קניתי כיריים גז של בוש הייתי אמור לקבל את המוצר תוך 15 יום. לא קיבלתי בזמן אך כן קיבלתי תירוצים לרוב. הספק מתאושש מהבלייק פרדיי, ספירת מלאי פעמיים, המוצר חזר למלאי וכבר יתקשרו אלייך... תירוצים כמו חול ומוצר איין. אתר גרוע להתרחק ממנו כמו מאש....
תגובת החנות:
ההזמנה יצאה ישירות מהספק B/S/H, הלקוח עודכן ישירות לאחר רכישתו שיתכן עיכוב קל בהזמנה והלקוח בחר להמתין , הלקוח פנה אלינו וביקש לבטל את הזמנתו, חשבונו זוכה באופן מלא .
מוצר:
כיריים גז בוש מסוג PPQ7A6M20Y
שם:
אציק
תאריך:
21/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כיריים גז ב 25.1121 ולפי הכתוב בהזמנה היה אמור לנגיע עד 09.12.21 משום מה עד היום לא קיבלתי אותו מכל מיני סיבות וכל פעם שיטופל לאחר מספר שיחות בטלפון ואנשי השירות קצרה ידם להושיע והיום בשיחה נאמר על ידי חברת השילוח שהם לא מצליחים להשיג בנייד נתנתי את הטלפון הביתי ומאסתי מההתנהגות של LASTPRICE פשוט בושה וחרפה שאינם עומדים בלוח הזמנים שהובטח ולא עושים גבר כדי לזרז את המסירה ללקוח
תגובת החנות:
טענות הלקוח קשות אך אין להן כל אחיזה במציאות. המוצר נשלח אליו מיידית ועשרות נסיונות של חברת השילוח ושלנו להשיגו כדי לתאם את השליחות עלו בתוהו . לבקשתו המוצר הוחזר וחשבונו זוכה באופן מלא למרות עלויות השילוח והביטול שלאסטפרייס ספגה .
מוצר:
כיריים גז 4 להבות Sachs
שם:
Assaf
תאריך:
19/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טוסטר, כמה דקות לאחר שהשליח הגיע הבנתי שיש לו דפיקה בצד שמאל והדלת שלו לא נסגרת. התקשרתי ישר לשליח והוא טען שהוא כבר על הכביש המהיר ושאתקשר לשירות והם כבר יחליפו לי (טעות פטאלית). מצאתי את עצמי רודף אחרי לאסטפרייס שהבטיחו לחזור אלי לפחות 3 פעמים וסוף סוף חזרו אלי בפעם הרביעית. נקבעה לי החלפה. אבל מה? השליח יגיע מתי שנוח לו (בזמן רנדומלי) כדי לבצע אותה - משמע, אם אני לא בבית אז הוא לא יגיע וככה זה יכול לקחת חודש. ולאסטפרייס? לא יכולים לומר לי מתי השליח יגיע או להבטיח לי שבכלל יגיע מתישהו השבוע (בשבוע השלישי כזכור, לאחר מסירת הטוסטר הדפוק) עכשיו אני רודף אחרי השליח בתקווה שיוכל לתת לי זמן כלשהו - והנה הוא כבר מבקש פרטים שאין לי (מספר תעודת משלוח) ואני צריך להתקשר שוב לשירות. מסתבר שאני עובד עבורם, ולא ההפך. ההזמנה תבוטל בהקדם והם יגיעו מתי שנוח לי כדי לקחת את הטוסטר. לעולם לא אקנה מחנות שנותנת שירות כזה מחפיר
תגובת החנות:
הלקוח רכש טוסטר אובן בסיסי 9 ליטרים בעלות של 111 ש"ח , הוא דיווח כי לטענתו המוצר פגום, ואנחנו בלי כל ויכוח הורינו לחברת השילוח לבצע החלפה (שעלותה מסתכמת ביותר מעלות המוצר עצמו) טענותיו לא ברורות כלל.
