרן. המוצר טופל במסגרת אחריות יצרן ותוקן ללא עלות ונשלח בשלמותו ללקוח בדואר לפי בקשתו.

ב. הסלולרי היה סגור באריזת מגן רכה וגמישה מבפנים וקשיחה במבחוץ בעת המשלוח.

ג. לקוח קיבל לידיו את הסלולרי בדואר רשום בשעה 18:10 ולטענתו זיהה מיד את הפגם אך, ומשום מה (!?!), לא חשב לנכון להודיע לשרות לקוחות על הפגם שגילה לכאורה, לא בשיחת טלפון (המוקד שלנו היה פעיל עד שעה 18:30), לא בפנייה בדוא"ל ולא באמצעות מערכת פניות באתר החנות...

ב. מר' Eliya אכן מצא לנכון לפנות רק יום למחרת, בשעה 14:00 בלבד, מה שהעלה חשש כבד לאמינות דבריו אם כי ברור כי כל אדם נורמטיבי אשר מגלה פגם במסך היה מדווח עליו באופן מידי בייחוד פריט אשר רק עתה חזר מתיקון.

ג. כמו כן, בעת השיחה, מר' Eliya לא פעם איים כי יפרסם בזאפ חוות דעת אם לא נעמוד בדרישתיו.

4. לסיכום ניתן לומר כי התנהגותו של מר' Eliya אינה סבירה והגיונית וטענותיו אינן אמינות וזאת בלשון המעטה.
מוצר:
טלפון סלולרי G4
תמונת משתמש
שם:
rxb
תאריך:
05/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כפי שקונים אחרים חוו בניסיון רכישה בחנות זו , לא היה את הדגם שהצהירו עליו וניסו ממש בכוח לשכנע אותי לרכוש גירסה שהיא 25% יקרה יותר .
חשבתי שסגנון מכירות כזה כבר לא קיים ועיתי
ביטלתי ישר את הקניה
מוצר:
טלפון סלולרי G#
תמונת משתמש
שם:
מאוכזב
תאריך:
04/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שבררתי טלפונית מחיר וזמינות סמארטפון, הגעתי לסניף בת"א כדי לבצע את הרכישה.
מתברר שהמחיר אינו המחיר, ובכלל המכשיר עליו התעניינתי איננו במלאי, אז אולי אני רוצה לקנות מכשיר אחר?
המוכר היה מחוסר כישורים חברתיים לחלוטין. לא סמכתי עליו, לא סומך על החנות.
יצאתי משם, כדי לא לחזור לעןלם
תגובת החנות:
שיחתו של מר'מאוכזב הייתה אחת מעשרות אשר התתקבלו בבוקר של אותו היום ופנייתו לסניף התקיימה בשעה שלאחר הצהריים.
ממה מתפלה מר' מאוכזב אם המוצר אזל בחנות לאותו היום?
באמת חבל ומאכזב שמר' מאוכזב לא מצא דרך להתבטא בצורה מכובדת יותר פרט מלכנות איש שרות מסור כמחוסר כישוריים חברתיים ובכך לפגוע בכבודו. בושה מר' מאוכזב, בושה...





מוצר:
טלפון סלולארי Nexus 5X 32GB
תמונת משתמש
שם:
Artik
תאריך:
29/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום,

ביצעתי רכישה דרך ZAP של המכשיר בדיוק כפי שמוצע כאן, (אחריות לשנה ומטען לא מקורי - כפי שמצוין בפרטים), התקשר אלי נציג וניסה למכור את המכשיר יבואן שעולה 200 שח יותר, משסירבתי ניסה בכל דרך שאבטל את הקניה קצת מהטיעונים שהציג: "המטען הלא מקורי טוען 4 שעות" , הביטוח לשנה לא מספיק", "אין צבע לבן רק שחור" , אוקי מעוניינת בשחור, אין כרגע יגיע רק בעוד 7 ימי עסקים למחסן " .. בקיצור כל דבר רק שהעסקה תבוטל. נאלצתי לבטל. בנוסף - ניסיתי לקנות ישירות בסניף ת"א הגעתי לשם וביקשתי מכשיר LGG3 , המוכר הציג לי את המכשיר, כשביקשתי במחיר שמוצג בZAP טען שמה שיש לו זה רק עם מטען מקורי ואחריות לשנתיים ושלח אותי לעשות הזמנה באינטרנט. שכאמור הסתימה בביטול שהנציג בטל' אילץ אותי לעשות. בקיצור חווית קניה גרועה ביותר.
תגובת החנות:
המלל בחוות דעת מתאר בצורה מסובכת את הפשוט.
הנציג המטפל בהזמנה תיאר את האפשרויות הזמינות ללקוח בשיחה טלפונית, כולל אפשרויות שדרוג הזמינות למוצר.נציגנו פירט הכל בצורה ברורה את ההבדלים אשר בכל ההצעה. לצערנו, צבע המוצר אשר רצה כותב חוות דעת היה חסר במלאי, משכך הוצע למר' Artik אותו מוצר אך בצבע שונה. להצעה זו התקבל סירוב קולני ולא מכובד. מכאן לא ברור על מה מלין מר' Artik.