מוצר:
טוסטר אובן 9 ליטר sauter
שם:
גולש
תאריך:
14/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גיא
תאריך:
14/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
להזהר! פעמיים חוויתי חווית שירות לא נעימה פעם אחת שלחו לי מאוורר תקרה עם חלקים חסרים ושלט חלופי (לא מקורי) ועכשיו הגיע מגהץ אדים תקול (שאני חושד שבכלל משומש) בשתי הסיטואציות הליך הטיפול היה ארוך ומתיש במסגרתו נדרשתי להיות נוכח בכדי להחזיר את המוצרים התקולים
תגובת החנות:
הלקוח קיבל מאוורר עם חוסר בחלק , המוצר הוחזר מהלקוח והוא זוכה באופן מלא . הלקוח פנה אלינו שנית לגבי תקלה שיש לו עבור מגהץ שרכש , ישירות טיפלנו בנושא ואנו מבצעים החלפה של המגהץ ללקוח .
מוצר:
מגהץ steamone 150b, מאוורר תקרה מדיאה 52
שם:
niv
תאריך:
09/12/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אם היה אפשר הייתי גם שם מינוס כוכבית , נתחיל מזה שהשרות שקבלתי אינו הולם ולא מקובל בשום צורה, כאשר נגמרו להם התשובות לשאלות שלי על הבעיה שקרתה, פשוט ניתקו את השיחה באמצע ולא חזרו. כאשר פניתי שוב ושוב הם זורקו את ההאשמות בין נציגים ובין הספקים שלהם ולא נתנו עד היום תשובות מאף גורם. כל תקלה שקורת הם אומרים בצורה ברורה כי היא מופנת לספק ושהוא צריך לטפל ולא הם, שהם רק צינור. בקיצר החברה עם השירות הכי גרוע שיש ממליץ לכם לא להתקרב.
תגובת החנות:
ההזמנה סופקה ישירות מהספק מרכז רהיטי סן, הלקוח פנה שיש אי התאמה בין הצבע של התמונה למה שהותקן והורכב בביתו ובנוכחותו, ועל כן הוצע לו להחזיר את המוצר ולקבל זיכוי מלא או להשאר איתו ב-50% הנחה ! כך שלא ברורות כלל טענותיו.
מוצר:
ברק Rvadim מעוצבת כוננית
שם:
theunreal
תאריך:
16/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו: מזרן זוגי מתנפח Intex 64758 בזמן השימוש הראשון גילינו שהוא תקול, האוויר יורד עם הזמן והמזרן לא ניתן לשימוש. פנינו לחברה ביום חמישי (11.11), שלחנו תמונות של המוצר, ענו שיבדקו מול הספק. היום (16.11) פנינו שוב לבדוק האם יש עדכון, ביקשו שוב תמונות, שלחנו, ונענו ב"שתהיה נעדכן.".
בגדול - קיבלנו מוצר פגום, השירות גרוע, לפי שעה שמנו לב שהם הורידו את המוצר הזה מהאתר שלהם.
תגובת החנות:
הלקוח פנה כחודש וחצי לאחר קבלת המוצר, והופנה ליבואן להמשך טיפול ושירות . במקביל העברנו את התלונה ליבואן.
מוצר:
מזרן זוגי מתנפח Intex 64758
שם:
Mhde
תאריך:
10/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אייפד פרו. הגיע באיחור של שבוע . שירות על הפנים .לא עדכנו אותי על איחור כמה פעמים התקשרתי ועד שענו . הגיע עם שקע לא תואם . לא ממליץ לקנות מהם . שירות על הפנים .
תגובת החנות:
לאחר מקרים רבים של הונאות ברכישת מוצרי מחשוב וסלולר כל עסקה נדרשת להליך בקרת אשראי קפדני. המוצר נשלח ללקוח בסיום ההליך.
מוצר:
אייפד פרו 2020
שם:
גולש
תאריך:
07/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Dov
תאריך:
06/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ב 26/9/2021 הזמנתי שולחן ללפטופ, היה חשוב לי הצבע של השולחן לכן חיפשתי בצבע שחור, היחידים שהיה להם בצבע שחור היו לאסטפרייס, אמנם המחיר היה יותר יקר מאתרים אחרים אך בגלל הצבע היה חשוב לי להזמין מהם, היה כמובן כתוב בכפוף למלאי, החבילה אמנם הגיע בזמן, אך היום לצערי פתחתי אותה ונוחכתי שקיבלתי שולחן בצבע עץ, שאף אחד מהחברה לא טרח ליצור אתי קשר טלפוני לראות בכלל אם אני מעוניין בשולחן בצבע עץ לפני שבכלל שלחו אותו, בגלל שהייתי טרוד בנושאים אחרים חלף זמן וכעט אני תקוע עם מוצר שאני לא צריך, לדעתי זה שירות מהסוג הגרוע ביותר ואני באופן אישי לא ארכוש מהם מוצרים יותר.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין את המוצר ב26.9 וקיבל את המוצר מספר ימים לאחר מיכן , המוצר יצא ישירות מהיבואן "ניו דיל דיגיטל" הלקוח פנה אלינו לשירות לראשונה ב7.11 בטענה שקיבל צבע שונה , הצענו לו לבצע החלפה על המוצר הלקוח השיב שלא מעוניין והודה לנו .
מוצר:
שולחן רב תכליתי מתכוונן
שם:
blinchevsky
תאריך:
14/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות הלקוחות הכי גרוע שאי פעם פגשתי. הזמנה מה 6.9.21 שהייתה אמורה להגיע תוך 3-7 ימי עסקים הגיעה ב 14.10.21 אחרי 6 שיחות שלי עם שירות הלקוחות. התשובות שקיבלתי בשיחות איתם היו בסגנון של - "מה באמת? לא קיבלת עדיין את המוצר?".
תגובת החנות:
המוצר יצא ישירות מהספק "Go Nature גו נייצ'ר ישראל - יבוא ושיווק" , בעקבות טעות אנוש במחסני הספק הלקוחה קיבלה יחידה אחת במקום שתי יחידות , לאחר מספר ימים הספק סיפק ללקוחה את המזרן השני והלקוחה זוכתה עבור דמי המשלוח .
מוצר:
8945 Nature Go מתנפח זוגי מזרן - 1505279
שם:
Tal Zohar
תאריך:
14/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סיר פסטה, בפירוט המשלוח הופיע כי הם מתחייבים לעד 5 ימי אספקה. לאחר שההזמנה לא הגיעה במשך 7 ימים פניתי לשירות (לקח להם יומיים לחזור אלי) ונאמר כי היתה טעות בפרסום וזמן האספקה הוא 10 ימים. לאחר שעברו 14 ימים ועדיין לא קיבלתי פניתי שוב קיבלתי והם אמרו שיבדקו. שוב לא חזרו אלי ופניתי שוב לשירות ונאמר ע"י הנציג שלא חזרו אליה והיא לא יודעת היכן החבילה! לא לקחו אחריות, לא הציעו פיצוי וגם לא מוצר חלופי. דרשתי לקבל ביטול וזיכוי מלא ואמרו שיעבירו את זה להנהלת החשבונות, עכשיו אני עוד צריך להמתין (כבר עבר יום) בכדי לקבל זיכוי. שירות מתחת לכל ביקורת!
תגובת החנות:
המוצר נשלח ישירות מהספק "לינוי סחר" בזמן עליו התחייב האתר, הלקוח ביקש לבטל את ההזמנה לאחר שחברת השילוח לא הצליחה לתאם את המסירה בזמן , וחשבונו זוכה באופן מלא .
מוצר:
סיר פסטה כולל מכסה מסננת 5 ליטר
שם:
אא
תאריך:
06/10/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה נוראית!! גם הם מכרו לי מוצר שלא היה במלאי והייתי צריכה לחכות עד יגיע להם למלאי, וגם כשקיבלתי את המוצר הוא לא עבד!!! אמרו שיחליפו לי וכמובן ששוב פעם מחכה שיהיה להם במלאי, עבר יותר מחודש מיום הקנייה ועדיין לא קיבלתי את המוצר!!! הם אפילו לא עושים מאמץ לתקן את הפשלות שלהם!!! זוועה!!!
מוצר:
מחליק שיער Remington S9001
שם:
צרכנות וקניות
תאריך:
30/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מוצר שלא הגיע אליי (למרות שבאתר ההודעה היא כי המוצר נמסר לי) אין עם מי לדבר - הם לא עונים בטלפון וגם לא בצ'אט. קיבלתי חשבונית על חיוב הסכום בכרטיס אשראי - אין לי מושג מה לעשות עכשיו
תגובת החנות:
המוצר נשלח ללקוח מיד לאחר הזמנתו ישירות מהיבואן הרשמי , בגלל חג הסוכות ועומסים בחברות השילוח, זמן האספקה היה ארוך מעט מהרגיל, הלקוח עודכן והמוצר ברשותו. לאסטפרייס זמינה בשעות הפעילות בצ'ט אנושי וכמובן במענה טלפוני.