מוצר:
טלפון סלולרי LGG3
תמונת משתמש
שם:
Ebuy
תאריך:
16/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ניסיון כושל של נציגת השרות למכור לי פריטים נוספים ו/או שונים מהמפרט המפורסם (אמת בפרסום ?) גררו יחס משפיל מצידה.
ביטלתי הרכישה ואמנע מקשר עם החנות בעתיד.
תגובת החנות:
המקרה המתואר אירעה כאשר נציגה הטלפונית ביצע אימות פרטי כתובת למשלוח מול לקוח והציעה לצרף לרכישתו אביזרים נלווים כגון כיסוים ומגן מסך ,אשר מוצעים למכריה יחד עם המוצר אשר הזמין כותב חוות דעת. השיחה התנהלה באדיבות עד שלקוח התפרץ מילולית על נהציגה וניתק שיחה מיוזמתו. לאור העבודה כי שיחות דומות מבצעות מרבית חברות ללקוחותיה, התפרצותו של מר' EBUY מעידה על בעיה שמקורה לא בנו.
מוצר:
טלפון סלולרי LG3
תמונת משתמש
שם:
ארז
תאריך:
13/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סניף תל חנן ,
נתחיל מהטוב:
שירות אדיב, סבלני ומקצועי של צוות המוכרים
הרע:
1. המחירים בחנות גבוהים מהמחירים באתר. שמעתי לא מעט שהתלוננו על זה וחוויתי זאת על בשרי. הם מפרסמים מחיר אטרקטיבי באתר וכשמגיעים לחנות מגיעים שזה על מוצר עם ”ערכה תואמת” ולא אורגינלית. או אחריות של שנה במקום שנתיים.
זה אחרי שכבר הטרחתי את עצמי להגיע לחנות וחיכיתי שעה.
2.תור שמשתרך אל מחוץ לחנות הקטנה והצפופה - חיכינו כמעט שעה. לא סביר גם בימים עמוסים - שיוסיפו עוד מוכר.
3. המוכרים מאפשרים ל”ישראלי היפה” שעוקף את התור לקבל שירות לפני אחרים
4. שימו לב לתשובות של החנות לתגובות לא מחמיאות של קונים כאן באתר. ב99% הם מסירים אחריות ותוקפים בצורה לוחמנית ובוטה. לא כך מצופה מרשת בסדר גודל כזה. צריכה ללמוד להכיל כעס של לקוחות, להתנצל כשצריך , ללמוד ולהשתפר

תגובת החנות:
1. ראשית, ארז, מאיזו סיבה דירגת את החנות בניקוד הנמוך ביותר כאשר כדבריך: "שירות אדיב, סבלני ומקצועי של צוות המוכרים..."?

2. שנית, התמונה שהינך מתאר נכונה לסניף פעיל מאוד ומכירות רבות בו. משכך ממה אתה מתפלא כאשר המוצר שהיית חפץ בו אזל במלאי? הרי המלאי אשר בחנות אינו אינסופי.

3. כמו כן, לא ביצעת כל בירור מול מוקד שרות לקוחות, לא ביצעת הזמנה לפני כן. לא עשית כל פעולה אשר תבטיח שמוצר אותו אתה רוצה יישמר עבורך.

4. מכל האמור לעיל וההמלל אשר בחוות דעתך המלא בתלונות רבות מצידך, למה כלל רכשת אצלנו?


מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy s6
תמונת משתמש
שם:
אמיר
תאריך:
04/05/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בסניף בחיפה מכרו טלפון ללא סוללה!!!
קיניתי את הטלפון דרך החנות, בדרך לבית גיליתי שאין סוללה לטלפון, יומיים אחרי חזרתי לחנות במטרה לשאול אותם למה אין סוללה , אך הם סירבו לבדוק את העניין.
היו צריכים להראות לי שהטלפון אכן עובד שמסרו לי אותו, כצרכן תמים בקניית מכשיר חדש, או להראות את כל חלקי המוצר.
בנוסף הציעו לי לקנות סוללה אחרת במחיר מוברז פי שניים מהשוק.
בקיצור סוג של שירות לא אמין ללקוחות שלא מנוסים טוב טוב עם כל הטריקים שלהם.
תגובת החנות:
גולשים יקרים, להלן תאור המקרה:

ב-2.5.16 רכש מר' Amir את הסלולרי בסניפנו אשר בחיפה. בזמן המכירה הסלולרי הודלק והודגם עובד מול מר' Amir וכך כאשר הסלולרי בידו עזב את מתחם החנות.
ב-9.5.16 פנה מר' Amir לחנות בטענה כי לא קיבל סוללה לנייד שלו בערכה וזאת כאשר בידו אותו הסלולרי דלוק ועובד.

כאשר נשאל איך זה ייתכן שסלולרי אשר ברשותו עובד ויש בו סוללה הגיב - "הסתדרתי לבד, אבל אתם חייבים לי סוללה"... לשאלתנו כיצד לא הבחין ב"מחסור" של

סוללה במהלך 7 ימים מרגע שרכש את מוצר והשתמש בו, לא הייתה כל תשובה ואמינותו של Amir נפגעה.

חבל שרצון לזכות בסוללה נוספת שלא בדרך יושר מהווה עילה לכתיבת חוות דעת שלילית.
מוצר:
טלפון סלולרי LG G3 32GB
תמונת משתמש
שם:
Ido
תאריך:
19/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי זנפון 2 לאחר זמן קצר התחילו בעיות במכשיר
שלחתי אותו לתיקון (כמובן שהמכשיר בתחום האחריות)
לאחר 21 ימי עסקים בהם הסתדרתי עם טלפון חלופי עדיין לא קיבלתי את המכשיר מתיקון למרות שההתחייבות שלהם היא עד 14 ימי עסקים ורק במקרים חריגים 21 ימי עסקים שכאמור גם אחריהם לא קיבלתי את המכשיר בחזרה
תגובת החנות:
הסלולרי של עידו נרכש בחודש אוקטובר שנת 2015 ונמסר טיפול במסגרת אחריות בתום חודש מרץ.
הספירה לא נכונה של ימי עסקים ככל הנראה גרמה לעידו להתבלבל. זמן הטיפול אכן ארך 14 ימי עסקים בלבד וסלולרי שלו תוקן במסגרת אחריות ואף כבר מזמן בידיו של עידו.
אנו,דוגלים וגאים לספק שרות ללקוח באיכות ומקצועיות לכל אורך תקופת שרות למוצר.
מוצר:
טלפון סלולרי zenfone 2
תמונת משתמש
שם:
Tal
תאריך:
13/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי גלקסי 6. המכשיר היה מעולה אך לאחר כמה זמן היתה בעיה במטען.
היחס של המוכר בחנות בת"א היה מזלזל, מעליב ומטרטר. רק בהתערבות שרות הלקוחות המצויין המטען הוחלף במסגרת האחריות לאחר שנאלצתי להגיע פעמיים לחנות מראשון לציון. לא אקנה שוב בחנות זו.
תגובת החנות:
שלום רב טל.
כפי שנמסר לך, אחריות למטען הינה בת חצי שנה בלבד ותקופה זו פגה. יחד עם זאת אושרה לך החלפה למטען חדש חרף העובדה כי אחריות למטען הסתיימה ומשכך לא ברור למה זכינו לציון נמוך עם כדבריך "שרות הלקוחות המצויין" ענה על כל דרישותיך?
מוצר:
סמארטפון גלקסי 6
תמונת משתמש
שם:
עינת פריצקי
תאריך:
07/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באוקטובר בתאריך 24.10.15 (בערך) הוזמן מחנות זו LG 4 עבד מצויין,בלי שום תלונות. כמובן שהיו עליו סדקים ושריטות כי כמו לכולם.. גם לי נפל המכשיר.
לאחר שהמכשיר נפל מספר פעמים הוא נשמר במגן כי לא רציתי שישבר, ואכן הוא לא נפל במהלך השבועיים האחרונים, לפני מספר ימים עידכנתי תוכנה והמערכת שלחה לי הרבה פעמים לעדכן לאחר שעידכנתי מספר פעמים אז הפסקתי להתייחס להודעות הללו.
לפני מספר ימים דיברתי בטלפון שלפתע המכשיר נכבה, ולא נדלק יותר. שלחתי את הטלפון למעבדה של eline בעפולה, כמובן שלא ביקשתי שיתקנו לי את המסך, כי חוץ משריטות וסימנים קטנים לא היה שום דבר כולל לא שבר מסך. מכיוון שיש לי אחריות לשנה שלמה על נזק שקורה לטלפון, אמרו שהטלפון יחזור אליי גג אחרי שבועיים והיום (7.4) מתקשרים אלי ומודיעים לי שהם לא רוצים לתקן לי את המכשיר כי זה בעיה שלי שנפל לי הטלפון ובגלל זה המכשיר לא נדלק לי.
זה לא המכשיר הראשון שלי וקרה לי מספר פעמים דבר כזה עם המכשיר וכל פעם ששלחתי את המכשיר לתיקון החזירו לי אותו לאחר מספר ימים כאשר הוא מתוקן, כי זו המשמעות של אחריות של מכשיר, לתקן אותו ואם המעבדה לא מצליחה אז להחליף אותו במכשיר אחר.
לסיכום, לאחר ששולם על מכשיר זה מעל 2000 שח אני מצפה מהחברה שמספקת לי את המכשיר ומבטיחה לי אחריות לשנה, לתקן לי את המכשיר ולתפקד כחברה שמכבדת את עצמה ואת הקונים שלה.
תגובת החנות:
מיום ליום אנו מתפלאים מרמה חדשה אליה מגיע חוסר ההגיון.