מוצר:
מכונת גילוח XIAOMI
שם:
גולש
תאריך:
26/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
גולש
תאריך:
15/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Din
תאריך:
03/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות גרוע. מספקים פרטים שגויים לגבי המוצרים שמוכרים. שירות לקוחות שמורח כשצריך להחזיר. כנל ניתקו לי את השיחה כשביקשתי לשוחח עם מנהל. יפה מאוד, אחלה עסק יש פה. לא!
תגובת החנות:
ללקוח מוצר חדש לחלוטין העניין נבדק מול מערכת מצלמות האבטחה, לבקשתו נשלחה אליו החלפה אך הלקוח לא היה זמין לקבלה, לאחר פנייתו החלפנו חברת הפצה שגם היא טענה שהלקוח לא זמין לתיאום.
מוצר:
כירת אינדוקציה בודדת VANTAGE YLC13
שם:
yarivniv6
תאריך:
02/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כיריים מסוג סימנס. לאחר שקיבלתי אישור במייל ב 23.8 ! הודיעו לי לאחר 9 ימים !!! שאין את המוצר והציעו מוצר מחברה אחרת משנת דגם 2014!, בבירור מול הנציג הסתבר שבכלל אין את המוצר שהזמנתי במלאי, ולמוצר אחר מחברה אחרת הוא פותח הזמנה חדשה עם זמן אספקה כ- 10 ימים . המוצר החליפי לא היה רלוונטי עבורי (בצבע ומראה שונה ממה שהזמנתי, וגם מדורג לא טוב על ידי לקוחות זאפ). אבל עוד יותר מכך - ההתנהגות הזו נראתה לי חשודה. אני מכיר את האסטרטגיה של חנויות להציע אונליין מוצרים פופולריים שאין במלאי שלהן כדי לגרום ללקוחות להזמין, ואז לומר אוי, המלאי נגמר, קח במקום מוצר אחר. ללקוח כבר "לא נעים", או שאין לו כוח להתחיל לחפש מחדש, והוא מסכים בלית ברירה. לכן למרות בלבול המוח החלטתי לחפש מחדש, לבקש זיכוי מהחנות, ולרשום לפני לא להזמין אצלם בעתיד. מיותר לציין שבערב ראש השנה לא יהיו לי כיריים. כאשר בדקתי בחנות אחרת נמצאו בקלות הכיריים במלאי מסימנס עם אספקה מהירה .
תגובת החנות:
בעקבות בעיות מלאי בלתי צפויות אצל היבואן, הוצעו ללקוח מס' חלופות (של אותו יצרן וגם יקרות משמעותית) יחד עם אספקה מהירה כמה שניתן, הלקוח סירב וזוכה מיד לבקשתו.
מוצר:
כיריים קרמיות סימנס
שם:
רועי
תאריך:
02/09/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרן קול, שלחו אריזה פגומה שרואים בבירור שנפתחה בעבר, הציעו לי לפתוח ולבדוק שהמוצר תקין. בפיחה ראיתי שהקלקר שבור. בקשתי שישלחו חדש, שלחו אחד נוסף עם אריזה עוד יותר גרועה. הפעם כבר סירבתי לקבל את המוצר. הבטיחו שיבואו לאסוף את המוצר ששלחו ויתנו זיכוי כספי.
מאז אני מנסה לתאם מועד לאיסוף המוצר שנשלח. בלאסט פריס לא מודיעים מתי יבואו (לא יום, לא טווח שעות) אלא מצפים שתשבו כל היום בבית ותמתינו להם. אמרו שבואו לאסוף את המוצר בתוך יומיים. אחרי יומיים שלא באו לאסוף התקשרתי לשירות הלקוחות שטען כי שליח היה אצלי וסירבתי למסור את המוצר כל זאת בזמן שאף אחד לא יצר איתי קשר!
כל פנייה אליהם מלווה בהמון המתנה על הקו, שיחה של 50 דקות! עם מוקדנים שלא מספקים שירות אלא עונים תשובות לקוניות.
מוצר:
מקרן קול ימהה YAS209
שם:
גולש
תאריך:
31/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מברגה מהאתר, קיבלתי הודעה שהיא הגיעה לנקודת המסירה, הלכתי לנקודה ו מברגה לא שם. בשירות הלקוחות אמרו שהייתה טעות ואחכה לעוד הודעה. שקיבלתי הודעה נוספת ניגשתי לנקודה והיא הייתה סגורה. התקשרתי לשירות לבטל את ההזמנה ועברו שבועיים ומאז לא ביטלו לי. בשירות מספרים סיפור על בעיה שלהם עם חברת השילוחים אבל אותי בתור לקוח כל הפיאסקו הזה לא מעניין. שירות נוראי באופן עקבי. לא אקנה שם יותר.
מוצר:
מברגת כף יד bosch
שם:
arik
תאריך:
19/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
כל עוד ההזמנה מתבצעת כפי שהוזמן הכל תקין ברגע שהספק מפשל השירות של לאסטפרייס גרוע ביותר.אותי כבר מטרטרים כחודש על טעות של ספק ומתנים את ההחזר הכספי גם אם הוא נמוך באיסוף של הספק שלא מגיע ואתה הופך שבוי של הספק למרות מספר רב של טלפונים.להתרחק!!!
מוצר:
קפסולות קפה נס קפה דולסה גוסטו
שם:
גולש
תאריך:
29/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי קומקום. תאריך האספקה עבר ואז עוד 8 ימים, לא שמעתי מהחנות כלום. בבירור מול הנציג הסתבר שבכלל אין את המוצר שהזמנתי במלאי, והוא הציע לי קומקום אחר במקום. המוצר החליפי לא היה רלוונטי עבורי (בצבע ומראה שונה ממה שהזמנתי, וגם מדורג לא טוב על ידי לקוחות זאפ). אבל עוד יותר מכך - ההתנהגות הזו נראתה לי חשודה. אני מכיר את האסטרטגיה של חנויות להציע אונליין מוצרים פופולריים שאין במלאי שלהן כדי לגרום ללקוחות להזמין, ואז לומר אוי, המלאי נגמר, קח במקום מוצר אחר. ללקוח כבר "לא נעים", או שאין לו כוח להתחיל לחפש מחדש, והוא מסכים בלית ברירה. לכן למרות בלבול המוח החלטתי לחפש מחדש, לבקש זיכוי מהחנות, ולרשום לפני לא להזמין אצלם בעתיד.
מוצר:
קומקום חשמלי 1.7 ליטר Sauter WK150
שם:
orenklirs
תאריך:
29/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
wbought a vacuum cleaner. delivery guy called 3 (!) times when he was at the door without coordinating first. when i tried to cancel the order they tried to take money from me...
מוצר:
ROBOROCK S6
שם:
Yair Moshe
תאריך:
27/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
משקיע בלימוד וחיפוש מבצע הזמנה מודיעים שהיא בדרך ולאחר 5 ימי עבודה מברר שוב ואז מודיעים שאין בכלל אצל היבואן ולכן יש עיכוב .. בזבוז זמן
מוצר:
אוזניות עצם MP3 עמידות במים לשחייה AfterShokz AS700 XTRAINERZ שחור
שם:
marta
תאריך:
17/07/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
2
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לעשות הפתעה לילדים וקניתי מדיח כלים. שדרגתי דגם של המדיח לדגם יקר יותר בשיחת טלפון ומתרות השדרוג עמדו לספק את הדגם הזול כי לא טרחו לעדכן את השדרוג למרות שגבו תוספת תשלום. הפסדתי יום עבודה וביקשתי ביטול עסקה. התעקשו על דמי ביטול למרות שהטעות היא של לאסטפרייס . לא מחזירים את הכסף למרות שביקשנו לבטל את העסקה. הנציגים מזלזלים, לועגים, לא מעבירים לביטול ולא מבטלים מול היבאון.. ברגע שיש ביטול עסקה - זה לא מעניי אותם. כנראה צריך לפנות לתביועת קטנות- לא רואה דרך אחרת כרגע. חווית קניה מזעזעת. חבל שניסינו לרכוש דרכם...
תגובת החנות:
ללקוח תואמה אספקה של מוצר שגוי, טעות אנוש בחברת הלוגיסטיקה, שנודע הדבר הוצע לו על ידנו פיצוי ואספקה למחרת של הדגם אותו ביקש. צר לנו שבחר לבטל את הזמנה.