המכשיר סלולרי הנ"ל אשר נמסר לתיקון חדל מלתפקד, אך לטענת כותבת חוות דעת זה בכלל לא מ"סדקים ושריטות כי כמו לכולם...גם לי נפל המכשיר" וזה בכלל וכלל לא בגלל ש"מכשיר נפל מספר פעמים..." וכמובן זה לא בגלל שחטף הסלולרי מכה עוצמתית ישירה מאחורה ושבר וסדק את המצלמה שלו לרסיסים. הרי בסופו של דבר כותבת חוות דעת שמרה עליו "במגן כי לא רציתי שישבר...." ואף דאגה שסלולרי לא ייפול במהלך "השבועיים האחרונים...". כי בסופו של דבר מצפה גב' פריצקי שיתקנו לה מוצר שהיא במו ידיה שברה.באחריות כמובן...
לשיקולכם.

מוצר:
טלפון סלולרי g4
תמונת משתמש
שם:
Ashi
תאריך:
04/04/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הלכתי לרכוש את המכשיר הנ"ל בסניף תל חנן, לא נמצא אצלו במלאי המכשיר עם שנה אחריות וכל הזמן ניסה למכור לי את המכשיר עצמו עם שנתיים אחריות, הבטיח שביום שני 4 ימים אחרי אוכל לקבל מכשיר עם שנה אחריות , אבל התקשרו אלי מהחנות ואומר לי שיש לו מכשיר מה שביקשתי אבל לקוחה אחרת אמורה לקבל אותו, ועוד אומר שלא יודעים מתי יגיע מכשיר נוסף. המוכר שוב פעם דיבר בצורה לא יפה ולא כיבד את הבקשה שלי בצורה מאוד מזלזלת וניסה להגיד לי קח אחריות לשנתיים ושהוא לא אוהב את הספק ההוא. השרות וההבטחות לא כמו שציפיתי.
תגובת החנות:
סניפי החברה מאוד פעילים ומתקיימת בהם מכירה מאוד אקטיבית במהלך יום עבודה. מה ניתן לעשות כאשר מוצר של ספק אחר אוזל במלאי? נכון, מציעים ללקוח חלופה וזה מה שבדיוק נעשה. ראוי לציין כי כי מר' Ashi לא טרח לברר מול מוקד טלפוני בדבר זמינות של מוצר במלאי טרם הגעתו. גם לא דאג להזמין מוצר לפני כן. אז ממה מתפלא מר' Ashi? לא קרה לו מקרה כאשר אזל הלחם בסופר השכונתי?

מוצר:
טלפון סלולרי G3 32GB D855
456789
10
11
12
13
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply